پنل پیامک،پنل پیامک رایگان،سامانه پیامک رایگان
 
سامانه پیام کوتاه ((پیام رسون)) سامانه پیام کوتاه رایگان و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون
Design by : NazTarin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





پنل پیامک پیام رسون ویژه خیاطی ها

1401-04-20 23:46:51 18  0  0

این روزها بیشتر بازاریابی ها از طریق دیجیتال مارکتینگ صورت می گیرد و کسب و کارهایی مانند خیاطی ها برای فروش و کسب درآمد بیشتر به تبلیغات نیاز دارند . جالب است که پنل پیامکی باز هم می‌تواند به این نوع کسب و کار نیز کمک کند و مشاغل را با تبلیغات اس ام اسی به فروش بیشتری برساند .

پیشنهاد می کنم تا پایان این مقاله با نمایندگی سامانه پیام کوتاه پیام رسون همراه باشید تا با کاربرد های پنل پیامکی برای خیاطی ها بیشتر آشنا شوید .

 

 

 

تبلیغات آفلاین ویژه خیاطی ها: 

تبلیغات دیجیتال به دودسته آنلاین و آفلاین تقسیم می‌شوند که در این بین ارسال اس ام اس و تبلیغات پیامکی جزء دسته آفلاین قرار می گیرد . حال آن دسته از کسب و کارهایی که به دنبال یک تبلیغ ارزان و در عین حال پر بازده میگردند ، ارسال اس ام اس رایگان می‌تواند به عنوان بهترین گزینه روی میز باشد .

همچنین تبلیغات پیامکی توانسته به خوبی توجه تمامی کسب و کارهای کوچک و بزرگ را به خود جذب کند چرا که در امتحان خود سربلند بیرون آمده است و نتیجه آن را میتوان از روی آوری  کسب و کارهای قدیمی و جدید یا کسب و کارهای خانگی متوجه شد .

حال یکسری از کسب و کار ها مانند خیاطی ها با خرید پنل اس ام اس ارزان توانست اند بسیار بسیار در حرفه خود موفق باشند و روز به روز مشتریان خود را افزایش دهند. 

 

 

کاربرد پنل پیامک برای خیاطی ها :

 

1- ارسال اس‌ام‌اس حضور برای سایز و گرفتن پارچه

2-ارسال پیامک برای تاریخ تحویل لباس 

3-ارسال پیامک برای تاریخ پرو لباس 

4- ارسال پیامک تشکر از خرید مشتریان  

5- ارسال پیامک تخفیف برای مشتریان وفادار

6- ارسال پیامک تبریک تولد

7- ارسال پیامک از نحوه قیمت گذاری ها

8- ارسال پیامک برای اطلاع از متدهای جدید

 

 

 

مشتری مداری خیاطها با خرید پنل پیامکی : 

مهمترین موضوع در هر کسب و کاری بحث رضایت مندی مشتریان است . هر چقدر به مشتری احترام بیشتر گذاشته شود بالطبع کسب و کار خودتان رونق بیشتری پیدا میکند . مشتری در اولین برخورد نگاه به اخلاق و مشتری مداری شما می کند تا بتواند به شما اطمینان کند و سفارش خودش را به شما بسپارد .

خیاط هایی که کسب و کار خود را به روز کرده باشند حتما می‌دانند که این کار خیلی راحت و بدون دغدغه با خرید پنل پیامکی قابل اجرا خواهد بود .

 

پیام رسون : 

تیم حرفه ای ما در سامانه پیام کوتاه شیراز هر روز تلاش می‌کند تا کسب و کارهای مختلف را آنالیز کند و برای بهتر شدن و رونق گرفتن کارشان به آنها مشاوره دهد و نکته های کلیدی در هر کسب و کاری را پیدا کند .

اگر شما خیاط هستید و به دنبال مشتری می گردید و میخواهید درآمدتان افزایش پیدا کند می توانید با تیم پشتیبانی ما تماس بگیرید و از آنها در رابطه با جذب مشتری کمک بخواهید و یا اینکه به سایت نمایندگی سامانه پیام کوتاه شیراز مراجعه کنید و از همان جا مستقیم پنل پیامکی خود را خریداری کنید .

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 28 تير 1401برچسب:, توسط smsreson

