پنل پیامک،پنل پیامک رایگان،سامانه پیامک رایگان
 
سامانه پیام کوتاه ((پیام رسون)) سامانه پیام کوتاه رایگان و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون
Design by : NazTarin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





نمایندگی پیامک پیام رسون

8 تیر 1400 2034  0  0

پیشنهاد جذاب با درآمد بالای ۱۰ میلیون تومان با نمایندگی پیامک پیام رسون

 

 

 

اگر سوالاتی نظیر اینکه نمایندگی پیامک چیست ، چگونه می‌شود با نمایندگی پیامک ماهانه درآمد بالای ۱۰ میلیون تومان داشت ، چگونه با نمایندگی پیامک وبسایت خصوصی خود را با نام تجاری خود ایجاد کنیم ، و از این قبیل سوالات را در ذهن دارید کمی صبور باشید و تا پایان این مقاله با سامانه پیامک شیراز همراه باشید تا به جواب سوالات خود برسید .

 

نمایندگی پیامک :

در سایت خبری سامانه پیام کوتاه شیراز مقاله های متعددی راجب نمایندگی پیامک به نشر آمده است و گفته شده که نمایندگی پیامک ابزاری است برای برقراری ارتباط دسته جمعی با دیگران و ارسال پیامک تبلیغاتی و اطلاع رسانی ها .

این ابزار قدرتمند یعنی نمایندگی پیامک ، نیازی به سخت افزار و نرم افزار ندارد و همه ی کار آن به صورت آنلاین بوده و در بستر یک سایت در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

 

 

 

ویژگی نمایندگی پیامک پیام رسون :

پلتفرم نمایندگی پیامک پیام رسون  بدین صورت است که شما با ایجاد یک اکانت کاربری میتوانید شروع به ارسال تبلیغات پیامکی ، ارسال انبوه پیامک ، ارسال انبوه پیام کوتاه از روی نقشه و خیلی کارهای دیگر که فراتر از یک ارسال پیامک تلفنی است را انجام دهید.

به زبانی ساده تر اگر شخص یا شرکتی پنل نمایندگی پیامک تهیه کند ، علاوه بر ارسال پیامک از طرق مختلف می‌تواند پنل نمایندگی با دسترسی های مشابه پنل خود را  تعریف کند و شروع به فروش  پنل پیامک  کند و از فعالیت زیر مجموعه های خود کسب درآمد کند . در این حالت نمایندگان می‌توانند تعرفه ها و خطوط را با توجه به سیاست های فروش و بازاریابی خود تعیین کنند .

بدین صورت شما علاوه بر جذب مشتری از طریق ارسال پیامک و فروش محصول خود ، میتوانید از فروش پنل پیامک نیز درآمد کسب کنید .

ما در پیام رسون به کسانیکه پنل پیامک تهیه کرده باشند و بخواهند برای خود زیر مجموعه تشکیل دهند ، کمک میکنیم تا بتوانند از فروش نمایندگی پیامک خود درآمد کسب کنند و سود ۱۰۰ درصد را نزد خود نگه دارند . این تفاوت منحصر به فرد ما با دیگر سامانه های پیام کوتاه میباشد .

 

 

 

در زیر به چند نمونه دیگر از خدمات نمایندگی پیامک در پیام رسون اشاره خواهیم کرد تا شما بتوانید با ذهن باز اقدام به خرید پنل پیامک از بهترین سامانه پیام کوتاه کنید .

 

- استفاده از بانک اطلاعاتی پنل پیامک شیراز بدون درج نام ما و همچنین توانایی افزودن بانک اختصاصی خود برای کلیه کاربران تان با تنظیمات و امکانات تخصصی

 

- ارسال انبوه پیامک براحتی ازطریق پلتفرم نرم افزاری

 

- وجود امکان شخصی سازی پنل پیامک برای نمایندگان فروش پیامک

 

- امکان اعمال تغییرات در پنل اس ام اس مطابق نظر نماینده پیامک

 

- بانک اختصاصی پیشرفته و کامل جهت استفاده نماینده سامانه پیام کوتاه مطابق میل خود

