پنل پیامک،پنل پیامک رایگان،سامانه پیامک رایگان
 
سامانه پیام کوتاه ((پیام رسون)) سامانه پیام کوتاه رایگان و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون
Design by : NazTarin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





 

 

نکاتی برای ارتقأ لیست پیامکتان

 

 

 

 

 

 

 

 

متن از پنل اس ام اس شیراز

 

با بررسی ها و برآوردهای انجام شده در حدود 5/4 میلیارد کاربر تلفن همراه و بیش از85 میلیون شبکه اجتماعی تلفن همراه تا سال 2018 پیش بینی شده است ، پس لازم است که بدانید برای توسعه کسب وکار و برند شما ،  با داشتن استراتژی و دانستن تاکتیک های بازاریابی ونوع آن بسیار مهم هستند. مانمایندگی پنل پیامک شیراز ) با بیش از 10 سال تجربه و سابقه تبلیغات پیامکی و بازاریابی اس ام اسی بهترین و موثرترین تاکتیک های پیشرفته بازاریابی پیامکی و نحوه استفاده از آنها را به شما نشان میدهیم.

 

جستجوهای تلفن همراه

           طبق مطالعات انجام شده توسط گوگل، متوجه شدکه 65 درصد ازشرکت کنندگان یا برای تحقیق ، یا جستجوی اطلاعات و یا برای خرید آنلاین از دستگاه های تلفن همراه خود استفاده کرده  اند. یکی از مهمترین کانال های بازاریابی و تمرکز به روی آن ، مرورگر تلفن همراه است و شما باید از تکنیک ها وروشهای مناسب برای بهینه سازی تلفن همراه آگاه باشید.پنل پیامک شیراز شما رادر امر یاری میکند ، علاوه بر بهینه سازی مرورگر تلفن همراه، باید دانست که چگونه یک وب سایت تلفن همراه قابل تبدیل را ایجاد کنید. ارائه دهنده های وب سایت های تلفن همراه وکانال های بازاریابی باید ، سهولت در استفاده ، وضوح در طراحی ودسترسی ساده به کانال ها را برای انجام اقدامات کاربران  فراهم کنند.

اپراتور تبلیغات صوتی بهترین راه برای ایجاد یک وبسایت پاسخگو برای دستگاه های تلفن همراه است که ارائه محتوا و اطلاعات و تشخیص آن را برای استفاده ی بازدید کننده آسان میسازد. در مطالعه انجام شده عمدتا فعالیت های کاربران گوشی های هوشمند درحوزه سرگرمی و ارتباطات است بدین معنا که ارائه محتوای ارزشمند، سرگرم کننده، جالب وقابل تعامل، در هنگام ایجادکانال های بازاریابی و استراتژی های دردست اقدام برای تجاری سازی  بسیار مهم است. محتوای وب سایت های تلفن همراه باید مشخصه های در قالب تلفن همراه باشد یعنی بدون مقالات یا مطالعات طولانی،باید دارای سرگرمی ها و اطلاعات و محتوایی مختصر باشد که مخاطب اذیت نشود.

 

برنامه های موبایل

با تجربه و سابقه ی طولانی که ما در این زمینه داریم و بررسی های انجام شده توسط کارشناسان و متخصصین ما در حال حاضر کاربران ومخاطبین 10٪ زمان بیشتری را با برنامه ها ، وب سایت ها وکانالهای تلفن همراه صرف میکنند. پتانسیل زیادی برای ایجاد تعامل با مصرف کنندگان از طریق برنامه های نوآورانه، سرگرم کننده و اجتماعی وجود داردشرکت تک رایان سپهر خاورمیانه و برنامه های در حال توسعه ای که از تجارب گذشته با مصرف کننده گان کسب کرده است ، عناصر کلیدی را در نظر دارد که محتوا وپوشش برنامه ها ، سرگرم کننده و ساده باشند ، همچنین به منظور ارتقاء محصولات ، با استفاده از رسانه های غنی مانندپیامک تبلیغاتی ، پیامک صوتی و تبلیغات صوتی دروازه های پیشرفت وترقی را برای شما باز خواهد کرد.

 

 

بازاریابی اس ام اسی

با رشد تلفن همراه استفاده از آن و آمار 98% پاسخگویی مخاطب به پیامک های ارسالی  شکی در موفقیت تاکتیک های بازاریابی و استراتژی ما برای جذب مخاطب انبوه و ارتقاء کسب وکار و تجاری سازی برند شما نیست و ما تمام استراتژیها وتکنیکهای بازاریابی و تبلیغات را آزمایش کرده ایم ، با اطمینان خدمتتان عرض میکنیم که در اقتصاد در حال توسعه تلفن همراه ، تبلیغات و بازاریابی پیشنهادی ما ضروری و پل ترقی شما خواهد بود.

 

 


ادامه مطلب


فیس بوک مکمل بازاریابی پیامکی


 

 

 

 متن از پنل اس ام اس شیراز                                                                               

 

بازاریابی فیس بوک باید یک بخش از استراتژی کلی شما به همراه بازاریابی پیامکی باشد. یک مبارزۀ بازاریابی

موثر چند کاناله مانند همکاری  یک گروه بزرگ یا یک تیم ورزشی است.تمامی بخش های یک دستگاه باید با

هم همکاری کنند تا چیزی را ایجاد کنند که در سراسر شبکه های تلفن همراه ، کابل های نوری ، شبکه های

اجتماعی و حتی بیلبورد ها به خوبی نمایانگر موضوع تبلیغاتی باشند.پنل اس ام اس و پنل پیامک با مکملیت

فیس بوک یک  جنبش تبلیغاتی بی نظیر ایجاد میکند که جایی برای بحث نمیگذارد.

 

یکی ازرسانه های اجتماعی پر بازدید شبکه فیس بوک است ، جاییکه شما می توانید با تبلیغات صوتی ،

پیامک صوتی و اپراتور تبلیغات صوتی خود و مارک تجاریتان را به همه معرفی میکند.شما با تبلیغات پیامکی و

تبلیغات صوتی در فیس بوک و رسانه های اجتماعی شناخته میشوید و میتوانید آن را به عنوان یک حلقه

بازخورد در بازاریابی در نظر بگیرید. می توانید با نمایندگی پنل پیامک شیراز برای بازاریابی بهمراه فیس بوک

کسب وکارتان را ارتقا بدهید و پله های ترقی را طی کنید.

 

مردم را آزار نده

مهمترین نکته در بازاریابی اس ام اسی و فیس بوک جالب بودن و جزابیت موضوع تبلیغاتی است که مردم

 ومخاطب را جذب کند. مطالب را بعد از هر نمایش تغییر دهید. همان پست را در چندین کانال به اشتراک

بگذارید که در دید همه قرار بگیردو با مطالب تکراری قدیمی مخاطب و مردم را ناراحت نکنید.

 

 

مردم و مخاطب راپای میزکار بیاورید.

مردم عاشق شرکت در نظرسنجی ها و آزمونها هستند. اینکار یک راه عالی برای ادغام کمپین ها و شبکه های اجتماعی است. یک برنامه رای گیری و نظرسنجی پیامکی را تنظیم کنید و نتایج را در رسانه های اجتماعی بهاشتراک گذاشته و اعلام کنید. به این ترتیب، طرفداران ومخاطبین  از هر دو کانال دیدن میکنند تا از این طریق به اخبارو اطلاعات درمورد کالاها و وسیله مورد نظر خود دسترسی پیداکنند . گذاشتن جایزه و بن تخفیف  برای افرادی که به صفحه فیس بوک می پیوندند نیز یک استراتژی موفق است.

 

 

بهترین پیوند را ایجاد کنید.

پیوند دادن بازاریابی فیسبوک با بازاریابی پیامکی به شما کمک می کند تا در یافتن مشتریانی که بیشترینفعالیت را دارند موفق باشید. میتوانید آنها را  به هر دوکانال بازاریابی پیوست دهید،آنها به احتمال زیاد پیام های شما را به اشتراک میگذارند و مجددا صدای شما شنیده میشود.با استفاده از ویدجت های مختلف در کانال های مختلف به طور خودکار مخاطبین خود را تجزیه و تحلیل کنید و آنها را در پیدا کردن بهترین کانال تبلیغاتی همراهی کنید و بازاریابی موفق فیس بوک بهمراه بازاریابی پیامکی را به آنها معرفی کنید ونشان دهید.

 

 

ایجاد یک تجربه پویا برای بازدید کنندگان شمابسیار موثر است  می توانید با ترکیب ویدیوها ، تصاویر، عکس ها و هر چیزی که بتواند آنها را بشوق بیاورید وتحریک کنید. یادگیری چگونگی کار و متن ارسالی و شیرین بودن آن  در بازاریابی پیامکی ضروری است، پس چرا این مهارت ها را از پنل پیامک شیراز به صفحه فیس بوک و وب سایت خود انتقال ندهید؟ از رسانه های اجتماعی برای گسترش کمپین بازاریابی پیامکی و فیس بوک استفاده کنید ، و مطمئن باشید با ما رویاهایتان به حقیقت تبدیل خواهد شد.

 

 

شرکت تک رایان سپهر خاورمیانه

 

 

 


ادامه مطلب


هدف گیری صحیح با پنل اس ام اس

 

 

 

متن از پنل اس ام اس شیراز

 

تبلیغات وآنچه نام گذاشته شد ، تاریخچه محدودیت صدا(تبلیغات) به نیم قرن پیش می رسد، در اواسط دهه 60زمانی که طرفداران پخش عمومی در دوران طلایی تلویزیون شبکه  تخصصی گسترده ای از متخصصین و صاحبان کسب وکار ومشاغل با هدف بهبودکیفیت خدمت به نیاز مخاطبان و ارتقا فروش کسب وکارها وپیداکردن وجذب مشتری ( بازاریابی ) به وجود آمد.

استراتژی بازاریابی گسترده را حتی بزرگترین شرکت ها بزرگ با مفهوم مخاطب انبوه استفاده کردند. با استفاده از گزینه های انتخاب پیام کوتاه ، تلویزیون های کابلی و تبلیغاتی آنلاین هدف قرار می گیرد. اما چطور به اینجا رسیدیم؟

در روزهای نخستین تلویزیون آمریکا، توجه به سهم جذب مصرف کنندگان به سه دسته اصلی، NBC، CBS و     ABC در انحصار بود. هرکدام از آنها خواستار دسترسی بیشتر به مخاطبان بودند، اجتناب از برنامه ریزی و چسبیدن به فرمول بحث برانگیز بزرگترین = بهترین. با رقابت بسیار کمی، هر شبکه می توانست به نوبه خود 90٪ سهم مخاطب داشته باشد. ورود تلویزیون کابلی پایان دوران بازاریابی انبوه و(پخش محدود) بود که برنامه نویسان و تولیدکنندگان آن را به عنوان بهترین امید در نظر گرفتند، استراتژی جدیدی بود.

 

پنل اس ام اس شیراز  نمایندگی پنل پیامک شیراز    پنل پیامک شیراز

 

سناریو ارتباطات تلفن همراه

این ذائقه وسلیقه متفاوت وتنوع طلبی مصرف کننده بود که اینترنت متولد شد. یک بازار تقسیم شده توسط یک مجموعه بی نظیر از راه اندازی و بکارگیری فناوری، هر کدام در ارائه خدمات کمی متفاوت است. در طول تاریخ صدای محدود(تبلیغات نام گرفت)، هرگز خانه ای طبیعی تر بهتر ومناسب تراز اینترنت نداشته است.

یک نسل از کارشناسان بازاریابی با نیاز به رسیدن به مخاطبان انبوه بیرون مشغول بکار شدند آنها می توانند اطلاعات و گزینه های مختلف را به مخاطبان انتخابی انتقال دهند و محتوای آنرا مجذوب کننده تر کند. این تغییر نگرش تاثیر مثبتی بر بازاریابی اس ام اسی داشته است. با توجه به آمار88 درصد از ایمیل ها باز نشده است، در مقابل متن پیامکی و پیامک تبلیغاتی فقط2درصد باز نشده دارد. کاربران و مخاطبین با اس ام اس به راحتی ارتباط برقرار میکنند، به طور متوسط هر فرد ​​150 بار در روز به تلفن خود نگاه می کند، در حالی که بیش از نیمی از جمعیت، کمتر از پنج بار در روز ایمیل خود را چک می کنند. اکنون بازاریابی پیامکی نیز به همان اندازه که صفحات (page) فیس بوک تا سال 2012 متوقف نمیشدتا آمار به  85 درصدی از طرفداران خود رسید از (سیاست کثیف) با شعار درهای بسته باز نمیشوند مگر اینکه پول تغییرات ایجاد کندوارد عمل شد. این تغییر در سیاست به این معنی بود که حتی طرفدارانی که به منظور دریافت اطلاعات در مورد یک کسب و کار از طریق دکمه «دنبال کردن» انتخاب شده بودند دیگر پیامهای خود را در خبرخوان خود مشاهده نکردند. هر کسی به این تغییر مهم توجه نکرده است، و کسب و کارها ،شرکتها وموسسات  همچنان به دنبال کمپین های رسانه ای بی ثمر هستند که فیس بوک را در مرکز قرار می دهد.

 

توییتر کمتر از فیس بوک سودمند است80 درصد از تویت های بازاریابی تجاری بیشتر توسط افرادی که بیشترین میزان اسپم را دارند، به حساب کلیک شده است. حذف غیر هدفمند لیست های  مشتریان بالقوه از بین بردن منابع است. این پیام به سادگی تنظیم شده است مانند یک تعطیلات تجاری در اواخرهفته است که ناخودآگاه توسط میزبان همه چیز خراب شود.

پس چه چیزی در مورد پیام کوتاه است که برای مشاغل وکسب وکارهای کوچک مناسب  ومفید است؟ اکثر مردم در مورد باز کردن پیامک متعهد هستند، بخشی از این که شرکت های بازاریابی به شدت درگیر استفاده از سامانه پیامک پیام رسون  که دارای خصوصیات ویژکیهای منحصر به فردی است. مخاطب بعد از دریافت پیامک حساس وکنجکاو است که پیامک متنی از طرف چه کسی است . صنایع و شرکتهای بزرگ با  استفاده ازاپراتور تبلیغات صوتی ، پیامک صوتی ، تبلیغات صوتی و نمایندگی پیامک رو به جلو میروند، مراقب اطمینان از سیاست های انتخاب شده اند که به مصرف کنندگان احترام می گذارند و پیرو خواسته آنهاست. 

 

اگر قصد دارید شغل ،درآمد وکسب وکارخود راارتقا دهید و برند خود را مشهور کنید همین حالا با ما تماس بگیرید

 

*به راحتی و در کمترین زمان پنل پیامک خود را ایجاد کنید*

برای ارزش دهی به کاربران خود وجود یک راه ارتباطی سریع ، آسان و کم هزینه لازم و ضروری است. ما برترین ها را در بستری امن برایتان فراهم آورده ایم تا در هر لحظه از شبانه روز و بدون وقفه به آن دسترسی داشته باشید.

شرکت تک رایان سپهر خاورمیانه

071373325725**09164900129

 


ادامه مطلب


استفاده اپلیکیشن ها ممنوع!!!!

 

متن از پنل اس ام اس شیراز

 

یکی از برنامه های سال جدید خود را برای صرف زمان بیشتری با دوستان و خانواده بگذارید و زمان کمتری برای  اتلاف وقت با تلفن همراه بگذارید؟ شاید شما به دنبال محدود کردن زمان استفاده از تلفن همراه هستید درحالی که در میز شام با خانواده هستید؟ باور کنید یا نه، در واقع یک برنامه برای آن وجود دارد.

 

            پنل پیامک         نمایندگی پیامک                   نمایندگی پنل پیامک

 

در ابتدا  لحظه حالا  به عنوان یک ابزار " کاربردی وبا طراحی عالی " برای هر کسی که مایل به کم کردن زمان صرف تماشای صفحه نمایش تلفن همراه خود بود، راه اندازی شد. طراحی شده توسط کوین Holesh توسعه،Momen لحاظ می کند ،و تنظیم محدودیت استفاده روزانه گوشی های هوشمند است، و در پس زمینه گوشی خود اجرا می شود. این باعث می شود هنگامی که زمان استفاده مشخص شده       از حد مجاز فراترنرود.  

در حال حاضر به عنوان یک «برنامه خانواده» ترویج می شود، لحظه حالابه اعضای خانواده اجازه می دهد تا هر روز از تلفن های خود استفاده کنند و جلسات زمانبندی بدون «صفحه نمایش» را ایجاد کنند که اگر کسی تلفن خود را انتخاب کند شروع به سروصدا و هشداربلند میکند.

Holeshیادداشت می کند که اکثر مردم دست کم تا 50 درصد از زمان خود را با  تلفن های هوشمند خود به بطالت میگذرانند. "اعتیاد"  به دستگاه موبایل   به توسعه دهنده برنامه کمک کرد، او روابط واقعی  برداشت زمان صرف شده در دنیای دیجیتال و مداخله با دنیای واقعی را پیداکرد.

 

پنل اس ام اس  تبلیغات صوتی             پیامک صوتی     اپراتور تبلیغات صوتی

 

برنامه های مشابه پس از راه اندازی در لحظه  نشان می دهد که چگونه اغلب کاربران هر روز تلفن های خود را بررسی می کنند.

خالق برنامه همچنین اشاره کرد که پدر و مادر به از او تشکر کردند، به عنوان لحظه حالا به طور قابل توجهی به مدیریت زمان صفحه نمایش فرزندانشان کمک کرد. این باعث شد Holesh برای ایجاد لحظه حالا و محدود کردن زمان صفحه نمایش به یک فعالیت خانوادگی  تبدیل شود.

پس از آن، مخاطبین می توانند الگوهای روزانه را از اعضای خانواده را مشاهده کرده و حالت "زمان شام خانواده" را پیکربندی کنند - بلوک یک ساعته که کاربران را تشویق می کند تا تلفن های خود را در حالی که در جدول قرار می گیرند، پایین بیاورد. اگر اعضای خانواده قانون "تلفن پایین" را شکستن، هشدار بلند آنقدر به ایجاد سروصدا ادامه میدهد تا شخص تلفن همراه خود را کنار بگذارد.

 

هشدارهای برنامه به طرز شگفت انگیزی از بیش از یک میلیون نسخه تاکنون منتشر شده است و شامل صدای زنگ، رعد و برق، ساعت زنگدار و ساعت زنگدار و «بلندترین صدای مزاحم در جهان» از کمدی کلاسیک

 خنگ وخنگ تر است.

 

پنل اس ام اس صوتی    اپراتور پیامرسان صوتی    اس ام اس صوتی   پنل نمایندگی

 

به جای تنبیه فرزندان با یک قانون "بدون تلفن"، این برنامه زمان شام خانواده را ایجاد می کند که هر عضو می تواند در هر زمان اجرا کند. لحظه حالا به عنوان یک ابزار بسیار مفید در کاهش زمان استفاده از تلفن همراه در خانه است و می تواند درایجاد  رابطه با اعضا خانواده بسیار مفید باشد.

 

شرکت تک رایان سپهر خاور میانه


ادامه مطلب


ما توانستیم ؛ ساخت بزرگترین پالایشگاه میعانات گازی جهان در ایران

 

نه‌تنها مصداق بارز "ما می‌توانیم" را به‌نمایش گذاشتیم بلکه بهتر است بگوییم "ما توانستیم". ما با تکیه بر توان داخلی و بدون اعلام نیاز به متخصصان خارجی توانستیم بزرگترین پالایشگاه میعانات گازی جهان را در ایران بسازیم.

پروژه ملی پالایشگاه میعانات گازی ستاره خلیج فارس این روزها یکی از فعال‌ترین پروژه‌های عمرانی و زیرساختی کشور است، پروژه‌ای که پس از گذر از فراز و نشیب‌های بسیار در 11 سال اخیر، این روزها در حال ثمردهی و درآمدزایی است.