شاید کمتر کسی فکر می‌کرد که شرایط برجام به جایی برسد که رسیدن به توافق بیش از گذشته سخت‌تر شود. آنچه مسلم است پس از عدم دستیابی به توافق در مذاکرات وین و پس از چندی عدم نتیجه‌گیری در مذاکرات 3 جانبه دوحه قطر بسیاری از تحلیلگران رسیدن به توافق را امری به مراتب مشکل‌تر قلمداد می‌کنند اما در عین حال معتقدند که تحت هر شرایطی ایران، آمریکا و سایر طرف‌ها هیچ چاره‌ای جز مذاکره برای رسیدن به توافق نخواهند داشت. حال این مذاکره طی مدت کوتاهی به نتیجه برسد یا اینکه مدت‌های مدیدی را برای رسیدن به توافق طی کند. به همین جهت نیز طرفین مذاکره کننده علاوه بر تاکید بر مذاکره و رویکردهای سازنده در گفت‌وگو؛ از برخی اقدامات و اظهار نظرها در حاشیه‌ و حول محور این توافق نیز غافل نمی‌شوند. چنانکه برخی معتقدند که سفر اخیر جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا به منطقه خاورمیانه و حضور در رژیم صهیونیستی و عربستان و اظهاراتش پیرامون برجام و ایران بوده است. هر چند که برخی دیگر بیان می‌کنند سفر ولادیمیر پوتین به تهران نیز به جز بحث پیگیری هفتمین نشست روند آستانه و روابط دوجانبه در خصوص مسائل پیرامونی برجام و احیای این توافق خواهد بود و شاید در این سفر نیز بسیاری از مسائل حل و فصل شود. این در حالی است که ایران همواره بر طبق نص صریح برجام و تعهد به وظایف خود عمل کرده و اگر هم با توجه به عدم پایبندی برخی طرفین به توافق گام‌های عقب نشینی را برداشته باز هم در چارچوب برجام بوده است. حتی در مذاکرات احیای برجام نیز خواسته ‌ایران کاملا مشروع و قانونی بوده و این غربی‌ها بوده‌اند که خواسته‌های فرابرجامی را مطرح کرده و مذاکرات را به دست‌انداز انداخته‌اند. باید دید غربی‌ها به واقع خواهان احیای برجام هستند یا همچنان سیاست اتلاف وقت را پیش خواهند گرفت.

تاثیر رویکردهای طرفین بر شرایط مذاکرات
خواسته‌های فرابرجامی آمریکا حتی به گواه اروپایی‌ها نیز از علت مهم به نتیجه نرسیدن مذاکرات در دوحه بود. خواسته‌هایی چون مذاکره در باب قدرت دفاعی یا سیاست‌های منطقه‌ای ایران که مقامات کشورمان بارها با قاطعیت اعلام کرده‌اند در هیچ یک از این موارد مذاکره‌ای صورت نخواهد گرفت. از طرفی غربی‌ها همواره در پی این مساله بوده‌اند که قبل از رسیدن ایران به نقطه گریز هسته‌ای با کشورمان به توافق برسند تا ایران به سمت وسوی سلاح هسته‌ای حرکت نکند. این در حالی است که مسئولان کشورمان بارها بر این نکته تاکید کرده‌اند که هدف ایران از دستیابی به فناوری هسته‌ای نه دستیابی به سلاح هسته‌ای؛ که استفاده صلح‌آمیز از فناوری هسته‌ای است. چه اینکه مقام معظم رهبری نیزدر فروردین سال 1389 و در پیام به نخستین کنفرانس بین‌المللی خلع سلاح هسته‌ای و عدم اشاعه سال‌ها طی فتوایی کاربرد سلاح‌ هسته‌ای را حرام اعلام کردند. با این حال عده‌ای معتقدند که سفر بایدن به منطقه برای حمایت از عربستان و رژیم صهیونیستی و ایجاد محدودیت‌هایی به جهت منطقه‌ای برای ایران است. محمدجواد لاریجانی؛ دبیر سابق ستاد حقوق بشر ایران در این خصوص می‌گوید: «در سفر بایدن به رژیم صهیونیستی آنها هم قسم شدند تا نگذارند ایران به سلاح هسته‌ای دست پیدا کند و طبیعتا ما مطابق فتوای مقام معظم رهبری و شرع اجازه نداریم تا به دنبال تولید سلاح‌های کشتار جمعی از جمله اتم پیش برویم، اما اگر بخواهیم این کار را انجام دهیم کسی نمی‌تواند جلوی ما را بگیرد. کندی که در جریان برجام اتفاق افتاد به سرعت بازسازی می‌شود و توان هسته‌ای ایران چیزی نیست که با بمباران از بین برود چراکه تحلیلگران نظامی می‌گویند که توانمندی جمهوری اسلامی ایران محصور نیست.» قدر مسلم اینکه ایران بنا به فتوای مقام معظم رهبری به سمت سلاح هسته‌ای نمی‌رود نافی توانایی ایران نیست و همین مساله که غربی‌ها از آن تحت عنوان نقطه گریز هسته‌ای یاد می‌‌کنند باعث خواهد شد تا طرفین بر اساس شرایط و توانایی‌های امروز به مذاکره پرداخته و امتیاز بگیرند.

