پنل پیامک،پنل پیامک رایگان،سامانه پیامک رایگان
 
سامانه پیام کوتاه ((پیام رسون)) سامانه پیام کوتاه رایگان و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون
Design by : NazTarin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





واتساپ در‌حال کار روی یک ویژگی امنیتی جدید برای ارتقای حریم خصوصی کاربران است. این ویژگی جدید، قفل‌ چت‌ها را در بین تمام دستگاه‌های متصل به حساب شما همگام‌سازی می‌کند.

به عبارت ساده‌تر، اگر تصمیم به قفل کردن یک صفحه‌ی چت روی گوشی‌ هوشمند خود دارید، این قفل در صورت دسترسی به واتساپ از طریق کامپیوتر، تبلت یا هر دستگاه مرتبط دیگر، روی همان چت اعمال خواهد شد.


 ویژگی قفل چت در واتساپ

تغییر مورد بحث را نخستین‌بار سایت WABetaInfo اعلام کرد. این ویژگی، در جدیدترین نسخه‌ی بتای این پیام‌رسان در اندروید مشاهده شده است.

واتساپ سال گذشته ویژگی قفل کردن چت‌های خاص را معرفی کرد و بعداً ویژگی دیگری به نام Secret Lock را به‌نمایش گذاشت که به کاربران امکان می‌دهد رمز‌‌عبور منحصربه‌فردی را متفاوت از رمزعبور دستگاه خود تعیین کنند؛ این رمز، پوشه‌ی Locked Chats را پنهان می‌کند و برای هر کسی که رمز عبور را نمی‌داند، نامرئی خواهد شد.
 ویژگی همگام‌سازی قفل چت در واتساپ
نقطه‌ضعف ویژگی‌های یادشده این است که به‌صورت محلی اعمال می‌شوند؛ یعنی قفل‌ها باید به‌جای همگام‌سازی خودکار، روی هر دستگاه به‌طور جداگانه تنظیم شوند.

تغییر آتی، فرایند را ساده‌تر می‌کند و به‌طور خودکار انتخاب‌های امنیتی شما را در تمام پلتفرم‌هایی که از واتساپ استفاده می‌کنید، گسترش می‌دهد. این ویژگی احتمالاً در آپدیت بعدی واتساپ به‌صورت عمومی در دسترس قرار می‌گیرد.

واتساپ اخیراً تأیید کرده است که امکان ارسال پیام‌های بین پلتفرمی را فراهم خواهد کرد. به‌زودی کاربران می‌توانند پیام‌هایی را بین واتساپ، تلگرام یا سیگنال ارسال کنند. این ویژگی احتمالاً فقط در اروپا در دسترس خواهد بود.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 23 بهمن 1402برچسب:, توسط smsreson

اگر از سامانه پیام کوتاه برای تبلیغ و بازاریابی کارتان استفاده میکنید احتمالا با کلمه ارسال پیامک انبوه مواجه شده اید زیرا همه نمایندگی های سامانه پیامک از ارسال پیامک انبوه استفاده می‌کنند.

اما هر نمایندگی پیامک یک سری امکانات و یک سری ویژگی ها و تعرفه های مختلف روی پنل ارسال پیامک انبوه خود دارد. ما امروز در پیام رسون می‌خواهیم به شما توضیح دهیم که ارسال پیامک انبوه چیست و چگونه کار می‌کند و ویژگی های منحصر به فرد ارسال پیامک انبوه در سامانه پیام کوتاه شیراز را بررسی کنیم .  پس تا پایان این مقاله با نمایندگی سامانه پیام کوتاه پیام رسون همراه باشید.

 

 

پیامک انبوه چیست؟

در مقاله های قبل تر که در سایت سامانه پیام کوتاه شیراز ثبت شده به بررسی این موضوع پرداخته ایم که یکی از موثرترین روش بازاريابي ارسال پیامک است. حال این ارسال پیامک خود به شاخه های مختلفی تقسیم می‌شود. برای مثال ارسال پیامک بر اساس کد پستی، ارسال پیامک به محله، ارسال پیامک با اپراتور 9000و...

در ارسال پیامک انبوه همان طور که از آن پیداست به انبوهی از مخاطبان به صورت همزمان پیامک ارسال می‌شود که این ارسال از طریق بستر نرم افزاری انجام می‌شود.

حال پیدا کردن انبوهی از مخاطبان که حقیقی باشند و ارسال پیامک به آنها متناسب  با تبلیغات ما باشند، کمی دشوار است و برای بدست آوردن این اشخاص و بیوگرافی آنها میتوانید هم از دستگاه ذخیره شماره تماس مشتریان استفاده کنید هم اینکه از نمایندگی های معتبر که بانک شماره موبایل جامع با بیوگرافی عالی دارند کمک بخواهید.

 

 

 

ارسال پیامک انبوه چگونه کار می‌کند :؟

همان طور که گفته شد ارسال پیامک انبوه در بستر نرم افزاری انجام می‌شود. این نرم افزار می‌تواند تحت وب و به صورت آنلاین داخل یک وب سایت باشد و کاربر می‌تواند با داشتن یک حساب از آن استفاده کند. مورد دوم نرم افزاری تحت سیستم عامل است که در این مورد کاربر حتما نیازمند به اتصال اینترنت میباشد. به این نرم افزارهای تحت وب، پنل اس ام اس گفته می‌شود و به ارسال پیامک به انبوهی از مخاطبان ارسال پیامک انبوه گفته می‌شود. در این پنل اس ام اس تعداد زیادی شماره تلفن همراه ذخیره می‌شود که می‌توان این شماره ها را به روش های مختلف برای ارسال پیامک مدیریت کرد.

 

مزایا و معایب ارسال پیامک انبوه : 

 

مزایا ارسال پیامک انبوه:
- تبلیغات مستقیم و بدون واسطه و ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی هدفمند، به بهبود عملکرد بازاریابی شما کمک می‌کند.
- تبلیغات از طریق ارسال پیامک انبوه نیاز به طراحی پیچیده ندارد و به خاطر کوتاه بودن متن از خوانده شدن آن توسط دیگران اطمینان خواهید داشت.
- با فاصله زمانی کوتاه در آن واحد می‌توانید به افراد زیادی تبلیغات خود را ارسال کنید و آمار تبلیغاتی منتشر شده را با سیستم مدیریتی که در اختیارتان دارید بدست آورید.
- پیام ارسالی شما مدت زمان زیادی در تلفن‌های همراه دیگران باقی می‌ماند زیرا حجم فیزیکی را اشغال نمی‌کند ولی متن ارسالی شما باید شفاف و جذاب باشد تا افراد با احتمال اینکه ممکن است به محصول یا خدمات شما نیاز پیدا کنند آن را نگه دارد.

 

معایب ارسال پیامک انبوه :
- ارسال پیامک انبوه (bulk) برای بخش زیادی از جامعه ممکن است باعث ایجاد احساس ناخوشایندی در بین کاربران شود و نسبت به کسب‌وکار و خدمات و محصولات یک برند نگرش منفی شکل بگیرد. 
- برای ارسال پیامک‌های فارسی خود محدودیت دارید و متن شما باید کمتر از ۷۰ کاراکتر باشد. منتها می‌توانید پیامک خود را به دو بخش تقسیم کنید اما باید هزینه دو پیامک را پرداخت کنید.
- یکی دیگر از معایب ارسال پیامک انبوه، عدم ارسال فایل‌های صوتی یا تصویری است. برای اینکه بتوانید پیامک‌هایی با محتوای عکس، ویدئو، فایل‌های صوتی و … برای مشتریان خود ارسال کنید، باید از دیگر ابزارهای ارتباطی مانند ایمیل استفاده کنید.
- عدم دسترسی به مخاطبانی که شماره خود را در لیست سیاه مخابرات قرار داده‌اند و پیامک تبلیغاتی دریافت نمی‌کنند.

 

 

 پیام رسون :

با توجه به منطقه، سن، جنسیت، شغل و موارد دیگر شما می‌توانید پیامک‌های تبلیغاتی آماده کرده و به‌صورت انبوه بدون نیاز به خرید دستگاه ارسال پیامک برای تعدادی زیای از مخاطبین ارسال کنید.

برای شروع کافی است یک پنل اس ام اس تبلیغاتی تهیه کرده تا بتوانید در هر ساعت از شبانه روز برای مخاطب پیامک ارسال کنید اما اگر به دلیل محدودیت وقت و مشغله کاری فرصت انجام این کار را ندارید، می‌توانید بدون خرید سامانه ارسال پیامک، انجام این امر را به شیراز اس ام اس محول نمایید تا با دقت بالا و سریع‌ترین زمان ممکن پیامک تبلیغاتی شما ارسال شود.

در نظر داشته باشید که شما نمی‌توانید با سیمکارت شخصی خود پیامک انبوه تبلیغاتی ارسال کنید زیرا باتوجه به قوانین کشور سیمکارت شما مسدود می‌شود و می بایست از پنل پیامک تبلیغاتی برای انجام این کار استفاده نمایید.


سامانه پیامک شیراز به عنوان یکی از ارزان ترین سامانه در ایران شناخته شده است و ما افتخار می‌کنیم که با در نظر گرفتن کمترین تعرفه ها و در بر داشتن جامع ترین بانک شماره موبایل توانسته ایم تا رسیدن شما به موفقیت در کنارتان باشیم.

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 23 بهمن 1402برچسب:, توسط smsreson

آشنایی با تکنیک های بازاریابی و فروش با پیام رسون

1402-10-28 21:44:27 19  0  0

یکی از موثرترین کانال های بازاریابی ، پیامک تبلیغاتی ، بازاریابی اس ام اسی و استفاده از پنل پیامکی ، پنل اس ام اس و اپراتور تبلیغات صوتی است.

