پنل پیامک،پنل پیامک رایگان،سامانه پیامک رایگان
 
سامانه پیام کوتاه ((پیام رسون)) سامانه پیام کوتاه رایگان و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون
Design by : NazTarin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





ماجرای مجرمی که کودکان و زنان را قربانی نقشه سیاه خود می‌کرد، در ادامه بخوانید.
فکر کنم بعد از خواندن داستان زندگی من با خودتان بگویید، اعدام برایش کم بود. 32 سال داشتم و در این مدت بارها به خاطر ارتکاب جرایم مختلف، روانه زندان شدم. 15 ساله بودم که اولین بار به خاطر شکستن شیشه یک خانه به کانون اصلاح و تربیت رفتم. هر بار که آزاد می‌شدم درس عبرت نگرفته و دوباره سراغ جرم می‌رفتم. البته همه اینها ریشه در اعتیاد داشت. این اواخر هم اعتیادم به شیشه زیاد شده بود و هر چه سرقت می‌کردم، خرج مواد و قمارم می‌شد. آخرین بار وقتی آزاد شدم، تصمیم گرفتم شیوه سرقت‌هایم را تغییر دهم. زنگ خانه‌ها را می‌زدم و اگر بچه‌ای جواب می‌داد او را سؤال و جواب می‌کردم تا ببینم در خانه تنهاست یا نه. به او می‌گفتم پدر و مادرت خانه هستند؟ اگر می‌گفت هستند که بی‌خیال می‌شدم و می‌رفتم اما اگر می‌گفت نیستند به دروغ می‌گفتم پول برایشان آورده‌ام و پس از آن وارد خانه می‌شدم و دست و پایش را با طناب یا چسب می‌بستم و گاهی وقت‌ها، بی‌آن‌که کاری به کارش داشته باشم، اموال قیمتی را می‌دزدیدم، اما گاهی صدایی که ناشی از توهم شیشه بود به من می‌گفت برو سراغ کودکان و آنها را آزار و اذیت کن.گاهی مجبور می‌شدم روزانه زنگ بیشتر از 2000خانه را بزنم تا شاید از میان آنها کودکی آیفون را بردارد و در خانه تنها باشد. دو بار هم بعد از ورود به خانه متوجه حضور مادر خانواده شدم و با تهدید، زنان را مورد آزار و اذیت قرار دادم. چاقو را زیر گلوی زنان گذاشته و اگر فرزندی هم در خانه داشتند، تهدید می‌کردم اگر مقاومت کند، بچه‌اش را می‌کشم. یک بار هم بعد از ورود به خانه‌ای تازه متوجه شدم آنجا مهدکودک است. به مربی آنجا هم تجاوز و بعد فرار کردم. البته آزار و اذیت زنان و بچه ها دست خودم نبود و هر روز یک نفر در گوشم حرف می زد و دستور می داد این نقشه را به اجرا بگذارم. وقتی دستگیر شدم و با طعمه هایم رو به رو شدم آنها از ترس و وحشت شروع به جیغ زدن کردند. من کابوس آنها شده بودم.
با توجه به آزار و اذیت زیاد کودکان، بازپرس پرونده مرا مفسد فی‌الارض شناخت و پرونده‌ام برای محاکمه به دادگاه انقلاب ارسال شد. قاضی دادگاه انقلاب هم حکم به اعدام من داد که پس‌از تایید آن در دیوان‌عالی کشور، سال گذشته سحرگاه یک روز زمستانی در زندان رجایی‌شهر اعدام شدم.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 29 خرداد 1400برچسب:, توسط smsreson

دستگاه ذخیره شماره موبایل چیست ؟

24 خرداد 1400 2118  0  0

در این مقاله با پیام رسون همراه باشید تا با دستگاه ذخیره شماره موبایل بیشتر آشنا شوید .

خیلی از مراکز هستند که رفت و آمد در آنها بسیار زیاد است این فروشگاه ها یا هایپر ها مراکزی هستند که معمولاً از برندهای معروف دنیا استفاده می‌کند و یا هایپر مارکت هایی که بسیار بزرگ بوده و همه کالاهای مورد نیاز در آن موجود می باشد.  اگر به تازگی از این فروشگاهها خرید کرده باشید شاید از شما درخواست کرده باشند که شماره همراه خود را با آنها بگویید و شماره موبایل شما را در دستگاهی که همانند دستگاه پوز میباشد ذخیره میکند . نام این دستگاه،  دستگاه ذخیره شماره موبایل است .  این دستگاه یک راه بسیار محترمانه و حرفه‌ای برای دریافت شماره موبایل از مشتری است و برای تشکر بیشتر از مشتری  میتوانید بلافاصله بعد از ذخیره شماره موبایل  یک پیامک تشکر به آن  مشتری ارسال کنید . 

بدین صورت شما خیلی راحت می توانید هر وقت جابجایی داشتید یا به علت تغییر فصل روی کالاهای خود تخفیف گذاشته‌اید به مشتریان سابق خود پیامک ارسال کنید و به آنها اطلاعات لازم را بدهید .

