پنل پیامک،پنل پیامک رایگان،سامانه پیامک رایگان
 
سامانه پیام کوتاه ((پیام رسون)) سامانه پیام کوتاه رایگان و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون
Design by : NazTarin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





پنل پیامک ویژه سازمان های دولتی

1400-09-12 23:48:24 1240  0  0

تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که چقدر سامانه پیامک می تواند به ارتباط بهتر بین مردم و ادارات دولتی کمک کند و موثر واقع شود . این موضوع نشان می‌دهد که پنل پیامک فقط برای تبلیغات نیست و می‌تواند یک نیروی کمکی و موثر در اتفاقات لحظه و یا برای جلوگیری از ازدحام زیادی جمعیت در ادارات دولتی باشد با نمایندگی پنل پیامک پیام رسون همراه باشید تا با کاربردهای بیشتر سامانه پیامک برای ادارات دولتی بیشتر آشنا شوید . 

 

پیامک برای سازمان های دولتی :

پنل پیامک بعد از اینکه یک محبوبیت کلی در بین مردم پیدا کرد ، خیلی ها تصمیم گرفتند که از آن استفاده کنند بعضی‌ها صرفا برای تبلیغات و بعضی دیگر برای راحتی کار و جلوگیری از آشفتگی ها.

برای نمونه ادارات و سازمان های دولتی که با تهیه پنل پیامک توانستند علاوه بر اینکه از شلوغی جمعیت در روزهای کاری جلوگیری کند ،  آسایش و راحتی را نیز به کارمندان خود هدیه دهد و با ارسال پیامک به مراجعه کنندگان در روز و ساعت مشخص نظمی خاص را در ارگان های خود به وجود آورند . علاوه بر آن با ارسال اطلاعات مهم که در قالب پیامک اطلاع رسانی انجام می شود مخاطبین خود را مطلع می سازند از هرگونه طرح و قرارداد جدید .

 

 

 

پنل پیامک برای ادارات و سازمانهای دولتی صرفا مختص مراجعه کنندگان نمی باشد و می تواند یک اطلاع رسان قوی ما بین کارمندان عمل کند و آنها را از هرگونه اتفاق و رویدادی با خبر سازد . برای مثال اگر یک ارگان تصمیم داشته باشد که به مناسبت شب یلدا تمام همکاران و خانواده شان را در رستورانی جمع کند و میزبان آنها باشد خیلی راحت و ساده می‌تواند این اطلاع رسانی را با ارسال پیامک انجام دهد .

سامانه پیامک می تواند برای سازمانهای از قبیل شهرداری ،  بانکها ، اداره مالیات ، دانشگاه‌ها ، وزارتخانه‌ها و غیر کاربرد داشته باشد .

اگر می خواهید از سامانه پیامک ، پنل پیامک تهیه کنید می توانید به سایت نمایندگی پنل پیامک پیام رسون مراجعه کنید و با شرایط ویژه و خاص که برای مشتریان خود در نظر میگیرند پنل اس ام اس خود را خریداری کنید .

جهت اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه کنید . 

 

www.smsreson.ir


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 29 آذر 1400برچسب:, توسط smsreson

شاخص‌های سهام آسیایی به همراه شاخص‌های آتی سهام آمریکا و همچنین قیمت نفت خام سقوط کرده‌اند. جریانات ریسک گریزی را در اولین روز کاری هفته شاهد هستیم. سرمایه‌گذاران نگران پیامدهای اقتصادی کرونای امیکرون و همچنین عقب‌نشینی دولت آمریکا از بسته حمایتی هستند. گلدمن ساکس برآورد رشد اقتصادی آمریکا را پایین آورده است.


شاخص سهام آسیا و اقیانوسیه MSCI در حال ثبت ششمین روز منفی در هفت روز معاملاتی گذشته است. نرخ بازدهی اوراق خزانه‌داری آمریکا هم پایین آمده است. جریانات ریسک گریزی و افت نرخ بازدهی اوراق باعث شده تا قیمت اونس طلای جهانی افزایش یابد. سرمایه‌گذاران در حال ارزیابی دیدگاه‌های اخیر سناتور دموکرات (Joe Manchin) هستند. او با بسته مالی ۲ تریلیون دلاری دولت بایدن مخالفت کرده است. گلدمن ساکس هم در واکنش به این اتفاق، برآورد رشد اقتصادی آمریکا را کاهش داده است.
در اروپا محدودیت‌های جدید کرونایی اعلام شده است. کرونای امیکرون به سرعت در حال گسترش است. در چین، بانک مرکزی اقدام به کاهش نرخ بهره کرده است. دولت چین جهت حمایت از فعالیت‌های اقتصادی، به سیاست‌های انبساطی پولی ادامه می‌دهد. بازارهای مالی جهانی در حال به تعطیلات کریسمس نزدیک می‌شوند که نگرانی‌ها و شک و تردیدها نسبت به آینده افزایش یافته است. این در حالی است که معمولاً در تعطیلات کریسمس حجم معاملات به طور قابل توجهی کاهش می‌یابد.


هفته گذشته بازارهای سهام جهانی در واکنش به تغییر چشم‌انداز سیاست‌های پولی بانک‌های مرکزی دنیا افت کرده بودند. چند بانک مرکزی بزرگ دنیا به همراه فدرال رزرو می‌خواهند با فشارهای تورمی مقابله کنند. به همین دلیل به سیاست‌های انقباضی روی آورده‌اند. یکی از اعضای فدرال رزرو آمریکا گفته که خروج سریع از برنامه خرید اوراق قرضه می‌تواند شرایط را برای افزایش نرخ بهره در ماه مارس فراهم کند.
در ترکیه، رئیس‌جمهور قول داده که به کاهش نرخ بهره ادامه دهد. کاهش نرخ بهره ترکیه عامل اصلی سقوط ارزش لیر در ماه‌های گذشته بوده است. در بازار رمزارز ها، قیمت بیت کوین همچنان تحت فشار قرار دارد.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 29 آذر 1400برچسب:, توسط smsreson

سورس سامانه پیام کوتاه پیام رسون

1400-09-04 23:46:43 1142  0  0

سورس چیست؟:

سورس چیست عنوان پست امروز ما در نمایندگی سامانه پیامک می‌باشد . سورس در حالت کلی تمامی تکه کد های یک اپلیکیشن ، نرم افزار و یا هر برنامه ای دیگر مانند یک سایت و اسکریپت است یا به تعریفی دیگر پروژه ای است  که کد ها و فایل های یک برنامه را که ما توسط نرم افزار ها یا پلتفرم های مختلف مینویسم اماده سازی می‌کند که به‌ این‌ فرایند سورس گفته میشود.

