پنل پیامک،پنل پیامک رایگان،سامانه پیامک رایگان
 
سامانه پیام کوتاه ((پیام رسون)) سامانه پیام کوتاه رایگان و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون
Design by : NazTarin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





پایگاه خبری "آسیاتایمز" در گزارشی به تحرکات نظامی مرموز چین در مناطق صحرایی استان سین کیانگ این کشور و شبیه سازی چندین نمونه از ماکت‌های ناو‌های هواپیمابر آمریکایی در ابعاد واقعی و انجام حملات علیه این ماکت‌ها پرداخته و به طور خاص به طرح این گمانه‌زنی پرداخته که چینی‌ها احتمالا در حال تقویتِ توان نظامی خود با هدف به اوج رساندن آمادگیشان جهت مقابله نظامی با آمریکا در مورد مساله تایوان هستند. آسیاتایمز به طور ویژه به این مساله اشاره کرده که جدیتِ چین در برگزاری مانور‌های نظامی از این نوع، به وضوح حاکی از این است که چینی‌ها در پیشبرد دستورکار نظامی خود در منطقه شرق آسیا، به ضررِ آمریکا و متحدان این کشور، کاملا جدیت دارند.

آسیاتایمز در این رابطه می‌نویسد: «جدیدا تصاویر ماهواره‌ای از بیابان‌های شمال غرب چین در استان سین‌کیانگ این کشور منتشر شده که نشان دهنده ماکت ناو‌های جنگی است که شباهت زیادی به ناو‌های آمریکایی دارند و اینطور به نظر می‌رسد که بیابان مذکور شبیه به یک میدان تیراندازی و هدف گیری است که نمونه آن مشاهده نشده است.

انتشار و عمومی شدنِ این عکس ها، عملا زنگ هشدار را برای پنتاگون به صدا در آورده است. مقام‌های آمریکایی با مشاهده این نوع از رویه‌های چین تا حد زیادی مطمئن می‌شوند که چین حاضر است برای به دست گرفتن کنترل تایوان، جنگی فراگیر را در منطقه آغاز کند (چین سال هاست که تایوان را بخشی از خاک خود می‌داند. آمرکیا قویا از تایوان در برابر چین حفاظت می‌کند).

به گزارش فرارو، بر اساس تصاویر ماهواره‌ای که اخیرا "شرکت پیکسار" آن‌ها را منتشر کرده، اینطور نشان داده می‌شود که چینی ها، ماکت‌های ناو‌های آمریکایی را در محدوده‌ای که به نظر می‌رسد یک محوطه هدف گیریِ نظامی است، بازسازی کرده اند و از آن‌ها در چهارچوب تمرینات نظامی استفاده می‌کنند.

این اقدام چین در بحبوحه آماده سازی‌های گسترده نظامی این کشور و توسعه: موشک‌های هسته‌ای آن، جت‌های جنگنده، تانک‌ها و موشک‌های جدید و همچنین گسترش نیرو‌های مسلح چین انجام شده است. مساله‌ای که حاکی از اراده دولت چین در تقویت موضع منطقه‌ای و بین المللی این کشور دارد.

پکن و واشنگتن در شرایط کنونی تنش‌های گسترده‌ای را در مساله تایوان تجربه می‌کنند. جدای از این‌ها دو طرف در حوزه مناقشات مرتبط با دریای چین جنوبی و ادعا‌های ارضی چین در مورد این منطقه نیز با یکدیگر چالش‌های فراوانی را تجربه می‌کنند.

در این راستا، "انیسیتو نیروی دریایی آمریکایی" در وب سایت خود اعلام کرده که اقدام اخیر چین در ساخت ماکتِ ناو‌های آمریکایی و انجام تمرینات نظامی در رابطه با آن ها، بخشی از راهبرد جدید ارتش آزادیبخش چین در قبال آمریکا و مقابله با این کشور است.

"شرکت تکنولوژی پیکسار" که اقدام به گرفتن عکس‌های مذکور کرده، محل آزمایش‌های نظامی چین را "بیابان تکله‌مکان" در استان سین کیانگ این کشور معرفی کرده است. در جریان تمرینات نظامی ارتش چین در منطقه مذکور: ماکت‌های یک ناو هواپیمابرِ ثابت، دو ناوشکن ثابت، و یک ناو هواپیمابر متصل به ریل (که جهت انجام تمرین برای هدف قرار دادن اهداف متحرک مورد استفاده قرار می‌گیرد) مشاهده شده است. ظاهرا چین در جریان رزمایش نظامی مذکور، طیف متنوعی از موشک‌هایی که قادر به هدف قرار دادن ناو‌های آمریکایی هستند را آزمایش کرده است.

این اطلاعات در شرایطی منتشر شده اند که در ماه‌های اخیر شاهدِ تشدید تحرکات نظامی چین در اطراف تایوان نیز بوده ایم. دولت چین تاکنون بار‌ها تاکید کرده که اگر تایوان بخواهد به صورت یکجانبه اعلام استقلال کند، چین در انجام حمله نظامی علیه آن هیچ تردیدی به خو راه نمی‌دهد.