 

مزایای دستگاه ذخیره شماره موبایل :

با وجود این دستگاه بسیاری از مشتریان موقت را می توانید به مشتری دائم در فروش تبدیل کنید. این دستگاه این امکان را به فروشندگان می دهد که با کمترین هزینه کلیه اطلاعات لازم را به مشتری ارائه دهند. حتی صرفه جویی در زمان هم مثل هزینه در این دستگاه قابل توجه است. دستگاه ذخیره ساز تلفن همراه  یک تبلیغ برای بیزنس محسوب می شود. از این رو فروش در یک شرکت یا فروشگاه را بالا می برد. نکته قابل توجه که میتوان با وجود این دستگاه در کسب و کارتان داشته یاشید اینست که  میتوان ایجاد زمینه نظرسنجی از مشتریان را راه اندازی کرد . وقتی مشتری در فروشگاه کوچک یا بزرگ نظر خود را از کیفیت ‌محصولات یا نحوه ارائه و پاسخگویی به مشتریان اعلام کند، باعث عملکرد بهتر مدیریت در فروش و تبلیغات خواهد شد. یکی دیگر از مزیت های این دستگاه وجود آن در شرایط کنونی است که بیشتر مشتریان سفارشات خود را به صورت آنلاین سفارش می دهند. با وجود این دستگاه می توانید به راحتی با آنها ارتباط برقرار کنید.

این نکته را به خاطر داشته باشید که زندگی شما از طریق کارتان می‌گذرد پس همیشه برای کسب و کارتان سرمایه‌گذاری مناسب را انجام دهید. 

 

نمایندگی سامانه پیامک با در بر داشتن به روز ترین امکانات این قابلیت را به مشتریان خود می دهد که قبل از خرید وسایل مورد نیاز جذب مشتری  ، ابتدا از آن وسیله اطلاعات کسب کنند و سپس با دید باز اقدام به خرید کنند.  شما با مراجعه به سایت سامانه پیامک شیراز خیلی راحت می توانید از انواع وسیله ها و روشهای بازاریابی اطلاعات مورد نیاز خود را کسب کنید و سپس اقدام به خرید از سامانه پیام کوتاه کنید . همچنین مفتخر هستیم که در طول این سال‌ها با ارائه انواع متدها و روش‌های بازاریابی علاوه بر شناخته شده به عنوان یکی از پیشرفته ترین سامانه پیامک با ارائه کمترین تعرفه ها به عنوان ارزان ترین سامانه پیامک نیز شناخته شده باشیم . 

 

جهت خرید پنل پیامک از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید .

 


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 29 خرداد 1400برچسب:, توسط smsreson

پنل پیامک پیام رسون ویژه مراسم های جشن

20 خرداد 1400 1901  0  0

همیشه مراسم های جشن و شادی به طریقی است که دوستان و آشنایان کنار هم جمع شده و یک مناسبت را جشن می‌گیرند.معمولا میزبان اینجور مراسم ها، همیشه تلاش می‌کنند که بهترین تدارکات را برای میهمانان خود ببینند و از آنها پذیرایی کنند.

این تدارکات زیر مجموعه های زیادی را شامل می‌شود مثل غذا،. چیدمان محوطه، تالا یا هتل یا باغ مناسب مراسم، میوه آرایی و....

برای مثال اگر زوجی بخواهند مراسم عروسی بگیرند باید تمامی این موارد را جزء به جزء انتخاب کنند تا عروسیشان طبق میل و آرزویشان برگزار شود. اما برای دیدن موارد مختلف و انتخاب چیزی که باب میلشان باشد،  باید زمان زیادی را صرف کنند تا بتوانند تدارکات عروسی را فراهم کنند.

در این مقاله، سامانه پیام کوتاه شیراز یک پیشنهاد ویژه برای کسب و کار هایی که مرتبط با مراسم های جشن هستند، دارد.

سامانه پیامک به کسانی که تالار و باغ مجالس دارند، این  پیشنهاد را می‌کند که از پنل پیامک استفاده کنند چراکه افرادی که مراسمی را می‌خواهند بگیرند در اولین مرحله مکان مراسم خود را مشخص می‌کنند.

پیشنهاد سامانه پیامک اینست که به روز باشند و تالار یا باغ مجالس خود را به سبک نوین به مردم معرفی کنند. در اولین مرحله می‌توانند اقدام به خرید پنل پیامک از نمایندگی اس ام اس کنند و بعد از آن تبلیغات خود را بر اساس بانک شماره موبایل انجام دهند. برای مثال برای افرادی که سن‌شان مناسب ازدواج است، پیامک ارسال کنید و باغ یا تالار خود را به آنها معرفی کنید و از ویژگی های منحصر به فرد باغ یا تالار خود برای آنها بگویید و در نهایت با قرار دادن لینک در پایان متن پیامک، مخاطبین را مشتاق کنید که از عکس باغ و دیزاین ها و... دیدن نمایند.

 

 

 

در مرحله دوم میتوانید بر اساس بانک شماره موبایل جامعی که نمایندگی سامانه پیامک با بیوگرافی کامل در اختیار شما قرار می‌دهد، به افرادی که رستوران دارند  پیامک ارسال کنید و از آنها دعوت به همکاری کنید و اینگونه مجموعه ای از رستوران های معروف که غذاهای متنوع دارند را در لیست خود قرار دهید و برای کسانی که به شما مراجعه می‌کنند از تنوع و قیمت غذا ها و نمونه دسرها به انها  بگویید تا متقاضیان با یک منوی باز بتوانند انتخابی راحت و متناسب با مراسم خود داشته باشند .

