پنل پیامک،پنل پیامک رایگان،سامانه پیامک رایگان
 
سامانه پیام کوتاه ((پیام رسون)) سامانه پیام کوتاه رایگان و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون
Design by : NazTarin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





گزارش فارس از رژه ۳۱ شهریور تهران و بندرعباس

رژه ۲۱ بالستیک سپاه پس از سخنان موشکی روحانی  قدر موشک‌های خود را بیشتر می‌دانیم

در مراسم رژه نیروهای مسلح در تهران، ۲۱ موشک بالستیک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از مقابل جایگاه رژه رفتند.

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، رژه بزرگ نیروهای مسلح صبح امروز همزمان با ٣١ شهریور و آغاز هفته دفاع با حضور رئیس‌جمهور و فرماندهان عالیرتبه نیروهای مسلح در جوار حرم امام خمینی (ره) برگزار شد.

در این مراسم علاوه بر حسن روحانی رئیس‌جمهور، سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، سرلشکر علی شهبازی مشاور نظامی رهبری، سرلشکر عبدالرحیم موسوی فرمانده ارتش، امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه، سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه، سردار غلامحسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج، امیر صباحی‌فرد فرمانده قرارگاه پدافند هوایی و امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش،جانشین نیروی هوایی ارتش، جانشین نیروی دریایی ارتش و سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی حضور داشتند.

در این مراسم علاوه بر تجهیزات مختلف یگان‌های نمونه نیروهای مسلح، ۲۱ فروند موشک بالستیک نیروی هوافضای سپاه از مقابل جایگاه رژه رفتند.

 موشک ذوالفقار (۴ فروند) موشک خرمشهر (۱ فروند) موشک قیام (۴ فروند) موشک قدر اف (2 فروند) موشک قدر اچ (2 فروند) موشک عماد (4 فروند) موشک سجیل

(۴ فروند) از جمله سامانه‌های به نمایش درآمده بودند.

موشک بالستیک عماد

موشک بالستیک خرمشهر

موشک بالستیک ذوالفقار

موشک بالستیک قیام

 

رژه ۲۱ فروند موشک بالستیک سپاه و سخنان رئیس جمهور در این مراسم در دفاع از توان موشکی، اقتدار نیروهای مسلح را به نمایش گذاشت.

 

"روحانی با بیان اینکه آنها می‌گویند که ما از سلاح‌های دفاعی و موشک‌های خود دست برداریم و آنها را کنار بگذاریم و به تعبیر خودشان ما را از دخالت در منطقه منع می‌کنند، گفت:‌ ایران نه تنها سلاح‌های دفاعی و موشک خود را کنار نمی‌گذارد، بلکه روز به روز بر قدرت دفاعی خود خواهد افزود.رئیس جمهور اظهار داشت: اینکه آنها از موشک‌های ما عصبانی هستند به معنای آن است که امروز تأثیرگذارترین سلاح ما موشک است پس با این سخن آنان ما قدر

موشک‌های خود را بیشتر می‌دانیم."

در جریان برگزاری رژه بندرعباس نیز، ۹ فروند جنگنده F-4 فانتوم و ۴ فروند میراژ از نیروی هوایی ارتش و ۶ فروند سوخو ۲۲ به همراه ۴ فروند توکانو و ۳ فروند Y-12 ازسپاه پاسداران بر فراز منطقه خلیج فارس رژه رفتند.

انواع هواپیمای های بال ثابت گشت دریایی ازجمله فوکر27 فرندشیپ و بالگردهای AB-212، SH-3D از یگان هوادریای ارتش و سپاه نیز در این برنامه حاضر بودند. همچنین یگان‌های شناوری سطحی و زیر سطحی و یگان‌های هوا و دریای نیروهای دریایی ارتش و سپاه به سر فرماندهی شناور شهید ناظری نیروی دریایی سپاه پاسداران در آبها‌ی نیلگون خلیج فارس از مقابل جایگاه رژه رفتند.

در این رژه موشک‌های دریایی هرمز، خلیج فارس، نور، قادر، نصر و موشک بالستیک ذوالفقار نیز به نمایش درآمدند.

 

 


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 31 شهريور 1397برچسب:, توسط smsreson

 

گفت‌وگو با معترضی که نشست ضدایرانی را بر هم زد/این عربستان است که تهدید جهانی به شمار می رود

 

فعال ضدجنگی که با اعتراض جنجالی‌اش سخنرانی ضدایرانی مسئول کارگروه ایران در دولت آمریکا را مختل کرد، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت بر خلاف آنچه واشنگتن وانمود می‌کند، هدف تحریم‌ها آسیب رساندن به مردم ایران است.

گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس: روز چهارشنبه «برایان هوک» رئیس کارگروه ایران در دولت آمریکا در نشستی به میزبانی «هادسن» شرکت کرد و بار دیگر علیه برنامه موشکی و فعالیت‌های منطقه‌ای ایران سخنرانی کرد.

در حالی که سخنرانی هوک پایان یافته و او برای پاسخ به سوالات شرکت‌کنندگان در نشست آماده می‌شد، «مدئا بنجامین» فعال شناخته‌شده ضدجنگ که در سالن حضور داشت، در اقدامی که بازتاب زیادی در رسانه‌ها داشته و عملا نشست را تحت تأثیر قرار داد، روی صحنه رفت و با فریاد، به سیاست‌های واشنگتن در قبال ایران اعتراض کرد.

او از تلاش آمریکا برای فضاسازی علیه ایران صحبت کرد و گفت بر خلاف آن واشنگتن می‌گوید، این عربستان سعودی یعنی متحد آمریکا است که تهدیدی برای جهان به شمار می‌آید. او به جنگ یمن هم اشاره کرد و گفت آمریکا در حالی ایران را مقصر معرفی می‌کند که این بمب‌های سعودی است که دارد غیرنظامیان را در یمن می‌کشد.

نهایتا مسئولان هادسن به زور و با گرفتن دست و پای او، این زن را از سالن بیرون کردند. هرچند در پخش زنده اعتراضات بنجامین دیده شد، اما در فیلمی که این موسسه بعدا از نشست منتشر کرد، اعتراضات بنجامین سانسور شده است.

عصر پنج‌شنبه «محمد جواد ظریف» وزیر امور خارجه ایران در واکنش به اظهارات هوک درباره توافق هسته‌ای، ویدئوی اعتراض بنجامین را منتشر کرد و گفت آمریکا کسانی را که خواهان صلح هستند، به سخره می‌گیرد. (جزئیات بیشتر)

با توجه به بازتاب اقدام بنجامین، خبرنگار گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس در مصاحبه با او، نظرش در مورد سیاست آمریکا در قبال ایران و همچنین رفتار موسسه هادسن را جویا شد.

او در این مصاحبه با ابراز تأسف از خروج آمریکا از توافق هسته‌ای، گفت کاخ سفید در تلاش است تا بر حجم خصومت با ایران افزوده و مردم آمریکا را از ایران بترساند. وی مانند آنچه در جلسه موسسه هادسن فریاد زد، عربستان را بزرگترین حامی تروریسم در جهان توصیف کرد و گفت تفکراتی که ریاض در جهان پخش کرده به گسترش تروریسم منجر شده است.

بنجامین که سال‌هاست در زمینه مبارزه با ماجراجویی خارجی دولت آمریکا فعالیت می‌کند و گروه متبوعش یکی از شناخته‌شده‌ترین جنبش‌های ضدجنگ در آمریکا به شمار می‌آید، هدف تحریم‌های آمریکا علیه ایران را آسیب رساندن به مردم ایران خواند و گفت: «این تحریم‌ها طراحی شده‌اند تا آنقدر از لحاظ اقتصادی به ایران فشار آورند که مردم این کشور را علیه حکومت بشورانند. نتیجه آن چه خواهد بود؟ هرج و مرج، نظیر آنچه امروز در لیبی در جریان است.»

او که در توضیح تأخیر در پاسخ به سوالات ارسالی خبرنگار فارس گفته بود بدنش بر اثر برخورد خشونت‌آمیز نیروهای انتظامی نشست کوفته شده است، رفتار این موسسه را «ریاکارانه» توصیف کرد و گفت این موسسه و دولت آمریکا مردم ایران را به اعتراض تشویق می‌کنند، اما خودشان حتی ویدئوی اعتراض در نشست را پاک می‌کنند، «گویی که چنین چیزی اتفاق نیافتاده است.»

متن کامل این مصاحبه در ادامه آمده است:

فارس: لطفا کمی درباره دلایل اعتراض خود در این نشست به ما بگویید.

بنجامین: اینکه رئیس‌جمهور [دونالد] ترامپ ایالات متحده را از توافق هسته‌ای، یعنی توافقی که نتیجه‌بخش بود و می‌توانست در موضوعات مختلف به روابط بهتر با ایران منجر شود، خارج کرد، باعث تأسف من است. این دولت، برعکس، دارد توجهیات تازه‌ای سر هم می‌کند تا ایران را به دشمن ما بدل کرده و مردم آمریکا را از ایران بترساند. این مضحک است.

فارس: آقای هوک و دیگر مقام‌های آمریکایی تصویری از جهان ترسیم می‌کنند که گویی عامل تمام مشکلات جهان ایران است. آیا این تصویر دقیقی است؟

بنجامین: دولت ایالات متحده ایران را دولت پیشتاز در حمایت از تروریسم می‌خواند. اما من می‌گویم [حامی دولتی تروریسم] عربستان سعودی است که در حال تکثیر نسخه‌ای تحریف‌شده از اسلام، یعنی وهابیت متعصب، در سرتاسر جهان است و با این کار زمینه ایدئولوژیک داعش و القاعده را فراهم می‌کند.

همچنین، باید به یاد بیاوریم که از ۱۹ هواپیماربای حمله سال ۲۰۰۱ به مرکز تجارت جهانی، ۱۵ نفر سعودی بودند. هیچ کدام از آن‌ها از ایران نبودند. تا حالا هیچ فرد ایرانی‌ای در خاک ایالات متحده حمله تروریستی انجام نداده است. این در حالی است ایالات متحده در سرتاسر خاورمیانه مرگ و خرابی به بار آورده است.

فارس: ایالات متحده بعد از ترک برجام تحریم‌ها علیه ایران را احیا کرده، اما می‌گوید به دنبال تغییر نظام ایران نیست و قصد هم ندارد به مردم ایران آسیب بزند. آیا این ادعاها صادقانه است؟

بنجامین: نه. این تحریم‌ها برای آسیب زدن به مردم ایران طراحی شده‌اند. آن‌ها طراحی شده‌اند تا آنقدر از لحاظ اقتصادی به ایران فشار آورند که مردم این کشور را علیه حکومت بشورانند. نتیجه آن چه خواهد بود؟ هرج و مرج، نظیر آنچه امروز در لیبی در جریان است.

فارس: می‌خواهم از شما درباره واکنش موسسه هادسن به اعتراضتان سوال کنم. آن‌ها ویدئوی اعتراض شما را سانسور کردند و مجری برنامه هم از شما با عنوان «دوست کوچک ما» یاد کرد. به نظر می رسد که آن‌ها از اعتراض شما عصبانی هستند. برخورد آن‌ها را چطور توصیف می‌کنید؟

بنجامین: جالب است که دولت ایالات متحده و موسساتی نظیر هادسن ایرانی‌ها را به اعتراض تشویق می‌کنند، اما خودشان تلاش می‌کنند از اعتراض در داخل [آمریکا] جلوگیری کنند. اینکه هادسن تا آنجا پیش رفته که ویدئوی این اعتراض را پاک می‌کند، گویی که چنین چیزی اتفاق نیافتاده، واقعا ریاکارانه است.

فارس: در پایان اگر نکته‌ دیگری دارید بفرمایید.

بنجامین: وقتی به خاورمیانه امروز نگاه می‌کنم، واقعا دلم می‌شکند. این هم رنج، مرگ و آشوب. ما باید هرآنچه در توان داریم برای جلوگیری از وقوع جنگ جدید و پایان دادن به جنگ‌هایی که الان در جریان است، انجام دهیم. ما باید با ایران کار کنیم. نه جنگ و نه تحریم. جهان خواهان صلح است.

 


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 29 شهريور 1397برچسب:, توسط smsreson

اولین اس ام اس جهان

 

÷نل اس ام اس

 

 

برجسته ترین نشانه در 140 سال گذشته از زمان اختراع تلفن در روزهای خاصی در دسامبر 1992 بود. در هفته اول ماه جاری یک مهندس نرم افزار Vodaphone 22 ساله به نام نیل پاپوورت اولین پیام کوتاه  را در جهان فرستاد. این بدان معناست که در این هفته SMS (سرویس پیام کوتاه) 22 سالگرد خود را جشن می گیرد.

 

با این حال، به رغم وزن و اندازه قابل توجه، در آن زمان تلفن های همراه هنوز برای ارسال متن پیامکی مجهز نبودند، بنابراین اولین اس ام اس از یک صفحه کلید به تلفن همراه ارسال شد. پیامی که در آن وجود داشت، چیزی است که ما هم امروز به همدیگر می فرستیم: "عیدتان مبارک".

 

این پیام تاریخچه ارتباطات مخابراتی را تغییر داد و شروع به تهدید به برتری تلفن همراه قدیمی کرده است. با این حال، بسیاری از مردم یک تماس خوب را بجای اس ام اس ترجیح میدهند. در اینجا چند دلیل وجود دارد که چرا پیام صوتی بهتر از ارسال پیامک است.

 

  1. هنگام صحبت کردن در تلفن، نمیتوانید اشتباه یا سوء تفاهم کنید.

 

بعضی ها پیامک صوتی موثرتر از ارسال نامه به آنها است. هنگامی که شما یک پیام را تایپ می کنید، نمی توانید ظرافت و گیرائی را که تن خاص  صدا تولید میکند  به وجود آورید، اغلب معانی متعددی در این تفاوت ها وجود دارد، در درک آن  و نه در مورد.

گاهی اوقات باید تعدادفراوانی پیام کوتاه ارسال کرد تا شخص مورد نظر متوجه معنی پیام شود . به علاوه، همیشه می توان ساده تر و سریع تر از توضیحات بیشتر در پیامک تنها با یک پیامک صوتی خیلی راحتر وآسانتر ، شخص را متوجه منظورتان کنید.

 

2. تماس بهترین راه برای به اشتراک گذاشتن چیزی خاص و یا مهم است.

فکر کنید پنل پیامک صوتی رایگان چقدر ارزان تر خواهد بود. بجای ارسالهای فراوان پیامک می توانید تا چند ساعت در هزینه تلفن تلفن صرف کنید. با توجه به زمان برای برقراری تماس نشان می دهید که شما برای دیگران اهمیت قائل هستید و آنها برای شما مهم هستند، و آنچه که می خواهید برای برقراری ارتباط نیز بسیار مهم است.

تماس بسیار شخصی تر از پیام کوتاه است و همیشه مفید است وقتی که شما باید اطلاعات واخبار مهمی را به شخصی که از شما دوراست بدهید وزمان برایتان مهم است ، سامانه پیامک صوتی پیام رسون شما را در اطلاع رسانی های مهم و حیاتی یاری میکند.

 

3. تماس تلفنی در زمان واقعی انجام می شود.

آیا شما فقط زمانی که فردی متن پیامکی را میخواند وجواب میدهد دوست دارید؟اما شاید آنها بعد از ساعت ها پاسخ دهند، شما را در انتظار،متعجب و بی قراری میگذارند ،بعضی هم دریافت پیامک را کنسل میکنند زیرا آنها بیش از حد پر مشغله هستند، نمی خواهند بیش از حد به تلفن های خود متصل شوند، و به سادگی هشدار SMS را نمی شنوند.

پیام رسان صوتی و تبلیغات صوتی همیشه یک راه حل سریع و کارآمد است که می توانید برای مسائل حساس زمانبندی استفاده کنید. همچنین هنگام استفاده از اپراتور پیامک صوتی به راحتی میتوانید با مخاطب ارتباط برقرار کنید.

 

4. تماس صمیمیت یک مکالمه واقعی را به شما می دهد.

صدا وتن صدا همیشه چیزی بسیار خاص است، خیلی بیشتر، از چیزی که فکر میکنید برای مثال متون  ارسالی هرگز نمی تواند لبخندرا بر لیان یکی از عزیزان یا دوستانتان بیاورد آنطور که باشنیدن صدای شما خود به خود خنده و آرامش بر آنها مستولی میگردد.