با محمد علی دادور، مدیرعامل و رییس هیئت مدیره شرکت نفت ستاره خلیج فارس در خصوص فراز و نشیب‌های این پروژه ملی به گفت‌وگو نشسته‌ایم. آنچه در ادامه آمده، مشروح این گفت‌وگو است.

احداث پالایشگاه ستاره خلیج فارس طی 11 سال گذشته بارها با رکود مواجه شده بود، علل بروز این رکوردها و عوامل رفع آنها چه بود؟

دادور: اگر منظور از رکود، متوقف شدن پروژه است، این‌طور نیست، بلکه این پروژه دچار روزمرگی شده بود و شاهد این بودیم که در مقاطع مختلف، کار با وقفه و کُندی بسیار انجام می‌شد. بارها تلاش شد تا کارهای لازم برای تسریع در اجرای پروژه انجام شود که تلاش‌های صورت‌گرفته، ناکامی‌ها و موفقیت‌های نسبی به‌همراه داشت. اما به‌لطف خدا و با تلاش مضاعف توانستیم از سال 93 که در این مجموعه حضور دارم، هدفمند در جهت راه‌اندازی پروژه حرکت کنیم و هرچه گذشت، بر سرعت پیشرفت کار افزوده شد.

چه‌اقدام متمایزی برای تسریع در اجرای پروژه انجام شد؟

دادور: ما با جهت‌دهی در بخش‌های مختلف پروژه، تکمیل فازهای طرح خودکفایی بنزین را شروع کردیم. البته در همان ابتدا فازبندی نکردیم، بلکه بر مبنای این برنامه‌ریزی کردیم که یک پالایشگاه به چه مواردی نیاز دارد؛ که در وهله اول بحث ایمنی پالایشگاه مطرح شد، ازاین‌رو شروع به راه‌اندازی ملزومات کردیم و سیستم‌های آب آتش‌نشانی را تأمین کرده و جهت‌دار و در راستای راه‌اندازی ملزومات ایمنی در بخش‌های مختلف پالایشگاه اقدام کردیم. در جایی که میزان حجم میعانات گازی بالا است و قرار است اقدامات مختلف به‌روی این مواد اشتعال‌زا صورت گیرد، باید حتماً آب وجود داشته باشد؛ ازاین‌رو به‌عنوان اولین اقدام، سیستم آتش‌نشانی را فعال کردیم.

برای راه‌اندازی یک پالایشگاه، ورودی خوراک، گاز، سوخت، آب، برق، بخار و ... همه باید آماده باشد. راه‌اندازی همه موارد، پله‌پله و گام‌به‌گام بررسی و برنامه‌ریزی شد. البته کار با موانعی هم روبه‌رو شد که با هماهنگی و تعامل خوب مجموعه پالایش و پخش توانستیم موانع را برطرف کنیم و از مهرماه سال 96 که به پروژه بازگشتیم، شاهد جهشی در اجرای کار برای تکمیل فاز نخست و تسریع در احداث و تکمیل فازهای 2 و 3 بودیم.

* بنزین یورو5 ایرانی باکیفیت‌تر از بنزین یورو5 اروپایی

کیفیت سوخت تولیدی پالایشگاه ستاره خلیج فارس در مقایسه با تولیدات روز جهان چگونه است؟

دادور: بنزین یورو5 که در این پالایشگاه تولید می‌شود از نظر آلایندگی زیست‌محیطی نزدیک به 40 درصد از استاندارد یورو5 جهانی بالاتر است. بنزنی که در بنزین باید زیر یک درصد باشد، در حال حاضر بین 0.5 تا 0.7 درصد است. آروماتیک در شرایط استاندارد باید 35 باشد اما در حال حاضر در بنزین تولیدی پالایشگاه خلیج فارس بین 29.5 تا 31.5 است. همچنین میزان گوگرد استاندارد در بنزین باید کمتر از 10 پی.پی.ام. باشد اما در حال حاضر کمتر از 1 پی.پی.ام. است. در گازوئیل هم در زمینه میزان گوگرد موجود در سوخت، به کمتر از 50 پی.پی.ام. رسیده‌ایم که برنامه‌ریزی کرده‌ایم به کمتر از 10 پی.پی.ام. نیز برسیم که موفقیتی کم‌نظیر در تولید گازوئیل باکیفیت است.

* اعتماد به نیروی متخصص و توان داخلی؛ راز موفقیت ستاره خودکفایی بنزین

این مقدار از موفقیت در تولید سوخت باکیفیت و احداث یک پالایشگاه در مقیاس بسیار بزرگ با کمک نیروهای متخصص خارجی صورت گرفت؟

دادور: به هیچ وجه، تماماً این پروژه با تکیه بر توان داخلی و استفاده از توانمندی متخصصان ایرانی به‌ثمر نشست، حتی در موارد متعددی، شرکت‌های خارجی از فروش محصول و در اختیار گذاشتن دانش فنی خود به ما امتناع کردند. یکی از اساسی‌ترین نمونه‌های این مسئله، کاتالیستی بود که برای تولید بنزین در فاز نخست به آن نیاز داشتیم. شرکت‌های خارجی صاحب دانش از فروش این محصول به ما خودداری کردند و در شرایطی که اصلاً فکر نمی‌کردند متخصصان ایرانی بتوانند به دانش طراحی و ساخت این کاتالیست دست یابند، ما با استفاده از توان و دانش داخلی، اقدام به تولید این کاتالیست کردیم. هم‌اکنون نیز با کاتالیست ایرانی فرآورده‌ها را تولید می‌کنیم و این برای کشور بسیار باارزش است.

نمونه دیگری که می‌توان به آن اشاره کرد، سیستم کنترل پالایشگاه است که در آن حتی یک نفر نیروی خارجی وجود ندارد. با وجود اینکه این سیستم کنترل برای شرکت هانیول آمریکا است، اما برای راه‌اندازی و بهره‌برداری از آن، حتی یک نفر نیروی خارجی وجود ندارد. سال 95 می‌خواستند نیرو از ایتالیا بیاورند که من قبول نکردم و اعلام کردیم که با توان داخلی این سیستم را مونتاژ، مطابقت‌دهی و راه‌اندازی می‌کنیم و موفق به این کار هم شدیم. حتی برخی ماه‌ها بوده است که حدود 150 هزار اینج‌متر REINSTATE داشتیم. این میزان بسیار دشوار است و در هیچ پروژه‌ای چنین رکودی نبوده است.

در زمان تحریم برای برخی قطعه‌ها تحریم بودیم، مانند قطعه‌ای در «آبگیر دریا». در زمان گذشته آن فیلتر را از انگلیس وارد می‌کردند، اما بعد از تحریم، شرکت‌های داخلی آن قطعه را ساختند و نصب کردند و در حال حاضر در حال سرویس‌دهی است.

از سوی دیگر با هیچ سازنده داخلی و خارجی شوخی نداریم. سازنده داخلی یا خارجی نماینده خود را نفرستد همه نیروها بسیج می‌شوند و شروع به راه‌اندازی می‌کنند، یعنی به یک خودباوری رسیده‌ایم. یکی از شاخص‌های موفقیت این پالایشگاه، اعتماد به نیروی متخصص و توان داخلی است.

در گذشته ریسکی بین مسئولان وجود نداشت و تصور می‌کردند که حتماً باید خارجی‌ها بیایند و این کار را انجام دهند. خودمان، خودمان را باور کردیم. توانستیم ریسک را بپذیریم و اقداماتی انجام دهیم. من منکر آسیب‌ها نمی‌شوم اما توانستیم که به خودکفایی برسیم.

* ساخت بزرگترین پالایشگاه میعانات گازی جهان توسط متخصصان ایرانی

پس به‌معنای واقعی کلمه "ما می‌توانیم" را در این پروژه به‌نمایش گذاشتید؟

دادور: من می‌گویم نه‌تنها مصداق بارز "ما می‌توانیم" را به‌نمایش گذاشتیم بلکه بهتر است بگوییم "ما توانستیم". ما با تکیه بر توان داخلی و بدون اعلام نیاز به متخصصان خارجی توانستیم بزرگترین پالایشگاه میعانات گازی جهان را در ایران بسازیم، پروژه‌ای که از نظر عایدات اقتصادی و دستاوردهای استراتژیک برای کشور بسیار حائز اهمیت است.

بهره‌برداری کامل از پروژه تا انتهای 97 برنامه‌ریزی شده؟

دادور: نه، در آخرین تعدیل‌های صورت‌گرفته در برنامه‌ها، برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا نیمه 97 بهره‌برداری کامل از پروژه صورت گیرد.

6 ماه پیش بهره‌برداری کامل از پروژه تا انتهای 97 در برنامه بود؟

دادور: مرتب تلاش می‌کنیم با بهینه‌سازی برنامه‌ها و افزایش تلاش‌ها، زمان را کمتر و کمتر کنیم. باز هم برنامه را بهینه کردیم و سعی می‌کنیم تا نیمه 97 بهره‌برداری کامل را داشته باشیم و 36 میلیون لیتر بنزین، 14 میلیون لیتر گازوئیل، نزدیک به 2 میلیون لیتر گاز مایع و حدود 3 میلیون لیتر نفت سفید را به سبد سوخت کشور اضافه کنیم.

* ورود ایران به جمع صادرکنندگان بنزین با تکیه بر توان داخلی

تمام تولید بنزین و گازوئیل یورو5 خواهد بود؟

دادور: نه‌تنها بنزین و گازوئیل، بلکه تمام فرآورده‌های تولیدی پالایشگاه یورو5 خواهد بود.

ایران با تکیه بر پالایشگاه ستاره خلیج فارس به صادرکننده بنزین تبدیل می‌شود؟

دادور: بله، اینجا جا دارد از آقای مهندس صادق‌آبادی تشکر کنیم. ایشان نه‌تنها برای پالایشگاه ستاره خلیج فارس بلکه برای تمامی پالایشگاه‌های کشور بسیار تلاش کردند و نتیجه این تلاش‌ها و پایش‌های مستمر این شد که اکنون نیازی به واردات بنزین نداریم و به خودکفایی رسیده‌ایم، ازاین‌رو می‌توانیم با برنامه‌ریزی‌های لازم در این بخش، به‌زودی صادرات بنزین را نیز داشته باشیم.

* در میدان عمل همه یک‌رنگ و یک‌خانواده بودند.

در خصوص نقش قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) در این پروژه بفرمایید. پیوند و همگرایی این قرارگاه سازندگی با مدیران دولتی چگونه بود؟

دادور: در جریان توسعه پالایشگاه ستاره خلیج فارس، رابطه خوبی با قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) به‌عنوان پیمانکار مادر برقرار شد و اراده خوبی ما در قرارگاه برای اجرا و اتمام پروژه‌ها دیدیم. ما به‌عنوان کارفرما با پیمانکار مادر و پیمانکار جزء، یک اتفاق نظر و یک تعامل نزدیک داشتیم و هر روز درگیر این ماجرا بودیم. فرمانده محترم قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) به‌شدت پشت ماجرا بود و تمام امکانات بسیج شدند. مهندس داوودی از شرکت پیمانکار آبادراهان همواره پای کار بود. آقای دوستی از قرارگاه و آقایان نجفی و چوبدار از آبادراهان حضور داشتند. خط‌کش‌ها برداشته شد. در واقع برای به‌ثمر نشستن پروژه پالایشگاه ستاره خلیج فارس اینجا در میدان عمل همه یک‌رنگ و یک‌خانواده بودند. همه در هر بخش از جان و دل تلاش کردند و هیچ فرقی بین نیروی پیمانکار مادر با نیروی پیمانکار جزء یا نیروی کارفرما نبود، همه در پروژه همدل بودند. این‌چنین همدلی و یک‌رنگی و تعامل نتیجه‌بخش بود و شاهد به بهره‌برداری رسیدن پروژه بزرگ و پیچیده ستاره خلیج فارس هستیم. در سایه همین تلاش و همدلی، بهره‌برداری از فاز دوم پالایشگاه که قرار بود تا مرداد ماه 97 محقق شود، اکنون محقق شده است.

با گشایش پرونده ویژه‌ای با عنوان "خودکفایی در تولید بنزین" در چهلمین سال انقلاب اسلامی در تلاش است تا ابعاد مختلف این دستاورد مهم ملی را که در سایه تلاش فرزندان متخصص این مرز و بوم و تکیه بر توان داخلی محقق شده، بررسی و منتشر کند.

 


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 26 آبان 1397برچسب:, توسط smsreson

 

 روش برای ارتقا فعالیت رستوران ها با پنل پیامک

 

 

 

آیا شما آماده هستید تا مشعل را در کسب و کار خود روشن کنید؟ در این متن فوائد پنل پیامک را برای ارتقا فروش رستوران ها، به شما نشان می دهیم و که چگونه این کار را انجام دهید.

رستوران ها، شاید بیش از هر صنعت دیگری، قالبیت تبلیغات پیامکی و بازاریابی اس ام اسی را برای کسب و کار پیدا کرده اند. چرا؟ از آنجا که پیام کوتاه ، مطمئن ترین راه برای رسیدن به مشتریان در زمان مناسب هستند: زمانی که آنها تصمیم می گیرند چه چیزی برای غذا های بعدی خود بخورند.

90٪ از پیام های متنی در سه دقیقه اول پس از دریافت خوانده می شود. هیچ کانال بازاریابی دیگر این نوع دسترسی و فوری را به شما نمی دهد. و مشتریان یک معامله خوب را می خواهند.

یک نظرسنجی اخیر نشان داده است که نه نفر از 10 نفر حداقل یک بار برای یک معامله در رستوران مورد بررسی قرار گرفته اند. و 18٪ گفتند که در حال صرف غذا در یک رستوران به دنبال معاملات آنلاین هستند.

بنابراین، آسان است که بدانید که چرا بازاریابی پیامکی وتبلیغات صوتی و رستوران ها میتوانند با یکدیگر هماهنگ شوند. اما دقیقا چطور از متن پیامکی برای پرکردن جداول خود استفاده می کنید؟

 ما( پنل اس ام اس  شیراز و پنل پیامک شیراز )  پنج ایده خوشمزه را به شما نشان خواهیم داد.

 

تصویر رستوران

5 ایده برای تقویت بنیادین

این که آیا شما یک رستوران زنجیره ای دارید یا یک مالک مستقل رستوران هستید، می توانید از برخی از ایده های دیگر بازاریابان رستوران ها استفاده کنید تا پایگاه داده های مشتریان خود را رشد دهید.

در اینجا برخی از روشهایی که دیگر مخاطبین که نمایندگی پیامک یا اپراتور تبلیغات صوتی برای رستوران ها استفاده می کنند، مشاهده میکنید.

 

1*پیشنهاد تخفیف در حال غذا خوردن

یکی از پنج نفر، در هنگام غذا خوردن، از تخفیف استفاده کرده اند. به این معنی است که آنها نه تنها به دنبال معاملات می پردازند، بلکه تصمیم می گیرند که در یک رستوران قرار ملافاتهای خود را بگذارند آنها بعد از اینکه از رستوران خارج شدند  باز به آنجاخواهند آمد این محل مناسب برای ساخت لیست مخاطبین شماست.نمایش و ارائه تخفیف با علامت در نزدیکی ورودی، یک کارت تخفیف در منوی غذا، یک برچسب روی پیراهن خدمتکار، و یا آنها را در صورتحساب چاپ کنید.

 

2*دریافت نظرات خوب

کلید گرفتن بررسی خوب این است که آنها را در زمان مناسب جستجو کنید. اگر به عقب برگردید و برای بررسی منتظر بمانید، هم زمان خود را از دست داده اید وهم نتیجه منفی خواهید گرفت. بنابراین، از مشتری بخواهید تا در مورد میزان پخت غذا ، طعم ومزه و... را بعد از وعده غذایی بررسی کندو به شما اطلاع دهد.

 

3*ارائه تبلیغات

تبلیغات منظم، موثرترین روش برای بسیاری ازرستورانها استفاده از پیامک تبلیغاتی ، پیامک صوتی ،

تبلیغات صوتی است.استفاده از پیشنهادات ویژه هنگامی که شما غذاهای جدید را اضافه می کنید بسیار موثر است. تعطیلات را فراموش نکنید ، این فرصت ها فوق العاده است تا حامیان و مخاطبین را در محل خود به جشن دعوت کنید مخصوصا اگر شما یک رستوران سنتی داشته باشید.این کار معجزه میکند.

 

 

4* اعلام اخبار شرکت

پیامک تبلیغاتی ، پیامک اخباری ، پیامرسان صوتی  یک راه عالی برای به اطلاع رساندن اخبار به مشتریان ارزشمند شما هستند. بگذارید آنها را بدانند وقتی که شما:

*یک سرآشپ جدید را استخدام کرده اید.


ادامه مطلب


واریز مبلغ سبد حمایت غذایی به حساب یارانه افراد 

به زودی نیمی از ایرانیان سبد حمایتی خود را ازطریق حساب های بانکی متصل به یارانه نقدی دریافت می کنند.

روز گذشته محمدشریعتمداری،وزیر کار درباره  بسته حمایتی دولت گفت: در اولین فرصت ممکن نیمی از جمعیت ایران از آن بهره‌مند می‌شوند. اطلاعات لازم برای توزیع بسته حمایتی احصا شده است. تاکنون اطلاعات بخشی از افراد تحت پوشش بهزیستی و کارمندان مشمول شناسایی شده است.

سازمان برنامه و بودجه موظف شد برای حمایت از گروه های کم درآمد جامعه و تامین بسته های حمایتی، در قالب واریز به حساب سرپرست خانوار از طریق حساب های بانکی متصل به یارانه های نقدی اقدام کند.

بر اساس ابلاغیه معاون اول رئیس جمهور، سازمان برنامه و بودجه کشور موظف است تا سقف مبلغ 90 هزار میلیارد ریال از منابع موضوع بند4 را صرف اجرای این تصویب نامه و مازاد بر سقف یاد شده را صرف حمایت از تولید، اشتغال و قراردادهای پیمانکاران کند.

 متن کامل ابلاغیه  طرح حمایت غذایی به شرح زیر است.

ماده 1- سازمان برنامه و بودجه کشور مجاز است به منظور حمایت از گروه های کم درامد جامعه و تأمین بسته های حمایتی برای گروه های زیر در قالب واریز به حساب سرپرست خانوار از طریق حساب های بانکی متصل به یارانه های نقدی اقدام کند:

 ماده1- سازمان برنامه و بودجه کشور مجاز است به منظور حمایت از گروه های کم درآمد جامعه و تأمین بسته های حمایتی برای گروه های زیر در قالب واریز به حساب سرپرست خانوار از طریق حساب های بانکی متصل به یارانه های نقدی اقدام کند:

 الف- خانوارهای تحت پوشش و پشت نوبتی کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور.

ب-خانوارهای تحت پوش بنیاد شهید و امور ایثارگران.

پ- خانوارهای با درآمد ماهانه کمتر از سی میلیون ریال در گروهای کارگران ساختمانی، قالی بافان و شاغلان صنایع دستی، مشاغل آزاد و خویش فرمایان، رانندگان بین شهری و درون شهری، زنبورداران، کارگران باربر،شاغلین کسب و کارهای خانگی، کارگران کارگاه های متفرقه، عشایر و روستاییان، بازنشستگان، دریافت کنندگان بیمه بیکاری و سایر گروه های مشمول که توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شناسایی می شوند.

 ت- سایر خانوارهای کم دآمد با درآمد ماهانه کمتر از سی میلیون ریال که درخواست آنها پس از بررسی توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی کشور پذیرفته می شود.

تبصره- وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی موظف است با استفاده از اطلاعات در اختیار از طریق کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور به درخواست کتبی اشخاص موضوع بند(ت) ماده (1) این تصویب نامه پس از اجازه آنها به دسترسی وزارتخانه مذکور به حساب های بانکی مربوط رسیدگی کند.

 ماده 2- دستگاه های اجرایی از جمله دستگاه های موضوع آیین نامه اجرایی تبصره(14) ماده واحده قانون بودجه سال 1397 کل کشور موظف به ارایه اطلاعات مورد نیاز وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی می باشند.