 

 

 

در مرحله سوم به شیرینی فروشی ها پیامک ارسال کنید و آنها را نیز دعوت به همکاری کنید . در این مرحله شما مانور خیلی خوبی میتوانید داشته باشید زیرا در مراسم های جشن معمولا از شیرینی های مختلف استفاده میشود و اگر مراسم عروسی یا تولد باشد حتما از کیک هم استفاده میشود .در این صورت شما با بستن قرارداد با شیرینی فروشی ها هم باعث ایجاد مشتری برای آنها شده اید هم یک منوی جامع برای مشتریان خود دارید . تمامی این کارها با خرید یک پنل اس ام اس میسر خواهد شد . 

 

به همین ترتیب شما میتوانید با مشاغلی همچون لباس مجلسی یا افراد دیزاین کار و ... شروع به همکاری کنید و یک تیم حرفه ای را کنار خود داشته باشید و فقط با ارسال پیامک میتوانید این تیم حرفه ای را پیدا کنید و شروع به کار گروهی کنید .در واقع شما با خرید پنل اس ام اس از نمایندگی اس ام اس هم باغ خود را تبلیغ کرده اید هم برای مشاغل دیگر تبلیغ کرده اید و هم اینکه در وقت افرادی که میخواهند مراسم بگیرند صرفه جویی کرده اید .

 

جهت خرید پنل اس ام اس از سامانه اس ام اس شیراز اینجا را کلیک کنید .


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 24 خرداد 1400برچسب:, توسط smsreson

نخست وزیر هلند طی سخنانی ضمن انتقاد از رفتار نامعقول دولت ترامپ، همکاری با بایدن را راحت تر دانست.

به گزارش رویترز، «مارک روته» نخست وزیر هلند طی سخنانی رفتار دولت آمریکا در دوران ترامپ را «نامعقول» خواند.
بر اساس این گزارش، نخست وزیر هلند که این سخنان را پیش از آغاز نشست سران ناتو مطرح کرد، از رفتار دولت ترامپ در قبال ناتو انتقاد کرده و نسبت به توسعه و بهبود روابط میان ناتو و دولت بایدن در آمریکا ابراز امیدواری کرد.
«مارک روته» گفت: در خصوص بایدن.... فهم (مشترک) روشنی از اهمیت ناتو داریم.
وی افزود: من با ترامپ هم می‌توانستم کار کنم. مطمئناً برخی اوغات (این همکاری) کمی نامعقول بود؛ اما در پایان ما می‌توانستیم به توافقات نزدیکی با یکدیگر برسیم.... اما در خصوص جو بایدن، ما باز به حالت طبیعی بازگشته‌ایم.
لازم به ذکر است ترامپ در دوران ریاست جمهوری خود، اعضای ناتو را متهم به کم کاری در پرداخت هزینه‌های مربوط به دفاع از خود در قالب ناتو متهم کرده و پرداخت کمک‌های مالی آمریکا به این پیمان نظامی را تا حد زیادی کاهش داد.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 24 خرداد 1400برچسب:, توسط smsreson

تعرفه اپراتور 9000

12 خرداد 1400 2554  0  0

در این مقاله که توسط تیم سامانه پیامک شیراز تهیه شده است قصد داریم تعرفه و توضیحات تکمیلی در مورد پرطرفدارترین اپراتور ، یعنی اپراتور 9000 بپردازیم . تا پایان این مقاله با نمایندگی سامانه پیامک همراه باشید .

اپراتور 9000  شامل هشت رقم میباشد که  هزینه آن بستگی به رندی خط دارد و از حداقل قیمت 3400 تومان شروع میشود .

این اپراتور هم به صورت متنی بوده هم پیام صوتی که هزینه هر صفحه پیام کوتاه فارسی آن 18.5 میباشد . اما پیام صوتی آن بر حسب پالس 30 ثانیه ای حساب میشود .یعنی اگر پالس شما کمتر از 30 ثانیه باشد ، تعرفه آن در پیام رسون همان 30 ثانیه در نظر گرفته میشود و اگر بیشتر از 30 ثانیه بود ، دو پالس 30 ثانیه حساب میشود که ضریب هر پالس در نمایندگی سامانه پیام کوتاه 0.3 میباشد .

تعرفه این اپراتور در پیام رسون بسیار پایین بسته شده ، چراکه تیم پیام رسون با توجه به استقبال شما عزیزان تصمیم گرفته که اپراتور 9000 را با بهترین تعرفه به همراهان همیشگی خود ارائه دهد . 

همچنین در این مقاله باید به این نکته اشاره کنیم که زمان فعالسازی اپراتور 9000  بین 72 ساعت تا یک هفته میباشد .

شما عزیزان میتوانید برای خرید اپراتور 9000 از نمایندگی سامانه اس ام اس اینجا را کلیک کنید .


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 18 خرداد 1400برچسب:, توسط smsreson

دولت رژیم صهیونیستی به عنوان عضو شورای اقتصادی و اجتماعی وابسته به سازمان ملل انتخاب شد.

