پنل پیامک،پنل پیامک رایگان،سامانه پیامک رایگان
 
سامانه پیام کوتاه ((پیام رسون)) سامانه پیام کوتاه رایگان و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون
Design by : NazTarin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





علت محبوبیت سامانه پیامکی پیام رسون چیست؟

1401-06-18 00:00:37 31  0  0

با تایپ سامانه پیامکی در جستجوی گوگل، متوجه خواهید شد که چقدر سامانه پیامکی مختلفی وجود دارد که هر کدام خود را به نوعی معرفی کرده اند. و شما مخاطب عزیز حق دارید که سر در گم شوید.

حال برای انتخاب یک سامانه پیامکی که بتواند نیاز شما را برآورده کند لازم است که زمانی را صرف کنید و در مورد مشخصات شرکت های ارائه دهنده تحقیق کنید تا بهترین بهترین را متناسب با کار خود انتخاب کنید.

در این بین هستند شرکت هایی نظیر پنل پیامک شیراز که با ارائه متفاوت ترین و کاملترین پکیج ها می‌توانند نظر اکثر مخاطبان را به خود جلب کنند و به همین دلیل است که پیام رسون را یکی از بهترین پنل پیامک شیراز معرفی کرده اند.

ما  در این مقاله میخواهیم خودمان را به شما معرفی کنیم و علت اینکه در طول سال های فعالیت توانسته ایم  بین مردم محبوبیت زیادی داشته باشیم را برایتان بازگو کنیم .

تا پایان با نمایندگی پنل پیامکی پیام رسون همراه باشید . 

 

 

 

خدماتی که مشتریان را جذب خود کرده ایم :

 

1_ سی روز بازگشت وجه در صورت عدم رضایت :

با خیال راحت خرید کنید چراکه سامانه پیام کوتاه شیراز با تضمین وجه تا 30 روز این اطمینان را به شما می‌دهد که در کار خود ماهر است و شما در صورت هرگونه نارضايتي میتوانید درخواست عودت وجه کنید.

 

2_ فعالسازی آنی به محض خرید :

به همین سادگی مانند آب خوردن خرید کنید تا رمز عبور و نام کاربری را برای شما ارسال کنیم تا بتوانید وارد پنل کاربری خود شود و ارسال پیامک تبلیغاتی خود را انجام دهید و از خدمات سامانه اس ام اس شیراز لذت ببرید.

 

3_ عدم نیاز به هیچ خدماتی خارج از سامانه :

تمامی امکانات برای ارسال پیامک تبلیغاتی در سامانه پیامک شیراز موجود است و شما را بی نیاز از خارج مجموعه می‌کند.

 

4_ ثبت نام دوره آموزشی :

برای جلب رضایت بیشتر کاربران، علاوه بر بازگشت وجه، می‌توانید به صورت آزمایشی نیز ثبت نام کنید و با خیالی آسوده خرید خود را قطعی کنید.

 

5_ قابلیت ارتقاء :

با ارسال اس ام اس تبلیغاتی آنچنان میتوانید جذب مشتری کنید که شاید لازم باشد برای ارتقا دادن به پنل اس ام اس خود اقدام کنید. شما با اطمینان به پیام رسون آسوده خاطر باشید.

 

6_ مشاوره رایگان :

تیم تبلیغات پیامکی شیراز اس ام اس به شما کمک می‌کند تا با توجه به کسب و کارتان بهترین پنل اس ام اس را تهیه کنید. ما به شما کمک میکنیم تا بهترین انتخاب را با کمترین تعرفه پیامک داشته باشید.

 

7_ تعرفه مناسب :

یک خرید لذت بخش زمانی است که با کمترین هزینه بتوانیم بهترین کیفیت را داشته باشیم. در نمایندگی پیامک شیراز هر دو با هم امکان پذیر است.

 

8_ سرور قابل اطمینان :

ما با راه انداری سیستم SSL امنیت را به طور کامل برقرار کرده ایم. همچنین با ماژول طراحی شده توسط کاربران، به محض ورود به پنل اس ام اس خود، پیامک به صاحب پنل ارسال شده و از هرگونه سوءاستفاده ای جلوگیری میکنیم.

 

9_ ارسال لینک :

با وجود انواع خطوط در نمایندگی اس ام اس شیراز میتوانید بدون هیچ مشکلی، لینک مورد نظر خود را ارسال کنید.

 

10_ ویدئو آموزشی :

ما برای شما ویدئو آموزشی را به صورت تفکیک شده ارسال میکنیم تا در صورت وجود مشکل به آن رجوع کنید.

 

11_ ارسال پیامک آنی وب سرویس :

جهت ارسال پیامک از طریق وب سرویس مانند کد احراز هویت سایت و ارسال پیامک سیستمی، این قابلیت وجود دارد که پیامک شما در کمتر از 5 ثانیه ارسال شود.

 

 

 

پیام رسون : 

ما به دنبال رابطه ای دو طرفه هستیم و از جانب خودمان بهترین را ارئه می‌دهیم و به خود میبالیم که تا به امروز تمامی کاربرانی که به نمایندگی پیام کوتاه شیراز مراجعه کرده اند، راضی بوده و این موضوع باعث شده تا هر روز بهتر از دیروز مان باشیم.

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید . 


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 27 شهريور 1401برچسب:, توسط smsreson

سردار حسین علایی در یادداشتی با تاکید بر لزوم ارزیابی عملکرد گشت ارشاد نوشت: با چنین شیوه‌هایی بعضی از مردم به یاد رفتارهای خشن رضاشاه می‌افتند که با پلیس و امنیه چادر را از سر زنان ایرانی می‌کشید و به زور می‌خواست آنها را با لباس یکسانی که خود می پسندید در کوچه و خیابان ببیند.

سردار حسین علایی، فرمانده پیشین سپاه، در یادداشتی نوشت: با کشته شدن خانم مهسا امینی دختر جوان و مظلوم ایرانی در جریان دستگیری توسط نیروهای گشت اجبار، برای بسیاری از مردم این سوال پدید آمده است که چرا بعضی از افرادی که به اتهام‌های گوناگون بازداشت می شوند، در زندان‌ها و در بازداشتگاه های مختلف جان خود را از دست می دهند؟ فاجعه کهریزک و ماجرای ستار بهشتی را همه به یاد دارند. همچنین فیلم مادری که جلوی خودروی گشت اضلال را گرفته و فریاد می‌زد که دخترم مریض است فراموش شدنی نیست!
 
حال باید پرسید آیا عملکرد گشت اجبار باعث افزایش علاقه خانم‌ها به پوشش بهتر شده است یا بعضی را به واکنش متقابل و به مخالفت با پوشش اجباری واداشته است؟

سوال دیگری که در ذهن بسیاری از مردم وجود دارد این است که آیا اصولاً چنین روش‌هایی اسلامی و دینی است؟ پس ماجرای سخن امام علی علیه السلام در باره بیرون آوردن خلخال از پای یک زن یهودی چیست؟

بعضی از جامعه‌شناسان نیز بر این باورند که این نوع رفتارهای خشن، باعث ایجاد شکاف اجتماعی و نیز توسعه عصبانیت و افزایش خشونت در بین اقشار مختلف حامعه می شود. طبیعی است که دل خانواده ها و اقوام بازداشت شدگان و به ویژه مقتولین نیز هیچگاه با مسببین آن فجایع صاف نخواهد شد.

باید توجه داشت که اصولاً مردم از آیات الهی مثل «لا اکراه فی الدین» و «انا هدیناه السبیل امّا شاکراً و امّا کفوراً» استقبال می کنند و فطرت همه انسان‌ها با حاکمیت زور و ظلم و اجبار مخالف است.

با چنین شیوه‌هایی بعضی از مردم به یاد رفتارهای خشن رضاشاه می‌افتند که با پلیس و امنیه چادر را از سر زنان ایرانی می‌کشید و به زور می‌خواست آنها را با لباس یکسانی که خود می پسندید در کوچه و خیابان ببیند.

به هر حال خوب است نمایندگان محترم مجلس در قوانینی که باعث چنین رفتارها و فجایعی می شوند بازنگری کنند و پلیس نیز عملکرد واحد امنیت اخلاقی و اجتماعی و گشت ارشاد را ارزیابی کند تا عموم مردم و انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی و مومنین از دست چنین اتفاقات ناگواری رهایی یابند.

شاید بهتر باشد نیروی انتظامی، کارکنان گشت ارشاد را در مقابل دزدان خیابانی که آشکارا گوشی و کیف خانم ها را می‌ربایند به کار گیرد تا رضایت مردم به ویژه خانم ها را جلب نماید.

در هر صورت این مطلب را در حین حضور در پیاده روی اربعین و جهت ادای دین به امام حسین و شهدای کربلا علیهم‌السلام نوشتم که برای مقابله با ظلم و جهت امر به معروف و نهی از منکر قیام کردند و یزید نیز آنان را از دم تیغ گذراند و خانواده اشان را به اسارت برد.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 27 شهريور 1401برچسب:, توسط smsreson

پنل اس ام اس پیام رسون ویژه ناشران کتاب

1401-06-13 08:51:18 12  0  0

اگر جزء خوانندگان مقاله‌های سامانه پیام کوتاه هستید امروز این مقاله کاملاً متفاوت برایتان خواهد بود ، چرا که در تمامی مقاله هایی که در سامانه پنل پیامکی پیام رسون به ثبت رسیده است به کاربرد و مزایای پنل پیامکی ویژه مشاغل پرداخته ایم اما در این مقاله میخواهیم تحلیل کنیم که آیا پنل اس ام اس برای ناشران کتاب نیز می‌تواند موثر باشد یا خیر ؟

پس پیشنهاد می کنم تا پایان این مقاله با نمایندگی پنل پیامکی پیام رسون همراه باشید .

 

 

 

پنل اس ام اس ویژه ناشران کتاب :

تمامی افرادی که مقاله های سامانه پیام کوتاه را دنبال می کنند حتماً با پنل اس ام اس و کاربردها و مزایای آن آشنا هستند اما اگر جز افرادی باشید که تازه به ما ملحق شده اید پیشنهاد می کنم ابتدا مقاله پنل پیامک را مطالعه کنید تا با مفهوم پنل پیامکی و سامانه پیام کوتاه بیشتر آشنا شوید .