 

همچنین، تماس های طولانی که شما در روز تعطیل انجام می دهید برای رسیدن به خویشاوندان خود، هرگز نمی توانید با پیام کوتاه جایگزین کنید. اپراتور پیامک صوتی رایان سپهر خاورمیانه این را برای شما آسان می کند، زیرا این امکان را به شما می دهد تا انواع مختلفی از راه حل ها را برای تماس در هر نقطه از جهان با قیمت های مناسب فراهم کنید.

5. در طبیعت ما صحبت کردن با یکدیگر است.

ما انسانها با نیاز به ارتباط و با غریزه صحبت می کنیم. داشتن مکالمات به ما چیزهای زیادی می دهد که پیامک نمی تواند بدهد. اما به ما می آموزد که به سرعت فکر کنیم، برای کنترل واکنش هایمان، و ارتباط برقرار کردن با دیگران. صحبت کردن نیز به ما کمک می کند تا یکدیگر و همچنین خودمان بهتر بشناسیم.

 

 

پنل اس ام اس با برخورداری از اپراتور پیام صوتی و اپراتور صوتی و نمایندگی پیامک صوتی به همراه  پنل پیامک با تعرفه پیامک صوتی باهزینه ای بسیار کم درخدمتت شما عزیزان که بهترینها رامیخواهید میباشد.

 

 


ادامه مطلب


فارس از چرایی بازگشت رئیس پیشین بانک مرکزی به دولت گزارش می‌دهد

ردپای یک اقدام «روحانی» برای مصونیت بخشی به «سیف»

 

 

 

با آغاز روند ایجاد التهاب در بازار ارز و سکه بسیاری از نگاه‌ها به سمت ولی الله سیف به عنوان تصمیم گیرنده اصلی در این بازار رسید. علی رغم جدایی وی از پاستور او مجددا با تصمیم روحانی به نهاد ریاست جمهوری بازگشت!

 

حوزه دولت خبرگزاری فارس، رضا اعرابی ـ حسن روحانی رئیس جمهور در بیست و دومین روز از آخرین ماه تابستان طی حکمی «ولی الله سیف» را به عنوان «مشاور رئیس جمهور در امور پولی و بانکی» منصوب کرد. این اقدام تنها پس از ۵۰ روز از اخراج رئیس پیشین بانک مرکزی توسط روحانی کلید خورد که با حکمی دیگر سیف را از پاستور به بیرون راهنمایی کرده بود!

سوم مردادماه سال جاری بود که رئیس قوه مجریه عبدالناصر همتی را به سمت «رئیس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران» منصوب کرد و عذر سیف را پس از قریب به ۵ سال از این پست خواست. اما کارنامه سیف در دوران تصدی این سمت دارای فراز و نشیب‌های بسیاری بود. او با دلار در ریل ۳ هزار تومان به کرسی خود سلام کرد اما در حالی از پله‌های ساختمان میرداماد پایین می ‌آمد که نرخ دلار در ریل ۱۴ هزار تومان سیر می‌کرد. 

با آغاز التهاب در بازار ارز و سکه  پس از انتخابات ریاست جمهوری در سال ۹۶ روند چالشی در اقتصاد کشور آغاز شد و دولت نیز بدون توجه به نقد‌ کارشناسان و اعتراض مردم در دیماه همان سال به کار خود ادامه داد اما با شروع سال جدید و تنها پس از بیست و یک روز از سال ۹۷ مجلس در جلسه علنی خود با حضور سیف و با اعتراض نمایندگان ملت به ضعف عملکردی بانک مرکزی به عنوان متولی تامین و مدیریت ارز کشور تشکیل جلسه داد . در این جلسه نمایندگان بارها خواستار استعفای وی شدند اما دولت و سیف تاکید بر ادامه همکاری با هم داشتند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی به موازات ادامه تصمیمات اشتباه رئیس کل بانک مرکزی تصمیم به وارد شدن به میدان گرفتند. سید جواد ابطحی نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی، از ارسال نامه بیش از 160 نمایندگان مجلس به روحانی خبر داد و گفت: نمایندگان در این نامه از رئیس‌جمهور خواستار تغییر ولی‌الله سیف رئیس بانک مرکزی از این سمت شدند.

*دفاع تمام قد روحانی از رئیس پیشین بانک مرکزی

علی رغم نظر کارشناسان، خواست مردم و نمایندگان ملت اما سیف کما فی السابق به کار خود در بانک مرکزی ادامه داد و در عین حال هر روز سعی ‌می‌کرد به نوعی افزایش نرخ دلار را از بانک مرکزی به سمت نهادها، سازمان‌ةا و حتی وزارت‌خانه‌های دیگر سوق دهد.

ولی‌الله سیف پیشتر افزایش نرخ ارز را کار دشمنان دانسته بود آنجا که وی در جلسه علنی سه شنبه ۲۱ فروردین ماه در مجلس شورای اسلامی بیان داشت:« عوامل غیراقتصادی و اطمینان نداشتن به آینده در تلاطم نرخ ارز موثر است. حجم بالای نقدینگی یکی از عوامل نگرانی است که تا این لحظه اثر آن بر بازار کنترل شده و درخصوص نرخ ارز نیز عوامل غیراقتصادی و اطمینان نداشتن به آینده موثر است. متاسفانه دشمنان از خارج از مرزها و به شکل های مختلف بر این موضوع دامن می‌زنند و در تلاشند تا شرایط را برای ملت سخت تر کنند. به رغم گشایش در روابط بانکی بعد از برجام، هنوز ارتباطات بانکی نرمال نیست و مجبور هستیم از ظرفیت این مراکز برای رفع مشکلات استفاده کنیم.».

*سیف: نمی‌دانم چه کار کنم

همچنین در این باره یک خبر نشان از اوج ضعف مدیریت رئیس کل پیشین بانک مرکزی داشت. محمدمهدی بهکیش رئیس ICC در جلسه هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی ایران به موضوع عدم توانایی سیف در اداره بانک مرکزی اشاره و گفت:  «دیروز خدمت آقای سیف رئیس کل بانک مرکزی بودم که به من گفت، نمی‌دانم چه کار کنم.»

این ماجرا تا جایی پیش رفت که عواملی چون غول نقدینگی، عدم توانایی در کنترل بازار پولی و بانکی کورسوی تغییرات در دولت را به دنبال داشت اما در آن طرف میدان روحانی با بی‌توجهی به دغدغه نمایندگان، مردم و کارشناسان این حوزه، همچنان از سیف حمایت می‌کرد و همین مسئله نیز به پیچیده تر شدن پرونده ارزی و بازار سکه کمک کرد.

 

 


*سیف بدون سمت مشاوره‌ای پاستور را ترک کرد

بالاخره با فشار نمایندگان مجلس شورای اسلامی و روند رو به رشد قیمت ارز و سکه چهارشنبه سوم مردادماه رئیس جمهور در حکمی سیف را به طور رسمی برکنار و همتی را جایگزین وی کرد . در همین روز روحانی در جلسه هیات دولت در مورد این تغییر و تحولات بیان داشت: « از آقای سیف بخاطر زحمات پنج ساله گذشته قدردانی می‌نماییم. ایشان به خوبی به وظیفه خود عمل کردند و تلاش زیادی در مبارزه با فساد در زمینه مؤسسات غیرمجاز انجام دادند و نام ایشان در این عرصه در تاریخ ایران ماندگار خواهد بود. سیف با همه توان در مسیر مبارزه با فساد گام برداشت: علت اینکه برخی‌ها از سیف ناراحتی دارند، بخاطر مقابله ایشان با فساد است. در دولت یازدهم نیز جزو افرادی بود که تلاش کرد تا تورم را کنترل کنیم و اینکه در حدود 3 سال، تورم تک رقمی داشتیم، آقای سیف در این زمینه سهم و نقش مؤثری داشتند.»

در این روز یک نکته کلیدی وجود داشت. رسم نا نوشته در دولت بر این بوده که هر کسی از سمت خود کنار رفته و یا کنار گذاشته شده است به عنوان مشاور و یا هر سمتی از این جنس در پاستور باقی می‌ماند اما در این مورد به دلیل حجم بالای انتقادها از عملکرد مدیریتی ولی‌الله سیف، روحانی حتی حاضر نشد با حکم مشاورت برای خود هزینه ایجاد کند و سیف همان روز برای همیشه دولت را رها کرد.

پس از آن برخی اخبار ضد و نقیض در فضای مجازی از بازداشت سیف به گوش می‌رسید اما هر هفته روزهای جمعه، سیف در صف اول نماز جمعه تهران شرکت می‌کند که شاید با این اقدام پیامی را از آنجا مخابره نماید؛ «من بازداشت نیستم»!

 

 

همه این‌ها پایان ماجرای سیف نبود. با گذشت زمان رد پای او در پرونده عریض و طویل ارزی مشاهده شد و با خبر بازداشت احمد عراقچی معاون ارزی‌اش در بانک مرکزی وارد مراحل جدیدی شد. « تعیین نرخ ارز به دستور معاون اقتصادی رئیس جمهور(محمد نهاوندیان) بوده» این نقل قول سیف به سرعت فضای رسانه‌ای را درگیر خود کرد که با همان سرعت نهاد ریاست جمهوری به اشکال مختلف آن را کذب دانست لکن هنوز در مجامع و مباحث مختلف در این مورد صحبت می‌شود و بسیاری معتقدند علی رغم انکار این سخن، در واقعیت چنین مساله‌ای وجود داشته و اصولا تیم اقتصادی دولت نقش تاثیر گذاری بر التهاب ارزی دارد و سیف به تنهایی مسئول چنین خرابه‌ای نبوده است.

*ردپای سیف در بحران ارزی از نگاه اژه‌ای

محسنی اژه‌ای در برنامه نگاه که به طور مستقیم از صدا و سیما در حال پخش بود به سرشاخه‌های بحران ارزی اشاره کرد و خبر از مورد تحقیق  قرار گرفتن رئیس پیشین بانک مرکزی داد. سخنگوی دستگاه قضا تاکید کرد: « ما از افراد پایین‌تر به دانه درشت‌ها و به نقطه مرکزی می‌رسیم‌. اکنون ما از طریق دلال‌ها به افراد بالاتر رسیدیم‌. مثلا از دلالی در کف سبزه میدان به مظلومین و از وی به عراقچی و از او به سیف می‌رسیم. معاون ارزی بانک مرکزی مورد تحقیق قرار گرفت و رئیس بانک مرکزی هم مورد تحقیق قرار گرفت اما بازداشت نشد که این تحقیقات ادامه دارد و کشف شد فساد وجود دارد و توضیحات پذیرفته نشد.» 

*بازگشت به پاستور با گل به خودی روحانی 

تنها ۵ روز پس از اظهارات سخنگوی قوه قضائیه نگذشته بود که به ناگاه  رئیس جمهور تصمیم می‌گیرد از سیف در نهاد ریاست جمهوری که پنجاه روز  پیش خودش او را از آنجا بیرون کرده بود بازگرداند و از خدمات این مدیر تحت عنوان « مشاور رئیس جمهور در امور پولی و بانکی»استفاده کند. این اقدام در حالی بود که بطور رسمی یک مقام بلند پایه قوه قضائیه از نام سیف جهت حضور در دادگاه پرده برداشت و این شائبه را مطرح می‌کرد که این مقام سابق بانک مرکزی برای تحقیقات در پرونده فساد ارزی پله‌های دادگاه را بالا و پائین می‌کند.

 

ماجرای تخلفات ارزی بانک مرکزی با مدیریت سیف در نابسامانی‌های بازار به شکلی بود که رهبر انقلاب نیز به صراحت از عملکرد مسئولان مربوطه در موضوع واگذاری ارز انتقاد کردند.

ایشان ۲۲ مرداد در دیدار با مردم تاکید کردند: « ارز را یا سکّه را وقتی که به‌صورت غلط تقسیم می‌کنند، این دو طرف دارد: یکی آن که می‌آید این را می‌گیرد و مثلاً فرض کنید قاچاقچی است یا به قاچاقچی می‌فروشد؛ یکی آن که این را می‌دهد. ما همه‌اش داریم دنبال آن کسی که «می‌گیرد» می‌گردیم -مفسد اقتصادی، قاچاقچی- درحالی‌که تقصیر عمده متوجّه آن کسی است که «داد»؛ او را باید دنبال کرد. در این کاری که اخیراً قوّه‌ی قضائیّه شروع کرده که کار درستی است، دنبال این هستند.» 

آنچه مسلم است سیف انتهای ریسمان رسیدن قوه قضائیه به متهمین اصلی مشکلات ارزی در کشور نیست و این زنجیر ادامه‌اش شاید در جای دیگری بالاتر از کرسی ریاست بانک مرکزی باشد اما با این اقدام رئیس جمهور در انتصاب سیف شاید این پرونده به قبل از حلقه‌ای بنام سیف قطع شود و دست دستگاه قضا را برای همیشه تا رسیدن به هدف نهایی خود بسته بگذارد. اما این انتخاب  سوالات زیادی را در ذهن مردم بوجود آورد. اگر سیف مسئول حداقل بخشی از مدیریت غلط بازار ارز و سکه نبود چرا برکنار شد و اگر دارای نقشی در این بین داشته چطور مجددا به عنوان مشاور  رئیس جمهور در امور پولی و بانکی منصوب شد.

سوال دیگری که مطرح می‌شود این است که چطور در این مدت پنجاه روز از کنار گذاشتن سیف، پاستور به دنبال بازگشت او نبوده و تنها در نماز جمعه‌های تهران تصویرش موجود است اما به ناگاه پس از ۵ روز از اظهارات اژه‌ای مجددا وی برای فعالیت اقتصادی به تیم دولت باز می‌گردد.

انتهای پیام/

 


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 27 شهريور 1397برچسب:, توسط smsreson

بر اساس اذعان اعضای جدا شده فرقه رجوی مطرح شد

جزئیات به‌کارگیری منافقین برای ایجاد آشوب در ایران با دستور روزانه در فیس‌بوک و توئیتر و تلگرام

 

تحلیلگران فضای مجازی و اعضای جداشده گروهک منافقین می‌گویند این گروهک تیمی از کاربران فضای مجازی ایجاد کرده که با ربات‌های تلگرامی و توئیتری و دریافت دستورالعمل‌های روزانه، موج‌های هشتگی علیه ایران به راه می‌اندازند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، شبکه خبری الجزیره در گزارشی، ضمن مصاحبه با تحلیل‌گران سیاسی و عناصر جدا شده از گروهک تروریستی منافقین، به پشت پرده راه افتادن طوفان‌های توئیتری و ترند شدن هشتگ‌های معاندان نظام جمهوری اسلامی ایران پرداخته است.

در این گزارش ابتدا به تعلیق شدن حساب‌های طرفداران نظام جمهوری اسلامی ایران در فیسبوک و توئیتر به اتهام انتشار مطالب نادرست اشاره شده و آمده: «ایران به جرگه کشورهای استفاده‌کننده از بستر اینترنت برای بی‌ثبات کردن کشورهای متخاصم پیوسته است.»

الجزیره نوشته: «در همین حال، مخالفان دولت تهران، با دستکاری اطلاعات در شبکه‌های اجتماعی، کمپینی گسترده در این فضا به راه انداختند و بسیاری از تحلیل‌گران با واکاوی دشمنان ایران، در پی سرنخی برای یافتن افراد پشت پرده این کمپین بودند.»

یک خبرنگار نشریه «نیو امریکا» گفته: «نقطه عطف واقعی، انتخاب (دونالد) ترامپ بود. وقتی مشخص شد که خصومت با ایران (در دولت جدید آمریکا) بالا می‌گیرد، به ناگاه حساب‌های کاربری زیادی در شبکه‌های اجتماعی ایجاد شد؛ حساب‌هایی متعلق به افراد بی‌نام که همگی فضای ذهنی مشابهی داشتند و با اختلافی بسیار جزئی، همگی یک خط را در نوشته‌های خود دنبال می‌کردند.»

توئیتر هیچ‌گاه مبنای خود برای «دروغ‌پراکن» بودن حساب‌های حامی جمهوری اسلامی ایران را علنی نکرد ولی «مارک آونز» استاد دانشگاه «اِگزتر» انگلیس، با بررسی نحوه عملکرد حساب‌های دارای عملکرد و رویه خبری یکسان، به نتیجه‌ای متفاوت با توئیتر و فیسبوک رسیده است.

آونز می‌گوید گاهی برای تأثیرگذار بودن در فضای مجاری، برخی به ایجاد تعداد زیادی حساب کاربری در یک بازه زمانی کوتاه و استفاه از ربات‌ روی می‌آورند. وی گفته: «اکثر حساب‌هایی که هشتگ‌های #ایران_را_آزاد_کنید و #تغییر_رژیم_ایران را از اواخر دسامبر (اوایل دی 96) تا مِِی توئیت می‌کردند، در یک بازه زمانی چهار ماهه ایجاد شدند. این بدان معناست که استفاده زیاد از این هشتگ‌ها، نشان‌دهنده این است که آنها توسط ربات‌ها توئیت می‌شوند.»