حال این سورس در هر زمینه ای می‌تواند مهم باشد و در واقع برای هر کسب و کاری نیاز است تا آن بیزنس بتواند با تکنولوژی روز خود را آپدیت کند . از جمله این بیزنس ها می‌توان به پنل پیامک اشاره کرد که در واقع سورس سامانه پیامک و فروش سورس پنل اس ام اس  یکی از قابلیت هایی است که نمایندگی پنل پیامک  در اختیار افراد حقیقی و حقوقی قرار می‌دهد.
در واقع سورسی که برای نمایندگی پنل پیامک باشد مناسب افرادی است که می‌خواهند با نام تجاری خودشان کسب و کار راه اندازی کنند که سورس سامانه پیامک، این امکان را برای آنها فراهم می‌کند. 
یکی دیگر از کاربردهای سورس سامانه پیامک اینست که برای افراد درآمد زایی ایجاد می‌کند برای مثال افراد می‌توانند سورس سامانه پیامک را خریداری کنند و از طریق ارسال پیام کوتاه و یا فروش کاملا مستقل نمایندگی پنل پیامک یک کسب و کار را برای خودشان راه اندازی کنند .

 

 

 

 

ویژگی سورس پیام کوتاه: 


- قابلیت استفاده از نام تجاری مخصوص خود
- نرم افزار به صورت کد شده در اختیار خریدار  قرار می گیرد.
-امکان واگذاری سورس نرم افزار با قابلیت تغییر ظاهر صفحات
- در اختیار قرار گرفتن سورس  به صورت کد باز
-ارائه نمایندگی های مشابه و همچنین متصل شدن به وب سرویس
-سیستم پشتیبانی اختصاصی
-امکان اضافه کردن، امکانات اختصاصی به سورس
-شناسایی شماره موبایل  با هر فرمتی
- امکان تنظیم گروه هایی کاربری مختلف
-امکان تنظیم خط عمومی تبلیغاتی برای همه کاربران یا برخی کاربران خاص
- امکان ثبت درخواست خدماتی کردن خط توسط کاربران و مدیریت خطوط خدماتی
- دسترسی به دیتابیس
-سیستم پشتیبانی اختصاصی
- اضافه کردن و حذف کردن دپارتمان‌های پشتیبانی
- قیمت گذاری خطوط و پیامک به صورت مجزا برای هر اپراتور
- امکان ثبت فیش بانکی

 

 

آیا امکان تغییر صفحات طراحی شده وجود دارد؟ :

اگر مشتری مایل به خرید سورس سامانه پیامک باشد و تمایل داشته باشد که در ظاهر صفحات تغییر ایجاد کند می‌تواند با پرداخت  مبلغی که نمایندگی پنل پیامک برای تغییر در نظر گرفته است، ظاهر صفحات را به دلخواه خود تغییر دهد .

 


پیام  رسون : 

اگر تمایل داشته باشید که سورس سامانه پیامک برای کسب و کارتان فراهم کنید می‌توانید به معتمد ترین نمایندگی پنل پیامک یعنی سامانه پیام کوتاه شیراز مراجعه کنید و با خرید سورس سامانه پیامک تمامی اپراتور ها و لینک سرویس ها را برای خود فراهم کنید .
همچنین پس از عقد قرار داد با نمایندگی پنل پیامک شیراز ما به شما تا یک سال پشتیبانی رایگان ارائه می‌دهیم چراکه خود را در قبال رسیدن به هدفتان مسئول می‌دانیم .
همچنین اگر تمایل به تغییر صفحات داشته باشید نمایندگی پنل پیامک شیراز با دریافت کم ترین هزینه این امکان را برای شما فراهم می‌کند. 


برای اطلاع از دیگر ویژگی های منحصر به فرد سورس سامانه پیامک می‌توانید به سایت سامانه پیام کوتاه شیراز مراجعه کنید و یا با شماره ۰۹۱۷۲۱۷۲۰۳۹ تماس حاصل فرمایید .


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ جمعه 19 آذر 1400برچسب:, توسط smsreson

روسیه آماده می‌شود تا به تامین ماهواره‌ای پیشرفته برای ایران بپردازد که تهران را قادر خواهد ساخت تا به ردیابی احتمالی اهداف نظامی در سرتاسر منطقه غرب آسیا بپردازد.
روزنامه آمریکایی «واشنگتن پست» با انتشار این خبر نوشت که بر اساس این طرح، ماهواره روسی Kanopus-V که مجهز به دوربین با رزولوشن بالایی بوده،‌ احتمالا طی ماه‌های آتی از روسیه پرتاب شود.

بر اساس گزارش واشنگتن پست، این ماهواره این امکان را فراهم می‌کند که نظارت مستمر از تاسیسات انجام شود که این تاسیسات می‌توانند پالایشگاه‌های نفت در خلیج فارس، پایگاه‌های نظامی اسرائیل و پایگاه‌های نظامی عراق باشند که در برخی از این پایگاه‌ها، نیروهای آمریکایی مستقر هستند.

این روزنامه آمریکایی که این ادعاهارا به نقل از سه منبع بی نام مطرح کرده، در ادامه گزارش خود نوشت که ماهواره Kanopus-V کاربردی غیرنظامی دارد اما فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از سال 2018 سفرهای متعددی به روسیه داشته تا به مذاکرات درباره این توافق کمک کنند.

