پنل پیامک،پنل پیامک رایگان،سامانه پیامک رایگان
 
سامانه پیام کوتاه ((پیام رسون)) سامانه پیام کوتاه رایگان و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون
Design by : NazTarin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





محققان امنیتی بدافزار جدیدی با قابلیتهای جاسوسی و مراقبتی شناسایی کرده اند که نسخه های سیستمهای عامل اندروید و iOS را هدف می گیرد. 

 

این بدافزار قابلیت جمع آوری اطلاعاتی نظیر شناسه های گوشی، تماس‌ها، پیامک ها، عکس ها و اطلاعات را دارد.

اسم این بد افزار گون تاکت است که توسط شرکت امنیت موبایل لوک اوت شناسایی شده است.

 

بدافزار گون تاکت که توسط شرکت امنیت موبایل لوک اوت شناسایی شده است که در حال حاضر از طریق سایتهای تبلیغ کننده و  اپلیکیشنهای پیام رسان رایگان برای دسترسی به سرویسهای اسکورت منتشر می شود.

 

طبق گزارش لوک اوت، مخاطبان این سایتها فعلا کشورهای چینی زبان، کره و ژاپن هستند. اگرچه این بدافزار هنوز به فروشگاههای برنامه رسمی اپل و گوگل نرسیده اما شواهد نشان می‌دهد که کاربران اپلیکیشنهای آلوده به گون تاکت را دانلود می کنند.

 

اطلاعات جمع آوری شده از این اپلیکیشنها به سرورهای آنلاین تحت کنترل اپراتورهای گون تاکت ارسال می شود و بر مبنای زبان مورد استفاده برای پنلهای ادمین این سرورها فرستاده می‌شود. ،

لوک اوت بر این باور است که فعالیت گون تاکت توسط عوامل چینی زبان اداره می شود. و  پیش بینی می‌شود که بعدها این جاسوس افزار از قربانیان خود باج بگیرد.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 27 آذر 1399برچسب:, توسط smsreson

کارت ویزیت الکترونیک پیامکی

20 آذر 1399 19  0  0

آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که اگر مشتریان فقط از شما خدمات بگیرند به چه درآمدی خواهید رسید؟ 

چقدر مشتری داشته‌اید که در حال حاضر هیچ دسترسی به آن ها ندارید. اگر شما به عنوان یک فردی که خدمات مثبتی برای ارائه دارد، خوب فکر کنید متوجه میشوید که می توانید بدون هزینه های سنگین تبلیغاتی مشتریان ثابتی را برای خود داشته باشید و همواره و در همه زمان فعالیت خود را گسترش دهید. 
این روزها کلمه کارت ویزیت الکترونیک پیامکی زیاد به گوش می رسد که شاید خیلی از ما اطلاعات دقیقی در مورد آن نداشته باشیم، در واقع داشتن کارت ویزیت الکترونیک در کسب و کار ما معجزه نمی کند اما راه مناسب برای ارتباط پایدار با مشتری است. در اصل  کارت ویزیت الکترونیکی بر اساس مدیریت ارتباط با مشتری طراحی و برنامه‌ریزی شده است ما دو نوع کارت ویزیت داریم نوع اول urm است  که در بستر سیستم پیامکی مخابرات طراحی شده  و نوع دوم ‏ussd که در بستر ussd قرار دارد.
هدف کارت ویزیت الکترونیک:
 هدف از کارت ویزیت الکترونیک پیدا کردن مشتریان جدید نیست، بلکه هدف کارت ویزیت الکترونیک ایجاد ارتباط با مشتری است. مشتریانی که اولین بار به فروشگاه شما می آیند، می‌توانید با ایجاد یک  ارزش افزوده از مشتری بخواهید عدد ۱ را به سامانه پیامکی شما ارسال کند،تا شماره  موبایل این افراد در پنل پیامکی شما ذخیره شوند. در واقع مثل این می ماند که شما یک بانک شماره موبایل از افرادی که به فروشگاه شما مراجعه کرده‌اند دارید  و می توانید با ارسال پیامک تبریک تولد، کدهای تخفیف، مناسبت های مختلف،و... باعث بازگشت مجدد مشتری به سمت فروشگاه شوید. 
راه های استفاده از کارت ویزیت الکترونیک: شما می توانید با خرید سامانه پیامک بدون پرداخت هزینه جداگانه برای کلید واژه های مختلف مثل آدرس، کانال تلگرام و اینستا کلمات کلیدی متفاوتی را بسازید و از طریق ارسال پیام کوتاه به بانک شماره موبایل خود اقدام کنید. 
همانطور که گفتم شاید باید این کلید واژه ها را طوری طراحی کنید که بتواند بانک شماره موبایل مشتریان را جمع آوری کند، مثلاً اگر در آموزشگاه کنکور هستید ارسال پیامک انواع تبلیغاتی کار درستی نیست کافی است در وب سایت و همایش و بروشور ها از دانش آموزان کنکوری برای دانلود رایگان یک کتاب بخواهید که عدد ۱ را به سامانه پیامک شما ارسال کند تا از طریق ارسال پیامک لینک دانلود کتاب الکترونیک به صورت اتوماتیک برای مخاطب ارسال شود و در قبال این کار شما بانک شماره موبایل هدفمندی ویژه کنکوریان دارید.
مزایای استفاده از کارت ویزیت الکترونیک: 
برندسازی سریع و آسان و با پرستیژ بالا مشخصات کسب و کار خود را ارائه می‌دهید
حفظ ارتباط مداوم با مشتریان
جدا سازی و مشخص سازی مشتریان از طریق ثبت شماره
تبلیغات هدفمند و هوشمندانه با کمترین تعرفه ارسال پیام کوتاه
تبلیغات با استفاده از نمایندگی پنل پیام کوتاه با کمترین هزینه 
قابلیت ویرایش کارت ویزیت 
صفحه اختصاصی در وب بدون نیاز به طراحی سایت
شرایط استفاده از کارت ویزیت الکترونیکی پیامک شرکت اهورا اطلس فارس: 
ثبت نام در نمایندگی سامانه پیامک رایگان میباشد. 
استفاده از ماژول های پنل به مدت نامحدود رایگان است 
بعد از عضویت در سایت جهت تست کارت ویزیت الکترونیکی از منوی هوشمند اقدام کنید.
جهت سفارش پنل اس ام اس پیام رسون از اینجا اقدام کنید.