الجزیره نوشته که اکثر حساب‌های توئیتری مخالف نظام ایران «به گروه مجاهدین خلق (منافقین) علاقه نشان می‌دادند.» شبکه خبری الجزیره برای راستی‌آزمایی این مسئله تلاش می‌کند با کادر رهبری منافقین تماس بگیرد ولی آنها از مصاحبه سرباز می‌زنند.

«حسن حیرانی» عضو سابق این گروهک تروریستی در مصاحبه با «لیسنینگ پست» گفته: «مجموعاً چندین هزار حساب کاربری توسط هزار تا هزار و پانصد نفر از اعضای سازمان اداره می‌شود. این حساب‌ها به خوبی سازمان‌دهی شده‌اند و مدیرانشان، دستورالعمل‌های مشخصی برای آنچه باید انجام دهند دریافت می‌کنند.»

«حسن شهبازی» از دیگر اعضای جداشده از منافقین، با شفافیت بیشتری از فعالیت‌های این حساب‌های توئیتری و فیسبوکی برای دامن زدن به آشوب‌های دی ماه 96 پرده برداشته و گفته: «برای فعال شدن هشتگ‌ها، به ما گفته می‌شد که دقیقا روی چه هشتگی کار کنیم. کار ما این بود که با جستجوی ویدئوهای اعتراضات و نشر و بازنشر آنها، کامنت‌های خودمان را در ذیل همان ویدئوها پخش کنیم.»

وی در ادامه گفته: «ما به صورت روزانه، دستورالعمل‌هایی برای تمرکز بر روی مسائل جاری ایران دریافت می‌کردیم، مسائلی مانند بالا رفتن قیمت‌ها، بیکاری و فقر. ما باید با استفاده از توئیتر، توجه جهانیان را به این مسائل جلب می‌کردیم و به هر طریقی، جمهوری اسلامی را مقصر نشان می‌دادیم. این وظیفه روزانه ما در فضای مجازی بود.»

گفتنی است، این گزارش الجزیره در توئیتی که توسط محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران منتشر شده نیز مورد استناد قرار گرفته است.

 


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 26 شهريور 1397برچسب:, توسط smsreson

 

پنل اس ام اس  و  پنل پیامک و پنل نمایندگی پیامک

 

 

 

پنل اس ام اس

 

 

لذت ارسال انبوه پیام کوتاه ارزان را با سامانه پیامک پیام رسون تجربه کنید.

ارسال پیامک تبلیغاتی تکی و انبوه

ارسال پیامک منطقه ای و محله ای

سیستم های هوشمند نوبت دهی و مسابقه پیامکی و نظر سنجی پیامکی

پنل پیامک صوتی با کمترین هزینه در ایران

ارائه خطوط خدماتی و ارسال خبری

بالاترین کیفیت ارسال و کمترین هزینه

 

 شرح کار مدیر عامل

 

به عنوان مدیر اجرایی شرکت، شما سرپرست هستید. شما یکی از مسئولیت های کل شرکت، از مسائل روز

به روز به مشکلات تصویر واقعا بزرگ است. هنگامی که همه چیز درست می شود، پاسخ خواهید گرفت.

آیا شما آماده این گام بزرگ در این نقش اجرایی هستید؟

 

بنابراین، چه خواهد شد در واقع انجام خواهد شد؟

شما مسئولیت عملکرد این شرکت را بر عهده دارید، که عموما توسط استراتژی کلی هیئت مدیره انجام می شود. شما به رئیس یا هیئت مدیره گزارش می دهید.

 

مسئولیت های شما شامل موارد زیر است:

سامانه پیامکی کل کشور

پنل اس ام اس مخابرات

موفقیت در اجرای سیاست های شرکت

توسعه برنامه های استراتژیک

حفظ گفتگو بین سهامداران و هیئت مدیره

کنترل مالی

ساخت و نگهداری یک تیم مدیریت موثر

با فرض پاسخ کامل برای هیئت مدیره برای همه عملیات شرکت

جستجو برای شغل های شبیه به این کار اکنون کارهای مدیران را مشاهده کنید همه کارکنان فعلی مدیر ما

را ببینید یا ثبت نام کنید تا شغل مدیر عامل جدید به طور مستقیم به شما ایمیل شود.

جزئیات دقیق ...

در بعضی موارد می توان انعطاف پذیری بزرگی داشته باشد. شما اغلب جلسات پایدار زیادی دارید که

نمیتوان آنها را از دست داد، اما در خارج از آن به عنوان سرپرست شرکت، تصمیم میگیرد که چگونه به طور

موثر مدیریت زمان خود را برای انجام بیشترین کار را انجام دهید.

اما این بدان معنا نیست که شما به طور مداوم کارهای طولانی را انجام نخواهید داد و البته باید برای

پشتیبانی از دیگر کارمندان ارشد خود باشید.

 

بالا بودن شمع ممکن است برای بعضی ها و فشار زیادی برای دیگران باشد. محیط کار تا حد زیادی بستگی

به محل کار شما برای شما دارد، اما معمولا می توانید از اداره خود انتظار داشته باشید که هر دو می تواند

خوب و بد باشد، زیرا برخی افراد می توانند از تعامل نشستن با گروهی از مردم دست برند.

 

ممکن است به نظر برسد که اگر شما یک مدیر اجرایی هستید، جایی برای رفتن از آن وجود ندارد، اما تقریبا

هر شرکتی دارای مدرک MD / مدیر عامل است، برای کسب درآمد از شرکای کوچکتر به کسب و کارهای

متوسط ​​یا بزرگ رشد می کند بعدا در حرفه خود، مدیران ممکن است به سمت هیئت مدیره پیشرفت کنند

یا مشاوران تجاری آزاد شوند.

 ارسال هدفمند پیامک

تبلیغات پر بازده

باشگاه مشتریان

پول پول پول
 

همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید، حقوق و دستمزد برای یک مدیر عامل می تواند بالا باشد که

تقریبا انعکاسی از سطح بالای مسئولیت شما است.

 

به گفته وی، بسته به اندازه سازمان و بخش، می تواند به شدت متفاوت باشد. این می تواند از حقوق ماهیانه

5/3میلیون تومان شروع شود و در بسیاری از موارد بیش 000/000/15میلیون تومان نیز باشد. برخی از

بخش ها به طور قابل توجهی بیشتر از رقبای کاری و دیگر شرکت ها پرداخت می کنند.

 

نقاط خوب ...

اگر دوست دارید ذهن وتفکر خود را رشد دهید و همچنین تنوع در استراتژی و عملکرد خودداشته باشید،

پس این می تواند یک کار فوق العاده و متفاوت برای شما باشد.

همچنین میتوانید کار و شغلتان را که توسعه بدهید ، و ساختار جدیدی در جهت موفقیت آمیز بدست

آورید. با این حال این احتمال هست که هر روز چیزی جدید یاد بگیرید و به طور مداوم با چالش های جدید

مواجه شوید.

 

... و بد

شما مجبور خواهید شد که تصمیمات دشوار را اتخاذ کنید. این ممکن است موجب ناراحتی مردم شود،

مانند اعلان کارگران غیرنظامی، اخراج حقوق و یا استخدام. شما باید با تصمیم گیری های نامطمئن که در

آن منافع شرکت قرار دارند، خوب باشید.

ساعت ها می توانند طولانی و گاهی اوقات غیر قابل پیش بینی باشند. اگر یک بحران رخ دهد، شما در

نهایت شخص مسئول هستید، که می تواند بسیار استرس زا باشد و می تواند بر زندگی خانوادگی تاثیر

بگذارد.

 

آیا مطالعه و خواندن کتب مختلف ایجاد مشکل میکند؟

این بستگی به سازمان ها و بخش های مختلف دارد. بسیاری از مدیران دارای زمینه مالی یا حسابداری

هستند. با این حال، در برخی از صنایع مانند علوم، ممکن است یک مقطع حرفه ای مورد نیاز باشد به اندازه

کافی درک کسب و کار ودیگر علوم تجربه کسب کنید.

 

هیچ شرایط خاصی لازم نیست، اما تعداد زیادی از با تجربه ها و به طور کلی مدیران مدرسه دارایه مدارک

بالائی  هستند. یک MBA نیز برای گرفتن به این موقعیت، به جای کسی ایستاده است.

 

نیاز به شرایط اضافی دارید؟

 پرداخت پیامکی

پیامک صوتی

پیام تبلیغاتی

تبلیغات هدفمند

خوب، من علاقه مند هستم ... اما آیا واقعا این کار برای من است؟

 

برای این کار به مهارت های مختلفی نیاز خواهید داشت و این کاملا متفاوت از انواع مختلف شخصیت است.

 

اگر کیفیت زیر را داشته باشید، این امر می تواند نقش ایده آل برای شما باشد:

 

یک چشم برای جزئیات

خوب در برنامه ریزی و سازماندهی

قوی در برقراری ارتباط

یک رهبر خوب

شجاعت تصمیم گیری دشوار در صورت لزوم

با داشتن مقدار سالم جاه طلبی و عزم، یک وظیفه طولانی نیز خواهد بود.

 

 

با پنل اس ام اس پیام رسون شیراز آینده ای شاد برای خود تضمین کنید.


ادامه مطلب


 

لزوم برخورد سریع و قاطعانه با مقصران اصلی وضع فعلی اقتصادی کشور

 

 

 

بسیج دانشجویی 30 دانشگاه از سراسر کشور در نامه‌ای خطاب به رئیس دستگاه قضا ضمن تقدیر از اقدام قوه قضائیه برای افشای نام قضات متخلف، بر لزوم برخورد سریع و قاطعانه با مقصران اصلی وضع فعلی اقتصادی کشور تاکید کردند.

به گزارش گروه سیاسی: بسیج دانشجویی 30 دانشگاه از سراسر کشور در نامه‌ای خطاب به رئیس دستگاه قضا ضمن تقدیر از اقدام قوه قضائیه برای افشای نام قضات متخلف، بر لزوم برخورد سریع و قاطعانه با مقصران اصلی وضع فعلی اقتصادی کشور تاکید کردند.

متن این نامه در ادامه آمده است:

حضرت آیت الله آملی لاریجانی

رئیس محترم قوه قضائیه

سلام علیکم

بیش از یک ماه است که از استجازه شما برای برخورد قاطع و سریع با اخلال گران و مفسدان اقتصادی در شرایط جنگ اقتصادی کنونی می‌گذرد، اتفاقی که امید ها را برای محاکمه دانه درشتان و مقصران اصلی برانگیخت.

علی‌رغم حرکت‌های قابل تقدیری که در برگزاری محاکم برخی متهمین صورت گرفته است اما افکار عمومی بسیار پر سوال است که چرا با دانه درشت‌ها و مقصران اصلی برخورد نمی‌شود و برخوردها محدود شده به چند ثبت سفارش کننده و واردات کننده و غیره؟ چرا مقصران اصلی یعنی کسانی که ذخائر ارزی کشور را بی محابا به قاچاقچیان ، سفرهای غیر ضروری خارج از کشور، دلالان و... دادند و امکان فسادها و رانت های گسترده را با بی تدبیری خود فراهم کردند و از ایشان شاید بعضی مدیران ارشد فعلی یا سابق اقتصادی باشند به میز محاکمه کشیده نمی‌شوند و صرفا به محاکمه کسانی که از فرصت بی تدبیری موجود سوء استفاده کرده و ارز را گرفته و در موارد غیر، مصرف نمودند اکتفا می شود؟

کسانی که بخش زیادی از حدود 18 میلیارد دلار تخصیص ارز دولتی از ذخائر ارزی کشور در چند ماهه اخیر را در شرایطی که کشور در شرایط جنگ همه جانبه ارزی قرار داشته و در آستانه سر رسید تحریم های مالی آبانماه و شدت گرفتن این محدودیت های ارزی است، با بی تدبیری ارزی دست سوء استفاده کنندگان قرار دادند. سیاست تخصیص ارز ۴۲۰۰ تومانی برای هر مصرف و آن هم بدون نظارت های کافی که متاسفانه چند ماه استمرار داشت مصداق بی کفایتی در تقسیم صحیح بیت المال و دارایی های ملی و هم چنین حماقت، بی تدبیری و خطاکاری در مدیریت ارزی و حفظ منافع ملی بود و اگر نتوان به ضرس قاطع آن را خیانت ارزی نامید قطعا می توان آن را یک خطا و تخلف بزرگ ارزی نامید.

محاکمه مقصران اصلی توسط قوه قضائیه مطالبه رهبر انقلاب بوده تا جایی که ایشان با تصریح خود به میدان مطالبه آمدند و فرمودند «ارز را یا سکّه را وقتی که به‌صورت غلط تقسیم می‌کنند، این دو طرف دارد: یکی آن که می‌آید این را می‌گیرد و مثلاً فرض کنید قاچاقچی است یا به قاچاقچی می‌فروشد؛ یکی آن که این را می‌دهد. ما همه‌اش داریم دنبال آن کسی که «می‌گیرد» می‌گردیم - مفسد اقتصادی، قاچاقچی- درحالی‌که تقصیر عمده متوجّه آن کسی است که «داد»؛ او را باید دنبال کرد.

در این کاری که اخیراً قوّه‌ قضائیّه شروع کرده که کار درستی است، دنبال این هستند. نه اینکه بی‌خود زید و عمرو را متّهم کنند؛ نه، لکن بالاخره یک تخلّفی انجام گرفته، یک خطای بزرگ انجام گرفته. نمی‌گوییم هم «خیانت»؛ زبان بنده این‌جور نمی‌گردد که راحت بگوییم فلانی یا فلان‌کَس‌ها خیانت می‌کنند؛ نه، امّا بالاخره خطا کردند و خطای مهمّی کردند که ضررش به مردم برگشت.» و بدینوسیله غیر مستقیم از قوه قضائیه خواستند که کار اصلی که دنبال کردن ارز دهندگان است را پیگیری نمایند چرا که ایشان خطای اصلی را مرتکب شدند و عمده تقصیر متوجه آن هاست؛ خطایی که ضررش متوجه همه ملت شده است.

 ضمنا مطابق مفاد استیذان از مقام معظم رهبری، جلسات دادگاه اخلال گران اقتصادی می تواند به صورت علنی از رسانه‌ملی منتشر شود یا بصورت اینترنتی بصورت برخط نمایش داده شود تا مردم با دیدن روند رسیدگی به تخلفات خاطیان آرامش خاطر یابند، لکن روندی که در پیش گرفته شده است هم‌چنان ادامه روند غلط گذشته بوده و علنی بودن دادگاه‌ها عملیاتی نشده است و به دلیل برخی ملاحظات محافظه‌کارانه هم‌چنان مردم محرم دادگاه و دستگاه قضا شمرده نمی‌شوند و به پخش گزارش های تقطیع شده دوسه دقیقه ای دادگاه ها از اخبار سراسری اکتفا میشود. این روند بیشتر از اینکه منجر به حس اجرای عدالت در مردم شود، تداعی‌گر سانسور و پنهان‌کاری با مردم است.

در انتها لازم است از اقدام بی سابقه اخیر قوه قضائیه برای افشای نام قضات متخلف تقدیر کنیم؛ حقیقتا عمل به این مطالبه
۳۰ ساله رهبر انقلاب از قوه قضائیه شجاعت بالایی نیاز داشت.

 


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 24 شهريور 1397برچسب:, توسط smsreson

پنل اس ام اس و پنل پیامک پل پیشرفت شما

پنل اس ام اس

سلام به دوستان عزیز

شما ممکن است فکر کنید که بازاریابی اس ام اسی کاریه که فقط شرکت های بزرگ با بودجه های هنگفت

برای بازاریابی وتبلیغات انجام می دهند. اما باید خدمتتون عرض کنم که کاملا دراشتباه هستید پنل پیامک

وپنل اس ام اس این نمونه از بازاریابی وتبلیغات پیامکی را به بسیاری از شرکت های محلی و سازمان ها و

مراکز مختلف پیشنهاد کرده و پس از شنیدن توضیحات کامل درمورد پیامک تبلیغاتی وبازاریابیSMS و

مزایا وفوائد استفاده از آن با روی باز و خیالی آسوده از آینده ، انواع پنل های ارسال  پیام کوتاه  ومتن

پیامکی و حتی پنل پیامک صوتی را برای رونق در کسب وکارشان سفارش داده و از آن استفاده میکنند.