درباره سیاست‌های منطقه‌ای مذاکره نمی‌کنیم
رئیس شورای راهبردی روابط خارجی اظهار داشت: صحبت کردن درخصوص ناتوی خاورمیانه‌ای تنها یک تفکر سطحی است و عربستان تاکید کرد که این امر مطرح نیست. سید کمال خرازی گفت: اسرائیل در مرحله ضعف قرار دارد و حمایت‌های بایدن آنها را به صدر برنمی‌گرداند. وی افزود: هدف قرار دادن امنیت ما از داخل کشورهای همجوار با پاسخ ما به این کشورها و پاسخ مستقیم به اسرائیل همراه خواهد بود. ما مانورهای گسترده‌ای برای هدف قرار دادن عمق اسرائیل در صورت هدف قرار گرفتن نیروگاه‌های حساس خود انجام دادیم. خرازی ادامه داد: آمریکا تضمین‌هایی درخصوص حفظ توافق هسته‌ای نداده است و این امر هرگونه توافق را از بین می‌برد. رئیس شورای راهبردی روابط خارجی تاکید کرد: تنها راه‌حل بحران‌های منطقه ایجاد مجمع گفت‌وگوهای منطقه‌ای برای حل اختلافات سیاسی و امنیتی است. قطر پیشنهاد‌های مهمی درخصوص گفت‌وگوهای منطقه‌ای مطرح کرد و ما آمادگی کامل خود در این خصوص را اعلام کردیم. ما دعوت به برگزاری گفت‌وگوی منطقه‌ای با حضور کشورهای مهم از جمله عربستان، ترکیه، مصر، قطر و غیره می‌کنیم. وی اذعان کرد: ایران با هیچ‌کس درخصوص برنامه موشکی و سیاست‌های منطقه‌ای مذاکره نخواهد کرد زیرا این امر به معنای تسلیم شدن است. خرازی تصریح کرد: بر هیچ‌کس پوشیده نیست که ما توانایی فنی برای ساخت بمب هسته‌ای را داریم اما تصمیمی در این خصوص نداریم. تنها طی چند روز میزان غنی سازی اورانیوم را از 20 درصد به 60 درصد رساندیم و به راحتی می‌توانیم به 90درصد نیز برسانیم.

داشتن توانایی به معنای تمایل برای انجام دادن نیست
نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین در صفحه توییترش تاکید کرد، توانایی ساخت سلاح هسته‌ای به معنای رفتن به دنبال آن نیست؛ عالی‌رتبه‌ترین مقامات ایران از مدت‌ها پیش گفته‌اند که تولید تسلیحات هسته‌ای در دکترین نظامی ایران جایی ندارد. میخائیل اولیانوف، در واکنش به توییت خبرنگاری که اظهارات سید کمال خرازی، رئیس شورای راهبردی روابط خارجی درباره برنامه هسته‌ای ایران را بازنشر داده بود، در صفحه توییترش نوشت: داشتن توانایی به معنای تمایل یا برنامه‌ریزی برای انجام دادن آن نیست. در هر صورت، وضع فعلی برنامه هسته‌ای ایران، حاصل سیاست فشار حداکثری ترامپ بایدن است.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 28 تير 1401برچسب:, توسط smsreson

آشنایی با پیامک ترموکس با پیام رسون

1401-04-02 23:45:49 492  0  0

آیا تا به حال شده به این فکر کنید که دنیای دیجیتال برای زندگی امروزه ما مفید بوده یا مضر؟؟؟

اصولا با پیشرفت روز افزون تکنولوژی و به روز شدن دنیای مدرن امروزه، استفاده از هر چیزی اگر از ویژگی‌های مثبت و سازنده اش استفاده کنیم، باعث آسایش و رفاه ما می‌شود اما در مقابل  با سوءاستفاده از همین تکنولوژی و امکانات دیجیتال، نه تنها آرامشی را برای ما نمی‌گذارد بلکه تاثیرات منفی فراوانی را نیز به همراه دارد.

برای مثال یکی از همین سوء استفاده از امکانات دیجیتال ، ابزارهای هک و اسپم یا همان ترموکس هستند که بعضی افراد میتوانند با استفاده از کد ها و قابلیت هایی که این ابزارها  دارند ، با ارسال یک پیام ناشناس ، نرم افزارها و موبایل افراد را هک کنند و به اطلاعات شخصی افراد دسترسی پیدا کنند .

 

تا پایان این مقاله با نمایندگی سامانه پیام کوتاه پیام رسون همراه باشید تا شما را بیشتر با پیامک ترموکس آشنا کنیم .

 

 

 

پیامک ترموکس چیست؟

اگر کسی به بحث امنیت شبکه و هک کردن علاقه داشته باشد، بی‌تردید نام ترموکس را شنیده است. ترموکس در واقع یک شبیه ساز لینوکسی است که در آن فقط کدها و دستورات قابل نمایش هستند. این شبیه ساز قابلیت این را دارد که دستوراتی را به صورت کد اجرا کند و این کد را در ابزارهای دیجیتال دیگر نیز پیاده کند و نکته قابل توجه این است که می‌توان بدون دسترسی مستقیم به دستگاه مورد نظر و دسترسی به روت، فعالیت خود را انجام دهد. ترموکس علاوه بر نفوذ به نرم افزار ها، می‌تواند فعالیت های دیگری نظیر ارسال اس ام اس اسپم را داشته باشد، و به همین دلیل است که سامانه پیام کوتاه شیراز به کسب و کارها پیشنهاد می‌دهد که برای سازمان خود حتما از یک سامانه پیام کوتاه معتبر و امنیت بالا استفاده کنند.

 

ترموکس در ارسال پیامک همان ارسال اس ام اس اسپم است که می‌تواند خطرناک باشد و نارضایتی کاربران را به همراه داشته باشد. با این حال برخی افراد گمان می‌کنند که اگر برای کسب و کار خود از ترموکس استفاده کنند، برای آنها به صرفه است و در هزینه های خود صرفه جویی کرده اند. اما باید بدانند که آسیب این مدل از ارسال پیامک برای کسب و کار بسیار  بیشتر است و اگر به دنبال یک راه مقرون به صرفه هستید تا برای کسب و کار خود تبلیغات پیامکی داشته باشید، می‌توانید به ارزان ترین پنل پیام کوتاه ایران یعنی سامانه پیامک شیراز مراجعه کنید و از هر نظر آسوده خاطر خواهید شد.