با افزایش روزافزون کسب وکارهای مختلف و تقاضای تبلیغات وبازاریابی ، ما( پنل پیامک شیراز ) با استفاده از قدرت بازاریابی پیامکی و برخی از رسانه های اجتماعی (پنل تبلیغات فیس بوک )آنهارا به خدمت گرفته ایم تا شمارا در این امر یاری کنیم. تبلیغات اس ام اسی هوشمندانه ترین ترفند های بازاریابی پیامکی ، کانالها ومزیت های متقابلی که با شما مرتبط است ، وب سایتهای دارای دسترسی نامحدود و فرصت برقراری ارتباط با مشتریان را بصورت هدفمند برایتان فراهم می کند. در حالی که لیست مخاطبین در تلفن همراه می تواند به شما در بهبود استراتژی تبلیغات آنلاین کمک کند، و در کنار آن رسانه های اجتماعی می تواند افراد بیشتری رابرای افزودن به لیست  مخاطبین در اختیارتان قرار دهد.

ما در این مقاله به چند راهکار ساده اما موثر جهت بازاریابی پیامکی اشاره کرده ایم پیشنهاد میکنم تا پایان این مقاله با نمایندگی سامانه پیامکی پیام رسون همراه باشید 

 

 

 

تکنیک های بازاریابی پیامکی : 

 

1-ارئه نام و خدماتتان : 

  بهترین راه ، برای معرفی یک برند اعلام نام خود وارائه ی چگونگی خدمات رسانی است ، تا اینکه هرکسی ناشناخته  لینک و تگ های مربوط به شمارا کلیک کند ودرباره نوع فعالیت شما مطلب بخواند.

 

2- نمایش صفحه جذاب و زیبا : 

طراحی صفحات خودرا متنوع ،جذاب و بدون جای بحث و تردید به نمایش بگذارید، مطالب را مختصر و گیرا و گرافیک را ساده نگه دارید. اگر وبسایت شما آسان به چشم بیاید افراد بیشتری برای مرور وب مراجعه خواهند کرد.

 

3- ارائه پیشنهادات خاص و تاثیر گذار :

ارائه پیشنهاداتی مانند بن تخفیف جهت بیشترین اشتراک گذاری، شرکت در مسابقه پیامکی و اهداء جایزه و تعیین یک جایزه دهان پر کن جهت سقف خرید و ....مخاطب را خود به خود  مشتاق و جذب میکند.

 

4- کلمات کلیدی :

 خودتان را در برابر مردم به شیوه ها و برچسب های مختلف به نمایش در بیاورید ، میتوانید وب سایت های آموزشی مربوط به محصول خود را ایجاد کنید هر چیزی که میشود اطلاعات مربوط به نوع کسب وکارتان را با آن در معرض دید گذاشت.

 

5- استفاده از پیامک صوتی و تبلیغات صوتی :

شما میتوانید به راحتی با نمایندگی پنل پیامک و پنل پیامک صوتی صدایتان را به گوش همه برسانید.

 

6- استفاده از رسانه های اجتماعی :

با توزیع فرم های وب در مورد کسب و کارتان اطلاع رسانی کنید.. اطمینان داشته باشید که آنها می توانند به افزایش لیست مخاطب و شناخته شدن شما به طور مستقیم تاثیر گذار باشند.

 

7- چیزهای بی اهمیت همیشه محبوب هستند. :

 از پشتیبان و ارائه دهنده خدمات پیامکیتان( پنل اس ام اس و پنل پیامک ) تقاضای ایجاد یک طرح وموضوع جذاب کنید که درعین حال یک آگهی تبلیغاتی است ومیتوانید با اشتراک گذاشتن آن برای برقراری ارتباطی با مخاطب استفاده کنید که آن با انتخاب شما به مشتری شما تبدیل می شود.

 

8- ترجیحات مشتری :

 اجازه دهید آنها از طریق بررسی ها و رسانه های اجتماعی و سامانه ارتباط تعاملی جهت خواسته ها ، پیشنهادات ، انتقادات وترجیحاتشان با شما صحبت کنند.شک نداشته باشیدکه اگردرفهرست مخاطب شما نیست ممکن است به شما اجازه اضافه کردن آنها را به فهرست مخاطبین را بدهد.

 

 

 

پیام رسون : 

سامانه پیامکی رایگان پیام رسون جزء برترین سامانه پیامک ایران محسوب می‌شود که طی 11 سال فعالیت خود توانسته علاوه بر ارائه پنل پیامک رایگان به مشتریان خود در راستای کارآفرینی و ایجاد شغل برای جوانان نیز فعالیت کند .همچنین تیم ما در سامانه پیام کوتاه پیام رسون این تعهد را به مشتریان خود داده که تا رسیدن آنها به موفقیت در کنارشان خواهد بود و تنها هدف ما جلب رضایت مشتریان است . پس خیلی راحت تبلیغات خود را به سامانه پیام کوتاه شیراز بسپارید و با خرید پنل پیامک رایگان و پنل پیامک صوتی از بهترین و پیشرفته ترین نمایندگی پیامک ایران، به راحتی قله های موفقیت را طی کنید.

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید .


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 3 بهمن 1402برچسب:, توسط smsreson

امروز در مشهد کمتر کسی را می‌توان یافت که از خصوصی شدن و از دست رفتن رودخانه چهل بازه خبر نداشته باشد. البته مسوولان در بالاترین رده‌ها نیز کاملا اطلاع داشته و برخی نیز در نقش بازیگران هستند.

سخن از رودخانه چهل ‌بازه است؛ رودخانه‌ای که از کوه‌های بینالود سرچشمه می‌گیرد، وارد شهر توریستی طرقبه در نزدیکی مشهد می‌شود، باغ‌های منطقه ییلاقی طرقبه را سیراب می‌کند، پشت سد گلستان دامن می‌گستراند، وارد غرب شهر مشهد شده و درنهایت به دل کشف رود می‌زند و یکی می‌شوند.

حالا اما قرار است این رودخانه به نام نهادی خاص سند زده شود و به گفته منتقدان این تصمیم قطعه‌قطعه شود؛ منظور آنها از قطعه‌قطعه شدن، مبدل شدن رودخانه «چهل بازه» به عرصه ساخت و ساز انبوه‌سازان و برج‌سازان است. برج‌هایی از جنس «برج سلمان» متعلق به سرمایه‌گذاران شرکتی نام‌آشنا که پیش‌تر نامش در رسانه‌ها هم منتشر شده است.

اتفاق نادر؛ بی‌توجهی به انتقادات کارشناسان در واگذاری یک رودخانه
در تاریخ 14/08/1402 روزنامه اعتماد در گزارشی تفصیلی افشا کرد که پس از نامه‌نگاری‌های مختلف واحد اجرای دادگاه اصل ۴۹ تهران برای جلوگیری از اقدام آب منطقه‌ای خراسان رضوی در مقابل آنچه ازسوی منتقدان و کارشناسان رودخانه‌خواری خوانده می‌شد، کار به دفتر و رای «محسنی اژه‌ای» رییس قوه قضاییه کشیده شد.

رییس دستگاه قضا هم که در آبان ۱۴۰۰ وعده حل مشکل را داده بود، رسیدگی به این پرونده را به معاون اول خود، «مصدق کهنمویی» محول کرد و او هم طی نامه‌ای برای معاون حقوقی ستاد اجرایی فرامین حضرت امام خمینی (ره) ارسال کرد.

انتقادها اما این بود که این ستاد خود یک طرف بحث و مساله است و اینکه یک طرف دعوی به عنوان نماینده قوه قضاییه برای اجرای حکم معرفی شود، محل بحث و انتقاد فراوان قرار گرفت.

براساس گزارش‌های رسمی اما مسوول بررسی این پرونده پس از سفرهایی به مشهد و مذاکره با طرفین به تهران برگشت و به قاضی اجرای احکام پرونده خود دستور داد سند مالکیت رودخانه «چهل بازه» را به نام ستاد فرامین امام و بنیاد شهید بزند.

قاضی پرونده نیز این نظر را پذیرفت و نتیجه‌ای رقم خورد که حالا محل بحث و نقد جدی منتقدان و کارشناسان حوزه محیط‌زیست و منابع طبیعی ایران است؛ اینکه چرا یک رودخانه به نهادی خاص واگذار یا سند زده شود؟

صدای بلند اعتراضی که شنیده نمی‌شود

فضای رسانه‌ای خراسان رضوی و تا حدودی کشوری درگیر این اتفاق شده و لحظه به لحظه اخبار فراوانی حول سرنوشت رودخانه «چهل بازه» منتشر می‌شود، فعالان محیط‌زیست و سازمان‌های مردم‌نهاد و مدرسان دانشگاه‌های خراسان رضوی هشدارهای جدی داده و از عواقب ناگوار خصوصی شدن رودخانه‌ها به نفع نهادهای دولتی می‌گویند، اما به نظر می‌رسد ائتلاف مقابل آنقدر قدرتمند است که نیازی به اعتنا و توجه به پشت سر خود ندارد و به سرعت به پیش می‌رود. نتیجه اینکه طبق اخبار به دست آمده بنیاد شهید و ستاد اجرایی فرامین امام خمینی (ره) که اکنون سند مالکیت رودخانه و رودپارک «چهل بازه» را دراختیار دارند قصد انتقال مالکیت به شرکت سهامی خاص و... را دارند و اقدامات لازم در این مورد در حال سپری شدن است؛ دقیقا اتفاقی که فعالان محیط‌زیست نسبت به آن هشدار داده بودند و می‌گفتند داریم به سمت یک فاجعه ملی می‌رویم.