 ماده 3- وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ونهادهای حمایتی موظفند اعتبار تخصیصی راب بر اساس بعد خانوار تنظیم و پرداخت نمایند.

ماده 4- منابع مالی مورد نیاز این تصویب نامه از محل ما به التفاوت تسعیر قیمت خوراک کارخانه های پتروشیمی و پلایشگاه ها نسبت به متوسط نرخ سامانه نیما و تغییر قیمت گاز مصرفی کارخانه های فولاد تأمین می گردد.

 وزارت نفت موظف است با تحویل خوراک کارخانه های پتروشیمی و سوخت کارخانه های فولاد، مابه التفاوت قیمت را دریافت و به حساب ویژه ای نزد خزانه داری کل کشور که به نام سازمان هدفمندسازی یارانه ها افتتاح می شود، واریز کند.

سازمان هدفمندسازی یارانه ها موظف است متناسب با اعلام سازمان برنامه و بودجه کشور، اعتبار مربوط به اجرای این تصویب نامه را برای تأمین بسته های حمایتی به حساب ذی نفعان واریزکند.

 ماده 5- سازمان برنامه و بودجه کشور موظف است تا سقف مبلغ نور هزار میلیارد(90.000.000.000 ) ریال (9هزار میلیارد تومان)از منابع موضوع بند(4) را صرف اجرای این تصویب نامه نماید و مازاد بر سقف یاد شده را صرف حمایت از تولید،  اشتغال و قراردادهای پیمانکاران کند.

 ماده 6- اعتبار واریزی موضوع این تصویب نامه برای همه اشخاص و خانوار صرفاً برای خرید کالای سبد حمایتی مصوب کارگروه متشکل از وزارتخانه تعاون،کار و رفاه اجتماعی، صنعت،معدن و تجارت و جهاد کشاورزی قابل استفادهاست.

ماده 7- دستورالعمل اجرایی این تصویب نامه در ک ارگروهی با مسئولیت سازمان برنامه و بودجه کشور و با همکاری وزارتخانه های تعاون،کار و رفاه اجتماعی، جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، نفت، امور اقتاصدی و دارایی و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران تهیه و ابلاغ می شود.

ماده 8- مسئولیت حسن اجرای این تصویب نامه برعهده وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی است.

 


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 23 آبان 1397برچسب:, توسط smsreson

۱۰نکته کلیدی از امام خامنه‌ای ؛ از پاسخ موشکی تا "برجامِ معیوب" و دستور هسته‌ای

رهبر معظم انقلاب امروز سخنان بسیار مهمی در موضوعات مختلف بیان کردند که در مهمترین بخش‌، به موضوعات هسته‌ای و تهدیدات علیه کشور پرداختند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ،‌ سخنان بسیار مهمی در مراسم سالروز ارتحال امام راحل بیان کردند.

10  جمله مهم از سخنان ایشان را در ذیل بخوانید:


دشمن می‌داند که اگر یکی بزند، ده‌‌تا می‌خورد.

1* ساخت موشک های گوناگون و اقتدار موشکی موجب ایجاد امنیت در کشور است؛ همین شهر تهران روزگاری در زیر آتش موشک های شبانه روزی دشمن می‌سوخت، خانه ها خراب می‌شد انسان‌ها کشته می‌شدند، شهرهای دیگر مثل اهواز و دزفول که جای خود دارد، ما وسیله دفاع نداشتیم و مجبور بودیم که دست روی دست بگذاریم، امروز جوانان ما کاری کردند که ما به قدرت اول موشکی منطقه تبدیل شده ایم و دشمن می‌داند که اگر یکی بزند، ده‌‌تا می‌خورد


دروغ است که می‌گویند اگر همین برجام معیوب نباشد، جنگ می‌شود.

2* امروز برخی در کشور درصدد این هستند که یک شکل معیوب از برجام را به کشور تحمیل کنند، یک عده‌ای در داخل می‌گویند این نشود، جنگ می‌شود، نه آقا! این دروغ است، این تبلیغ به نفع دشمن است.


برنامه قطعی دشمنان: ایجاد آشوب در کشور

3* برنامه قطعی دشمنان این است که در کشور آشوب به پا کنند، اما سر آنها به سنگ خواهد خورد کما اینکه تا حال هم خورده است؛ نقشه دشمن این است که از مطالبات مردمی، سواستفاده کنند؛ ممکن است در یک شهر یا نقطه ای از کشور مطالبه ای داشته باشند و جمع بشوند، دشمن در یک چنین مواردی نقشه می‌کشد و اشرار و انسان های خبیث به تعداد معدود را وارد اجتماعات می کنند تا اجتماعات را به حرکت آشوبگرانه تبدیل کنند تا کشور را بدنام کنند و این نقشه دشمن است.


"خواب آشفته"

4*  از برخی حرف‌های بعضی از دولت‌های اروپایی اینجور بر می‌آید که توقع دارند ملت ایران هم تحریم‌ها را تحمل کند و هم از فعالیت هسته‌ای خود دست بکشد و محدودیت‌ها را ادامه دهد. من به این دولت‌ها می‌گویم بدانند که این خواب آشفته تعبیر نمی‌شود.


"حبس هسته‌ای"

5* ملت و دولت ایران تحمل نمی‌کند هم تحریم شود و هم "حبس هسته‌ای" باشد. سازمان انرژی هسته‌ای موظف است سریعا آمادگی لازم برای رسیدن به 190 هزار سو را فعلا در چارچوب برجام فراهم کند و برخی مقدمات دیگر را که رئیس‌جمهور دستور داده از فردا آغاز کند.


وای از این همرهان سست کمربند!

6* در جبهه‌ی مخالفین امام، ناکثین یعنی بیعت‌شکنان، همان همرهان سست‌کمربند بودند؛ وای از این همرهان سست کمربند


همان راه امام را مو به مو دنبال کرده ایم.

7* ما بعد از امام همان راه امام را مو به مو دنبال کرده ایم و انشالله دنبال خواهیم کرد. دچار انفعال و ضعف نمی شویم و به حول وقوه الهی، در برابر زیاده خواهی و زورگویی بیگانگان و دشمنان می ایستیم، هیجان زده و احساسی تصمیم نمی گیریم و به جای متن به حاشیه هایی که برای ما می سازند، معطل نمی شویم و اولویت ها را تشخیص می دهیم و به توانایی مردم و جوانان اعتماد می کنیم و به دشمن مطلقا اعتماد نمی کنیم


"نه ملت را شناختند و نه نظام را"

8* امروز، نقشه دشمن فشار اقتصادی، فشار روانی و فشار عملی است؛ هدف هر سه نوع فشارهای دشمنان، سیطره بر کشور عزیز ما ایران است همچنانی که بر کشورهای بدبخت و روسیاه منطقه تسلط دارد. فشار اقتصادی و تحریم، جلوگیری از همکاری کشورها در حوزه اقتصادی با ما است؛ با فشار اقتصادی و تحریم می خواهند ملت ایران را به ستوه بیاورند تا نظام اسلامی ناچار بشود، تسلیم زورگویی های آنها بشود، نه ملت را شناختند و نه نظام را شناختند.


امام مقابل صحابه قدیمی خود ایستاد.

9* امام در برابر آمریکا مثل کوه ایستاد. در برابر فتنه‌های داخلی حتی در برابر شاگرد و صحابه قدیمی خود به خاطر اینکه رفتار او را بر خلاف حق مشاهده می‌کرد، بدون هیج ملاحظه‌ای ایستاد.


پیام به جوانان عرب زبان: برای آزادی کشورهای‌تان آماده شوید.

10*  شما جوانان عرب، امروز ملت‌هایتان به شما امید بسته‌اند، خود را برای روزی که کشورهایتان از نعمت آزادی و استقلال بهره‌مند شوند آماده کنید.

 


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 21 آبان 1397برچسب:, توسط smsreson

یک‌پنجم اختلاس نفتی جنوب کشور به بیت‌المال بازگشت.

طبق اعلام شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران حدود یک‌پنجم از تخلف مالی صورت‌گرفته در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر وصول و به صندوق دادگستری واریز شد.

اول مهرماه سال جاری خبری مبنی بر متواری شدن مسئول فروش فرآورده‌های نفتی به کشتی‌ها (بانکرینگ) در منطقه بوشهر با اختلاس چند ده میلیارد تومانی در برخی رسانه‌ها منتشر شد که پیگیری‌های از جزئیات این موضوع حاکی از این بود که شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی پیش از این، این موضوع را در دستور کار بررسی خود داشته و طبق گفت‌وگوی یک مقام آگاه در این زمینه، این شرکت زیرمجموعه وزارت نفت از فرد متواری‌شده که متهم به اختلاس چند ده میلیاردی بود، شکایت قضایی کرده است.

پس از گذشته حدود سه هفته، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران اعلام کرد که "متهم اصلی تحت تعقیب این پرونده بامداد روز 22 مهر ماه در داخل کشور با تلاش نیروهای جان‌برکف امنیتی و انتظامی در داخل کشور دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد".

همچنین به‌نقل از دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بوشهر اعلام شد "همزمان دو متهم دیگر تحت تعقیب مربوط به این پرونده، با همکاری اداره کل اطلاعات استان بوشهر در این شهر دستگیر و بازداشت شدند. این پرونده تخلف مالی، هشت متهم دارد که همگی در حال حاضر دستگیر شده‌اند و اکنون هیچ متهم متواری‌ای در این پرونده وجود ندارد".

 مبلغ این تخلف مالی نیز پس از بررسی‌های تکمیلی 52 میلیارد ریال اعلام شد. شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران اخیراً با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که "بخشی از مطالبات پرونده تخلف مالی این شرکت در منطقه بوشهر وصول شد".

در متن این اطلاعیه آمده است: "با پیگیری‌های صورت‌گرفته از سوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران و با هماهنگی‌های انجام‌شده با نهاد محترم قضایی، مبلغ 12 میلیارد ریال (معادل یک‌میلیارد و 200میلیون تومان) از تخلف مالی صورت‌گرفته در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر وصول و به صندوق دادگستری واریز شد. پیگیری برای وصول مطالبات باقی‌مانده و نیز رسیدگی به جرایم صورت‌گرفته همچنان ادامه دارد".

 

 


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 21 آبان 1397برچسب:, توسط smsreson

5 نکته درباره ارسال انبوه پیامک برای سازمانها

 

SMSRESON.INFO

متن از پنل اس ام اس شیراز

 

بعداز گذشت 10سال کسب تجربه در انواع پنل پیامک ، پنل اس ام اس ، نمایندگی پیامک ،  ما می دانیم که کدام سوالات را مردم بیشتر از شما میپرسند و کدام سوالات را باید از آنها بپرسید، اما نمی شود.

در این پست، ما برخی از جزئیات را برایتان خواهیم گفت که به شما کمک می کند تا درک کنید که پیام کوتاهبرای کسب و کار شما موثر هستند، چقدر می توانید انتظار داشته باشید و چه چیزی را در یک ارائه دهنده سرویس پیام کوتاه دنبال کنید.

 

لیستی که باید از پنل اس ام اس و پنل پیامک برای کسب وکارتان بدانید.

پس از خواندن این چند آیتم شما اطمینان خواهید داشت که می توانید تصمیم مناسب برای بازاریابی پیامکیو تبلیغات صوتی را بگیرید.

1* چگونه با کانال های بازاریابی مشابه مقایسه می شود؟

هنگام استفاده از پنل پیامک و پنل نمایندگی برای کسب و کارتان، مقایسه آن با کانال های بازاریابی مشابهی که احتمالا از آنها استفاده می کنید مفید است. مقایسه می تواند به شما کمک کند که چه مقدار تلاش و بودجه را برای بازاریابی اس ام اسی اختصاص دهید.

پیام متنی یک فعالیت مبتنی بر مجوز است، بنابراین ما آن را با دو کانال دیگر مقایسه میکنیم که (بیشتر) نیاز به انتخاب دارند: ایمیل و رسانه های اجتماعی. از اطلاعات زیر متوجه میشویدکه تبلیغات پیامکی پیامک صوتی به طور معمول می توانند در بیشتر و بیشتر درگیر شدن با هزینه پایین تر از این دو کانال باشند.

نرخ باز / خواندن

طبق جدید ترین آمار جهانی انجام شده ، در حالی که تنها 29 درصد توییت ها، 22 درصد ایمیل ها و 12 درصد از پست های فیس بوک همیشه خوانده می شوند، پیام کوتاه ومتن پیامکی  با 98 درصد شگفت آور

 (90 درصد در سه دقیقه اول) خوانده می شوند.

 

 

2*چقدر هزینه دارد؟

نمایندگی پنل پیامک پیام رسون برترین پنل نمایندگی و یکی از مقرون بصرفه ترین وکامل ترین پنل نمایندگی پیامک در سطح کشور میباشد. ارائه پنل نمایندگی و نمایندگی پنل به صورت رایگان وپایین ترین تعرفه ارسال پیامک (80ریال ثابت) یکی از افتخارات شرکت اهورا اطلس فارس وشرکت تک رایان سپهر خاورمیانه است.

به یاد داشته باشید زمانی که شما متن پیام را با سایر کانال های بازاریابی مقایسه می کنید، باید هزینه های هر تعامل یا تبدیل را نسبت به هزینه هر فرستنده مقایسه کنید. هزینه هر فرستنده ممکن است در ایمیل یا پست تبلیغاتی اجتماعی پایین تر باشد، اما هزینه آن در هر مبحث در آن کانال ها نسبت به پیام های متنی بسیار بالاتر است.

 

3*آیا MMS موثر تر از SMS است؟

تعداد کارکتر پیامک تا 160 حرف است. متن پیام های چندرسانه ای (MMS) می تواند بیش از 160 کاراکتر داشته باشد، اما استفاده رایج از MMS برای ارسال فایل های رسانه ای است نه پیامک تبلیغاتی ،به طور معمول، یک پیام MMS می تواند تا 500 کیلوبایت دیتا باشد: به اندازه کافی برای یک تصویر با کیفیت یا 30 ثانیه صوتی یا تصویری.

بنابراین، یکی از تفاوت های اصلی میان اس ام اس و MMS، توانایی اضافه کردن تصاویر است. اما تصاویر واقعا مهم هستند؟

با توجه به ارزیابی انجام شده وقتی مردم اطلاعات را می شنوند، احتمال دارد که سه روز بعد تنها 10٪ از این اطلاعات را به یاد داشته باشند. با این حال، اگر یک تصویر مربوطه با همان اطلاعات مرتبط شود، افرادی سه روز بعد 65٪ از این اطلاعات را حفظ کردند.منطقی است که متن ارسال شده با تصاویر می تواند در تأیید پیام در ذهن گیرنده موثر باشد.

4*شرایط کلیدی مورد استفاده در ارسال پیامک انبوه چیست؟

همانطور که شروع به کاوش انبوه پیامک تبلیغاتی می کنید، باید بدانید که زبان چیست؟ بسیاری از اصطلاحات ما استفاده می شود ساده است، اما برخی از آنها نیاز به توضیح دارد زیرا درکار ما از آنها استفاده می شود.

 

کلمات کلیدی و کدهای کوتاه:

شما احتمالا یک علامت به این شکل دیده اید: "متن PIZZACO" به 313131 برای کوپن 5٪ تخفیف از شرکت Pizza بسیار معروف دیده می شود. در این جمله "PIZZACO" کلمه کلیدی است و 313131 کد کوتاه است. فقط یک کلمه کلیدی PIZZACO در کد کوتاه 313131 وجود دارد. اگرچه ممکن است (و گران قیمت) کد کوتاه اختصاصی شما را اجاره دهد، اکثر کدهای کوتاه بین کسب و کارها به اشتراک گذاشته می شوند. بنابراین، ممکن است یک فروشگاه پیتزا دیگر با استفاده از کد کوتاه 313131 مشترک باشد، اما باید از کلمه کلیدی دیگری از PIZZACO استفاده کنند.

 

5* بهترین سرویس پیام رسان وپنل اس ام اس پیام رسون را برای کسب و کار شما

به سادگی یک ابزار خرید چیزی نیست که شما را موفق کند. بلکه  ویژگی ها، قابلیت استفاده و حمایت از یک شرکت است که کمک بسیاری به کسب و کارشما  با ارسال انبوه پیامک تبلیغاتی ، تبلیغات صوتی می کنند. اینجا سه ​​مورد برای جستجو وجود دارد.

امکانات

در این زمان، ممکن است فقط ذکر شود گاهی اوقات به یک لیست از مخاطبین یک پیامک ارسال کنید. اما شما می توانید با پنل پیامک بفرستید. خودتان را با ارائه یک سرویس دهنده محدود با مجموعه ای از ویژگی های محدود خود محدود نکنید. خودتان را با یک ارائه دهنده خدماتی که قابلیتهای قویتری از قبیل:

*کیفیت برتر خدمات و قیمت مناسب ، مقرون به صرفه ترین تعرفه ارسال پیام کوتاه 
*تبلیغات پیامکی پر بازده و هدفمند برای تمامی مشتریان گرامی جهت افزایش درآمد 
*امکان ارسال به بلک لیست (شماره های مسدودی) با باشگاه مشتریان 
*سرویس های متنوع و پنل های متفاوت با امکانات فراوان 
*بیش از 7 سال افتخار خدمت رسانی و سابقه درخشان و تحت نظارت سازمان های مربوطه 
*اعطای نمایندگی فعال در تمامی استان ها جهت فعالیت 
*نوآوری و کاربردپذیری و ارائه امکانات و ابزارهای نورآورانه برای ارسال و دریافت پیامک 
*پایداری منابع سخت افزاری و خدمات پشتیبانی و قابلیت اطمینان 
*پشتیبانی حرفه ای برای پاسخ به سوالات و مشکلات احتمالی کاربران در زمان استفاده از سامانه 
با ما دقیقا به هدف بزنید.......

شهرت

شما با استفاده از یک نام تجاری نا آشنا میتوانید با داشتن یک حامی قدرتمند و کارآزموده و ارائه خدمات و اجناس و کالای مرغوب از شما شهرتی جهانی پیدا کنید ویا برای رشد بیشتر خود میتوانید:

*به طور موثر محصولات و خدمات خود را ارتقا دهید

*افزایش تعامل با مشتریان

*هشدار را به مشترکین خود ارسال کنید

*یادآوری های قرار ملاقات خودکار

 

*شرکت تک رایان سپهر خاورمیانه بهترین ها را برایتان به ارمغان می آورد*

*همین حالا با ما تماس بگیرید.071373257252*


ادامه مطلب


مبتلا نشدن به بزرگترین بیماری قرن بستگی به شیوه شما زندگی دارد.

 

یک مسؤل وزارت بهداشت گفت: افراد بالای ۳۰ سال که اضافه وزن دارند و در معرض چاقی هستند، بیشترین مبتلایان به دیابت را تشکیل می ‌دهند.افراد در معرض خطر با انجام تمرینات منظم ورزشی می توانند از بروز دیابت تا حد زیادی جلوگیری کنند.

دکتر علیرضا مهدوی در آستانه هفته ملی دیابت با تاکید براهمیت نقش خانواده در کاهش ابتلا به بیماری دیابت اظهار داشت: با توجه به اینکه فرد در ابتدا در بستر خانواده متولد شده و پرورش پیدا می‌کند، عادات غذایی و سبک زندگی را در این بستر فرا می‌گیرد و از آنجا که ابتلا به بیماری دیابت به خصوص از نوع 2 رابطه زیادی با شیوه زندگی فرد دارد، بنابراین باید به این بخش توجه بیشتری شود.

 وی با بیان اینکه بیماری دیابت با روند افزایشی در سراسر جهان روبرو است، افزود: تقریبا از سه دهه قبل موجی از بیماری دیابت نوع 2 در دنیا آغاز شده و روبه افزایش است و بیماری دیابت را می‌توان بزرگترین اپیدمی قرن دانست چراکه تاکنون هیچ بیماری در دنیا با این سرعت رشد نکرده است، اما در ایران طبق هدف گذاری‌ها، روند روبه رشد بیماری دیابت تا سال 1404 باید متوقف شود. 