به گزارش آناتولی، گلعاد آردان، نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل عضویت تل‌آویو در شورای اقتصادی و اجتماعی وابسته به سازمان ملل را "یک دستاورد باورنکردنی برای اسرائیل" دانست.
آردان خطاب به خبرنگاران در مقر سازمان ملل در نیویورک خاطرنشان کرد: "اسرائیل" بیش از دو سوم آرای کشورهای عضو سازمان ملل را به دست آورد و به رغم تلاش‌های فلسطینیان و حامیان آنها برای ممانعت از این امر، ۱۵۴ کشور حمایتشان را از ما نشان دادند.
این رأی‌گیری به صورت مستقیم در سالن مجمع عمومی سازمان ملل انجام شد و طبق نتایج آن ۱۸ کشور به عضویت این شورا به مدت سه سال از ابتدای ژانویه ۲۰۲۲ درآمدند.
شورای اقتصادی و اجتماعی یکی از شوراهای سازمان ملل است که در سال ۱۹۴۵ به عنوان اصلی‌ترین سرویس هماهنگی فعالیت‌های اقتصادی و اجتماعی سازمان ملل و آژانس‌های متخصص تاسیس شده است.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 18 خرداد 1400برچسب:, توسط smsreson

مرد کارتن خوابی که سپیده دم روز گذشته در حال جمع آوری ضایعات بود، ناگهان جسدی را درون پتو پیدا کرد!
این حادثه وحشتناک سپیده دم روز گذشته هنگامی رخ داد که مرد کارتن خوابی برای جمع آوری ضایعات در هوای صبحگاهی وارد خیابان رسالت 82 شد و پیاده به راه افتاد. او از فاصله دور و در انتهای خیابان چیزی شبیه لوازم منزل مانند تکه پتویی را دید که در کنار خیابان افتاده و احتمال داد زیر آن لوازم دیگری قرار داشته باشد. مرد کارتن خواب بی‌درنگ قدم هایش را تندتر کرد تا به محل رسید اما وقتی پتو را کنار زد ناگهان جسد جوانی نمایان شد که آثار ضرب و جرح بر پیکرش خودنمایی می کرد. این مرد که به شدت ترسیده بود در آن ساعت صبح، جمع کردن ضایعات را به فراموشی سپرد و سراسیمه به سمت ابتدای خیابان رسالت دوید تا فرد رهگذری را پیدا کند و از او کمک بخواهد چرا که خودش گوشی تلفن نداشت و باید از افراد عبوری یاری می خواست. هنوز مسافت زیادی را طی نکرده بود که نوجوانی را در حال عبور از خیابان دید و از او خواست با پلیس 110 تماس بگیرد و ماجرای رها شدن جسد یک مرد در انتهای خیابان رسالت را اطلاع دهد. این گونه بود که با همکاری پسر نوجوان، پلیس  ازموضوع مطلع شد و نیروهای کلانتری برای بررسی خبر مذکور عازم محل کشف جسد شدند. دقایقی بعد نیروهای انتظامی با حفظ صحنه حادثه، مراتب را به قاضی ویژه قتل عمد مشهد اعلام کردند و بدین ترتیب حدود ساعت 6 بامداد قاضی دکتر حسن زرقانی به محل مذکور رسید و تحقیقات قضایی در حالی آغاز شد که گروه زبده ای از کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی نیز با دستور سرهنگ جواد شفیع زاده (رئیس پلیس آگاهی) در کنار مقام قضایی قرار گرفتند و به بررسی ماجرا پرداختند. تحقیقات میدانی نشان داد: جسد مربوط به جوان 29 ساله ای است که به شدت مورد ضرب و جرح قرار گرفته و به قتل رسیده است. سپس عامل یا عاملان جنایت، پیکر بی جان این جوان را به محل کشف انتقال داده و در آن جا رها کرده اند. این در حالی بود که یک تخته پتو نیز روی جسد قرار داشت و این احتمال را قوت می بخشید که مرد 29 ساله در یک منزل مسکونی به قتل رسیده است. دقایقی بعد با صدور دستورات ویژه ای از سوی قاضی زرقانی، بررسی های غیرمحسوس کارآگاهان برای کشف هویت مقتول آغاز شد. 
با انتقال جسد به پزشکی قانونی، بررسی های بیشتر برای تعیین علت دقیق مرگ و همچنین شناسایی عامل یا عاملان این جنایت هولناک با نظارت مستقیم قاضی شعبه ویژه جنایی دادسرای عمومی و انقلاب مشهد آغاز شد. انتظار می رود عاملان این جنایت به زودی در چنگ عدالت گرفتار شوند.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 13 خرداد 1400برچسب:, توسط smsreson

اپراتور 9000 پیام رسون ویژه انتخابات

4 خرداد 1400 3007  0  0

با به پایان رسیدن احراز صلاحیت نامزدهای انتخاباتی و مشخص شدن 7 تن از شخصیت ها که به عنوان کاندیدهای ریاست جمهوری 1400 انتخاب شده اند ، این اشخاص از هم اکنون متوانند شروع به تبلیغات و شعارهای  انتخاباتی خود کنند و تا تاریخ 27 خرداد ماه فرصت دارند که این تبلیغات را ادامه دهند . 