 

شما می توانید شخصی تر باشید.

همانطور که  میدانید روزانه خیل عظیم پیامک های تبلیغاتی برای مخاطبان در حال ارسال میباشد که بیش

از 85%از آنها تنها با دیدین سرتیتر متن پیامک آن را باز نکرده حذف ویا آنها به راحتی نادیده میگیرند.

 زیبایی متون بازاریابی این است که آنها به شما اجازه می دهند با مشتریان خود در یک سطح شخصی تر

صحبت کنید. اکثر شرکت ها این کار را با افزودن نام شخص به پیام خود انجام می دهند (که عالی است) اما

به عنوان یک کسب و کار محلی می توانید یک قدم جلوتر بروید.

پیام های بازاریابی خود را حتی شخصی تر کنید تا آنجا که می گویند در محلشان چه اتفاقی  می افتد یا

شما چیزی را که آنها دوست دارند بشنوند را با  آنها درمیان میگذارید.

پیام یادآوری ، متن معرفی کالا ومحصول جدید و.......خودتان را به آنها عرضه کنید.

شما با سرویس پیام کوتاه و پنل اس ام اس پیام رسون و استفاده از سامانه پیامک تعاملی عملا شما

ومخاطبانتان یکی میشوید.

 

نتیجه کار شما فوری است.

شما احتمالا قبلا شنیده اید که درصد بازده ای تبلیغات پیامکی و انواع پنل پیام کوتاه وارسال  پیامک

متناسب با سایر انواع بازاریابی بهتر و بیشتر جوابگوی کار شماست. این به این دلیل کار با ما تضمیین آینده

شماست.

ارسال یک پیامک ، یک راه بسیار مستقیم برای تماس با کسی است و به راحتی نادیده گرفته می شود.

همانطور که 98 درصد از مردم متن شما را باز می کنند، احتمالا بیشتر از آن چیزی است که آنها فورا

خواندند. این برای کسب و کارهای محلی حتی بالاتر است، زیرا مشتریان شما مجبور نیستند برای خرید یا

پیگیری کالا و وسیله مورد نظرشان کلی وقت و هزینه صرف کنند از پیشنهاد شما با اشتیاق وعلاقه استقبال

میکنند زیرا شما نزدیک هستید.

 

مردم دوست دارند به صورت محلی خرید کنند.

هیچ عجیب نیست که شرکت های بزرگ رشد کرده اند و فضای صنعتی زیادی را در بر می گیرند،اما  مردم

در حال خرید به صورت محلی و حمایت از کسب و کارهای محلی هستند. مردم دوست دارند گزینه های

خود را داشته باشند، و در حالی که کسب و کارهای محلی (مانند شما) به آنها فرصتی برای تجربه چیزی

جدید و متفاوت میدهد و پیام کوتاه تبلیغاتی بهترین آنهاست.

 

تبلیغات شما یک مزیت بزرگ است.

سامانه پیامک پیام رسون و پنل اس ام اس پیام رسون شیراز یکی از بهترین راههای تبلیغ کسب و کار شما

در سطح محلی است، زیرا شما می توانید جزوه های چاپ شده را ارسال کنید یا یک آگهی پیام رسون برای

منطقه خود ایجاد کنید و از مردم بخواهید که متون بازاریابی خود را دریافت کنند. به دلیل ارتباط محلی،

مردم بیشتر به آنچه که پیشنهاد می دهید علاقه مند هستند زیرا شما نزدیک هستید، بنابراین نرخ انتخاب

شما بالاتر خواهد بود.

 

 

شرکت اهورا اطلس فارس با پنل اس ام اس شیراز و شرکت تک رایان سپهر خاورمیانه آماده ارائه بهترین خدمات به شما عزیزان است.


ادامه مطلب


 

هشدار مرکز ماهر در خصوص حملات شدید اینترنتی روی سرویس UPnP در سطح کشور

 

 

 

 

 

 

 

 

طی چند روز اخیر حملات اینترنتی بر روی پورت ۵۴۳۱ با افزایش شدیدی مواجه بوده است. این پورت در اکثر

 

 

مواقع بر روی سرویس Universal Plug and Play مورد استفاده قرار می گیرد.

 

 

به گزارش فارس به نقل از مرکز ماهر، رصد فضای سایبری کشور و گزارش های حاصله نشان داده است که طی

 

 

 

 

 

چند روز اخیر حملات اینترنتی بر روی پورت ۵۴۳۱ با افزایش شدیدی مواجه بوده است. این پورت در اکثر

 

 

 

 

 

مواقع بر روی سرویس Universal Plug and Play که به اختصار UPnP نامیده می شود، مورد استفاده

 

 

 

 

 

 قرار می گیرد. بررسی آدرس های مهاجم نشان دهنده تنوع زیاد مهاجمین نسبت به حملات شناسایی شده

 

 

 

 

 

است که بیانگر فراگیری آلودگی تجهیزات در سطح کشور می باشد. بیشترین حملات شناسایی شده از شش

 

 

 

 

 

کشور هند، چین، آمریکا، کلمبیا، ایران و برزیل هستند. این مسئله می تواند بیانگر در معرض حمله قرار گرفتن

 

 

 

 

 

 تجهیزات دارای سرویس UPnP در سطح کشور باشد که لازم است اقدامات پیشگیرانه در اسرع وقت بر روی

 

 

 

 

 

آنها صورت پذیرد.

 

 

سرویس UPnP، امکان اتصال و ارائه سرویس را در اختیار سایر ابزارهای شبکه محلی قرار می دهد. یکی از

 

 

 

 

 

خصوصیات UPnP امکان مذاکره خودکار و پیکره بندی باز کردن با هدایت کردن پورت ها در شبکه از طریق

 

 

 

 

 

NAT است. این خصوصیت به دستگاه اجازه می دهد تا برخی پورت ها را باز کرده و جریان ترافیک را هدایت

 

 

 

 

 

کند. مهاجمین به سرویس UPnP معمولا اطلاعات لازم برای اتصال به فرایند UPnPرا بدست آورده و اقدام

 

 

 

 

 

به اتصال به این فرایند می کنند. یکی از مشکلات در حملات به UPnP این است که تعداد زیادی از ابزارها

 

 

 

 

 

حاوی این سرویس به راحتی در معرض اسکن از طریق اینترنت قرار دارند. همچنین تاکنون تعداد زیادی آسیب

 

 

 

 

 

 پذیری در سرویس UPnP و یا برنامه هایی که از آن استفاده می کنند، شناسایی شده است. معمولا از این

 

 

 

 

 

آسیب پذیری ها برای ایجاد حمله و انتقال بدافزار از طریق روترهایخانگی استفاده می شود. 

 

 

 

 

 

 

 

 

راهکار مقابله به منظور پیشگیری از آلودگی مجموعه ای از اقدامات قابل انجام است که عبارتند از:

 

 

1- غیر فعال کردن UPnP در تجهیزات لبه شبکه نظیر مودم ها در صورت عدم استفاده 

 

 

2- پیکره بندی مجدد کلیه دستگاه هایی که سرویس UPnP آنها از طریق اینترنت قابل مشاهده است، به گونه

 

 

ای که این سرویس از اینترنت قابل مشاهده نباشد.

 

 

3- بروزرسانی مداوم firmware دستگاه به منظور نصب آخرین وصله های امنیتی بر روی آن.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 21 شهريور 1397برچسب:, توسط smsreson

سردار غیب پرور در رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج در مشهد مقدس:

 

ذره‌ای در پاسداری از انقلاب تردید نداریم ، گله‌مندیم که مسئولان چرا از ظرفیت بسیج استفاده نمی‌کنند؟

 

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم صبحگاه رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج در مشهد

مقدس گفت: ما گله‌مندیم که مسئولان از ظرفیت بسیج استفاده نمی‌کنند، ولی مایوس نیستیم.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی خبرگزاری فارس، سردار غلامحسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین و

جانشین فرمانده کل سپاه در امور بسیج در رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد رسول الله(ص) ۲

حضرت رضا (ع) این فرصت نصیب شد در کنار بسیجیانی که در پاسداری از انقلاب اسلامی لحظه ای درنگ

نکردند حضور داشته باشیم.

سردار غیب پرور با بیان اینکه امروز اول محرم الحرام آغاز ایام حزن اهل بیت علیهم السلام و قاطبه شیعیان

 است، افزود: ایام شهادت حضرت سید الشهدا(ع) را تسلیت عرض میکنم و به آستان ملکوتی آن امام معصوم و

بزرگوار عرض ادب دارم؛ از خداوند می‌خواهیم ما را جزء شیعیان حقیقی حضرت قرار دهد و مملکت اسلامی رادر

 مسیر پیشرفت و تعالی موفق بدارد.

وی با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی مینیاتوری از عاشورای حسینی است، اظهار داشت: حرکت امام حسین (ع)

 برای همه ما گوشزدی بود که راه رشد در پناه دین خدا میسر است ولی دشمن این پیام را نمی خواست بربتابد.

 

سردار غیب‌پرور تصریح کرد: وقتی هوای نفسانی غالب و کانون ثروت و قدرت در جامعه خودنمایی کند

 می توانند دست به دست هم دهند و تا جایی پیش روند که سبط پیامبر (ص) را به شهادت برسانند. 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه تأکید کرد: همه ائمه معصومین علیهم السلام نور واحد هستند ولی

همه در مظلومیت و غربت شهید شدند خدا هم به برکت اسلام، ملتی بیدار، امام عظیم الشأن و روحانیت ایران را

تفضل فرمود.

وی با اشاره به اینکه ما نیازی به رستم و اسفندیار نداریم تا زمانی که برونسی و شوشتری و کاوه داریم؛ ادامه داد:

قاطبه ملت ایران دلداده مکتب امام حسین (ع) هستند ولی دشمن تمام قد در برابر انقلاب ایستاد وچه ددمنشی

ها و توطئه هایی که علیه ما ایجاد نکرد.

  وی افزود: روسیاهی آنروز از آن دشمنان ماست، آنان می خواستند چهل سالگی انقلاب محقق نشود ولی امروز

شاهد شکوفایی انقلاب در عمر چهل سالگی آن هستیم.

 سردار غیب پرور با اشاره به اینکه در شرایط اقتصادی فعلی دولت می تواند از ظرفیت های عظیم بسیج در حل

 مشکلات استفاده کند، عنوان کرد: ما گله مندیم که مسئولان از ظرفیت بسیج استفاده نمی‌کنند ولی مایوس

نیستیم.

  جانشین فرمانده کل سپاه در امور بسیج گفت: وقتی قرار شد نام رزمایش انتخاب شود ذهن ما سراغ دفاع

 مقدس رفت. آن روزها اعزام بزرگ سپاهیان محمد رسو الله(ص) صورت گرفت لذا خواستیم این رزمایش یاد آن

 اعزام بزرگ را زنده کند و نام رزمایش را همنام پیامبراکرم (ص) نهادیم .

رئیس سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: ما در پاسداری از انقلاب ذره‌ای تردید نداریم. فرمانده استان میان

 مردم می آید و مشکلات مردم را می شنود. این دوران سخت است ولی می گذرد. 

وی در انتها با اشاره به اینکه میدان های خطر زایشگاه فتح و ظفر است، خاطرنشان کرد: دشمن برای ما خط و

 نشان نکشد ما آمده ایم در این دوران راه مقدس امام حسین (ع) را با گام های محکم بپیماییم. انتهای این

مسیر طولانی متصل به حکومت حضرت حجت(عج) است، لذا محکم باشیم و با زبان امید سخن بگوییم.

نومیدی در قاموس انقلاب اسلامی زشت است.

 


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 20 شهريور 1397برچسب:, توسط smsreson

 

توصیه‌ها و حمایت‌های رهبر انقلاب در مورد علوم نانو

 

اینک پرچمداری در دنیا

 

پنل اس ام اس  پنل پیامک      پنل پیامک پیام رسون      پیام کوتاه       

پنل اس ام اس

 

 

 

براساس جدیدترین رتبه‌بندی پایگاه آی اس آی چین با 33,428 مقاله در صدر فهرست مقالات نانو قرار دارد و بعد از آن آمریکا با 12042 مقاله دوم، هند با 7303 مقاله سوم، ایران با 5089 مقاله رتبه چهارم و کره جنوبی با 4782 مقاله رتبه پنجم در جهان را دارند.

 

 

«نانو» واژه‌ای است که احتمالا بارها شنیده‌ و با برخی از کاربردهای آن در صنایع مختلف آشنا شده‌اید.

براساس گزارش سایت «نانو»، نانوتکنولوژی، فناوری جدیدی است که تمام دنیا را فرا گرفته و به تعبیری دقیق‌تر «نانوتکنولوژی بخشی از آینده نیست بلکه همه آینده است».

فناوری نانو چیست؟

نانوتکنولوژی، دانش، مهندسی و فناوری در مقیاس نانو و یا به عبارت دیگر و مطالعه کاربرد اشیاء بسیار ریز و استفاده از آنها در تمام حوزه‌های علوم نظیر شیمی، زیست‌شناسی، علوم مواد و مهندسی است.

از همین تعریف ساده برمی‌آید که نانوتکنولوژی یک رشته جدید نیست، بلکه رویکردی جدید در تمام رشته‌هاست.

 

معنای لغوی «نانو» 

نانو واژه‌ای با ریشه یونانی و به معنای «کوتوله» است که در علم اندازه گیری، پیشوند نانو قبل از واحدهای اندازه گیری متر، ثانیه، گرم و… می‌آید.

تاریخچه نانو

 

تاریخچه نانوتکنولوژی، توسعه مفاهیم و کارهای تجربی انجام گرفته در زمینه نانوتکنولوژی را شرح می‌دهد. گرچه نانوتکنولوژی یکی از پیشرفت‌های اخیر تحقیقات علمی است اما توسعه مفاهیم بنیادی آن در یک دوره طولانی اتفاق افتاده است.

در طول تاریخ بشر از زمان یونان باستان، دانشمندان آن دوره بر این باور بودند که مواد را می‌توان آنقدر به اجزاء کوچک تقسیم کرد تا به ذراتی رسید که خردنشدنی هستند و ذرات بنیان مواد را تشکیل می‌دهند.

شاید بتوان دموکریت فیلسوف یونانی را پدر فناوری و علوم نانو دانست چرا که در حدود 400 سال قبل از میلاد مسیح او اولین کسی بود که واژه اتم (در زبان یونانی به معنای تقسیم‌نشدنی)‌ را برای توصیف ذرات سازنده مواد به کار برد.

از طرفی نقطه شروع و توسعه اولیه فناوری نانو به طور دقیق مشخص نیست. شاید بتوان گفت که اولین نانوتکنولوژیست‌ها شیشه‌گران قرون وسطایی بودند که از قالب‌های قدیمی برای شکل‌دادن شیشه‌هایشان استفاده می‌کردند. در آن زمان برای ساخت شیشه‌های کلیساهای قرون وسطایی از ذرات نانومتری طلا استفاده می‌‌شد و با این کار شیشه‌های رنگی بسیار جذابی بدست می‌آمد.

 

چهل سال پیش ایده و مفهوم علوم نانو و نانوتکنولوژی با سخنرانی فیزیکدانی به اسم «ریچارد فاینمن» در هم‌اندیشی انجمن فیزیک آمریکا در موسسه فناوری کالیفرنیا در 29 دسامبر 1959 آغاز شد. 

 

حدود 10 سال بعد پروفسور «نوریو تونیگوچی» از دانشگاه علوم توکیو، نخستین فردی بود که واژه «نانوتکنولوژی» را در کنفرانس سال 1974 برای شرح فرایندهای نیمه‌هادی مطرح کرده و ماهیت کنترل در مقیاس یک نانومتر را نشان داد. 

 

پس از آن «کی‌اریک درکسلر» مفهوم نانوتکنولوژی را بسط داده و معروف کرد و رشته نانوتکنولوژی مولکولی را بنیان نهاد. 

مقیاس نانو 

آیا اندازه نانو را می‌دانید؟ نظام بین‌المللی واحدها از پیشوند نانو به جای یک میلیاردم استفاده می‌کند. تصور این که این عدد چقدر کوچک است مشکل بوده. به عنوان مثال موی انسان حدود 80 تا 100 هزار نانومتر قطر دارد.