تیم تحریریه ما همیشه اعلام کرده که پنل پیامکی می‌تواند برای کسب و کارها یک رابطه نزدیک و دو طرفه ایجاد کند و با شناخت مخاطب هدف و دسته بندی آنها و تحلیل و بررسی نیاز کاربران می توانید برای خود مشتری وفادار ایجاد کنید . حال این سوال پیش می آید که آیا ناشران کتاب هم به مشتری وفادار نیاز دارند و یا اینکه پنل پیامکی چه کمکی میتواند به ناشران کتاب کند ؟ در جواب باید بگوییم که بله یا بهتر است بگوییم که پنل پیامکی برای ناشران کتاب یکی از ضرورت های واجب است و در عین حال از آسان ترین کارها برای رساندن چاپ کتاب به تیراژ زیاد و فروش زیاد آن است . برای مثال اگر ناشر کتاب برای دانش آموزان هستید فقط کافیست که بانک شماره موبایل خود را که می خواهید از سامانه پیام کوتاه تهیه نمایید اعلام کنید که چه رده سنی مدنظرتان است و با ارسال پیامک به این رده سنی کتاب خود را به آنها معرفی کنید و از ویژگی های منحصر به فرد کتابتان در پیامک به صورت خیلی مختصر بازگو کنید .

در کنار آن می توانید بانک شماره موبایل ویژه اصناف را تهیه کنید و به معلمان و مربیان و لوازم تحریری ها و کتابفروشی ها و غیره نیز کتاب خود را معرفی کنید .

دقت داشته باشید که این ارسال پیامک ها باید با اصول پیامک نویسی همراه باشد تا بتواند تاثیرات خود را به جای بگذارد اما نگران نباشید چرا که نمایندگی پنل پیامک پیام رسون می‌تواند خیلی موثر شما را در این مسیر راهنمایی کند زیرا تجربه تیم پیام رسون در این زمینه بسیار بالاست و می دانیم که ارتباط گرفتن با افراد متنوع می‌تواند برای شما مشتریان زیاد و وفادار را ایجاد کند. 

 

 

خبرنامه های باشگاه کتابخانه :

ناشران کتاب می دانند که روز به روز  افراد جامعه کتابخوان رو به افزایش است چرا که افراد متوجه ضرورت کتاب خواندن  شده‌اند دقیقاً مانند افرادی که به قهوه خوردن یا ورزش کردن یا فیلم جدید دیدن عادت کرده اند . افراد زیادی نیز هستند که ساعاتی را در روز باید به خواندن کتاب اختصاص دهند تا بتوانند غذای روح خود را تامین کنند. پس چه بهتر است که به آنها کتاب های خود را پیشنهاد دهید و در مورد ژانر کتاب و تعداد تیراژ و یک سری اطلاعات مهم در یک ارسال پیامک اطلاع دهید .

 

 

 

اتصال به وبسایت ناشران کتاب:

خیلی از ناشران کتاب هستند که برای خودشان وب سایت درست کرده اند اما هنوز به آن فروش دلخواهشان نرسیده اند این افراد می‌توانند با تهیه پنل پیامکی از سامانه پیام کوتاه کاری کنند که افراد با کلیک کردن بر روی لینک موردنظرشان وارد سایت و اپلیکیشن شخصی شان شوند و یا آنکه وارد سایت کتابفروشی های شوند که  کتابشان را موجود دارد در این مورد به کمک پنل پیامکی با استفاده از وب سرویس توانسته اید مشتریان را وارد وبسایت کنید .

اقدام به این کار باعث می شود که مشتریان نیز با خیال راحت تر خرید شان را انجام دهند .

 

 

 

 

کاربرد پنل پیامکی ویژه ناشران کتاب :

اگر بخواهیم از مزایا و کاربردهای پنل پیامکی برای ناشران کتاب بگویید باید خودمان نیز اقدام به چاپ یک کتاب کنیم اما در زیر به صورت آیتمی به یک سری از کاربردهای مهم پنل پیامکی ویژه ناشران کتاب پرداخته ایم .

- ارسال پیام تبریک اعیاد و تسلیت مناسبت‌ها
- ارسال اخبار نامه حوزه نشر و چاپ
- اطلاع‌رسانی از تغییر قیمت‌ها و تعرفه‌ها
- دریافت اطلاعات مهم از خوانندگان مانند متن، نوشته و ایده ...
- جذب سرمایه‌گذار
- اطلاع‌رسانی تخفیف‌ها و جشنواره‌های فروش
- اطلاع‌رسانی نمایشگاه‌ها و برنامه‌ها
- برگزاری مسابقه و نظرسنجی
- ارتباط با نمایندگان و همکاران
- ارتباط به پرسنل و اطلاع‌رسانی دستورالعمل‌ها
- ارسال زمان تمدید اشتراک
- اطلاع‌رسانی چاپ شماره جدید نشریات و مجلات سریالی

 

 

پیام رسون :

همه افرادی که جز فعالان حوزه نشر کتاب هستند باید این وظیفه را در خود ببینند که افراد جامعه را در خواندن کتاب ترغیب کند و افراد جامعه را از ضرورت خواندن کتاب مطلع سازند و در نهایت مردم را به سمت کتاب خوانی هدایت کنند .

سامانه پیام کوتاه شیراز نیز وظیفه خود می داند که در این راه به ناشران ، کتاب کتابفروشی ها و فروشگاه های اینترنتی کتاب کمک کند و با ارسال اس ام اس به جامعه هدف ، مردم را به سمت کتاب خوانیو کتابخانه ها هدایت کند .

در همین راستا تصمیم داریم پنل پیامکی خود را با ۴۰ درصد تخفیف به ناشران کتاب ارائه دهیم تا آنها نیز برای خرید پنل پیامک ترغیب شود پس اگر قصد خرید پنل پیام کوتاه را دارید می توانید از این فرصت استفاده کنید .

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس‌ ام‌ اس همین حالا اقدام کنید.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 15 شهريور 1401برچسب:, توسط smsreson

پزشکی قانونی در آخرین گزارش خود برای سال ۱۴۰۰ اعلام کرده 75 هزار مورد خشونت خانگی ثبت شده که در سال‌های قبل هم تقریبا همین آمار وجود داشته است.» این عباراتی است که معصومه ابتکار، معاون سابق رییس‌جمهور در امور زنان و خانواده خطاب به محمدباقر قالیباف با استفاده از آنها تلاش می‌کند تا رییس مجلس یازدهم و افکار عمومی را متوجه اهمیت تصویب لایحه حفظ کرامت و حمایت از زنان در برابر خشونت کند؛ لایحه‌ای که دولت دوازدهم بعد از تایید قوه قضاییه 14 ماه قبل آن را راهی بهارستان کرد تا روند اجرایی آن طی شود. 

اما به‌رغم تصویب فوریت آن از تیررس توجه نمایندگان خارج شده است. هنوز مدت زمان زیادی از فاجعه قتل بانوی اهوازی به دست شوهرش و نمایش عریان خشونت در ملأعام و خیابان‌ها نمی‌گذرد، اما هنوز نقشه راه قانونی برای پرهیز از وقوع یک چنین حوادثی شکل  نگرفته است. 
مبتنی بر این ضرورت‌ها معصومه ابتکار هم در شمایل معاون سابق رییس‌جمهور در امور زنان و خانواده و هم در جایگاه یک زن ایرانی خطاب به رییس مجلس ضرورت‌هایی را یادآور شده که باعث شکل‌گیری تجربه‌های تلخ خشونت علیه زنان ایرانی می‌شود. جلوه‌های تلخی از خشونت که یک بار در قالب فاجعه سر بریدن بانوی اهوازی، روزی در شکل ماجرای اسیدپاشی اصفهان و در هنگامه‌های دیگر به اشکال دیگر نمایان می‌شود. ابتکار با یادآوری این نکته که «این لایحه با در نظر گرفتن ابعاد حقوقی، فقهی و شرعی تدوین و تصویب شد و دولت قبل با هزاران ساعت کار فقهی و حقوقی و ایجاد اجماع میان قوه قضاییه و مجریه آن را به نتیجه رساند» قصد دارد این نکته را مطرح کند که نمایندگان می‌بایست بدون عینک جناحی و سیاسی با این لایحه مواجه  شوند. 
در نامه ابتکار خطاب به رییس مجلس یازدهم آمده است: «بسم‌الله الرحمن الرحیم؛ جناب آقای دکتر قالیباف، ریاست محترم مجلس شورای اسلامی سلام علیکم. با احترام، اینجانب به عنوان معاون سابق رییس‌جمهور در امور زنان و خانواده، با توجه به گزارش‌ها و مطالعات متعدد آسیب‌شناسانه موجود بر خود لازم دانستم موضوع مهمی را با جنابعالی مطرح کنم که توقف بیش از یک سال و نیم لایحه‌ای با عنوان «حفظ کرامت و حمایت از زنان در برابر خشونت» در مجلس شورای اسلامی است. پزشکی قانونی در آخرین گزارش خود برای سال ۱۴۰۰ اعلام کرده 75 هزار مورد خشونت خانگی ثبت شده که در سال‌های قبل هم تقریبا همین آمار وجود داشته است. در گزارش‌های دیگری نیز آمده که بیش از ۹۰ درصد این موارد، ضرب و شتم زنان توسط مردان بوده است. البته این در حالی است که بسیاری از این خشونت‌ها به پزشک قانونی نمی‌رسد و در خلوت خانه‌ها می‌ماند. لایحه مورد اشاره، ابعاد مختلف حفظ کرامت و امنیت زنان را با توجه به مشکلاتی که دختران و بانوان با آن سر و کار دارند و خانواده‌های ایرانی را تهدید می‌کند، دربرمی‌گیرد. این لایحه با در نظر گرفتن ابعاد حقوقی، فقهی و شرعی تدوین و تصویب شد و دولت قبل با هزاران ساعت کار فقهی و حقوقی و ایجاد اجماع میان قوه قضاییه و مجریه آن را به نتیجه رساند. در واقع لایحه با عنوان «حفظ کرامت و حمایت از زنان در برابر خشونت» و پس از اعمال نظر با امضای جناب آقای ابراهیم رییسی رییس وقت قوه قضاییه به دولت بازگشت و بعد از بررسی و تصویب در کمیسیون لوایح دولت با حضور نماینده قوه قضاییه، با امضای جناب آقای حسن روحانی، رییس‌جمهور وقت به مجلس شورای اسلامی تقدیم شد. متاسفانه اما ابتدا به مدت پنج ماه اعلام وصول نشد و سپس تاکنون در کمیسیون‌ها متوقف مانده است. من ابتدا به عنوان یک شهروند و سپس به عنوان کسی که در این حوزه مسوولیت داشتم و داشتن چنین قانونی را برای کشور ضروری و آن را مطالبه اقشار بی‌صدای زنان ایران می‌شناسم، تقاضا دارم شخصا این تعلل را مورد رسیدگی قرار بدهید. رییس مجلس اختیارات قابل توجهی دارد؛ چنانچه آقای دکتر علی لاریجانی برای لایحه هوای پاک که در دولت یازدهم به مجلس تقدیم شد و با چالش‌های فراوان در کمیسیون‌ها و نظرات متفاوت معطل ماند، کمیسیون مشترکی تشکیل دادند و شخصا راهبری آن را برعهده گرفتند تا اینکه لایحه هوای پاک در صحن نیز به تصویب رسید و اکنون یکی از افتخارات جمهوری اسلامی ایران است. جناب آقای دکتر قالیباف از شما انتظار می‌رود در دوره ریاست خود این مهم را به نتیجه برسانید. و من‌الله توفیق. معصومه ابتکار.» 
باید دید واکنش قالیباف و سایر نمایندگان مجلس به خصوص اعضای فراکسیون زنان مجلس یازدهم به این مطالبات چه خواهد بود. «اعتماد» در جریان گفت‌وگو با طیبه سیاووشی تلاش می‌کند نوری به ابعاد پنهان لایحه حفظ کرامت و حمایت از زنان در برابر خشونت بتاباند.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 15 شهريور 1401برچسب:, توسط smsreson