 

 

ارسال پیامک ترموکس از نظر قانونی :

 

همانطور که گفته شد ارسال اس ام اس با ترموکس، شیوه ای از اسپم است و گفتیم که از نظر حرفه ای راه حل مناسبی برای رسیدن به اهداف بازاریابی نیست، حال علاوه بر آن از نظر قانونی نیز دارای مشکل است چرا که ترموکس می‌تواند پیام های اسپم آزار دهنده ای برای کاربران ارسال کند.

 

اگر در حال برنامه ریزی برای کسب و ما تان هستید و نیاز دارید که تبلیغات انجام دهید، پیام رسون به شما پیشنهاد می‌دهد که بهترین راه حل  استفاده از ارسال پیامک انیوه از یک سامانه پیام کوتاه معتبر است.

 

 

 

پیام رسون : 

ما در نمایندگی پیام کوتاه شیراز، شما را در این مسیر از ابتدا همراهی می‌کنیم چراکه رساندن افراد به هدفشان، تخصص پنل پیام کوتاه شیراز است و به خود میبالیم که در طی این سالها تمامی کاربرانی که به اهورا اطلس فارس اعتماد کرده اند،. رضایتشان را با وفاداری به ما نشان داده اند.

 

جهت خرید پنل پیامک شیراز از سامانه پیام کوتاه شیراز اینجا را کلیک کنید.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 20 تير 1401برچسب:, توسط smsreson

 گرچه تحولات برجام به انحای مختلف در حال رخ دادن است اما به هر جهت به نظر می‌رسد که ایران و آمریکا گزینه بدیلی جز احیای برجام ندارند و هر قدر هم این راه دشوار و پرهزینه باشد دو طرف چاره‌ای ندارند که به یک توافق برسند. به این دلیل که هزینه جایگزینی برجام بسیار سنگین است. بنابراین در این مسیر هر دو طرف یکدیگر را مورد آزمایش قرار می‌دهند و هم آزمایش می‌کنند و هم می‌خواهند که از یکدیگر امتیاز بگیرند. البته به جهت فن مدیریت بحث موضوع پیچیده شده برای اینکه طرفین همزمان یک چیزهایی می‌خواهند و درصددند تا آنجا که ممکن است امتیازات بیشتری از یکدیکر بگیرند.

هر چند که به نظر می‌آید این پرونده استعدادی ندارد که بیش از اینها کش داده شود چرا که طرفین دست یکدیگر را می‌خوانند و کاملا به خواسته‌های یکدیگر واقفند و مطالبات را می‌شناسند. لذا ادبیاتی را هم که بیان می‌کنند پیام‌هایی است که دو طرف می‌توانند رمزگشایی کنند و مطلب را در مسیر درست بفهمند. یعنی اینگونه نیست که جملات آقای بایدن رئیس‌جمهور آمریکا را در خصوص انتقاد به فشار حداکثری دولت بایدن و ادامه فشارها بر ایران کنار هم قرار داده شده و گفته شود که این گفته‌ها متناقض است. چرا که وقتی رمز‌گشایی شود عدم تناقض آن نیز آشکار خواهد شد. آمریکا می‌گوید که آماده است از طریق مذاکرات این پرونده را مدیریت کند و به نتیجه برساند و برای ایران نیز مناسب است که در این مسیر همراه باشد و اگر مقاومت کند و فرصت‌ها را از دست دهد برایش هزینه‌زا خواهد بود. اما در طرف مقابل ایران نیز به خوبی بلد است چگونه پاسخ آمریکایی‌ها را بدهد. لذا اینگونه نیست که فکر کنیم مذاکرات ترک می‌شود یا به بن‌بست رسیده است. لذا به نظر می‌رسد که طرفین با زبانی که برای هر دو طرف قابل فهم است مذاکره را ادامه می‌دهند. درست است که طرفین سر میز مذاکره نیستند ولی خواسته‌های خود و گره‌هایی که در مذاکره وجود دارد را با یکدیگر به نحوی از انحا به راه‌حل می‌رسند. لذا تصور می‌شود که مذاکراتی از نوع ویژه در جریان باشد که در آن دو طرف کاملا واقفند که در حال انجام چه کاری هستند.  از سوی دیگر اصلا مهم نیست که مذاکره به صورت رسمی یا سابق صورت بگیرد، بلکه دو طرف در مسیر حل موضوع پیش می‌روند ولی بحث‌های فنی اندکی وجود دارد و آقای بایدن هم می‌خواهد به نحوی بر شرکای منطقه‌ای منت بگذارد و مشورت و هماهنگی با آنها نیز داشته باشد و بعدا بگوید که با هماهنگی شرکای منطقه‌ای‌مان به این نتیجه رسیدیم. البته بحث اصلی اراده سیاسی است که تا به امروز این اراده بین طرفین وجود دارد. 