سامانه پیامک پیام رسون   متن پیامکی  تبلیغات اس ام اسی   نظر سنجی پیامکی  بلک لیست مخابرات

کاربردهای فناوری نانو 

محققان قادر به ایجاد ساختارهایی از مواد خواهند شد که در طبیعت نبوده و شیمی مرسوم نیز قادر به ایجادشان نبوده‌است. برخی از مزایای نانوساختارها عبارتست از مواد سبک‌تر، قوی‌تر و قابل برنامه‌ریزی، کاهش هزینه عمر کاری از طریق کاهش دفعات نقص فنی، ابزارهایی نوین بر پایه اصول و معماری جدید، بکارگیری کارخانجات مولکولی یا خوشه‌‌ای که مزیت مونتاژ مواد در سطح نانو را دارند.

1-نانوتکنولوژی در پزشکی و بدن انسان:

فراتر از سهل‌شدن استفاده بهینه از دارو، نانوتکنولوژی می‌تواند فرمولاسیون و مسیرهایی برای رهایش دارو تهیه کند، که به‌نحو حیرت‌انگیزی توان درمانی داروها را افزایش می‌دهد.

 

پنل اس ام اس

2- تکنولوژی نانو در هوا و فضا :

محدودیت‌های شدید سوخت برای حمل بار به مدار زمین و ماورای آن، و علاقه به فرستادن فضاپیما برای ماموریت‌های طولان به مناطق دور از خورشید ، کاهش مداوم اندازه، وزن و توان مصرفی را اجتناب‌ناپذیر می‌سازد. مواد و ابزارآلات نانوساختاری، امید حل این مشکل را به وجود آورده‌است.

نانوساختن همچنین در طراحی و ساخت مواد سبک‌وزن، پرقدرت و مقاوم در برابر حرارت، موردنیاز برای هواپیماها، راکت‌ها، ایستگاه‌های فضایی و سکوهای اکتشافی سیاره‌ا‌ی یا خورشیدی، تعیین‌کننده است. 

3- کاربرد ریزذره ها در صنایع نظامی و امنیت ملی:

از جمله برخی کاربردهای دفاعی ریز ذره‌ها می‌توان از تسلط اطلاعاتی از طریق نانوالکترونیک پیشرفته به عنوان یک قابلیت مهم نظامی، امکان آموزش موثرتر نیرو به کمک سیستم‌های واقعیت مجازی پیچیده‌تر حاصله از الکترونیک نانوساختاری، استفاده بیشتر از اتوماسیون و نانوربات‌های پیشرفته برای جبران کاهش نیروی انسانی نظامی، کاهش خطر برای سربازان و بهبود کارآیی خودروهای نظامی، دستیابی به کارآیی بالاتر (وزن کمتر و قدرت بیشتر) موردنیاز در صحنه‌های نظامی و در عین‌حال تعداد دفعات نقص فنی کمتر و هزینه کمتر در عمر کاری تجهیزات نظامی، پیشرفت در امر شناسایی و در نتیجه مراقبت عوامل شیمیایی، زیستی و هسته‌ا‌ی، بهبود طراحی در سیستم‌های مورد استفاده در کنترل و مدیریت عدم تکثیر سلاح‌های هسته‌ا‌ی، تلفیق ابزارهای نانو و میکرومکانیکی برای کنترل سیستم‌های دفاع هسته‌ا‌ی نام برد. 

4- کاربرد نانوتکنولوژی در صنعت الکترونیک

ذخیره‌سازی اطلاعات در مقیاس فوق‌‌العاده کوچک، با استفاده از این فناوری می‌توان ظرفیت ذخیره‌سازی اطلاعات را در حد 1000 برابر یا بیشتر افزایش دهد و نهایتاً به ساخت ابزارهای ابرمحاسباتی به کوچکی یک ساعت مچی منتهی شود.

ساخت تراشه‌ها در اندازه­‌های فوق‌العاده کوچک به عنوان مثال در اندازه‌های 32 تا 90 نانو متر، تولید دیسک‌های نوری 100 گیگا بایتی در اندازه‌­های کوچک نیز هست.

5 - کشور اول در فناوری نانو 

براساس جدیدترین رتبه‌بندی پایگاه (ISI) چین با 33,428 مقاله در صدر فهرست مقالات نانو قرار گرفت و بعد از آن آمریکا با 12042 مقاله دوم، هند با 7303 مقاله سوم و ایران با 5089 مقاله رتبه چهارم و کره جنوبی با 4782 مقاله رتبه پنجم در جهان را کسب کردند.

 

تاریخچه فناوری نانو در ایران، از تولد، توسعه تا پیشتازی

در سال 1379 اولین جرقه‌های توجه خاص کشورها و دولت‌ها به فناوری نانو در جهان زده شد. تا قبل از این فقط در برخی مراکز تحقیقاتی و دانشگاهی، آن هم به صورت پراکنده، تحقیقات در زمینه فناوری نانو انجام می‌شد.

آرام آرام با شناخته شدن اهمیت و بزرگی این فناوری و نقشی که در آینده فنی و اقتصادی دنیا دارد، کشورهای بزرگ و پیشرفته برای بهره‌گیری از فرصت این فناوری وارد میدان مسابقه می‌شوند. هرچند موج‌های علمی و فنی معمولاً با یک فاصله زمانی چند ده ساله به ایران می‌رسد، اما فناوری نانو در ایران، مسیری غیر از دیگر فناوری ها را در پیش می‌گیرد.

اول اسفند 1379 موضوع جدیدی با عنوان فناوری نانو در کشور ما مطرح شد و موضوع مورد بررسی قرار گرفت. سال 1380،  تیم مطالعاتی با عنوان کمیته مطالعات سیاست فناوری نانو تحقیقات خود را ادامه داد. با تشکیل این کمیته، سایت فارسی فناوری نانو و چاپ یک خبرنامه آغاز می‌شود و فعالیت ترویجی برای مخاطبان مختلف کلید می‌خورد.

در دی ماه سال 1383 مقام معظم رهبری در دیدار جمعی از روسای دانشگاه‌ها به قضیه نانوتکنولوژی اشاره کردند و فرمودند: موضوع را زود فهمیده‌ایم. یعنی نگذاشتیم بعد از چهل سال بفهمیم که چنین چیزی در دنیا پدید آمده است. در اوایل کار این موضوع را فهمیده ایم و الان هم دنبالش هستیم. اگر بودجه داده شود، تشویق بشود و افرادی برای پیگیری این کار گماشته شوند، خواهید دید دیری نخواهد گذشت که در سطح اول دنیا قرار خواهیم گرفت.

نمایندگی پیامک      ارسال انبوه پیامک       ارسال خبری          پنل پیام کوتاه 

 

مشارکت ایران در تلاش بین المللی برای استانداردسازی نانو

اواخر سال 83 حرکت بین المللی برای استانداردسازی فناوری نانو آغاز می شود. پیشنهاد تشکیل یک کمیته برای استانداردسازی فناوری نانو در سازمان بین المللی استاندارد (ISO) مطرح و تصویب می شود. این کمیته با عنوان ISO/TC229 با حضور 23 عضو فعال و 7 عضو ناظر تشکیل می شود.

ایران از ابتدا به عنوان عضو اصلی این کمیته پذیرفته می شود و گارگروهی را با مدیریت مشترک ستاد و سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران، به صورت متناظر با کمیته بین المللی تشکیل می دهد. کمیته استاندارد سازی فناوری نانوی ایران به صورت مستمر و فعال در نشست های شش ماهه ی کمیته بین المللی حضور می یابد.   

پنل اس ام اس  

محصولات ایران

شرکت های ایرانی با طراحی و ساخت محصولات مبتنی بر فناوری نانو، در حال ورود به بازارهای داخلی و بین المللی هستند که تعدادی از آنها از این قرار است.

• ساخت چندین نوع از تجهیزات آزمایشگاهی ازجمله میکروسکپ STM، مغناظیس سنج و دستگاه کروماتوگرافی گازی. میکروسکپ STM علاوه بر مراکز تحقیقاتی داخلی، به کشور مالزی نیز صادر می شود.

• تصفیه آب با نانوفیلتراسیون

این سیستم ابتدا به صورت آزمایشی بر روی رودخانه کارون نصب و راه اندازی شد و هم اکنون در سطح وسیع تر در یکی از شهرهای خوزستان در حال پیاده شدن است.

• تولید انواع نانومواد از جمله فلزات و اکسیدهای فلزی

• تولید نانولوله های کربنی در مقیاس بالا. روش تولید این ماده به صورت چندین پتنت بین المللی ثبت شده است.

این ساختار کربنی در مصارفی همچون پایه ی کاتالیست های نفتی، ذخیره و هیدروژن و تولید کامپوزیت ها به کار می رود.

• تولید انواع محصولات ضد باکتری با استفاده از نانومواد

• ساخت دستگاه های تولید کننده ی الیاف نانومتری در انواع آزمایشگاهی، صنعتی و قابل حمل

• تولید بتن مقاوم در برابر خوردگی با استفاده از افزودنی های نانومتری

• تولید نانوفیلترهای تصفیه کننده هوا، در چندین نوع خانگی، صنعتی و قابل استفاده در خودرو

• تولید لوله های پلیمری بدون صدا برای آب و فاضلاب

• تولید بسته بندی های مواد غذایی و میوه با هدف افزایش عمر محصولات

• تولید قطعات نانوکامپوزیتی برای استفاده در خودرو

• تولید انواع لباس های ضد آب و ضد لک.

• تولید کاشی و سرامیک های ضد لک

• تولید مواد تثبیت کننده شن و خاک

• شیشه های کنترل کننده انرژی برای استفاده در ساختمان

• روانکارهای مبتنی بر نانوذرات برای کاهش مصرف سوخت خودرو

براساس این گزارش، سعید سرکار، دبیر ستاد توسعه فناوری نانو در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، به پیشرفت نانوفناوری در کشورمان اشاره کرد و گفت: نانو فناوری این امکان را دارد که وضعیت زندگی مردم را بهبود ببخشد و در کشور تولید ثروت کند.

وی افزود: ما اکنون 35 هزار نفر دانشجو و فارغ‌التحصیل در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری در حوزه نانو فناوری داریم و این در حالی است که در آغاز راه تنها 10 استاد در زمینه نانو فناوری داشتیم.

وی گفت: اکنون2450 عضو هیئت علمی فعال در حوزه نانو فناوری داریم و سال گذشته 9325 مقاله علمی در سطح جهانی منتشر کرده‌ایم.

دبیر ستاد توسعه فناوری نانو هم‌چنین با اشاره به فعالیت این ستاد در توسعه این علم در حوزه دانش‌آموزی نیز افزود: یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های ما تشکیل 247 نهاد ترویجی فعال در حوزه نانو در سطح دانش‌آموزی بود که این نهادها متولی آموزش معلمان و ترویج نانو در مدارس کشور هستند.

 


ادامه مطلب


قضایای سوریه و شکست آمریکا در آن نشان داد آمریکا مهارشدنی است

 

 

 

حضرت آیت الله خامنه ای در دیدار رئیس جمهور روسیه و هیأت همراه گفتند: همکاری ایران و روسیه در موضوع سوریه یک نمونه برجسته و یک تجربه بسیار خوب از همکاری دوجانبه است که به معنای واقعی کلمه، هم افزایی است.

 

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی امشب (جمعه) در دیدار آقای ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه و هیأت همراه، ضمن اظهار امیدواری برای پر ثمر بودن نشست سه جانبه تهران، سخنان رییس جمهور روسیه مبنی بر لزوم گسترش هرچه بیشتر همکاری‌های دوجانبه را تأیید کردند و گفتند: همکاری ایران و روسیه در موضوع سوریه یک نمونه برجسته و یک تجربه بسیار خوب از همکاری دو جانبه است که به معنی واقعی کلمه، هم افزایی است.

رهبر انقلاب اسلامی، با تأکید بر اینکه همکاری‌های دو جانبه ایران و روسیه می تواند در مسائل جهانی نیز گسترش یابد، افزودند: یکی از مواردی که دو طرف می توانند با یکدیگر همکاری داشته باشند، مهار امریکا است زیرا امریکا یک خطر برای بشریت است و امکان مهار آن نیز وجود دارد.
حضرت آیت الله خامنه ای قضایای سوریه را یک نمونه موفق از مهار امریکا برشمردند و خاطرنشان کردند: امریکایی‌ها اکنون در سوریه شکست واقعی خورده اند و به اهداف خود نرسیدند.
ایشان با تشریح اهداف امریکا در ابتدای قضایای سوریه بویژه بعد از سرنگونی حکومت‌های وابسته به امریکا در مصر و تونس گفتند: امریکایی‌ها قصد داشتند با استفاده از شرایط به‌وجود آمده در آن زمان در کشورهای عربی، ضربه وارده در مصر و تونس را در سوریه و با سرنگونی حکومت طرفدار مقاومت جبران کنند اما اکنون کاملاً شکست خورده اند.
رهبر انقلاب اسلامی تحریم ایران، روسیه و ترکیه از جانب امریکا را یک نقطه اشتراک بسیار قوی برای گسترش همکاری‌ها دانستند و افزودند: جمهوری اسلامی ایران و روسیه باید ضمن گسترش همکاری‌های سیاسی و اقتصادی، توافق های انجام گرفته در نشست تهران را با جدیت پیگیری کنند.
حضرت آیت الله خامنه ای همچنین بر انجام مبادلات و معاملات اقتصادی خارج از چارچوب دلار تأکید کردند.

رهبر انقلاب اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود به اظهارات آقای پوتین در خصوص برجام اشاره کردند و گفتند: جمهوری اسلامی ایران تاکنون به تعهدات خود در برجام پایبند بوده است اما اروپایی ها به وظایف خود عمل نکرده اند و این قابل قبول نیست که ما به‌طور کامل به تعهدات خود در برجام عمل کنیم اما آنها تعهدات خود را انجام ندهند.

حضرت آیت الله خامنه ای، با خیرخواهانه خواندن دیدگاه رئیس جمهور روسیه درباره برجام تأکید کردند: جمهوری اسلامی ایران درخصوص برجام موضعی را خواهد گرفت که به نفع منافع و عزت کشور و ملت باشد.
ایشان افزودند: اگرچه امریکایی‌ها فعلاً درباره ایران، مسائل موشکی و مسائل منطقه را مطرح می کنند اما مسئله آنها با جمهوری اسلامی ایران فراتر از این مسائل است.
رهبر انقلاب اسلامی خاطرنشان کردند: امریکایی‌ها ۴۰ سال است که می خواهند ریشه جمهوری اسلامی ایران را بِکَنند اما ما در این مدت، بیش از چهل برابر رشده کرده ایم که همین ایستادگی جمهوری اسلامی و موفقیت های آن، یک نمونه موفق دیگر از مهار امریکا است.
حضرت آیت الله خامنه ای همچنین با تأکید بر وجود زمینه برای نقش آفرینی سیاسی روسیه در دیگر مسائل منطقه، به شرایط اسف بار مردم یمن و کشتار آنان به‌وسیله سعودی‌ها اشاره کردند و افزودند: سعودی‌ها قطعاً در یمن به نتیجه نخواهند رسید و نخواهند توانست مردم مقاوم یمن را به زانو درآورند.
در این دیدار که آقای جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور نیز حضور داشت، رئیس‌جمهور روسیه مذاکرات با همتای ایرانی خود در خصوص مسائل دوجانبه و مسئله سوریه را پر بار و بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: ما در این مذاکرات بر گسترش روابط دوجانبه در همه زمینه‌ها بویژه همکاری‌های اقتصادی و تجاری تأکید کردیم.
آقای پوتین افزود: در بخش انرژی، پیشنهاد احداث پروژه جدید نیروگاه هسته‌ای و نیروگاههای با ظرفیتِ کم را مطرح کردیم و برقی‌سازی خطوط راه‌آهن و افزایش فروش نفت ایران را مورد بررسی قرار دادیم.

رئیس‌جمهور روسیه، ظرفیت‌ها و امکانات موجود برای توسعه روابط دو کشور را بسیار بیشتر از سطح کنونی همکاری‌ها دانست و با اشاره به مانع‌تراشی آمریکا در این زمینه با توسل به روشهای مختلف از جمله تبادلات مالی گفت: آمریکایی‌ها با ایجاد محدودیت در تبادلات مالی در حال انجام یک اشتباه راهبردی هستند زیرا به قیمت یک موفقیت سیاسی و کوتاه‌مدت، موجب سلب اعتماد از دلار در فضای جهانی و تضعیف آن خواهند شد.

رئیس‌جمهور روسیه، مسئله برجام را محور بعدی مذاکرات دوجانبه با رئیس‌جمهور ایران خواند و با ابراز تأسف از پایبند نبودن برخی طرفهای مقابل ایران در برجام به تعهدات‌شان، گفت: آمریکایی‌ها با اقدامات نابجا شرایط را خراب کرده‌اند‌ و اروپایی‌ها نیز به دلیل وابستگی به آمریکا در عمل تابع آنها هستند، اگرچه اعلام می‌کنند به دنبال راههایی برای حفظ برجام نیز هستند.