واشنگتن پست در ادامه ادعای خود نوشت: «کارشناسان روسی نیز بهار گذشته به ایران سفر کرده تا به ایرانی‌ها آموزش‌های مورد نیاز درباره این ماهواره را در تاسیساتی جدید در نزدیکی کرج ارائه دهند».

واشنگتن پست اضافه کرد: «این ماهواره دارای سخت افزارهای روسی خواهد بود که شامل دوربینی با وضوح 1.2 متر است که پیشرفت قابل توجهی نسبت به قابلیت‌های کنونی ایران به شمار می‌آید اگر چه هنوز با کیفیتی که ماهواره‌های جاسوسی آمریکا به دست آورده‌اند فاصله زیادی دارد».


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ جمعه 19 آذر 1400برچسب:, توسط smsreson

 بحث درباره وضعیت نگران‌کننده سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌ها، به استفاده نکردن از نیروهای انسانی باکیفیت کشیده می‌شود. علی‌نقی مشایخی، استاد سرشناس دانشکده اقتصاد و مدیریت شریف، با اشاره به روند نگران‌کننده پیشی گرفتن استهلاک از سرمایه‌گذاری، معتقد است؛ در حال تبدیل شدن به کشوری فرسوده هستیم که موجودی سرمایه‌اش رو به استهلاک شدید است و زیرساخت‌هایش را دارد از دست می‌دهد و سرمایه هم ندارد که زیرساخت‌های فرسوده را احیا کند و همزمان نیروی متخصص خود را نیز به دلیل مهاجرت از دست می‌دهد.

  بسیاری از صاحب‌نظران کاهش سرمایه‌گذاری دولت در زیرساخت‌ها را شدیداً نگران‌کننده عنوان می‌کنند. آمارها هم به ما می‌گوید چند سالی هست که استهلاک زیرساخت‌ها از سرمایه‌گذاری در آن پیشی گرفته. ارزیابی شما از وضعیت چطور است؟

نگران‌کننده است. نه‌تنها سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌ها کم شده که سرمایه‌گذاری در روبناها هم کم شده است. سرمایه‌گذاری کل کاهش پیدا کرده است و این نگران‌کننده است. برخی به استناد آمارها می‌گویند که سرمایه‌گذاری‌ها کفاف استهلاک را هم نمی‌دهد و عملاً ظرفیت‌های ما دارد آب می‌شود. ما عملاً در حال تبدیل شدن به کشوری فرسوده هستیم که موجودی سرمایه‌اش رو به استهلاک شدید است و زیرساخت‌هایش را دارد از دست می‌دهد و سرمایه هم ندارد که زیرساخت‌های فرسوده را احیا کند و همزمان نیروی متخصص خود را نیز به دلیل مهاجرت از دست می‌دهد.

  این روند از چه سالی شروع شد و علتش چیست؟

این روند همواره در کشور وجود داشته اما دارای شدت و ضعف متفاوت بوده است. اما به گواه آمارهای موجود، برای نخستین بار در سه دهه گذشته، سرعت استهلاک دارایی‌ها از سرمایه‌گذاری بیشتر شده است. اقتصاد ما پس از انقلاب، مشابه این وضعیت را 33 سال پیش یعنی در سال 1366 تجربه کرده بود. یعنی ما با سرعت در حال استهلاک هستیم در حالی که پولی برای سرمایه‌گذاری مجدد نداریم. در این میان بحث استهلاک زیرساخت‌ها اهمیت زیادی دارد چون زیرساخت‌ها یا در بالا بردن رفاه و رضایت عمومی نقش دارند یا در رشد اقتصادی موثرند. در این سال‌ها همان‌طور که تنگنای مالی باعث کند شدن رشد سرمایه‌گذاری و تهدید تولید بالقوه اقتصاد ایران شده، بخش زیر‌ساخت‌ها نیز به دلیل کاهش توان مالی دولت دچار مشکل شده است. نکته نگران‌کننده دیگر این است که کشور از نیروی متخصص هم تهی می‌شود. در حال حاضر یکی از مشکلات اساسی در کشور ما این است که نیروی انسانی باکیفیت، کمتر حاضر به کار می‌شود. نیروهای کیفی هستند که باید قوانین و مقررات را تنظیم کنند و درباره استفاده از منابع تصمیم بگیرند؛ عملاً اینها هستند که باید نحوه کارکرد سیستم را طراحی و اجرا کنند. اگر نیروی انسانی که باید این کارها را انجام دهند از کیفیت برخوردار نباشد به تبع قوانین، مقررات و نظام‌های اداری کشور هم از کیفیت می‌افتد. با افت کیفیت مقررات و نظام‌های اداری، کارایی کاهش پیدا می‌کند، در نتیجه نمی‌تواند نیروهای خوب را جذب کند، آنها هم از سیستم اداری کشور خارج می‌شوند و بازده‌ها پایین‌تر نیز می‌آید. به دنبال این روند خروج سرمایه هم اتفاق می‌افتد. در حال حاضر گفته می‌شود که در کنار مهاجرت نیروهای نخبه، سرمایه هم در حال مهاجرت است. از نظر من دومی، نتیجه اولی است. ما چقدر از نیروهای نخبه‌مان را نگه‌ داشتیم و در سامان ‌دادن به نظام‌های اقتصادی و اداری کشور از آنها استفاده کردیم؟ نیروهای نخبه ما جوان‌هایی هستند که با تحصیل در دبیرستان‌ها خود را به دانشگاه‌های برتر کشور رسانده‌اند. اینها می‌توانند با کیفیت خوبی سیستم اداری کشور را راهبری کنند. اما اینها دارند می‌روند و دیگر در کشور نمی‌مانند. با رفتن اینها بهره‌وری کاهش پیدا می‌کند. سرمایه هم می‌رود. سرمایه به دنبال جایی است که نیروهای کیفی آن را اداره کنند و بازدهی بالا باشد. هر دو اینها [سرمایه و نیروی انسانی] دارد می‌رود؛ به نظر من این نگران‌کننده است.