نیروی دریای چین بزرگترین نیروی دریایی بر روی کره زمین است. وزارت دفاع آمریکا به طور خاص به این مساله اشاره کرده که نیروی دریایی چین مجموعا ۳۵۵ شناور دریایی و زیردریایی نظامی را در اختیار دارد. چینی‌ها در سال‌های اخیر به طور خاص بر آزمایش‌های نظامی خود با هدفِ بالا بردن دقت موشک هایشان در هدف قرار‌دادنِ اهداف نظامی از دریا و همچنین بهبود عملکرد زیردریایی هایشان افزوده اند. درست به همین دلیل است که وزارت دفاع آمریکا انتظار دارد که نیروی دریای ارتش آزادیبخش چین تا سال ۲۰۳۰ میلادی، بیش از ۴۶۰ کشتی و زیردریایی را در اختیار داشته باشد. جدای از اینکه چین بزرگترین نیروی دریایی جهان را در اختیار دارد، این کشور همچنین دارای بزرگترین ارتش دائمی جهان و همچنین سومین نیوری هوایی قدرتمند جهانی نیز است. تمامی این آمارها، جدای از قابلیت‌های هسته‌ای چین هستند.

ژنرال "مارک میلی" رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا گفته است: "ما اکنون بواسطه رویه‌های چین، شاهد یکی از بزرگترین تغییرات ژئواستراتژیک جهانی هستیم که جهان تاکنون آن را تجربه کرده است. اکنون چین توانایی‌های گسترده‌ای در عرصه‌های فضایی، سایبری، زمینی، دریایی، هوایی و زیردریایی دارد و همگی آن‌ها به وضوح آمریکا و منافع ملی این کشور را از نقطه نظر منطقه‌ای و بین المللی به چالش می‌کشند. از این رو، ما اکنون با کشوری مواجهیم که به نحو خارق العاده‌ای در حال قدرتمند شدن است و می‌خواهد نظم بین المللی را در راستای منافع خود تغییر دهد. این مساله بدون تردید چالشی جدی در سال‌های پیش رو خواهد بود. در ۱۰ الی ۲۰ سال آینده، آمریکا با مشکلات و چالش‌های زیادی از جانب چین رو به رو خواهد بود".

در‌ای راستا اخیرا "وانگ وِنبین" سخمنگوی وزارت خارجه چین در موضع گیری گفته است که هیچ اطلاعی در مورد عکس‌هایی که شرکت پیکسار از تمرین‌های نظامی چین در منطقه سین کیانگ گرفته، ندارد. وی گفت: "من از آن چیزی که شما در مورد آن صحبت می‌کنید، هیچ اطلاعی ندارم".

با این همه، بسیاری از شواهد و مدارک حاکی از این هستند که منطقه‌ای که چین در آن دست به انجام مانور نظامی خود زده، ماه هاست که جهت اهداف نظامی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این راستا، برخی گمانه زنی‌ها حاکی از این هستند که به احتمال زیاد، چینی‌ها این میدان رزمایش را برای نخستین بار در فاصله ماه‌های مارس تا آپریل سال ۲۰۱۹ ساخته اند. این سایت چندین بار هدف بازسازی قرا گرفته و در نهایت نیز در دسامبر سال ۲۰۱۹ برچیده شده است. در ادامه، این سایت نظامی بار دیگر در ماه سپتامبر سال جاری میلادی به مدار کار بازگشته و تا ماه اکتبر نیز تا حد زیادی تجیهز شده است».


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 25 آبان 1400برچسب:, توسط smsreson

خط ثابت

1400-08-18 23:23:24 480  0  0

وقتی صحبت از ارسال پیامک با استفاده از پنل پیامک می شود ، اکثریت به این فکر می‌کنند که حتما ارسال پیامک باید از طریق سیم‌کارت انجام شود اما باید این را بدانید که برای ارسال پیامک تبلیغاتی حتماً نیاز نیست که سیم‌کارت داشته باشید شما با استفاده از خط ثابت هم می توانید ارسال پیامک انبوه را تجربه کنید .اگر می خواهید با اپراتور ثابت یا همان خط ثابت ۰۲۱ بیشتر آشنا شوید تا پایان این مقاله با نمایندگی پنل پیامک پیام رسون همراه شوید .


خط ثابت ۰۲۱  : 

یکی از کاربرد های سامانه پیامک ، ارسال پیامک با تلفن ثابت است که در این حالت می توانید بدون خرید یا استفاده از هیچ سخت افزاری از شماره تلفن ثابت برای ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه خود استفاده کنید.

 

 


روش دریافت خط ثابت برای ارسال پیامک : 

 قبل از هر چیز می‌بایست یک پنل پیامک تهیه نمایید، بعد از خرید سامانه پیامک می‌توانید نسبت به ثبت درخواست برای فعال سازی شماره ثابت برای ارسال پیامک اقدام نمایید . ( اگر با روش ثبت پنل پیامک آشنا نیستید حتما وارد سایت سامانه پیام کوتاه شیراز شوید و قسمت ثبت پنل پیام کوتاه را مطالعه کنید ) . 
خط ثابت ارسال پیامک برای افراد حقیقی با جواز کسب یا اسکرین شات از اینماد و برای افراد حقوقی با ارائه آگهی تاسیس، روزنامه رسمی و معرفی نامه امکان پذیر است.
لازم به ذکر است که ارسال اس ام اس با خط ثابت هزینه‌ای برای قبض تلفن شرکت شما ندارد. فقط کافی است پنل پیامک خود را شارژ نمایید و به ارسال پیامک بپردازید.