مدیر برنامه کشوری پیشگیری و کنترل دیابت وزارت بهداشت با اشاره به آمار جهانی ابتلا به بیماری دیابت نوع 2، عنوان کرد: در حال حاضر 420 میلیون فرد 20 تا 70 ساله در دنیا به بیماری دیابت نوع 2 مبتلا هستند و این آمار تا سال 2045 بیش از 690 میلیون نفر در جهان خواهد رسید. 

 مهدوی درخصوص آمار مبتلایان به دیابت نوع 2 در ایران گفت: در ایران 11 درصد افراد بالای 25 سال (بیش از 5 میلیون نفر) با تشخیص دیابت نوع 2 و 18 درصد افراد بالای 25 نیز پره دیابتیک شناسایی شده اند.  

 وی درخصوص افراد پیش دیابتیک گفت: پیش دیابت در حقیقت "پیش تشخیص" دیابت است و می ‌توان آن را به منزله نشانه هشدار تلقی کرد. پیش دیابت عارضه ‌ای است که در آن میزان گلوکز (قند) خون بالاتر از حد طبیعی است، اما این افزایش به اندازه‌ ای نیست که دیابت محسوب شود. پیش دیابت بیانگر این است که چنانچه تغییرات ضروری در شیوه زندگی به وجود نیاید، در آینده دیابت نوع 2 بروز خواهد یافت. اما خوشبختانه می ‌توان از تبدیل پیش دیابت به دیابت نوع 2 جلوگیری کرد. با داشتن رژیم غذایی سالم، کاهش وزن، حفظ وزن مناسب و فعالیت بدنی منظم و مستمر می‌توان میزان قند خون را به حد طبیعی بازگرداند. عوارض قلبی دیابت در شرایط پیش دیابت هم بوجود می آیند.

 مدیر برنامه کشوری پیشگیری و کنترل دیابت وزارت بهداشت در ادامه با اشاره به جامعه هدف بیماران دیابتی افزود: افراد بالای 30 سال که اضافه وزن دارند و در معرض چاقی هستند، بیشترین مبتلایان به دیابت را تشکیل می ‌دهند.

 مهدوی درخصوص اقداماتی که وزارت بهداشت در جهت شناسایی و کنترل بیماری دیابت انجام داده است، توضیح داد: وزارت بهداشت از سال 83 برنامه کشوری پیشگیری و کنترل بیماری دیابت نوع 2 را با غربالگری و بیماریابی آغاز کرده است و در سال 89 نیز برنامه شهری کنترل و شناسایی بیماری دیابت به آن افزوده شد. از سال 1393 نیز با شروع طرح تحول سلامت و ادغام خدمات که در راستای آن در تمامی پایگاه های بهداشت مراجعه کنندگان از لحاظ عارضه های قلبی و عروقی مورد بررسی قرار می گیرند و در کنار آن غربالگری بیماری دیابت نیز برای آنها انجام می شوند. بیماران پس از شناسائی مراقبت میشوند.

وی با اشاره به برنامه کشوری وزارت بهداشت برای پیشگیری از ازدیاد مبتلایان به دیابت اظهار کرد: اجرای برنامه های آموزشی و تربیت مربیان، بهبود شیوه زندگی مبتلایان به دیابت و اطلاع رسانی به آنها از جمله این برنامه ها است. 

چاقی و خطر افزایش بیماری دیابت

مدیر برنامه کشوری پیشگیری و کنترل دیابت وزارت بهداشت با تاکید براینکه چاقی ارتباط زیادی در ابتلا به بیماری دیابت دارد، تصریح کرد: افراد چاق با زندگی کم تحرک، بیشتر از سایر افراد، مستعد ابتلا به دیابت هستند. چاقی و کم تحرکی بدنی عوامل خطرزایی برای دیابت قندی نوع 2 بوده و کاهش وزن در کوتاه مدت، حساسیت به انسولین و ترشح انسولین را بهبود می بخشد.

مهدوی با بیان اینکه 85درصد بیماران مبتلا به دیابت نوع 2 چاق هستند، عنوان کرد: با توجه به اهمیت چاقی در ایجاد اختلالات متابولیکی و نقش اسیدهای چرب آزاد خون و چربی احشائی در مقاومت به انسولین می‌توان نتیجه گرفت که ارتباط تنگاتنگی بین چاقی و دیابت نوع 2 وجود دارد و بررسی عوامل منجر به چاقی در سنین اولیه عمر و سالهای ابتدایی نوجوانی نتایج بهتر و دقیق تری در درمان افراد بیمار خواهد داشت. 

 وی گفت: عوامل زیادی وجود دارند که احتمال ابتلا به دیابت را افزایش می ‌دهند. سن، نژاد، بارداری، استرس، برخی داروها، ژنتیک و سابقه‌ خانوادگی، کلسترول و چاقی از این عوامل هستند. در میان این عوامل، چاقی یا اضافه وزن بیش از بقیه خطر ابتلا به دیابت نوع دو را افزایش می ‌دهد. بیش از 90 درصد افرادی که از دیابت نوع دو رنج می ‌برند، مشکل چاقی یا اضافه وزن دارند. با اضافه وزن یا چاقی به بدن فشار بیشتری برای استفاده از انسولین وارد می‌ شود. نتیجه‌ این امر افزایش خطر دیابت است. 

ورزش و تحرک بدنی، موثر در کاهش دیابت 

 مهدوی درخصوص نقش ورزش در کاهش روند ابتلا به بیماری دیابت گفت: بهره گیری از ورزش و رژیم غذایی حتی برای افراد سالم که قصد پیشگیری از ابتلا به بیماری دیابت را دارند بسیار حائز اهمیت است. به طوریکه افراد در معرض خطر با انجام تمرینات منظم ورزشی می توانند از بروز دیابت تا حد زیادی جلوگیری کنند و در افراد مبتلا به دیابت انجام تمرینات ورزشی کمک زیادی به کنترل وزن، تعادل بهتر قند خون، کاهش نیاز به داروها و انسولین، متعادل نگه داشتن چربی خون و کاهش ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی می کند.

 


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ جمعه 18 آبان 1397برچسب:, توسط smsreson

هشدار عفو بین الملل درباره اعدام قریب الوقوع شیعیان در عربستان

سازمان عفو بین الملل درباره اعدام قریب الوقوع شماری از شیعیان در عربستان هشدار داد.

 سازمان عفو بین الملل درخصوص اجرای احکام اعدام صادره از دادگاه های عربستان علیه 12 نفر از شهروندان شیعه این کشور به اتهام واهی آنچه جاسوسی برای ایران خوانده شده است، هشدار داد.

هبه مرایف مدیر بخش خاورمیانه و شمال آفریقای سازمان عفو بین المل گفت: خانواده های محکوم شدگان از انتقال آنها به ریاست دستگاه امنیت کشور وابسته به دربار پادشاهی سعودی احساس ترس و نگرانی می کنند.

وی افزود: این تحول و کمبود اطلاعات و فضای محرمانه مربوط به اقدامات قضایی همه و همه از اجرای قریب الوقوع حکم اعدام این افراد حکایت دارد.

مرایف گفت: احکام اعدام این 12 نفر بعد از اجرای یک محاکمه گروهی ناعادلانه صادر شده است.

سازمان عفو بین الملل از مسئولان سعودی خواسته است تا این احکام را فوری لغو و عملیات اعدام را به طور رسمی متوقف کند.

این سازمان وضعیت 34 شهروند شیعه عربستانی از جمله چهار کودک و نوجوان را که در انتظار اعدام به خطر فعالیت هایی که مسئولان سعودی به زعم خود آن را خطرناک برای امنیت ملی عربستان خوانده اند، مستند سازی کرده است.

در آغاز سال 2016 میلادی مسئولان سعودی ده ها نفر از جمله آیت الله شیخ نمر باقر النمر رهبر شیعیان عربستان را اعدام کردند که موجی از اعتراضات و محکومیت های گسترده را در سطح داخلی و خارجی عربستان به همراه داشت.

رژیم سعودی در سال های اخیر برای مقابله با خواسته های مشروع و قانونی شیعیان عربستان از جمله رفع تبعیض و برقراری عدالت و حق آزادی بیان دست به بازداشت، پرونده سازی و صدور احکام سیاسی اعدام و زندان برای رهبران و فعالان شیعه زده است.

 


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 17 آبان 1397برچسب:, توسط smsreson

اثر شگفت انگیز قهوه بر پارکینسون و آلزایمر

 

 

 

 

نتایج یک بررسی جدید نشان می‌دهد، مصرف روزانه یک فنجان قهوه تلخ در صبح، می‌تواند خطر بروز پارکینسون و آلزایمر را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

به گزارش دیلی‌میل، نتایج یک بررسی جدید نشان می‌دهد، مصرف روزانه یک فنجان قهوه تلخ در صبح، می‌تواند خطر بروز پارکینسون و آلزایمر را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. 

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، این پژوهش که در کانادا صورت گرفته تأیید می‌کند، کافئین موجود در قهوه می‌تواند به کاهش ریسک بروز بیماری پارکینسون  و آلزایمر کمک کند. 

پارکینسون، همان لرزش در وضعیت استراحت است که شیوع آن بیشتر در سنین پیری است اما در جوانان هم دیده می‌شود؛ شیوع آن در تمام مناطق دنیا یکسان است یعنی درصد شیوع بیماری با تغییر در منطقه خیلی فرق نمی‌کند.

به طور کلی این بیماری بر اثر از بین رفتن سلول‌های ترشح کننده ماده‌ای به نام دوپامین که یک انتقال دهنده عصبی است رخ می‌دهد.

بعد از آلزایمر، پارکینسون شایع‌ترین بیماری مخرب اعصاب به حساب می‌آید؛ پارکینسون بیماری مزمن و پیشرونده‌ای است که در آن سلول‌های ترشح‌کننده دوپامین در جسم سیاه در مغز می‌میرند و در فقدان دوپامین حرکات بدن نامنظم می‌شود.

نتایج تازه‌ترین بررسی‌ها نشان داده است، بیماری پارکینسون تا 7 سال آینده، یک پنجم رشد می‌کند و تا سال 2040، موارد ابتلا به آن با 2 برابر افزایش رو به رو خواهد بود.

وبور، محقق ارشد این مطالعه از دانشگاه کانادا می‌گوید: بررسی‌های متعدد نشان داده است، مواد شیمیایی تشکیل دهنده قهوه برای حفظ قدرت شناختی مغز مفید است.

در سال 2006 میلادی 26 میلیون و ششصد هزار نفر در جهان به بیماری آلزایمر مبتلا بودند و پیش‌بینی می‌شود که در سال 2050 میلادی از هر 85 نفر یک مبتلا به آلزایمر وجود داشته باشد. 

پنج درصد از جمعیت 65 ساله و بالاتر به بیماری آلزایمر متوسط تا شدید مبتلا هستند و این در حالیست که 10 تا 15 درصد سالمندان در همین گروه سنی از بیماری آلزایمر خفیف رنج می‌برند.

 


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 16 آبان 1397برچسب:, توسط smsreson

سايه شهاب ايراني بر آسمان حيفا و تل‌آويو

 

رژيم صهيونيستي در سرزمين هاي اشغالي بالغ بر 10 پايگاه هوايي مهم دارد. "تل نوف" ، "حتزار"، "حاتزوريم" و "بن گوريون" از جمله پايگاه هاي هوايي راهبردي ارتش اسرائيل در سرزمين هاي اشغالي است که با توجه به برد موشک بالستيک شهاب، در صورت هرگونه اشتباهي اين پايگاه ها با اين موشک ها نابود خواهد شد.

قدرت موشکي ايران اکنون يکي از دستاورد‌هاي بزرگ جمهوري اسلامي در عرصه فناوي‌هاي نظامي و قدرت دفاعي کشور است که نقطه شروع اين پيشرفت را مي‌توان دوران جنگ تحميلي و محاصره همه جانبه در آن زمان توسط ساير کشور‌ها دانست. امروز با تکيه بر توانمندي داخلي و استفاده حداکثري از ظرفيت‌هاي موجود در فواصل زماني کوتاه، موشک‌هاي جديد و مدرني توسط نيرو‌هاي مسلح کشور رونمايي مي‌شود که با معرفي هرکدام از آن‌ها دشمنان از پيشرفت ايران در عرصه دفاعي عصباني‌تر شده و توانايي جمهوري اسلامي در عرصه دفاعي نمايان‌تر مي‌شود.

خانواده «شهاب» را بايد نامدارترين نسل موشک‌هاي ايراني دانست که در 3 رده شهاب 1، 2 و 3 توليد شده است.  اين موشک‌ها که در انواع ميان‌برد و دوربرد ساخته شده‌اند، مي‌توانند به راحتي مواضع دشمنان احتمالي در منطقه را مورد هدف قرار دهند. خانواده موشک شهاب از سال 81 تاکنون به طور رسمي ساخته مي‌شود. اين موشک يک موشک ميان برد بالستيک است که در ابتداي آزمايش‌ها، 1300 کيلومتر برد داشت، اما با تلاش مهندسان ايراني بهينه شد و برد آن به 2100 کيلومتر رسيد. آزمايش‌هاي اين موشک از سال 1377 تا 1382 ادامه داشت و سرانجام در تيرماه سال 1382 رسماً به آمار موشک‌هاي ايراني افزوده شد. اين موشک از سوخت مايع براي تهيه نيروي پيشران استفاده مي‌کند. اين موشک براي نخستين بار در ميدان آزادي و در هفته دفاع مقدس به نمايش همگان در آمد. 

 پس از آزمايش موشک شهاب 3 در سال 1377 و اعلام مشخصات آن از جمله بُرد، نگاه دشمنان به توانايي موشکي ايران تغيير کرد، زيرا ارائه نمونه‌هاي جديدتر از خانواده موشک هاي شهاب نشان دهنده رسيدن ايران به سطوح بالاي فناوري موشکي بود که نويد محصولات مرگبارتري را در آينده مي‌داد و اين موضوع ترس دشمنان را چندين برابر مي کرد. وزن موشک شهاب 3، 16 تن و قطر آن 1?3 متر و طول اين موشک در حدود 16متر مي‌باشد. وزن خشک اين موشک 2180کيلوگرم است و قادر به حمل يک کلاهک 760 تا 1000 کيلوگرمي مي‌باشد. اين موشک ها 17 متر طول دارند و قادر هستند کلاهکي به وزن هِزار کيلوگرم را تا مسافت 1300 تا 1500 کيلومتر حمل کنند.

در نمونه جديد شهاب، برد اين موشک به 2200 کيلومتر افزايش و خطاي هدف‌گيري که در نسل قبلي نسبت به برد آن 8 در ده‌هزار بوده، در نسل جديد، به 2 در ده‌هزار کاهش يافته است. موتور موشک شهاب3، حدود 27هزار کيلوگرم نيروي رانش توليد مي‌کند که براي طي مسافت دو هزار کيلومتر کافي است. راهکار افزايش برد موشک نيز استفاده از کلاهک‌هاي کم وزن‌تر است و به همين دليل، وزن کلاهک‌هاي از 760 تا هزار و 200 کيلوگرم متفاوت است. يکي از نکات جالب توجه موشک شهاب، دقت هدف‌يابي و رهگيري است که با کم ترين ميزان خطا، هدف را منهدم مي‌کند.

ارتش رژيم صهيونيستي در سرزمين هاي اشغالي بالغ بر 10 پايگاه هوايي مهم دارد. "تل نوف" ، "حتزار"، "حاتزوريم" و "بن گوريون" از جمله پايگاه هاي هوايي راهبردي ارتش اسرائيل در سرزمين هاي اشغالي است که با توجه به برد موشک بالستيک شهاب، در صورت هرگونه اشتباهي اين پايگاه ها با اين موشک ها نابود خواهد شد. 

نکته جالب توجه خانواده شهاب سيستم اختصاصيِ ناوبري آنها است که موجب شده غربي ها ادعا کنند ايران اين موشک‌ها را از کشور‌هاي ديگر تهيه کرده است؛ اما اين سيستم ناوبري و الکترونيکي خانواده شهاب توسط متخصصان ايراني تهيه شده و جاي هيچ بحثي را باقي نگذاشته است. اين سيستم علاوه بر آن که قدرت شناسايي و اصابت به اهداف را به گونه‌اي بسيار دقيق در اختيار ايران قرار داده، مکانيزمي دارد که موشک در صورت خروج از مسير تعيين شده نيز مي‌تواند آن را تصحيح کرده و به مسير بازگشته و درصد اطمينان از برخورد را به نحو چشمگيري افزايش دهد.

نکته ديگر در خصوص بهينه سازي استفاده از موشک‌هاي شهاب، تغيير زاويه شارژ موشک شهاب است که از اين پس با زاويه صفر با سطح افق مورد استفاده قرار مي‌گيرد. اين تغيير موجب مي‌شود تا فواصل آماده سازي شليک موشک‌ها کم تر شده و قدرت متحرک سازي شليک‌ها افزايش يابد تا شليک‌هايي نامحدود در زمان‌هاي کوتاه را شاهد باشيم.

پايگاه تحليلي «بيزينس‌اينسايدر» در گزارشي به نقل از کارشناسان نظامي خود در خصوص توانمندي موشکي ايران مي‌نويسد که ايران هم‌اکنون بزرگترين نيروي موشکي راهبردي در خاورميانه را در اختيار دارد و آزمايش‎هاي مختلف سال‎هاي اخيرنشان مي‌دهد که ايران در حال حاضر موشک‎هاي بالستيک کوتاه‌برد، ميان‌برد وهمچنين موشک‎هاي کروز و راکت هاي بردِ بلند را در خاک خود توليد مي‌کند.

 
اين گزارش در ادامه مي‌افزايد: ايران هزاران موشک با سوخت مايع از نوع شهاب 1 با برد 300 کيلومتر، شهاب 2 با برد 500 کيلومتر، قائم با برد 500 تا 800 کيلومتر، شهاب 3 با برد 1000 تا 2200 کيلومتر، و موشک قادر با برد 1500 تا 2000 کيلومتر در اختيار دارد. برد اين موشک‎ها به حدي است که مي‌توانند پايگاه‌هاي نظامي آمريکا در همه خليج فارس را با دقت بالا هدف قرار دهند،همچنين تمام خاک رژيم اشغالگر قدس در تيررس موشک‎هاي شهاب 3 و قادر قرار دارد و "اين يعني اولين اشتباه رژيم صهيونيستي مي تواند آخرين اشتباه آنها باشد".

 

پس از آزمايش موفقيت‌آميز موشک‎هاي بالستيک ايران، «الجزيره» در گزارشي تحت عنوان «قدرت موشکي ايران» ضمن اشاره به اينکه موشک‎هاي بالستيک در خصوص نشانه‌گيري اهداف دوربرد و قدرت تخريبي نسبت به موشک‎هاي کروز يا جنگنده‌هاي سنتي مزاياي نظامي بالايي دارند،نوشت که سرعت بالاي موشک‎هاي بالستيک قدرت تخريبي اين سلاح نظامي را بالا مي‌برد و همچنين رهگيري اين نوع موشک به شدت سخت است، حتي سامانه موشکي دفاعي بالستيک بسيار پيشرفته «آمريکن پاتريوتPAC-3» قادر به رهگيري آن نيست.

کشور ما طي سال‌هاي اخير توانسته‌  است طيف‌ متنوعي از موشک‌هاي بالستيک با ويژگي‌هاي متفاوت براي مقابله با انواع تهديدات را طراحي و توليد کند که به همين سبب به يکي از قدرت‌هاي موشکي جهان و منطقه غرب آسيا تبديل شده است. توانمندي نظامي و دفاعي کشور، بدون شک يکي از مهم ‏ترين محورهاي راهبرد نظامي جمهوري اسلامي ايران براي مقابله با تهديدات است. همينطور بر اساس مولفه‌هاي قدرت، توان موشکي به عنوان يکي از مهمترين عامل بازدارنده تهاجم نظامي قرار دارد که کشور ما به خوبي از آن برخوردار است.