  بسیاری بر این باور هستند که سیاست است که مانع از استفاده از نخبگان شده است و ادعا می‌کنند که در حال حاضر هم تعداد نخبگانی که در کشور هستند کم نیست اما فضایی به آنها داده نمی‌شود...

بله، این درست است. نخبگان الان هم هستند اما وقتی از آنها استفاده نشود، آنها هم نمی‌مانند و می‌روند. بی‌اعتنایی ساختار سیاسی به نخبگان عوارض زیادی دارد و البته این یک روند ثابت نیست، چون زمان می‌گذرد و نسل‌های جدیدی به میدان می‌آیند و نخبگان جدیدی هم پدید می‌آیند. این یک جریان جاری است. اما وقتی نخبگان را به کار نگیریم آنها می‌روند. یعنی ما همواره نخبگانی داریم که اگر از آنها درست استفاده نکنیم، ما را ترک می‌کنند. وقتی ما را ترک می‌کنند، کیفیت امور، افت بیشتری پیدا می‌کند. شما فکر می‌کنید سرمایه‌گذارها جایی که نیروی کیفی و درست نباشد سرمایه‌گذاری می‌کنند؟ بنابراین اینها همراه هم هستند و با هم اتفاق می‌افتند. متاسفانه ساختار سیاسی ما ظرفیت استفاده از نخبگان را ندارد؛ می‌توانیم بگوییم به‌خاطر نگاه ویژه‌ای است که ساختار قدرت به انتخاب و نصب افراد دارد.

  این چرخه منحوس چه ربطی به سیاستگذاری دارد؟

در این زمینه سیاستمدار مقصر اصلی است. در کشور ما قدرت به درستی گردش نمی‌کند ضمن اینکه بیشتر مشکلات ما ناشی از فهم نادرست سیاسی است. وقتی قدرت به درستی گردش پیدا نمی‌کند افراد ضعیف انتخاب می‌شوند و از آن طرف هم متخصصان ابتدا از سیاست و قدرت و سپس از مرزها خارج می‌شوند. در نتیجه افرادی که روی کار می‌آیند قادر به سیاستگذاری باکیفیت نیستند. حتی ممکن است سیاستمداری داشته باشید که خوش‌نیت باشد اما اگر ظرفیت فکری لازم را نداشته باشد، نمی‌داند باید چطور این اهداف را پی ‌بگیرد و گاهی برخی از اقدامات او تاثیر عکس می‌گذارد. بنابراین، سیاستمدار نیرویی است که در طراحی و پیاده‌سازی نظام‌ها و ساختارها دخیل است. ما باید نگاه کنیم که با چه مکانیسمی می‌توانیم نخبگان را به سیاستمداران خود تبدیل کنیم.

  در دهه 70 سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌ها قابل توجه بود و نسبت هزینه‌های عمرانی به هزینه‌های جاری افزایش یافت. اما امروز منفی شده است. چرا این اتفاق رخ داد؟

این روندی است که از اوایل دهه 50 شروع شد. روند سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌ها در کشور ما قابل قبول بوده و دست‌کم در زمینه احداث و ساخت‌و‌ساز می‌توان به دهه 50 و دهه 70 نمره قابل قبول داد. ضمن اینکه عملکرد دیگر دولت‌ها نیز قابل قبول بوده اما موضوع این است که سیاستگذاری به تشدید فقر منجر شده و فضای عمومی کشور متخصصان و سرمایه‌گذاران و نخبگان را به خروج تشویق کرده است. زمانی بود که بیشتر، فعالان سیاسی خارج می‌شدند اما پس از آن زمانی رسید که کارآفرین و نیروی متخصص با هم در حال خروج هستند. من از دهه 60 متوجه این نکته شدم که نیروهای متخصص آرام‌آرام در حال خروج از دولت هستند و بیشتر علاقه دارند به شرکت‌های دولتی نقل مکان کنند. بعد هم از شرکت‌های دولتی به بخش خصوصی می‌رفتند. در صورتی که نیروهای فکری که اثرگذارترین نقش را در بهبود وضعیت جامعه می‌توانند داشته باشند باید در ساختار سیاستگذاری به کار گرفته شوند و تصمیم‌سازی کنند. از سال ۱۳۷۰ به بعد از دو هزار نفر اول کنکور، که فارغ‌التحصیل‌های برتر دبیرستان‌های ما هستند، چند نفر به دولت رفتند؟ اصلاً چندتا از آنها در ایران ماندند؟ در صورتی که در بدنه دولت ما نیاز به مغزهای ورزیده‌ای داریم که بتوانند سیاست‌ها را تنظیم کنند و کشور را بر اساس دانش و علم سامان دهند تا کشور بتواند جلو برود و بستر کار و رشد فراهم شود. اینها الان کجا هستند؟ اتفاقاً بد نیست شما پرونده‌ای باز کنید و نگاه کنید که اینها کجا هستند؟ چند درصد از فارغ‌التحصیل‌های دانشگاه‌های درجه اول ما در کشور هستند؟ از میان آنهایی که باقی مانده‌اند چند درصدشان در دولت هستند؟ این‌طوری که می‌بینید، سیستم به‌گونه‌ای نیست که آدم‌های باکیفیت را جذب کند تا وضع کشور را سامان دهند؛ چه در سیاست داخلی، چه در سیاست خارجی، چه در اقتصاد و صنعت... وقتی این حوزه‌ها را نیروهای کیفی اداره نکنند افول می‌کنیم: سرمایه‌گذاری نمی‌شود؛ شغل ایجاد نمی‌شود؛ مهاجرت تشدید می‌شود؛ احساس امنیت اقتصادی، سیاسی و فرهنگی کاهش پیدا می‌کند؛ سرمایه اجتماعی از دست می‌رود و جامعه رو به افول می‌رود. در خیرخواهی و سلامت و تقوای مدیران ارشد کشور تردیدی نیست. همه اینها صمیمانه خواهان پیشرفت اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور بوده و هستند ولی به‌رغم ویژگی‌های ممتاز مدیران ارشد کشور از قبیل سلامت اقتصادی، تقوا و ازخودگذشتگی برای ملت و آرزوی پیشبرد کشور و ساختن یک جامعه اسلامی نمونه، کارکرد ایران در چهار دهه گذشته مطلوب نبوده است. علت این عملکرد نامطلوب را باید در ساختار نظام‌های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی و قابلیت‌های دولت جست‌وجو کرد. ضمن اینکه اگرچه مدیران ارشد در کشور ما نیت‌های خوبی دارند و دوست دارند کشور جلو برود، مردم در آرامش باشند و معیشت تامین باشد اما صرف خواستن که کار را درست نمی‌کند.

