پنل پیامک،پنل پیامک رایگان،سامانه پیامک رایگان
 
سامانه پیام کوتاه ((پیام رسون)) سامانه پیام کوتاه رایگان و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون
Design by : NazTarin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





با اینکه هنوز توافقی صورت نگرفته اما انتشار اخباری درخصوص پیشرفت‌های مذاکرات برخی از بازارهای داخلی را با خود همراه کرده و سبب کاهش قیمت در بخش‌های مختلف شده است
بازار ارز، طلا و خودرو از جمله بازارهایی بودند که همزمان با دریافت اخبار مثبت از مذاکرات هسته‌ای شاهد کاهش قیمت شدند. حال برخی از اخبار نشان می‌دهد که بازار مسکن نیز تحت تاثیر خبرهای مثبت برجامی قرار گرفته و آمارهای غیررسمی از قیمت مسکن در شهر تهران هم از کاهش ۰.۵ درصدی حکایت دارد. بر اساس گزارش‌هایی اولین واکنش بازار مسکن نسبت به روند مثبت مذاکرات هسته‌ای به شکل کاهش ۰.۵ درصدی متوسط قیمت‌های پیشنهادی از سوی مالکان بروز پیدا کرد.
برجام بی تاثیر در بازار مسکن نخواهد بود
بسیاری از کارشناسان در بازارهای داخلی بر این باورند که نتیجه برجام همانند سال 67 و امضا قطع‌نامه 598 تاثیراتی آنی و کوتاه‌مدتی را به همراه خواهد داشت و پس از آن قیمت‌ها بار دیگر به جای خود باز می‌گردند. به گفته آنها بیشترین تاثیر را از نتیجه برجام بازار ارز و طلا شاهد خواهد بود، اما بازار مسکن نمی‌تواند شاهد تغییرات ناشی از نتیجه برجام باشد. این در حالی است که برخی دیگر از کارشناسان معتقدند نتیجه برجام بی تاثیر در بازار مسکن نبوده و به مرور زمان شاهد تغییراتی در این بخش خواهیم بود. مصطفی ‌قلی‌خسروی، رئیس اتحادیه املاک تهران در گفت‌وگویی به تاثیر لغو تحریم‌ها بر بازار مسکن اشاره کرده و گفته است: «لغو تحریم بر متوقف‌شدن رشد قیمت مسکن اندکی اثرگذار است. در واقع با لغو تحریم هسته‌ای باید ابتدا قیمت دلار، قیمت سیمان و قیمت آهن کاهش یابد تا بازار مسکن از اتفاق‌های سیاسی تاثیر بگیرد. قیمت مسکن را عرضه و تقاضا و همچنین قیمت مواد اولیه ازجمله مصالح ساختمانی تعیین می‌کند. آنچه پیداست با لغو تحریم روند رشد قیمت مسکن نه در کوتاه‌مدت، بلکه ممکن است در بلندمدت متوقف شود. سیاست دولت سیزدهم ثبات قیمت دلار و دیگر کالاهاست. توقف رشد قیمت مسکن در حالی رخ می‌دهد که عوامل تاثیرگذار در قیمت خانه نیز روند ثابت یا کاهشی داشته باشد.»
همه چیز به کیفیت برجام و سیاست‌های اقتصادی دولت بستگی دارد
مهدی سلطان‌محمدی، کارشناس بازار مسکن با بررسی نتیجه برجام در اقتصاد به «ابتکار» گفت: در ابتدا باید ببینیم برجام به چه صورت نهایی خواهد شد و تا چه میزانی اجازه می‌دهد که درآمدهای ارزی ایران مجدداً به حالت قبلی خود باز گردد و ذخایر ایران آزاد شود بنابراین نوع توافق در میزان اثرگذاری آن در بازارهای مختلف بسیار اهمیت دارد.