سفارش پنل پیام کوتاه

شماره های تماس
02128423301
09172172039

 


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 26 آذر 1399برچسب:, توسط smsreson

شرکت IT آمریکایی سولار ویندز اعلام کرد کمتر از ۱۸ هزار مشتری این شرکت آپدیت نرم افزاری آلوده ای را دانلود کرده اند که به هکرهای روسی اجازه داده است به مدت ۹ ماه از آژانسهای دولتی و شرکتهای جهانی جاسوسی کنند. 

 

آمریکا یکشنبه هفته جاری یک هشدار اضطراری صادر کرد و از کاربران خواست نرم افزار سولار ویندز را که به یک کد مخرب آلوده شده است، قطع و غیرفعال کنند.

 

آمریکا زمانی متوجه این اتفاق شد که رویترز گزارش کرد هکرهای روسی از آپدیتهای نرم افزار سولار ویندز برای نفوذ به سازمانهای دولتی آمریکایی از جمله وزارتهای خزانه داری و بازرگانی استفاده کرده اند.

 

شرکت سولار ویندز در توضیحاتش به رگولاتوری اعلام کرد بر این باور است که این حمله سایبری کار یک کشور خارجی بوده که کد مخرب را در آپدیتهای نرم افزار مدیریت شبکه اوریون این شرکت در فاصله مارس تا ژوئن امسال وارد کرده است. سولار ویندز بر این باور است که شمار واقعی مشتریانی که محصولات اوریون را نصب دارند که حاوی آسیب پذیری امنیتی هستند، کمتر از ۱۸ هزار مورد هستند.

 

این شرکت اعلام کرده که از آسیب پذیری در هیچ یک از سایر محصولاتش مطلع نیست و اکنون با کمک مقامات اجرایی آمریکا و کارشناسان امنیت سایبر مستقل سرگرم تحقیق است.

 

سولار ویندز در سطح جهانی ۳۰۰ هزار مشتری از جمله اکثر شرکتهای فهرست ۵۰۰ فورچون را دارد و برخی از حساسترین بخشهای دولتهای آمریکا و انگلیس مانند کاخ سفید و وزارتهای دفاع از خدمات این شرکت استفاده می کنند.