منتقدان می‌گویند این اتفاق در شرایطی رقم می‌خورد که اتفاقا تعداد زیادی از عالیرتبه‌ترین مقامات کشوری و لشکری خراسانی هستند و سالانه سفرهایی به مشهد دارند و تقریبا تمام آنها با جزییات از جریان پرونده‌ مطلعند. کارشناسان و مقامات محلی منتقد چنین شرایطی هم تاکید دارند آنچه ابعاد مساله را هولناک‌تر می‌کند، این است که هیچ‌کدام نیز حاضر به پاسخگویی یا انجام کاری نیستند.

به عبارت دیگر با رودخانه «چهل بازه» مانند سرمایه‌ای خصوصی و نه اموال عمومی رفتار می‌کنند درحالی که اصل ۴۵ قانون اساسی این کشور، رودخانه‌ها را متعلق به ۸۵ میلیون ایرانی می‌داند. منتقدان و کارشناسان در روزهای گذشته مدام این پرسش را از مقامات و مسوولان مطرح کردند که آیا واقعا دست‌اندرکاران و مسوولان قصد دارند سکوت کنند تا زمان به نفع تصاحب‌کنندگان رودخانه و رودپارک بگذرد؟ آنها می‌گویند تبعات خصوصی شدن رودخانه‌ها برای مردم، طبیعت و سرنوشت ایران آثار بسیار سهمگینی در پی خواهد داشت.

نامه به رییس کمیسیون اصل ۹۰
خبرهای تازه اما از ادامه اعتراضات به چنین تصمیمی حکایت دارد و آن‌طور که «پیام ما» خبر داده است، «محمد اله‌موتی»، دبیر شبکه تشکل‌های محیط‌زیست و منابع‌ طبیعی کشور در نامه‌ای به «نصرالله پژمانفر»، نماینده مردم مشهد و رییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی، با غیرقانونی خواندن واگذاری مالکیت رودخانه چهل‌بازه به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام، بنیاد شهید و شرکت خصوصی ... ، خواستار ورود این کمیسیون مجلس به موضوع شده است.

او در نامه خود از پژمانفر درخواست کرده که با استفاده از ظرفیت کمیسیون اصل ۹۰، روند صدور سند مالکیت برای این رودخانه متوقف شود.

طبق اظهارات اله‌موتی به پیام ما «موضوع دو جنبه دارد؛ اول صدور سند مالکیت برای رودخانه که کاملا غیرقانونی است و موضوع دوم، دراختیار قرار دادن زمین معوض برای یک شرکت خصوصی که از ابتدا حقی بر این زمین‌ها نداشته ولی با فروختن سهام به مردم سعی کرده یا این زمین‌ها را تصاحب کند یا آنکه زمینی معوض از اموال عمومی دریافت کند.»

که هر دو تخلف محسوب می‌شود. اما این گره کور با تدابیر قوه قضاییه و همکاری دو دستگاه حکومتی و شرکت خصوصی باز شدنی است.

در هر صورت چهل بازه شریان تنفس مشهد است و مانند خون در رگ‌های شهر جاری است. قطعا در چنین شرایطی تصاحب آن به نفع شهر مشهد نیست.

علاوه ‌بر این درباره این پرونده پیش‌تر مدیرعامل جمعیت ناجیان آب نیز به «اعتماد» گفته بود که «عمر این رودخانه چندین هزار سال است و محل مورد مناقشه فعلی، محلی بوده که آب شهر طرقبه در آن پخش می‌شده و مقدار زیادی از آن آب، دشت را تغذیه می‌کرده لذا کارکرد تغذیه آب زیرزمینی داشته و غیر از آن جایی نداریم که محل تغذیه آب زیرزمینی مشهد باشد.»

مهدی جمشیدی در این باره گفته بود که «باتوجه به اینکه مشهد با فرونشست زمین مواجه است، آبی که در خاک این منطقه نفوذ می‌کند به تعادل خودش می‌رسد و باعث کاهش فرونشست زمین می‌شود، اما اگر با ساخت و ساز مانع نفوذ آب شویم، مانند دشت‌های کاشمر، بردسکن، اصفهان یا نیشابور با فرونشست و شکاف‌های عمیق و چند کیلومتری روبه‌رو خواهیم شد. هیچ منطقی ندارد که چهل بازه را با این بستر و حریم واگذار کنیم به ارگان‌های حاکمیتی تا به مردم بفروشند و پول آن را صرف کار دیگری بکنند.»

او همچنین پیشنهاد داده بود که به جمع‌بندی صورت ‌گرفته از سوی شرکت‌های مختلف عمل شود: «شهرداری و شرکت آب منطقه با نظر کارشناسی به این جمع‌بندی رسیده‌اند که اینجا تبدیل به رودپارک شود تا هم کارکرد اولیه آن حفظ شود و در صورت بروز سیل و سیلاب خطری شهر و مردم را تهدید نکند و همچنین برای تفریح شهروندان و زائران یک مکان مناسب باشد و هم محیط‌زیست را حفظ کند. لذا برابر مباحث کارشناسی ناجیان آب کاملا مخالف تغییر کاربری چهل بازه و دستور صادره هستند.»


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 3 بهمن 1402برچسب:, توسط smsreson

نتایج یک مطالعه بزرگ بین‌المللی نشان داد بیش از ۸۰ درصد از سیگاری‌ها یا سیگاری‌های سابق که سرطان ریه در آنها در مراحل اولیه تشخیص داده شده تا ۲۰ سال بعد همچنان زنده بودند.

 این مطالعه به سرپرستی گروهی از پزشکان و متخصصان آمریکایی در نیویورک و با عنوان «سی‌تی‌اسکن با دز کم» (LDCT) برای غربالگری افرادی که در معرض خطر بالاتر سرطان ریه هستند، استفاده شد. این نوع اسکن می‌تواند به یافتن نواحی غیرطبیعی در ریه‌ها کمک کند.

نتایج این مطالعه ماه نوامبر گذشته در مجله «رادیولوژی» منتشر شد. به گفته متخصصان تنها ۱۶ درصد از بیماران مبتلا به سرطان‌های ریه، زود شناسایی می‌شوند و بیش از نیمی از افراد مبتلا به سرطان ریه تنها یک سال بعد از تشخیص جان خود را از دست می‌دهند.

دکتر «کلودیا هنشکی»، متخصص اصلی این مطالعه از دانشگاه «آیکان» نیویورک، موانع غربالگری برای این سرطان را بر می‌شمرد و می‌گوید: موانعی برای غربالگری وجود دارد که عمدتاً ناشی از این باور است که از تشعشعات بیش از حد استفاده می‌شود. وی با این حال این تضمین را می‌دهد که برای غربالگری سرطان ریه می‌توان از سی‌تی‌اسکن با دز کم (LDCT) استفاده کرد که این دز حتی کمتر از ماموگرافی است.

«سباستین کورود»، متخصص ریه و رئیس بخش ریه در بیمارستان «لیون» می‌گوید: با چنین رویکردی می‌توان از یک درمان صحبت کرد و تومور اولیه که موضعی است را به موقع برداشت.

سرطان ریه، عامل اصلی مرگ و میر ناشی از سرطان در سراسر جهان

بنابر اعلام یورونیوز، نتایج این تحقیق نشان می‌دهد که غربالگری در افراد در معرض خطر می‌تواند مرگ و میر ناشی از سرطان ریه را که علت اصلی مرگ و میر ناشی از سرطان در سراسر جهان است، کاهش دهد چرا که این سرطان اغلب در مراحل پایانی تشخیص داده می‌شود زیرا علائم این نوع سرطان بدون درد و میزان آن اندک است. متاستازهای منتشر شده در بدن که در مراحل پیشرفته‌تر ظاهر می‌شود، درمان را پیچیده می‌کند.

مطالعات اخیر نشان داده است که سی‌تی‌اسکن قفسه سینه با دز پایین در تشخیص تومورهای اولیه ریه بسیار موثر است و استفاده از آن، مرگ و میر ناشی از این سرطان را تا ۲۰ درصد کاهش می‌دهد.

نتایج این تحقیق چندین کشور از جمله ایالات متحده، انگلیس و لهستان را متقاعد کرده است که برنامه‌های غربالگری را با هدف قرار دادن افراد سیگاری و یا سیگاری‌های سابق بالای ۵۰ سال اجرا کنند.

سباستین کورود تاکید می‌کند: تا حد زیادی مهم‌ترین عامل خطر برای این نوع سرطان، نه تنها مقدار سیگار مصرف شده در سال، بلکه مهمتر از همه، طول مدت مصرف سیگار در زندگی است.

اداره عالی سلامت در فرانسه در سال ۲۰۲۲ برای انجام این نوع غربالگری نظر مساعد خود را اعلام کرد. این غربالگری از سال ۲۰۲۵ به‌عنوان بخشی از استراتژی ۱۰ ساله مبارزه با سرطان آغاز خواهد شد.

غربالگری شامل اسکن با دز کم از ریه‌ها هر دو سال یکبار است که با تصاویری که به‌زودی از سوی هوش مصنوعی تجزیه و تحلیل می‌شود، تلفیق می‌شود.

اگر سابقه سیگار کشیدن به مدت ۲۰ سال یا بیشتر را دارید غربالگری سرطان ریه را باید انجام دهید.

چند توصیه مفید

حفظ یک سبک زندگی سالم در طول و بعد از درمان سرطان ریه می تواند کیفیت زندگی بیمار را بهبود بخشد. کشف اینکه فردی مبتلا به سرطان ریه است ممکن است باعث تغییر در نحوه نگرش و مدیریت او نسبت به سلامتی‌اش شود در حالی که برخی نیز پذیرش عادات سالم جدید را چالش برانگیز می دانند.