وی افزود: اگر فرض کنیم که توافق به صورتی باشد که گشایش‌های بسیاری در اقتصاد ایران به وجود بیاورد طبیعتا اولین شوکی که وارد می‌کند به بازار ارز و کالاهای وارداتی خواهد بود. در چنین شرایطی یک فضایی برای انتظارات روانی ایجاد می‌شود که قیمت کالاهای وابسته به ارز و به دنبال آن تا حدودی قیمت کالاهای داخلی میل به کاهش پیدا می‌کنند.
این کارشناس بازار مسکن ادامه داد: وقتی که قیمت‌ها میل به کاهش پیدا کنند حجم معاملات نیز پایین می‌آید. اما ادامه‌دار بودن کاهش قیمت‌ها بستگی به سیاست‌های اقتصادی دولت دارد.
سلطان‌محمدی در ادامه صحبت‌هایش به تورم در کشور اشاره کرد و در این‌باره گفت: تا مادامی که ما با تورم‌های بالا روبه‌رو هستیم، خواسته و ناخواسته فشار قیمتی به کالاها وارد می‌شود و شوک‌هایی که سبب کاهش قیمت شده بود را خنثی می‌کند. به خصوص اینکه در آستانه سال جدید هستیم و در هر سال ما معمولا با تغییرات قیمتی در دستمزدها و قیمت‌های تمام‌شده مواجه می‌شویم بنابراین بعید می‌دانم که شاهد اثر و یا شوک خیلی شدیدی در قیمت‌ها باشیم.
وی همچنین به بررسی وضعیت بازار مسکن پرداخت و در این خصوص گفت: بازار مسکن اساساً از سال گذشته با یک وضعیت رکودی همراه بوده است. تورم بخش مسکن در سال گذشته حدود ۲۰ درصد بود این در حالی است که تورم عمومی بالای ۴۰ درصد محاسبه شد. بنابراین در سال آینده فارغ از اینکه توافقات با چه کیفیتی به نتیجه برسد انتظار بر این است که افزایش قیمت مسکن از تورم کمتر باشد.
وی اظهار کرد: طبیعتا اگر میزان تورم کاهش بیشتری تجربه کند انتظارات تورمی در بخش مسکن نیز کاهش پیدا کرده و افزایش قیمت‌ها از نرخ تورم عقب‌تر خواهد ماند.
این کارشناس بازار مسکن ادامه داد: همانطور که تاکید کردم چگونگی وضعیت قیمت‌ها در بخش‌های مختلف اقتصاد به سیاست اقتصادی دولت بستگی دارد. تا مادامی که کسری بودجه شدید داشته باشیم و استقراض از سیستم بانکی و بانک مرکزی سبب افزایش نقدینگی شود. تورم‌های سنگین در اقتصاد خواهد ماند. کشور حدود نیم قرن می‌شود که درگیر تورم‌های سنگین است. البته این مسئله قابل حل بوده و چه برجام امضا بشود و یا نشود اگر دولت سیاست‌های ضد تورمی را در پیش بگیرد می‌تواند به راحتی تورم را کنترل کند.
وی با اشاره به وضعیت کنترل تورم در کشور‌های دیگر اظهار کرد: بسیاری از کشورها اقدام به کنترل تورم کردند، مثلاً ونزوئلا که تورم‌های بسیار بالایی را تجربه می‌کرد امسال توانست تورمش را در حد قابل ملاحظه‌ای پایین بیاورد و یا کشور زیمباوه توانست تورم خود را به شدت کنترل کند. بنابراین ما نیز می‌توانیم با سیاست‌های ضد تورمی وضعیت را به راحتی کنترل کنیم.