مقتدی صدر، رهبر جریان صدر دیروز سه‌‌شنبه در کنفرانسی مطبوعاتی در «حنانه»ی نجف از تحولات جاری ابراز ناراحتی کرد. به گزارش الجزیره، صدر در این کنفرانس گفت که از تحولات عراق بسیار ناراحت و از منتقدان این وضعیت است. او گفت: «انقلابی که با خشونت باشد انقلاب نیست. مردم عراق اولین و آخرین کسانی هستند که از این وضعیت متضرر می‌‌شوند.»
 
وی گفت: «در این درگیری هم قاتل و هم مقتول هر دو در یک آتش می‌‌سوزند. عراق اسیر فساد بود و اکنون اسیر خشونت و فساد است. امیدوارم که این اعتراضات مسالمت‌آمیز و با قلوبی سرشار از عشق به وطن باشد.» وی از نیروهای امنیتی و حشدالشعبی و فرماندهی نیروهای مسلح هم بابت بی‌طرفی در این درگیری‌‌ها و کمک به حفظ امنیت تشکر کرد. صدر در این کنفرانس خبری از حامیان خود و جنبش صدر خواست تا ظرف ۶۰دقیقه منطقه سبز را خالی کنند و به اعتصاب خود پایان دهند. وی تهدید کرد، اگر ظرف یک ساعت حامیان وی از خیابان‌‌ها عقب‌نشینی نکنند از آنها اعلام برائت می‌‌کند. وی جریان صدر را یک جریان منضبط و مطیع دانست. او با تاکید بر اینکه ریختن خون شهروندان عراقی حرام است، به‌شدت از عناصر جنبش صدر انتقاد کرده و گفت حشدالشعبی هیچ ارتباطی با آنچه رخ داده است، ندارد. صدر افزود: «صرف نظر از اینکه چه کسی این فتنه را آغاز کرده، من از مردم عراق بابت اتفاقاتی که افتاده است، عذرخواهی می‌‌کنم.» وی همچنین به موضوع استعفایش از عرصه سیاست اشاره کرد و گفت این تصمیم او نهایی است؛ چرا که «شرعی» است.

پس از این کنفرانس خبری مقتدی صدر بسیاری از معادله‌ها بر هم خورد. از جمله مقررات منع رفت و آمد لغو شد و حامیان صدر از منطقه سبز بغداد عقب‌نشینی کردند. به این ترتیب، فتیله بحران به دست مقتدی پایین کشیده شد تا بحران از آنچه هست بدتر نشود. در واقع این کنفرانس خبری آبی بود بر آتش منازعات.
   
صدر پیش‌تر با اعلام کناره‌گیری از عرصه سیاست در عراق اعلام کرده بود که دست به اعتصاب غذا می‌زند تا «خشونت و استفاده از سلاح» پایان یابد. «جولیان کسلر دامورس» و «زهینا رشید» در گزارش ۳۰اوت برای الجزیره که پیوسته به روزرسانی می‌شد نوشتند، اعلام اعتصاب غذا از سوی مقتدی در حالی بود که درگیری‌هایی که در عراق پس از کناره‌گیری وی شروع شده بود، منجر به ۳۰کشته و ۷۰۰زخمی (تا لحظه تنظیم این گزارش) شده بود. گزارشگران الجزیره در روایت خود اعلام کردند که محرک این درگیری‌ها اعلام مقتدای جوان برای کناره‌گیری همیشگی از سیاست و بستن دفاتر سیاسی این گروه بود. به دنبال تجمع هواداران مقتدی و حمله به مراکز دولتی در منطقه سبز بغداد، صدای تیراندازی و انفجار شنیده شد.

گزارشگران الجزیره در بخش دیگری از گزارش خود نوشتند که روزهای دوشنبه و سه‌شنبه صبح (۷ و ۸ شهریورماه) ساکنان بغداد با صدای رگبار گلوله و انفجار از خواب صبحگاهی برخاستند. دلیل آن هم این بود که نیروهای امنیتی عراق مبادرت به بیرون راندن حامیان صدر از کاخ جمهوری کردنده بودند که همین موجب درگیری میان طرفین شد. این کاخ و مناطق پیرامونش محل استقرار نخست‌وزیر است. منابعی به الجزیره گفتند که مذاکراتی میان مقام‌های دولتی و رهبران جریان صدر و ائتلاف چارچوب هماهنگی در جریان بود. به نظر می‌رسد ماحصل این مذاکرات همان کنفرانس خبری صدر بوده باشد. روز دوشنبه و اوایل صبح سه‌شنبه منابع بیمارستانی عراق نیز به الجزیره گفتند که در پی تنش‌ها و درگیری های رخ داده دست کم ۳۰ نفر در منطقه سبز بغداد کشته و بیش از ۷۰۰نفر زخمی شدند که از این تعداد ۱۱۰نفر عضو نیروهای امنیتی دولتی بودند. اوضاع فعلی عراق موجب شده است که شرایط به سوی بحرانی شدن برود. در همین راستا، تنش‌های فعلی در عراق نه تنها موجب وضع مقررات منع رفت و آمد در برخی نقاط شده بود، بلکه موجب نگرانی سایر کشورها هم شده بود.

«جِین عرّاف» هم پیش از کنفرانس مقتدی صدر در نجف در گزارش خود در نیویورک‌تایمز روایت خود را از تحولات اخیر در عراق این‌گونه بیان کرد که شواهد نشان می‌دهد عراق در مسیر بحران سیاسی عمیق قرار دارد. او نوشت، در درگیری‌های روز دوشنبه ۱۲نفر از هواداران صدر از سوی نیروهای امنیتی کشته شدند. این گزارشگر به نقل از برخی مقام‌های امنیتی عراقی که خواستند نامشان فاش نشود، نوشت که نیروهای امنیتی به روی معترضان آتش گشودند. با این حال، بر اساس گزارش‌ها بغداد و بیشتر استان‌های عراق مقررات منع رفت و آمد اعمال کرده بودند. به نوشته عرّاف، اگرچه آشفتگی سیاسی و تظاهرات خیابانی در عراق امری متداول است، اما تحولات روز دوشنبه ۷شهریور - با ترکیبی از شکاف‌های داخلی، آسیب به نهادهای دولتی همراه با بن‌بست سیاسی- می‌توانست فاز خطرناک‌تری را دامن بزند.

از اکتبر گذشته عراق فاقد دولت است؛ چراکه اختلافاتی میان نامزدهای وفادار به مقتدی و دیگر گروه های شیعی به‌وجود آمد. این باعث شد که دولت موقت در عراق شکل بگیرد؛ اما این دولت موقت قادر نبوده به مشکلات اقتصادی مانند تصویب بودجه سالانه و غیره بپردازد. توانایی او برای بسیج صدها هزار از هوادارانش در خیابان‌ها به این معناست که او می تواند تظاهرات را مهندسی کند و احتمالا -اگر بخواهد- تهدیدی بر دولت جدید باشد. برای اولین‌بار در ناآرامی های اخیر، پیروان مقتدی روز دوشنبه به کاخ جمهوری- کاخ صدام حسین- یورش بردند. این کاخ، پس از صدام مقر فرماندهی نیروهای اشغالگر آمریکایی بود و اکنون میزبان کابینه دولت عراق است. به هر روی، نیروهای امنیتی برای کنترل اوضاع جاده‌های جنوبی منتهی به بغداد را بسته و مانع ورود معترضان از استان‌های جنوبی به بغداد شدند. استان‌های جنوبی محل حضور نیروها و طرفداران صدر است.

گفته شده که دیروز سه‌شنبه هم مقام‌های استان ذی‌قار اعلام کردند که تمام دفاتر دولتی به دلیل نگرانی‌های امنیتی بسته هستند. مصطفی الکاظمی، نخست‌وزیر عراق اعلام کرده بود که استفاده از گلوله‌های واقعی ممنوع است. او تاکید کرده بود که دستور تحقیق درباره تیراندازی‌ها را صادر کرده است. نیروهای امنیتی علاوه بر گلوله های واقعی، از گلوله‌های مشقی و آب‌پاش هم برای متفرق کردن معترضان در میدان سبز بغداد استفاده کرده بودند. اما اتفاق مهمی که گزارشگر نیویورک‌تایمز به آن اشاره می‌کند تیراندازی در نزدیکی‌های منزل نوری المالکی، نخست وزیر قبلی عراق بود که دو کشته بر جای گذاشت. بر همین اساس، عراف نوشته بود که این مساله می‌توانست موجب تشدید جناح‌بندی‌های سیاسی میان شیعیان عراق شود.

با این حال، تا قبل از برگزاری کنفرانس خبری صدر، نگرانی‌های زیادی از سوی طرف‌های خارجی اعلام شده بود. الجزیره به نقل از خبرگزاری رسمی عراق اعلام کرده بود که دیروز سه‌شنبه چهار فروند موشک به منطقه سبز بغداد اصابت کرد. گفته شد این موشک‌‌ها در مناطق خالی از سکنه سقوط کرده است. همچنین صبح دیروز سفارت آمریکا برای دومین‌بار سامانه دفاع هوایی سرام را فعال کرد. تمام این اقدامات تا پیش از برگزاری کنفرانس خبری مقتدی بود. هواپیمایی امارات هم اعلام کرد که تمام پروازهای خود را (دیروز سه شنبه) «به» و «از» بغداد تعلیق کرده است. «گریگوری گالیگان»، سفیر کانادا در عراق، نیز اعلام کرد که «کاملا گوش به زنگ» است. او در توییتی نوشت: «وضعیت بسیار خطرناک است و مارپیچ بحران به سرعت می‌تواند از کنترل خارج شود.»