 

ارسال به بلک لیست با خط ثابت :

خطوط ۰2۱ همانند مابقی اپراتورها به صورت پیش فرض تبلیغاتی می باشد بدین معنی که شما فقط می توانید به افرادی که دریافت پیامک تبلیغاتی شان فعال است ارسال پیامک داشته باشید . اما این خط  نیز هم مانند بقیه خطوط میباشد و می توانید با  خدماتی کردن آن ارسال پیامک به بلک لیست را هم تجربه کنید


مزایای استفاده از خط ثابت برای ارسال پیامک :

۱- امکان دریافت پیامک از سمت مخاطب

۲- امکان برقراری راحت‌تر تماس برای کاربر و ایجاد حس اعتماد (استفاده از خط ثابت برای ارسال پیامک یک حس اطمینان را در مشتری به وجود می آورد چرا که شما خیلی غیر مستقیم به مخاطب خود اعلام کردید که یک مجموعه معتبر هستید و همین موضوع تاثیر بیشتری روی مخاطب می گذارد .)

۳- تعرفه پایین ارسال پیامک

۴- عدم نیاز به نوشتن شماره تماس در متن پیام

۵- امکان خدماتی کردن خط ثابت

  

معایب ارسال پیامک با خط ثابت :

۱- عدم ارائه به افراد حقیقی بدون جواز کسب

۲- محدودیت ارسال پیامک حاوی لینک

۳- عدم پشتیبانی پیش شماره‌های شهرستان

 

پیام رسون : 

 

سامانه پیام کوتاه پیام رسون این امکان را دارد که برای شما ارسال پیامک با خط ثابت شرکت و فروشگاه را فراهم کند و شما خیلی راحت می توانید با مراجعه به سایت نمایندگی سامانه پیام کوتاه شیراز و ثبت پنل پیامک برای خرید خط ثابت اقدام کنید و شروع به ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه خود کنید .

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 25 آبان 1400برچسب:, توسط smsreson

لخلیج آنلاین-محمد أبو رزق/ ایالات متحده تحرکاتی را در منطقه خلیج فارس آغاز کرده که هدف از آن، احیای توافق هسته‌ای با ایران و امکان از بین بردن موانعی که در برابر آن وجود دارد و توافق با دولت‌های شورای همکاری‌های خلیج پیش از رسیدن به هر پیشرفتی در پرونده هسته‌ای است.

نماینده ویژه آمریکا در مسائل ایران، رابرت مالی، این حرکت سیاسی را رهبری می‌کند که در روز پنجشنبه ۱۱ نوامبر جاری آغاز شده و در قالب آن، مالی به برخی دولت های واقع در خاورمیانه، از جمله امارات، عربستان، بحرین و اسرائیل، سفر می‌کند.

پرونده توافق هسته‌ای ایران و دور هفتم مذاکرات هسته‌ای وین، در رأس مذاکرات مسئول آمریکایی با دولت‌های خلیج فارس قرار دارد و دیدگاه آمریکا در مورد این توافق به اطلاع رهبران دولت‌های عضو شورای همکاری‌های خلیج فارس می‌رسد.

اعلام شروع سفر مالی به دولت‌های خلیج فارس همزمان شد با اعلام ایران در مورد از سر گیری مذاکرات وین با قدرت‌های بزرگ در مورد توافق هسته‌ای سال ۲۰۱۵ در تاریخ ۲۹ نوامبر.

تاکید ایران از زبان مذاکره کننده ارشد تهران، علی باقری کنی مطرح شد که در توئیتی نوشت: «توافق کردیم که مذاکرات برای رفع تحریم‌های غیر قانونی و غیر انسانی در تاریخ ۲۹ نوامبر آغاز شود». این مساله در بیانیه‌هایی از سوی ایالات متحده و اتحادیه اروپا نیز مورد تاکید قرار گرفت.

با بازگشت به مذاکرات وین، یک تقریبا واحد در مورد این توافق در بین کشورهای خلیج فارس وجود دارد، که مبتنی بر جلوگیری از برخورداری ایران از سلاح هسته‌ای است که امنیت ملی این کشور‌ها را تهدید کند، افزون بر اینکه این دولت‌ها معتقدند توافق جدید باید با معیار‌های قویتری امضا شود که دولت‌های خلیج فارس نیز یکی از طرف‌های حاضر در آن باشند.

عاید المناع، تحلیلگر سیاسی تاکید می‌کند که هدف از سفر نماینده ویژه آمریکا در مسائل ایران به دولت‌های خلیج فارس، پرسیدن نظر این دولت‌ها در مورد بازگشت به توافق هسته‌ای با ایران است.