 

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 21 بهمن 1400برچسب:, توسط smsreson

کمترین تعرفه ارسال پیامک در ایران

1400-11-07 01:09:02 3582  0  0

یکی از اصلی ترین مسائل در خرید هر چیزی ، قیمت آن است . در واقع قیمت و تعرفه هر وسیله یا ابزاری در تصمیم گیری ما نقش مهم و اساسی را دارد .

برای خرید پنل پیامک نیز این قانون اثرگذار است زمانی که شخصی قصد دارد برای کسب و کارش از پنل پیامک استفاده کند پس از انتخاب سامانه پیامک مدنظرش نگاه ویژه‌ای نیز به تعرفه ارسال پیامک دارد تا بتواند کمترین تعرفه پیام کوتاه را انتخاب کند .  پس اگر بخواهید برای کسب و کارتان از پنل پیام کوتاه استفاده کنید لازم است بدانید که قیمت پنل اس ام اس وابسته به سیاستهای کاری هر سامانه پیامک می باشد و گاها میتواند قیمتی بین ۳۰ هزار تومان تا یک میلیون تومان داشته باشد .

اما این را باید بدانید که الزاماً در خرید پنل پیامک این موضوع صحت ندارد که شما هر چقدر هزینه بیشتری را صرف پنل پیامک خود کنید به همان میزان از امکانات و قابلیت‌های بیشتری بهره مند خواهید بود چرا که خیلی از نمایندگی‌های پنل پیامک هستند که با ارائه کمترین تعرفه پیام کوتاه بهترین و کاملترین امکانات را به مشتریان خود ارائه داده‌اند و این موضوع کاملاً به نمایندگی پنل پیام کوتاه مربوط میشود .

 

تفاوت تعرفه ها :

تمام نمایندگی های پنل پیامک که امکان ارائه پنل پیام کوتاه به مشتریان را دارند باید بابت ارسال هر پیامک میزان ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده را به امور مالیاتی پرداخت کنند علاوه بر آن بر اساس قانون بودجه سال ۱۳۹۹ تصویب شده در مجلس شورای اسلامی باید بر روی کلیه اس ام اس های ارسالی مبلغ ۱۰ ریال اضافه شود که این هزینه در کلیه پنل های پیامک کوتاه ایران اعمال شده است . حال سامانه پیام کوتاه باید بر اساس نیاز مشتری و مبلغ مالیات روی پنل پیامک خود قیمت‌گذاری کند . برای مثال اگر شما بخواهید در طول یک ماه تعداد بیش از ۱۰۰ هزار پیامک را ارسال کنید باید پنل پیام کوتاه انبوه را انتخاب کنید که هم در سرعت ارسال حرفه ای تر بوده و هم از تعرفه پایین تری برخوردار است .

 

 

 

ارزانترین پنل پیامک ایران :

اگر به دنبال پنل پیام کوتاه باشید حتما مشاهده کرده اید که بعضی از نمایندگی پیام کوتاه را به عنوان ارزان ترین پنل پیام کوتاه ایران معرفی کرده اند از جمله سامانه پیام کوتاه پیام رسون .

این سامانه پیام کوتاه تعرفه‌های خود را بدون هیچگونه هزینه مضاعفی در تعرفه پیام کوتاه در نظر گرفته است و برای مشتریان خود این امکان را فراهم کرده که علاوه بر پرداخت کمترین تعرفه پیام کوتاه بتوانند به صورت رایگان از پشتیبانی و آموزش های سایت نیز استفاده کنند و به همین خاطر است که سامانه پیام کوتاه شیراز را به عنوان ارزان ترین پنل پیام کوتاه ایران معرفی کرده‌اند چرا که پنل پیام کوتاه را با کمترین تعرفه ارسال پیامک در ایران ارائه می دهد .

 

 

 

پیام رسون :

اگر قصد خرید پنل پیامک از پیام رسون را دارید در مرحله اول باید در سامانه ارسال پیامک ثبت نام کنید و پس از خرید تعداد پیامک مدنظرتان از کلیه قابلیت ها و ابزارهای موجود در محیط کاری خود بهره مند شوید این موضوع را باید بدانید که کلیه نیاز کاربران پیام رسون به صورت ابزارهای مختلف در سامانه پیامک طراحی و پیاده سازی شده است کافی است با مطالعه صفحات از آنها اطلاع پیدا کنید.

شرکت اهورا اطلس فارس همواره سعی می کند خود را توسعه دهد تا برای برآورده کردن نیاز کاربران خود با هیچ مشکل مواجه نشود.

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید .


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 21 بهمن 1400برچسب:, توسط smsreson

مینکسین پای-پروجکت سندیکیت| پکن ممکن است ۶۵۰۰ کیلومتر با کیف، پایتخت اوکراین فاصله داشته باشد، اما خطرات ژئوپلیتیکی برای چین در تشدید بحران بر سر سرنوشت اوکراین نمی تواند بیشتر از این باشد. اگر روسیه به اوکراین حمله کند و درگیری طولانی با ایالات متحده و متحدان غربی آن را تسریع بخشد (اگرچه رویارویی نظامی مستقیم بعید است)، چین بدیهی است که سود خواهد برد. آمریکا باید منابع راهبردی خود را برای مقابله با روسیه منحرف کند و متحدان اروپایی اش حتی بیشتر تمایلی به توجه به درخواست های آمریکا برای پیوستن به ائتلاف ضد چینی آمریکا ندارند.