از سوی دیگر، «آلینا رومانوفسکی» سفیر آمریکا در عراق نیز اعلام کرد که ناآرامی‌ها در عراق «نگران‌کننده» است؛ زیرا این وضعیت اجازه نمی‌دهد که نهادهای عراقی کارکرد درستی داشته باشند. او از تمام طرف‌های عراقی خواست تا «به شکلی مسالمت‌جویانه رفتار کرده و از اقداماتی که موجب شکل گرفتن چرخه خشونت می‌شود، احتراز کنند.» ترکیه هم از شهروندانش خواست به عراق سفر نکنند. این کشور نیز خواهان «گفت‌وگویی فراگیر» شده است. «استفان دوجاریک»، سخنگوی دبیرکل سازمان ملل گفت که از تحولات عراق «گوش به زنگ شده است». او گفت که گوترش هم «خواستار خویشتنداری و‌‌ آرامش تمام طرف‌ها شده است.»

شفق‌نیوز هم در گزارشی پیش از کنفرانس خبری صدر- اگر برگزار نمی‌شد، می‌رفت که عراق را به دامان بحران سوق دهد- اعلام کرده بود که حسین اسماعیل‌الصدر، از علمای شیعه عراقی در بیانیه‌‌ای اعلام کرد: «ما تمام طرف‌‌های عراقی را به مذاکره و آرامش دعوت می‌‌کنیم و از آنها می‌‌خواهیم آتش فتنه را خاموش کنند؛ اگرچه سکوت اولویت دارد و ماندن در خانه بهتر است. در این وضعیت پر از تنش در سایه تنش‌‌ها و کشمکش‌‌های داخلی از تمام طرف‌‌های سیاسی و بقیه طرف‌‌ها می‌‌خواهیم سلاح و تمام تنش‌‌ها را که به کشته و زخمی شدن تعدادی از مردم عراق منجر شده است، کنار بگذارند.» وی گفت: «این تنش‌‌ها تنها به ویرانی و خونریزی بیشتر منجر می‌‌شود. شما خونتان را در جنگ‌‌های آزادی علیه تروریسم صرف کردید. چگونه ممکن است تنش‌‌های سیاسی با ساکنان یک خانه (کشور عراق) این کار را بکند؟ غیرمنطقی و غیرانسانی است که جنگی بین برادران رخ بدهد. ما امیدواریم خداوند عراق و عراقی‌‌ها را از هر شر و بدی حفظ کند.»


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 9 شهريور 1401برچسب:, توسط smsreson

آشنایی با تبلیغات محیطی با پیام رسون

1401-06-07 23:39:03 11  0  0

اگر از شما بپرسند که کدام یک از تبلیغات محیطی باعث شده بیشتر مجذوب آن شوید شاید نتوانید پاسخ دهید زیرا حتی نمی دانی که تبلیغات محیطی چیست اما در طول روز بارها و بارها با آن مواجه شده اید بدون آن که خودتان متوجه شده باشید .

در این مقاله قصد داریم شما را با تبلیغات محیطی آشنا کنید و به نقش مهم آن در پیشبرد اهداف کاری  بپردازیم s پیشنهاد می کنم تا پایان این مقاله همراه نمایندگی سامانه پیامکی پیام رسون همراه باشید .

 

 

تبلیغات محیطی چیست؟:

به هر نوع تبلیغ خارج از خانه یا نقطه نهایی خرید مشتری تبلیغات محیطی می گویند که نام دیگر آن تبلیغات خارج از خانه نامیده می شود . در واقع هر رسانه ای که خارج از خانه با مشتری در ارتباط باشد را تبلیغات محیطی می گویند .

 

 

 

چرا تبلیغات محیطی؟: 

مهمترین مساله برای هر شرکت  قطعا معرفی محصولات و یا خدماتش  می باشد که بوسیله آن بتوانند فروش محصولاتشان را بالا ببرند.چون هر چه افراد بیشتری درمورد محصولات و یا خدماتتان بدانند  احتمال فروش محصولاتتان بالاتر میرود. 

خب اکنون که به این نتیجه رسیدیم هیچ چیزی مهمتر از معرفی هرچه بیشتر محصولات و یا خدمات نیست..یک سوال ایجاد میشود که چگونه شرکت ها می توانند به این هدف مهم برسند؟

همانطور که میدانید از زمان تبلیغات روزنامه ای تا امروز که دوران تبلیغات دیجیتال میباشد.. اصل تبلیغات بخش مهمی از زندگی مردم را فرا گرفته است.تبلیغات محیطی یکی از راههای موثر تبلیغات برای معرفی برند و یا انتقال یک پیام و یا حتی یک  کمپین تبلیغاتی همه جانبه مناسب می باشد.

 

 

انواع تبلیغات محیطی:

 

 

تبلیغات محیطی به دو دسته تقسیم می شود :

1- بخش درونی : در بخش درونی به نوعی از تبلیغات اشاره دارد که در فضاهای بسته مانند مراکز خرید رستوران ها و کافه ها و غیره انجام میشود .

 

2- بخش بیرونی : در بخش بیرونی به تبلیغاتی اشاره دارد که در فضاهای عمومی و باز مانند بزرگراه ها و جاده ها انجام می شود که در زیر به چند نمونه از بخش بیرونی اشاره می کنیم .

 

- بیلبورد تبلیغاتی : سازه های غول پیکر هستند که نمایانگر پوسترهای بزرگ از محصولات یا خدمات کمپانی ها و شرکت ها می باشد

 

- تبلیغات محیطی متحرک : لزوما در یک نقطه نیست مانند تبلیغات روی اتوبوس ها و وسایل حمل و نقل عمومی

 

- تبلیغات محیطی ترانزیتی : با توجه به مخاطب هدف در محلی مانند ایستگاه مترو و پایانه‌های مسافربری قرار می گیرد

 

- تبلیغات محیطی بر روی پل ها : مانند بیلبورد ها بر روی پل های عابر پیاده قرار می گیرد

 

- تبلیغات محیطی دیجیتال : بیلبورد های دیجیتالی هستند که می‌توانند تبلیغات متحرک و انیمه ای را به نمایش بگذارند که قطعاً اگر محتوای جذابی داشته باشد ، تاثیرگذاری بیشتری خواهد داشت .

 

 

مزایا و معایب :

تبلیغات محیطی همانند تمام کانال‌­ها و ابزارهای تبلیغاتی مزایا و معایب خاص خود را دارند که هنگام برنامه‌­ریزی رسانه باید به آن‌­ها توجه کرد. برخی از مزایای  تبلیغات محیطی عبارتند از پوشش گسترده بازارهای محلی، فرکانس بالا، انعطاف پذیری جغرافیایی و… .هم­چنین برخی از معایب تبلیغات محیطی عبارتند از هزینه نسبی بالا، مشکلات اندازه گیری اثربخشی‌ و خسته کننده بودن به دلیل احتمال تکرار مشاهده.

 

 

تبلیغات محیطی خلاقانه :
تبلیغات موفق و اثربخش عمدتا به شکل خلاقانه اجرا می‌­شوند. البته اثربخشی تبلیغات باید با اهداف و ویژگی­‌های خاص برند نیز بستگی داشته باشد  اما خلاقیت همواره عضو جدا نشدنی تبلیغات بوده است.  تبلیغات خلاقانه دارای سه ویژگی مشترک هستند: 

 

1- ارتباط : بر اساس این ویژگی پیام تبلیغاتی خلاقانه باید با نیازها و خواسته­‌های مخاطبان هدف ارتباط برقرار کرده و آن‌­ها را تحت تاثیر قرار دهد.

 

2- تناسب : تبلیغ خلاقانه باید با برند و مشخصات محصول تناسب داشته باشد.

 

3- تازگی و نوظهوری : تبلیغات تازه و نوظهور که برای مخاطبان جدید هستند خلاقانه‌­تر به نظر می‌‌‌­رسند.

 

 

 

نکات مهم در تبلیغات محیطی:
گسترش روز افزون رسانه­‌های دیجیتال باعث شده است مخاطبان با حجم زیادی از اطلاعات و تبلیغات متنوع و متعد روبه‌­رو شوند و بنابراین سطح توجه آن­ها به تبلیغات کاهش یابد. علاوه بر این امروزه با پیشرفت تکنولوژی، مخاطبان به صفحه نمایش تلفن همراهشان بیشتر از بیلبوردهای بزرگ در اتوبا‌ن­‌ها توجه می‌­کنند. بنابراین داشتن استراتژی درست در کمپین تبلیغات محیطی بیشتر از قبل اهمیت یافته است. در زیر به چند نمونه از نکات مهم در تبلیغات محیطی که در طی سال ها تجربه در سامانه پیامکی پیام رسون به دست آمده است اشاره کرده ایم : 

- انتشار تصاویر کمپین تبلیغات محیطی در فضای مجازی
- انتخاب نقاط پرترافیک و پرتردد برای نمایش تبلیغات
- تبلیغ بهتر و بیشتر از رقبا
- استفاده از المان­‌ها و محتوای تبلیغاتی اندک
- استفاده از تصاویر گرافیکی و خلاقانه جذاب

-استفاده از پنل پیامکی برای اطلاع از کمپین تبلیغات محیطی

در نهایت لازم به ذکر است که تبلیغات محیطی به عنوان یکی از مهم‌­ترین کانال­‌های تبلیغاتی باید در کنار دیگر کانال­‌ها و ابزارهای تبلیغاتی استفاده شود تا اثربخشی کسب و کار را افزایش دهد.

 

 

پیام رسون : 

شرکت­‌ های تبلیغاتی مانند سامانه پیامکی میتوانند خدمات متنوعی را در زمینه رسانه­‌های محیطی ارائه دهند. این خدمات سطوح مختلفی را شامل می‌­شوند. در پایین‌­ترین سطح،( مانند سامانه پیامکی تازه تاسیس شده ) صرفا تامین­ کننده رسانه­‌های محیطی مورد نیاز برندها هستند. البته تعداد محدودی از نمایندگی های سامانه پیامکی تبلیغات محیطی خدماتشان فراتر برده و علاوه بر برنامه­‌ریزی، تامین و مانیتورینگ رسانه‌­های محیطی در حوزه ارائه پنل پیامکی و تدوین استراتژی رسانه نیز به برندها خدمات ارائه می‌­دهند که در این مورد این نمایندگی های پیامکی به واسطه تجربه در استفاده از رسانه­‌های محیطی، دسترسی به ارتباطات گسترده با رسانه­‌داران و دسترسی به مخاطبین هدف را دارند و تنها هدف آنها افزایش اثربخشی تبلیغات محیطی میباشد . 