 

 

 

نمایندگی اس ام اس شیراز به تمام کمپین ها و ستادهای تبلیغاتی اعلام میکند که شرکت اهورا اطلس فارس از هم اکنون آماده بازاریابی پیامکی از طریق اپراتور 9000 برای تمامی کاندیدها می باشد . 

سامانه پیام کوتاه به تمامی کاندیدها وتمامی کمپین هایی که از آنها حمایت میکنند ، اعلام میدارد که اپراتور 9000 با ارسال پیام صوتی و پیام متنی میتواند تاثیر فوق العاده ای در جلب رضایت مردم داشته باشد .کافیست به نمایندگی پنل پیام کوتاه مراجعه کنید و اقدام به خرید اپراتور 9000 کنید و از همین حالا هدف ها و شعارهای تبلیغاتی خود را به گوش مردم برسانید .

 

جهت خرید اپراتور 9000 از نمایندگی سامانه پیامک اینجا را کلیک کنید . 


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 11 خرداد 1400برچسب:, توسط smsreson

  از میان 17 کشوری که از لحاظ بحران آبی رتبه‌های نخست جهان را در اختیار دارند، 12 کشور در خاورمیانه و شمال آفریقا واقع شده‌اند که تمام کشورهای خلیج فارس را در بر می‌گیرد. ایران و همسایگان عربش در جنوب برای رویارویی با چالش‌های آبی باید بپذیرند که در صورت همکاری‌های منطقه‌ای، دستاوردهای بهتری در زمینه بهبود امنیت آب و کاهش آسیب به اکولوژی خلیج فارس خواهند داشت.

نمک‌زدایی (شیرین کردن) و انتقال آب از خلیج‌ فارس به استان‌های کم آب در مرکز ایران یکی از راهکارهایی است که مسئولان ایرانی در دهه اخیر برای مقابله با مشکل کم‌آبی روی آن متمرکز شده‌اند. آب شیرین خلیج فارس در اختیار صنایع سنگین و بخش گسترده کشاورزی ایران قرار می‌گیرد. 

استفاده از آب شیرین همچنین به حفظ منابع آب زیرزمینی ارزشمند کمک می‌کند و می‌تواند برای مصارف جوامع روستایی محلی ذخیره شود و از مهاجرت بیشتر جمعیت روستایی به شهرها پیشگیری کند.

در مناطقی از کشور، کمبود آب باعث درگیری مستقیم بین جوامع و جمعیت‌های محلی و نیروهای امنیتی شده است. به عبارت دیگر، مشکل آب در ایران، در سطوح مختلف، چالش سیاسی عمیقی است.

توانایی ایران برای مقابله با بحران آب با چالش‌های سیاست خارجی این کشور نیز در ارتباط است. بحران آب این کشور که روز به روز در حال بدتر شدن است، فقط حاصل خشکسالی‌های مداوم چند سال اخیر نیست. این بحران با اعمال تحریم‌های شدید از سوی آمریکا هم‌زمان شده است. در نتیجه، قدرت مالی تهران و دسترسی آن به تازه‌ترین فناوری‌های صنعت آب به شدت محدود شده است.

همزمان، مانع‌تراشی‌های واشنگتن در مسیر صادرات نفت ایران، تهران را بر آن داشت تا در پی منابع درآمدزایی جایگزین باشد که از آن میان می‌توان به صنایع پرمصرف آب مانند پتروشیمی، معدن و فولاد اشاره کرد. به عبارت دیگر، متنوع‌سازی اقتصاد در ایران، که از قبل هم با چالش آب مواجه بود، به شیوه‌ای انجام شد که فقط مصرف آب را افزایش داد.

در چرخه مداوم تلاش برای تامین تقاضای روزافزون، مسئولان ایرانی تلاش اندکی برای کاهش تقاضای عمومی آب انجام داده‌‌اند. طبق آخرین آمار، سرانه مصرف آب در ایران روزانه 5 هزار و 100 لیتر و معادل با سرانه مصرف کشورهایی مانند فرانسه، دانمارک یا سوئیس است که چالش‌های آبی مشابهی ندارند. مسئولان ایرانی، به جای کاهش سرانه مصرف آب، تلاش کرده‌اند دسترسی به آب را افزایش دهند و شیرین کردن آب خلیج فارس در این مسیر گزینه‌ای طلایی بوده است.

با توجه به حضور 850 کارخانه آب شیرین کن فعال در منطقه خلیج فارس (8 کارخانه از 10 کارخانه بزرگ جهان در عربستان سعودی و امارات متحده عربی فعال هستند)، افزایش مصرف آب شیرین باعث مطرح شدن برخی پرسش‌های جدی زیست‌محیطی شده است. 

ساخت کارخانجات آب شیرین کن، برداشت از آب دریا و تخلیه دوباره آب شور تصفیه نشده در دریا به شدت بر اکوسیستم‌های دریایی تاثیر می‌گذارد. این فرایند همچنین از لحاظ مصرف انرژی بسیار پرمصرف است و در انتشار گازهای گلخانه‌ای نقش دارد.