 


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 17 شهريور 1397برچسب:, توسط smsreson

متن از : پنل اس ام اس شیراز

 

پنل اس ام اس

 

 

مودم GSM چیست؟

مودم GSM یا مودم GPRS یا 3G مودم ، نوع خاصی از مودم است که سیم کارت را قبول می کند و بر

روی یک اشتراک به اپراتور تلفن همراه عمل می کند، درست مثل یک تلفن همراه. از دیدگاه اپراتور تلفن

 همراه، یک مودم GSM درست مثل تلفن همراه به نظر میرسد.

هنگامی که یک مودم GSM به یک کامپیوتر متصل است، این اجازه را می دهد تا رایانه از مودم GSM

برای برقراری ارتباط در شبکه تلفن همراه استفاده کند. در حالی که این مودم های GSM اغلب برای ارائه

اتصال به اینترنت همراه استفاده می شوند، بسیاری از آنها همچنین می توانند برای ارسال و دریافت پیام

های SMS و MMS استفاده شوند.

 

 نرم افزار پیامک پیام رسون از تلفن های اندروید به  عنوان دستگاه های مودم GSM برای ارسال و دریافت

 پیام های SMS و MMS پشتیبانی می کند.

 

مودم GSM می تواند یک دستگاه مودم اختصاصی با یک سریال، USB یا بلوتوث باشد، یا می تواند یک

تلفن همراه باشد که قابلیت های مودم GSM را فراهم می کند.

 

برای راحتی کار شما، مودم GSM به عنوان یک اصطلاح عمومی برای اشاره به هر مودم که از یک یا چند

 پروتکل در خانواده تکاملی GSM پشتیبانی می کند، از جمله فناوری های 2.5G GPRS و EDGE، و  

همچنین 3G فن آوری های WCDMA، UMTS، HSDPA و HSUPA.

 

یک مودم جی اس ام رابطی را فراهم می کند که برنامه های ارسال پیام کوتاه و متن پیامکی و پیام تبلیغاتی

 را قادر می سازد تا پیام ها را از طریق رابط مودم ارسال و دریافت کنند. اپراتور تلفن همراه هزینه ارسال و

دریافت این پیام را همانطور که به صورت مستقیم بر روی یک تلفن همراه انجام می شود. برای انجام این

وظایف، یک مودم GSM باید از "مجموعه دستورالعمل گسترده AT" برای ارسال / دریافت پیام های SMS

پشتیبانی کند، همانگونه که در مشخصات ETSI GSM 07.05 و 3GPP TS 27.005 تعریف شده است.

 

مودمهای GSM می توانند یک راه سریع و کارآمد برای شروع کار بازاریابی اس ام اسی و تبلیغات پیامکی و

برند سازی باشند، زیرا اشتراک ویژه ای برای ارائه دهنده خدمات پیام کوتاه مورد نیاز نیست. در اغلب نقاط

جهان، مودم های GSM یک راه حل مقرون به صرفه و کم هزینه برای شروع یک کسب و کار موفق است. .

 

یک مودم GSM می تواند یک دستگاه مودم اختصاصی با یک اتصال سریال، USB یا بلوتوث، برای شروع

کار باشد. برای شروع، یک سیم کارت را در GSM مودم قرار دهید و آن را به یک پورت USB موجود در

رایانه خود متصل کنید.

 

یک مودم GSM همچنین می تواند یک تلفن همراه استاندارد GSM همراه با درایور کابل و نرم افزار

مناسب برای اتصال به یک پورت سریال یا پورت USB در کامپیوتر شما باشد. هر گوشی که از دستور

"extended AT command" پشتیبانی می کند برای ارسال انبوه پیامک  میتواند استفاده شود

توجه داشته باشید که تمام تلفن های همراه از این رابط مودم پشتیبانی نمی کنند.

 

با توجه به مسائل مربوط به سازگاری که می تواند با تلفن های همراه وجود داشته باشد، استفاده از یک

 مودم اختصاصی GSM از یک تلفن همراه GSM ترجیح داده می شود. این بیشتر از یک موضوع با پیام

MMS است، و در صورت تمایل برای دریافت پیام های MMS ورودی با دروازه، رابط مودم در بسیاری از

 تلفن های GSM تنها به شما اجازه ارسال پیام های MMS را می دهد. این به این دلیل است که تلفن

همراه به طور خودکار پیام های دریافت پیام MMS را بدون فرستادن آنها از طریق رابط مودم پردازش می

کند.

همچنین لازم به ذکر است که تمام گوشی ها از رابط کاربری مودم برای ارسال پیامک انبوه  پشتیبانی

نمی کنند. به ویژه، اکثر تلفن های هوشمند، از جمله Blackberries، iPhone و دستگاه های

 Windows Mobile، این رابط مودم GSM برای ارسال و دریافت پیام های SMS از همه گوشی ها

پشتیبانی نمی کنند. علاوه بر این، گوشی های نوکیا که از رابط کاربری S60 (سری 60) استفاده می کنند

 که مبتنی بر Symbian است، فقط از ارسال پیام های SMS از طریق رابط مودم پشتیبانی می کنند و از

طریق رابط مودم دریافت SMS دریافت نمی کنند.

 

سامانه پیامک پیام رسون و پنل اس ام اس آماده ارائه بهترین پکیج های سفارشی و پنل پیامک به شما

عزیزان است.

 

 


ادامه مطلب


انتخاب بهترین بهترینها

اگر شما  در فکر این هستید که تبلیغات پیامکی و بازاریابی اس ام اسی برای کسب وکارتان انتخاب کنید و

واقعا نمی دانید که چگونه کار می کند یا شما چگونه  باید پنل اس ام اس و پنل پیامک را سفارش بدهید؟

 این مقاله برای شماست. قبل از اینکه شما دست به کار شوید ما (سامانه پیامک پیام رسون ) آنچه را که

شما نیاز دارید در اختیارتان میگذاریم.

 

متن از پنل اس ام اس شیراز

گام اول - مبانی

تماس

برای اینکه اولین ارسال انبوه پیامک  خود را شروع کنید، باید برخی اطلاعات مشتریان و مخاطبین را جمع

 آوری کنید. میتوانید یکی از امکانات این سامانه پیامکی که جمع آوری داده ها و جمع آوری اطلاعات

مخاطبین برای شماست استفاده کنید. بهترین زمان و موقع برای شروع ارسال پیام کوتاه و متن پیامکی و

پیام تبلیغاتی این است که با ید هر اطلاعات و داده هایی از مشترییان و مخاطبین که شما در حال حاضر به

آن دسترسی دارید را در اختیار داشته باشید. این نوع از داده ها و دیتا را میتوانید در رایانه یا تلفن همراه

خود به صورت کد یا رمزینه نگهداری کنید تا از آنها سؤ استفاده نشود. ،

 

مخاطبانتان شما را زبانزد میکنند.

شما با یک ایده خوب ، میتوانید  مشتریان ومخاطبین خودرا  به راحتی وبدون هیچگونه هزینه ای بازاریاب و

 ویزیتور خودتان کنید. با طرح نظر سنجی اس ام اسی و قرعه کشی پیامکی و جوايز نفیس ، نظر همگان را

جلب کنید.

شما برای ایجاد برقراری ارتباط متقابل با مخاطب وارتباط نزدیک از سامانه پیامکی تعاملی استفاده کنید .

 

گام دوم - استراتژی

یک استراتژی خوب برای بازاریابی متنی و برند سازی ایجاد حس اعتماد و احترام وارزش قائل بودن برای

مخاطب وخریدار است که باعث رونق کسب وکار وپیشرفت میشود.

 

1.کمی تفکر کنید.

براحتی متوجه میشوید که  اکثریت  بسیار علاقه مند به مد  هستند و در این مورد نگرانی هایی دارند . آنها  

دوست ندارند جدید ترینها را از دست بدهند. متن معرفی کالا ومحصول جدید برای شما معجزه میکند.

 

2. ارتقاء

شما نمی توانید به اطلاعات فعلی خود تکیه کنید، زیرا این کار مشتری های جدید را به کسب و کار شما

جذب نمی کند. با ترویج کمپین اس ام اس شما می توانید نرخ های انتخاب را افزایش دهید و پیام بازاریابی

خود را حتی بیشتر گسترش دهید.

از یک کلمه کلیدی یا کلید واژه برای وب سایت و صفحات رسانه های اجتماعی خودانتخاب کنید ، که

مشتریان بتوانند به صورت خودکار برای گرفتن جایزه و هدیه از کمپین پیامکی، شما و برند شما را انتخاب

کنند و رای مثبت بدهند.

 

3. هماهنگ باشید.

هیچ پیامی برای ارسال بی مقصد وبی پاسخ نیست.سامانه پیامک پیام رسون وپنل اس ام اس شیراز

 رویاهاتان را به حقیقت تبدیل میکند.

 

با ما بهترینها را تجربه کنید373257258-071


ادامه مطلب


موشک‌های بالستیک بدر 1، تاسیسات نفتی عربستان را هدف قرار دادند

 

اقتصادنیوز: ارتش و کمیته های مردمی یمن تاسیسات نفتی شرکت آرامکو عربستان در استان جیزان

 

عربستان را هدف حملات موشکی خود قرار دادند.

 

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، منابع یمنی اعلام کردند که در این حمله موفقیت آمیز از

 

 موشک های بدر -1 استفاده شد.

 

 

حمله به تاسیسات نفتی آرامکو در جیزان دو روز بعد از حمله موفقیت آمیز نیروهای یمنی به یک

فروند ناوچه جنگی عربستان در این استان انجام می شود.

 

بر اثر هدف قرار گرفتن این شناور شماری از نظامیان سعودی و نیروهای مزدور کشته و زخمی

شدند.

یک مقام یمنی گفت: حمله به شناور در پاسخ به اقدام اخیر نیروهای متجاوز ائتلاف به قایق صیادان

یمنی صورت گرفت.

به دنبال حملات وحشیانه جنگنده های سعودی به صیادان یمنی در نزدیکی سواحل الحدیده، 12 نفر

شهید و 7 تَن دیگر مفقود شده اند.

یمنی ها ماه گذشته هم موفق شدند یک ناو جنگی عربستان با نام 'الدمام' در دریای سرخ هدف قرار

 دهند و خسارات زیادی به آن وارد کنند.

 


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 13 شهريور 1397برچسب:, توسط smsreson

هشدار آیت‌الله مکارم شیرازی نسبت به وقوع برخی

 انحرافات در عزاداری‌ها

 

گروه استانها- مرجع تقلید شیعیان گفت: امروزه مداحی نسبت به سابق گسترده‌تر شده است؛ به

همین دلیل باید مراقبت‌های ویژه‌ای در این خصوص صورت گیرد؛ نباید به نام مداحی کارهای

 سیاسی و جناحی کرد.

 

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله مکارم شیرازی، این مرجع تقلید

امروز در دیدار مدیران رادیو معارف و رادیو محرم، محرم و عاشورا را از سرمایه‌های مهم شیعه دانست

و اظهار داشت: دشمنان به دنبال ضربه زدن به مرجعیت و عاشورا هستند و به این مسئله اذعان می‌کنند و

برای تحقق آن سرمایه‌گذاری عظیمی را صورت داده‌اند.

وی انقلاب اسلامی ایران را نشأت گرفته از قیام عاشورا ارزیابی و تصریح کرد: در مسائل مربوط به

محرم و عاشورا تمام جناح‌ها و گروه‌ها ورود می‌کنند و اختلافات کنار می‌رود و این حلقه اتصال بسیار

ارزشمند است.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به نقشه‌های دشمنان برای کمرنگ کردن حضور مردم در برنامه‌های

 عزاداری محرم و عاشورا، نسبت به وقوع برخی آسیب‌ها هشدار داده و بر لزوم مراقبت همگان در این

خصوص تأکید کرد.

وی با یادآوری توصیه‌های همیشگی خود به مداحان، بیان کرد: امروزه مداحی نسبت به سابق گسترده‌تر

 شده است؛ به همین دلیل باید مراقبت‌های ویژه‌ای در این خصوص صورت گیرد؛ نباید به نام مداحی

کارهای سیاسی و جناحی کرد؛ خطبای محترم نیز باید مراقبت‌های لازم را داشته باشند.

آیت‌الله مکارم شیرازی با بیان اینکه در برنامه‌های مربوط به رادیو محرم از جنبه‌های معرفتی غفلت

 نشود، اظهار داشت: رادیو محرم باید جنبه تبیین گری و هدایت‌گری داشته باشد؛ رسانه‌ها نیز نباید تابع

 خواسته‌ها باشند، بلکه بایستی با توجه به آموزه‌های دینی معیارها را رعایت کنند.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به سبک‌های رایج در مداحی، برخی از آن‌ها را سبُک و دور از شأن

عزاداری امام حسین(ع) دانسته و بر لزوم پرهیز ازاین‌گونه سبک‌ها تأکید کرد.

وی در پایان گفت: امیدواریم که همه این سرمایه عظیم را پاسداری کنیم و برای پیشرفت اسلام و مکتب

اهل‌بیت(ع) از آن بهترین بهره‌گیری را داشته باشیم.

 

 


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 12 شهريور 1397برچسب:, توسط smsreson

بیانیه حزب اصلاح‌طلب کارگزاران: دولت فاقد استراتژی اقتصادی است/ کابینه روحانی مجمع بوروکرات‌های بی‌انگیزه است

حزب کارگزاران در بیانیه‌ای با اشاره به حضور رئیس‌جمهور در مجلس، از لزوم بازسازی دولت سخن گفته و

تاکید کرده است که دولت حسن روحانی نیاز به خون تازه دارد.

 

 

 

 

 

 

 متن کامل این بیانیه را به شرح زیر است:

به‌ نام خدا

حضور رئیس‌جمهوری اسلامی ایران دکتر حسن روحانی در صحن مجلس شورای اسلامی برای پاسخ‌گویی به پرسش‌های نمایندگان گرچه نه  مجلس را «قانع» کرد نه ملت را «راضی» ساخت اما می‌تواند سرآغازی برای «اصلاحات راهبردی» در دولت از هر دو جهت «سیاستگذاری و اجرا» باشد.

ما کارگزاران سازندگی ایران به خوبی از سهم دیگر ارکان حاکمیت در پاسخگویی بحران سیاسی، اقتصادی و اجتماعی کنونی آگاهیم و از موضع رئیس‌جمهور در دعوت همه‌ قوای نظام سیاسی برای عبور از این بحران‌ها دفاع کرده و از پرهیز ایشان برای تشدید تنش در حاکمیت در این نطق استقبال می‌کنیم و متقابلا از قوای دیگر به‌خصوص قوه مقننه انتظار داشتیم و داریم که نقاط تنش‌زا را کم و کمتر نماید؛ اما این همه سبب نمی‌شود نقد استراتژیک دولت دکتر حسن روحانی را فرو گذاریم و با وجود حمایت اصولی خود از این دولت و دفاع از رای خود در سال‌های 1392 و 1396 از آن انتقاد کارشناسی نکنیم. ما براساس گفتمان دولت، دولت را نقد می‌کنیم:

* دولت فاقد استراتژی روشن اقتصادی است*

به نظر ما دولت فاقد استراتژی اقتصادی روشن است. با وجود آن‌که در افکار عمومی و نیز رسانه‌های اصولگرا این دولت به حمایت از اقتصاد آزاد شناخته و حتی متهم می‌شود، اما عملکرد دولت در پنج سال گذشته نسبتی با مولفه‌های این اندیشه اقتصادی ندارد. از سوی دیگر به جز اقتصاددانان آزادیخواه، طرفداران اندیشه‌ی نهادگرایی هم دل خوشی از دولت ندارند و مسئولیت سیاست‌های آن را برعهده نمی‌گیرند و طیف سوم که به مدافعان اقتصاد اسلامی مشهورند نیز در زمره‌ی منتقدان دولت قرار دارند. دولت روحانی نه به لوازم «اقتصاد آزاد» پای‌بند است و نه از نسخه‌های «اقتصاد ارشادی» پیروی می‌کند و در یک کلام دولتی سرگشته در میان مکاتب و اندیشه‌های اقتصادی است.