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 9 شهريور 1401برچسب:, توسط smsreson

امروز هفتم شهریور ماه سالروز درگذشت مرحوم آیت‌الله العظمی مرعشی نجفی یکی از مراجع معظم تقلید معاصر می‌باشد که افزون بر خدمات علمی بی‌شمار به حوزه‌های علمیه، یکی از غنی‌ترین کتابخانه‌های شیعه را نیز به یادگار گذاشته است.


زمینه شکل‌گیری
آغاز شکل‌گیری این کتابخانه زمانی بود که موسس بزرگوار کتابخانه در نجف اشرف به تحصیل اشتغال داشتند و براساس علایق شخصی و حس مسولیت شرعی، فهرستی از کتاب‌های ارزشمند خطی و چاپی نادر را که در کمتر کتابخانه‌ای یافت می‌شد تهیه کرد؛ به امید آن که بتواند به تدریج آنها را به دست آورد. عدم تمکن مالی و رقیبان قدرتمندی که میراث فرهنگی اسلامی را از کشورهای اسلامی خارج می‌ساختند، دو مشکل اساسی بر سر راه آیت‌الله مرعشی نجفی بود و حتی روزی بر سر خرید یک نسخه خطی با نماینده کنسول انگلیس در عراق درگیر شد و شبی را در زندان سپری نمود. وی با انجام نماز و روزه استیجاری، حذف یک وعده غذای روزانه، کاستن بخشی از مخارج زندگی و کار شبانه در کارگاه‌های برنج کوبی در نجف اشرف، پس از فراغت از درس و بحث، و با انگیزه و عشق سرشار به جمع‌آوری میراث و ذخایر اسلامی و فائق آمدن بر مشکلات و شکنجه‌های روحی، که در مسیر این هدف مقدس قرار داشت، سرانجام به مجموعه‌ای نفیس از نسخه‌های خطی و کتاب‌های چاپی نایاب دست یافت.
با مهاجرت ایشان از عراق به ایران در سال 1342ق، 1302 ش مجموعه‌های فراهم شده نیز به ایران انتقال یافت و در منزل شخصی خویش به نگاهداری از آنها پرداخت و به جمع‌آوری دیگر نسخه‌های نفیس همّت گمارد. در همان دوران استادان مشهور دانشگاه به قم می‌آمدند و از نسخه‌های نفیس موجود در منزل ایشان که در هیچ کتابخانه‌ای یافت نمی‌شد، بهره می‌گرفتند. از جمله شیخ آقا بزرگ تهرانی در تالیف الذریعه، از کتابخانه وی بیشترین بهره را برده و در جای جای این اثر از ایشان یاد می‌کند.
جمع‌آوری تدریجی کتاب‌ها و استقرار آنها در چند اتاق در منزل، ایشان را با ضیق مکان مواجه ساخت بنابراین، نخست 278 نسخه خطی نفیس را، که بیشتر به فارسی بودند، به کتابخانه دانشکده معقول و منقول دانشگاه تهران اهدا کرد. سپس شمار بسیاری از نسخه‌های خطی و چاپی دیگر خود را به کتابخانه‌های آستان قدس رضوی در مشهد مقدس، آستان حضرت معصومه (س) در قم، آستان حضرت شاه چراغ در شیراز، آستان حضرت عبدالعظیم در شهرری و مدرسه فیضیه در قم هدیه کرد، که مجموعاً به هزاران جلد می‌رسد.


تاسیس کتابخانه
با این حال، عطش ایشان در حفظ میراث گرانقدر علمی فروکش نکرده و پس از تاسیس یکی از چهار مدرسه علمی بزرگ در قم، به نام مدرسه مرعشیه، در سال 1385ق نخست کتابخانه کوچکی در دو اتاق مدرسه مزبور پی‌افکند. آن گاه در سوم شعبان همان سال، مطابق1344 خورشیدی، با انتقال مجموعه‌ای از کتاب‌های چاپی و بخشی از نسخه‌های خطی به طبقه سوم مدرسه مرعشیه، با حضور ایشان و بسیاری از علما و مدرسان حوزه علمیه قم، کتابخانه جدید گشایش یافت.
استقبال روزافزون پژوهشگران و محققان، این کتابخانه را باکمبود جدی فضا مواجه ساخت و سرانجام چهار سال بعد، زمینی به مساحت یکهزار مترمربع، روبه روی مدرسه مرعشیه که کتابخانه در طبقه سوم آن قرار داشت، خریداری شد. در سال 1390ق کلنگ بنای کتابخانه‌ای بزرگ به دست آیت‌الله مرعشی بر زمین زده شد و آن گاه دوازدهم شهریور1353 به نام کتابخانه عمومی آیت‌الله العظمی مرعشی نجفی با بیش از 16 هزار جلد کتاب خطی و چاپی و با حضور تعداد بسیاری از استادان و محققان و طلاب حوزه علمیه قم افتتاح شد.
هجوم علاقه‌مندان و مشتاقان استفاده از ذخایر آن کتابخانه دیگر بار مسئولان را بر آن داشت تا در سال 1358 پانصد مترمربع دیگر از زمین‌های سمت غربی کتابخانه را خریداری کنند و به آن ضمیمه نمایند که به این ترتیب، مجموع زیربنای کتابخانه در پنج طبقه بالغ بر چهارهزار و 500 مترمربع شد. استقبال بی‌نظیر حوزویان و دانشگاهیان بار دیگر کتابخانه را با کمبود فضا روبه رو کرد به همین دلیل، حضرت امام خمینی طی حکمی در تاریخ 24/12/1367 دولت وقت را موظف نمودند که سریع کتابخانه را گسترش دهند: «جناب آقای موسوی، نخست‌وزیر محترم ـ ایده‌الله تعالی‏؛ کتابخانه حضرت آیت‌الله آقای نجفی مرعشی ـ دامت برکاته ـ از کتابخانه‌های‎ ‎‏کم‌نظیر و شاید بتوان گفت بی‌نظیر ایران است. کتب نفیس اعاظم شیعه و کتاب‌های‏‎ ‎‏منحصر به فرد و خطی آن از ذخایر فرهنگ غنی اسلام و ایران می‌باشد. از قرار اطلاع مرکز حفاظت آنها به گونه‌ای نیست که کتاب‌ها مصون از خطر باشد و‏‎ ‎‏محیط مطالعه برای مشتاقان کتاب بسیار کوچک است. ‏جنابعالی موظف می‌باشید آنچه را که آن کتابخانه احتیاج دارد به بهترین وجه فراهم‏‎ ‎‏آورید. جناب حجت‌الاسلام آقای حاج سید محمود مرعشی نجفی که خود از خبرگان و‏‎ ‎‏شایستگان در امر کتابشناسی و کتاب و شناخت محیطی مناسب برای حفظ کتاب است،‎ ‎‏بهترین فردی است که می‌تواند شما را در این امر یاری دهد. ان شاءالله هر چه زودتر با‏‎ ‎‏ساخته شدن بنایی در خور اسلام و انقلاب و حوزه علمیه قم، قدمی مفید در راه رشد‏‎ ‎‏تعالیم اسلام برداشته شود. روشن است آنچه در این زمینه ساخته می‌شود اختیارش با‏‎ ‎‏حضرت آیت‌الله آقای نجفی مرعشی و یا فردی است که ایشان تعیین نمایند. توفیق‏‎ ‎‏جنابعالی را از خداوند متعال خواستارم». در پی این حکم، ساختمان قدیمی شرکت بیمه ایران ازسوی دولت به کتابخانه اهدا شد و تولیت کتابخانه نیز تعدادی از خانه‌های پیرامون کتابخانه را خریداری کرد؛ و در مجموع، غیر از ساختمان قدیمی کتابخانه، زمین آن بالغ بر 2400 متر گردید. سپس بررسی و مطالعات لازم برای آماده‌سازی نقشه‌های اجرایی ساختمان جدید آغاز گشت.
بدین منظور، کارشناسان ایرانی در طول یک سال و اندی با سفر به کشورهای مختلف جهان، از ساختمان کتابخانه‌های مهم آنها بازدید کردند و پس از بررسی، نهایی آماده و آنگاه طی مراسمی (20ذی حجه 22/1410 تیر 13/1369) در پی گزارش مشروح، تولیت کتابخانه مرحوم آیت‌الله مرعشی نجفی نخستین کلنگ ساختمان جدید را به زمین زد ولی متاسفانه معظم له 47 روز بعد روی در نقاب خاک کشید و پایان کار ساختمان جدید را مشاهده نکرد و از آن پس تولیت کتابخانه در دست حجت‌الاسلام سیدمحمود مرعشی قرار گرفت.


گنجینه‌های مختلف کتابخانه به قرار زیر است.


نسخه‌های خطی
درحال حاضر تعداد نسخه‌های خطی کتابخانه بیش از 80 هزار نسخه در 40 هزار عنوان است که 65 درصد آن به عربی و بقیه به فارسی و اندکی ترکی، اردو، تاتاری، حبشی، پهلوی، چینی، سریانی، آشوری، قبطی مغربی، بودایی، برمه و لاتین است. به طور متوسط هر سال بیش از 750 تا 1000 نسخه خطی نفیس گزینش شده خریداری و یا اهدایی به این گنجینه افزوده می‌شود. این نسخه‌ها در موضوعات مختلفی چون فقه و اصول، کلام و عقاید، منطق و فلسفه، عرفان و تصوف، حدیث، تفسیر و علوم قرآن، ادبیات، اخلاق، طبیعیات، تراجم و رجال و درایه، انساب، علوم غریبه و اعداد، فیزیک، شیمی، ریاضی، جغرافی، هیات، و نجوم، طب، موسیقی است. در میان این ذخایر، نسخه‌های منحصر به فرد بسیاری به خطوط مولفان مشهور اسلامی و یا با اجازات آنان مزین است. کهن‌ترین نسخه بدون تاریخ این گنجینه درحال حاضر بخشی از قرآن کریم به خط کوفی از اواخر سده دوم و سوم هجری است و نیز قدیمی‌ترین نسخه‌های تاریخ‌دار دو جز ازقرآن کریم به خط کوفی از علی بن هلال، مشهور به ابن بوّاب، است که در بغداد در سال 392ق کتابت شده است. همچنین دو جلد تفسیر التبیان شیخ طوسی و نهج البلاغه شریف رضی در سال 469ق اصلی‌ترین و کهن‌ترین نسخه موجود در جهان از دیگر ذخایر این کتابخانه است. نسخه‌های فراوان بسیار کهن و نفیس دیگری در این گنجینه وجود دارد که در سده‌های ششم هجری به بعد کتابت شده و تعداد بی‌شماری از آنها نسخه اصل و تاکنون به چاپ نرسیده است. این گنجینه مهمترین و بزرگترین بخش کتابخانه است که آن را از دیگر کتابخانه‌ها متمایز ساخته و شهرت و اعتبار و جایگاه ویژه‌ای دارد.