 

- امکان ایجاد سامانه پیام کوتاه رایگان (پنل پیامک رایگان) برای کاربر جهت تست و یا ارسال از طریق دفترچه تلفن شخصی

 

- امکان ارسال پیامک زنده همراه اول و ایرانسل توسط اولین سامانه ارسال پیامک زنده در کشور توسط سامانه پیام کوتاه شیراز پیام رسون

 

- امکان ارسال پیامک آنلاین توسط اولین سامانه ارسال پیامک آنلاین در کشور توسط سامانه پیام کوتاه شیراز پیام رسون

 

- امکان ارسال اس ام اس انبوه از طریق اپلیکیشن پیام رسان و ارائه اپلیکیشن مذکور به کاربران خودتان با برند خودتان

 

- امکان استفاده از پیامک هوشمند جهت نظر سنجی پیامکی ، پاسخگوی خودکار پیامک ، منشی تلفنی و مسابقه جهت تبلیغات کارآمد پیامکی

 

- امکان ارسال پیامک صوتی

 

- امکان ارسال پیامک انبوه از روی نقشه

 

- محفوظ بودن کلیه اطلاعات نمایندگان فروش نزد سامانه اس ام اس پیام رسون شیراز

 

- فعال سازی خطوط خدماتی جهت ارسال به بلک لیست در کمتر از ۵ روز کاری جهت استفاده نماینده پیامک

 

- امکان فعال سازی خطوط عمومی ارسال پیامک در ۱ روز کاری

 

- قیمت مناسب در قبال خدمات فوق العاده پنل اس ام اس

 

- امکان ایجاد کارت ویزیت الکترونیک مطابقه سلیقه خود

 

- امکانات هوشمند پنل اس ام اس نظیر فروشگاه من ، ارسال زمان دار و منشی عضویت پیامکی و ….

 

 

برای خرید پنل پیامک از نمایندگی پیامک اینجا را کلیک کنید .


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 13 تير 1400برچسب:, توسط smsreson

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت:براساس گزارش هواشناسی خوزستان و بررسی مدل‌ها و با توجه به احتمال وقوع دمای بالای ۵۰ درجه سانتیگراد ادارت هفت شهرستان فردا تعطیل هستند.
شهاب صدیقی اظهار داشت:براساس گزارش هواشناسی خوزستان و بررسی مدل‌ها و با توجه به احتمال وقوع دمای بالای 50 درجه سانتیگراد ادارت هفت شهرستان روز شنبه (12 تیر ماه 1400)تعطیل اعلام شدند.
وی افزود: ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان‌های آبادان، خرمشهر، شوش، کرخه، دشت آزادگان، هویزه و شادگان (به جز مراکز امدادی ، درمانی ، بهداشتی ، بخشهای دارای دارای نوبت کاری و تولیدی و عملیاتی ، خدمات شهری شهرداری ها ، اورژانس 115، آتش نشانی و بیمارستان 12 تیر ماه تعطیل هستند.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ جمعه 11 تير 1400برچسب:, توسط smsreson

تخفیف اپراتور 9000 ویژه کتابخانه ها

6 تیر 1400 405  0  0

سامانه پیام کوتاه شیراز به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی تصمیم گرفته که پر طرفدارترین و محبوب ترین اپراتور خود را یعنی اپراتور 9000  ( که هم به صورت پیامک متنی بوده هم پیام صوتی و نیازی به خدماتی شدن ندارد تا بتواند برای بلک لیست  ارسال پیامک داشته باشد ) ، را با تخفیف 50 درصدی به تمامی صاحبان کتابخانه ها ارائه دهد .

 

 

 

شما در صورتی میتوانید از تخفیف 50 درصدی اپراتور 9000 بهره مند شوید که جزء صد نفر اولی باشید که با سامانه پیامک شیراز تماس بگیرید .

 

جهت خرید اپراتور 9000 از نمایندگی سامانه پیامک اینجا را کلیک کنید . 