دولت‌های خلیج فارس که با نماینده آمریکا به گفتگو می‌نشینند- بویژه عربستان-یک خواسته اصلی از ایالات متحده دارند: اینکه دولت‌های عضو شورای همکاری‌های خلیج نیز نماینده‌ای در بین گروه ۵+۱ داشته باشند. در حالی که این مساله با مخالفت ایران مواجه می‌شود، به صورت همزمان ایالات متحده به دنبال آن است تا به مواضع مشخصی در مورد این درخواست دولت‌های خلیجی دست یابد. همانطور که ایالات متحده با سفر مالی قصد دارد پیش نویس توافق هسته‌ای جدید را به دولت‌های خلیج فارس ارائه دهد، یعنی قبل از اینکه این پیش نویس با ایران و دولت‌های حاضر در توافق مورد مناقشه و بررسی قرار گیرد.

پس از خروج ایالات متحده از توافق هسته ای، ایران غنی سازی اورانیوم خود را به ۶۰ درصد رساند، همین مساله می‌تواند موجب طرح شروط جدیدی برای توافق شود.

به عقیده المناع، ایالات متحده شروطی را برای بازگشت به توافق هسته‌ای مطرح می‌کند، اما این شروط لزوما همان مواردی که ترامپ بعنوان شرط برای بازگشت به گفتگو با ایران عنوان کرد، نخواهد بود.

در مقابل، تهران هم برای احیای توافق هسته ای، سه شرط برای واشنگتن مشخص می‌کند که عبارتند از: رفع تحریها، دادن ضمانتی از سوی آمریکا در مورد خارج نشدن دوباره آن از توافق و اعتراف واشنگتن به اشتباه در خروج از توافق و ایجاد وضعیت فعلی.

در مورد بازگشت دولت بایدن به توافق هسته ای، المناع معتقد است که دولت‌های شورای همکاری خلیج فارس، هیچ اعتراضی روی توافق ندارد، البته به شرطی که یکی از مهمترین بند‌های آن، محدویت ظرفیت هسته‌ای ایران باشد.

وی می‌افزاید: دولت‌های خلیج فارس می‌خواهند که این توافق شامل توقف حمایت مالی ایران از احزاب مخالف دولت‌های شورای همکاری خلیج بویژه در یمن و عراق شود، چرا که این احزاب خطری برای دولت‌های منطقه است.

به طور کلی، این تحلیلگر سیاسی تصریح می‌کند که دولت‌های خلیج فارس از تعامل دولت جدید آمریکا با پرونده هسته‌ای ایران اطمینان ندارند، از این رو به سمت برقراری ارتباط با چین و روسیه حرکت کردند.

دولت‌های خلیج فارس از ایالات متحده می‌خواهند که حسن نیت خود را ثابت کرده، به حفظ استقرار و امنیت این دولت‌ها نیز احترام بگذارد و مشکلات با ایران را حل کند.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 22 آبان 1400برچسب:, توسط smsreson

اپراتور 5000

1400-08-13 22:56:33 488  0  0

امروز ما در سامانه پیام کوتاه پیام رسون می خواهیم به کالبد شکافی اپراتور ۵۰۰۰ بپردازیم . اپراتوری که خود به زیر شاخه های مختلف تقسیم می شود و هر کدام از خطوط ۵۰۰۰ از یک شرکت مخصوص ارائه می‌شود . اما تمامی این پنل پیامک ۵۰۰۰ دارای ویژگی‌هایی هستند که در تمامی آنها یکسان بوده.

اگر می خواهید با تمامی خطوطی که با پیش شماره ۵۰۰۰ شروع می شود آشنا شوید تا پایان این مقاله با نمایندگی پنل پیامک همراه باشید. 

 

 

 

اپراتور 50001 و 50009 رهیاب پیام گستران : 

این شرکت که از سال ۱۳۸۴ فعالیت خود را در زمینه ارسال پیامک با پیش شماره ۵۰0۰۱ و ۵۰0۰۹ آغاز کرده است و تاکنون توانسته خدمات قابل توجه را به نمایندگان و کاربران خود ارائه دهد . در حقیقت رهیاب پیام گستران اپراتور اصلی خطوط ۵۰۰۰۱ و ۵۰۰۰۹ است این شرکت در حوزه خدمات مبتنی بر محتوا و انواع خدمات ارزش افزوده نیز فعالیت دارد . روند فعالیت این شرکت به صورت نماینده محور بوده و برای نمایندگان خود پنل مجزا در نظر گرفته است تا سیستم محاسبه خرید خطوط و پیامک به نحوی جداگانه  قابل پیگیری باشد. 

 

اپراتور 50002 و 50005 شرکت سرزمین هوشمند :

شرکت دانش بنیان سرزمین هوشمند در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران مستقر است و با اپراتور پیامک ۵۰۰۰ فعالیت می‌کند . این شرکت سرشاخه ۵۰0۰۲ را و ۵۰0۰۵ را اختیار دارد و به ارائه خدمات پیامکی به صورت کاربری و نمایندگی می پردازد .

 

اپراتور 50004 شرکت ارمغان راه طلایی :

این شرکت فعالیت خود را از سال ۱۳۷۵ در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات آغاز کرده و پس از چندین سال فعالیت در این زمینه به عنوان اپراتور ارسال و دریافت پیام کوتاه با پیش شماره ۵۰۰۰ شناخته شده است . پیش شماره ۵۰0۰۴ مربوط به شرکت ارمغان راه طلایی است . پنل های پیامکی ویژه کاربران و نمایندگان خدمات ارزش افزوده از جمله امکاناتی است که در حوزه خدمات مبتنی و پیامک توسط شرکت دانش بنیان ارمغان راه طلایی ارائه می شود. 