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 20 تير 1401برچسب:, توسط smsreson

مدیران مدرسه و پنل پیامکی پیام رسون

1401-03-30 23:52:22 656  0  0

بعد از سپری کردن دو سال از بیماری کرونا ، امسال دوباره مدارس  شروع به بازگشایی کردند و طبیعی است که اگر بخواهیم شرایط را مانند قبل کنیم کمی دشوار است . به‌همین‌دلیل مدیران و معلمان مدارس نیازمند یک برنامه ریزی درست و منظم می باشد که بتوانند همانند قبل اطلاعاتی از قبیل : زمان شروع ثبت نام ، زمان حضور برای سنجش دانش آموزان ، زمان و محل برگزاری امتحان ورودی به مدارس هوشمند ، و ... را به راحتی به اولیا اطلاع دهند .

پنل پیامکی یکی از بهترین گزینه ها برای مدارس میباشد . با نمایندگی پنل پیامکی پیام رسون همراه باشید تا برایتان توضیح دهیم که چه چیزی باعث شده تا پنل اس ام اس یک ابزار ضروری و لازم برای مدارس باشد .

 

پنل اس ام اس :

اگر جزو دنبال کنندگان سامانه پیام کوتاه شیراز باشید حتماً اطلاعات دارید که پنل اس ام اس چیست و چه کاربردهایی دارد چرا که ما در سایت سامانه پیامک پیام رسون در چندین مقاله به توضیح کامل و جامع در مورد پنل اس ام اس پرداخته ایم  اما اگر بخواهیم در این مقاله در یک جمله کوتاه پنل پیام کوتاه را تعریف کنیم باید بگویم که ( پنل پیام کوتاه یک ابزار قدرتمند است که به شما امکان ارسال و دریافت پیامک هم به صورت انبوه و هم به صورت تفکیک شده را می دهد و این ساده ترین و اصلی ترین قابلیت یک پنل پیامک کوتاه می باشد .)

 

 

 

پنل اس ام اس ویژه مدارس : 

حال این ارسال و دریافت پیامک چه کمکی می تواند به مدارس بکند ؟ ارتباط بین مدارس و اولیا و دانش آموز باید در طول سال مداوم و موثر باشد . برای مثال در طول تعطیلات تابستانه مدارس می‌توانند با ارسال پیامک به والدین یک روز و یک ساعت مشخص را اعلام کنند تا به مدرسه بیاید و دانش آموز را ثبت نام کنند و از شلوغی و همهمه در مدرسه جلوگیری کند و یا آنکه مدارسی که برای ثبت نام دانش آموز ابتدا امتحان ورودی برگزار می کند ، می توانند زمان را به اولیا اطلاع دهند و در صورت قبولی دانش آموز با ارسال پیامک این قبولی را اطلاع رسانی کند .

این تنها بخشی از قابلیت‌های پنل پیام کوتاه در تابستان بود. اما در طول سال تحصیلی خیلی اتفاق ها و رویدادها هستند که پنل اس ام اس می تواند یک ابزار قدرتمند و هوشمند در کنار کارکنان مدرسه همراه و همیار آنها باشد . برای مثال مسئولین می توانند هرگونه تغییر از جمله تعطیلی مدرسه ، تغییر ساعت کلاسی ،  روزهای حضور برای کلاس های جبرانی ، نمرات ، تاخیر سرویس و یا هر چیز دیگر را با پنل پیامک و ارسال پیامک به والدین اطلاع رسانی کنند .

این کاربرد های پنل پیامک می تواند برای مدارسی باشد که شناخته شده هستند اما در کنار آن مدارسی که تازه افتتاح شده اند علاوه بر قابلیت های بالا برای ثبت نام و ورودی های جدید می توانند مدرسه و آموزشگاه خود را نیز معرفی کنند و از ویژگی هایی که در این مدرسه می باشد با یک پیامک به مردم اطلاع دهند .

 

 

 

ساده و پر کاربرد :

اگرچه استفاده از پنل پیامک برای مدرسه خیلی ساده به نظر می رسد اما بسیار کاربردی تر از هرگونه حضور و جلسه های اولیا و مربیان میباشد چرا که خانواده ها با کمتر شدن تعداد فرزندان شان حساسیت بیشتری روی تحصیلشان دارد و حاضرند برای پیشرفت فرزند خود هر کاری را انجام دهد . پس مدرسه می توانند با خرید پنل اس ام اس ارزان همه اطلاعات از جمله کلاس های فوق برنامه ، جذب بهترین اساتید ، انتخاب مشاوران مناسب و غیر را با اولیا در میان بگذارند .

 

پیام رسون :

پنل اس ام اس برای مدارس کاربرد و قابلیت های زیادی دارد و می‌توان ادعا کرد که کاربردهای آن در مدارس خیلی بیشتر از سایر حوزه ها و کسب و کارها می باشد .

شرکت اهورا اطلس فارس با سالها سابقه در ارائه پنل پیامکی و تمامی مشاغل اعم از مدارس و آموزشگاه ها توانسته در این راه کمک شایانی به مدیران مدرسه کند و با ارائه بهترین مشاوره ها محبوبیت زیادی را در بین ناحیه های ۲ و ۳ پیدا کند . لذا بازگشایی دوباره مدرسه ها پیشنهاد می کنم که اگر مدیر مدرسه هستید و یا آموزشگاه دارید حتما از این ابزار قدرتمند استفاده کنید و پیشرفت روز افزون خود را مشاهده کنید .