در ادامه به چند توصیه سودمند در این زمینه خواهیم پرداخت:

* سیگار را ترک کنید: ترک سیگار علاوه بر اینکه یک اولویت اصلی برای مبتلایان به سرطان ریه است به حفظ فشار خون و ضربان قلب شما کمک می‌کند.

* مواد مغذی بخورید: اولویت بعدی باید حفظ یک رژیم غذایی سالم برای بیماران مبتلا به سرطان ریه باشد. یک متخصص در این زمینه توصیه کرده است: مصرف غذاهای مناسب به شما کمک می کند تا احساس بهتری داشته باشید، قدرت خود را حفظ کنید و با عفونت ها مبارزه کنید.

* وعده های غذایی کوچک را جایگزین وعده های غذایی بزرگ کنید: به جای خوردن سه وعده غذایی بزرگ و پرحجم در سه نوبت، چندین وعده غذایی کوچک هر سه یا چهار ساعت مصرف کنید. هر روزه بخش های کوچکی از غذاهای پرکالری مانند آجیل، پنیر و کره بادام زمینی مصرف کنید. همچنین از غذاهای غنی از آهن مانند گوشت قرمز بدون چربی، برنج قهوه ای، نان سبوس دار و کره بادام زمینی استفاده کنید. به یاد داشته باشید که قبل از تغییر رژیم غذایی با پزشک خود مشورت کنید.

* تحرک داشته باشید: ورزش کردن منظم می تواند به کاهش خستگی، بهبود خلق و خو و حفظ وزن سالم بدن کمک کند. حتی مقدار کمی ورزش مانند پیاده روی یا انجام برخی حرکات کششی سبک برای سلامتی شما مفید است.

* یک سیستم حمایتی داشته باشید: علاوه بر سلامت جسمانی، حفظ سلامت روانی و عاطفی شما بسیار مهم است. صحبت کردن با یک مشاور یا سایر افرادی که با سرطان مبارزه می کنند و می توانند با احساسات شما ارتباط برقرار کنند، در این زمینه مفید است.

* درمان خود را مدیریت کنید: با افرادی که در درمان سرطان به شما کمک می کنند، یک خط ارتباطی باز داشته باشید، قرار ملاقات های خود را تنظیم کنید و به علائم و عوارض جانبی خود توجه دقیق داشته باشید.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 24 دی 1402برچسب:, توسط smsreson

راه کارهای فروش عالی با پنل پیامکی پیام رسون

1402-10-21 22:44:14 11  0  0

این روزها تنوع محصولات بسیار زیاد است و مردم برای خرید هر چیزی، با دنیایی از تنوع و شرکت ها و ارائه کنندگان مختلف رو به رو می‌شوند. اینکه بتوانید در ارائه محصولات و جلب اعتماد مشتری موفق باشید، کار دشواری نیست فقط نیاز به کمی تلاش و استفاده از تجربه های کسانی است که در این راه موفق شده اند.

تا پایان این مقاله با نمایندگی سامانه پیام کوتاه پیام رسون همراه باشید تا شما را با 5 مورد از استراتژی های عالی برای فروش بیشتر آشنا کنیم .

 

 

 

 

استراتژی عالی برای فروش بیشتر : 

شما دارای هر محصولی که باشید باید در اولین مرحله محصول خود را به طور 100 درصد بشناسید و عاشق محصول خود باشید  و ویژگی بارز آن را نسبت به دیگر کالاهای مشابه شناسایی کنید و مطمئن باشید که محصول شما باعث می‌شود که مخاطبتان زندگی راحت تری داشته باشد. در واقع آنقدر به محصول خود ایمان داشته باشید که مطمئن باشید اگر مخاطب شما از محصول خریداری نکند حتما ضرر خواهد کرد و برای اینکه از محصول شما خریداری شود، هر کاری را انجام می‌دهید.

اگر به این فکر می‌کنید که ارسال پیامک تبلیغاتی باعث مزاحمت مخاطبتان می‌شود، یعنی یا به محصول خود مطمئن نیستید یا اینکه ضرر کردن مخاطب برای شما اهمیتی ندارد.

در زیر به 5 مورد از بهترین راه کارها برای ارسال پیامک تبلیغاتی اشاره کرده ایم .

 

1- از عبارات کلیدی استفاده کنید:

یکی از ساده ترین راه ها برای جذب مشتری استفاده از عبارات کلیدی و تأثیرگذار در متن اس ام اس تبلیغاتی است. همانطور که می دانید کیفیت تبلیغات اس ام اسی  رابطه ی مستقیمی با محتوای آن دارد چرا که تنها پل ارتباطی میان کسب و کار و مخاطبان متن پیامک است. پس باید سعی کرد با استفاده از عبارت کلیدی، تأثیرگذاری اس ام اس تبلیغاتی را افزایش داد.

به طور کلی برای جذب مشتری از طریق ارسال اس ام اس تبلیغاتی باید برای مخاطبان انگیزه ایجاد کرد. اصلی ترین راهکار ایجاد انگیزه برای کابران پنل پیامکی استفاده از متن های انگیزشی است. متن هایی که نظر مخاطبان را جلب کرده و و آن ها را به سمت تجارت و کسب و کار شما سوق بدهد. یکی از راه های نوشتن متن مناسب برای پیامک تبلیغاتی، سنجیدن نیازهای مخاطبان است. به طور کلی یکی از اصلی ترین پیامک های انگیزشی، پیامک های حاوی کد تخفیف و جشنواره های تخفیفی هستند.

 

2- ویژگی های خود را به مخاطبان معرفی کنید:

ارسال پیامک انبوه یک درگاه مناسب برای معرفی شما به مخاطبانتان است. پس علاوه بر تبلیغات و بازاریابی می توانید از پیامک انبوه برای معرفی خدمات و یا محصولات خود به مشتریان نیز استفاده کنید. حتی در صورتی که شما یک برند شناخته شده باشید، باز هم نباید از معرفی خود غافل شوید. با کمی بررسی و تحقیق متوجه خواهید شد که چگونه باید خود را معرفی کنید و کدام ویژگی هایتان می توانند موجب الهام بخشیدن به مخاطبان شود.

 

 

 

3- انتخاب صحیح بین پیامک متنی و پیام صوتی:

استفاده از برخی عبارات و کلمات در متن اس ام اس تبلیغاتی نیاز به دقت زیادی دارد. چرا که محتوای تبلیغاتی مناسب در پیامک نیاز به متراکم و کوتاه شدن دارد. بنابراین ممکن است برخی متن های کوتاه ایجاد ابهام کند و برای مخاطب قابل درک نباشد، و یا ممکن است تأثیرگذاری برخی متن ها با لحن گفتار آن ها ارتباط مستقیم داشته باشد در این شرایط بهتر است تا به جای پیامک متنی از ارسال پیام صوتی استفاده گردد.

پیام صوتی یک از راه های تبلیغات در پنل پیامکی است که گزینه ی مناسبی برای انتقال احساس به مخاطبان است. علاوه بر این پیام صوتی به کاربران اجازه ی ارسال تبلیغات به مخاطبان گیرنده مسدود را نیز می دهد و همچنین با امکان ارسال به خطوط ثابت شهری مخاطبان بیشتری را برای کسب و کارها فراهم می کند.

 

4- انتخاب صحیح بازار هدف:
یکی از موضوعات مهم در بازاریابی پیامکی و تبلیغات از طریق ارسال اس ام اس تبلیغاتی، انتخاب درست بازار هدف است. این که انتخاب کنید پیامک انبوه را برای چه کسانی ارسال می کنید و یا برای هر قشر از جامعه چه محتوایی آماده می کنید، می تواند تأثیر مستقیمی روی نتیجه ی تبلیغات شما داشته باشد.

امکاناتی در پنل پیامکی برای تفکیک مخاطبان هنگام ارسال پیامک در نظر گرفته شده که به شما کمک می کند تا بتوانید کنترل نسبتاً دقیقی روی مخاطبان خود داشته باشید. برای مثال می توانید مخاطبان خود را بر اساس منطقه زندگی، سن و جنسیت، شغل و نوع فعالیت صنفی، شهر و استان و … تفکیک کنید و با این کار مخاطبانی که احتمال تبدیل شدن آن ها به مشتری بیشتر است را مورد هدف قرار دهید.

گاهاً ممکن است فعالیت بسیاری از مشاغل محدود به منطقه ی جغرافیایی خاصی شود و به صورت بومی صورت گیرد، به همین دلیل این مشاغل می توانند با استفاده از ارسال اس ام اس منطقه ای مخاطبان حاضر در منطقه ی خود را هدف تبلیغات قرار دهند تا با جلوگیری از ارسال اس ام اس تبلیغاتی بیهوده، هزینه های تبلیغات خود را نیز کاهش دهند.

 

5- تبلیغات باید پایدار و متداوم باشد:

در آخر، یک نکته ی کلی درباره ی ارسال اس ام اس تبلیغاتی وجود دارد که مانند سایر روش های بازاریابی، نیاز به تداوم و استمرار دارد. بازاریابی پیامکی به ویژه در ابتدای مسیر می تواند بسیار طاقت فرسا به نظر برسد. اما بهتر است تا گرفتار دام همچین تفکراتی نشوید. چرا که هر روش تبلیغاتی ای برای رسیدن به نتیجه و بازدهی مطلوب نیاز به ادامه دار شدن دارد. در این شرایط کافی است تا به این موضوع فکر کنید که استفاده از پنل پیامکی به دلیل هزینه ی کم و مقرون به صرفه شرایط استمرار در تبلیغات را برای شما فراهم می کند، اما ممکن بود با استفاده از سایر راهکارهای تبلیغاتی و بازاریابی قبل از رسیدن به نتیجه به دلیل هزینه های هنگفت تبلیغات از ادامه ی مسیر باز بمانید.