 


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 15 آبان 1397برچسب:, توسط smsreson

سايه شهاب ايراني بر آسمان حيفا و تل‌آويو

 

رژيم صهيونيستي در سرزمين هاي اشغالي بالغ بر 10 پايگاه هوايي مهم دارد. "تل نوف" ، "حتزار"، "حاتزوريم" و "بن گوريون" از جمله پايگاه هاي هوايي راهبردي ارتش اسرائيل در سرزمين هاي اشغالي است که با توجه به برد موشک بالستيک شهاب، در صورت هرگونه اشتباهي اين پايگاه ها با اين موشک ها نابود خواهد شد.

قدرت موشکي ايران اکنون يکي از دستاورد‌هاي بزرگ جمهوري اسلامي در عرصه فناوي‌هاي نظامي و قدرت دفاعي کشور است که نقطه شروع اين پيشرفت را مي‌توان دوران جنگ تحميلي و محاصره همه جانبه در آن زمان توسط ساير کشور‌ها دانست. امروز با تکيه بر توانمندي داخلي و استفاده حداکثري از ظرفيت‌هاي موجود در فواصل زماني کوتاه، موشک‌هاي جديد و مدرني توسط نيرو‌هاي مسلح کشور رونمايي مي‌شود که با معرفي هرکدام از آن‌ها دشمنان از پيشرفت ايران در عرصه دفاعي عصباني‌تر شده و توانايي جمهوري اسلامي در عرصه دفاعي نمايان‌تر مي‌شود.

خانواده «شهاب» را بايد نامدارترين نسل موشک‌هاي ايراني دانست که در 3 رده شهاب 1، 2 و 3 توليد شده است.  اين موشک‌ها که در انواع ميان‌برد و دوربرد ساخته شده‌اند، مي‌توانند به راحتي مواضع دشمنان احتمالي در منطقه را مورد هدف قرار دهند. خانواده موشک شهاب از سال 81 تاکنون به طور رسمي ساخته مي‌شود. اين موشک يک موشک ميان برد بالستيک است که در ابتداي آزمايش‌ها، 1300 کيلومتر برد داشت، اما با تلاش مهندسان ايراني بهينه شد و برد آن به 2100 کيلومتر رسيد. آزمايش‌هاي اين موشک از سال 1377 تا 1382 ادامه داشت و سرانجام در تيرماه سال 1382 رسماً به آمار موشک‌هاي ايراني افزوده شد. اين موشک از سوخت مايع براي تهيه نيروي پيشران استفاده مي‌کند. اين موشک براي نخستين بار در ميدان آزادي و در هفته دفاع مقدس به نمايش همگان در آمد. 

 پس از آزمايش موشک شهاب 3 در سال 1377 و اعلام مشخصات آن از جمله بُرد، نگاه دشمنان به توانايي موشکي ايران تغيير کرد، زيرا ارائه نمونه‌هاي جديدتر از خانواده موشک هاي شهاب نشان دهنده رسيدن ايران به سطوح بالاي فناوري موشکي بود که نويد محصولات مرگبارتري را در آينده مي‌داد و اين موضوع ترس دشمنان را چندين برابر مي کرد. وزن موشک شهاب 3، 16 تن و قطر آن 1?3 متر و طول اين موشک در حدود 16متر مي‌باشد. وزن خشک اين موشک 2180کيلوگرم است و قادر به حمل يک کلاهک 760 تا 1000 کيلوگرمي مي‌باشد. اين موشک ها 17 متر طول دارند و قادر هستند کلاهکي به وزن هِزار کيلوگرم را تا مسافت 1300 تا 1500 کيلومتر حمل کنند.

در نمونه جديد شهاب، برد اين موشک به 2200 کيلومتر افزايش و خطاي هدف‌گيري که در نسل قبلي نسبت به برد آن 8 در ده‌هزار بوده، در نسل جديد، به 2 در ده‌هزار کاهش يافته است. موتور موشک شهاب3، حدود 27هزار کيلوگرم نيروي رانش توليد مي‌کند که براي طي مسافت دو هزار کيلومتر کافي است. راهکار افزايش برد موشک نيز استفاده از کلاهک‌هاي کم وزن‌تر است و به همين دليل، وزن کلاهک‌هاي از 760 تا هزار و 200 کيلوگرم متفاوت است. يکي از نکات جالب توجه موشک شهاب، دقت هدف‌يابي و رهگيري است که با کم ترين ميزان خطا، هدف را منهدم مي‌کند.

ارتش رژيم صهيونيستي در سرزمين هاي اشغالي بالغ بر 10 پايگاه هوايي مهم دارد. "تل نوف" ، "حتزار"، "حاتزوريم" و "بن گوريون" از جمله پايگاه هاي هوايي راهبردي ارتش اسرائيل در سرزمين هاي اشغالي است که با توجه به برد موشک بالستيک شهاب، در صورت هرگونه اشتباهي اين پايگاه ها با اين موشک ها نابود خواهد شد. 

نکته جالب توجه خانواده شهاب سيستم اختصاصيِ ناوبري آنها است که موجب شده غربي ها ادعا کنند ايران اين موشک‌ها را از کشور‌هاي ديگر تهيه کرده است؛ اما اين سيستم ناوبري و الکترونيکي خانواده شهاب توسط متخصصان ايراني تهيه شده و جاي هيچ بحثي را باقي نگذاشته است. اين سيستم علاوه بر آن که قدرت شناسايي و اصابت به اهداف را به گونه‌اي بسيار دقيق در اختيار ايران قرار داده، مکانيزمي دارد که موشک در صورت خروج از مسير تعيين شده نيز مي‌تواند آن را تصحيح کرده و به مسير بازگشته و درصد اطمينان از برخورد را به نحو چشمگيري افزايش دهد.

نکته ديگر در خصوص بهينه سازي استفاده از موشک‌هاي شهاب، تغيير زاويه شارژ موشک شهاب است که از اين پس با زاويه صفر با سطح افق مورد استفاده قرار مي‌گيرد. اين تغيير موجب مي‌شود تا فواصل آماده سازي شليک موشک‌ها کم تر شده و قدرت متحرک سازي شليک‌ها افزايش يابد تا شليک‌هايي نامحدود در زمان‌هاي کوتاه را شاهد باشيم.

پايگاه تحليلي «بيزينس‌اينسايدر» در گزارشي به نقل از کارشناسان نظامي خود در خصوص توانمندي موشکي ايران مي‌نويسد که ايران هم‌اکنون بزرگترين نيروي موشکي راهبردي در خاورميانه را در اختيار دارد و آزمايش‎هاي مختلف سال‎هاي اخيرنشان مي‌دهد که ايران در حال حاضر موشک‎هاي بالستيک کوتاه‌برد، ميان‌برد وهمچنين موشک‎هاي کروز و راکت هاي بردِ بلند را در خاک خود توليد مي‌کند.

 
اين گزارش در ادامه مي‌افزايد: ايران هزاران موشک با سوخت مايع از نوع شهاب 1 با برد 300 کيلومتر، شهاب 2 با برد 500 کيلومتر، قائم با برد 500 تا 800 کيلومتر، شهاب 3 با برد 1000 تا 2200 کيلومتر، و موشک قادر با برد 1500 تا 2000 کيلومتر در اختيار دارد. برد اين موشک‎ها به حدي است که مي‌توانند پايگاه‌هاي نظامي آمريکا در همه خليج فارس را با دقت بالا هدف قرار دهند،همچنين تمام خاک رژيم اشغالگر قدس در تيررس موشک‎هاي شهاب 3 و قادر قرار دارد و "اين يعني اولين اشتباه رژيم صهيونيستي مي تواند آخرين اشتباه آنها باشد".

 

پس از آزمايش موفقيت‌آميز موشک‎هاي بالستيک ايران، «الجزيره» در گزارشي تحت عنوان «قدرت موشکي ايران» ضمن اشاره به اينکه موشک‎هاي بالستيک در خصوص نشانه‌گيري اهداف دوربرد و قدرت تخريبي نسبت به موشک‎هاي کروز يا جنگنده‌هاي سنتي مزاياي نظامي بالايي دارند،نوشت که سرعت بالاي موشک‎هاي بالستيک قدرت تخريبي اين سلاح نظامي را بالا مي‌برد و همچنين رهگيري اين نوع موشک به شدت سخت است، حتي سامانه موشکي دفاعي بالستيک بسيار پيشرفته «آمريکن پاتريوتPAC-3» قادر به رهگيري آن نيست.

کشور ما طي سال‌هاي اخير توانسته‌  است طيف‌ متنوعي از موشک‌هاي بالستيک با ويژگي‌هاي متفاوت براي مقابله با انواع تهديدات را طراحي و توليد کند که به همين سبب به يکي از قدرت‌هاي موشکي جهان و منطقه غرب آسيا تبديل شده است. توانمندي نظامي و دفاعي کشور، بدون شک يکي از مهم ‏ترين محورهاي راهبرد نظامي جمهوري اسلامي ايران براي مقابله با تهديدات است. همينطور بر اساس مولفه‌هاي قدرت، توان موشکي به عنوان يکي از مهمترين عامل بازدارنده تهاجم نظامي قرار دارد که کشور ما به خوبي از آن برخوردار است.

 


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 15 آبان 1397برچسب:, توسط smsreson

پنل اس ام اس ، پنل پیامک  حامی کالای ایرانی   

 

 

 

پنل پیامک شیراز و نمایندگی پیامک و پنل نمایندگی این افتخار را دارد که با ابزارکارتبلیغاتی

 ایرانی و نیروی کار متخصص و متعهد و با خدمات رسانی 24 ساعته واقعی کلیه خدمات،

تبلیغات پیامکی ، تبلیغات صوتی ، پیامک صوتی ، بازاریابی پیامکی و پیامرسون صوتی ،

اپراتور تبلیغات صوتی و نمایندگی پیامک صوتی ، پنل اس ام اس و نمایندگی پنل پیامک  ،

پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری و نامگذاری سال جدید با نام حمایت از کالای ایرانی  کلیه

خدمات ارائه شده با50 درصد تخفیف جهت ثبت سفارش وتعدادی از پکیج های سفارشی بدون

یک ریال پرداختی، به راحتی محصول وکالا و خود ونامتان را جهانی کنید .

 

پنل اس ام اس شیراز و پنل پیامک شیراز

 

تمامی دوستان ، صاحبان مشاغل ، شرکت ها ، موسسات ، بیمارستانها و....حتی ارگانهای نظامی  

میتوانند ازخدمات فوق بهره مند شوند.

باما تماس بگیرید. 07137325725

 

هر سال در نخستين لحظات سال نو، رهبر انقلاب در پيامي به عموم مردم ايران ضمن تبریک سال نو نام‌گذاري سال جديد را انجام میدهد که مسير حرکت يکساله‌ کشور را مشخص مي‌کنند. امسال نيز همانند سال هاي گذشته حضرت آيت الله خامنه اي در نخستين دقيقه هاي پس از تحويل سال نو با مردم سخن گفتند.

 رهبر معظم انقلاب سال 97 را سال  حمايت از کالاي ايراني نام‌گذاري کردند. ايشان در بخشي از سخنان خود يادآور شدند: مسئله‌ اصلي ما امسال هم مسئله اقتصاد و معيشت مردمي است. همه بايد تلاش کنند،همه بايد کار کنند و محور هم عبارت است از توليد ملّي  يعني اگر چنانچه توليد ملّي را همه تعقيب کنند ودنبال‌گيري کنند، بسياري از مشکلات اقتصادي، مشکلات معيشتيِ مردم  هم مسئله‌ ي اشتغال، هم مسئله‌ي سرمايه‌گذاري و بقيّه‌ي چيزها- حل خواهد شد. آسيب هاي اجتماعي به ميزان زيادي کاهش پيدا خواهد کرد.

رهبر معظم انقلاب در طول سال هاي گذشته که بارها حمایت از تولید داخلی و مصرف کالاي داخلي را مطرح کرده اند مورد تاکيد قرار داده اند.

برخي از مهم‌ترين دلايل مصرف کالاي داخلي بتشریح رهبر انقلاب :

*ايجاد استقلال اقتصادي و سياسي

*ايجاد کار و اشتغال

*افزايش ابتکارات توليدکنندگان

*افزايش ثروت ملي

*کاهش تورم وکنترل نقدينگی

 مورد اشاره قرار داد. براي ارتقاي اقتصاد ملي و رسيدن به پيشرفت همه جانبه ، گريزي از مصرف کالاي داخلي نداريم. از اين رو با حمايت از توليدکنندگان داخلي و کالاي ايراني چرخه اقتصاد کشور بر مدار پيشرفت قرار مي گيرد.

شرکت تک رایان سپهر خاورمیانه

 

 


ادامه مطلب


پشت پرده های  FATF  به زبان ساده

درباره نمایندگانی که حاضرند اطلاعات تمام تراکنش‌های مالی کشور را در اختیار شقی‌ترین دشمنان این ملت قرار دهند، ولی حاضر نیستند اطلاعات مربوط به نظر شخصی خود درباره هر طرح و لایحه مطرح شده در صحن مجلس را در اختیار موکلان خود قرار دهند، چه باید گفت؟

حسن رضایی طی یادداشتی ئدر روزنامه وطن امروز نوشت: کاسب زرنگ، از یک سوراخ 2 بار گزیده نمی‌شود، بلکه اگر کهنه‌کارتر باشد، یک بار هم گزیده نمی‌شود! وقتی پای منافع عمومی در میان باشد اما ظاهر قضیه کمی برعکس می‌شود. مثلا می‌توان سال 82 تا 84 با اروپایی‌ها کلی مذاکره کرد و تعلیق تمام فعالیت‌های هسته‌ای یک ملت را پذیرفت و بعد هم که اروپایی‌ها به هیچ عهدشان وفا نکردند دوباره پلمب تاسیسات هسته‌ای را با دست خود باز کرد. در کتاب خاطرات خود هم نوشت: «متأسفانه، در مقابل اگر نگوییم هیچ، ایران مابه‌ازای بسیار اندکی دریافت کرد و بارها اقدامات اعتمادساز خود را افزایش داد و تنها در عوض آن، با قول‌های انجام نشده و درخواست‌های بیشتر روبه‌رو شد!» وقتی قرار نباشد از جیب شخصی خرج کرد، باز می‌توان در سال 92 ساز دیگری زد و گفت:

 مذاکره با آمریکا راحت‌تر از مذاکره با اروپاست، چرا که اروپایی‌ها به دنبال آقا اجازه از آمریکا هستند.

آمریکایی‌ها کدخدای ده هستند، با کدخدا بستن راحت‌تر است!!
بعد هم که شخص کدخدا زیر میز زد، باز به سال 82 بازگشت و مدعی شد: «برجام را می‌توان با اروپا ادامه داد!» در این نوع معامله، به نظر شما گام بعدی چیست؟ اگر از فرمول ابتدای این نوشته پیروی کنیم، گام بعدی باید اعتماد نکردن به اروپا باشد، به خصوص اینکه تیم مذاکره‌کننده فعلی همان تیم سال 82 است و مثلا در این مساله کهنه‌کار هم محسوب می‌شوند! متاسفانه اما وقتی پای منافع عمومی در میان باشد باز هم ظاهرا قضیه برعکس می‌شود، لذا کاسبان موردنظر باز هم به دنبال تکرار همان اشتباهات سال 82 می‌روند. که چه شود؟! که بتوانیم اعتماد اروپا را مجدد جلب کنیم. حالا راه‌حل چیست؟ اروپایی‌ها می‌گویند به مقررات FATF تمکین کنید تا ما مطمئن شویم شما از تروریست‌ها حمایت نمی‌کنید. - جان؟! ما از تروریست‌ها حمایت می‌کنیم؟ اعضای کومله و الاحواز که در اروپا ول می‌چرخند! منافقین هم که تمام کنفرانس‌های‌شان در دل پاریس برگزار می‌شود.
- نه! آنها که قبول نیست؛ دنیا درباره حمایت شما از تروریست‌ها نگران است نه حمایت اروپا و کدخدایش! –

عجب؟! حالا تروریست‌های مورد حمایت ما کی هستند؟ -تمام افراد و نهادهایی که طبق قطعنامه 2231 (برجام) هنوز در لیست تحریم‌ها باقی مانده‌اند.- می‌شود نام ببرید؟ -بله! مثلا همین:

 وزارت اطلاعات، وزارت دفاع، وزارت ارشاد، سپاه و خلاصه، 224 شخص، سازمان، شرکت، دانشگاه، بانک و... . - وای خدای من، ما کنار چقدر تروریست زندگی می‌کردیم و خبر نداشتیم! ممنون که نگران ما هستید!

 حالا سوال این است که اگر ایران با همین دست‌فرمان بخواهد FATF را بپذیرد، به انجام چه اقداماتی موظف خواهد شد؟ پاسخ ساده است: ایران موظف است از دادن هر نوع خدمات بانکی (ارزی) به این نهادها امتناع کند و به FATF اطمینان دهد که ارز وارد شده به کشور را در اختیار این سازمان‌ها و افراد قرار ندهد.
اگر FATF اطمینان حاصل کند که ایران از تعهدات خود در این زمینه تخلف کرده است، کشورهای اروپایی خود را برای همراهی با تحریم‌های آمریکا و وضع تحریم‌های جدید ضد ایران محق خواهند دانست. حالا رئیس FATF کیست؟! دستیار وزیر خزانه‌داری آمریکا و از چهره‌های نزدیک به ترامپ و نتانیاهو! منطق حامیان این طرح خیانت‌بار در داخل چیست؟ 1-دفاع از شفافیت 2-تسهیل ارتباطات بانکی. حامیان FATF معتقدند رفتن زیر بار این تعهد، قیمت دلار را هم پایین خواهد آورد. حالا چرا این ادعاها کذب است؟ بگذارید اول از دومی شروع کنیم! واقعیت این است که ترس بانک‌ها از مساله تحریم، خیلی بیشتر از مساله پولشویی و تامین مالی تروریسم است، به طوری که می‌توان گفت چنانچه روشن شود یک بانک تحریم‌های آمریکا را در هر زمینه‌ای نقض کرده است،

زیان بسیار بیشتری از نقض مقررات پولشویی متحمل خواهد شد.
بر همین اساس، بانک‌ها در دوره زمانی سال‌های 2009 تا 2015، حدود 42 میلیارد دلار بابت مسائل تحریمی جریمه شده‌اند ولی برای موضوع مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم، بسیار کمتر از این مقدار جریمه شده‌اند، لذا ما حتی اگر تروریست بودن آن 224 نهاد و فرد ایرانی را هم بپذیریم تا شاید-تاکید می‌کنم، شاید!- روزی از لیست سیاه FATF خارج شویم، چون موانع تحریمی همچنان پابرجاست، هیچ تفاوتی در روابط بانکی ما با دنیا ایجاد نخواهد شد. اما مطلب دوم و ادعای شفافیت. مهم‌ترین حامیان FATF در مجلس، در حالی سنگ شفافیت را برای دفاع از این معاهده خیانت‌بار بر سینه می‌کوبند که خود از مهم‌ترین مخالفان طرح شفافیت آرای نمایندگان مجلس بوده و هستند. علی مطهری، نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی که همواره از شجاعت و حریت نمایندگان می‌گوید، در همین زمینه طی یادداشتی به دلایل خود برای مخالفت با شفافیت آرای نمایندگان در صحن مجلس اشاره کرده است.