 

سخنگوی دولت انگلیس اعلام کرد این کشور در حال حاضر از هیچ گونه موارد هک مطلع نیست و سرگرم تحقیقات است. وزارت امنیت داخلی آمریکا در این باره هنوز اظهارنظر نکرده است.

 

دو منبع آگاه  اظهار کردند که هر سازمانی نسخه آلوده نرم افزار اوریون را داشته، سیستمهایش مورد رخنه هکرها قرار گرفته است.

 

شرکت امنیت سایبری برجسته فایرآی که در ارتباط با این حادثه هدف رخنه هکرها قرار گرفته است، در پست وبلاگی اعلام کرد این اهداف شامل نهادهای دولتی، مشاوره، فناوری، مخابرات و استخراجی در آمریکای شمالی، اروپا، آسیا و خاورمیانه بوده اند.

 

بر اساس گزارش ، جان هالت کوئیست، مدیر تحلیل اطلاعات فایرآی اظهار کرده اگر این جاسوسی سایبر باشد، بنابراین یکی از موثرترین کارزارهای جاسوسی سایبری بوده که ما تاکنون مشاهده کرده ایم.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 25 آذر 1399برچسب:, توسط smsreson

اکنون ما در دوره ای به سر می‌بریم  که شبکه‌های اجتماعی برای جذب مخاطبان بیشتر با یکدیگر رقابت می‌کنند. حتی در این میان شرکت ها نیز به رقابت پرداخته اند اما تنها تعداد کمی از آن‌ها توانسته‌اند خود را به مراحل بالاتر برسانند. شبکه اجتماعی چینی تیک تاک از نمونه‌هایی است که با سرعت بالایی به موفقیت رسید و اکنون کمتر کسی در جهان وجود دارد که نام این اپلیکیشن را نشنیده باشند.

 

توسعه‌ دهندگان این شبکه اجتماعی با یک برنامه‌ریزی دقیق پله‌های پیشرفت را سریع‌تر از رقبای خود طی کردند؛  به خاطر همین امر با وجود محدودیت‌ها اعمال‌شده در برخی کشورها، تیک تاک یکی از معروف‌ترین شبکه‌های اجتماعی سراسر جهان است. به‌تازگی گزارشی در فضای مجازی منتشر شده است که اطلاعات جالبی درباره‌ی این شبکه اجتماعی چینی در اختیار ما قرار می‌دهد.

بر طبق گزارشات بعضی از اپلیکیشن‌های ترندشده در سال ۲۰۲۰ برجسته شده اند . طبق این گزارش، تیک تاک موفق شده است سرانجام فیسبوک را از رتبه‌ی اول پرمخاطب‌ترین اپلیکیشن‌ به زیر بکشد. این شبکه اجتماعی در iOS و اندروید بیشتر از فیسبوک دانلود شده است و این مسئله نشان از محبوبیت بسیار بالای آن دارد.

 

وضعیت تیک تاک طی چند سال گذشته و خصوصا سال ۲۰۲۰ به‌طور قابل توجهی رشد کرده است. اکنون این اپلیکیشن به قدری معروف است که حتی قدیمی‌ترین شبکه‌ اجتماعی دنیا از آن عقب افتاده است . در گزارش منتشرشده، از روند پیشی گرفتن تیک تاک از فیسبوک به‌عنوان پربارترین اتفاق سال گذشته در دنیای شبکه‌های اجتماعی یاد می‌شود. بر اساس آمار به‌دست‌آمده، این شبکه اجتماعی چینی در چند ماه گذشته با موفقیت سه پله در رتبه‌بندی محبوب‌ترین برنامه‌های دنیا را داشته.

 

توسعه‌دهندگان این شبکه اجتماعی نشان داده‌اند که حتی با وجود محدودیت‌های اعمال‌شده می‌توان پیشرفت کرد و دولت آمریکا نمی‌تواند با سد کردن راه تیک تاک، این شبکه اجتماعی را نابود کند و دولت ترامپ تلاش برای فروش تیک تاک را متوقف کرده‌ است. همچنین این اپلیکیشن موفق شده است از جایگاه ۱۵ به دوم جهش کند و به دومین برنامه درآمدزا تبدیل شود. ۲۰۲۰ سال موفقیت و درخشش این شبکه اجتماعی بود و احتمالا  در ۲۰۲۱ این پیشرفت ادامه خواهد داشت.