پس درتبلیغات پیامکی باید رویکردی پایدار داشته باشید، فراموش نکنید تعداد بیشماری از مخاطبان برای شما وجود دارند که با کمترین هزینه می توانید برای آن ها نیزارسال اس ام اس تبلیغاتی داشته باشید . 

 

 

 

 

پیام رسون : 

شما خیلی راحت میتوانید با خرید پنل اس ام اس از نمایندگی پیام کوتاه شیراز یک بانک شماره موبایل جامع داشته باشید که بر اساس آن ابتدا اقدام به ارسال اس ام اس تبلیغاتی انبوه کنید و سپس از بین افراد، آنهایی که به سایت شما مراجعه کرده اند و از محصولتان استقبال کرده اند را شناسایی کنید و آنها را جز مخاطبین هدف خود قرار دهید.

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید . 


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 24 دی 1402برچسب:, توسط smsreson

آشنایی با درآمد غیر فعال با پیام رسون

1402-10-11 22:54:37 37  0  0

این روزها حقوق شغل کارمندی برای تامین هزینه‌های زندگی کافی نیست؛ همچنین برای حفظ تعادل میان کار و زندگی نمی‌توان زمان دیگری برای شغل دوم در نظر گرفت. در این مواقع چه راهکاری پیش روی شما قرار می‌گیرد؟ درآمد غیرفعال پاسخی است که به دنبال آن می‌گردید. با درآمد غیرفعال نیازی به صرف زمان طولانی برای شغل دوم و کسب درآمد بیشتر نیست. اگر روش مناسبی برای این کار انتخاب کنید، حتی در زمان استراحت نیز درآمد کسب خواهید کرد.

اگر دوست دارید با این نوع از کسب درآمد آشنا شوید تا پایان این مقاله با نمایندگی سامانه پیامکی پیام رسون همراه باشید . 

 

 

 

درآمد غیر فعال کسب درآمد با تلاش ناچیز: 

درآمد غیرفعال یا درآمد از منابعی است که نیازی به فعالیت فیزیکی یا حضور شخص در فرایند تولید ندارد. به عنوان مثال، درآمدی که از سرمایه گذاری در بورس، اجاره دادن املاک، فروش محصولات دیجیتال، حق بیمه، حقوق تأمین اجتماعی ، ارسال لینک فروش محصول به‌عنوان لید از طریق خرید پنل پیامک، مشارکت‌های محدود و انواع پروژه‌هایی است که شما در ادامه تولید درآن شرکت ندارید،در این صورت شما درآمد غیر فعال دارید . درآمد غیر فعال یک شکل از درآمد پایدار است و به دلیل عدم نیاز به فعالیت مستمر و متمرکز بر فعالیت تولیدی، باعث می‌شود که شخص زمان بیشتری از خود را به فعالیت‌های دیگر اختصاص دهد.

 

 

معرفی انواع درآمدهای غیرفعال: 


درآمدهای غیرفعال عبارتند از:

۱- درآمد از سرمایه‌گذاری: این شامل درامدهایی است که از سرمایه‌گذاری در بورس، سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات، سرمایه‌گذاری در صنایع و… بدست می‌آید.

۲- درآمد از کاربرد دارایی‌های فعال: این شامل درآمدهایی است که از کاربرد دارایی‌هایی مانند خودرو، املاک و مستغلات و… بدست می‌آید.

۳- درآمد از اجاره: این شامل درآمدهایی است که از اجاره املاک، خودرو، تجهیزات و… بدست می‌آید.

۴- درآمد از حق کپی: این شامل درآمدهایی است که از فروش محصولات کپی شده مانند کتاب، موسیقی، فیلم و… بدست می‌آید.

 

 

روش‌های کسب درآمد غیرفعال: 


برخی از روش‌های کسب درآمد غیرفعال عبارتند از:

۱. سپرده‌گذاری: قرار دادن‌ پول در بانک و دریافت سود از آن به عنوان درآمد غیرفعال است.

۲. سرمایه‌گذاری: خرید سهام، خرید املاک و مستغلات و سرمایه‌گذاری در صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل ملاحظه است.

۳. وام‌دهی: به عنوان یک سرمایه‌گذاری، دادن‌ وام به دیگران و دریافت بهره از آن، یک روش کسب درآمد غیرفعال است.

۴. اجاره دادن: به عنوان مالک املاک و مستغلات، اجاره دادن‌ به دیگران به عنوان یک روش کسب درآمد ثابت و غیرفعال است.

 

 

 

از کجا شروع کنیم؟

اگر کسب‌وکار کوچکی دارید یا می‌خواهید شروع کنید. از ابتدا این نکته را به یاد داشته باشید که درآمد غیرفعال ارزش سعی و تلاش را دارد.

بعد به این فکر کنید که چه ایده‌‌ای دارید و چگونه می‌‌توانید از آن درآمد غیر فعال داشته باشید.

آیا سرمایه اولیه شما پول است یا مهارت و استعداد؟
چه “ارزشی” می‌خواهید به وجود آورید؟
چه امکاناتی برای شروع دارید؟
چه مدت زمان برای کسب نتیجه نیاز است؟
آیا نیاز به مشارکت دارید یا ترجیح می‌دهید به تنهایی شروع کنید؟
از “ارزش” به این دلیل نام می‌بریم که در کنار سود خودتان به کیفیت خدمات نیز توجه کنید. در صورتی می‌توانید درآمد غیرفعالِ همیشگی و درازمدت داشته باشید که آنچه ارائه می‌دهید برای مشتریان ارزشمند باشد.

یکی از راه‌های موفقیت درآمد غیرفعال، افزایش هوش مالی است. به این شکل ایده‌ها و راه‌های بهتری به ذهن شما می‌‌رسد. هوش مالی، شم اقتصادی شما را بالا می‌برد تا در زمان کمتر نتایج بهتری به دست آورید. با وجود هوش مالی، برای مسائل مالی، تصمیمات بهتری گرفته می‌شود و فرصت‌های مالی بیشتری خلق می‌کنید.

برای شروع درآمد، کاری را انتخاب کنید که با استعداد، علایق یا مهارت شما منطبق باشد. درآمد غیرفعال در شروع کار نیاز به انرژی بیشتری دارد و اگر خود را درگیر کاری کنید که هیچ سنخیتی با شما ندارد ممکن است از ادامه کار باز بمانید. در کنار آن صبور باشید و به جای هیجان زدگی برای رسیدن به درآمد، بر روند کار و بهبود آن تمرکز کنید تا کارها به خوبی پیش برود.

همیشه به دنبال یادگیری باشید. در زمینه کاری خود مطالعه کنید و ببینید چگونه می‌توانید کار را توسعه دهید و از روش‌های خلاقانه استفاده کنید. زمان و هزینه‌ای که صرف یادگیری می‌کنید در واقع یک سرمایه‌گذاری است و در آینده سود چند برابری نصیب شما می‌‌کند.

شاید ایده شما بسیار جذاب باشد و برای اجرایی کردن آن به شکلی که در ذهنتان است هیجان زده‌اید. اما اجازه دهید که کار مرحله به مرحله جلو برود تا بتوانید بر روی کار مدیریت درستی داشته باشید. وقت طلاست، پس از دستش ندهید. هر قدمی که امروز بر می‌دارید شما را سریع‌تر به درآمد غیرفعال و رفاه آینده نزدیک‌تر می‌کند.

 

 

 

پیام رسون 

در این مقاله به بررسی مفهوم ایجاد درآمد به روش‌های منفعل پرداختیم تا بدانیم که «درآمد غیرفعال چیست». به پولی که با صرف زمان و انرژی ناچیز به دست بیاید، درآمد غیر‌فعال گفته می‌شود. این نوع روش کسب درآمد مزیت‌های متعددی مثل امکان ایجاد تعادل بین زندگی کار، رسیدن به آزادی مالی و کاهش استرس را به همراه خواهد داشت. 

برای انتخاب بهترین روش کسب درآمد باید نکات مختلفی مثل توانایی خود، سرمایه مورد‌نیاز و زمانی که صرف می‌کنید را در نظر داشته باشید. به‌این‌ترتیب به‌راحتی از میان انواع درآمد غیرفعال بهترین روش متناسب با شرایطتان را انتخاب خواهید کرد.

در این راستا یکی از بهترین درآمدهای غیر فعال استفاده از پنل پیامکی و ارسال اس ام اس تبلیغاتی است که میتوانید از آن نیز بهره ببرید . 

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید . 


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 19 دی 1402برچسب:, توسط smsreson

قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۲۹ درصد افزایش به ۲۰۳۳ دلار و ۹۵ سنت رسید.

 

به نقل از رویترز، قیمت طلا در اولین ساعات تجارت در آسیا در روز سه‌شنبه تا حدی افزایش یافته و کاهش قیمت روز گذشته را جبران کرده است.  به نظر می‌رسد احتمال ادامه سیاست‌های سختگیرانه فدرال رزرو آمریکا قیمت طلا را در کوتاه‌مدت تحت فشار قرار خواهد داد. سرمایه‌گذاران منتظر اطلاعات مربوط به شاخص قیمت مصرف کننده در آمریکا هستند که قرار است در روز پنجشنبه منتشر شود و سرنخ‌های بیشتری در مورد سیاست‌های پولی بانک مرکزی آمریکا ارائه دهد.
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.29 درصد افزایش به 2033 دلار و 95 سنت رسید. قیمت معاملات آتی طلا در بازار کامکس نیویورک هم با یک افزایش 0.34 درصدی به 2040 دلار و 40 سنت رسیده است.