مدیران ارشد کشور را می‌گویم. لایه‌های میانی را نمی‌گویم. ممکن است که لایه‌های میانی به این باور رسیده‌ باشند که اساس کار درست نمی‌شود و درنتیجه گلیم خودشان را از آب بیرون بکشند. من می‌گویم مدیران ارشد نظام ما، روسای قوا و بالاتر، همه قطعاً می‌خواستند که وضع کشور و مردم بهتر شود.

اما بزرگ‌ترین حفره ساختار ما این است که قادر به حفظ دارایی‌های ارزشمند خود نیست. این خیلی ناراحت‌کننده است که سرمایه، نیروی متخصص و نخبه‌های کشور به صورت همزمان در حال ترک کشور هستند. من احساس بدی دارم که نخبگان دیگر به ساختار تصمیم‌سازی ورود نمی‌کنند، نه‌فقط در نقش‌های سیاسی که حتی به عنوان مدیران میانی سازمان‌های دولتی.

ورود نیروهای نخبه به قدرت به کنار، حتی حضور آنها در بخش‌های غیر‌دولتی را هم بر‌نمی‌تابند. در کشور ما از چندسو پیام‌های ناامیدکننده به نیروهای خلاق و نوگرا داده می‌شود. اینها باید آزادانه فعال باشند تا بتوانند ایده‌های خود را به تکنولوژی و خدمات تبدیل کنند و بعد تبدیل به کارآفرینان جوانی شوند که برای کشور رشد اقتصادی ایجاد کرده و جوانان جویای کار را استخدام کنند. اگر سرکوبشان کنیم در حقیقت فرصت تعالی و توسعه را از یک نسل گرفته‌ایم. به تجربه استارت‌آپ‌ها در کشور خودمان نگاه کنید؛ خیلی‌هایشان با موانع جدی از سوی ذی‌نفعان سیاسی و انحصاری مواجه هستند.

  آقای دکتر، ممکن است مخالفان این نظر بگویند، برای این ادعا که ساختار ما حضور نیروهای نخبه را بر‌نمی‌تابد، چه استدلالی دارید؟

بهترین دلیل این است که تحقیقی جامع صورت گیرد تا مشخص شود چند نفر از دو هزار نفر اول کنکور در کشور مانده‌اند؟ چند نفر از پنج هزار نفر اول کنکور در کشور حضور دارند؟ چند نفر از این افراد جذب دولت شده‌اند؟

وقتی نخبه‌ترین نیروهای کشور وارد چرخه تصمیم‌گیری نشوند، کیفیت تصمیم‌ها و ساختارها پایین می‌آید. وقتی کیفیت پایین می‌آید، عملکرد سیستم کاهش پیدا می‌کند. وقتی عملکرد کاهش پیدا می‌کند، سیستم و فضای کشور هم برای نخبگان غیرقابل‌تحمل‌تر می‌شود و آنها بیشتر میل به مهاجرت پیدا می‌کنند. اجازه بدهید از همین زاویه به برخی از مسائل اخیر کشور وارد شوم. در ماه‌های گذشته، کشور بارها با حملات سایبری مواجه شده و در چند مورد برای کشور گرفتاری‌های زیادی ایجاد کرده است. نمونه اخیر آن هک سیستم پمپ بنزین‌های کشور است که می‌توانست مسائل زیادی برای کشور ایجاد کند. اما چرا این اتفاق رخ داد؟ چون سیستم و برنامه مستقر در پمپ بنزین‌ها قدیمی است. چرا برنامه جدید پیاده نشده؟ چون در یک دهه گذشته تحریم بودیم و نتوانستیم برنامه مورد نیاز را برای بالا بردن امنیت شبکه تهیه کنیم. چون سرمایه مورد نیاز مهیا نبوده. چون سرمایه میل به خروج داشته و چون دولت آه در بساط نداشته. چون نتوانستیم نیروی انسانی باکیفیت مثل برنامه‌نویسان را حفظ کنیم. بنابراین در کشاکش یک جنگ تمام‌عیار، نه پول داریم که ادوات جنگ سایبری را تهیه کنیم، نه قادر به حفظ نیروهای نخبه هستیم و نه می‌توانیم از فرسوده شدن کشور جلوگیری کنیم.

  آقای دکتر راه‌حل چیست؟ آیا قادر به حل مشکلاتی که بر‌شمردید هستیم؟

کار را باید از جایی که خراب شده درست کرد. منشأ همه ناپاکی‌ها، سیاستگذاری نادرست است. من نمی‌دانم چقدر از مشکلات موجود ریشه در سیاست و چقدر در ریشه در اقتصاد دارند اما بدون‌شک توپ در زمین سیاستمداران است که مثلاً رابطه ما را با جهان بهبود بخشند، اجازه گردش نخبگان را بدهند، از تصمیمات مربوط به زندگی مردم ایدئولوژی‌زدایی کنند و بگذارند اقتصاد کار خودش را بکند. بگذارند جامعه خودش برای خودش تصمیم بگیرد که چه بپوشد و چه مصرف کند. قیمت‌گذاری را کنار بگذارند و حداقل آزادی‌ها را تامین کنند.