نسخه‌های تصویری
این بخش مشتمل بر بیش از چهار هزار مجلّد است که از نسخه‌های خطی نفیس موجود در کتابخانه‌های خارجی، و اندکی از کتابخانه‌های داخلی، تهیه شده است. تاکنون دو جلد از فهرست نسخه‌های عکسی این گنجینه شامل هزار نسخه عکسی چاپ و منتشر گردیده است.


میکروفیلم و میکروفیش
از دو بخش تشکیل شده است. نخستین بخش میکروفیلم‌هایی است که از بیش از چهارهزار نسخه خطی نفیس موجود در کتابخانه‌های بزرگ خارجی و اندکی از داخل کشور تهیه شده؛ و بخش دیگر نسخه‌های خطی نفیس موجود در گنجینه این کتابخانه است، که تا امروز تعداد آنها 15هزار حلقه رسیده است.


اسناد مکتوب
دراین گنجینه بیش از 100 هزار سند دست‌نویس از پنج سده قبل تاکنون وجود دارد که شامل احکام شاهان و امیران و حاکمان، اجازات حدیث به خطوط علمای بزرگ، عقدنامه‌ها، اسناد تملیکی و غیر آنهاست و نیز نامه‌هایی به خطوط علما و مراجع بزرگ، از جمله دهها نامه از حضرت امام خمینی و دیگر رهبران مذهبی جهان اسلام، در میان آنها موجود است که از سالهای 1338ق تا زمان حیات موسس و بنیانگذار کتابخانه به ایشان نوشته‌اند.


نمایشگاه دائمی
در این نمایشگاه تعدادی از نسخه‌های بسیار نفیس خطی کهن، هنری، علمی، خطوط خوشنویسان، نسخه‌های اصل به خطوط مولّفان آنها از بیش از یکهزار سال قبل تا عصر حاضر نگهداری می‌شود که ویژه میهمانان بازدیدکننده از کتابخانه است.


آثارعلمی بنیانگذار کتابخانه
در این گنجینه آثار تالیفی آیت‌الله مرعشی، که در موضوعات مختلف علمی است، همچنین نمونه‌هایی از نسخه‌های چاپی که ایشان آنها را با دست خود حاشیه نویسی کرده‌اند، و نیز نمونه‌هایی دیگر از آثار تالیفی چاپ شده ایشان به ضمیمه البسه و لوازم شخصی آن بزرگوار در آخرین روزهای حیات نگهداری می‌شود و مورد بازدید میهمانان کتابخانه قرار می‌گیرد.


نسخه‌های چاپی کهن
در این گنجینه حدود یک میلیون جلد نمونه‌هایی از نسخه‌های چاپی بسیار کهن و نفیس قرار دارد که مشتمل بر نسخه‌هایی به زبان عربی، فارسی، ترکی، لاتین و ارمنی است، که در سده‌های دهم و یازدهم هجری چاپ شده‌اند. القانون و النجاه ابن سینا، به عربی، چاپ 1593م تحریر اقلیدس، از خواجه نصیرالدین طوسی، به عربی، چاپ رم 1593م؛ نزهه المشتاق، شریف ادریسی، به عربی، در جغرافی، چاپ رم 1592م؛ و نیز نسخه‌هایی از انجیل به لاتین و ارمنی چاپ سده‌های 16 و 17م؛ تقویم التواریخ، به ترکی، از کاتب چلبی، مولّف کشف الظنون، چاپ قسطنطنیه به سال 1143ق؛ جهان نما، به ترکی، از کاتب چلبی، چاپ قسطنطنیه در سده 12ق؛ کلیات سعدی در دو جلد چاپ کلکته هند سال 1205ق/1791م؛ گلستان سعدی خط اختراعی مقطّع ملکم خان ناظم الدوله چاپ لندن 1302ق؛ ترجمه کتاب شرایع الاسلام محقّق حِلّی به زبان روسی در دو جلد از م.الف. کاظم بیک چاپ سن پترزبورگ روسیه 1862م از جمله کتابهای چاپی کتابخانه است.


نسخه‌های چاپ سنگی
در این گنجینه، نسخه‌های چاپ سنگی نادر و کمیاب به زبانهای فارسی، عربی، ترکی، اردو، ازبکی، تاتاری و... وجود دارد که اوایل سده سیزدهم به بعد در ایران و چند کشور دیگر چاپ شده است و تعداد آنها به بیش از 30 هزار جلد می‌رسد.


کتاب‌های چاپی
این گنجینه‌ها به علت گستردگی و حجم بالای کتابهای آن به زبان فارسی، عربی، ترکی، اردو و غیرلاتین، درحال حاضر صدها هزار مجلد است. گنجایش کتاب در این گنجینه‌ها در مرحله نخست یک و نیم میلیون جلد و در مراحل بعدی با استقرار قفسه‌های ریلی بالغ بر پنج میلیون جلد می‌رسد.


روزنامه‌ها و مجلات ادواری
در این گنجینه تاکنون بیش از دو هزار و 500 عنوان مجله و روزنامه به زبان‌های فارسی و عربی و ترکی و اردو وجود دارد که در میان آنها تعدادی از مجلات و روزنامه‌های چاپ سنگی از عصر قاجار و نیز مجلاتی قدیمی به زبان عربی چاپ کشورهای اسلامی از صد سال قبل به چشم می‌خورد.


فهارس نسخه‌های خطی
در این گنجینه فهارس نسخه‌های خطی اسلامی بیش از 60کتابخانه در جهان، به زبانهای مختلف وجود دارد که یکی از گنجینه‌های تخصصی کتابخانه است و در نوع خود از کامل‌ترین و کم نظیرترین آرشیوها به شمار می‌آید. همچنین کتابهای علوم کتابداری، اطلاع‌رسانی، کتابشناسی و کتاب پژوهی در این گنجینه موجود است، که بیشتر مورد استفاده فهرست نگاران نسخه‌های خطی کتابخانه و نیز پژوهشگران مرکز دائره‌المعارف کتابخانه‌های جهان قرار می‌گیرد.


آرشیو کتب ممنوعه
در این مجموعه کتاب‌های ممنوعه که باعث گمراهی عموم افراد می‌شوند گردآوری شده و از دسترس عموم دور نگاه داشته شده است. تنها محققان و پژوهشگرانی که در نقد و ردّ آنها بررسی و تحقیق می‌نمایند و مورد تایید کتابخانه هستند، از این آرشیو استفاده می‌کنند. کتابهای این آرشیو مشتمل بر کتب گروهکهای ملحد و ضدمذهب، مسلکهای غیرشناخته شده و غیررسمی و کتبی که بر ضدّ اسلام و علیه پیامبران و ائمه اطهار(ع) نوشته شده است.


اطلس‌ها و نقشه‌های جغرافیایی
در این گنجینه تعدادی از نقشه‌های جغرافیایی قدیم و جدید و اطلس‌های کشورهای جهان و نیز منابع و مراجع جغرافیایی و نقشه‌برداری به زبان‌های مختلف جمع‌آوری گردیده است.


مرکز قم شناسی
مجموعه کتاب‌ها یا مقالاتی که درباره قم به زبان‌های مختلف نوشته شده در این بخش گردآوری شده است.


بخش تبارشناسی
در این بخش، بیشترین منابع درباره علم نسب به زبان‌های مختلف گردآوری شده و در نظر است به تصحیح و تنظیم و نشر آثار موسس کتابخانه بپردازد؛ چرا که در این علم سرآمد بوده‌اند و تالیفات ارزنده‌ای دارند. همچنین تاکنون بیش از 10 عنوان از آثار دانشمندان مشهور علم نَسب به عربی ازسوی این کتابخانه چاپ و منتشر شده است.

*آیت‌الله مرعشی نجفی با انجام نماز و روزه استیجاری، حذف یک وعده غذای روزانه، کاستن بخشی از مخارج زندگی و کار شبانه در کارگاه‌های برنج کوبی در نجف اشرف، به مجموعه‌ای نفیس از نسخه‌های خطی و کتاب‌های چاپی نایاب دست یافت
*امام خمینی: کتابخانه حضرت آیت‌الله آقای نجفی مرعشی از کتابخانه‌های‎ ‎‏کم‌نظیر و شاید بتوان گفت بی‌نظیر ایران است. کتب نفیس اعاظم شیعه و کتاب‌های‏‎ ‎‏منحصر به فرد و خطی آن از ذخایر فرهنگ غنی اسلام و ایران می‌باشد
*درحال حاضر تعداد نسخه‌های خطی کتابخانه بیش از 80 هزار نسخه در 40 هزار عنوان است که 65 درصد آن به عربی و بقیه به فارسی و اندکی به دیگر زبانه‌ها است


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 7 شهريور 1401برچسب:, توسط smsreson

تبلیغات مکان محور با پیام رسون

1401-06-03 23:31:23 10  0  0

اگر در کسب و کارتان موفق نیستید و از این بابت ناراضی هستید حتماً باید بررسی کنید که کجای کار را اشتباه رفته اید و بررسی کنید کارهای تان را و  همانند یک کشاورز کارهای خود را شخم بزنید و ببینید در کجای کار هستید که باعث شده از کسب و کارتان ناراضی نباشید .

یکی از علت‌هایی که افراد در کسب و کارشان موفق نمی شوند استفاده از روش تبلیغ نادرست است یا اینکه اصلا از تبلیغات استفاده نمی کند اگر جزو آن دسته از افراد هستید که اصلاً از تبلیغات استفاده نمی کنند باید به شما بگویم که خیلی دنیای تکنولوژی و تبلیغات را دست‌کم گرفته اید و از قدرت این غول چراغ جادو  بی خبر هستید . اما اگر از تبلیغات استفاده می‌کنید و بابت تبلیغات هزینه زیادی را پرداخت کرده اید اما هنوز به نتیجه نرسیده اید باید روش تبلیغ خود را عوض کنید و بررسی کنید و بسنجید که کدام نوع بازاریابی و تبلیغات است که تاثیر بیشتری روی مردم دارد .