نگرانی‌های زیست‌محیطی در حال افزایش است. طبق ارزیابی‌های اخیر، پروژه‌های آب شیرین کن دیگری به ارزش 100 میلیارد دلار در کشورهای خلیج فارس در دست اجراست که شامل کارخانجات ایران نمی‌شود. این در حالی است که جمعیت ایران از تمام کشورهای خلیج فارس بیشتر و نیازهای آبی و وابستگی به آب شیرین در این کشور به سرعت در حال رشد است.

در این رقابت، کشورهای خلیج فارس در پی اهداف مالی و دسترسی به فناوری‌های آب شیرین کن نوینی هستند که کمترین آسیب زیست‌محیطی را به همراه داشته باشند. موانع پیش روی ایران باعث می‌شود دسترسی این کشور به فناوری‌های قدیمی‌تر‌ آب شیرین کن محدود باشد و از این رو نمی‌تواند تاثیرات منفی حضورش در خلیج فارس و پروژه‌های آب شیرین کن برنامه‌ریزی شده را کاهش دهد. اما چون خلیج فارس اکولوژی مشترک دارد، عدم دسترسی ایران به تجربیات فناورانه نوین ناگزیر بر کشورهای عربی واقع در سواحل جنوبی خلیج فارس نیز تاثیر می‌گذارد.

به رغم چالش‌های آبی‌ای که تمام کشورهای خلیج فارس را تحت تاثیر قرار می‌دهد، هیچ آژانس مشترک منطقه‌ای وجود ندارد که بتواند با چالش‌های مرتبط با آب مقابله کند. ظرفیت ذخیره آب آشامیدنی در کشورهای خلیج فارس محدود و فقط برای چند روز کافی است. در هنگامه بحران تامین آب آشامیدنی، هیچ آژانس چندملیتی وجود ندارد که این کشورها بتوانند با آن رایزنی کنند. وجود چنین تشکیلاتی به عنوان تسهیل‌کننده چالش‌های زیست محیطی منطقه ضروری است.

درجه‌ای از هماهنگی در زمینه سیاست و امنیت آب، از جمله تدوین راه‌های به حداقل رساندن و مقابله با محصولات جانبی فرآیند نمک زدایی که به ظاهر اجتناب ناپذیر هستند، منافع فراوانی برای منطقه خواهد داشت. 

به رغم تنش‌های سیاسی بین ایران و کشورهای خلیج فارس، در این زمینه، دست روی دست گذاشتن بدترین گزینه است. از صید بی‌رویه ماهی تا رشد سریع توسعه سواحل و افزایش شوری آب، عواملی هستند که کشورهای خلیج فارس را ملزم می‌کنند هر چه سریع‌تر به دنبال راه‌‌حل‌هایی برای چالش‌هایی باشند که تمام این کشورها را تحت تاثیر قرار داده‌اند. 

پیش بینی می‌شود که افزایش دما و کمبود آب در منطقه، کشاورزی را در اغلب کشورهای خلیج فارس ناممکن کند و در نتیجه مهاجرت اقلیمی در منطقه افزایش خواهد یافت، خطری مشترک که باید بخشی از برنامه های متنوع سازی اقتصادی کشورهای خلیج فارس (برای رهایی از اقتصاد وابسته به نفت) در نظر گرفته شود.

به رغم منازعات ژئوپلیتیکی خلیج فارس، منافع زیست‌محیطی کشورهای منطقه در چارچوب بازی غیرمجموع صفر تامین می‌شود. یعنی نه امکان حل کردن یک جانبه مشکلات وجود دارد و نه منافع حل این مشکلات منحصرا فقط به یک کشور می‌رسد. به‌علاوه، همکاری در زمینه آب می‌تواند راهگشای همکاری‌های معنادار در زمینه سایر مسائل باشد.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 9 خرداد 1400برچسب:, توسط smsreson
سفارش پنل
 
ورود به سامانه

چرا سامانه پیام کوتاه پیام رسون؟

• کیفیت برتر خدمات و قیمت مناسب ، مقرون به صرفه ترین تعرفه ارسال پیام کوتاه
• تبلیغات پیامکی پر بازده و هدفمند برای تمامی مشتریان گرامی جهت افزایش درآمد
• امکان ارسال به بلک لیست (شماره های مسدودی) با باشگاه مشتریان
• سرویس های متنوع و پنل های متفاوت با امکانات فراوان
• بیش از 7 سال افتخار خدمت رسانی و سابقه درخشان و تحت نظارت سازمان های مربوطه
• اعطای نمایندگی فعال در تمامی استان ها جهت فعالیت
• نوآوری و کاربردپذیری و ارائه امکانات و ابزارهای نورآورانه برای ارسال و دریافت پیامک
• پایداری منابع سخت افزاری و خدمات پشتیبانی و قابلیت اطمینان
• پشتیبانی حرفه ای برای پاسخ به سوالات و مشکلات احتمالی کاربران در زمان استفاده از سامانه
با ما دقیقا به هدف بزنید.......


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 6 خرداد 1400برچسب:, توسط smsreson

محله‌ای را می‌شناسید که تمام فایل‌های فروش آن دست کم در یک هفته‌ای که شما به دنبال کشف قیمت آپارتمان در آن محله هستید، همه آپارتمان‌های لوکس با سازنده‌های معروف باشند؟ محله دروس یکی از این محله هاست. قیمت آپارتمان هایش از متری ۶۶ میلیون تومان شروع می‌شود تا ۱۱۰ میلیون تومان.