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 7 تير 1400برچسب:, توسط smsreson

ماجرای مجرمی که کودکان و زنان را قربانی نقشه سیاه خود می‌کرد، در ادامه بخوانید.
فکر کنم بعد از خواندن داستان زندگی من با خودتان بگویید، اعدام برایش کم بود. 32 سال داشتم و در این مدت بارها به خاطر ارتکاب جرایم مختلف، روانه زندان شدم. 15 ساله بودم که اولین بار به خاطر شکستن شیشه یک خانه به کانون اصلاح و تربیت رفتم. هر بار که آزاد می‌شدم درس عبرت نگرفته و دوباره سراغ جرم می‌رفتم. البته همه اینها ریشه در اعتیاد داشت. این اواخر هم اعتیادم به شیشه زیاد شده بود و هر چه سرقت می‌کردم، خرج مواد و قمارم می‌شد. آخرین بار وقتی آزاد شدم، تصمیم گرفتم شیوه سرقت‌هایم را تغییر دهم. زنگ خانه‌ها را می‌زدم و اگر بچه‌ای جواب می‌داد او را سؤال و جواب می‌کردم تا ببینم در خانه تنهاست یا نه. به او می‌گفتم پدر و مادرت خانه هستند؟ اگر می‌گفت هستند که بی‌خیال می‌شدم و می‌رفتم اما اگر می‌گفت نیستند به دروغ می‌گفتم پول برایشان آورده‌ام و پس از آن وارد خانه می‌شدم و دست و پایش را با طناب یا چسب می‌بستم و گاهی وقت‌ها، بی‌آن‌که کاری به کارش داشته باشم، اموال قیمتی را می‌دزدیدم، اما گاهی صدایی که ناشی از توهم شیشه بود به من می‌گفت برو سراغ کودکان و آنها را آزار و اذیت کن.گاهی مجبور می‌شدم روزانه زنگ بیشتر از 2000خانه را بزنم تا شاید از میان آنها کودکی آیفون را بردارد و در خانه تنها باشد. دو بار هم بعد از ورود به خانه متوجه حضور مادر خانواده شدم و با تهدید، زنان را مورد آزار و اذیت قرار دادم. چاقو را زیر گلوی زنان گذاشته و اگر فرزندی هم در خانه داشتند، تهدید می‌کردم اگر مقاومت کند، بچه‌اش را می‌کشم. یک بار هم بعد از ورود به خانه‌ای تازه متوجه شدم آنجا مهدکودک است. به مربی آنجا هم تجاوز و بعد فرار کردم. البته آزار و اذیت زنان و بچه ها دست خودم نبود و هر روز یک نفر در گوشم حرف می زد و دستور می داد این نقشه را به اجرا بگذارم. وقتی دستگیر شدم و با طعمه هایم رو به رو شدم آنها از ترس و وحشت شروع به جیغ زدن کردند. من کابوس آنها شده بودم.
با توجه به آزار و اذیت زیاد کودکان، بازپرس پرونده مرا مفسد فی‌الارض شناخت و پرونده‌ام برای محاکمه به دادگاه انقلاب ارسال شد. قاضی دادگاه انقلاب هم حکم به اعدام من داد که پس‌از تایید آن در دیوان‌عالی کشور، سال گذشته سحرگاه یک روز زمستانی در زندان رجایی‌شهر اعدام شدم.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 29 خرداد 1400برچسب:, توسط smsreson

دستگاه ذخیره شماره موبایل چیست ؟

24 خرداد 1400 2118  0  0

در این مقاله با پیام رسون همراه باشید تا با دستگاه ذخیره شماره موبایل بیشتر آشنا شوید .

خیلی از مراکز هستند که رفت و آمد در آنها بسیار زیاد است این فروشگاه ها یا هایپر ها مراکزی هستند که معمولاً از برندهای معروف دنیا استفاده می‌کند و یا هایپر مارکت هایی که بسیار بزرگ بوده و همه کالاهای مورد نیاز در آن موجود می باشد.  اگر به تازگی از این فروشگاهها خرید کرده باشید شاید از شما درخواست کرده باشند که شماره همراه خود را با آنها بگویید و شماره موبایل شما را در دستگاهی که همانند دستگاه پوز میباشد ذخیره میکند . نام این دستگاه،  دستگاه ذخیره شماره موبایل است .  این دستگاه یک راه بسیار محترمانه و حرفه‌ای برای دریافت شماره موبایل از مشتری است و برای تشکر بیشتر از مشتری  میتوانید بلافاصله بعد از ذخیره شماره موبایل  یک پیامک تشکر به آن  مشتری ارسال کنید . 