اما اگر جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده، با پذیرش برخی از خواسته‌های ولادیمیر پوتین، بحران را خنثی کند، چین احتمالاً از نظر استراتژیک وضعیت بدتری خواهد داشت. در حالی که پوتین از مزایای دیپلماسی اجباری خود بهره خواهد برد و بایدن از باتلاق احتمالی در اروپای شرقی اجتناب می کند، چین خود را تنها محور استراتژی امنیت ملی آمریکا خواهد دید. بدتر از آن، پس از اینکه پوتین به طرز ماهرانه ای از وسواس آمریکا در مورد چین برای ایجاد مجدد حوزه نفوذ روسیه استفاده کرد، ارزش استراتژیک کارت چین او ممکن است به میزان قابل توجهی کاهش یابد.

برای پوتین، سرمایه گذاری بر ترس بایدن از کشیده شدن به درگیری با یک دشمن ثانویه (روسیه) به منظور گرفتن امتیازات امنیتی حیاتی، اقدامی مخاطره آمیز اما هوشمندانه است. اما دستور تهاجم به اوکراین – و در نتیجه داوطلب شدن به عنوان دشمن اصلی ژئوپلیتیکی آمریکا، حداقل در کوتاه مدت تا میان مدت – به سختی به نفع کرملین است. تحریم‌های فلج‌کننده غرب و هزینه‌های بالای مبارزه با شورش در اوکراین تقریباً به طور قابل‌توجهی روسیه را تضعیف می‌کند و خود پوتین را هم از نظر داخلی منفور و هم بیشتر به رئیس‌جمهور چین، شی جین پینگ، وابسته می‌کند.

جالب است که علیرغم خطرات بالای چین در بحران اوکراین، دولت چین به شدت مراقب نشان دادن کارت های در دست خود بوده است. در حالی که تشدید تنش ها بر عناوین رسانه های غربی غالب است، اوکراین پوشش کمی در مطبوعات رسمی چین پیدا کرده است. بین ۱۵ دسامبر (زمانی که پوتین و شی جینپینگ یک نشست مجازی برگزار کردند) تا ۲۴ ژانویه امسال، روزنامه مردم، سخنگوی رسمی حزب کمونیست چین، تنها یک مقاله در مورد بحران منتشر کرد - در مورد مذاکرات بی نتیجه در اواسط ژانویه بین روسیه و آمریکا و متحدانش در ناتو. سرمقاله ها یا تفسیرهایی که حمایت چین را از روسیه ابراز می کنند نیز غایب هستند.

جالب‌تر اینکه خلاصه‌ای از نشست پوتین-شی که توسط کرملین منتشر شد، ادعا می‌کرد که شی از درخواست پوتین برای تضمین‌های امنیتی غرب که مانع گسترش بیشتر ناتو به سمت شرق می‌شود، حمایت می‌کند، اما نسخه چینی که توسط خبرگزاری رسمی شین‌هوا منتشر شد، چنین اشاره‌ای نداشت. به‌جای تأیید صریح موضع پوتین، بیانیه شی جین‌پینگ مبهم و کلی درباره «ارائه حمایت متقابل قاطعانه در مورد موضوعات مرتبط با منافع اصلی یکدیگر» بود.

این الگو زمانی ادامه یافت که وانگ یی، وزیر امور خارجه چین با آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه ایالات متحده در ۲۷ ژانویه صحبت کرد. رسانه های غربی بیانیه وانگ در مورد اوکراین را به عنوان ابراز حمایت از پوتین توصیف کردند. در واقع، وانگ موضع دیپلماتیک چین را مستقیماً در حاشیه قرار داد و تنها گفت که "نگرانی های امنیتی منطقی روسیه باید مورد تاکید قرار گیرد و حل شود." کم‌گویی چین در مورد اوکراین نشان می دهد که شی به دقت مراقب مواضع خود است. مطمئناً دیپلماسی تهاجمی پوتین حداقل در حال حاضر در خدمت منافع چین است. اگر تصمیم بگیرد به اوکراین حمله کند و تمرکز استراتژیک ایالات متحده را از چین منحرف کند، خیلی بهتر است.