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس‌ام‌اس همین حالا اقدام کنید.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 13 تير 1401برچسب:, توسط smsreson

آبان سال 98 بود که طرح تحقیق و تفحص از قراردادهای شهرداری با شرکت رسا تجارت به تصویب رسید؛ اما نتایج گزارش تحقیق و تفحص که نشان می‌داد هزاران میلیارد از حقوق شهروندان تهرانی در این قراردادها و تفاهم‌نامه‌ها پایمال شده، بسیار دیر در صحن شورای شهر پنجم تهران طرح شد و به تصویب رسید. شهردار وقت تهران نیز در ماه‌های آخر فعالیت خود شکایتی دراین زمینه در نهادهای قضائی ثبت کرد؛ اما این شکایت دیرهنگام پس از رفتن مدیران شهری پنجم پس گرفته می‌شود و دوباره از سوی شهردار کنونی تهران به جریان می‌افتد؛ اما حکم جدید درباره هلدینگ یاس این است که این پرونده که بسیاری آن را یکی از بزرگ‌ترین پرونده‌های فساد در شهرداری توصیف کرده‌اند، به بایگانی رفته است.

سرانجام  تحقیق  و  تفحص هلدینگ یاس پس  از   15 ماه
درحالی‌که بازپرس اولیه پرونده تمام نتایج گزارش تحقیق و تفحص را تأیید کرده؛ اما بازپرس تغییر کرده و سپس با رضایت شهرداری حکم منع تعقیب صادر شده است. محمود میرلوحی، مسئول گزارش‌های تحقیق و تفحص، می‌گوید:‌ شهرداری تهران باید برای افکار عمومی توضیح دهد که چه اتفاقی افتاده که در این پرونده از شکایت صرف‌نظر کرده و چطور با طرف مقابل کنار آمده است.

او ادامه می‌دهد: پس از 15 ماه پرونده یاس را به بایگانی فرستاده‌اند؛ در‌حالی‌که مقام معظم رهبری درباره پرونده‌های فساد تعبیر زخم باز را به کار بردند که باید تعیین تکلیف شوند. پرونده هلدینگ یاس از همین زخم‌های باز بوده است. شهرداری باید درباره این موضوع به شهروندان تهرانی توضیح بدهد.

چه کسی  شکایت  شهرداری  را  پس  گرفت؟
میرلوحی هفته پیش درخصوص روند پیگیری قضائی پرونده هلدینگ یاس به یکی از رسانه‌ها گفته بود که علیرضا جاوید در فاصله سرپرستی خود آن را پس گرفت؛ اما شنیدم زاکانی خواستار ابقای این شکایت شد. من این را شنیدم و اگر این اتفاق رخ داده، بسیار خوب است.

اشاره او به سخنان شهردار تهران در نخستین نشست خبری‌اش بود. علیرضا زاکانی، شهردار تهران، در نخستین نشست خبری خود گفته بود که دوباره پرونده هلدینگ یاس را در قوه قضائیه به جریان انداخته است.

شهردار تهران درباره سرانجام پرونده رسا تجارت، به رسانه‌ها گفته بود: پرونده رسا تجارت شکایت از قبل بوده و در زمانی که هنوز حکم من به‌عنوان شهردار قانونی نشده بود، شهرداری این پرونده را پس می‌گیرد؛ اما مجددا ما آن را فعال کردیم تا حق و حقوق شهر گرفته شود؛ بنابراین این پرونده در حال سیر مراحل قضائی است؛ اما جلسه‌ای داشتیم و تمام حق و حقوق شهر در این پرونده اعم از منابع و املاکی که در این مسیر تهاتر شده بود یا داده شده بود، احصا شد و قیمت‌گذاری شد و امیدواریم به‌زودی خبر خوش درخصوص احقاق حقوق مردم و شهر بدهیم؛ اما در تلاشیم که حق و حقوق شهر را از طلب‌ها بگیریم.

در زمان انتشار گزارش تحقیق و تفحص از قراردادهای شهرداری با رسا تجارت و هلدینگ یاس، کارشناسان تیم تحقیق و تفحص از پرونده‌های رسا تجارت در یک حساب سرانگشتی اعلام کرده بودند اگر دارایی‌های شهرداری را که آن زمان بی‌دلیل در اختیار شرکت رسا تجارت بوده، به نرخ دلار آن زمان محاسبه کنیم، به حدود دو هزار میلیارد تومان می‌رسیده که تلاش کردیم این دارایی‌ها به شهر بازگردد.

اینکه چرا شهرداری از شکایت خود کوتاه آمده، مشخص نیست. زاکانی یک بار هم در روزهای نخست انتخابش به‌عنوان شهردار تهران گفته بود که شنیده که بسیاری از یافته‌های این تحقیق و تفحص شایعه است.

پرونده‌ای  که  185 جلد  بود
رأی دادگاه به نفع هلدینگ یاس و نبود دلیل کافی درخصوص اتهامات وارده در حالی است که مدتی پیش محمد قائمی، نماینده حقوقی هلدینگ یاس در زمان مدیریت سعید محمد در مناظره توییتری با محمدسعید احدیان دستیار سیاسی و رسانه‌ای رئیس مجلس شورای اسلامی اطلاعات جدیدی از این پرونده افشا کرده بود. او در توییت‌های خود علاوه بر یک‌سری نکات خبری سؤال‌هایی مطرح کرد که ابعاد این پرونده را عجیب‌تر کرد. برای نمونه از فروختن بوستان جوانمردان به‌عنوان یکی از موارد این پرونده سخن گفت.