 

سامانه پیام کوتاه پیام رسون به عنوان کارگزار شرکت‌های رهیاب پیام گستران سرزمین هوشمند و ارمغان راه طلایی ارائه دهنده تمام خطوط با پیش شماره ۵۰۰۰ به مشتریان می باشد و همچنین ضریب پیامک ۵۰۰۰ در  نمایندگی پنل پیامک برای شرکت رهیاب پیام گستران ۱/۱۲ می باشد و برای شرکت ارمغان راه طلایی ۱/۳۹ می‌باشد .

 

مزایا و معایب اپراتور ۵۰۰۰ : 

اپراتور ۵۰۰۰ مانند تمامی اپراتورهای دیگر از مزایا و معایبی برخوردار است که معایب آن بسیار کمتر از مزایا بوده و تنها عدم داشتن دلیوری در موبایل های همراه اول اپراتور ۵۰۰۰  از عیوب پنل پیامک 5000 محسوب میشود . در زیر به مزایای اپراتور ۵۰۰۰ می پردازیم. 


- ارسال پیام کوتاه بر اساس سن و جنسیت : با توجه به اینکه این اپراتور برای بانک شماره موبایل از پردیس همراه اول وب سرویس بانک شماره موبایل دریافت کرده است ، امکان ارسال بر اساس سن و جنسیت را فراهم کرده است . 

 

- ارسال پیام کوتاه به شماره های ایرانسل : این اپراتور بانک شماره های ایرانسل را از طریق وب سرویس در اختیار نمایندگان قرار داده است و شما میتوانید از این بانک شماره جهت ارسال پیامک استفاده نمایید .

- سرعت بسیار بالا و گزارش دهی دقیق

- تعرفه ارزان پنل پیامک ۵۰۰۰ : اپراتور پیامک ۵۰۰۰ نسبت به سایر اپراتور های پیامکی موجود در ایران ، تعرفه مناسب تر و نسبتا ارزان تری دارد . که همین امر باعث شده تا تعداد استفاده کنندگان از خطوط پیامک ۵۰۰۰ به میزان قابل توجهی بالا رود.  شرکت های مانند اهورا اطلس فارس به مشتریانی را که ارسال‌های پیامکی ساده‌ای دارند و نیازمند امکانات خاصی بر روی پنل اس ام اس نیستند  ، آنها را به سمت ارسال پیام کوتاه با پیش شماره ۵۰۰۰ هدایت می کند تا مشتری مجبور به پرداخت هزینه های بالا برای ارسال پیامک نباشد و در عین حال از مزایای پنل پیامک ۵۰۰۰ نیز بهره مند شود. بنابراین انتخاب پنل پیامک ۵۰۰۰ به لحاظ تعرفه به نفع مشتری خواهد بود و همین امر باعث شده که پنل پیامک ۵۰۰۰ به لحاظ کیفی مورد تایید بانک ها و موسسات دولتی قرار گیرد .

 

پیام رسون :

اگر قصد تبلیغ دارید و می‌خواهید از بهترین روش تبلیغ یعنی بازاریابی پیامکی استفاده کنید می‌توانید با توجه به شرایط کسب و کارتان ، پنل پیامک 5000 را انتخاب کنید اما باید ابتدا نسبت به خرید پنل پیامک اقدام کنید سپس درخواست پیش شماره 5000 را بدهید .

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید . 


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 22 آبان 1400برچسب:, توسط smsreson

اپراتور 2000

4 آبان 1400 463  0  0

هر فرد یا شرکتی برای تهیه پنل پیامک دلیلی دارد این دلایل می‌تواند شامل معرفی محصول و جمع آوری و پردازش اطلاعات مشتریان و یا هر چیز دیگری باشد. فرقی نمی کند که چه دلیلی برای تهیه پنل پیامک داشته باشید ، چیزی که مهم می‌باشد این است که شما بر اساس نیاز تان از چه نوع اپراتوری استفاده کنید که آن پنل پیامک برایتان مفید واقع شود .

تیم ما در سامانه پیام کوتاه شیراز با معرفی جداگانه هر اپراتور و بررسی تمام مزایا و معایب آن اپراتور و معرفی شرکت ارائه دهنده آن سعی دارد تا راه را برایتان هموار تر کند و بر اساس نیاز تان اپراتور خاص خودتان را انتخاب کنید .  در این مقاله می خواهیم به معرفی اپراتور ۲۰۰۰  بپردازیم پس تا پایان با نمایندگی سامانه پیام کوتاه پیام رسون همراه باشید .

 

 

تاریخچه اپراتور ۲۰۰۰ آتیه داده پرداز :

 

شرکت آتیه داده پرداز در سال ۱۳۸۱ شروع به فعالیت کرده است و در حال حاضر یکی از پرترافیک ترین ارائه دهنده خدمات ارسال و دریافت پیام کوتاه است و همین موضوع نشان دهنده آن میباشد که در طول این سال‌ها توانسته اعتماد بخش عظیمی از مردم را جلب کند . شرکت آتیه داده پرداز در سال ۱3۹۵ به عنوان اولین شرکتی که سهامش را در حوزه خدمات پیام کوتاه به فرابورس عرضه کرد معرفی شد .