اما، با فرض اینکه شی نیت واقعی کرملین در قبال اوکراین را نمی داند (تردید است که پوتین آنها را با همتای چینی خود در میان گذاشته باشد)، او نیز محتاط است که کارت های خود را نشان ندهد. هرگونه ابراز حمایت بی چون و چرای چین از خواسته های پوتین می تواند چین را با فضای مانور پکن را کمتر کند. در بدترین حالت، سوق دادن پوتین به مسیر جنگ را می توان در برخی محافل در مسکو به عنوان یک توطئه شیطانی چینی برای استفاده از روسیه به عنوان یک مهره استراتژیک در جنگ سرد چین و آمریکا تعبیر کرد. از طرف دیگر، اگر پوتین فقط قصد داشته باشد که ضمن جلوگیری از یک فاجعه احتمالی، منافعی هم به جیب بزند، چین برای حمایت از خواسته های دست نیافتنی کرملین احمق به نظر خواهد رسید.

جدای از عدم قطعیت استراتژیک، حاکمان چین می دانند که حمایت صریح از پوتین تقریباً به طور قطع موجب دشمنی اتحادیه اروپا که اکنون دومین شریک تجاری بزرگ چین است، خواهد شد. در محاسبات استراتژیک سیاستگذاران چینی، جلوگیری از یارگیری ایالات متحده از میان اتحادیه اروپا در ائتلاف ضد چینی خود بسیار حیاتی است. استقلال و امنیت اوکراین برای اتحادیه اروپا بسیار مهم است و تلاش‌های چین برای کمک و حمایت از پوتین باعث واکنش اروپا خواهد شد. حداقل، اتحادیه اروپا می تواند چین را با محدود کردن انتقال فناوری و ابراز حمایت دیپلماتیک بیشتر از تایوان مجبور به پرداخت هزینه کند. به ویژه، اعضای اروپای شرقی اتحادیه اروپا، که روابط تجاری کمتری با چین دارند، اما بیشتر مورد تهدید موضع تهاجمی روسیه هستند، در موقعیت بسیار قوی‌تری نسبت به کشورهای بزرگتر اروپایی برای بازی با کارت تایوان برای انتقام از چین قرار دارند. تعداد کمی از رهبران چین احتمالاً این ریسک را ارزشمند می دانند.

رهبران چین واقع‌گرا هستند و می‌دانند که نمی‌توانند بر نتیجه بحران کنونی اوکراین تأثیر بگذارند، حتی اگر مداخله علنی داشته باشند. از آنجایی که پوتین بیشتر کارت‌ها را در بن بست جاری در دست دارد، بعید است که حمایت دیپلماتیک چین محاسبات استراتژیک بازیگران اصلی در واشنگتن، بروکسل یا حتی مسکو را تغییر دهد. تنها در صورتی که پوتین قمار کند و به اوکراین حمله کند، نفوذ آن به طور چشمگیری افزایش می‌یابد، زیرا او در این صورت به حمایت اقتصادی چین برای کاهش تأثیر تحریم‌های غرب نیاز خواهد داشت. اما در حال حاضر، همه اینها تا آنجا که به شی مربوط می شود، حدس و گمان است. اگرچه چین یک ابرقدرت است، اما به طور موقت به یک ناظر تبدیل شده و با نگرانی و امیدواری در حاشیه بحران اوکراین را نظاره می کند.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 13 بهمن 1400برچسب:, توسط smsreson

پنل پیامک ویژه صرافی ها

1400-10-27 23:54:02 1130  0  0

امروز با وجود تورم ها و تحریم ها ، یکی از شغل ها و کسب و کارهایی که  مداوم باید قیمت ها را اطلاع‌رسانی کند ، صرافی ها می باشد . در واقع می‌توان گفت در حال حاضر بیشترین مشتریان را صرافی‌ها دارند پس اگر افراد شاغل در صرافی ها بخواهند به صورت موثر و مداوم با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند ، می‌توانند با به کارگیری یک استراتژی بازاریابی این نوسان قیمت‌ها را اطلاع‌رسانی کنند و در کنار آن  جذب مشتری نیز داشته باشند که یکی از بهترین و مناسب ترین شیوه ها برای اطلاع رسانی صرافی‌ها پنل پیامک می باشد . 