بدین صورت شما خیلی راحت می توانید هر وقت جابجایی داشتید یا به علت تغییر فصل روی کالاهای خود تخفیف گذاشته‌اید به مشتریان سابق خود پیامک ارسال کنید و به آنها اطلاعات لازم را بدهید .

 

مزایای دستگاه ذخیره شماره موبایل :

با وجود این دستگاه بسیاری از مشتریان موقت را می توانید به مشتری دائم در فروش تبدیل کنید. این دستگاه این امکان را به فروشندگان می دهد که با کمترین هزینه کلیه اطلاعات لازم را به مشتری ارائه دهند. حتی صرفه جویی در زمان هم مثل هزینه در این دستگاه قابل توجه است. دستگاه ذخیره ساز تلفن همراه  یک تبلیغ برای بیزنس محسوب می شود. از این رو فروش در یک شرکت یا فروشگاه را بالا می برد. نکته قابل توجه که میتوان با وجود این دستگاه در کسب و کارتان داشته یاشید اینست که  میتوان ایجاد زمینه نظرسنجی از مشتریان را راه اندازی کرد . وقتی مشتری در فروشگاه کوچک یا بزرگ نظر خود را از کیفیت ‌محصولات یا نحوه ارائه و پاسخگویی به مشتریان اعلام کند، باعث عملکرد بهتر مدیریت در فروش و تبلیغات خواهد شد. یکی دیگر از مزیت های این دستگاه وجود آن در شرایط کنونی است که بیشتر مشتریان سفارشات خود را به صورت آنلاین سفارش می دهند. با وجود این دستگاه می توانید به راحتی با آنها ارتباط برقرار کنید.

این نکته را به خاطر داشته باشید که زندگی شما از طریق کارتان می‌گذرد پس همیشه برای کسب و کارتان سرمایه‌گذاری مناسب را انجام دهید. 

 

نمایندگی سامانه پیامک با در بر داشتن به روز ترین امکانات این قابلیت را به مشتریان خود می دهد که قبل از خرید وسایل مورد نیاز جذب مشتری  ، ابتدا از آن وسیله اطلاعات کسب کنند و سپس با دید باز اقدام به خرید کنند.  شما با مراجعه به سایت سامانه پیامک شیراز خیلی راحت می توانید از انواع وسیله ها و روشهای بازاریابی اطلاعات مورد نیاز خود را کسب کنید و سپس اقدام به خرید از سامانه پیام کوتاه کنید . همچنین مفتخر هستیم که در طول این سال‌ها با ارائه انواع متدها و روش‌های بازاریابی علاوه بر شناخته شده به عنوان یکی از پیشرفته ترین سامانه پیامک با ارائه کمترین تعرفه ها به عنوان ارزان ترین سامانه پیامک نیز شناخته شده باشیم . 

 

جهت خرید پنل پیامک از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید .

 


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 29 خرداد 1400برچسب:, توسط smsreson

پنل پیامک پیام رسون ویژه مراسم های جشن

20 خرداد 1400 1901  0  0

همیشه مراسم های جشن و شادی به طریقی است که دوستان و آشنایان کنار هم جمع شده و یک مناسبت را جشن می‌گیرند.معمولا میزبان اینجور مراسم ها، همیشه تلاش می‌کنند که بهترین تدارکات را برای میهمانان خود ببینند و از آنها پذیرایی کنند.

این تدارکات زیر مجموعه های زیادی را شامل می‌شود مثل غذا،. چیدمان محوطه، تالا یا هتل یا باغ مناسب مراسم، میوه آرایی و....