 

با وجود همه موفقیت‌های این شبکه اجتماعی، باید به این مسئله اشاره کرد که فیسبوک اکنون دارای پلتفرم‌های دیگری مانند اینستاگرام و واتساپ است که هنوز جزو پرکاربرترین‌ها هستند؛ در نتیجه موفقیت کلی هنوز در دستان مدیران این شرکت است. شبکه‌های اجتماعی رقابت‌ زیادی با یکدیگر دارند و هدف اصلی همه‌ی آن‌‌ها تبدیل شدن به محبوب‌ترین گزینه‌ی ممکن است. البته مردم نقاط مختلف مانند یکدیگر فکر نمی‌کنند و به همین دلیل شبکه‌های اجتماعی نمی‌توانند نیاز همه‌ی انسان‌های دنیا را برطرف کنند. کاربران بنا به شیوه‌ی تفکر خود، شبکه‌ اجتماعی مورد نیازشان را انتخاب می‌کنند.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 22 آذر 1399برچسب:, توسط smsreson

سامانه پیامک ویژه مدارس

16 آذر 1399 41  0  0
لازمه استفاده مدارس از سامانه پیام کوتاه چیست؟
امروزه با پیشرفت علم و سرعت تکنولوژی بسیاری از کارها آسان شده و همه قشر جامعه اعم از بزرگسالان و حتی دانش آموزان می‌توانند با استفاده از این تکنولوژی بهترین استفاده را در جهت رفاه و آسایش خود ببرند.
در گذشته ای نه چندان دور، در همه مقاطع مدارس سختی های بسیاری برای ارتباط مابین والدین و معلمان و مدیران وجود داشت. برای مثال برای جلسه اولیا و مربیان، کادر مدارس حتما باید دعودت خود را به صورت کتبی به دانش آموز می‌دادند، که این خود علاوه بر صرف هزینه  و وقت، باز هم باز خورد خوبی نشان نمی‌داد زیرا بسیاری از دانش آموزان فراموش می‌کردند که دعوت نامه را به والدین خود بدهند. و یا اینکه مدارس برای اطلاع دادن در مورد بعضی از تعطیلی های مختص مدرسه، ناظمان مجبور به تماس با والدین می‌شدند که خود باعث آشفتگی و سر در گمی میشد و علاوه بر آن با هزینه بالای تلفن نیز مواجه بودند.
اما امروزه با استفاده از پنل پیام کوتاه برای مدارس، کارها بسیار آسان تر شده و آشفتگی به همراه نداره.
کاربرد سامانه ارسال اس ام اس برای مدارس:
1- حضور والدین در مدرسه برای جلسه اولیا و مربیان
2- اطلاع از وضعیت درسی دانش آموزان به صورت ماهانه
3- زمان های تعطیلی و یا نبودن سرویس و یا حتی زمانهایی که کلاس های فوق العاده برگزار می‌شود.
4- برگزاری مسابقات و قرعه کشی ها
5- امکان ارسال پیامک مبنی بر تاخیر یا غیبت دانش آموزان
6- ارسال اس ام اس مبنی بر مهلت پرداخت شهریه
7- مطلع کردن والدین از آزمون های آنلاین
 
چگونه ارسال پیامک باعث تبلیغات می‌شود؟
خیلی از مواقع مدارس به خاطر امنیت و پرهیز از صدا برای خانواده ها، در جاهای خلوت هستند و کسی از وجود آن اطلاعی ندارد. و یا اینکه خانواده ها بعد از جابه جایی منزل باید به دنبال مدرسه مورد نظر برای فرزند خود باشند که این بسیار کار طاغت فرسا برای والدین هست.
شما می‌توانید با استفاده از پنل اس ام اس در منطقه و محله ی خود، پیامک تبلیغاتی برای جذب دانش آموزان با رده ی سنی مشخص و جنسیت مناسب، آن را انجام دهید.
این خود یک ارسال پیامک هدفمند است.
سامانه پیام کوتاه پیام رسون ویژه مدارس شیراز :
شرکت اهورا اطلس فارس با شروع هفته ی جدید و با توجه به در نظر گرفتن شرایط  مریضی کرونا در نظر دارد که برای مدارس شهر شیراز تخفیف 80 درصدی را در نظر بگیرد و با این کار اقدامی مفید برای همه مقاطع مدارس شیراز داشته باشد. 
در این طرح کمترین تعرفه ی ارسال پیامک ویژه ی مدارس در نظر گرفته شده است.
تعرفه ی ارسال پیامک در نمایندگی پیامک شیراز ویژه ی مدارس ۱۰۰ ریال در نظر گرفته شده است. همچنین خطوط ویژه ی خبری جهت عبور از بلک لیست به نام مدرسه در کمترین زمان ممکن ارائه خواهد شد.