مطهری می‌نویسد: «من با شفافیت حضور و غیاب‌ها و سفرهای نمایندگان و مانند اینها موافقم اما با شفافیت آرای آنها موافق نیستم، زیرا جامعه امروز ما هنوز رشد لازم را در این زمینه پیدا نکرده است. اگر آرای نمایندگان به طرح‌ها و لوایح اعلام عمومی شود، نماینده در حوزه انتخابیه خود مورد آزار و اذیت گروه‌های فشار قرار می‌گیرد یا به موجب نظارت استصوابی حق او در انتخابات بعدی ضایع می‌شود. به همین جهت ممکن است محذور واقع شود و رای واقعی خود را اعمال نکند، در حالی که نماینده باید در ابراز رای خود آزاد باشد، لذا اینجانب این طرح را امضا نکردم و به فوریت آن هم رای ندادم». فاطمه ذوالقدر، دیگر نماینده اصلاح‌طلب مجلس نیز در همین زمینه می‌گوید: جزو موافقان این طرح بودم و امضا هم کردم اما مخالف افشای اسرار نمایندگان هستم؛ نباید این‌طور باشد که رای دادن درباره مطلبی بعدها به اهرم فشاری تبدیل شود. یک نماینده باید آزادانه عمل کند و به وظایف خود بپردازد اما این طور نباشد که بعد از رای دادن به موضوعی، برایش دردسر ایجاد و اسرارش فاش شود.
به نظر می‌رسد مساله باز هم همان تفاوت جیب شخصی و جیب مردم است. براستی درباره نمایندگانی که حاضرند اطلاعات تمام تراکنش‌های مالی کشور را در اختیار شقی‌ترین دشمنان این ملت قرار دهند، ولی حاضر نیستند اطلاعات مربوط به نظر شخصی خود درباره هر طرح و لایحه مطرح شده در صحن مجلس را در اختیار موکلان خود قرار دهند، چه باید گفت؟! به نظر شما اینها نماینده‌اند یا کاسبانی که دست‌شان تنها در جیب مردم و منافع ملی است؟!

 

 


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 13 آبان 1397برچسب:, توسط smsreson

پنل اس ام اس شیراز و حمید هیراد

خطوط اختصاصی

 

 

 

 

 

حمید حسین زاده که به نام حمید هیراد شناخته میشود،این خواننده محبوب متولد اول

 بهمن1370درتهران است که اصالتی از چابکسر گیلان وشمالی دارد.

حمید مدرک کارشناسی در رشته تاسیسات صنعتی را دارد. او از سنین نوجوانی به موسیقی و خوانندگی

علاقه مند بوده است و علاوه بر خوانندگی به یادگیری انواع ساز مثل پیانو، گیتار و انواع آلات موسیقی

مشغول بوده است که اکنون بر آنها تسلط دارد وهم مینوازد.

حمید هیراد مجرد است،او در سن ۲۱ سالگی یکبار عاشق شد ومدتی را باعشق ایام میگذرانید, ولی دست

تقدیر این دو را از هم جدا کرد و دختر مورد علاقه ایشان دار فانی را وداع گفته و فوت کرد.

 

*پنل پیامک * پنل اس ام اس * نمایندگی پنل پیامک*

 

اولین آهنگ حمید هیراد

 

اولین آهنگ حمید هیراد با گروه پازل بند در کنار آرین بهاری و علی رهبری در ۱۵ اسفند ۹۵ با نام بی تاب

منتشر شد که استقبال خوبی از آن شد. اردیبهشت ۹۶ اولین آهنگ وی بنام مستم کن به بازار آمد ، شهرت

حمید در تیر ماه ۹۶ با آهنگ دلارام گروه پازل بند و سپس با معشوق به اوج خود رسید.

 

*نمایندگی پنل صوتی * پنل پیامک شیراز * پنل نمایندگی*

 

 

 وی سابقه چندین سال خوانندگی دارد و در سبک منحصر بفرد خود با آهنگ ها و فضای تلفیقی سنتی

 

 عرفانی و موسیقی شاد توانسته طرفداران خواسته خود را پیدا نماید.

 

حمید هیراد به غیر از خوانندگی در آهنگسازی وشعر وترانه سراییفعالیت دارد و کار آهنگسازی و تنظیم آن

 

هم انجام میدهد بیشتر آهنگسازی های آهنگ هایش را خودش انجام داده است.

 

نوع آواز حمید هیرادیادآور موسیقی تلفیقی پاپ-سنتی این روزها است. سازتخصصی حمید هیراد سه تار

 

است.

 

*پنل اس ام اس صوتی * اپراتور پیامک صوتی * نمایندگی پنل پیامک صوتی *

 

 

معنی هیراد

 

هیراد نامی پسرانه است که ریشه فارسی دارد و به معنی خوش خنده و خوش رو است که چهره ای

خوشحال و شاد دارد.

حمید هیراد به شدت ساکت و سر به زیر است و تا بحال هیچ گفتگوی مستقلی نداشته است وگفته است

دوست ندارد وارد حاشیه شود.

حمید هیراد بر خلاف دوری از حاشیه و سکوت و آرامش خاص خود، در کار هنری پرانرژی و با هیجان است.

مهم‌ترین خصوصیت آهنگ‌ های حمید هیراد را می‌توان اشعار آن دانست. اشعار مورد انتخاب حمید هیراد

اکثرا دارای فضای یکسان هستند.

 

شرکت تک رایان سپهر خاورمیانه

 

 

 

 


ادامه مطلب


از طرف پنل اس ام اس شیراز ، پنل پیامک ، نمایندگی پنل پیامک شیراز، لحظات خوشی را برایتان آرزومندیم.

 