ما در این مقاله که توسط تیم تحریریه پیام‌رسون به ثبت رسیده است  قصد داریم که شما را با تبلیغات مکان محور آشنا کنیم و اگر می خواهید در کسب و کار خود موفق شوید وبا  کمترین تعرفه به موفقیت برسید ، تا پایان این مقاله با نمایندگی سامانه پیام کوتاه شیراز همراه باشید .

 

تبلیغات مکان محور چیست ؟ 

تبلیغات مکان محور یا همان تبلیغ محله ای یا تبلیغ مکانی  یک روش در بازاریابی یا تبلیغات  است که مبتنی بر مکان هایی  از موقعیت جغرافیایی کاربران تلفن همراه یک محدوده یا منطقه استفاده شده میباشد که کاربر محتوای مورد نظر را به صورت پیامک برای مخاطب ارسال میکند . تبلیغات مکان محور یکی از ساده‌ترین شیوه‌های تبلیغات است که با استفاده از پنل پیامک انجام میشود . 

بازاریابی یا تبلیغات مکان محور برحسب شناخت نیاز کاربران یک محدوده صورت می‌گیرد و خدماتی که در یک محدوده خاص عرضه می‌شود را معرفی می‌کنند. برای مثال در یک مجموعه بزرگ حمل و نقل مسافران بین شهری، شرکت‌های تاکسیرانی داخل شهر با ارسال پیامک‌ برای کاربران ترمینال ، خدمات خود را معرفی می‌کنند. یا یک رستوران با ارسال پیامک بین افرادی که در محدوده جغرافیایی قرار دارند، منو و لیست غذاها را معرفی می‌کند.

گاهی اوقات برخی از  تبلیغات پیامکی اطلاعات مناسبی دارند یا معرفی کننده خدمات بی‌نظیری هستند اما متاسفانه پاک می‌شوند یا از بین می‌روند. یکی از راه‌های بازیابی مسیج‌ها گرفتن پرینت خط همراه اول و ایرانسل است که باید از راه‌های اصولی و قانونی انجام شود. با چنین روش‌هایی به راحتی می‌توان پیام‌های مهم و قابل استفاده را مجدد بازیابی کرد .

 

 

روش های استفاده از تبلیغات مکان محور : 


 تبلیغات مکان محور یکی از موردهای خاص برای کسانی است که در اینستاگرام یا واتساپ فعالیت پولی دارند چرا که می توانند با ارسال پیامک به اشخاص  نزدیک خود یا همشهری خود لینک پیج اینستاگرام یا واتساپ را برای مخاطبین خود ارسال کنند در این روش خیلی راحت می‌توانند از آی‌پی تلفن یا کامپیوتر که به خطوط اینترنتی آدرس آی پی دارد ، متصل شوند  پروتکل های اینترنتی یا همان آدرس آی پی به شما کمک می کند تا اطلاعات مکانی مورد نظرتان را به دست آورید و به مخاطبین هدف خود از طریق پنل پیامک ارسال اس ام اس داشته باشید .

در روش دوم که با استفاده از جی پی اس است هدف اصلی گوشی هایی است که مکان‌یاب یا جی‌پی‌اس را دارند که در این روش می توانید محتوای مورد نظرتان را به صورت هدفمند برای مخاطبین هدف ارسال کنید که یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این روش امکان استفاده آن به صورت آفلاین میباشد . 

تبلیغات مکان محور در واقع شاخه از همان ارسال اس ام اس منطقه یا ارسال اس ام اس بر اساس کد پستی یا ارسال انبوه پیامک به محله می باشد که اگر بخواهید در کسب و کارتان تغییر بزرگی  ایجاد کنید باید با مراجعه به نمایندگی سامانه پیام کوتاه و خرید پنل پیامک شروع به تبلیغات کنید .

 

 

 

پیام رسون :

سامانه پیام کوتاه یکی از پیشرفته ترین سامانه پیامک در ایران است و به عنوان کمترین تعرفه پیامک شناخته شده است قصد دارد به شما عزیزان  کمک کند تا بتوانید مخاطبین هدف خود را جذب کنید و فروش محصول و کالای خود را افزایش دهید . به همین دلیل به شما پیشنهاد می کنیم که به سایت سامانه پیام کوتاه شیراز مراجعه کنید و مقاله های مورد نظر که در مورد بازاریابی و تبلیغات هستند را مطالعه کنید و برای شروع یک تغییر بزرگ پنل پیامک خود را از نمایندگی پیامکی پیام رسون سفارش دهید و شروع به ارسال پیامک به مخاطبین هدف خود کنید. 

 

جهت خرید پنل ارسال اس ام اس  از شیراز اس‌ ام‌ اس همین حالا اقدام کنید.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 7 شهريور 1401برچسب:, توسط smsreson

موضوع ارایه اقلام اساسی مورد نیاز مردم به قیمت شهریورماه 1400یکی ازمعادلاتی است که این روزها سر و صدای زیادی را در فضای سیاسی کشور ایجاد کرده است. نمایندگان با این استدلال که مجلس در زمان تصویب بودجه 1400 به شرطی با حذف ارز ترجیحی موافقت کرده که دولت متعهد شود، اقلام مصرفی موردنظر را با قیمت شهریور1400 در اختیار مردم قرار دهد. در همان ایام بودند نمایندگانی که پیش بینی می‌کردند، دولت طی ماه‌های آینده از زیر بار این تعهد شانه خالی کند و حاضر به ارایه کالابرگ به قیمت شهریور1400 نخواهد بود. بسیاری از نمایندگان عضو کمیسیون برنامه و بودجه از جمله احسان ارکانی، بهروز محبی، محسن زنگنه و...در آن ایام اعلام می‌کردند، دولت قصد دارد، مسوولیت حذف ارز 4200 تومانی را متوجه مجلس کند تا در زمان بروز بحران، توپ افزایش قیمت‌ها در زمین مجلس باشد. به همین دلیل نمایندگان تا زمانی که دولت متعهد به ارایه کالابرگ به قیمت شهریور1400 نشد، اجازه حذف ارز ترجیحی را صادر نکردند. این پیش بینی‌ها با گذشت حدود 5ماه از سال به رنگ واقعیت درآمده است. دولت به این بهانه که قیمت‌های جهانی به دلیل جنگ روسیه با اوکراین افزایش پیدا کرده و دولت با مشکل نقدینگی روبه‌روست، حاضر نیست تعهداتش به نمایندگان را عملیاتی کند. 

اما این همه ماجرا نیست، تیم اقتصادی کابینه از هر فرصتی استفاده کرده و اعلام می‌کنند، مردم از روند آزادسازی قیمت‌ها که دولت آن را اصلاح نظام یارانه‌ای می‌خواند، رضایت بالای 80 درصدی دارند و تمایلی برای ارایه کالاهای اساسی به قیمت شهریورماه 1400 ندارند. ادعایی که بررسی‌های مرکز پژوهش‌های مجلس بیانگر آن است که نسبتی با واقعیت ندارد و بیشتر برآمده از برخی تصورات اشتباه است. روز گذشته مرکز پژوهش‌های مجلس در گزارشی که در اختیار اعتماد قرار گرفته، اعلام کرد که ۵۸.۵ درصد از مردم ترجیح می‌دهند دولت 7 قلم کالای اساسی را به قیمت سال قبل و از طریق کالابرگ عرضه کند. مرکز پژوهش‌های مجلس اعلام کرد که تصمیم دولت برای حذف ارز تخصیصی به کالا‌های اساسی یکی از مهم‌ترین تصمیمات اقتصادی دولت طی دهه‌های اخیر به شمار می‌آید. برای جبران پیامد‌های اقتصادی این تصمیم، مجلس در قانون بودجه ۱۴۰۱، دولت را مکلف به ارایه کالابرگ الکترونیکی کرده است. پس از واریز چند مرحله یارانه نقدی به حساب سرپرستان خانوار دهک‌های اول تا نهم، این پرسش در مجلس مطرح شد که مردم بین دریافت یارانه نقدی و کالابرگ الکترونیکی، کدام یک را ترجیح می‌دهند؟.باتوجه به اهمیت این موضوع، مراجعه به افکارعمومی می‌تواند برخی ابهام‌ها در این خصوص را برطرف نماید. در این راستا موسسه افکارسنجی ملت وابسته به مرکز پژوهش‌های مجلس، به اجرای یک پروژه با عنوان «افکارسنجی درباره نگرش مردم به طرح اصلاح یارانه‌ها و توزیع کالابرگ» در کل کشور اقدام نموده است.
نتایج این افکارسنجی نشان می‌دهد ۶۰.۶ درصد مردم نسبت به کلیت طرح اصلاح یارانه‌ها نظر منفی دارند که مهم‌ترین دلیل آن، افزایش قیمت کالا‌های دیگری است که قرار نبود براساس اجرای این طرح، گران شوند. با توجه به همین موضوع می‌توان فهمید که چرا ۸۸.۶ درصد مردم میزان یارانه واریزی را کافی نمی‌دانند. بالطبع خانواده‌های پرجمعیت بیشتر تحت تأثیر فشار اقتصادی ناشی از افزایش قیمت‌ها قرار می‌گیرند که نتایج این افکارسنجی نیز موید آن است. یافته‌های دیگر این نظرسنجی حاکی از آن است که قدرت خرید کالا‌های اساسی از سوی خانوارها نسبت به قبل از اجرای طرح (ابتدای سال)، کاهش یافته است؛ بنابراین نظرسنجی و مطابق نظر مردم، ۵۸.۵ درصد از مردم ترجیح می‌دهند دولت هفت قلم کالای اساسی را به قیمت سال قبل و از طریق کالابرگ عرضه کند و در مقابل ۲۸.۶ درصد ترجیح می‌دهند به ازای هر فرد ماهانه مبلغ ۳۰۰ یا ۴۰۰ هزارتومان یارانه نقدی اختصاص یابد.
 گفتنی است براساس نظرسنجی موسسه افکارسنجی ملت، در بین افرادی که کالابرگ را به یارانه نقدی ترجیح داده‌اند، ۵۶.۲ درصد اظهار کرده‌اند که حتی اگر کالابرگ فقط در فروشگاه‌های مشخصی قابل استفاده باشد، باز آن را به یارانه نقدی ترجیح می‌دهند. 