در این بین شاخص دلار آمریکا که ارزش آن را در برابر سایر ارزهای مهم دنیا‌ را نشان می‌دهد، در حدود 102.28 قرار دارد. پایین آمدن ارزش دلار خرید طلا را برای دارندگان سایر ارزهای دنیا ارزان‌تر می‌کند. سود اوراق قرضه 10 ساله خزانه‌داری آمریکا هم حدود 4.02 درصد است.
گزارش آخرین اجلاس کمیته بازار آزاد فدرال آمریکا و همچنین اطلاعات مربوط به نرخ لیست حقوق بگیران بخش غیرکشاورزی این کشور در ماه دسامبر نشان داد سیاستمداران آمریکایی هنوز هم باید محتاطانه عمل کنند. اما بازار انتظار دارد اقتصاد آمریکا در سه ماهه پایانی 2024 شرایط خوبی داشته باشد، بنابراین لزومی ندارد نرخ بهره فدرال رزرو در حدود 5 تا 6 باقی بماند. 
بالا رفتن نرخ بهره از یک طرف هزینه نگهداری طلا به عنوان یک سرمایه غیر سودده را افزایش داده و تمایل برای خرید آن را پایین می‌آورد و از طرف دیگر ارزش دلار را هم افزایش می‌دهد که به نفع طلا نخواهد بود.
میشل بوم،ن عضو شورای حکام فدرال رزرو آمریکا عقیده دارد سیاست‌های پولی این کشور به اندازه کافی محدود کننده هستند و نیازی به بالا نگه داشتن نرخ بهره نیست.
در میان سایر فلزات گرانبها، قیمت نقره با 0.9 درصد افزایش به 23 دلار و 36 سنت رسید و پلاتین با 0.45 درصد افزایش 952 دلار و 20 سنت معامله می‌شود.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 19 دی 1402برچسب:, توسط smsreson

تا چه اندازه اتوپیایی که پس از انقلاب سال 57 برای ایرانیان ترسیم شده بود، تحقق پیدا کرده است؟ با گذشت بیش از 44سال از عمر انقلاب آیا وعده‌هایی چون حاکمیت قانون، تحقق اراده مردم، مردمسالاری، توسعه و... محقق شده‌اند؟ این پرسش‌ها و پرسش‌هایی از این دست، سال‌هاست فکر و ذکر بسیاری از ایرانیان را به خود معطوف داشته و هر بار بدون اینکه پاسخ روشنی به آنها داده شود به ناخودآگاه جمعی جامعه وا پس زده می‌شود.  در این میان مردم ایران بارها و بارها تلاش کرده‌اند صدای مطالبات خود را به گوش مقامات مسوول و سیاست‌گذاران برسانند. از دوران انقلاب و جنگ در دهه 50 و 60خورشیدی گرفته تا برهه تحریم‌ها و کمبودها و محرومیت‌های دهه‌های بعد، ایرانیان به امید تحقق دورنمایی بودند که در بحبوحه انقلاب برایشان ساخته شده بود. مردمی که دوم خرداد 76 را رقم زدند، انتخابات 92، 96 و... را با مشارکت‌های بالا شکل دادند و در انتظار تحقق وعده‌ها نشستند. زمانی هم که فضا فراهم نبود و ردصلاحیت‌ها گسترده‌تر شد، آرام گوشه‌ای نشستند تا شاید غیبت‌شان مسوولان را متوجه واقعیت‌ها کند.  مجموعه این کنشگری‌ها، حضورها و غیبت‌ها، بودن‌ها و نبودن‌ها محتوای اصلی بحث اعتماد با بیژن عبدالکریمی استاد فلسفه کشور است که در آن تلاش شده ضمن واکاوی شرایط امروز کشور، نگاهی از درون به اندیشه‌ها و تفکرات مردمی شود که شایسته شرایط مطلوب‌تر از امروز هستند. عبدالکریمی ضمن اشاره به میراث انقلاب، گفتمان انقلاب و دستاوردهای انقلاب تلاش می‌کند دلایل اصلی بروز نارسایی و کژکارکردی در نظام حکمرانی و کنشگری عمومی را تشریح کند. این استاد فلسفه با اشاره به اینکه صرف رای دادن یا ندادن اوضاع را بهتر نمی‌کند، می‌گوید: «هم مردم باید بدانند رای ندادن به نفع‌شان نیست و هم حاکمیت باید بداند که مردم افقی پیش روی خود نمی‌بینند.» او عبور از این چالش را در گرو رسیدن به یک درک تازه از مسائل کشور ارزیابی می‌کند؛ درک تازه‌ای که مردم و نظام حکمرانی هردو باید از آن بهره‌مند شوند. 

در آستانه یکی از حساس‌ترین بزنگاه‌های سیاسی کشور قرار داریم. شما فضای سیاسی و اجتماعی کشور و حال و هوای این روزهای مردم را چگونه تحلیل می‌کنید؟

وقتی درباره جامعه ایرانی صحبت می‌کنیم راجع به امری یکدست و یکپارچه صحبت نمی‌کنیم. شما باید از قبل بگویید منظورتان کدام بخش جامعه است تا بعد بتوان درباره آن صحبت کرد.

برخی تحلیلگران طبقه متوسط را از منظر اقتصاد ازمیان رفته می‌دانند، آیا این طبقه از منظر سیاسی و فرهنگی هم پایان یافته است؟

طبقه متوسط به مفهوم میدل کلاس که در جوامع غربی شکل گرفته در ایران وجود خارجی ندارد. به این معنا که اقشاری در جامعه هستند که دهک‌های میانی را به لحاظ درآمدی تشکیل می‌دهند، طبقه متوسط وجود دارد اما طبقه متوسط که در تولید و بازار جهانی سهم داشته باشد، در ایران وجود ندارد. بنابراین طبقه متوسط نه به مفهوم کلاسیک کلمه و سنت مارکسیستی آن، بلکه به معنای عرفی کلمه در ایران وجود دارد. بخشی از طبقه متوسط ایرانی مثل بازاریان به زیست جهان سنتی تعلق دارند و بخشی از طبقات میانی ایران هم به زیست جهان مدرن تعلق دارد. اما از منظر اقتصادی، طبقه متوسط ایران در حال ریزش بوده و به دهک‌های محروم هبوط ‌کرده اند. به این معنا که قدرت خرید آنها محدود، آرزوهای‌شان افول‌یافته، امکانات‌شان محدود و سفره‌های‌شان کوچک‌تر شده است. در دهک‌های محروم‌تر، مردم با مساله بقا و مرگ و زندگی روبه‌رو هستند؛ به همین دلیل امکان نوعی طغیان اجتماعی در دهک‌های پایینی جامعه وجود دارد. در کل طبقه متوسط ایران هم بی‌افق شده؛ آرزوهای طبقاتی خود را مثل اینکه هر سال یک بار سفر خارج برود. امکانات مناسبی داشته باشد و سطح مصرف مشخصی داشته باشد و... از دست رفته می‌بیند. اگر در گذشته خانواده‌ها، ماهی یک‌بار کنار هم جمع می‌شدند و میهمانی می‌گرفتند، امروز این شرایط محدود شده است. احتمال داشتن شب یلدا و عید و خرید آجیل و ماهی و... اندک و مشکلات مردم بیشتر شده است.

شما در صحبت‌های مختلف‌تان بارها از واژه «گفتمان انقلاب» استفاده می‌کنید. اما گروه اقلیتی در فضای سیاسی و مدیریتی کشور وجود دارند که خود را تنها حاملان گفتمان انقلاب می‌دانند و باقی مردم را غیر خودی. این در‌حالی است که در سال57، اکثریت قریب به اتفاق مردم بودند که ارزش‌های انقلابی را حمل می‌کردند. درباره این استحاله صحبت می‌کنید و اینکه اساسا مراد شما از گفتمان انقلاب چیست؟

گفتمان انقلاب مثل هر پدیده اجتماعی دیگری از پیچیدگی‌های بسیاری برخوردار است. ما باید تارهای در هم تنیده معادله را از هم باز کنیم. البته گفتمان انقلاب یکی از مولفه‌های مهم حاکمیت سیاسی ماست. اما همه افرادی که در دولت و مجلس و نظام سیاسی حضور دارند، الزاما جزو گفتمان انقلاب نیستند. یعنی تکنوکرات‌ها، بروکرات‌ها، اپورتونیست‌ها، (فرصت‌طلب‌ها) ریاکاران و... که در دستگاه دولت و مقامات بالای مدیریتی پست‌هایی دارند به گفتمان انقلاب تعلق ندارند. به عبارت روشن‌تر، آنها ایمانی به گفتمان انقلاب ندارند، وجودهای استحاله‌شده دارند. دم از مقابله با امریکا می‌زنند، اما خانواده‌شان در امریکا سکونت دارند. ریاکارانه از ارزش‌های انقلاب دفاع می‌کنند و تنها به منافع خود و جناح‌شان می‌اندیشند. ضمن اینکه بخشی از نیروهای انقلاب هم ذیل نیروهای حاشیه‌ای قدرت سیاسی هستند. بچه‌هایی هستند که به آرمان‌های اولیه انقلاب وفادار هستند، اما این گروه‌ها این اواخر درگیری‌هایی با دولت و مدیران کشور پیدا کرده‌اند. گروه‌هایی که به دنبال تحقق عدالت هستند، افرادی که تندترین نقدها را به شورای نگهبان و سایر ساختارهای حاکمیتی دارند و هزینه‌های بسیاری می‌دهند، ذیل این گروه‌ها هستند. می‌خواهم بگویم وقتی درباره گفتمان انقلاب صحبت می‌کنیم این پیچیدگی‌ها را مدنظر داشته باشیم. جامعه ما (حتی روشنفکران) جامعه‌ای است که دوست دارد مسائل را ساده و دوقطبی کند. گفتمان انقلاب یعنی کسانی که به آرمان‌های انقلاب وفادارند و رهبری این گفتمان را رهبر سیاسی کشور به دست دارد. نیروهایی که حول دیدگاه‌های آقای خامنه‌ای جمع شده‌اند و کماکان می‌کوشند در برابر نظام سلطه از استقلال کشور دفاع کنند، در این دسته‌اند.