فایل‌های فروش در محله‌های مختلف تهران تنوع زیادی دارد. ممکن است در یک محله گران قیمت آپارتمانی قدیمی بدون آسانسور یا پارکینگ پیدا کنید که قیمتش با قیمت میانگین منطقه تفاوت زیادی داشته باشد یا آپارتمانی کوچکی کشف کنید که با نقدینگی متوسط هم بتوان ساکن آن محله شوید. اما برای سکونت در محله دروس اگر کم‌تر از ۷ میلیارد تومان پول دارید بهتر است خودتان را خسته نکنید.
آپارتمان‌های این محله مشتری‌های خاص خود را دارد. هنوز هم سازندگان، آپارتمان‌هایی با متراژ بالای ۵۰۰ متر در این محله می‌سازند. آپارتمان‌هایی که سازندگان معروف و شناخته شده‌ای دارند و تمام متریال آن هم به گفته آگهی دهندگان از برند‌های شناخته شده اروپایی است. استخر، سونا ولابی‌های مجلل، دو پارکینگ، روف گاردن، سالن اجتماعات و ... ویژگی‌هایی است که در تمامی این آپارتمان‌ها مشترک است.

خانه این سیاستمدار قدیمی چقدر ارزش دارد؟
دلیل علاقمندی به بررسی فایل‌های فروش آپارتمان در این محله، اعلام دارایی‌های یکی از سیاستمداران علاقمند به حضور در انتخابات ریاست جمهوری بود. این سیاستمدار قدیمی اعلام کرد که خانه‌ای ۱۰۰۰ متری در محله دروس و ۱۷ آپارتمان در اصفهان دارد، هرچند او برای حضور در انتخابات ثبت نام نکرد.
بررسی قیمت خانه‌های کلنگی در این محله نشان می‌دهد که قیمت هر متر مربع زمین حدود ۱۸۱ میلیون تومان است که بسته به موقعیت مکانی به بیش از ۲۰۰ میلیون هم می‌رسد. یک خانه ۳۷۰ متری، ۶۷ میلیارد برای فروش گذاشته شده است.
یعنی دارایی‌های این سیاستمدار تنها از یک خانه اش درتهران به ۱۸۱ میلیارد تومان می‌رسد. جالب است بدانید برای داشتن یک عمارت به سبک مدیترانه‌ای در یک جزیره خصوصی در حومه نیویورک شما به ۱۰۰ میلیارد تومان نقدینگی نیاز دارید.
آپارتمان‌های این محله هم بیشتر بالای ۲۰۰ متر متراژ دارند به طور مثال آپارتمانی ۵۳۰ متری نوساز این هفته برای فروش گذاشته شده است.
قیمت آپارتمان‌های قدیمی این محله از متری ۶۶ میلیون آغاز می‌شود تا ۱۱۰ میلیون تومان بسته به امکانات هر مجتمع قیمت‌ها متفاوت است.
اما فایل‌های پیشنهادی که در محدوده قیمتی متری ۷۵ میلیون تا ۸۲ میلیون پیشنهاد شده اند بیش از سایر فایل‌ها هستند.
این محله از نظر جغرافیایی از طرف غرب به خیابان شریعتی، از شرق به خیابان پاسداران و از شمال به منطقه احتشامیه منتهی می‌شود. محله دروس به عنوان یکی از پنج محله برتر تهران شناخته شده است. از بهترین خیابان‌های این محله می‌توان به، خیابان احتشامی، خیابان یارمحمدی، خیابان چیذری اشاره کرد.
سفارت خانه‌های زیادی در این محله وجود دارد که می‌توان به سفارت خانه‌های، اسپانیا، پرتغال، بنگلادش و... اشاره کرد.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 2 خرداد 1400برچسب:, توسط smsreson

آموزش اصول سئو 2 با پیام رسون

29 اردیبهشت 1400 627  0  0

در مقاله قبل یعنی آشنایی با اصول سئو 1 با پیام رسون در رابطه با سئو داخلی و موارد تاثیر گذار آن صحبت کردیم.

در این مقاله می‌خواهیم به دومین مورد از موارد چهارگانه که به اصول سئو بستگی دارد صحبت کنیم.

تا پایان این مقاله یا شیراز اس ام اس همرا باشید.

 

سئو تکنیکال :

 

اگر سئو سایت را یک مثلث در نظر بگیریم، سئو تکنیکال ضلع وسط است، یعنی یکی از مهمترین مراحل انجام سئو،. سئو تکنیکال در نظر گرفته شده، چراکه هم باعث بهینه سازی سایت است هم برای ایجاد ارتباط بهتر با موتور جست وجو.

 

سئو تکنیکال چیست؟

اگر شما بخواهید یک بنایی را بسازید و پول لازم و نیروی کار کافی هم داشته باشید اما مصالح نداشته باشید به هیچ وجه به هدف خود یعنی ساخت بنا نمی‌رسید.

سئو تکنیکال نیز در واقع حکم همان مصالح را دارد. در واقع سئو تکنیکال هر کاری را انجام می‌دهد تا باعث افزایش محبوبیت سایت از نظر موتور جست وجو شود.