علیرضا بیگی: دولت در لحظه تصمیم می‌گیرد
برای آگاهی از کم و کیف موضوع گفت‌وگویی را با علیرضا بیگی نماینده مردم تبریز ترتیب دادیم تا ابعاد پنهان بحث برای مخاطبان بیشتر نمایان شود. علیرضا بیگی در این گفت‌وگو با اشاره به نارضایتی بیش از 67 درصدی مردم از طرح اصلاح نظام یارانه‌ای دولت به این نکته اشاره می‌کند که: « دولت نتوانست پیش بینی درستی از تحولات اقتصادی کشور داشته باشد. این در حالی است که در زمان ارایه بودجه 1401 دولت تعهد داد که 7قلم کالای اساسی را به قیمت شهریور1400 توزیع کند، اما امروز زیر بار اجرای تعهداتش نمی‌رود. »

  بر اساس گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس، اکثریت قریب به اتفاق ایرانیان نارضایتی فراوانی از طرح اصلاح نظام یارانه‌ای دارند، چرا این طرح به یک چنین سرانجامی رسیده است؟
 واقع آن است که دولت اجرای این طرح را به دلیل کمبود در منابع ارزی آغاز کرد. اگر دولت منابع ارزی کافی داشت، هرگز زیربار اجرای این ایده نمی‌رفت، بنابراین دلیل آزادسازی قیمت‌ها، کسری بودجه بوده است. البته برای حذف ارز4200 تومانی دولت وعده داد که اقلام مصرفی مردم را با قیمت شهریور1400 توزیع کند، اما امروز وعده‌هایش را فراموش کرده است. در زمان ارایه بودجه معاون اول رییس‌جمهوری در مجلس اعلام کرد، چیزی که قرار است به مردم بدهیم، بیشتر از چیزی است که به آنها تحمیل می‌شود. اما در عمل برعکس شد یعنی این تصور را داشتند که تنها 4قلم کالاها حدود 8درصد افزایش پیدا می‌کند.اما در عمل مشاهده شد که دامنه وسیعی از اقلام و کالاها با افزایش افسارگسیخته‌ای مواجه شدند.
   چرا دولت یک چنین تصورات و پیش بینی‌های اشتباهی داشت؟
 بخشی از آن به دلیل نبود نیروهای کارکشته است و برخی دیگر نیز ناشی از مشاوره‌های اشتباه است. بسیار هم تاسف آور است که دولت در زمینه پیش بینی این گزاره‌های سرنوشت ساز اینقدر، ساده انگارانه عمل کند. در کنار مشکلات اقتصادی، در سال 1401، افزایش حدود 60درصدی در حقوق و دستمزدها هم اتفاق افتاد که باعث افزایش نقدینگی، افزایش پایه پولی و مشکلات بعدی شد.مجموعه این عوامل باعث بحرانی‌تر شدن مشکل شد و بار این مشکلات را مردم به دوش کشیدند.
   امروز که دولت عمق مشکلات را درک کرده، ‌آیا برنامه مناسبی برای مقابله با این بحران دارد؟
 متاسفانه امروز هم برنامه منسجمی برای عبور از چالش‌ها مشاهده نمی‌شود. دولت یک روز عنوان می‌کند، ممکن است در ادامه این طرح تجدیدنظر کند و در برهه‌ای اعلام می‌کند، طرح را ادامه می‌دهد. همین فراز و فرودها نیز این پالس را به بازار می‌دهد که ثباتی در تصمیمات دولت وجود نخواهد داشت.
   در این شرایط دولت خطاب به نمایندگان اعلام کرده، حاضر به اجرای تعهداتش در خصوص عرضه قیمت‌ها به نرخ شهریور 1400نیست، سرانجام چه خواهد شد؟
 بله تیم اقتصادی دولت این پیام را ارسال کرده‌اند که قیمت‌ها را نمی‌توانند به قبل باز گردانند. عجیب است که دولت هیچ پیش بینی از تحولات ندارد و در لحظه و آن تصمیم می‌گیرد. در حالی به شهریور 1401 نزدیک می‌شویم که دولت می‌بایست 6ماه قبل برای این گزاره‌ها تصمیم‌گیری می‌کرد.
   آقای قالیباف اشاره کردند اجازه نمی‌دهند دولت از ظرفیت شورای هماهنگی سران برای دور زدن مجلس استفاده کند. سرانجام طرح اصلاح نظام یارانه‌ای چه می‌شود؟ 
 دولت در حال حاضر یک لایحه اصلاحی برای بودجه ارایه کرده تا قید ارایه قیمت‌ها به شهریور 1400 را حذف کند. البته تصمیم داشتند از ظرفیت سران نیز استفاده کنند که این تلاش‌ها به نتیجه نرسید. امروز اگر این اجازه به دولت داده نشود، دولت به سمت فروش اوراق خواهد رفت. فروش بالای اوراق هم باعث تضعیف پول کشور، افزایش پایه پولی و همینطور واکنش منفی بورس و افت شاخص‌ها می‌شود. این تصمیم نیز باعث افزایش مشکلات بورس و ناامیدی سهامداران می‌شود. متاسفانه دولت شرایطی را ایجاد کرده که هر تصمیمی را اتخاذ کند، مشکل ساز می‌شود. می‌گویند، گندم از گندم بروید، جو ز جو.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 3 شهريور 1401برچسب:, توسط smsreson

نمایندگی پنل پیام کوتاه ویژه مدارس

1401-05-31 21:50:07 7  0  0

خیلی از مدارس هستند که با متد روز و تکنولوژی پیش می‌روند و برای تبلیغ مدرسه و ناحیه خودشان از پنل پیامک و ارسال پیامک استفاده می‌کنند. 

ارسال پیامک از طرف مدارس می‌تواند بر اساس ارسال پیامک منطقه ای یا ارسال پیامک بر اساس کد پستی یا ارسال پیامک به محله باشد و با توجه به بانک شماره موبایلی که پیام رسون در اختیار شما قرار می‌دهد میتوانید متناسب با نوع مقطع تدریس مدرسه ارسال پیامک بر اساس سن و جنسیت داشته باشید .


معمولا ارسال پیامک ویژه مدارس از مزایای زیادی بر خوردار است که اگر بخواهیم این مزایا را مورد بررسی قرار دهیم باید کمی به عقب بر گردیم و از اتفاقاتی که در نبود پنل پیامک رخ می‌داد صحبت کنیم .
در گذشته ای نه چندان دور در مدارس مشکلات زیادی وجود داشت از جمله حضور والدین در مدرسه برای جلسه اولیا و مربیان . همه ما به خاطر داریم که سر کلاس های مختلف ، ناظم مدرسه به کلاس ها رجوع می‌کردند و به تمامی دانش آموزان کاغذ دعوت نامه را می‌دادند و از دانش آموزان میخواستند که دعوت نامه را به اولیا خود دهند تا در جلسه حضور پیدا کنند .همین یک مورد کافیست تا مشکلات متعدد را برایتان باز گو کنم ، از فراموش کردن دانش آموزان تا صرف هزینه های زیاد بابت کاغذ و در آخر نرسیدن به نتیجه مطلوب .

 

 

 

این فقط یکی از مشکلات مدارس در زمانی است که از پنل اس ام اس استفاده نمی‌کردند. 

اما امروزه خوشبختانه مدارس با تهیه پنل پیام کوتاه از سامانه پیام کوتاه ، توانسته اند بر آشفتگی و سر درگمی های آن روزها غلبه کنند و خیلی راحت با ارسال پیامک انبوه به همه والدین اطلاع رسانی های لازم را انجام دهند. 

حال در زیر به صورت ایتمی به یک سری از کاربرد های پنل پیام کوتاه ویژه مدارس میپردازیم .

 

کاربرد سامانه ارسال اس ام اس برای مدارس:
1- حضور والدین در مدرسه برای جلسه اولیا و مربیان
2- اطلاع از وضعیت درسی دانش آموزان به صورت ماهانه
3- زمان های تعطیلی و یا نبودن سرویس و یا حتی زمانهایی که کلاس های فوق العاده برگزار می‌شود.
4- برگزاری مسابقات و قرعه کشی ها
5- امکان ارسال پیامک مبنی بر تاخیر یا غیبت دانش آموزان
6- ارسال اس ام اس مبنی بر مهلت پرداخت شهریه
7- مطلع کردن والدین از آزمون های آنلاین

 

چگونه ارسال پیامک باعث تبلیغات می‌شود؟
خیلی از مواقع مدارس به خاطر امنیت و پرهیز از صدا برای خانواده ها، در جاهای خلوت هستند و کسی از وجود آن اطلاعی ندارد. و یا اینکه خانواده ها بعد از جابه جایی منزل باید به دنبال مدرسه مورد نظر برای فرزند خود باشند که این بسیار کار طاغت فرسا برای والدین هست.
شما می‌توانید با استفاده از پنل اس ام اس در منطقه و محله ی خود، پیامک تبلیغاتی برای جذب دانش آموزان با رده ی سنی مشخص و جنسیت مناسب، آن را انجام دهید.
این خود یک ارسال پیامک هدفمند است.

 

 

پیام رسون : 

سازمان آموزش و پرورش در سال جدید تصمیم به بازگشایی مدارس گرفته است با وجود اینکه هنوز بیماری کرونا گریبان گیر مردم میباشد .

کمی شرایط برای خانواده ها و مدارس سخت میباشد و لازم است که هر روز نکات و هشدارهای لازم به خانواده ها داده شود . از همین رو سامانه پیامکی میتواند پیشنهاد خوبی برای این اطلاع رسانی ها باشد . 

از طرف دیگر نمایندگی سامانه پیام کوتاه در این مقاله به تمامی کسانی که مدرسه دارند حال چه دولتی باشد چه غیر دولتی پیشنهاد می‌کند که از سامانه پیام کوتاه،  پنل پیامک تهیه کنند و با توجه به بانک شماره موبایلی که پیام رسون در اختیارشان قرار می‌دهد ارسال پیامک داشته باشید که اگر افراد به دنبال مدرسه مورد نظر برای فرزندانشان هستند ، به آنها مقطع و ناحیه خود را معرفی کنند .

همچنین پیام رسون در نظر دارد که یک تخفیف ۴۰ درصدی روی پنل پیام کوتاه خود قرار دهد تا تمامی مدارس ها بتوانند نسبت به خرید پنل پیامک مشتاقانه عمل کنند و کار را برای خودشان و والدین راحت تر کنند .

پس این فرصت را از دست ندهید و برای خرید پنل پیامکی از شیراز اس ام اس هرچه سریع تر اقدام کنید . 

 

 


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 3 شهريور 1401برچسب:, توسط smsreson