برای مثال اگر زوجی بخواهند مراسم عروسی بگیرند باید تمامی این موارد را جزء به جزء انتخاب کنند تا عروسیشان طبق میل و آرزویشان برگزار شود. اما برای دیدن موارد مختلف و انتخاب چیزی که باب میلشان باشد،  باید زمان زیادی را صرف کنند تا بتوانند تدارکات عروسی را فراهم کنند.

در این مقاله، سامانه پیام کوتاه شیراز یک پیشنهاد ویژه برای کسب و کار هایی که مرتبط با مراسم های جشن هستند، دارد.

سامانه پیامک به کسانی که تالار و باغ مجالس دارند، این  پیشنهاد را می‌کند که از پنل پیامک استفاده کنند چراکه افرادی که مراسمی را می‌خواهند بگیرند در اولین مرحله مکان مراسم خود را مشخص می‌کنند.

پیشنهاد سامانه پیامک اینست که به روز باشند و تالار یا باغ مجالس خود را به سبک نوین به مردم معرفی کنند. در اولین مرحله می‌توانند اقدام به خرید پنل پیامک از نمایندگی اس ام اس کنند و بعد از آن تبلیغات خود را بر اساس بانک شماره موبایل انجام دهند. برای مثال برای افرادی که سن‌شان مناسب ازدواج است، پیامک ارسال کنید و باغ یا تالار خود را به آنها معرفی کنید و از ویژگی های منحصر به فرد باغ یا تالار خود برای آنها بگویید و در نهایت با قرار دادن لینک در پایان متن پیامک، مخاطبین را مشتاق کنید که از عکس باغ و دیزاین ها و... دیدن نمایند.

 

 

 

در مرحله دوم میتوانید بر اساس بانک شماره موبایل جامعی که نمایندگی سامانه پیامک با بیوگرافی کامل در اختیار شما قرار می‌دهد، به افرادی که رستوران دارند  پیامک ارسال کنید و از آنها دعوت به همکاری کنید و اینگونه مجموعه ای از رستوران های معروف که غذاهای متنوع دارند را در لیست خود قرار دهید و برای کسانی که به شما مراجعه می‌کنند از تنوع و قیمت غذا ها و نمونه دسرها به انها  بگویید تا متقاضیان با یک منوی باز بتوانند انتخابی راحت و متناسب با مراسم خود داشته باشند .

 

 

 

در مرحله سوم به شیرینی فروشی ها پیامک ارسال کنید و آنها را نیز دعوت به همکاری کنید . در این مرحله شما مانور خیلی خوبی میتوانید داشته باشید زیرا در مراسم های جشن معمولا از شیرینی های مختلف استفاده میشود و اگر مراسم عروسی یا تولد باشد حتما از کیک هم استفاده میشود .در این صورت شما با بستن قرارداد با شیرینی فروشی ها هم باعث ایجاد مشتری برای آنها شده اید هم یک منوی جامع برای مشتریان خود دارید . تمامی این کارها با خرید یک پنل اس ام اس میسر خواهد شد . 

 

به همین ترتیب شما میتوانید با مشاغلی همچون لباس مجلسی یا افراد دیزاین کار و ... شروع به همکاری کنید و یک تیم حرفه ای را کنار خود داشته باشید و فقط با ارسال پیامک میتوانید این تیم حرفه ای را پیدا کنید و شروع به کار گروهی کنید .در واقع شما با خرید پنل اس ام اس از نمایندگی اس ام اس هم باغ خود را تبلیغ کرده اید هم برای مشاغل دیگر تبلیغ کرده اید و هم اینکه در وقت افرادی که میخواهند مراسم بگیرند صرفه جویی کرده اید .

 

جهت خرید پنل اس ام اس از سامانه اس ام اس شیراز اینجا را کلیک کنید .


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 24 خرداد 1400برچسب:, توسط smsreson

نخست وزیر هلند طی سخنانی ضمن انتقاد از رفتار نامعقول دولت ترامپ، همکاری با بایدن را راحت تر دانست.