به نظر شما آیا این اهداف برآمده از انقلاب که به آن اشاره کردید محقق شده‌اند؟

متاسفانه این گفتمان، بسیاری از افراد خوشفکر را از قطار انقلاب پیاده کرده و شکافش با مردم بیشتر شده است. (این شکاف ریشه‌های تاریخی هم دارد) شکافی که میان بخش نوگرا و سنت‌گرای ایرانی ایجاد شده و متاسفانه جرثومه‌های فساد، نیروهای اپوزیسیون و کوتوله‌های سیاسی در بطن حاکمیت هم در این شکاف لانه کرده‌اند و بر آن دامن می‌زنند. اگر این شکاف پر نشود، روز به روز شرایط دشوارتری به کشور تحمیل می‌شود.


نگویید جذاب، بلکه بگویید بحث بسیار خطیر. مانند بندبازی است. صحبت درباره گفتمان انقلاب با بغض همراه است. همین الان اخبار را نگاه می‌کردم می‌گفت مردم اردکان از آلودگی هوا، مشکل آب، مسائل اقتصادی و... گلایه‌های فراوانی دارند. اینها ابربحران‌های پیش روی کشور است. بهتر است بگویید، موضوع قابل تامل است...

وقتی به سال 57 باز می‌گردیم، می‌بینیم میثاقی میان مردم و راس هرم سیاسی وقت که امام(ره) بودند منعقد می‌شود. میثاقی که از 3ضلع اصلی مردمسالاری، حاکمیت قانون و جمهوری اسلامی بهره‌مند بود. در شرایطی که برخی افراد و گروه‌های دارای نفوذ، حاکمیت قانون را برنمی‌تابند، به دنبال تضعیف جمهوریت نظامند و رای مردم و مردمسالاری را امری تزیینی می‌دانند، چقدر از میثاقنامه ابتدایی انقلاب فاصله گرفته‌ایم؟

به اعتبار دفاع از مرزهای کشور و اینکه ایران قبلا یک کشور منفعل و تماشاگر بوده و امروز به یک بازیگر مهم و قدرت منطقه‌ای بدل شده ، تنها بخش اندکی از دستاوردها حاصل شده است. نباید این دستاوردها را تحریف کرد یا آن را اندک دید. اما اینکه آیا قدرت منطقه‌ای شدن باعث ایجاد رفاه برای مردم شده یا نه، باید گفت که انقلاب هنوز فرصت ایجاد رفاه مناسب را پیدا نکرده است و من نگرانم که به این زودی‌ها هم این فرصت ایجاد نشود.

44 سال برای نیل به این اهداف کافی نبوده است؟


ما با تحقق اتوپیایی که در دوران انقلاب در اذهان مردم بود، فاصله زیادی داریم. نمی‌خواهم مانند بسیاری از شبه‌روشنفکران، فعالان سیاسی، پلوتیکال اکتیویست‌ها و خارج‌نشین‌ها انگشت اشاره را فقط به سوی قدرت سیاسی و حاکمیت معطوف کنم و نقش مردم، متفکران و روشنفکران را منکر شوم. اولا اتوپیای ما مانند هر اتوپیای دیگری از واقعیت‌های ذهنی، احساسات و درون خودمان نشأت می‌گیرد. یعنی اینکه ما از آرمان‌های‌مان به سوی واقعیت حرکت کرده‌ایم. نه اینکه از واقعیت‌ها به سوی آرمان‌ها حرکت کنیم. نخبگان سیاسی و اجتماعی کشور در شکل‌گیری اتوپیایی که می‌توانست با توهم هم دیوار به دیوار شود، نقش داشتند. نکته دیگر اینکه نیروهای اجتماعی ما به این موضوع توجه نداشتند که آیا ساختارهای اجتماعی و امکانات تاریخی ما با این آرمان‌ها سازگار بوده یا نه؟ البته گفتمان انقلاب هم به واسطه نیروهای عقب افتاده سیاسی و اجتماعی خفه شد. اسلامی که در برخی حوزه‌ها عرضه شد با آنچه نخبگان سیاسی و اجتماعی ما در سال‌های ابتدایی انقلاب توسط چهره‌هایی چون علی شریعتی، بازرگان و... عرضه می‌کردند فاصله پیدا کرد. همه این گزاره‌ها دست به دست دادند تا از تحقق اهداف اولیه انقلاب فاصله بگیریم.

شما اشاره کردید برخی از اهداف انقلاب، متوهمانه عرضه شدند. جمهوری اسلامی، قانون‌گرایی و مردمسالاری شاید مهم‌ترین ارکان این نظم تازه سیاسی در سال‌های پس از انقلاب بود. کدام‌یک از این خواسته‌ها توهم بودند؟

دو قرن است در ایران از حکومت قانون، مشروطه، دموکراسی و... صحبت می‌کنیم اما هرگز به شرایط لازم برای تحقق این امور فکر نکردیم. اینکه آیا در جامعه‌ای که توسعه نیافته و بازار به معنای مارکسی و هگلی وجود ندارد تا بتواند توزیع‌کننده قدرت سیاسی میان آحاد ملت باشد، در جامعه‌ای که طبقات به معنای کلاسیک کلمه شکل نگرفته، جامعه مدنی (نیروی اجتماعی و تاریخی که قدرت سیاسی را کنترل می‌کند) به معنای مدرن کلمه وجود ندارد و... می‌توان توقع حاکمیت قانون، مردمسالاری و توسعه را داشت؟ کمتر متفکری را می‌شناسم که آمده باشد و بگوید که تحقق این آرمان‌ها نیازمند یک بستر اجتماعی و تاریخی است. این بستر در جامعه‌ای مانند ایران از اساس وجود نداشته است. هر جریان و حاکمیت دیگری هم که روی کار می‌آمد با انسدادهای امروز مواجه می‌شدیم.

یعنی می‌گویید قبل از حصول انقلاب 57 نیازمند بسترهایی بودیم که بدون آنها اهداف انقلاب امکان تحقق ندارد؟ درست متوجه شدم؟

دقیقا همین‌طور است. انقلابیون ما حداقل باید می‌اندیشیدند تا چگونه ساختارها را تغییر دهند. این مانند این می‌ماند که شما به روستایی بروید و از مردم روستا به خاطر خرافات، زورگویی کدخدا و... انتقاد کنید. اما هیچ‌کس فکر نکند که اگر جاده‌ای کشیده شود و ده به شهر وصل شود و 4تا لکوموتیو وارد روستا شود این روستا سرنوشت دیگری پیدا می‌کند و کدخدا دیگر نمی‌تواند مانند وضعیت قبلی زورگویی کند و مردم را بچاپد. ما فکر کردیم اگر کدخدا را تغییر دهیم، تقدیر ده تغییر می‌یابد. همواره از زمان امیرکبیر به این سو، تنها به افراد بد و ظالم توجه شده، اگر امیرکبیر به جای مقابله با ناصر‌الدین‌شاه، درکی از ساختارها داشت و به اصلاح ساختارها می‌اندیشید، راه‌آهن و جاده می‌کشید، دانشگاه تاسیس می‌کرد و...، زودتر به نتیجه می‌رسید. در ایران اما بدون توجه به ساختارهای اجتماعی و اقتصادی و... مسائل تنها سیاسی دیده شدند. به همین دلیل اهداف مورد نظر محقق نشدند.

نیروی اقلیت رادیکال تلاش می‌کند مدل سیاسی چین و سیطره اقلیت بر اکثریت را در ایران محقق کند. آیا ذیل این ساختار سیاسی می‌توان اصلاحاتی که به آنها اشاره کردید را محقق کرد؟

قدرت سیاسی شرط لازم تغییر ساختارهاست. در بی‌ثباتی و آنارشیسم نمی‌توان ساختارها را دگرگون کرد. تمام جوامعی که زیرساخت‌های مناسبی برای توسعه پیدا کردند، حدی از ثبات را برای چند قرن داشتند اما جامعه ایران طی قرون اخیر همواره بی‌ثبات بوده است. این بی‌ثباتی یکی از دلایل عدم توسعه‌یافتگی ایران است. نکته بعد هم اینکه فکر نمی‌کنم در قدرت سیاسی ایران یک تئوری روشن وجود داشته باشد. هرکس از راه می‌رسد، حرفی می‌زند. حاکمیت به‌شدت اسیر روزمرّگی است، مضاف بر اینکه تحت فشارهای شدیدی از سوی نظام سلطه، اسراییل، نیروهای وابسته منطقه‌ای و... قرار دارد. این سیستم به بقای خود اندیشیده است. طی دهه‌های اخیر هم یک نیروی مخرب از درون به سیستم فشار می‌آورد و تصور می‌کند با منطق خالص‌سازی می‌تواند خود را استمرار بخشد. فکر نمی‌کنم قدرت سیاسی مجال این را داشته باشد که جدا از شعار یک تفکر استراتژی را پیش ببرد. حتی اگر این تفکر به تعبیر شما الگوگیری از مدل چینی باشد.