تا پایان این مقاله با سامانه پیام کوتاه پیام رسون همراه باشید تا با مزایای استفاده از پنل پیامک ویژه صرافی ها بیشتر آشنا شوید . 

 

 

 

پنل پیام کوتاه ویژه صرافی ها : 

صرافی ها نیز مانند دیگر مشاغل رقیب هایی در حرفه ی دارند و فقط در صورتی می‌تواند از فروش بیشتری بهره مند شوند که برای خود مشتری وفادار داشته باشند ، چرا که مشتری وفادار همانند بازوهای یک سازمان است که به ماندگاری برند و جذب مشتری جدید کمک می‌کند .

حال صرافی‌ها با توجه به خدماتشان که در ارتباط با ارز و پول می باشد می‌توانند از هر قشری مراجعه‌کننده داشته باشند . پس اگر بتوانند با مشتری خود یک تعامل و ارتباط موثر برقرار کنند بدون هیچ شکی می توانند آن فرد را به مشتری وفادار و دائم خود تبدیل کنند .

با توجه به گفته بالا اگر یک صرافی بخواهد هم تبلیغ برای خود انجام دهد و هم با مردم ارتباط موثر برقرار کند می‌تواند با خرید پنل پیامک از نمایندگی پیامک شروع به ارسال پیامک به شماره موبایل های ایرانسل و همراه اول که به صورت تفکیک شده بر اساس استان ،شهر ، منطقه میباشد ارسال پیامک داشته باشد.  صرافی ها با اطلاع رسانی قیمت ها در شروع هر روز این پیغام را به مشتری خود می‌دهند که برای حفظ سرمایه و ارزش پول شما ارزش قائل هستند و می‌توانند با نحوه محاسبه دولتی و رسمی ارز و پول ، مردم را با چگونگی تبدیل ریال به ارز های دیگر بیشتر آشنا کنند .

 

 

 

کدام سامانه پیامک مناسب صرافی ها میباشد؟ :

اگر بخواهید برای صرافی خود پنل پیامک تهیه کنید باید این را بدانید که سامانه پیامک زیادی وجود دارد که می‌توانند پنل پیامک یا نمایندگی پیامک را به شما ارائه بدهند . اما باید بررسی کنید که کدام سامانه پیامک است که توانسته نظر اکثریت را به خود جلب کند و جز بهترین سامانه‌ پیامک شناخته شود.

سامانه پیام کوتاه پیام رسون با ده سال سابقه ی در ارائه پنل پیامک و نمایندگی پیامک به مشتریان توانسته لقب پیشرفته ترین سامانه پیامک را به خود اختصاص دهد و همچنین در راستای آن با اخذ کمترین تعرفه پیامک به عنوان ارزان ترین پنل پیام کوتاه ایران شناخته شده است . 

اگر با خواندن این مقاله تصمیم دارید که برای صرافی خود از پنل پیام کوتاه پیام رسون استفاده کنید این مژده را به شما می دهیم که می توانید پنل پیامک خود را با ۳۰ روز گارانتی برگشت وجه خریداری کنید چرا که ما به کار خود اطمینان داریم و سعی می‌کنیم که مشتری با اعتماد کامل از نمایندگی پنل پیامک پیام رسون اقدام به خرید پنل پیامک کند. 

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید . 


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 13 بهمن 1400برچسب:, توسط smsreson