 

حال سئو تکنیکال هم به چند دسته تقسیم می‌شود که در زیر به توضیح هر یک نیز می‌پردازیم.

 

1_ نقشه سایت :

ساده ترین راه برای اینکه به گوگل بگویید وب سایت شما شامل چه صفحاتی است، نقشه سایت میباشد. یعنی نقشه سایت به موتور جست و جو کمک می‌کند تمام صفحات شما در ایندکس گوگل قرار بگیرد.

 

ایندکس گوگل چیست؟ :

گوگل یک سری ربات های خزنده دارد که صفحات را کراول می‌کند و اطلاعات آن را نیز ذخیره می‌کند که هنگام سرچ توسط کاربر، دیتاهای رتبه بندی شده را به نمایش در بیاورد.

 

2_ اعتبار دامنه :

کسب اعتماد همیشه سخت و یکی از عوامل مهم بوده است. اعتبار دامنه نیز در همین راستا اهمیت دارد .

 

3_ موقعیت سرور :

هنوز سئو کاران به نتیجه یکسانی نرسیده اند که آیا مکان سرور به بهبود سئو برای کاربران آن کشور مفید است یا خیر؟

 

4_ سایت موبایلی :

از زمانی که ویروس کرونا در همهٔ جوامع شیوع پیدا کرده است بیش از 50 درصد مردم به کاربران جست و جو گر اضافه شده اند و اکثر مردم این جست و جو را با گوشی موبایل انجام می‌دهند، پس تعجبی ندارد که داشتن یک سایت بهینه شده برای موبایل به نوعی به رتبه بندی گوگل تاثیر می‌گذارد.

 

5_ کاهش سرعت لود سایت :

همه ما می‌دانیم که سرعت سایت یکی از مهمترین عوامل در سئو سایت است و دلیل آن نیز خیلی واضح است چراکه گوگل رسما تاثیر گذاری آن را در رتبه بندی گوگل را در وبلاگ خود اعلام کرده است. پس هرچه سایت سریع تر باشد در جایگاه بالاتری نسبت به سایت کند تر قرار می‌گیرد.

حال سرعت سایت یک استاندارد دارد بدین معنی که میانگین سرعت بارگذاری صفحات وب باید کمتر از 7 ثانیه باشد اگر هم 4 ثانیه شد مشکلی ندارد و بهتر است.

این نکته را باید در نظر بگیرید که سرعت سایت به عواملی همچون 

 آپدیت نسخه پی اچ از 5.2 به 7.2

سیستم عامل سرور 64 بیت

کاهش حجم تصاویر

استفاده از کش

نصب حداقل افزونه وردپرس

فشرده سازی کدهای خروجی

سبک بودن قالب

بهینه سازی توسط ابزارهای سئو

و... بستگی دارد.

 

6_ ساختار سایت :

 

بهینه سازی ساختار سایت باعث دسترسی بهترخزنده گوگل  به صفحات می شود. صفحات مهم را از صفحه اصلی دور نکنید این صفحات باید حداکثر تا ۳ کلیک از صفحه اصلی در درسترس قرار بگیرند.

برای تست تعداد کلیک به صفحات که بیشتر از ۳ کلیک نباشد ابزارهای متعددی در وب وجود دارند که در مقالت بعد به توضیح آن میپردازیم .

 

7_ پروتکل ssl :

استفاده از SSL و انتقال آدرس از Http:// به Https:// یکی از فاکتور های رتبه بندی مورد تایید گوگل است. به کار گیری SSL باعث افزایش امنیت انتقال اطلاعات سایت می شود علاوه بر این جالب است بدانید که قیمت چندانی  هم ندارد.

 

8_ فایل ربات : 

محتوای Robots میزان دسترسیخزنده وب برای ایندکس صفحات  را مشخص می کند. به صورت پیش فرض نیازی به افزودن کد خاصی نیست اما اگر قصد انجام تغییرات را دارید پس از اتمام از طریق پنل سرچ کنسول آپدیت را تست کنید.

 

9_ صفحه 404 

وقتی که URL صفحه در دسترس نباشد ارور ۴۰۴ برای کاربر نمایش داده خواهد شد. ما از طرف تیم پیام رسون به شما پیشنهاد میکنیم روی این موارد نیز ارور  ۴۰۴  را خود کار کنید:

صفحه ۴۰۴ را Noindex کنید.

 

- علت حذف شدن صفحه را مشخص کنید.

- ظاهر صفحه ارور  فرق زیادی با دیگر صفحات نکند.

- باکس جستجو  را در صفحه قرار دهید.

 

10_ بودجه خزنده :

خزش در وب برای گوگل هزینه بر است چون نیاز به مصرف منابع سخت افزاری دارد. گوگل برای هر سایت یک نرخ خزش مشخص در نظر میگیرد . 

 

 

 

این مقاله نیز که توسط تیم تحریره شیراز اس ام اس با کمک از سایت های دیگر به نگارش در آمده برای آشنایی بیشتر شما با  اصول سئو بوده است .

با پیام رسون همراه باشید تا با دیگر عوامل موثر در سئو آشنا شوید .

جهت خرید پنل اس ام اس شیراز از نمایندگی سامانه ارسال پیامک شیراز اینجا را کلیک کنید .


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 1 خرداد 1400برچسب:, توسط smsreson