از سیستم زیاد صحبت کردیم اما یک روی این سکه مردم هستند. مردم ایران هر کاری کرده‌اند تا حاکمیت را متوجه مطالبات‌شان کنند. پس از جنگ و استقرار کامل سیستم در دوم خرداد 76، انتخابات مجلس ششم در سال78، انتخابات 84، 88، 92 و 96 در انتخابات حضور پیدا کردند تا با مشارکت بالا به سمت تحقق خواسته‌های‌شان حرکت کنند. یک زمانی هم در انتخابات 98 و 1400 فضا را بسته دیدند و مشارکت پایین آمد. مردم چطور می‌توانند اراده خود را جاری و ساری سازند؟

فرصتی ایجاد نشده تا مردم در ساختار قدرت مشارکت داشته باشند. انتخابات هرگز نشانگر مشارکت مردم نیست و صوری است. مشارکت واقعی زمانی است که مردم بتوانند رابطی بین جامعه ایرانی و نظام جهانی شکل دهند. اگر ایرانیان می‌توانستند کالاهایی را تولید کرده و آن را به جهان صادر کنند، مردم به اندازه ظرفیت‌های خود قدرت نیز داشتند. اینکه به مردم فراخوان داده دو قطبی ایجاد شود و برای کینه به یک نفر به فرد دیگری رای داده شود و بعد هم مردم راهی خانه‌های‌شان شوند، مشارکت واقعی نیست و نقشی در سرنوشت مردم ندارد. اینها بازی‌های سیاسی است و نشانگر مشارکت‌های اجتماعی و اقتصادی اصیل نیست. من می‌توانم اوضاع را ترسیم کنم. من از همه کسانی که قصد شرکت در انتخابات را دارند یا قصد دارند در خانه بمانند، می‌خواهم که توجه داشته باشند که صرف رای دادن یا ندادن اوضاع را بهتر نمی‌کند. صرف رای ندادن تنها باعث شادی بدخواهان کشور است. البته مردم می‌گویند هیچ افقی برای رای دادن ندارند و اگر رای دهند شرایط تغییر نمی‌کند. این هم حرف درستی است. هم مردم و هم حاکمیت بخشی از واقعیت را بیان می‌کنند. فکر می‌کنم صرف رای ندادن اثر مثبت ندارد و صرف رای دادن هم باعث تحول ساختاری نمی‌شود. مردم چه رای بدهند و چه ندهند نباید توقع بهبود فوری اوضاع را داشته باشند. بهبود وضعیت و دستیابی به توسعه یک امر مستمر و تدریجی است.

پیشنهاد شما به سیستم سیاسی چیست؟ چه باید کرد تا مردم افق روشنی در برابر ببینند؟

درخواست من از مردم و نیروهای کنشگر سیاسی آن است که مسائل را ساده نکنند و پیچیدگی‌های شرایط کشور را دریابند. هم مردم بدانند رای ندادن به نفع‌شان نیست و هم حاکمیت بداند که مردم افقی پیش روی خود نمی‌بینند. هم مردم، هم سیستم سیاسی و هم نیروهای سیاسی، نیازمند فهم تازه‌ای از مسائل کشور هستند. تا زمانی که دوطرف بخواهند بر منطق قبلی خود پافشاری کنند و جامعه در وضعیت دو قطبی بماند، طرف پیروز دشمنان کشور هستند و حاکمیت و مردم به یک اندازه ضرر می‌کنند. 


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 11 دی 1402برچسب:, توسط smsreson

کارت ویزیت پیامکی

1402-09-29 11:17:38 44  0  0

کارت ویزیت یکی از ابزارهای مهم و کاربردی در معرفی حرفه و کسب و کار شماست .زمانی که اسم کارت ویزیت را میشنویم اکثرا یاد کارت ویزیت های کاغذی میافتیم اما این نوع کارت ویزیت زمانی بسیار تاثیرگذار بود که فروشندگان برای فروششان جایی جز  مغازه و کارخانه‌های خود نداشتند و فقط از این روش اقدام به فروش محصولاتشان می‌کردند .

اما در حال حاضر اکثر فروش ها به صورت اینترنتی و از پلتفرم های مانند اینستاگرام ، توییتر و ... انجام می‌شود  پس باید راهکاری برای معرفی این دیجیتال‌ مارکتینگ ها پیدا کنیم .کارت ویزیت الکترونیکی دقیقاً همان راهکار موثر برای معرفی دیجیتال‌ مارکتینگ ها می باشد .

پیشنهاد میکنم تا پایان این مقاله با نمایندگی سامانه پیام کوتاه پیام رسون همراه باشید تا با انواع کارت ویزیت ها برای کسب و کارهای دیجیتالی بیشتر آشنا شوید .

 

 

 

کارت ویزیت الکترونیکی چیست ؟: 

هر نوع کارت ویزیتی که با استفاده از ابزارهای الکترونیکی مانند  تلفن همراه ، رایانه ، ایمیل و ... استفاده گردد به عنوان کارت ویزیت الکترونیکی معرفی می شود و در مقایسه با کارت ویزیت کاغذی بسیار قوی تر بوده چرا که با هزینه کمتر امکانات بیشتری را در اختیارمشتریان قرار می دهد .

اساس طراحی  کارت ویزیت الکترونیکی بر پایه مدیریت ارتباط با مشتری می باشد و بر همین اصول توانسته علاوه بر ارتباط موثر با مشتری به عنوان یک ابزار قدرتمند در معرفی فرد و کسب و کار باشد . 

حال اطلاعاتی که یک کارت ویزیت الکترونیکی میتواند به مشتریان خود دهد میتواند به صورت ایتم های زیر باشد : 

- اطلاعات شرکت / کارفرما و عنوان اصلی موقعیت یا حرفه شما
- اطلاعات تماس و آدرس
- لینک سایت و شبکه های اجتماعی که در آن فعالیت دارید
- لوگوی شرکت یا تیم شما
- مخاطبین رسانه های اجتماعی
- لینک های پیگیری و کدهای تصویری، مانند کدهای QR (که به اطلاعات دیگر پیوند دارند)

کارت‌های ویزیت الکترونیکی پیشرفته ‌تر ممکن است شامل اطلاعات تماس شما به همراه تصویر، لوگوی شما، حتی مواردی مانند پست‌های اخیر رسانه‌های اجتماعی، لینک های وبلاگ، ویدئوهای نمایشی محصول و ...  نیز باشد.

 

 

 

کارت ویزیت پیامکی :
یکی از شاخه های کارت ویزیت الکترونیکی ، کارت ویزیت پیامکی است که بسیار قدرتمند و موثر میباشد با استفاده از کارت ویزیت پیامکی دیگر نیازی به چاپ کارت ویزیت نیست و تمامی اطلاعاتی که مد نظرتان هست و  در کارت ویزیت کاغذی نمیگنجد را میتوانید به صورت  پیامکی به افراد ارسال بفرمایید تا با استفاده ی حداقلی از کاغذ هم به محیط زیست کمک کنیم هم از گمشدن کارت ویزیت ها جلوگیری کنیم .

با ارسال پیامک دیگر هیچ اطلاعاتی گم نمیشد و تمامی اطلاعاتی که برای افراد ارسال میکنید در گوشی شخص ذخیره خواهد ماند.

 

 

چطور از کارت ویزیت پیامکی استفاده کنیم ؟
 با ارسال پیامک تبلیغاتی میتوانید یک کارت  ویزیت کلی به تمامی مناطق مورد نظرتان یا افرادی که از محدوده ی که تحت نظرشماست گذرکرده اند ارسال کنید .

ارسال ها میتواند مانند نمونه های زیر باشد :

ارسال پیام کوتاه بر اساس کد پستی 

ارسال انبوه پیامک از روی نقشه 

ارسال پیامک منطقه ای 

یا میتوانید کارت ویزیت پیامکی تان را به افرادی که پس از اولین خرید از شما میخواهند به صورت خودکار  با استفاده از منشی پیامکی در سامانه ارسال پیامک یا با متصل کردن سایت به پنل اس ام اس یا برنامه ی فعالیتان به سامانه برای این افراد کارت ویزیت ارسال کنید با این روش دیگر شماره ی افراد در دسترس شماست و دیگر در حقیقت یک لیست از مخاطبین  مجموعتان دارید که ارسال تخفیف ها و یا جشنواره های ایندتان را نیز میتوانید به این افراد پیامک کنید .

 

 

پیام رسون : 

 در این مقاله به توضیح کارت ویزیت پیامکی پرداختیم چنانچه مایل هستید در مورد بقیه ماژول های پیامکی نمایندگی پیام کوتاه شیراز بیشتر آشنا شوید به سایت سامانه پیام کوتاه شیراز مراجعه کنید و از تمامی ماژول ها اطلاع به دست آورید و با توجه به کسب و کارتان بهترین نوع پنل پیام کوتاه را انتخاب کنید و در صورت تمایل می توانید به گروه مشاوره پیام رسون تماس حاصل فرمایید و از مشاوره رایگان سامانه پیام کوتاه شیراز بهره مند شوید.

 همچنین سامانه پیامکی پیام رسون با در بر داشتن انواع مختلف کارت ویزیت اعم از کاغذی ، پیامکی و الکترونیکی آماده ارائه انواع خدمات به شما عزیزان است و به دلیل استقبال بی‌شمار شما عزیزان تصمیم داریم که روی پنل پیامکی خود ۲۰ درصد تخفیف ارائه دهید تا شما همراهان همیشگی نمایندگی پنل پیامکی شیراز بتوانید از ارزان ترین شیوه تبلیغات برای کسب و کار خود استفاده کنید.

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید . 
  
    
   


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 11 دی 1402برچسب:, توسط smsreson

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 53 صفحه بعد