یک‌سال از حضور جو بایدن، رئیس‌جمهور فعلی آمریکا در راس معادلات سیاسی و اجرایی واشنگتن سپری شده است. وی در طول این یک‌سال و در مواجهه با بسیاری از بحران‌ها، پرونده‌ها و موضوعات حوزه سیاست خارجی آمریکا ابتدایی و غیرقابل قبول عمل کرده است. این در حالی است که بایدن خود را متخصص حوزه سیاست خارجی و روابط بین‌الملل قلمداد می‌کند و اساسا وجه تمایز خود را نسبت به بسیاری از سیاستمداران آمریکایی در همین نقطه می‌بیند.
به عنوان مثال، بایدن پس از حضور در راس معادلات سیاسی و اجرایی واشنگتن درصدد بازگشت پوچ به برجام برآمد. به عبارت بهتر، بایدن درصدد بود تا از یک‌سو، خود را نسبت به توافقات چندجانبه در نظام بین‌الملل پایبند نشان داده و از سوی دیگر، در عمل اقدامی در مسیر رفع واقعی تحریم‌های اقتصادی علیه جمهوری اسلامی ایران نکند. با آغاز دوباره مذاکرات وین، بایدن و همراهانش دریافتند نقشه و تاکتیک آنها درخصوص احیای ظاهری برجام، راه به جایی نخواهد برد. اکنون، از یک‌سو واشنگتن و تروئیکای اروپایی درصددند با تقویت فاکتورهای فرامتنی و محیطی، شرایط خود را در مذاکرات وین تقویت کنند.
بدون شک یکی از اصلی‌ترین عوامل غافلگیری دولت بایدن در مذاکرات وین، پافشاری هوشمندانه جمهوری اسلامی ایران روی خطوط قرمز ترسیم شده در مسیر رفع تحریم‌ها بوده است. در هر حال، دولت بایدن بسیاری از فرصت‌ها را در سایه نگاه غیرواقع بینانه خود به مذاکرات وین از دست داده و در حال حاضر نیز هنوز تصمیم لازم برای احیای توافق هسته‌ای اتخاذ نکرده است.


در پرونده اوکراین نیز ماجرا دقیقا به همین منوال است. ماجراجویی‌های بایدن و تاکید دولت وی بر گسترش ناتو به شرق سبب شده است کی‌یف به یکی از کانون‌های بالقوه بحران در نظام بین‌الملل تبدیل شود.
سیگنال‌های متناقض کاخ‌سفید در قبال پرونده اوکراین، حتی طرفداران کاخ‌سفید را در کی‌یف و اروپا نیز سردرگم کرده‌است. گرچه طی هفته‌های گذشته، مقامات آمریکایی به عنوان یکی از طرف‌های مولد بحران در مرز روسیه و اوکراین ایفای نقش کرده‌اند. اما کاخ‌سفید تاکید دارد حتی در صورت وقوع نبرد میان طرفین، نیروی نظامی به این منطقه( منطقه نبرد) اعزام نخواهد کرد. اعلام رسمی این موضوع از سوی بایدن، زنگ خطر را برای کی‌یف به صدا درآورده است. اکنون اوکراینی‌ها به‌خوبی می‌دانند نمی‌توانند روی کمک واشنگتن در هرگونه نبردی با مسکو حساب باز کنند. در این صورت، مشخص است روس‌ها پیروز میدان نبرد خواهند بود. در عین حال، مقامات آمریکایی درصددند با ارسال تسلیحات و اعلام حمایت کلی خود از کی‌یف در این منازعه، بحران استراتژیک و امنیتی تازه‌ای را در حوزه روابط بین‌الملل خلق کنند.
جو بایدن نه تنها به نماد عقلانیت در حوزه سیاست خارجی آمریکا تبدیل نشده است، بلکه باید پس از یک‌سال توجیه‌گر کارنامه سیاه و غیرقابل قبول خود در این عرصه باشد. 


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 4 بهمن 1400برچسب:, توسط smsreson

آشنایی با دعوت نامه پیامکی

1400-10-22 23:32:47 863  0  0

معمولا در تمامی مراسم ها و جشن ها برای دعوت از نزدیکان و مهمانان ، از کارت دعوت استفاده می‌شود اما بعضی از جشن ها هستند که مربوط به مسائل کاری و معرفی برند و محصولات می باشد  اما باز هم برای حضور افراد نیاز به دعوت گیر وجود دارد . در گذشته نه چندان دور برای این مراسم ها نیز از کارت دعوت برای مهمانان استفاده می‌شد اما در حال حاضر با پیدایش پنل پیامک و کارت دعوت مجازی دیگر کسی از کارت دعوت کاغذی برای مراسم های خود استفاده نمی کند . ( البته ارسال پیامک از طریق پنل پیام کوتاه صرفا مختص مراسم ها و جشن هایی می باشد که در آن به رونمایی محصول ، افتتاحیه و... میباشد و  کلا برای کسب و کار ها استفاده می شود ). 