پنل اس ام اس

جواب های بروزرسانی شده  بازی جذاب و پرطرفدار آمیرزا از طرف    smsreson.info

۱سگ، سنگ
۲زن، گز، زنگ
۳آش، آتش
۴کاخ، خاک
۵هوا، آهو
۶پتو، توپ
۷ری، شر، ریش، شیر
۸فک، شک، کش، کف، کفش، کشف
۹رخ، سر، رس، خر، سرخ، خرس
۱۰بد، آب، باد، ادب، ابد
۱۱دکل، کلید
۱۲دیس، سفید
۱۳حفظ، حفاظ، حافظ
۱۴پری، پیر، پنیر
۱۵شنا، آشنا
۱۶میل، لیمو
۱۷یاس، سایه، سیاه
۱۸باز، بازی، زیبا
۱۹آدم، دما، دام، مداد
۲۰بنا، تاب، نبات
۲۱رنج، برج، برنج
۲۲مشک، شکم، تشک، تمشک
۲۳رمز، رزم، مرز، ترمز
۲۴ریل، یار، ریال
۲۵کلم، ملک، ملکه، کلمه
۲۶پاک، پتک، پاکت
۲۷هنر، رهن، قرن، نهر، نقره
۲۸شال، بال، بلا، بالش
۲۹آهک، کوه، کاه، کاوه، کاهو
۳۰میخ، خیر، مریخ، خمیر
۳۱تاس، مات، ستم، ماست، تماس
۳۲توپ، سوپ، پتو، سوت، پوست
۳۳آهن، نگاه، گناه، آهنگ
۳۴رود، دور، گود، گرد، گور، گردو
۳۵آتش، شتر، ترش، رشت، تار، ارتش، تراش
۳۶سال، سیل، گیلاس
۳۷شاه، شنا، شانه، شاهین
۳۸وان، نفس، فانوس
۳۹زین، بیل، لیز، زنبیل
۴۰دست، دشت، تشک، شکست، دستکش
۴۱دین، دنیا، امید، دامن، میدان
۴۲بام، ماه، بیمه، ماهی، بامیه
۴۳بیل، بال، بلا، گلاب، گلابی
۴۴سیم، اسم، نسیم، سینما، سیمان
۴۵ساز، گاز، ارز، راز، گرز، گراز، زاگرس
۴۶سنت، سیب، بیست، تنیس، بستنی
۴۷گلو، هلو، لوله، گلوله
۴۸ریز، شیر، ریش، شیار، شیراز
۴۹کوه، هوش، کشو، شکوه، کاوه، کاهو، هواکش
۵۰کلم، میل، سیم، ملک، سیل، کلسیم
۵۱بنا، آبان، انبر، انار، باران، انبار
۵۲راه، ابر، بره، ابرو، بهار، روباه
۵۳کار، تار، ترک، کتان، کنار، کارت، تانک، تانکر
۵۴بوس، سکو، اسب، سبک، باک، واکس، کاسب، کابوس
۵۵آلو، لبو، ویلا، لوبیا
۵۶ریل، لیف، تیر، فیل، رتیل، لیتر، فیلتر
۵۷آجر، برج، باج، ابرو، جواب، جارو، جوراب
۵۸تاس، اسکی، ساکت، تاکسی، اسکیت
۵۹تره، هرات، تنها، تهران، ترانه
۶۰آخر، خطا، خار، خطر، خاطره
۶۱اسب، سیب، آسیا، آسیب، آسیاب
۶۲تیز، زیپ، پیاز، پیتزا
۶۳شور، خوش، رخش، گور، گوش، خرگوش
۶۴وان، آلو، ویلا، وانیل، لیوان
۶۵سرب، برس، سبز، ساز، بارز، سراب، سرباز، بازرس
۶۶بره، خبر، خزر، خبره، برزخ، خربزه
۶۷سکو، سرو، عکس، کور، عروس، عروسک
۶۸تیر، تاب، ترب، تبر، ربات، تایر، باتری
۶۹کشو، کال، شال، لواش، لواشک
۷۰پری، پسر، سپر، پیر، سیر، ساری، اسیر، پاریس
۷۱سطل، طلا، سال، سالن، سلطان
۷۲بارز، آزار، ابزار، بازار
۷۳خیر، آخر، خار، خبر، خیار، خراب، بخار، بخاری
۷۴هوش، آشوب، شهاب، باهوش
۷۵بدن، بند، نبرد، برده، رنده، نرده، بندر، برنده
۷۶خنگ، رنگ، چرخ، چنگ، خرچنگ
۷۷آجر، جان، جاری، نجار، ناجی، ارنج، انجیر
۷۸نصب، بنا، بانو، صابون
۷۹شال، شور، شورا، واشر، لواش، شلوار
۸۰هند، دین، دنیا، آینه، دهان، دانه، آینده، ناهید
۸۱گرد، کند، رنگ، درک، گردن، کرگدن
۸۲سکه، کال، لکه، کلاس، کلاه، هلاک، کاسه، اسکله
۸۳بچه، چرب، چتر، تبر، ترب، تره، تربچه
۸۴دفن، سند، نفس، داس، فساد، اسفند
۸۵شام، شنا، ماش، منشی، ماشین، نمایش
۸۶لگن، گلو، لنگ، گاو، الگو، انگل، واگن، النگو
۸۷نور، سوت، ترس، تور، ستون، تونس، تنور، سنتور
۸۸نمد، چمن، نادم، دامن، چمدان
۸۹مال، اسم، سالم، سلام، اسلام، الماس
۹۰کود، کشو، کدو، دوش، دود، دودکش
۹۱برس، سرب، هراس، سراب، بهار، سهراب
۹۲شال، آتش، تشک، کال، کاشت، تلاش، شکلات
۹۳مهم، سمج، سهم، جسم، مجسمه
۹۴پاک، نیک، پیک، پیکان
۹۵کمر، مار، کرم، نرم، نمک، کار، کنار، کمان، رمان، کرمان
۹۶تاس، ترس، هراس، راست، هرات، ستاره
۹۷تور، اتو، روز، زور، آرزو، تراز، وزارت، ترازو
۹۸باک، رکاب، کبیر، کاری، باریک
۹۹نور، روان، بانو، ابرو، انبر، نوار، بوران، روبان
۱۰۰نشر، رنج، شرط، جشن، شطرنج
۱۰۱چاه، چاپ، پره، چهار، چاره، پارچ، پارچه
۱۰۲لبو، وام، بام، مبل، بوم، مال، آلبوم
۱۰۳دور، رود، دلار، دارو، داور، اردو، لودر، دلاور
۱۰۴قله، لقب، قلب، قبله، قبیله
۱۰۵کور، سکو، نور، نوک، نوکر، کنسرو
۱۰۶قاب، قلب، لقب، قالب، قلاب، قالی، بقالی
۱۰۷دیو، دیر، داور، یاور، رویا، دریا، دارو، اردو، رادیو، دیوار
۱۰۸کنج، جنگ، جشن، گنج، گنجشک
۱۰۹رنج، جان، نجار، روان، نوار، جارو، جوان، جانور
۱۱۰دکه، درک، شهر، کره، شکر، شهرک، درشکه
۱۱۱گره، رنگ، سنگ، سرنگ، نرگس، سنگر، سرهنگ، گرسنه
۱۱۲سفت، سفر، راست، فرات، فارس، افسر، سفارت
۱۱۳نرم، سند، رسم، مرد، نمد، دسر، درس، سرد، سمندر
۱۱۴باج، زوج، بازو، جواب، جواز، بازجو
۱۱۵ریه، دیه، دیر، دایه، دریا، دهیار، دایره
۱۱۶گرم، مرگ، خرس، سرخ، مگس، رسم، خرمگس
۱۱۷جان، جنس، باج، سنجاب
۱۱۸کوه، کشو، هوش، کفش، کشف، شکوه، شکوفه
۱۱۹ترک، تیر، کتری، کبیر، برکت، تبریک، کبریت
۱۲۰حال، سلاح، ساحل، اسلحه
۱۲۱مزد، دامن، نماز، زمان، نادم، نامزد
۱۲۲زجر، زین، ریز، رنج، زنجیر
۱۲۳درد، خدا، داد، خرد، خرداد، رخداد
۱۲۴مشک، ماش، کرم، شکم، کمر، شام، شکر، شکار، مراکش
۱۲۵صفا، اصل، فال، فصل، فاصله
۱۲۶پیر، پری، زور، پرز، روز، زیپ، وزیر، پرویز، پیروز
۱۲۷لحن، لنز، نوح، وزن، زحل، حلزون
۱۲۸بشر، شتر، شهر، رشت، ترش، رشته، شهرت، شربت، بهشت، برشته
۱۲۹اتو، سوت، تور، سوار، راست، راسو، اورست، روستا
۱۳۰وزن، وام، موز، زانو، زمان، نماز، آزمون
۱۳۱متن، مات، توان، وانت، تومان، مانتو
۱۳۲موش، شهر، مهر، رشوه، شوره، شوهر، مشهور
۱۳۳گاو، گوی، واگن، گونی، یوگا، گونیا
۱۳۴نگاه، بانگ، گناه، آهنگ، انبه، بنگاه
۱۳۵شخم، شاخ، خشم، خام، اخم، موش، خوش، خاموش
۱۳۶درون، روان، نادر، نوار، دوران، اروند
۱۳۷سیل، سیب، لباس، آسیب، سبیل، ابلیس، سیلاب
۱۳۸باد، ادب، ابد، بام، آباد، بادام
۱۳۹رنگ، برگ، انبر، گران، بانگ، نگار، آبرنگ
۱۴۰صوت، وصیت، تصور، صورت، تصویر، صورتی
۱۴۱نرم، مرض، ضامن، رمان، رمضان
۱۴۲مات، ستم، تماس، ماست، مساحت، تمساح
۱۴۳بام، امیر، مربی، مربا، بیمار
۱۴۴موش، نوش، دوش، شنود، دشمن، دمنوش
۱۴۵دین، قند، نقد، دنیا، قنادی
۱۴۶کور، نوک، نوکر، کنار، کارون
۱۴۷گدا، لنگ، لگن، لگد، انگل، گلدان
۱۴۸ترک، ریه، کره، تیره، کتری، تکیه، ترکیه
۱۴۹وزن، زین، تیز، زینت، ونیز، زیتون
۱۵۰مار، مرد، رمان، نادر، نادم، مادر، مدار، دامن، درمان
۱۵۱تتو، تاب، توت، تابوت
۱۵۲رخت، خیر، تایر، خیار، تاخیر، تاریخ
۱۵۳سنگ، گیس، نگین، سنگین
۱۵۴رنج، نان، جان، آرنج، نجار، نارنج
۱۵۵عمو، نوع، مانع، عمان، معنا، معاون
۱۵۶شاخ، آذر، رخش، خراش، آذرخش
۱۵۷بغل، لغت، تیغ، بلیت، غیبت، تبلیغ
۱۵۸تیم، رحم، حرم، حرمت، رحمت، حریم، تحریم
۱۵۹یکتا، کاری، کتری، تایر، کارت، کتیرا، تاریک
۱۶۰سیر، سفر، ساری، سفیر، فارس، افسر، فارسی
۱۶۱رمق، مهر، قبر، قهر، رقم، برق، مقبره
۱۶۲کشو، کور، شکر، روکش، کشور، کوروش
۱۶۳سیم، رسم، مرسی، موسی، سمور، مسیر، موسیر
۱۶۴آوا، آوار، اهورا، آواره
۱۶۵چای، چال، خال، خالی، خیال، یخچال
۱۶۶درس، دیر، دسر، پدر، دیس، سرد، پسر، سپر، پردیس
۱۶۷نجف، نفس، جان، جنس، اسفنج
۱۶۸هود، دهل، هلو، هالو، لوده، آلوده
۱۶۹آتش، گشت، تنگ، نشت، شنا، انگشت
۱۷۰قله، قلم، ماه، مهال، لقمه، قلمه، مقاله، ملاقه
۱۷۱مروت، مترو، تورم، تومور، موتور
۱۷۲مرز، رزم، میز، رمز، امیر، مزار، میرزا
۱۷۳نقل، قله، ناله، لانه، نهال، نقاله
۱۷۴رسم، سرما، سوار، راسو، سمور، سماور
۱۷۵قوا، وقت، فوت، افق، تقوا، توقف، توافق
۱۷۶فنر، نفس، سفر، افسر، هراس، رفاه، فارس، سفره، فرانسه
۱۷۷ریه، پاره، آینه، پناه، پینه، پنیر، پیراهن
۱۷۸انار، ایران، ناهار، رایانه، یارانه
۱۷۹گود، سود، سنگ، دفن، سوگند، گوسفند
۱۸۰چین، چای، چادر، چنار، دریا، نادر، دنیا، دینار، دارچین
۱۸۱باک، نیک، کتاب، تانک، کتان، تنبک، بانک، بیات، نبات، کابینت
۱۸۲گنج، دنج، هند، جنگ، گنجه، نهنگ، گنده، جنگنده
۱۸۳نوش، نوه، موش، میوه، منشی، میهن، شیوه، شومینه
۱۸۴نوک، نیک، نمک، کمان، کمین، کامیون
۱۸۵قاب، قسم، ساق، ماسه، سهام، ساقه، سماق، مسابقه
۱۸۶مهر، اخم، خام، پاره، خرما، خمره، خامه، خمپاره
۱۸۷جان، نجف، نان، اسفنج، فنجان، فسنجان
۱۸۸کمد، نمک، کند، دکان، کمان، نادم، دامن، نمکدان
۱۸۹سوت، تورم، رستم، سرمه، سوره، مترو، همسر، سمور، تسمه، سورتمه
۱۹۰حنا، صبح، نصب، حبه، صحنه، انبه، صاحب، صبحانه
۱۹۱لیز، لبو، ویلا، زیبا، بازو، ویزا، لوزی، زالو، بازی، زابل، لوبیا، زولبیا
۱۹۲کاج، ساق، کنج، ساکن، جناق، سنجاق، سنجاقک
۱۹۳ساز، متن، مات، نماز، ماست، زمان، تماس، زمستان
۱۹۴تانک، کارت، کتان، تانکر، کنترل، کلانتر
۱۹۵توان، نوبت، وانت، نبات، بانو، آبان، توانا، اتوبان
۱۹۶پلک، پاک، پیک، پلاک، پلکان، پیکان، پلیکان
۱۹۷مبل، لبو، ویلا، بومی، لیمو، مایل، لوبیا، آلبوم، موبایل
۱۹۸سلام، سالم، سالن، نسیم، سینما، سیمان، سلمانی، سلیمان
۱۹۹جوش، جشن، دوش، شاد، دانش، جواد، جوان، جادو، وجدان، دانشجو
۲۰۰بوق، قول، قوا، قاب، قلب، لقب، قالب، قلاب، بالا، باقلوا
۲۰۱شمع، دعا، معنا، معاد، عمان، دانش، مانع، دشمن، معدن، دشنام، شمعدان
۲۰۲روز، زور، فوری، زیره، وزیر، روزه، فیروزه
۲۰۳چرم، چمن، چنار، مزار، ارزن، نماز، زمان، چمنزار
۲۰۴پدر، پند، نوه، درون، نرده، پوند، دوره، پودر، روده، رنده، پونه، پرده، وردنه، پرنده، پرونده
۲۰۵خام، ملخ، خال، اخم، مورخ، خرما، خاور، خرمالو
۲۰۶ریگ، دیگ، گرد، دبی، برگ، گدا، دبیر، گاری، دریا، گرداب، بیدار، بادگیر
۲۰۷زین، زیره، نسیه، نیزه، سینه، سرنیزه
۲۰۸رخش، دوش، دیو، خیر، خوش، خرد، رشید، شوخی، خرید، درویش، خورشید
۲۰۹کیش، شیب، کینه، شنبه، بشکه، بیشه، شبکه، یکشنبه
۲۱۰دست، سبد، بند، داس، بدن، تند، نبات، دبستان
۲۱۱لگن، لنگ، گاو، گلو، الگو، انگل، واگن، النگو، آنگولا
۲۱۲فوت، فال، فلوت، بافت، تاول، تابلو، فوتبال
۲۱۳چاه، نمک، چمن، مکه، نامه، چانه، چکمه، کمانچه
۲۱۴سوت، راسو، راست، سوار، استوا، اوستا، روستا، استوار
۲۱۵دشت، آتش، شته، تباه، شاهد، تابه، دهات، بهشت، شتاب، شهادت، بهداشت
۲۱۶گام، برگ، مرگ، گرم، بهار، گربه، گرما، مربا، بهرام، گرمابه
۲۱۷چکش، چای، کیش، کاچی، شاکی، شیار، شکار، شریک، کاشی، شکارچی
۲۱۸رمق، رقم، قرن، نقره، قرآن، نامه، قمار، مناره، منقار، قهرمان
۲۱۹ترد، ریل، ملت، تیم، دلیر، ملیت، مدیر، دیلم، رتیل، لیتر، تردمیل
۲۲۰جگر، گود، گاو، گدا، گرد، جادو، جارو، جواد، گردو، جادوگر
۲۲۱سفر، سود، دیس، سفیر، ردیف، فوری، سفید، سرود، یوسف، فرود، فردوسی
۲۲۲پیک، پلک، کلم، ملک، پلاک، کامل، کلام، لامپ، پیام، المپیک
۲۲۳نخل، خال، گناه، لانه، نگاه، آهنگ، خاله، انگل، نهال، خانه، گلخانه
۲۲۴چاپ، تپه، چاه، تنها، پناه، چانه، تپانچه
۲۲۵شهر، شوهر، ریشه، شیره، شوره، رشوه، شرور، شهریور
۲۲۶تیم، سطل، ملت، ملیت، لیست، طلسم، تسلیم، مستطیل
۲۲۷فنر، دیو، دفن، فوری، درون، فرود، نیرو، فرنی، ردیف، نوید، فردین، فریدون
۲۲۸ریگ، ریل، ریال، نگار، گاری، لنگر، گران، گلنار، گالری، گیلان، نارگیل
۲۲۹میز، زین، مسیر، مرسی، نسیم، زمین، سرزمین
۲۳۰غار، باغ، غرب، مرغ، غایب، غریب، غبار، مربی، امیر، مربا، بیمار، مرغابی
۲۳۱نگاه، گناه، بانگ، آهنگ، نهنگ، انبه، بنگاه، نگهبان
۲۳۲پتک، پلک، شال، تشک، پلاک، کاشت، تلاش، پاکت، شکلات، لاکپشت
۲۳۳هلو، دهل، هدف، فال، هالو، لوده، فولاد، آلوده، فالوده
۲۳۴نوید، دانه، دهان، دایه، دنیا، دیوان، آینده، ناهید، ادویه، دیوانه
۲۳۵میز، زین، یزد، مزد، امید، ایزد، زیاد، نیاز، زمین، یزدان، میدان، نامزدی
۲۳۶قیف، قیر، فرق، فقر، افق، فراق، فقیر، رفیق، آفریقا
۲۳۷شتر، رشت، نشت، گشت، تنگ، ترش، تراش، ناشر، ارتش، نگار، گران، انگشت، شناگر، انگشتر
۲۳۸نوش، بانو، انبه، شانه، آشوب، شنبه، شهاب، باهوش، نوشابه
۲۳۹پلو، پول، لپه، پله، هلو، لانه، نهال، پونه، پناه، هالو، پهلو، پهلوان
۲۴۰خیر، آوار، خاور، یاور، خیار، رویا، خاویار
۲۴۱برگ، گاز، ریگ، گرز، زیبا، گاری، بازی، بارز، بزرگ، گراز، بازیگر
۲۴۲گوش، کور، شورا، روکش، شکار، کشور، گوارش، کاوشگر
۲۴۳رنج، ناجی، آرنج، جاری، نجار، جنین، انجیر، نارنج، نارنجی
۲۴۴داس، دنج، جسم، جسد، سمج، جام، سجاد، جامد، سنجد، مسجد، دماسنج
۲۴۵اسیر، نسیم، مرسی، امیر، سرما، ساری، مسیر، سینما، سیمان، ریسمان، سمینار
۲۴۶گدا، گاز، زاهد، آگاه، آزاد، گدازه، آزاده، زادگاه
۲۴۷سوت، سکو، کوک، کتک، واکس، ساکت، سکوت، کاسکت، کاکتوس
۲۴۸پلو، چال، پوچ، پول، سوپ، چاپ، لوس، سوال، چپاول، چالوس، چاپلوس
۲۴۹زین، گاز، زنگ، نیاز، آگهی، گیاه، گزنه، نیزه، یگانه، گزینه، انگیزه
۲۵۰انار، آبان، انبر، انبار، نایاب، باران، ایران، انباری، بارانی
۲۵۱قاب، بالا، قالی، قالب، قلاب، قلابی، بقالی، باقالی
۲۵۲کره، تکه، کارت، هرات، ترکه، اراک، کاراته
۲۵۳رخش، شاخ، رخت، خشت، آخرت، تراش، ارتش، خراش، پرخاش، خارپشت
۲۵۴کور، کولر، شکار، روکش، شورا، کشور، لواش، شلوار، لواشک، شلوارک
۲۵۵دانا، دانه، زنده، آزاد، زاهد، دهان، آزاده، زاهدان، اندازه
۲۵۶باج، قاب، جناب، جناق، آبان، اجاق، نقاب، باجناق
۲۵۷پرز، زیپ، روز، پیش، زور، ورزش، پوزش، وزیر، پیروز، شیپور، پرویز، زیرپوش
۲۵۸گیس، گاری، ساری، اسیر، سیاه، سایه، گریه، گیره، گیاه، سیگار، سیاره، سیاهرگ
۲۵۹کاخ، کدو، کود، خدا، خاک، دکور، کارد، خاور، کادو، اردک، خوراک، خودکار
۲۶۰گوش، گشت، گاو، آشوب، شتاب، گوشت، آبگوشت
۲۶۱بند، دبی، بدن، نوید، نیرو، درون، بندر، دبیر، نبرد، بیرون، دوربین
۲۶۲سنگ، گسل، گیس، سالن، انگل، سنگال، گیلاس، گیلان، انگلیس
۲۶۳فنر، فیل، لیف، ریل، نیرو، فرنی، فوری، نیلوفر
۲۶۴وزن، گلو، لنز، زنگ، گوزن، گونه، لوزه، وزنه، گزنه، زنگوله
۲۶۵بشر، امشب، مربا، امیر، مربی، شیار، مباشر، بیمار، ابریشم
۲۶۶لکه، سکه، کاسه، کلاس، کلاه، هلاک، ساکن، سالن، نهال، لانه، اسکله، کهنسال
۲۶۷سوت، نشت، ستون، تونس، نشست، روشن، تنور، سنتور، سرنوشت
۲۶۸بچه، چاه، چرب، آچار، چهار، بهار، ارابه، چابهار
۲۶۹رخت، خرس، سرخ، سخت، ساخت، سرخک، کارت، ساکت، خاکستر
۲۷۰گود، گلو، لگد، بدن، بند، گنبد، بلند، بلندگو، گلوبند
۲۷۱کره، ترکه، برکه، بهتر، تابه، برکت، رکاب، کتاب، رتبه، ربات، کهربا، هکتار، تبهکار
۲۷۲باک، سبک، کابل، کالا، لباس، کاسب، کلاس، کالباس
۲۷۳تابه، بیمه، تباه، بیات، ماهی، اهمیت، بامیه، مهتاب، مهتابی
۲۷۴دوش، شهر، شوهر، دوره، رنده، نرده، شوره، رشوه، دشنه، روشن، روده، شهروند
۲۷۵پلو، پدر، پول، لودر، دلار، رودل، پودر، پدال، پادو، پارو، دلاور، پولدار
۲۷۶کرج، رنج، کنج، کاج، نجار، آرنج، نارنج، نارنجک
۲۷۷موش، گام، گوی، گوش، گاو، گویش، گوشی، میگو، گاومیش
۲۷۸زود، زوج، دوز، آزاد، جواد، جادو، جواز، آواز، ازدواج
۲۷۹انار، آرام، نامه، نمره، آرمان، اهرام، مناره، ناهار، راهنما
۲۸۰مزه، بزم، زهرا، هزار، مزار، بارز، بهار، بهرام، مبارز، مبارزه
۲۸۱ساس، راسو، سوار، سمور، سمسار، سماور، سوسمار
۲۸۲شرف، فرش، فنر، سنگ، نفس، سنگر، فشنگ، نرگس، سرنگ، سنگفرش
۲۸۳قاب، قتل، بالا، قلاب، قالب، اتاق، تقلب، قاتل، تالاب، باتلاق
۲۸۴کبد، باک، کود، دکور، کارد، ابرو، باکو، کوبا، رکاب، اردک، بودا، کادو، کبود، دارکوب
۲۸۵قطب، قاب، منطق، نقاب، طناب، باطن، قطبنما
۲۸۶گود، گوی، دیگ، گیوه، نوید، گونه، گونی، گوینده
۲۸۷مهم، حکم، مکه، محکم، حاکم، حمام، محاکمه
۲۸۸قلم، قله، قاب، مبل، قلمه، ابله، قالب، قلاب، لقمه، قبله، ملاقه، مقاله، قابلمه، مقابله
۲۸۹برکت، رکاب، کتاب، کبیر، ربات، کتری، بیات، باتری، تاریک، باریک، کبریت، تبریک، کتیرا، باکتری
۲۹۰ماهی، بیوه، بومی، بیمه، میوه، بامیه، آبمیوه
۲۹۱موش، شوره، شورا، رشوه، ماشه، شوهر، شماره، مشهور، هاشور، هموار، مشاوره
۲۹۲تند، داس، دست، سند، دانا، استان، استاد، داستان
۲۹۳لیف، لطف، نفس، فیل، طفل، سطل، فسیل، لطیف، فلسطین
۲۹۴اسکی، لیست، کاست، کلاس، ساکت، اسکلت، کلیسا، اسکیت، تاکسی، لاستیک
۲۹۵ریگ، جگر، گیج، گره، گیس، گریه، جیره، گیره، سرگیجه
۲۹۶زیپ، پیچ، چاه، هیچ، چاپ، چای، پیاز، پیازچه
۲۹۷توپ، پول، پلو، پتو، پلک، سوپ، پوک، پتک، لوس، توکل، پوست، سکوت، کپسول، تلسکوپ
۲۹۸سفر، تماس، ماست، فارس، رستم، افسر، سفارت، مسافر، مسافت، اتمسفر، مسافرت
۲۹۹موسی، مسکو، سویا، ماسک، اسکی، واکس، مساوی، مسواک، اسکیمو
۳۰۰زود، یزد، دوز، دوش، شیوه، شهید، دوشیزه
۳۰۱کرم، کمد، نمک، کند، کبد، کمر، مرکب، مدرک، منبر، کربن، بندر، نبرد، کمربند
۳۰۲سنگ، سنگر، سرنگ، نگار، سوار، واگن، راسو، گران، نرگس، انگور، گارسون
۳۰۳رفع، عفت، فرات، عارف، تعارف، ارتفاع، اعتراف
۳۰۴دانه، نهاد، دهان، بنده، انبه، ابله، بلند، هلند، هندل، لانه، نهال، هندبال
۳۰۵دبی، کمد، کیش، شیب، مشک، شکم، میبد، مشکی، بیدمشک
۳۰۶فرش، پیش، شرف، ترشی، تفرش، شریف، پشتی، تشریف، پیشرفت
۳۰۷زاغ، غزل، باغ، غاز، بغل، زابل، ابله، بالغ، غزال، زغال، زباله، بزغاله
۳۰۸کتان، ساکت، ساکن، تانک، استان، استکان
۳۰۹گسل، لوس، گلو، سوال، سوله، الگو، ساوه، گوساله
۳۱۰جیب، جوی، باج، برج، جاری، رویا، یاور، جواب، جارو، جوراب، جویبار
۳۱۱دست، دیس، ترد، ساری، دارت، درست، اسید، اسیر، تدریس، دستیار
۳۱۲دبی، هادی، دبیر، برده، باده، دایه، بدهی، دایره، ردیاب، بیدار، بهداری