  بحث را با وضعیت بحرانی سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌ها شروع کردیم، که خود را در قطعی‌های برق امسال و هک شدن سیستم‌های امنیتی زندان‌ها و پمپ بنزین‌ها نشان می‌دهد. شما فقدان استفاده از نیروی متخصص را ریشه این وضعیت عنوان کردید و در ادامه بحث که خواستیم ریشه خود این معضل را پیدا کنیم برگشتیم به سیاست و ساختار حکمرانی. در نهایت اینکه به نظر شما نیروی متخصص و سرمایه چگونه به ماندن تشویق می‌شود؟

همان‌طور که اشاره کردم، ریشه بی‌اعتنایی به نخبگان، به نگرش حکمرانی ما به مسائل برمی‌گردد. از وقتی نگاه ایدئولوژیک به انتخاب نیروها حاکم شد و آن نگاه ایدئولوژیک میدان را برای نگاه سلیقه‌ای باز کرد، تنزل کیفیت‌ها شروع شد. به طور مثال، فرد برای اینکه نماینده مجلس شود باید از فیلترهایی عبور کند. حالا ممکن است متخصصِ دلسوز کشوری باشد که از ملاک‌های سلیقه‌ای و ایدئولوژیک رد نشود. کشور و نظام از این نیرو محروم می‌شود. شما این‌طور که نگاه کنید، در انتخاب روسا و در انتخاب مدیران، می‌بینید که کشور را از ظرفیت کیفی و فکری‌ای که می‌تواند موثر باشد محروم کرده‌اید. این نیروها چون کیفی هستند بازار بین‌المللی دارند و هر کالا یا خدماتی که بازار بین‌المللی داشته باشد، به جایی می‌رود که عایدی بیشتری داشته باشد. نه سرمایه و نه متخصص و نه کارآفرین، جایی نمی‌مانند که آزادی عمل نداشته باشند. بنابراین می‌خواهم بگویم به نگرشی برمی‌گردد که بر گزینش نیروها حاکم است. چقدر معتقد هستیم که ظرفیت‌های کیفی و ذهنی با درستی و درست‌کاری باید ملاک باشد؟ اگر این نگرش را عوض نکنیم جا برای نیروهای کیفی باز نمی‌شود. آنها می‌روند و ما از آنها محروم شویم. من ریشه را به این برمی‌گردانم. شما می‌گویید این سیاسی است من می‌گویم خود سیاستمدارانی که باید منشأ اصلاحات شوند زاییده و معلول این نگرش هستند. بنابراین ما در تله‌ای پیچیده گیر افتاده‌ایم. 


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ جمعه 12 آذر 1400برچسب:, توسط smsreson

کسب درآمد با پنل پیامک

1400-08-28 23:40:59 1202  0  0

 این روزها ثبت نام در اکثر سایت ها و اپلیکیشن ها با استفاده از ارسال کد فعال سازی پیامکی انجام می‌شود، کارت ویزیت الکترونیکی به شدت مورد استقبال همگان قرار گرفته است، اتصال سامانه پیامک به حسابداری، ارسال خودکار پیامک تبریک تولد و.... پس خلاق باشید و از این فرصت برای کسب درآمد استفاده کنید .
در این مقاله با نمایندگی پنل پیامک همراه باشید تا با کسب درامد از طریق خرید پنل پیامک بیشتر آشنا شوید .

 

پنل پیامک چیست ؟ :

پنل پیامک یک ابزار ساده در عین حال پر قدرت است که تا زمانی که تلفن همراه در مابین مردم حضوری پر رنگ دارد ، هیچ گاه از قدرت و اعتبار آن کاسته نمیشود و افرادی که بسیار خلاق هستند از این یار جدا نشدنی مردم یعنی تلفن همراه برای تبلیغ کسب و کارشان  با ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی برای  کسب درامد خود بهره میبرند .

 

پیامک انبوه چیست؟
همان‌طور که از اسم آن پیداست، پیامک انبوه به معنی اس ام اس‌هایی است که در آنِ واحد برای گروه بزرگی از مخاطبان ارسال می‌شوند. روش ارسال پیامک انبوه مزیت‌های بسیاری نسبت به سایر روش‌های ارسال پیامک دارد؛ از جمله:

1-   هزینۀ هر پیامک بسیار کمتر از نرخ‌های استاندارد که توسط اپراتورهای تلفن تعیین می‌شود، در نظر گرفته شده است.

2- ارسال پیامک انبوه بسیار ساده است. زیرا فقط با یک کلیک می‌توانید هر پیامکی را که می‌خواهید به هزاران مخاطب ارسال کنید.

3- می‌توانید پیامک‌های انبوه را با یک نام تجاری برای مخاطبان‌تان بفرستید؛ یعنی با نام شرکت خودتان به مشتری پیامک ارسال کنید.

 

 

 

روش آشنایی مردم با پنل پیامک :
برای کسب درامد اینترنتی از طریق نمایندگی پنل پیامک؛ مهمترین کاراین است که شما  افراد را از مزایا و قدرت بالای  استفاده از سامانه پیامک برای ارسال پیامک خدماتی و تبلیغاتی متقاعد کنید 

شما باید کاربرد پنل اس ام اس برای هر کسب و کار را بدانید و با ارائه توضیحات و پیشنهادات نسبت به آن کسب و کار  ،  کاربرد سامانه پیامک را برای مراجعه کننده خود توضیح دهید  .

با توجه به اینکه پنل اس ام اس یک نرم افزار شناخته شده است و اکثر مردم با آن آشنا هستند  مجبور نیستید برای معرفی نرم افزار پنل پیامک و کاربرد سامانه پیام کوتاه با مراجعه کننده خود سرو و کله بزنید. پنل اس ام اس نیاز بازار فعلی در کشور  است و به اینکه چقدر در بازار معروف باشید یا نه ربطی ندارد مهم این است که خودتان را و کیفیت کارتان را به مخاطب یاداوری کنید .