اوج این سرگشتگی را می‌توان در سیاست ارزی دولت به عیان دید: مهمترین سند افتخار اقتصادی دولت ثبات نرخ ارز در 5 سال ) تا قبل از خروج دونالد ترامپ از برجام) است. این در حالی است که به گفته‌ی اکثریت نیرومندی از اقتصاددانان آزادیخواه و مدافع بازار آزاد، دولت می‌توانست به جای سرکوب سیستماتیک نرخ ارز، در یک شیب ملایم رو به بالا، بهای ارز را بدون کمترین تنش اجتماعی و اقتصادی طی بازه زمانی 4ساله واقعی کند و مانع از شوک دی‌ماه 96 شود.

سرکوب فنر ارز در نهایت به این شوک ارزی بزرگ بدل شد که به غیر از عوامل سیاسی (چه خارجی و چه داخلی) ریشه در عملکرد اقتصادی و اجرایی درون دولت هم دارد و روحانی نباید اهمال دولت را نادیده بگیرد.

سرکوب فنر ارز در نهایت به این شوک ارزی بزرگ بدل شد که به غیر از عوامل سیاسی (چه خارجی و چه داخلی) ریشه در عملکرد اقتصادی و اجرایی درون دولت هم دارد و روحانی نباید اهمال دولت را نادیده بگیرد. افسانه‌ی پوپولیستی ارزش پول ملی گرچه در کوتاه‌مدت با سرکوب ارز زنده می‌ماند اما در درازمدت به ضرر اقتصاد، تولید و حتی ارزش پول ملی کشور است.

کاربست سازوکارهای اقتضائی که منجر به تغییرات پی‌در‌پی در سیاست‌های ارزی دولت در بهار سال 97 شد، متاسفانه زمینه رانت‌جویی و بستر ویژه‌خواری اخلالگران اقتصادی را فراهم ساخت که لاجرم موجب سردرگمی بازار و ابهام و سرگشتگی فعالان اقتصادی کشور شد. کارگزاران سازندگی بر این باورند گرچه رانت‌زایی این سیاست بسیار مهم بود اما مهمتر از آن عدول دولت از نظریه اقتصاد آزاد و نوعی انفعال گفتمانی دولت بود که گرچه پس از مدت کوتاهی اصلاح شد اما در همان بازه زمانی نیز ضربات جبران‌ناپذیری بر ساختار اقتصادی کشور وارد کرد.

*اصرار بر حفظ رئیس سازمان برنامه و بودجه مانع اصلاح سازوکار اقتصادی شد*

این ضربه جبران‌ناپذیر بیش از هر چیز ریشه در فضای ذهنی «دولتمردان روحانی» دارد. با وجود آنکه انتظار می‌رفت در دولت دوم دکتر روحانی هماهنگی و کارآمدی ستاد اقتصادی دولت بیشتر شود، اما اصرار بر حفظ رئیس سازمان برنامه و بودجه سبب شد این اصلاح ضروری رخ ندهد.

ما به جدّ معتقدیم، سازمان برنامه و بودجه مغز متفکر اقتصادی دولت است و به همین علت برای اصلاح عملکرد دولت نیازمند به تغییر در این مدیریت و تنظیم دو نهاد دولتی دیگر؛ بانک مرکزی و وزارت اقتصاد و نیز وزارت‎خانه‌های دیگر مانند وزارت صمت با این سازمان هستیم.

متاسفانه گرچه برخی می‌کوشند دولت مستقر را یک دولت تکنوکرات معرفی کنند، لکن کابینه آقای روحانی آکنده از بوروکرات‌هایی است که جز به حفظ نظام ناکارآمد اداری موجود کشور و ارائه گزارش‎های مثبت از نهادهای پایین‌دست به نهادهای بالادست نمی‌اندیشند. ما درباره شخصیت فردی این اشخاص اظهارنظر نکرده و به آنان احترام می‌گذاریم اما تکنوکرات واقعی پیش از آنکه به حفظ بوروکراسی بیندیشد در پی چابکی و کارآمدی آن در مسیر توسعه کشور است. دولت در کشورهای در حال رشد، موتور توسعه و حرکت به سوی اقتصاد آزاد است.

متاسفانه گرچه برخی می‌کوشند دولت مستقر را یک دولت تکنوکرات معرفی کنند، لکن کابینه آقای روحانی آکنده از بوروکرات‌هایی است که جز به حفظ نظام ناکارآمد اداری موجود کشور و ارائه گزارشهای مثبت از نهادهای پایین‌دست به نهادهای بالادست نمی‌اندیشند.

ما مایل هستیم بر اهمیت محوری سازمان برنامه و بودجه در تاریخ توسعه ایران تاکید کنیم. این سازمان فقط نهاد تخصیص بودجه و تقسیم پول در کشور نیست. از آغاز تاسیس سازمان برنامه تا به امروز اکثراً اقتصاددانان یا تکنوکرات‌هایی بر کرسی صدارت این سازمان نشسته‌اند که برای توسعه کشور یعنی افزایش تولید و رشد اقتصادی برنامه داشته‌اند.

متاسفانه با وجود نقدهایی که بر سازمان برنامه و بودجه در دولت اول دکتر روحانی وارد می‌شد لکن در دولت دوم نه‌تنها اصلاحی صورت نگرفت بلکه روند مدیریتی این سازمان تثبیت و نهادهای دیگر در اطراف آن و براساس توانایی‌های مدیریت قبلی چیده شد. وزارت اقتصاد نیازمند مدیریت یک اقتصاددان بود و بانک مرکزی باید فراتر از یک حسابداری یا صرافی بزرگ اداره می‌شد اما فقدان استراتژی اقتصادی در دولت آن را به مجمعی از بوروکراتهای بی‌انگیزه (چه از لحاظ سیاسی و چه به لحاظ نظری) بدل ساخته است که دولت را  نه به عنوان «مغز متفکر توسعه ملی» که به عنوان یک «اداره‌ی کاغذی» تحلیل می‌کنند و تقلیل می‌دهند.

با خروج ایالات متحده آمریکا از برجام، ابتکار عمل سیاست خارجی ایران به شدت کاسته شده است. وزارت امور خارجه دولت دکتر حسن روحانی از آغاز، حول یک ایده محوری شکل گرفته بود که از برجام هم مهمتر بود. آن ایده‌ محوری، «استراتژی مذاکره» بود که از نظریه گفت‌وگوی تمدن‌ها، در تداوم سیاست تنش‌زدایی دولت‌های هاشمی و خاتمی و بازگشت از تنش‌آفرینی‌های دولت محمود احمدی‌نژاد گامی فراتر و رو به جلو بود. جلب اعتماد مقام معظم رهبری برای مذاکره با ایالات متحده آمریکا در موضوع مشخص یعنی پرونده هسته‌ای ایران هنر دولت روحانی بود که البته از دولت قبل کم و بیش شروع شده بود اما در این دولت رسمیت یافت و به برگ برنده روحانی بدل شد.

*پیش‌بینی خوش‌بینانه از انتخابات آمریکا منجر به غافلگیری دولت شد*

گرچه از همان آغاز سیاستمداران تندروی داخلی و خارجی از رادیکال‌های افراطی تا حزب جمهوری‌خواه آمریکا در این برنامه کارشکنی می‌کردند اما دولت با پذیرش و تنفیذ برجام «ثبات سیاسی»  را به ایران بازگرداند و هنرمندانه جمهوری اسلامی را از ذیل فصل 7 منشور ملل متحد خارج کرد.

متاسفانه پیش‌بینی خوش‌بینانه از انتخابات آمریکا و در نظر نگرفتن پدیده‌ ترامپ منجر به غافلگیری دولت شد و گرچه استادان روابط بین‌الملل معتقدند که حتی در صورت ریاست‌جمهوری هیلاری کلینتون امکان اخلال در برجام وجود داشت؛ اما دونالد ترامپ با مشورت بدترین دشمنان ایران از برجام خارج شد. چاره کار اما در ابتکار عمل در سیاست خارجی است.

ما معتقدیم دولت جمهوری اسلامی ایران نباید فریب رقابت‌های سیاست داخلی آمریکا میان دموکرات‌ها و جمهوریخواهان را بخورد و باید براساس اصول سه‌گانه «عزت، حکمت و مصلحت» تصمیم مستقل خود را  در سیاست خارجی اتخاذ کند. تداوم برجام در گرو تعمیق برجام است و تعمیق برجام )همان‌گونه که مقام معظم رهبری گفتند( تنها و تنها با تقویت اقتصاد ملی و اقتدار دولت جمهوری اسلامی ایران ممکن و میسر خواهد شد.

«مذاکره» یک ابزار در سیاست خارجی است که می‌تواند براساس «اصول» و «ارزش‌های ملی» زمان مناسب آن تعریف شود اما انفعال و مجامله در سیاست خارجی چاره‌ساز نیست.

«مذاکره» یک ابزار در سیاست خارجی است که می‌تواند براساس «اصول» و «ارزش‌های ملی» زمان مناسب آن تعریف شود اما انفعال و مجامله در سیاست خارجی چاره‌ساز نیست. دولت در این زمینه نیازمند تداوم حمایت همه ارکان حاکمیت از جمله مجلس شورای اسلامی است و باید مبتکرانه راه برون‌رفت از تهدیدها و تحریم‌های پیش‌رو را در پیش بگیرد.

پیشنهاد مشخص ما به ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران دکتر حسن روحانی، نوسازی دولت در هر دو عرصه‌ی سیاستگذاری و اجراست. دولت خون تازه می‌خواهد. باید به قوای تازه‌نفس که آماده‌ی شرایط جدیدند مجال داد. مردان «بزم» را در شرایط «رزم»  نمی‌توان به کار گرفت. شمشیرهای مرصّع را باید به دیوار آویخت و با سلاح آخته، هوشمندانه به مقابله با شرایط جدید رفت. مردم ایران گرچه همیشه آماده‌ی دفاع و مقاومت هستند اما همان‌طور که رئیس‌جمهور گفت «نه جنگ می‌خواهند و نه قحطی».

به نظر ما ایالات متحده آمریکا نیز نمی‌تواند وارد یک جنگ تمام عیار نظامی با ایران شود. شرایط داخلی آمریکا، اوضاع منطقه خاورمیانه و توان ملی ایران اعم از تاریخ، جغرافیا، فرهنگ و قدرت بازدارندگی کشور، مانع اصلی در برابر تجاوز آمریکا به ایران خواهد بود. اما بدتر از جنگ نظامی، تسلیم شدن در برابر جنگ اقتصادی و دیپلماتیک غرب است.

*نیاز به یک دولت جوان و کارآمد و باانگیزه داریم*

ایجاد یک دولت جوان، کارآمد و باانگیزه که با تغییر کامل کابینه اقتصادی دولت میسر است و بازگشت ابتکار عمل به سیاست خارجی ایران راز مقاومت عزتمندانه ایران در برابر تهدیدات خارجی است. در چنین شرایطی و از موضع اقتدار ملی، ایران می‌تواند از دستاوردهای برجام به عنوان یک سند بین‌المللی دفاع کند و وارد هر نوع ابتکار عمل سیاسی شود.

ما کارگزاران سازندگی ایران علاوه بر ناکارآمدی‌های دولت، دست‌های پنهان داخلی و خارجی را در ناکامی دولت به خوبی می‌بینیم و قصد انکار دشمنی آن‌ها را با دولت نداریم. هیچ دولتی بعد از سال 1360 با این موج تخریب و حجم توهین و تهدید مواجه نشده است. توهین به رئیس‌جمهور و تهدید وی به ترور در جریان ماجرای فیضیه تنها نمونه‌ این اقدامات نیست که دامنه آن سالیانی فراتر و شکننده‌تر بوده است.

اینکه رئیس‌جمهور سعی کرد با متانت سوال مجلس را پاسخ دهد تا تنش‌آفرینی نشود و به نوعی آبروی خود را در گرو آرامش کشور نهاد از لوازم اخلاقی و ضرورت‌های پاسخگویی رئیس دولت در پیشگاه ملت بود، اما انتظار می‌رفت «منطق پرسشگری» پارلمان از رئیس‌جمهور منتخب و نحوه ورود به اجزاء آن، روشن‌تر و قانع‌کننده‌تر به افکار عمومی عرضه می‌شد.

متاسفانه نه‌تنها دولت که دیگر نهادهای قانونی کشور به خصوص مجلس از یک ضعف ساختاری و حقوقی رنج می‌برند که ما در فرصتی دیگر به آسیب‌شناسی حقوقی کلیت نظام جمهوری اسامی ایران خواهیم پرداخت. اما فکرمی‌کنیم دولت دکتر حسن روحانی به عنوان منتخب ملت موظف است به «رای مردم» و «اعتماد مردم» متعهد بماند و با رفع مشکلات داخلی خود «حجت» را بر دیگر قوا تمام کند و دست‌کم در برابر رای‌دهندگان از حیثیت سیاسی خود صیانت نماید و این کار فرجام نمی‌یابد مگر با تحول در سیاست و مدیریت.

شاید مخالفان دولت از سقوط دولت استقبال می‌کنند اما حزب کارگزاران سازندگی بر این باور است، بهترین راه بازسازی دولت براساس آهنگ همان رایی است که ملت سخاوتمندانه به آن تقدیم کرد: یک دولت تازه برای شرایط تازه؛ قبل از آنکه دیر شود.

 


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 7 شهريور 1397برچسب:, توسط smsreson

    

۴نکته درباره رفیق نیمه راه شدن اصلاح‌طلبان با روحانی

 

چرا فریادهای آقای حضرتی شنیده نشد؟

 

 

 

 

آقای الیاس حضرتی در دفاع از استیضاح آقای

کرباسیان در مجلس فریاد می زدکه" دستمان

 تنها به وزیر اقتصاد رسیده است واگرنه باید

رئیس جمهور را استیضاح می کردیم..." اما

این صدا با همه بلندی اش، به گوش ها نرسید

و البته دلنشین هم نبود. اما چرا؟ چرا اصلاح

طلب ها نمی توانند حساب شان را از امروز

دولت جدا کنند؟

 

محسن مهدیان:‌ آقای الیاس حضرتی در دفاع از استیضاح آقای کرباسیان در مجلس فریاد می زدکه" دستمان

تنها به وزیر اقتصاد رسیده است واگرنه باید رئیس جمهور را استیضاح می کردیم..."


اما این صدا با همه بلندی اش، به گوش ها نرسید و البته دلنشین هم نبود. اما چرا؟ چرا اصلاح طلب ها نمی

 

 توانند حساب شان را از امروز دولت جدا کنند؟


پاسخ خیلی روشن است.

 

ا* این دولت تنها وتنها با حمایت همه جانبه و بلاشرط اصلاح طلب ها به قدرت رسیده است. همین جناب

حضرتی در ایام انتخابات اعلام کرد که "تمام قد" در حمایت از روحانی هستیم؛ آنهم "بدون هرگونه شرطی".

حافظه آقایان اگر کوتاه مدت است، البته حافظه رسانه ای کشور پاک شدنی نیست. بگذریم که همین آقای

حضرتی چند ماه بعد و در شروع بروز چالش های اقتصادی، چون فکر نمی کرد یکروز کارد ها به استخوان

برسد، اینطور گفت: " اصلاح طلب ها در سختی ها نیز در کنار دولتند" حالا چه اتفاقی افتاده است؟ بله امروز

روز سختی است؛ بمانید و سفره تان را جدا نکنید.

2* ممکن است سوال شود که " حمایت کردیم؛ مثل خیلی ها. انتخابات ، انتخابات است. مگر اصولگراها از

احمدی نژاد برائت نکردند؟" سوال دقیقی است. بله اصولگراها حق داشتند اعلام برائت کنند؛ چون احمدی

نژاد نفاق داشت. ظاهر آنروزش را چه کسی تصور می کرد با چنین باطنی همراه باشد؟ طبیعی است که با

گذشت زمان و روشن شدن حقیقت عقب نشستند.


اما آقای روحانی چی؟ الحمدالله از ویژگی های ممتاز آقای روحانی این است که همین بوده و همین است. با

همین شعارها و همین تیم و همین برنامه. همان روزها دلسوزان هشدار دادند این تیم و این برنامه و این

راهبرد تهش چالش های تودرتوی سهمگین است. اما اصلاح طلب ها با چشم باز حمایت کردند؛ پس باید

بایستند و همراهی کنند.

3* ممکن است مثل بسیاری از سلبریتی ها پشیمان شوند و سوال کنند که " خب قبول. آنروز اشتباه کردیم

 و امروز متوجه شدیم. نمی شود اعلام برائت کرد؟" پرسش درستی است. اما حرف نهائی اینست که در همین

حرف نیز بی صداقتی است.


امروز اگر از دولت اعلام برائت می کنند و رگ گردن شان در مجلس بیرون می زند، باز هم از درد مردم نیست؛

متوجه شدند که از این دولت آبی گرم نمی شود و دیگر حاضر نیست برای آنها هزینه دهد. حاضر نیست

مطالبات حداکثری آنها را دنبال کند. نمونه اش سخنان آقای خاتمی و توصیه هایش به دولت؛ از رفع حصر

 گرفته تا آزادی زندانیان و غیره.