به گزارش رویترز، «مارک روته» نخست وزیر هلند طی سخنانی رفتار دولت آمریکا در دوران ترامپ را «نامعقول» خواند.
بر اساس این گزارش، نخست وزیر هلند که این سخنان را پیش از آغاز نشست سران ناتو مطرح کرد، از رفتار دولت ترامپ در قبال ناتو انتقاد کرده و نسبت به توسعه و بهبود روابط میان ناتو و دولت بایدن در آمریکا ابراز امیدواری کرد.
«مارک روته» گفت: در خصوص بایدن.... فهم (مشترک) روشنی از اهمیت ناتو داریم.
وی افزود: من با ترامپ هم می‌توانستم کار کنم. مطمئناً برخی اوغات (این همکاری) کمی نامعقول بود؛ اما در پایان ما می‌توانستیم به توافقات نزدیکی با یکدیگر برسیم.... اما در خصوص جو بایدن، ما باز به حالت طبیعی بازگشته‌ایم.
لازم به ذکر است ترامپ در دوران ریاست جمهوری خود، اعضای ناتو را متهم به کم کاری در پرداخت هزینه‌های مربوط به دفاع از خود در قالب ناتو متهم کرده و پرداخت کمک‌های مالی آمریکا به این پیمان نظامی را تا حد زیادی کاهش داد.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 24 خرداد 1400برچسب:, توسط smsreson

تعرفه اپراتور 9000

12 خرداد 1400 2554  0  0

در این مقاله که توسط تیم سامانه پیامک شیراز تهیه شده است قصد داریم تعرفه و توضیحات تکمیلی در مورد پرطرفدارترین اپراتور ، یعنی اپراتور 9000 بپردازیم . تا پایان این مقاله با نمایندگی سامانه پیامک همراه باشید .

اپراتور 9000  شامل هشت رقم میباشد که  هزینه آن بستگی به رندی خط دارد و از حداقل قیمت 3400 تومان شروع میشود .

این اپراتور هم به صورت متنی بوده هم پیام صوتی که هزینه هر صفحه پیام کوتاه فارسی آن 18.5 میباشد . اما پیام صوتی آن بر حسب پالس 30 ثانیه ای حساب میشود .یعنی اگر پالس شما کمتر از 30 ثانیه باشد ، تعرفه آن در پیام رسون همان 30 ثانیه در نظر گرفته میشود و اگر بیشتر از 30 ثانیه بود ، دو پالس 30 ثانیه حساب میشود که ضریب هر پالس در نمایندگی سامانه پیام کوتاه 0.3 میباشد .

تعرفه این اپراتور در پیام رسون بسیار پایین بسته شده ، چراکه تیم پیام رسون با توجه به استقبال شما عزیزان تصمیم گرفته که اپراتور 9000 را با بهترین تعرفه به همراهان همیشگی خود ارائه دهد . 

همچنین در این مقاله باید به این نکته اشاره کنیم که زمان فعالسازی اپراتور 9000  بین 72 ساعت تا یک هفته میباشد .

شما عزیزان میتوانید برای خرید اپراتور 9000 از نمایندگی سامانه اس ام اس اینجا را کلیک کنید .


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 18 خرداد 1400برچسب:, توسط smsreson

دولت رژیم صهیونیستی به عنوان عضو شورای اقتصادی و اجتماعی وابسته به سازمان ملل انتخاب شد.

به گزارش آناتولی، گلعاد آردان، نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل عضویت تل‌آویو در شورای اقتصادی و اجتماعی وابسته به سازمان ملل را "یک دستاورد باورنکردنی برای اسرائیل" دانست.
آردان خطاب به خبرنگاران در مقر سازمان ملل در نیویورک خاطرنشان کرد: "اسرائیل" بیش از دو سوم آرای کشورهای عضو سازمان ملل را به دست آورد و به رغم تلاش‌های فلسطینیان و حامیان آنها برای ممانعت از این امر، ۱۵۴ کشور حمایتشان را از ما نشان دادند.
این رأی‌گیری به صورت مستقیم در سالن مجمع عمومی سازمان ملل انجام شد و طبق نتایج آن ۱۸ کشور به عضویت این شورا به مدت سه سال از ابتدای ژانویه ۲۰۲۲ درآمدند.
شورای اقتصادی و اجتماعی یکی از شوراهای سازمان ملل است که در سال ۱۹۴۵ به عنوان اصلی‌ترین سرویس هماهنگی فعالیت‌های اقتصادی و اجتماعی سازمان ملل و آژانس‌های متخصص تاسیس شده است.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 18 خرداد 1400برچسب:, توسط smsreson