 

چگونه پنل پیامک پولساز میشود :؟

نمایندگی سامانه پیامک یک شغل پاره وقت است شما میتوانید به هر فروشگاه ، مغازه و… مراجعه کنید و برای تبلیغات ارسال پیامک انبوه یا خرید پنل پیامک به انها را پیشنهاد دهید. همچنین با استقبال مردم از فروشگاه های اینترنتی، مدیران فروشگاه‌های اینترنتی برای وب سرویس احراز هویت کاربران سایت به سامانه پیامک نیاز دارند که این مورد می تواند یک بازار پر سود را برای شما ایجاد کند. پس هم میتوانید از طریق اخذ نمایندگی پنل پیامک صاحب درامد شوید هم از طریق خرید پنل اس ام اس تبلیغات انجام دهید و مشتری زیادی را جذب کسب و کارتان کنید .

 

پیام رسون : 

اگر خانه دار یا دانش جو هستید و میخواهید برای خود یه منبع درامد داشته باشید یا اینکه به دنبال شغل دوم میگردید میتوانید به سامانه پیام کوتاه شیراز اعتماد کنید و از طریق اخذ نمایندگی پنل پیامک و تبلیغات به صورت پاره وقت برای خود درامد کسب کنید .

سامانه پیام کوتاه پیام رسون شما را یاری میکند که در این مسیر به بهترین شرایط ممکن برسید .

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید

 


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ جمعه 12 آذر 1400برچسب:, توسط smsreson

سامانه پیام کوتاه

1400-08-24 23:48:13 762  0  0

سامانه پیامک ، سامانه پیام کوتاه ، نمایندگی پنل پیامک ، پنل اس ام اس ، و ... عناوینی هستند که این روزها زیاد شنیده می‌شود که خیلی از افراد توانسته اند با بهره‌گیری از این عناوین به درآمد چندصد میلیونی در ماه برسد. بیاید کمی سامانه پیام کوتاه را کالبد شکافی کنیم .

 

سامانه پیام کوتاه : 

سامانه پیامکی در حقیقت محیطی است که شرکت ها و سایت های مختلف در اختیار شما قرار می دهند تا با استفاده از آن بتوانید پیامک ارسال و دریافت کنید .حال این سامانه پیام کوتاه دارای سرشماره و اپراتور هایی است که دقیقاً مانند سیم کارت همراه اول و ایرانسل قابلیت دریافت و ارسال پیامک را دارد با این تفاوت که شماره‌های آن با پیش شماره‌های مانند ۱۰۰۰ ،  ۲۰۰۰ ، ۳۰۰۰ ،  ۵۰۰۰ ، 9000 و ۰۲۱ شروع میشود . برای خرید و دریافت این سرشماره ها باید به نمایندگی پنل پیامک که زیرمجموعه مخابرات هستند مراجعه کنید . این شرکت‌ها خود را به نام‌های مختلفی به شما معرفی می کند که اگر جزء پیشرفته ترین سامانه پیام کوتاه باشد اصولاً اسم آن شرکت زیاد شنیده می‌شود .

سامانه پیام کوتاه علاوه بر قابلیت ارسال و دریافت پیامک معمولاً امکاناتی اضافه تر را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد اما این امکانات و کیفیت ارائه آن کاملا مربوط به تجربه و سابقه آن نمایندگی پنل پیامک می‌شود . شرکت اهورا اطلس فارس جزو اولین شرکت های ارائه دهنده سرویس پیامکی بوده و هم اکنون سامانه‌ها و اپراتور‌های ارائه شده توسط این شرکت جز کامل ترین سامانه ارسال پیامک می باشد که در زیر به برخی از آنها می‌پردازیم .

 

 

برخی از امکانات سامانه پیام کوتاه پیام رسون : 

 

1- ارسال اس ام اس تبلیغاتی انبوه :
این نوع ارسال به شما این امکان را می دهد تا بتوانید با استفاده از کد پستی منطقه ها و شهرستان های مختلف، پیامک تبلیغاتی انبوه ارسال کنید.


2- ارسال با تفکیک سن و جنسیت:
شما با توجه به نوع کسب و کارتان می توانید از لحاظ جنسیت گیرندگان پیام خود را تفکیک کنید و به این ترتیب ارسال هدفمندی داشته باشید و از صرف هزینه ها و ارسال های بیهوده پرهیز کنید.


3- ارسال پیامک به تمامی شماره های ایرانسل:
این قسمت امکان و قابلیت ارسال به تمامی شماره های ایرانسل را به شما می دهد و می توانید با انتخاب منطقه مورد نظر خود به تمامی پیش شماره های ایرانسل دسترسی داشته باشید و ارسال پیامک انجام دهید.


4- ارسال پیامک بر اساس کدپستی :
در سامانه پیامک شیراز، شما با استفاده از این گزینه می توانید به تمامی شماره های  کل کشور که (شامل ایرانسل وهمراه اول می‌باشد) بر اساس تقسیم بندی کد پستی وجود دارد، پیامک ارسال کنید.


5- ارسال پیامک تکی و یا گروهی:
با این قابلیت می توانید به یک شماره خاص و همچنین یک گروه خاص پیامک ارسال کنید. برای ارسال گروهی باید از قبل دفترچه تلفنی از مشتریان تان را آماده کرده باشید  که با توجه به درخواستتان سامانه پیام کوتاه شیراز به شما دفترچه تلفن های کارآمد پیشنهاد میکند . همچنین در شیراز اس ام اس  این امکان وجود دارد که شما بتوانید مشتریان خودتان را بر حسب نیازتان دسته بندی کنید. شماره های آنها را در سیستم اضافه کنید و در مواقع لزوم به گروه موردنظرتان پیامک ارسال کنید.

 

6- شخصی سازی ارسال پیامک :
شما با استفاده از این قابلیت قادر خواهید بود متن پیامک ارسالی خود را برای هر شماره موبایلی شخصی سازی کنید و ارسال پیامک را با نام مد نظرتان ارسال کنید .