 

 

مزایای خط ۲۰۰۰ : 

 

- سرعت بالا در ارسال پیامک 

- کاملترین هزینه بازگشت پیام

- قابلیت دریافت گزارش دقیق

- آزاد بودن بیشتر شماره ها

یکی از اصلی ترین دلایلی که باعث می‌شود افراد خطوط ۲۰۰۰ را انتخاب کند این است که اپراتور ۲۰۰۰ بازگشت کامل پیامک ارسال نشده به لیست سیاه مخابرات و پیامک هایی که به  دلیل خاموش بودن و در دسترس نبودن مخاطب می‌باشد را کاملاً پرداخت می‌کند این در حالیست که بقیه اپراتور ها فقط بازگشت وجه پیامک ارسال نشده به بلک لیست را دارد. 

از دیگر مزایای خط ۲۰۰۰ در سامانه پیام کوتاه می توان به انتخاب شماره ۸ تا ۱۲ رقمی پس از سرشماره ۲۰۰۰ اشاره کرد . قیمت این سرشماره ها با هم متفاوت میباشد در واقع به این صورت است که هر چه تعداد ارقام پس از شماره ۲۰۰۰ کمتر باشد قیمت آن بیشتر می‌شود . 

 

 

معایب خط 2000: 

 

- قیمت بالای خط 

- تمدید سالانه آن 

 

 

تعرفه خطوط 2000 در سامانه پیام کوتاه پیام رسون :

 

خطوط ۲۰۰۰ در نمایندگی سامانه پیام کوتاه  پیام رسون  با ضریب قیمت ۱/۳۹  ارائه می‌شود و اگر کسی قصد داشته باشد از اپراتور ۲۰۰۰ سامانه‌ پیامک شیراز استفاده کند و از آن ارسال به بلک لیست هم داشته باشد باید اپراتور ۲۰۰۰ را به خطوط خدماتی تبدیل کند که در این صورت ۱۵ درصد افزایش قیمت نسبت به اولیه پیدا می‌کند . 

 

 

پیام رسون :


اگر قصد تبلیغ دارید و می‌خواهید از بهترین روش تبلیغ یعنی بازاریابی پیامکی استفاده کنید می‌توانید با توجه به شرایط کسب و کارتان ، اپراتور 2000 را انتخاب کنید اما باید ابتدا نسبت به خرید پنل پیامک اقدام کنید سپس درخواست شمارش خط 2000 را بدهید .
سامانه پیام کوتاه شیراز به عنوان یکی از پیشگامان ارائه‌دهندۀ خدمات پیام کوتاه با شرکت آتیه داده پرداز این امکان را دارد ، که خط  با سر شماره 2000 را برای کاربرانش فراهم کند و به عنوان یکی از پیشرفته ترین سامانه پیام کوتاه در ایران تا رسیدن شما به موفقیت همراهتان خواهد بود
.

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید . 


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 13 آبان 1400برچسب:, توسط smsreson

 کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC)، مجوز پروژه اینترنت ماهواره‌ای شرکت بوئینگ را برای پرتاب ۱۴۷ ماهواره طی ۹ سال صادر کرد. این شرکت می‌تواند با راه‌اندازی شبکه اینترنت خود در فضا به رقیب اصلی استارلینک اسپیس ایکس تبدیل شود.

در این پروژه ۱۴۷ ماهواره برای پوشش اینترنت در سراسر جهان به فضا پرتاب می‌شود. بوئینگ در سال ۲۰۱۷ درخواست صدور مجوز خود را به FCC تقدیم کرده بود و اکنون این نهاد تصمیم گیرنده، به درخواست این شرکت چراغ سبز نشان داده است.

این پروژه شامل ۱۳۲ ماهواره در مدار پایین زمین در ارتفاع ۱۰۵۶ کیلومتری و ۱۵ ماهواره دیگر در مدار غیر زمین ثابت در ارتفاعی بین ۲۷۳۵۵ تا ۴۴۲۲۱ کیلومتر می‌شود. بوئینگ می‌گوید قصد دارد از ماهواره‌ها برای ارائه خدمات اینترنت و خدمات ارتباطی به کاربران مسکونی، کاربران دولتی و تجاری در ایالات متحده، پورتوریکو و جزایر ویرجین ایالات متحده استفاده کند تا درنهایت بتواند پوشش جهانی را برای کلیه کاربران فراهم کند.

همه ۱۴۷ ماهواره در باند V پخش خواهند شد که فرکانس بالاتری از طیف بی‌سیم نسبت به باندهای Ka و Ku استارلینک اسپیس ایکس یا ماهواره‌های پروژه کویپر آمازون که هنوز مستقر نشده‌اند، برخوردار خواهد بود. استفاده از باند V می‌تواند سرعت انتقال داده‌ها را سریع‌تر انجام دهد، اما خطر تداخل بیشتری ایجاد می‌کند،‌ زیرا فرکانس‌های بالاتر در نفوذ به اجسام جامد مشکل بیشتری را ایجاد می‌کنند. گفتنی است اسپیس ایکس برنامه‌های مختلفی را برای استفاده از باند V در برخی از ماهواره‌های بعدی خود دنبال می‌کند. باندهای Ka و Ku نیز توسط ماهواره‌هایی استفاده می‌شود که اینترنت حین پرواز را در خطوط هوایی تجاری ارائه می‌دهند.