قائمی در یک توییت اعلام کرده پرونده یاس 185 جلد است و فقط کیفرخواست پنج جلد اول صادر شده و کیفرخواست مرحله دوم در راه است. همچنین در کیفرخواست مرحله اول فقط یک نفر از 14 متهم محکوم به 

480 میلیارد تومان رد مال و 20 سال حبس شد. حکم 13 نفر دیگر که یک نفر 30 سال حبس است و رد مال هزارو 500 میلیارد و... .

یکی از کارشناسان تیم تحقیق و تفحص از پرونده‌های رسا تجارت درخصوص ابعاد این پرونده در زمان بررسی در صحن شورای شهر تهران گفته بود که از سال‌های ۹۲ و ۹۳ اتفاقی در یکی از ارگان‌ها می‌افتد که در نتیجه آن مجموعه هلدینگ یاس تشکیل می‌شود که بانک‌های نظامی را تحت پوشش داشته و منابع مالی به آنجا رفته، بدون آنکه به شهرداری برسد و از سال ۹۷ تحقیق و تفحص شروع شد. ابتدای سال ۹۷ شرکت رسا تجارت ۱۸۰ میلیارد تومان طلبکار نشان داده شد که بعد مشخص شد شش هزار میلیارد تومان بدهکار است. منابع زیادی از بخش اقتصادی سپاه به همراه شهرداری تهران در این قراردادها از بین رفته بود و دو طرف با هم همکاری کردیم تا تحقیق و تفحص انجام شود.

نتایج گزارش تحقیق و تفحص نشان می‌داد ۱۲هزارو ۹۰۰ میلیارد تومان منابع شهرداری تهران به هلدینگ یاس واگذار شده که تنها سه‌هزارو ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است و مابقی پول شهرداری در اختیار نهادی قرار گرفت که هیچ‌گونه ارتباط کاری با شهرداری تهران نداشت. شهرداری وقت موفق می‌شود هزار‌و ۷۰۰ میلیارد تومان از منابع بازگرداند و رقم مطالبات شهرداری از رسا تجارت چهارهزارو صد میلیارد تومان به قیمت‌ سال ۹۵ می‌شود.

هلدینگ  یاس؛  بزرگ‌ترین  پرونده  حقوقی  شهرداری
پیروز حناچی شهرداری که در زمان او شکایت از هلدینگ یاس ثبت شد نیز پرونده رسا تجارت را یکی از بزرگ‌ترین پرونده‌های موجود در شهرداری عنوان کرده و گفته بود: سپاه اولین شاکی آن پرونده بود و شهرداری هم زمانی که پرونده باز بود، گزارش مبسوطی ارائه داد؛ اما بعدها متوجه شدیم این گزارش اثری در روند رسیدگی به پرونده نداشته است؛ به‌همین‌دلیل این پرونده را از قوه قضائیه پیگیری کردیم؛ زیرا ما در شهرداری موظفیم اگر جایی حقوق شهر تضییع می‌شود، در برابر آن دفاع کنیم؛ اما این پرونده قبل از آنکه علیرضا زاکانی به‌عنوان شهردار رسمی تهران از وزیر کشور حکم بگیرد، از قوه قضائیه پس گرفته شده بود.

‌محمدجواد حق‌شناس، عضو سابق شورای شهر تهران هم درباره این پرونده می‌گوید:‌ حجم بسیار بزرگی از حقوق اموال شهرداری تهران پایمال شده. این اتفاق در اوایل دهه ۹۰ افتاده که با احتساب نرخ تورم، آن هشت هزار میلیارد بیش از ۲۰ هزار میلیارد در‌حال‌حاضر ارزش دارد که بخشی از دارایی‌های شهر تهران است.

کارگزاری رسا تجارت مبین (یاس) یکی از هشت کارگزاری‌ای بود که طبق مصوبه شورای شهر تهران قرار بود با بهره‌گیری از امکانات مالی خود (نقدی و غیرنقدی) نسبت به پاسخ‌گویی مطالبات طلبکاران شهرداری و همچنین تملک املاک واقع در طرح‌های عمرانی شهرداری با همکاری سازمان املاک اقدام و پس از ارائه اسناد نسبت به وصول طلب خود صرفا در قالب ملک یا تراکم اقدام کند؛ اما پس از مدتی این مسیر انحرافی اساسی پیدا کرد.

محمود میرلوحی، عضو شورای پنجم شهر تهران، در زمان بررسی گزارش تحقیق و تفحص از قراردادهای شهرداری با هلدینگ یاس در صحن شورای شهر پنجم درخصوص ابعاد فساد کشف‌شده در این پرونده گفته بود دو توافق‌نامه تحت عنوان فاینانس یک و دو قراردادهای بالای ۵۰۰ میلیارد را شامل می‌شد که هر دو مورد محرمانه ذکر شده بود و به‌این‌دلیل مدت‌های زیادی برای بررسی آن با محدودیت در دسترسی به مدارک و اسناد روبه‌رو بودیم.