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 22 آذر 1399برچسب:, توسط smsreson
از زمان شیوع ویرووس کرونا در جهان، تمام سازمان های بهداشتی جهان به دنبال راهی برای مبارزه با این ویرووس هستند. اورژانس بهداشت جهانی اعلام کرده تمام تلاش خود را برای پیدا کردن فناوری جدید برای مقابله با این ویرووس می‌کند و به تازگی اعلام کرده که هوش مصنوعی می‌تواند کمک بسیار بزرگی به آن‌ها کند، برای مثال هوش مصنوعی می‌تواند بیماران بسیار آلوده را شناسایی کند و برای کنترل آن‌ها راه حلی ارائه دهد.
علاوه بر این هوش مصنوعی می‌تواند با تجزیه و تحلیل داده‌های بیماران، خطر مرگ آن‌ها را پیش بینی کند. از دیگر امکانات هوش مصنوعی می‌توان به کمک‌های پزشکی، غربالگری جمعیت، ارائه پیشنهاد درباره نحوه کنترل عفونت و اطلاع رسانی پزشکی در این رابطه اشاره کرد.
 
آیا هوش مصنوعی قادر به تولید دارو است؟ 
  یکی از داروسازان برتر جهانی اعلام کرده است که یکی از مهم‌ترین راه‌ها برای ساخت داروی مبارزه با کرونا ، استفاده از داروهای قدیمی است، هوش مصنوعی نیز می‌تواند با استفاده از این موضوع روی داروهای قدیمی کار کند  تا بتواند داروی جدید را بدست آورد. بر این اساس هوش مصنوعی با اتصال به دستگاه‌های به طور دقیق وضعیت بدن بیمار و مناطق آلوده بدن وی را تشخیص داده و از این طریق برای درمان آن راهی پیشنهاد می کند.
در حال حاضر فقط همین قدر توانسته اند از هوش مصنوعی استفاده کنند  که آن هم مشخص کردن وضعیت افراد حاضر در جامعه از طریق اعلام خود آن‌ها به نرم افزار تولید شده توسط گوگل و اندروید است. بر اساس این نرم افزار در صورتی که فرد از کنار بیمار مبتلا به کرونا عبور کند، گوشی وی به سرعت به او پیام داده تا در صورت داشتن علائم به پزشک مراجعه کند.
 

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 17 آذر 1399برچسب:, توسط smsreson
سونی، در نسل هفتم خود غوغا به پا کرد و با توجه به فروش فوق العاده خود، فعالیت خود را در نسل هشتم پایان داد. البته تنها نکته فوق العاده در مورد عملکرد سونی در نسل قبل، مربوط به تعداد کنسول های فروخته شده نبود بلکه عناوین انحصاری منتشر شده برای PS4 عملکرد بی نظیری داشتند و God of War و Uncharted 4 از لحاظ کسب تعداد عناوین GOTY، بازی سال نیز لقب گرفتند.
فروش بالای ۲۰ میلیون نسخه دو عنوان God of War و Marvel’s Spider-Man، در کنار IP های برجسته جدیدی مثل Horizon و Bloodborne، نسل هشتم را به نسلی طلایی برای دارندگان پلی‌استیشن تبدیل ساختند. حال با گذشت چند هفته از آغاز رسمی نسل نهم و عرضه کنسول های جدید، در ادامه نگاهی خواهیم داشت به لانچ کنسول PS5. 
 
لانچی قدرتمند برای ps5 
طبق آمار کنسول ps5 نه تنها قدرتمند ترین لانچ، بلکه بهترین لانچ تاریخ یک کنسول بازی نیز به شمار می آید. عملکرد فوق العاده سونی در نسل هشتم، وجود عناوین انحصاری متعدد و وسوسه انگیز و همچنین قرنطینه جهانی به دلیل ویروس کرونا، همه و همه دست به دست هم دادند تا مخاطبان را به خریداری این کنسول ترغیب سازند. با آنکه سونی از ارائه آمار دقیق خودداری کرده، اما گمانه زنی ها حاکی از این است که PS5، در دو هفته اول بیش از ۲.۵ میلیون نسخه فروخته است. چیزی بیش از دو برابر نسبت به کنسول های نسل نهم مایکروسافت. جالب است بدانید در مدت مشابه، PS4 حدود ۲.۱ میلیون دستگاه به فروش رسانده بود. در کشور هایی مثل انگلستان و فرانسه، PS5 با اختلافی فاحش رکورددار بهترین لانچ در تاریخ است.
 