اسپیس ایکس قبلاً ابراز نگرانی کرده بود که پیشنهاد بوئینگ برای پرتاب به مدارهای پایین شلوغ می‌تواند خطر برخورد با ماهواره‌های دیگر را افزایش دهد. به گزارش رویترز، در سال ۲۰۱۹، اسپیس ایکس به FCC اعلام کرده بود که شبکه بوئینگ می‌تواند خطری برای تداخل ماهواره‌های ایجاد کند. ماهواره‌های استارلینک اسپیس‌ایکس در ارتفاعی در حدود ۵۵۰ کیلومتر به دور زمین می‌چرخند، جایی که مجموعه ماهواره‌های اینترنتی OneWeb نیز در آن حضور دارند. گفتنی است اوایل سال جاری میلادی، اسپیس ایکس و وان وب به سختی از برخورد جلوگیری کردند.

بوئینگ اکنون شش سال فرصت دارد تا نیمی از ماهواره‌های خود را به فضا پرتاب کند و نه سال برای استقرار کل شبکه زمان در اختیار دارد. این شرکت از FCC خواسته بود که چنین الزامات زمانی را تغییر داده و الزام پرتاب فقط پنج ماهواره در شش سال اول را در دستور کار قرار دهد. همچنین این شرکت از FCC درخواست کرده بود زمانی ۱۲ ساله برای پرتاب کل ماهواره‌ها در اختیار داشته باشد،‌ اما کمیسیون فدرال این درخواست را رد کرد.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 13 آبان 1400برچسب:, توسط smsreson

خط 9000

26 مهر 1400 412  0  0

هر بیزینسی و هر کسب و کاری باید خودش را با شرایط روز آپدیت کند در غیر این صورت قطعا از دنیای تکنولوژی و به روز عقب خواهند ماند .فرقی نمی کند که شما در چه بیزینسی فعالیت میکنید، مهم آن است که در پیشرفت کار تان تلاش کنید و با به روزترین و جدیدترین نسخه های کاری مربوط به خودتان آشنا شوید .
ما نیز در سامانه پیام کوتاه شیراز هر روز برای بهتر شدنمان تلاش می‌کنیم و از به روزترین اپراتور ها و سیستم های مدیریت محتوا استفاده می کنیم . برای مثال یکی از جدیدترین و به روزترین اپراتورها که اپراتور ۹۰۰۰ میباشد در سامانه پیام کوتاه موجود است. این خط منحصر به فرد در حال حاضر غوغای عظیمی به پا کرده  به همین دلیل سامانه پیام کوتاه شیراز این اپراتور را در لیست دیگر اپراتورهای خود قرارداده است .
نمایندگی پیامک شیراز و به عنوان اولین ارائه دهنده پنل پیامک ۹۰۰۰ به مشتریان خود باعث شده تا همراهان پیام رسون در کسب و کارشان بسیار موفق‌تر باشند بر همین اساس سامانه‌پیامک شیراز را عنوان پیشرفته ترین سامانه پیام کوتاه معرفی کرده‌اند .

 

حال این اپراتور ۹۰۰۰ ویژگی های منحصر به فردی دارد که در زیر به توضیح آنها می پردازیم .

 

۱- ارسال پیامک به صورت متنی و صوتی :
اگر جزو افرادی باشه که از پنل پیامک برای کسب و کارتان استفاده می‌کنید حتماً می‌دانید که ارسال پیامک به صورت متنی بازخورد کمتری نسبت به پیام صوتی دارد. اگر بخواهید فقط از ارسال پیام صوتی استفاده کنید باز هم ممکن است با پاسخ ندادن افراد ، به هدف مورد نظرتان نرسید. حال اگر بخواهد از هر دوی آن استفاده کنید (یعنی هم ارسال پیام صوتی و هم پیام متنی) باید هزینه زیادی را بابت آن پرداخت کنید. در اینجا پنل پیامک ۹۰۰۰ این کار را برای شما بسیار آسان کرده است چرا که با خرید پنل پیامک ۹۰۰۰ به راحتی می توانید هم از ارسال پیامک به صورت صوتی و هم به صورت متنی استفاده کنید و همچنین در هزینه های خود بسیار صرفه جویی کنید .


۲- اپراتور ۹۰۰۰ خدماتی هستند : 
بسیاری از افراد بعد از خرید پنل پیامک به مشکل بلک لیست برخورد می‌کند چرا که خیلی از افراد پیامک‌های تبلیغاتی را در گوشی خود به بلک لیست انتقال داده اند برای حل این مشکل یعنی عبور از بلک لیست باید خط را از اختصاصی به خدماتی تبدیل کنید تا بتوانید به شماره های بلک لیست هم  ارسال پیامک داشته باشید .اما خطوط ۹۰۰۰ خود خدماتی می باشند و به راحتی می توانید با خرید پنل پیامک ۹۰۰۰ به خطوط بلک لیست ارسال پیامک داشته باشید .