مرد کارتن خوابی که سپیده دم روز گذشته در حال جمع آوری ضایعات بود، ناگهان جسدی را درون پتو پیدا کرد!
این حادثه وحشتناک سپیده دم روز گذشته هنگامی رخ داد که مرد کارتن خوابی برای جمع آوری ضایعات در هوای صبحگاهی وارد خیابان رسالت 82 شد و پیاده به راه افتاد. او از فاصله دور و در انتهای خیابان چیزی شبیه لوازم منزل مانند تکه پتویی را دید که در کنار خیابان افتاده و احتمال داد زیر آن لوازم دیگری قرار داشته باشد. مرد کارتن خواب بی‌درنگ قدم هایش را تندتر کرد تا به محل رسید اما وقتی پتو را کنار زد ناگهان جسد جوانی نمایان شد که آثار ضرب و جرح بر پیکرش خودنمایی می کرد. این مرد که به شدت ترسیده بود در آن ساعت صبح، جمع کردن ضایعات را به فراموشی سپرد و سراسیمه به سمت ابتدای خیابان رسالت دوید تا فرد رهگذری را پیدا کند و از او کمک بخواهد چرا که خودش گوشی تلفن نداشت و باید از افراد عبوری یاری می خواست. هنوز مسافت زیادی را طی نکرده بود که نوجوانی را در حال عبور از خیابان دید و از او خواست با پلیس 110 تماس بگیرد و ماجرای رها شدن جسد یک مرد در انتهای خیابان رسالت را اطلاع دهد. این گونه بود که با همکاری پسر نوجوان، پلیس  ازموضوع مطلع شد و نیروهای کلانتری برای بررسی خبر مذکور عازم محل کشف جسد شدند. دقایقی بعد نیروهای انتظامی با حفظ صحنه حادثه، مراتب را به قاضی ویژه قتل عمد مشهد اعلام کردند و بدین ترتیب حدود ساعت 6 بامداد قاضی دکتر حسن زرقانی به محل مذکور رسید و تحقیقات قضایی در حالی آغاز شد که گروه زبده ای از کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی نیز با دستور سرهنگ جواد شفیع زاده (رئیس پلیس آگاهی) در کنار مقام قضایی قرار گرفتند و به بررسی ماجرا پرداختند. تحقیقات میدانی نشان داد: جسد مربوط به جوان 29 ساله ای است که به شدت مورد ضرب و جرح قرار گرفته و به قتل رسیده است. سپس عامل یا عاملان جنایت، پیکر بی جان این جوان را به محل کشف انتقال داده و در آن جا رها کرده اند. این در حالی بود که یک تخته پتو نیز روی جسد قرار داشت و این احتمال را قوت می بخشید که مرد 29 ساله در یک منزل مسکونی به قتل رسیده است. دقایقی بعد با صدور دستورات ویژه ای از سوی قاضی زرقانی، بررسی های غیرمحسوس کارآگاهان برای کشف هویت مقتول آغاز شد. 
با انتقال جسد به پزشکی قانونی، بررسی های بیشتر برای تعیین علت دقیق مرگ و همچنین شناسایی عامل یا عاملان این جنایت هولناک با نظارت مستقیم قاضی شعبه ویژه جنایی دادسرای عمومی و انقلاب مشهد آغاز شد. انتظار می رود عاملان این جنایت به زودی در چنگ عدالت گرفتار شوند.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 13 خرداد 1400برچسب:, توسط smsreson

صفحه قبل 1 ... 19 20 21 22 23 ... 54 صفحه بعد