در این مقاله می خواهیم شما را با کارت دعوت پیامکی بیشتر آشنا کنیم پس تا پایان با نمایندگی پنل پیامک پیام رسون همراه باشید .

 

 

استفاده از پیامک دعوت برای مهمانی و مراسم‌ها : 

 

در کسب و کار همه چیز صرفا به فروش محصول و کالا ختم نمیشود بلکه به وجود آمدن حس نزدیکی و رابطه ای عمیق و دو طرفه است که شما را در کسب و کار موفق میکند . پس اگر قرار باشد مراسمی برگزار شود حضور افراد صمیمی در این مراسم ضروری میباشد . حال نحوه ی دعوت این افراد بسیار مهم میباشد .  
اس ‌ام ‌اس دعوت یک روش محبوب برای اطلاع‌رسانی مراسم‌ها و مهمانی‌هاست. در واقع پیامک هم خیلی سریع به دست مهمان می‌رسد و هم هزینۀ زیادی ندارد. اگر قرار است افتتاحیه بزرگی داشته باشید یا کنفرانس برگزار کنید، ارسال پیامک از طریق پنل اس ام اس ، خبر آن را با بهترین قیمت و کمترین تعرفه به دست همه می‌رساند  و مطمئن هستید که تمامی افراد از دعوت مطلع شده اند چراکه برای دریافت پیامک  نیازی به دسترسی به اینترنت در طرف گیرنده وجود ندارد .

 

 

باشگاه مشتریان و ارسال دعوت نامه : 

 

ارسال دعوت نامه و باشگاه مشتریان در کنار یکدیگر میتواند بسیار موثر واقع شود چراکه با داشتن باشگاه مشتریان شما همیشه یک سری افراد همیشه وفادار را در کنار خود دارید که معمولا شرایط خاص یا تخفیف‌های ویژه را به آن‌ها اطلاع میدهید . حال اگر برنامه افتتاحیه یا جشنی باشد، این مشتریان ویژه در لیست مهمانان خاص هستند که میتوانید با ارسال پیامک از آنها دعوت به حضور کنید . 
دسته بعدی را میتوانید با استفاده از بانک شماره موبایل جامع سامانه پیامک انتخاب کنید و برای آنها نیز پیامک دعوت ارسال کنید . 

 

 

مزایای دعوت نامه پیامکی : 

 

1- برخلاف دعوتنامه کاغذی و یا اطلاع‌رسانی تلفنی، ارسال پیامک بسیار سریع است و می‌توانید با یک کلیک صدها نفر را مطلع کنید .

2- دعوتنامه پیامکی روشی خاص است و ارتباط با مخاطب را بهبود می‌دهد .

3- قابلیت شخصی‌سازی دارد. یعنی می‌توانید در متن پیامک نام هر مخاطب بنویسید تا مخاطب بداند، اهمیت زیادی برای مراسم شما دارد .

4- با استفاده از این فرصت، پیامک را طوری بنویسید تا مخاطب حس کند هرگز نباید مراسم شما را از دست بدهد!.

5- پیامک دعوت این امکان را به شما می‌دهد که لینک وبسایت یا پیج اینستاگرام را برای مخاطب بفرستید. حالا او می‌تواند برای جزئیات بیشتر وارد لینک ارسالی شود.

6- به نسبت روش‌های تلفنی و کاغذی، ارسال دعوتنامه پیامکی کم هزینه تر است چراکه با کمترین تعرفه ارائه میشود . 

 

 

 پیام رسون : 

 

نمایندگی پنل پیام کوتاه شیراز با سال ها سابقه درخشان در حوزه سامانه پیامک این امکان را دارد که برای مراسم ها و رویدادهای مهم کسب و کار شما عزیزان ، از دعوت نامه پیامکی با بهترین متن دعوت به کمک شما بیاید و از بهترین و منحصر به فردترین افراد دعوت به حضور در میهمانی شما را داشته باشد . 

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید . 

 


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 4 بهمن 1400برچسب:, توسط smsreson