 

۳- ارائه به کاربران حقیقی و حقوقی :
در سامانه پیام کوتاه شیراز فرقی نمی کند که شما جز کدام دسته از افراد باشید اگر بخواهید نسبت به خرید اپراتور ۹۰۰۰ اقدام کنید با هیچ مشکلی مواجه نخواهید شد .


۴- ضریب تعرفه همانند اپراتور ۱۰۰۰: 
 در مقاله اپراتور ۱۰۰۰ به ضریب قیمت ارسال پیامک اشاره شده است اما در اپراتور ۱۰۰۰ نسبت به امکاناتش این ضریب تعرفه از قیمت بالایی برخوردار بود و تعرفه آن از معایب خطوط ۱۰۰۰ به شمار می رفت . اما در اپراتور ۹۰۰۰ با توجه به ویژگی ها و امکاناتش  ضریب قیمت ۱/۲ نسبت به دیگر اپراتورها از مزایای خط ۹۰۰۰  محسوب می شود.


۵ - امکان نصب خدمات سانترال و تلفن گویا:
 در اپراتور ۹۰۰۰ این امکان وجود دارد که شما تلفن گویا و خدمات سانترال را روی آن نصب کنید .
اگر بخواهیم به توضیح تلفن سانترال بپردازیم خود شامل یک مقاله جداگانه می شود اما برای آشنایی بیشتر با خدمات سانترال می توان به موارد زیر اشاره کرد: 


- امکان ارتباط رایگان و سریع 
-ارتباط سریع و راحت مشتریان با اپراتورها
- امکان ضبط و پیگیری کلیه تماس های دریافتی
- منشی تلفنی
- کم شدن هزینه‌های خطوط مخابراتی
- قابلیت انتظار چندین نفر پشت خط 
- کنترل و نظارت بهتر بر خطوط 

 


دسته‌بندی اپراتور ۹۰۰۰ : 


اپراتور ۹۰۰۰ در نمایندگی سامانه پیام کوتاه شیراز به پنج دسته تقسیم می‌شود : معمولی- برنزی - نقره ای - طلایی - پلاتینیوم .
در تمامی این دسته‌بندی‌ها کلیه مزایا و ویژگی‌های اپراتور ۹۰۰۰ حفظ شده است و تنها تفاوت این پنج دسته در روندی خطوط می باشد که هر کدام بسته به رندی خطوط دارای قیمت های خاصی هستند در زیر قیمت‌های هر کدام را جداگانه شرح داده‌ایم.

 

خط ۹۰۰۰ معمولی : 1 میلیون تومان 
خط ۹۰۰۰  برنزی : 5 میلیون تومان
خط ۹۰۰۰ نقره ای : 10 میلیون تومان 
خط ۹۰۰۰ طلایی : 25 میلیون تومان 
خط ۹۰۰۰ پلاتینیوم : 250 میلیون تومان 

هرکدام از این خطوط با سرشماره ۹۰۰۰ شروع می‌شود و با توجه به قرار گرفتن عددهای بعد از ۹۰۰۰ به دسته بندی های بالا تقسیم می شوند .


پیام رسون : 

 

سامانه پیامک شیراز با ارائه خط ۹۰۰۰ به مشتریان حقیقی و حقوقی خود باعث شده تا خیلی از افراد از درآمد بالایی بهره مند شود و با مشتریان خود یک ارتباط مستمر و پیگیر داشته باشند .
اگر شما هم جزو افرادی هستید که علاقه‌مند به سامانه ۹۰۰۰ برای کسب و کارتان شده اید  خیلی راحت می توانید با مراجعه به سایت سامانه پیام کوتاه پیام رسون اقدام به خرید پنل پیام کوتاه ۹۰۰۰ کنید و خودتان را در مسیر پیشرفت قرار دهید.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 4 آبان 1400برچسب:, توسط smsreson

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: آمار جایگاه‌هایی که امکان عرضه سوخت با نرخ ۱۵۰۰ تومان را دارند در حال افزایش است و تلاش برای رفع مشکل به طور کامل ادامه دارد.

فاطمه کاهی با بیان این که از لحاظ امنیتی راه حل های فنی در تعدادی از جایگاه‌ها در حال انجام بوده و امکان سوخت‌گیری با کارت فراهم شده است، اظهار کرد: موارد در حال بررسی است و در ساعات آتی مشکل به طور کامل برطرف می‌شود و تمام جایگاه‌ها می‌توانند این دستورالعمل را اعمال کنند.

او با بیان این که تا قبل از ظهر برای کل جایگاه‌ها به صورت آفلاین و با نرخ دوم امکان سوختگیری فراهم می‌شود، گفت: برای استفاده از سیستم هوشمند نیز کار تیم فنی به خوبی پیش رفته و راه حل‌ها جواب داده است. نگرانی برای تامین سوخت نداریم. مخازن برای تامین نیاز سوخت کشور کافی است و مردم نگران این مساله نباشند.

به گفته وی سهمیه کارهای سوخت نیز هیچ تغییری نخواهد کرد و در شرایط فعلی بهتر است مردم به پمپ بنزین ها مراجعه نکنند و فرآیند سوخت‌گیری را به زمانی دیگر موکول کنند.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 4 آبان 1400برچسب:, توسط smsreson