همین امروز که آقای حضرتی در مجلس از درد مردم می گفت و حسابش را از دولت جدا می کرد، محمدصادق

جوادی حصار عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی در سرمقاله روزنامه اعتماد می نویسد که باید حسابمان

را از دولت جدا کنیم چون آقای روحانی حرف ما را گوش نداده است. حالا به چه حرفی: عمل به وعده هایی

 مثل رفع حصر و افزایش آزادی های مدنی و رعایت گسترش حقوق شهروندی و غیره..


مشکلات مردم چنین فهرستی دارد؟ با این بهانه ها می خواهید حساب تان را از مردم جدا کنید؟ امروز هم

صداقت ندارید.

4* ممکن است گفته شود: " گذشته را که باختیم. باید برای انتخابات آینده فکری کرد..." بله. اگر این را

بگویند صادقانه است. همین را بگویند.

 


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 6 شهريور 1397برچسب:, توسط smsreson

 

"موشک‌های اسرائیل‌زن"؛ سپاه از کجا می‌تواند تل‌آویو را هدف قرار دهد 

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با رونمایی از موشک خرمشهر، حالا جمعاً ۷ موشک مختلف در اختیار دارد که می‌تواند در صورت لزوم از نقاط مختلف کشور به‌سوی تل‌آویو شلیک کند.

 

 

گروه امنیتی ــ دفاعی خبرگزاری تسنیم ــ حسین دلیریان: جمهوری اسلامی ایران در دهه 70 شمسی به‌فکر این بود که بتواند از خاک کشورمان، در صورت هر گونه تجاوز از سوی رژیم صهیونیستی، سرزمین‌های اشغالی و مراکز حیاتی این رژیم را هدف قرار دهد.

بر همین مبنا، کار روی تولید انواع موشک‌های بالستیک میان‌برد آغاز شد تا حداقل بتوان از غربی‌ترین نقطه کشور، سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار داد. از غربی‌ترین نقطه کشور تا فلسطین اشغالی، حدود 1100 کیلومتر است و بر همین مبنا، اولین نسخه از موشک‌های بالستیک شهاب 3 با بردی معادل 1200 کیلومتر ساخته شد تا دست ایران به تل‌آویو برسد. ساخت، تست و تولید انبوه این موشک، بازتاب بسیار زیادی در همان دوره در پی داشت.

حالا، سال‌ها از آن دوران گذشته و ایران تولیدات متنوعی با قابلیت‌های متنوع در حوزه موشکی داشته است؛ تمام موشک‌های بالستیک ایران در اختیار نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و تاکنون بارها، انواع مختلفی از این موشک‌ها توسط سپاه آزمایش شده است.

در ذیل، نگاهی خواهیم داشت به موشک‌های "اسرائیل‌زن" سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و برد عملیاتی آنها

*شهاب؛ اولین تیر ایران در چله*

 

برد (نسخه‌های اولیه): 1200 کیلومتر

سوخت: مایع

وزن مسلح: 15 تُن

وزن سر جنگی: 670 کیلوگرم

طول: 15 متر

مأموریت: زمین به زمین ــ بالستیک

وضعیت: تک‌مرحله‌ای

*سجیل؛ مهلک‌ترین موشک ایران*

برد: 2000 کیلومتر

سوخت: جامد و جامد مرکب

وزن مسلح: 23 تُن و 540 کیلوگرم

وزن سر جنگی: 650 کیلوگرم

طول: 17.90 متر

مأموریت: زمین به زمین ــ بالستیک

وضعیت: دومرحله‌ای با قابلیت سر جداشونده


موشک سجیل را می‌توان از نقاط مختلفی از عمق کشور به‌سوی سرزمین‌های اشغالی شلیک کرد

*سه‌گانه‌های قدر*

ــ برد موشک قدر اس:  1350 کیلومتر

ــ برد موشک قدر اچ: 1650 کیلومتر

ــ برد موشک قدر اف: 2000 کیلومتر

سوخت: مایع

وزن مسلح موشک قدر اف: 17 تُن و 458 کیلوگرم

وزن سر جنگی موشک قدر اف: 640 کیلوگرم

طول موشک قدر اف: 15 متر و 86 سانتی‌متر

مأموریت: زمین به زمین ــ بالستیک

وضعیت: تک‌مرحله‌ای با قابلیت سر جداشونده


برد موشک قدر S



برد موشک بالستیک قدر H



برد موشک بالستیک قدر F

*عماد؛ یادآور دلاوری به‌نام "عماد مغنیه"*

 

برد: 1700 کیلومتر

سوخت: مایع

وزن: نامشخص

وزن سر جنگی: نامشخص

طول: نامشخص

مأموریت: زمین به زمین ــ بالستیک

وضعیت: تک‌مرحله‌ای با قابلیت سر جداشونده و هدایت پایانی مسیر


موشک بالستیک عماد با برد 1700 کیلومتر

*خرمشهر؛ قدرتمندترین موشک بالستیک سپاه*


لحظه شلیک موشک خرمشهر

برد: 2000 کیلومتر

سوخت: مایع

وزن: نامشخص

وزن سر جنگی: 1800 کیلوگرم

طول: نامشخص

مأموریت: زمین به زمین ــ بالستیک

وضعیت: تک‌مرحله‌ای با قابلیت سر جداشونده

قابلیت: حمل چند کلاهک

 

 


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 4 شهريور 1397برچسب:, توسط smsreson

بیانیه سپاه: ارتقای ظرفیت‌های دفاعی راهبرد غفلت‌ناپذیر نیروهای مسلح است

سپاه پاسداران با صدور بیانیه‌ای به مناسبت روز صنعت دفاعی تاکید کرد: ارتقای ظرفیت‌های دفاعی راهبرد غفلت‌ناپذیر نیروهای مسلح است.

 

 

 

 

 

 

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی سپاه، سپاه پاسداران انقلاب‌اسلامی در

بیانیه‌ای با گرامیداشت سی و یکم مردادماه "روز صنعت دفاعی"، تداوم بالندگی، ارتقای ظرفیت‌های دفاعی و

 قدرت بازدارندگی کشور را راهبرد و تکلیف غفلت‌ناپذیر نیروهای مسلح و حوزه صنعت دفاعی جمهوری اسلامی

 ایران دانست.

در بخشی از این بیانیه آمده است: با پیروزی انقلاب اسلامی و فروپاشی نظام وابسته و دیکتاتوری پهلوی

و پایان یافتن استیلای مستشاران نظامی آمریکا بر مقدرات و امور نیروهای مسلح کشور، ایران اسلامی تحت

تحریم تسلیحاتی سازمان ملل متحد قرار گرفت و از آن هنگام تا به امروز با گذشت چهار دهه، واقعیتهای

مسلم و انکارناپذیر نشان می‌دهد که به همت نیروهای مومن، انقلابی و برخوردار از اعتماد به نفس و روحیه

خودباوری، چگونه یک ساختار دفاعی و نظامی کاملاً وابسته به بیگانه، با کمترین بودجه دفاعی توانسته است

به رغم توطئه‌های بیشمار دشمن، هم اینک به قطب اقتدار دفاعی و بازدارندگی منطقه تبدیل شود.

 

این بیانیه می‌افزاید: جمهوری اسلامی ایران پس از سربلندی در جنگ تحمیلی 8 ساله، با بهره‌گیری از تجارب

ارزشمند دفاع مقدس پیشبرد صنعت دفاعی خود را با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی و متناسب با راهبردها و

آرمان‌های نظام و انقلاب اسلامی و با هدف تامین منافع و امنیت ملی در دستورکار قرار داد و با تکیه بر عزم،

اراده و حرکت جهادی نخبگان و متخصصین عرصه صنعت دفاعی کشور، امروز به سطحی از بازدارندگی دفاعی

رسیده است که دشمنان قسم خورده و جنگ‌طلب را از هرگونه ماجراجویی و تهدید عملی در تجاوز و تعرض

به میهن اسلامی برحذر داشته است.

 

این بیانیه بالندگی و اقتدار دفاعی امروز کشور را از دستاوردهای معجزگون انقلاب اسلامی و محصول ایمان و

خوداتکایی مجاهدان عرصه صنعت دفاعی کشور محسوب و با تکیه بر اهمیت نقش علوم و صنایع دفاعی در

روند رشد و تعالی ایران اسلامی تصریح کرده است: پی‌ریزی ساختار مستحکم و مقتدر دفاعی نیروهای مسلح

کشور با دستیابی به سامانه‌های مدرن، هوشمند و هماورد با قدرت‌های بزرگ جهانی در عرصه‌های زمینی،

دریایی، هوا و فضا و پدافند به ویژه در حوزه موشکی، هم اینک چالش و دغدغه بزرگ جبهه دشمنان ملت

ایران و در راس آن مثلث خبیث آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود را سبب شده است و اتاق‌های فکر و

کانون‌های توطئه چینی آنان علیه جمهوری اسلامی با حقد و حسد، تنها محدود سازی و مهار پیش روندگی

آن را آمال و آرزوی خود قرار دادند و هر روز نسخه‌های پلید و شیطانی برای رویاهای باطل می‌پیچند.

 

 

این بیانیه در پایان با تبریک روز صنعت دفاعی به مجاهدان این عرصه در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای

مسلح، ارتش، سپاه و سایر بخش‌های مرتبط و پشتیبان و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر حوزه اقتدار

و بالندگی دفاعی کشور از جمله شهیدان چمران، نامجو، فکوری و حسن تهرانی مقدم و لزوم تداوم و توسعه

هم‌افزایی و همکاری همه سازمان‌ها و ظرفیت‌های علمی، تحقیقاتی و تولیدی در تحقق هدف‌گذاری‌های صنایع

دفاعی کشور تاکید کرده است: تمرکز بر راهبرد بالندگی و ارتقای ظرفیت های دفاعی کشور به مثابه جد‌ی‌ترین

مطالبه مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی)، تکلیف غفلت‌ناپذیری است

که جدی‌تر از گذشته فراروی نیروهای مسلح و حوزه صنعت دفاعی کشور قرار گرفته است و به فضل الهی

مجموعه سازمان‌های نظامی و دفاعی جمهوری اسلامی، تحت تدابیر و منویات معظم له در این عرصه لحظه‌ای

درنگ نخواهند کرد و با تبدیل تهدید و تحریم دشمن به فرصت‌های سرنوشت‌ساز و پیروزی آفرین، در هنگامه

خطر درس‌های سخت و پشیمان کننده‌ای به خطرسازان در هر سطح و هر نقطه‌ای از جغرافیای امنیت ایران

اسلامی خواهند داد.

 


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 3 شهريور 1397برچسب:, توسط smsreson

آموزش ساخت وطراحی ربات تلگرام

 

 

 

 

 

پنل اس ام اس

 

سامانه پیامک پیام رسون  37325725-071

 

آموزش گام به گام

شما میتوانید اولین ربات تلگرامی خود را بسازید.

آیا همیشه به دنبال این بودید که  نرم افزار ربات خود را بر اساس Telegram ایجاد کنید؟ اینجا جایی

است که ما به شما کمک میکنیم که اولین گام شما باید آغاز شود.

نرم افزار تلگرام خود را به عنوان یک برنامه پیامرسانی تلفن همراه و رایانه مبتنی بر تمرکز بر امنیت و

سرعت توصیف می کند. به همین دلیل، کاربران از سراسر جهان ای نرم افزار شبکه اجتماعی را دوست

دارند. دلایل دیگری که چرا تلگرام کاربران بسیاری دارد این است که توانایی ایجاد روبات با استفاده از

خدمات خود را دارد.

 

ربات (یا bot) یک برنامه کامپیوتری است که به صورت خودکار کار میکند. بسته به هدف ربات، آنها می

توانند بسیاری از وظایف مانند جستجوگر وب، چت، نظارت بر ترافیک و غیره را انجام دهند. در حقیقت،

کارکرد ربات ها هر روز اصلاح و صحیح تر می شوند و در انجام کارهای روزمره ما بهتر عمل می کنند.

 

همانطور که می توانید در توضیحات را بخوانید، BotFather  یا پدر ربات یک ربات است که بر همه آنها را حکومت می

کند. از آن برای ایجاد حساب های ربات جدید و مدیریت ربات های موجود خود استفاده کنید. تنها چیزی

که شما به آن برای  ایجاد ربات های تلگرام احتیاج دارید BotFather است.

 

شما می توانید او را با جستجوی BotFather در نوار جستجو و یا با کلیک کردن بر روی آن بعد از باز

شدن صفحه شروع بکار کنید.

 

اولین کاری که باید انجام دهید (اگر هرگز با BotFather هرگز گپ نزده اید) بر روی دکمه «شروع» ضربه

 بزنید. این فرمان شروع ، آغاز کار شما برای ساختن ربات تلگرام است.

ربات بلافاصله با دستورات موجود پاسخ می دهد و شما می توانید شروع به ارسال دستورات لازم کنید.

 

ما در اینجا لیست کامل دستورات و مراحل چگونگی ایجاد یک ربات تلگرامی قرار داده ایم.

 

                                                                                                پنل اس ام اس شیراز

دستورات موجود برای BotFather

 

برای شروع این کلمه دستوری newbot/ را ارسال کنید.. از شما خواسته می شود که نام خود را به ربات

زود هنگام خود بدهید. بیاد داشته باشید که فقط با نام دلخواه خود پاسخ دهید، برای مثال: ما یک ربات را

به نام «سلام متوسط!» ایجاد می کنیم.

بعد از شما خواسته می شود که به آن نام کاربری بدهید. نکته مهم: لطفا به یاد داشته باشید که نام کاربری

حتما باید با کلمه ربات به پایان برسد. به کلمه آخر بعد از نام دلخواه توجه کنید:

من این ربات  HeyMedium Bot   را به عنوان نام کاربری آن گذاشتم.

 

تبریک عرض میکنیم و مباركتان باشد! شما اولین ربات تلگرامی خود را درست کردید. شما می توانید ربات

خود را با تایپ کردن نام کاربری آن در نوار جستجو یا پیروی از یک لینک در این فرمت پیدا کنید:

http://t.me/YourBotUsername.

BotFather به شما یک علامت ربات یا رمز ورود برای استفاده در برنامه خود می دهد. لطفا رمز خود را

 برای خود حفظ کنید تا هیچ کس به ربات شما دسترسی نداشته باشد و ربات شما را کنترل کند. برای

مثال: این یک نمونه از کد ورود یا پسورد است.

123456789: some_random_generated_alphanumeric_HdjU8371JHnwu7

 

سفارشی کردن ربات شما

پس از مدت زمانی که با ربات خود کار می کنید، ممکن است احساس کنید که ربات شما توخالی است. هیچ تصویر نمایشی و هیچ متن وجود ندارد که توضیح دهد ربات شما قادر به انجام  چه کاری است. فقط به

BotFather رجوع کنید و این دستورات را ارسال کنید:

لذت ارسال پیام کوتاه ارزان

1. / setname : برای تغییر نام ربات شما.

2. / setdescription : برای تغییر توضیحات ربات شما. این همان چیزی است که وقتی کسی برای اولین بار با ربات خود گپ را باز کرد، نوشته شده است.

3. / setabouttext:  برای تغییر ربات شما در مورد اطلاعات. این در مورد صفحه یا پیش نمایش / توضیحات پیوند نشان داده می شود زمانی که ما لینک عمومی را به اشتراک بگذاریم.

4. / setuserpic : برای تغییر تصویر پروفایل ربات.

5. / :setcommands  اگر می خواهید یک دستور خاص برای ربات خود اضافه کنید.

6. /  :deletebot اگر شما حس میکنید ربات به شما خیانت میکند میتوانید آن را حذف  کنید.

با انجام مراحل بالا شما توانستید در نهایت برنامه ربات خود را ایجاد کنید، فرض میکنم شما قبلا متوجه

شده اید چگونه با BotFather کار کنید. اگر هنوز کاملا متوجه نشده اید وبرای ساخت ربات مشکل دارید،

 میتوانید مستندات آنلاین را بخوانید.

نکته مهم:

سامانه پیامک پیام رسون شیراز این افتخار را دارد که با بالاترین کیفیت ارسال وپشتیبانی واقعی 24ساعت

شبانه روز و7روز هفته وبا پیشرفته ترین سامانه پیامکی در کشور درخدمت مردم عزیز و شریف ایران اسلامی

 است.

 

 


ادامه مطلب