نگاهی به سال ۲۰۲۱
با وجود آنکه تنها بازی انحصاری مطرح زمان لانچ، بازی Spider-Man: Miles Morales بود، با این وجود مخاطبان بسیار خوب از کنسول PS5 استقبال کردند. بلاشک این روند قدرتمند ادامه پیدا خواهد کرد چرا که سونی برنامه های جذابی برای سال ۲۰۲۱ تدارک دیده است. اولین برگ برنده سونی، بلاشک بازی Horizon: Forbidden West خواهد بود. نسخه اول Horizon یک بازی جهان آزاد فوق العاده جذاب، سرگرم کننده و خلاقانه بود که نزدیک به ۱۰ میلیون نسخه نیز موفق به فروش شد. بنابراین شک نکنید که عرضه دنباله این سری، تا حد خوبی آمار فروش خود کنسول PS5 را نیز افزایش می دهد. البته احتمالی نیز وجود دارد که این عنوان تا سال ۲۰۲۲ تاخیر بخورد اما بیشتر این خبر به شایعه نزدیک است تا حقیقت…
از طرف دیگر، God of War: Ragnarok نیز برای عرضه در ۲۰۲۱ برنامه ریزی شده بود‌. اما با توجه به شرایط  کرونا و مشکلات مختلف، احتمال اینکه این عنوان حداقل تا اوایل ۲۰۲۲ تاخیر بخورد وجود دارد. لازم به ذکر است که این اخبار کاملا گمانه زنی هستند و سونی هیچکدام از این موارد را تایید و رد نه کرده است. با این وجود حتی اگر سونی دنباله God of War را با تاخیر عرضه کند، بعید میدانم در سال ۲۰۲۱ کمبود انحصاری داشته باشد. از طرف دیگر بدیهی است که مخاطبان ترجیح می دهند بازی تاخیر بخورد تا این که قرار باشد عنوانی نصف و نیمه را تجربه کنند. صد البته بدیهی است سونی همیشه هوشمندانه ترین تصمیم را در قبال پرچمداران خود اتخاذ می کند.
از طرف دیگر، مدتهاست شایعات متعددی به گوش می رسد مبنی بر اینکه نسخه جدید (و به روایت دیگر ریبوت) از سری Silent Hill به طور انحصاری برای PS5 در دست ساخت است. 
دیگر برگ برنده سونی در دو سه سال آینده، عنوان جدید ناتی داگ خواهد بود. از قبل از عرضه TLOU Part 2,0، شایعات گسترده ای وجود داشت مبنی بر اینکه تیم ناتی داگ به دو قسمت تقسیم شده و مشغول کار بر روی دو عنوان مجزا هستند. آن طور که شایعات می گفتند، یکی از این دو عنوان یک IP جدید خواهد بود و بازی دیگر ادامه فرانچایز Uncharted. حداقل روی کاغذ این شایعات کاملا منطقی به نظر می رسند چرا که از سال ۲۰۰۷ تا به امروز، ناتی داگ در فواصل زمانی ۲ تا ۳ سال حداقل یک بازی را برای کنسول های پلی استیشن عرضه می کند و فاصله زمانی بین دو عنوان این استودیو، بسیار کم است. بنابراین می توان انتظار داشت عنوان بعدی این استودیو محبوب، چه دنباله Uncharted باشد چه یک IP جدید، در بازه زمانی ۲۰۲۲-۲۰۲۳ با حتی زودتر عرضه گردد…
سخن پایانی
 
سونی نسل جدید را با عملکردی طوفانی آغاز ساخته است. و این در حالی است که تقریبا هیچکدام از عناوین انحصاری و برگ های برنده خود را عرضه نکرده است. شک نکنید در دو سه سال آینده، به لطف عرضه Horizon: Forbidden West، God of War: Ragnarok و حتی IP های جدید، آمار فروش PS5 نیز به طرز فوق العاده افزایش می یابد. باید دید سونی چه برنامه های مخفیانه و سوپرایز های جذابی برای سال ۲۰۲۱ تدارک دیده است
 