 قراردادهای فاینانس یک و دو در دامنه تحقیق و تفحص بررسی شد که یک قرارداد دو هزار میلیارد تومانی و یک قرارداد ۲۰ هزار میلیارد تومانی بسته شده؛ یعنی دو برابر بودجه شهرداری تهران در آن زمان توافق‌نامه بسته شده است. قرار بود این توافق‌نامه پنج‌ساله اجرا شود. الحاقیه‌ای به توافق‌نامه اول معروف به فاینانس یک زده شده و از دو هزار میلیارد تومان به دو‌هزار‌و ۶۰۰ میلیارد تبدیل شده است. در قرارداد دوم قرار بوده است که 10 هزار میلیارد تومان آن نقدی باشد و 10 هزار میلیارد تومان به‌صورت غیرنقدی ملک به تعاون سپاه در یک قرارداد چهار‌ساله داده شود. دو الحاقیه قرارداد دوم داشته که هر دو در یک روز نوشته شده است که یکی به مبلغ سه هزار میلیارد تومان و دیگری به مبلغ چهار هزار میلیارد تومان بوده که علت آن را نمی‌دانیم که چرا در یک روز چنین اقدامی رخ داده است.

دو فقره قرارداد در بهمن ۹۳ و مرداد ۹۵ با سازمان املاک و مؤسسه اعتباری ثامن منعقد شده است که موضوع آن تملک املاک واقع در طرح‌ها به نام شهرداری و تسویه مطالبات طلبکاران بوده است. بحث بر این بوده است که طرف‌های قرارداد پول تزریق کنند و پول پیمانکاران و طلبکاران طرف ما را پرداخت کنند و شهرداری به صورت نقد و نسیه معوض را به آنها بدهد. ارزیابی کلی قراردادهای تأمین مالی موسوم به فاینانس یک نشان می‌دهد اسم آنها توافق‌نامه است؛ اما از هر قراردادی قراردادتر بوده است. در صورت جلسات هیئت‌مدیره سازمان املاک وقتی شماره فاینانس دو ذکر می‌شده است؛ یعنی از هر مصوبه شورا محکم‌تر بوده است. جالب است توافق‌نامه‌ای که بین شهرداری و آنها امضا می‌شده، روی سربرگ آنها بوده است و کارگزار روی سربرگ خود متن را آماده می‌کرد و زیر آن شماره توافق‌نامه را می‌نوشت و قراردادها امضا می‌شد و در‌حالی‌که باید براساس اساسنامه سازمان دو امضا انجام می‌شد؛ اما با یک امضا به اجرا می‌رسید. اسم آن توافق‌نامه بود؛ اما در اسناد حقوقی و مدارک منجر به انتقال منابع شهرداری شده و ۱۲‌هزار‌و ۹۰۰ میلیارد منابع شهرداری قربانی این امضا شده است.

میرلوحی یادآور شده بود: در سال‌های ۸۸ تا ۹۳ در مدت اجرای موافقت‌نامه فاینانس یک شهرداری تهران، ۴۳ فقره قرارداد واگذاری ملک به مبلغ دو‌هزار‌و ۶۴۵ میلیارد تومان به بنیاد تعاون سپاه پرداخت می‌کند که ۶۴۵ میلیارد تومان از آن مازاد بر قرارداد است.

به گفته میرلوحی گزارش‌ها نشان می‌دهد ۱۲‌هزار‌و ۹۴۰ میلیارد تومان از منابع شهرداری شامل املاک، عوارض، هولوگرام، حواله و همچنین پرداخت‌های نقدی از طرف شهرداری به رسا تجارت ارائه شده بوده که این حجم از بدهی نشان‌دهنده ناکارآمدی و سوءمدیریت بوده است.

تمام مستندات را گردآوری و بررسی حقوقی کردیم و از صدر تا ذیل این دو قرارداد دارای اشکال حقوقی و عدم توازن بین طرفین قرارداد است. شهردار وقت حق انعقاد چنین قراردادی را نداشتند و قراردادهای مذکور از طرف شورا تصویب نشده است. در قانون شهرداری‌ها نصاب معاملات سه قسمت شده بود و معاملات کلان باید به دولت ارجاع داده می‌شد؛ اما پس از آن معاملات کلان به شورا داده شده که هیچ‌کدام از این قراردادها به شورا نیامده است.

در صحن شورای شهر به واگذاری املاک، مستغلات و سهم شرکت و پروانه و هولوگرام مازاد بر مبلغ واریزی‌ هم اشاره شده و بدهی یکی از ارگان‌ها به میزان هزار‌و ۷۰۰ میلیارد که در گزارش حسابرسی حذف شده بود. براساس گزارش ارائه‌شده واگذاری املاک از سوی سازمان املاک بدون انجام مزایده بوده که در بررسی حقوقی سازمان املاک مشخص شده بود صدور حواله‌های کارگزاری غیرقانونی بوده است، ۱۴ هزار میلیارد هولوگرام صادر شده و واگذاری املاک نیز بدون قرارداد بوده است و همچنین شهرداری پرداخت‌هایی بابت خریدهای انجام‌نشده داشته و معاملات نیز به ثبت نرسیده بود.

حالا این پرونده با این ابعاد به بایگانی رفته و مشخص نیست حق مردم تهران در‌این‌میان چه خواهد شد؟


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 13 تير 1401برچسب:, توسط smsreson