7- دریافت پیامک از طرف مخاطبان:
شما علاوه بر ارسال پیامک می توانید از سوی مشتریان خود پیامک نیز دریافت کنید. همچنین گزارش تحویل و دریافت پیامک را در سامانه پیام کوتاه مشاهده کنید. که این مورد برای نظر سنجی از مشتریان بسیار کار امد میباشد .


8- وب سرویس:
نمایندگی پنل پیامک پیام رسون این امکان را برای شما فراهم می سازد تا بتوانید به راحتی پیامک های خود را از بستر وب ارسال کنید.

 

9- ارسال پیامک به صورت هوشمند : 
شما این امکان را دارید که در سامانه پیام کوتاه شیراز به صورت دور کاری به مشتریان و کسب و کارتان نظارت داشته باشید و در دفتر کار مجازی خود ارسال پیامک انجام دهید .

 

10- دریافت خروجی اکسل و متنی از پیامک ها:

پس از ارسال می توانید ازنتیجه ارسال های خود خروجی دریافت نمائید و با ذخیره آن در کامپیوتر شخصی آرشیوی از آنها داشته باشید.

 

11- ارائه اپراتور ۹۰۰۰: 
پیام رسون با افتخار اعلام می‌کند که اپراتور ۹۰۰۰ را به مشتریان ارائه می‌دهد تا مخاطبین هم صدای شما را بشنوند و هم متن پیامک را بخوانند و با یک تیر دو نشان بزنید و دیگر نیازی نیست که برای شنیده شدن صدایتان به صورت جداگانه اقدام به خرید اپراتور صوتی کنید .

 

12- پشتیبانی فنی و تیکتی 24 ساعته: 
تیم پشتیبانی  سامانه پیام کوتاه شیراز  در ساعت اداری به صورت تلفنی و در  خارج از ساعات اداری به صورت پشتیانی داخل سامانه پاسخگوی تمامی مشکلات فنی شما هستند. یقینا هیچ کدام از مشکلات شما بی پاسخ نخواهد ماند.

 

 

 

پیام رسون : 

سامانه پیام کوتاه پیام رسون شیراز ، سرویسی قدرتمند برای ارسال و دریافت و پردازش پیام کوتاه برای کاربران است. استفاده از این سامانه بسیار راحت بوده و نیاز به زیرساخت  توسط مشتریان را ندارد  و همه ی افراد و سازمان‌هایی که نیاز به ارسال پیام کوتاه و خدمات مرتبط با آن را دارند می‌توانند با خیال آسوده پیامک تبلیغاتی خود را از طریق سامانه‌ پیام کوتاه شیراز انجام دهند. امکانات و ماژول‌های متنوع این سرویس امکان انجام امور مختلف در زمینه اطلاع رسانی های پیامکی و سامانه‌های ثبت مشتریان را به همراه خود برای کاربران پیام رسون فرآهم نموده است.

جهت خرید پنل اس ام اس به سایت زیر مراجعه کنید . 

www.smsreson.ir


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 4 آذر 1400برچسب:, توسط smsreson

هم بندی آرمان از آخرین لحظه های حضور آرمان در بند قبل از اعدام می گوید.

غزاله و آرمان نام دو جوانی است که نامشان در یک پرونده جنایی شناخته شد. در پرونده غزاله و آرمان، پسر جوان متهم به قتل دختر مورد علاقه خود شد. در پرونده غزاله و آرمان متهم به قصاص محکوم شد و حکم صادر شده در پرونده غزاله و آرمان دو بار به تائید دیوانعالی کشور رسید. سلبریتی های زیادی در پرونده غزاله و آرمان پادرمیانی کردند.

آرمان عبدالعالی یکی از مددجوهای محبوب در میان زندانیان زندان رجایی شهر کرج بود. بعد از اینکه حکم قصاص آرمان اجرا شد، هم بندی آرمان با خبرنگار رکنا تماس گرفت و در مورد حال و هوای بند زندان بعد از اجرای حکم گفت:«دیشب در کنار آرمان نشسته بودم و داشتیم با هم آهنگ گوش می دادیم.

آرمان از قرنطینه برگشته بود و فکرش را هم نمی کردیم که حکم قصاص او این هفته اجرا شود. یکدفعه او را صدا زدند. آرمان خیلی شوکه شده بود. هیچ حرفی نزد. من و پوریا و خشایار به سرش دست کشیدیم و گفتیم توکل به خدا داشته باش. به او امیدواری دادیم که بخشیده خواهد شد.

تا ساعت 7 صبح بیدار بودیم و با نگرانی برای آرمان دعا می کردیم. اما وقتی اعلام کردند که حکم قصاص آرمان اجرا شد، حال و هوای ما به هم ریخت و صدای گریه بچه ها بلند شد.»

زندانیان برای آرمان مراسم ترحیم برگزار کردند
بعد از قصاص آرمان، زندانیان وسایل آرمان را جمع کردند و برای او سفره مشکی پهن کردند:« در اتاق آرمان سفره مشکی پهن کردیم و وسایل او را جمع کردیم و گوشه اتاق گذاشتیم. چند نفر از بچه ها برایش حلوا درست کردند و برای او سوگواری می کنیم.»

این متهم در ادامه گفت:«در بند ما همه قاتل هستند. من خودم متهم به قتل هستم و حکم قصاص من در مرحله استیذان است. امروز حکم قصاص آرمان اجرا شد و شاید فردا نوبت من باشد. تقدیر ما هر چه باشد همان می شود.

حتما برای آرمان اینطور مقدر شده بود که صبح امروز را نبیند. مطمئنم هر اتفاقی خدا برای ما رقم می زند بهترین اتفاق است. فقط امیدوارم خدا بعد از اجرای حکم ما به خانواده هایمان صبر دهد.»


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 4 آذر 1400برچسب:, توسط smsreson