 

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 15 آذر 1399برچسب:, توسط smsreson

در صورتی که تعداد سیم کارت به نام خود را که در اپراتورهای همراه کشور ثبت شده است نمی دانید از طریق سامانه استعلام آنلاین تعداد خطوط ثبت شده دریافت در صورت عدم اطلاع نسبت به مسدود کردن سیم کارت ها اقدام کنید.
با توجه به این مسئله که تخلفات و جرم های صورت گرفته از طریق سیم کارت به عهده مالک میباشد لذا در صورتی که سیم کارت غیر قابل استفاده ای در شبکه مخابراتی دارید حتماً باید از طریق استعلام سیم کارت با کد ملی و یا شماره موبایل از تعداد سیم کارت های فعال خود مطلع و نسبت به غیرفعال کردن آنها اقدام نمایید.
در این مطلب سامانه پیام کوتاه پیام رسون سه روش استعلام سیم کارت ایرانسل همراه اول و رایتل را به شما عزیزان آموزش خواهد داد.
۱ - استعلام تعداد سیم کارت از طریق سامانه خطوط
سایت استعلام تعداد سیم کارت و اطلاع از تعداد خطوط ثبت شده به نام شما به نشانی اینترنتی mobilecount.cra.ir (سایت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی) مراجعه و از تعداد سیم کارت هایی که با کد ملی شما ثبت شده است آگاه شوید.
۲- استعلام سیم کارت از طریق شماره های ۳۰۰۰۱۵۰
با ارسال کد ملی به هر یک از شماره های فوق از طریق یکی از خطوط تحت مالکیت شما می‌توانید نسبت به استعلام تعداد سیم کارت های به نام اقدام نمایید.
۳- استعلام سیم کارت ایرانسل همراه اول با اپلیکیشن و کد دستوری
الف) مشترکین ایرانسل می توانند با ورود به اپلیکیشن ایرانسل من و یا کد دستوری #80* استفاده و نام مالک اصلی سیم کارت فعال روی گوشی خود را مشاهده نمایند.
ب) مشترکین همراه اول می توانند با ورود به اپلیکیشن همراه من نام مالک اصلی سیم کارت فعال روی گوشی خود را مشاهده نمایند.
ج) مشترکین رایتل جهت استعلام سیم کارت می توانند کد دستوری #211* را شماره گیری نمایند.

همچنین شما می توانید با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات خدمات ارتباطی اقدام به استعلام تعداد خطوط به نام خود نمایید.

نمایندگی پنل پیامک پیام رسون پیشرفته ترین سامانه پیام کوتاه در ایران مفتخر است که تمامی راهکارهای مربوط به سامانه های پیام کوتاه و جرم های صورت گرفته در این زمینه را به شما اطلاع رسانی کند تا سطح آگاهی شما را جهت جلوگیری از در دام افتادن جاه طلبین بالا ببرد.
با تشکر از شما بابت وقتی که برای مطالعه این مقاله که توسط نمایندگی پیامک ایران نوشته شده است، گذاشتید


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 6 آذر 1399برچسب:, توسط smsreson
سال ها پیش در چنین روزی نسخه از سیستم‌ عامل قابل احترام ویندوز یک عرضه شد. ویندوز در این روز با ارائه رابط گرافیکی خود دنیا را متحول کرد. حال بعد پس از ۳۵ سال می‌توانیم تولد ۳۵ سالگی ویندوز را شاهد باشیم.
 سیستم عامل ویندوز در طول این سال‌ها تغییرات بسیاری کرده است به طوری که ویندوز ۱۰ امروزی در مقایسه با ویندوز ۱ قابل شناسایی نیست.
ویندوز ۱ طراحی شده توسط بیل گیتس بنیانگذار شرکت مایکروسافت با الهام گرفتن از سیستم عامل  مبتنی بر رابط گرافیکی برای رایانه های ibm ساخته شد. اما ویندوز پایه برای نسخه‌های موفق بعدی ویندوز بود. این سیستم عامل از آن زمان تا کنون اجزایی مانند ماشین حساب و کنترل پنل کنترل پنل بوده است که تاکنون در تمامی ویندوز ها مورد استفاده قرار گرفته است.
 

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 3 آذر 1399برچسب:, توسط smsreson