۳۱۳لوح، شاخ، خال، خوش، حال، حلوا، لواش، خوشحال
۳۱۴رکاب، مکتب، ربات، تمبر، برکت، کتاب، مرکب، مبارک، مرکبات
۳۱۵نهاد، شیاد، دشنه، ناشی، هادی، دایه، شاهد، دانه، دانش، دهان، شهید، شانه، آینده، شاهین، ناهید، اندیشه
۳۱۶خوک، کویر، یاور، رویا، خاور، خیار، خوراک، خوراکی
۳۱۷بوس، ستون، نوبت، تونس، بانو، توان، نبات، وانت، ستوان، بوستان
۳۱۸لیز، جیب، زین، لنج، لنز، لجن، نجیب، زنبیل، زنجبیل
۳۱۹کفن، نفس، فکس، سکه، ساکن، کاسه، کافه، نسکافه
۳۲۰نشت، شته، نشات، نشست، شانه، تشنه، تنها، شانس، نشاسته
۳۲۱گنج، گیج، جنگ، گنجه، نگین، جنین، نهنگ، گنجینه
۳۲۲ملک، مهم، کلم، لکه، ملکه، مکمل، کلاه، کلمه، هلاک، کامل، کلام، مکالمه
۳۲۳مرسی، سیاه، سایه، ماهی، سهام، اسیر، همسر، ماسه، مسیر، سرما، سیاره، سرمایه
۳۲۴نقل، آبان، بالا، نقال، قالب، بالن، نقاب، قلاب، انقلاب
۳۲۵داد، درد، مدار، مادر، آرام، مداد، امداد، درآمد، داماد، مرداد، مدارا، دامدار
۳۲۶متن، توان، وانت، تامین، تومان، امنیت، مانتو، ویتنام
۳۲۷گرگ، گنگ، نگار، گران، واگن، گرگان، انگور، گروگان
۳۲۸بچه، چاه، تکه، چکه، تباه، چابک، کتاب، تابه، کتابچه
۳۲۹ملت، دست، تماس، سالم، ملات، املت، مدال، ماست، سلام، سلامت، دستمال
۳۳۰میز، شیار، مزار، میرزا، شیراز، آمرزش، رزمایش
۳۳۱سرب، برس، سبد، دارت، ربات، درست، سراب، بستر، سرداب، دربست، داربست
۳۳۲دوز، زرد، زود، لرز، روز، زور، درز، رودل، لودر، زالو، دلار، آرزو، دراز، دلاور، زردالو
۳۳۳ملک، مبل، کلم، کامل، کلام، کابل، کمیاب، کلمبیا
۳۳۴برگ، بدل، گدا، لگد، گرد، دلار، دلبر، گلاب، گرداب، بالگرد
۳۳۵کفر، کیف، فکر، کتف، کافی، کافر، کتری، کتیرا، تاریک، ترافیک
۳۳۶فنر، یاور، فرنی، رویا، نیرو، فوری، ویران، روانی، فناوری
۳۳۷خیر، خبر، نرخ، چرب، چین، چرخ، چربی، خبرچین
۳۳۸غار، باغ، غرب، غروب، غبار، ابرو، غوره، روباه، آبغوره
۳۳۹لوس، سیلو، سویا، ویلا، سلام، موسی، سوال، سالم، لیمو، مساوی، سومالی
۳۴۰کلک، سکه، لکه، کاسه، کلاه، کلاس، هلاک، کلاهک، اسکله، کالسکه
۳۴۱دکه، تشک، شته، دشت، شاهد، دهات، کاشت، شهادت، آتشکده
۳۴۲عمه، ماهی، مایع، میهن، نامه، عمان، مانع، معنا، معاینه
۳۴۳طبل، رطب، طلا، طلب، باطل، رکاب، کابل، رباط، کربلا، طلبکار
۳۴۴نوک، تانک، تنبک، باکو، کوبا، بانو، بانک، نبات، کتان، کتاب، تنباکو
۳۴۵رویا، نیرو، یاور، مانور، روانی، نیمرو، ویران، رومانی، مریوان، ورامین
۳۴۶زشت، تشک، ارتش، شکار، کاشت، تراز، تراش، تشکر، ترکش، زرشک، شرکت، شراکت، کشتزار
۳۴۷سفر، رفاه، افسر، ساده، سرفه، فاسد، فارس، سفره، افسرده
۳۴۸گوی، یزد، گود، دیگ، گلو، دوز، زود، لگد، لیز، زگیل، دیزل، لوزی، زیلو، گلدوزی
۳۴۹پسر، سپر، کیش، پیک، سیرک، پرسش، پیکر، ریسک، شریک، کرسی، شکسپیر
۳۵۰زین، میز، نیاز، زیان، زمین، ایمان، میزان، زایمان
۳۵۱شاخ، رخش، خیر، شیخ، آریا، خراش، شیار، خیار، آرایش، خشایار
۳۵۲کرج، جوک، کاج، جوش، شورا، جارو، روکش، شکار، کشور، جوشکار
۳۵۳ریگ، مگس، گیس، گرم، مرگ، مرسی، مسیر، گریم، گرمسیر، سرگرمی
۳۵۴ریل، بدل، دبی، بیل، ریال، یلدا، دلار، دلیر، دبیر، دلبر، دلربا، بیدار، اردبیل
۳۵۵کره، کبد، دکه، باده، رکاب، برکه، برده، کهربا، کباده، بدهکار
۳۵۶لاشه، ویلا، شیوه، لواش، هیولا، الویه، شوالیه
۳۵۷لال، هلال، لیلا، لاله، گیاه، گلایه، گلایل، گالیله
۳۵۸عمه، طعم، عمل، طمع، طلا، علم، طالع، طعام، طعمه، عالم، مطالعه
۳۵۹ملت، تماس، ملات، املت، ماست، سلامت، الماس، اسلام، التماس
۳۶۰کرم، کمر، مسیر، کرسی، مرسی، سرما، ماسک، ساری، اسکی، سیرک، ریسک، اسیر، کریم، کمیسر، اکسیر، سرامیک
۳۶۱خرج، سرخ، خرس، خروس، رسوخ، خسرو، جوهر، جوخه، سوره، خروج، سرجوخه
۳۶۲قوا، وقت، موم، قوم، موقت، قامت، ماتم، تمام، مقام، مقوا، تقوا، ماموت، مقاوم، مقاومت
۳۶۳داد، آباد، مداد، امداد، داماد، بادام، بامداد
۳۶۴قتل، تلخ، خلق، خال، خالی، تخیل، قاتل، خالق، قالی، خیال، خلاق، لیاقت، خلاقیت
۳۶۵برس، سکو، بوس، سبک، سرب، بوکس، بورس، رسوب، سرکوب، بوکسور
۳۶۶کفر، کیف، فکر، ریگ، گاری، کافر، کافی، کفگیر، گرافیک
۳۶۷جرم، جام، تاج، هجرت، هرات، تاجر، جامه، مهارت، تهاجم، ترجمه، مهاجر، مهاجرت
۳۶۸رحم، حنا، حرم، محرم، مرام، حرام، حمام، مراحم، رحمان، نامحرم
۳۶۹هوس، طوس، سطر، راسو، طاهر، سوار، سوره، ساطور، اسطوره
۳۷۰شاخ، خشک، شیخ، خیر، کیش، شیار، شاکی، کاشی، خیار، شریک، شکار، خاکشیر
۳۷۱دزد، دید، یزد، داد، دبی، ایدز، بازی، زیاد، ایزد، زیبا، بازدید
۳۷۲جرم، جسم، سمج، جام، تاج، جرات، تجسم، رستم، سرما، تاجر، مستاجر
۳۷۳کتف، فاش، کاش، شفا، کفش، کشف، افشا، کاشف، کاشت، کفاش، شکاف، اکتشاف
۳۷۴شعر، عرش، شروع، شعار، آوار، شاعر، شعور، اعشار، عاشورا
۳۷۵مادر، دوام، اردن، مدار، درمان، دوران، مانور، اروند، نمودار
۳۷۶زرد، درز، زهرا، ارشد، زاهد، دراز، شاهد، هزار، ارزش، شهرزاد
۳۷۷قصد، صدا، دقت، اتاق، تقاص، صادق، صداقت، اقتصاد
۳۷۸بشر، خبر، شاخ، بخش، خشک، خشاب، خراب، بخار، رکاب، خشکبار
۳۷۹دشت، دارت، تراش، ارشد، ربات، ارتش، شتاب، شربت، شبدر، رشادت، برداشت، ارتشبد
۳۸۰نفس، منفی، نسیم، موسی، سمنو، مونس، سیفون، سمفونی
۳۸۱گود، دیگ، گوی، پند، پوند، گونی، نوید، پیوند، دوپینگ
۳۸۲سبک، لوس، سکو، بوس، سوال، واکس، کلاس، کوبا، باکو، بوکس، لباس، کاسب، کابل، کابوس، باسکول
۳۸۳طبل، طلب، طلا، طول، بودا، باطل، طالب، بلوط، داوطلب
۳۸۴درد، دید، داد، مداد، مرید، مدار، مادر، مدیر، امید، مرداد، دیدار، مادرید
۳۸۵موسی، سمنو، سویا، مونس، نسیم، سیمان، سینما، ناموس، سونامی
۳۸۶ریشه، شیره، رشوه، شیوه، شیار، شوهر، شوره، هاشور، هوشیار
۳۸۷دوش، رشید، شیاد، ارشد، درویش، دشوار، دیوار، رادیو، داریوش
۳۸۸بانو، نیرو، انبر، ویران، روبان، بینوا، بیرون، روانی، بوران، بریان، بورانی
۳۸۹صفر، صفا، صاف، صنف، فنر، نصف، صراف، انار، اصراف، انصاف، انصراف
۳۹۰سند، سود، دیس، سویا، نوید، اسید، سواد، دیوان، ادیسون
۳۹۱منبر، انبه، مربا، انبر، بهمن، مهربان، برنامه
۳۹۲علم، عهد، عمل، عمه، دلمه، عالم، عادل، معاد، معده، معدل، ماده، مدال، معادله
۳۹۳پند، وزن، خون، دوزخ، نخود، پونز، پوند، پوزخند
۳۹۴کلم، کرم، کمر، ملک، اراک، رمال، آرام، کامل، کلام، کالا، کارامل
۳۹۵شته، هشت، تباه، شهاب، شتاب، بهشت، اشتها، شباهت، اشتباه
۳۹۶پکن، نگار، گران، پیکر، گاری، پارک، پنیر، پیکان، پارکینگ
۳۹۷ساز، وزن، سبز، بازو، زانو، سوزن، زبان، بانو، سوزنبان
۳۹۸قصه، قوچ، قصد، نقد، قند، نوچه، صدقه، صندوق، صندوقچه
۳۹۹باج، جام، دنج، دانا، آباد، آبان، جامد، اندام، بادام، انجماد، بادمجان
۴۰۰قوس، ساق، قوی، آسیا، ساقی، آسان، سویا، ناقوس، ایوان، اقیانوس
۴۰۱دکل، کبد، کند، کود، کدو، تند، بدل، نوبت، بلند، کندو، تنبک، تنبل، تولد، تونل، دولت، کدوتنبل
۴۰۲سند، دیس، سود، چین، چای، سواد، سویا، دیوان، سودان، ساندویچ
۴۰۳تند، امید، یتیم، تمدن، دایی، امنیت، میدان، دینامیت
۴۰۴پلو، لنز، زیپ، گلو، گوی، زین، پول، زنگ، لیز، پونز، پلنگ، زیلو، گونی، لوزی، گوزن، یوزپلنگ
۴۰۵هرات، آنتن، تنها، تهران، نسترن، ترانه، رسانه، ستاره، هنرستان
۴۰۶قبر، غار، غرق، ورق، بوق، باغ، غرب، برق، غوره، غبار، غروب، روباه، قورباغه
۴۰۷مرگ، گام، گره، گرم، گیاه، گریه، گرما، گیره، گاری، ماهی، گمراه، ماهیگیر
۴۰۸فنچ، روح، حفر، وحی، حرف، چین، حروف، حوری، حریف، فرنی، حروفچین
۴۰۹پتو، سخت، سوپ، توپ، ساخت، سوخت، پاسخ، پوست، سخاوت، استوا، اوستا، اختاپوس
۴۱۰پیک، پیکر، شاکی، کاشی، شریک، شاپرک، پیرایش، پیراشکی
۴۱۱میهن، میوه، هموار، مانور، روانی، ویران، هامون، نیمرو، همایون، رومانی، اهریمن، مریوان، ورامین، موریانه
۴۱۲رضا، فضا، فرود، فردا، اردن، دوران، اروند، فوران، فضانورد
۴۱۳جیب، باج، سیب، آجیل، بالا، بسیج، آسیا، آسیب، لباس، سبیل، ابلیس، سیلاب، آسیاب، جالباسی
۴۱۴پشه، پینه، پنیر، شیره، ریشه، شهره، شهریه، نشریه، هنرپیشه
۴۱۵دشت، سفر، سود، فوت، دوش، شرف، فرش، درست، درفش، درشت، دوست، فروش، سرود، دفتر، دستور، دستفروش
۴۱۶برس، سرب، نبرد، بندر، سراب، انبر، ربات، نبات، بستر، دربست، سرداب، داربست، دبستان، انبردست
۴۱۷بوق، مبل، قوم، نقل، قلم، قول، قبول، منقل، قلمو، بوقلمون
۴۱۸پشه، جهش، پنج، جشن، شنبه، پنجه، پنبه، جنبش، پنجشنبه
۴۱۹لال، بالا، لیلا، بلال، ویلا، لوبیا، آلبالو، والیبال
۴۲۰دانه، نمره، نرده، فردا، نهاد، رفاه، ماده، رنده، دهان، فرمان، مناره، فرهاد، درمان، فرمانده
۴۲۱خون، نرخ، زهرا، زانو، وزنه، هزار، آرزو، خانه، خاور، خزان، راهزن، خزانه، خواهر، روزنه، زورخانه
۴۲۲نوک، کند، تانک، دکان، کتان، کندو، کادو، کودتا، تکواندو
۴۲۳گرز، گاز، برگ، برگه، هزار، بارز، زهرا، هرگز، گربه، بزرگ، گراز، رهبر، رگبار، بزرگراه
۴۲۴لگد، شنل، گردن، ناشر، دانش، انگل، شلنگ، لنگر، دلار، گلدان، شاگرد، شناگر، شالگردن
۴۲۵سخت، خدا، اخم، خام، ختم، ساخت، خدمت، خادم، استاد، استخدام
۴۲۶گام، نمک، مرکب، منبر، رکاب، بانگ، بانک، کربن، گمرک، گرما، مبارک، کرمان، گرمکن، آبگرمکن
۴۲۷جهش، رنج، جوش، جشن، شوهر، جوهر، نجار، شانه، جوان، جارو، جهان، هاشور، جانور، جوانه، شناور، جواهر، جشنواره
۴۲۸چای، دبیر، آچار، چربی، چادر، آبادی، بیدار، ایراد، ابدارچی
۴۲۹سکه، هوس، کوه، سکوت، کاوه، ساوه، واکس، کاسه، کاهو، سکته، کوسه، واکسن، سوهان، کوهان، کوتاه، ستوان، کوهستان
۴۳۰لیز، ریل، لرز، ریال، ارزش، آزار، لیزر، لرزش، شیراز، شالیزار
۴۳۱گرد، درد، درنگ، گنبد، نبرد، گردن، بندر، دربند، گردنبند
۴۳۲متن، یتیم، امنیت، تومان، مانتو، ویتنام، ویتامین
۴۳۳چین، بدل، دلیر، دبیر، چرند، چربی، بلند، دلبر، بلدرچین
۴۳۴گوش، گروه، گوهر، گوشه، شوهر، هاشور، گوارش، شاهرگ، گوشواره
۴۳۵گرز، گیس، زین، سنگ، زرنگ، نرگس، نیزه، گزنه، سنگر، سرنگ، هرگز، زیره، سینه، گریه، گیره، نسیه، گزینه، گرسنه، سرهنگ، سرنیزه، سنگریزه
۴۳۶خون، تپه، تنها، پونه، پناه، خانه، پخته، خاتون، توپخانه
۴۳۷کمد، دکان، دانا، انار، آرام، مدرک، اراک، اندام، ناکام، درمان، کرمان، کارمند، دانمارک، کماندار
۴۳۸تست، توت، سرور، ترور، روسری، توریست، تروریست
۴۳۹شیب، روشن، بانو، آشوب، ناشی، بینوا، آویشن، بیرون، بریان، بوران، روانی، ویران، روبان، شناور، بورانی، نیشابور
۴۴۰فوت، کوه، کتف، فکر، کفر، کوره، کافه، رفاه، تفکر، کافر، کاوه، کاهو، کوفته، کافور، تکاور، کفتار، فواره، هکتار، کوتاه، فاکتور
۴۴۱چوب، چلو، کچل، کوچ، کباب، بابل، کوبا، چابک، بلوچ، کابل، چلوکباب
۴۴۲ساوه، آسان، تنها، توانا، سوهان، تاوان، ستوان، استوا، استان، اوستا، استوانه
۴۴۳عید، نعش، دعا، شمع، معاد، منشی، عمان، مانع، شیاد، دشمن، دانش، معدن، معنا، ماشین، میدان، دشنام، نمایش، شمعدانی
۴۴۴گاز، گام، مزه، گزنه، گمان، همزن، زرنگ، مزار، نمره، هرگز، گراز، مناره، راهزن، گمراه، هرمزگان
۴۴۵خون، ساز، سخن، سوزن، ساخت، خزان، زانو، سوخت، سخاوت، خاتون، ستوان، خوزستان
۴۴۶سیب، شیب، نشت، ناشی، شانس، آسیب، بیات، تنیس، بیست، نبات، نشست، شتاب، ستایش، بستنی، شبستان
۴۴۷خنگ، نرخ، خبر، بانگ، خراب، بخار، ابرنگ، رگبار، خبرنگار
۴۴۸کریم، کمین، نوکر، کویر، مانور، نیمرو، کارون، کامرون، رومانی، کامیون
۴۴۹فاش، گوش، شرف، فرش، شفا، شوهر، گوشه، گوهر، فروش، فشار، گروه، فواره، شاهرگ، هاشور، گوارش، فروشگاه
۴۵۰داد، آسان، دانا، استان، استاد، داستان، دادستان
۴۵۱ملت، مبل، ویلا، ملیت، بومی، تاول، املت، بیات، لیمو، بلیت، لوبیا، آلبوم، ولایت، تابلو، موبایل، اتومبیل
۴۵۲ختم، پشم، میخ، دشت، مشت، شیخ، پخش، خشت، خشم، شخم، خدمت، پشتی، پیشخدمت
۴۵۳بچه، چاه، چهار، چاره، آزار، بارز، آچار، ارابه، ابزار، بازار، چابهار، بازارچه
۴۵۴نفس، سفر، رنج، نجف، نجار، افسر، آرنج، فارس، نارنج، فنجان، اسفنج، فسنجان، رفسنجان
۴۵۵کیش، شاکی، وزیر، ارزش، روکش، زیرک، کویر، زرشک، ورزش، کشور، ویزا، آرزو، شریک، کاشی، شیراز، کشاورز، کشاورزی
۴۵۶خبر، رخت، اخم، خام، بخت، باخت، بخار، اخرت، ربات، خرما، خراب، تمبر، مرتب، اخبار، مخابرات
۴۵۷دکه، کره، کوه، کوره، ورود، کندو، دوره، نوکر، دکور، روده، نرده، رنده، وردنه، کوهنورد
۴۵۸دوش، هدف، شوفر، دشنه، فروش، روشن، درفش، شهروند، فروشنده
۴۵۹تهی، نفت، هتل، تله، نفرت، تلفن، لیتر، رتیل، تیله، فرنی، تیره، هیتلر، فیلتر
۴۶۰روشن، ناشی، رویش، شناور، نیایش، شیرین، آویشن، شنوایی، ویرایش، شیروانی، روشنایی
۴۶۱نهاد، امید، ماده، دایه، دهان، مهدی، دانه، میهن، آدینه، همدان، ناهید، آینده، مدینه، نماینده
۴۶۲سرور، رانت، تنور، ترور، ستوان، اورست، روستا، سنتور، توران، سروان، رستوران
۴۶۳موز، مزه، وزنه، نمره، مزار، همزن، ارزن، موزه، آرزو، مناره، آزمون، ماهور، راهزن، هامون، روزنه، مانور، هموار، روزنامه
۴۶۴بدل، دلار، دلبر، دایی، دبیر، یلدا، دلیر، لیبی، ردیاب، اربیل، بیدار، دلربا، اردبیل، بیلیارد
۴۶۵مشک، کمد، مزد، پشم، شکم، آشپز، پزشک، پشمک، پماد، آدمکش، دامپزشک
۴۶۶خوب، خوک، کابل، خالی، خواب، باکو، الکی، کوبا، وکیل، خیال، کیلو، لوبیا، خالکوبی
۴۶۷عدس، داد، دعا، ساعد، ساعت، عادت، تعداد، سعادت، استاد، استعداد
۴۶۸مکه، کره، کاهن، اراک، آرام، آرمان، همکار، انکار، اکران، ناهار، مناره، ناکام، راهنما، کارنامه
۴۶۹گدا، گود، آوار، گوهر، اهدا، گردو، گروه، اگاه، اهورا، اداره، گوارا، آواره، درگاه، اراده، اردوگاه
۴۷۰زین، نیزه، ارزن، آزار، زیان، نیاز، زیره، ارزان، نیزار، ایران، یارانه، رایانه، رازیانه
۴۷۱سبک، سیب، بوس، سکوت، کویت، بیست، بوکس، بوتیک، بیسکویت
۴۷۲آذر، گام، ذره، ذهن، نذر، گمان، مناره، گمراه، گذرنامه
۴۷۳برق، سرب، برس، ساق، قرن، قبر، قرآن، ربات، سارق، نقاب، سبقت، بستر، نبات، قبرس، قنات، سراب، سرقت، قربان، رقابت، قبرستان
۴۷۴غنا، متن، ملت، لغت، غلام، املت، نهال، غلات، تنها، نغمه، لانه، ناله، لغتنامه
۴۷۵شهید، ارشد، شاهد، شیاد، ریشه، دایه، رشید، شیره، دایره، هشدار، شراره، شهردار، شهریار، شهرداری
۴۷۶عرب، بستر، عباس، ربات، ساعت، سراب، سرعت، عابر، عبرت، عربستان
۴۷۷مهم، حرم، رحم، حرام، حمام، مرام، مرهم، محرم، رحمان، مراحم، مهمان، نامحرم، محرمانه
۴۷۸سحر، تست، ساحر، سارا، راحت، حسرت، اسارت، حراست، استتار، استراحت
۴۷۹خشن، خام، خشم، شاخ، شخم، بخش، خانه، انبه، ماشه، خشاب، شانه، شهاب، شبنم، خانم، بهمن، خامه، نخبه، شاخه، شنبه، بخشنامه
۴۸۰داد، گدا، درد، مداد، آرام، داماد، مرداد، امداد، دامدار، امدادگر
۴۸۱دنج، جرم، جام، رنج، جارو، نجار، مجرد، جامد، جادو، جواد، نجوم، جوان، جانور، وجدان، درمان، مرجان، نمودار، جوانمرد
۴۸۲دیس، یزد، سیب، سبز، زین، ساز، سبد، آسیب، نیاز، ایدز، ایزد، زیاد، زیان، بازی، زبان، زیبا، سبزی، بنیاد، بدنسازی
۴۸۳پشه، پند، شانه، پینه، شیاد، شهید، پایه، دشنه، پناه، دانش، شاهد، پاشنه، آینده، آدینه، پیاده، شاهین، اندیشه، پیشنهاد
۴۸۴سکه، شته، کره، تشک، ترکه، شکوه، روکش، کشور، تشکر، کوسه، شهوت، کشته، ترکش، سکوت، سوره، شهرت، سرکه، توشه، رشته، سکته، شرکت، کوره، شهرک، شکست، ورشکسته
۴۸۵برگه، بانگ، آگاه، گربه، انبه، آبان، باران، انبار، ارابه، گرانبها
۴۸۶گوی، گوهر، گونه، گروه، گیوه، گیاه، اگهی، گیره، گریه، واگن، گونی، یوگا، گواهی، انگور، گونیا، نیروگاه
۴۸۷لنج، جهل، جانی، جهان، اجیل، ناجی، جاهل، انجیل، هیجان، لاهیجان
۴۸۸متن، مترو، تورم، مروت، تمرد، تمدن، ثروت، تنور، تندرو، ثروتمند
۴۸۹چرم، چاه، بچه، چوب، چهار، چاره، روباه، بهرام، مورچه، ماهور، مارچوبه
۴۹۰قهر، قیر، قطر، نطق، قرن، نقطه، نقره، قطره، قرنیه، قرینه، قرنطینه
۴۹۱پلک، پتک، پیست، اسکی، پلاک، کلاس، لیست، پلیس، پاکت، تاکسی، کلیسا، اسکلت، اسکیت، لاستیک، پاستیل، پلاستیک
۴۹۲رخت، سخن، نرخ، آخرت، ساخت، استخر، استان، خرناس، خراسان، ستارخان
۴۹۳پسر، سپر، سوپ، پارو، پوست، پرستو، روستا، پوستر، اورست، پاستور، پاسپورت
۴۹۴دارت، افسر، فاسد، رفاه، دهات، ساده، فارس، دفتر، فرات، سفته، سفره، درست، سرفه، سفارت، فهرست، ستاره، افسرده، فرستاده
۴۹۵خدا، خون، دانا، هاون، خانه، خنده، نخود، ناخدا، خانواده
۴۹۶صدا، صدر، صرع، رعد، عمر، رصد، اعظم، صادر، معاد، مصدر، مصرع، صدراعظم
۴۹۷ملک، کلم، لیتر، کویت، تورم، توکل، رتیل، کریم، موکل، وکیل، کتری، مترو، کولر، کیلو، لیمو، کویر، متروک، ملکوت، کیلومتر
۴۹۸سوپ، سپر، پسر، سست، سوخت، خروس، رسوخ، خسرو، پوست، پوستر، پرستو، سرسخت، سرخپوست
۴۹۹کوه، خوک، خال، لکه، خدا، دکه، دکل، لوده، کادو، هلاک، دلاک، کوله، داخل، خاله، کاوه، کاهو، کلاه، آلوده، کلاهخود
۵۰۰علم، عمل، علی، عمه، عیال، مایع، میله، املا، عالم، عالی، علامه، اعلامیه
۵۰۱زود، دوز، زنده، وزنه، اندوه، نوزده، نوزاد، زندان، نوازنده
۵۰۲دوش، دود، بشر، درود، آشوب، ارشد، بودا، شبدر، بدرود، دشوار، داشبورد
۵۰۳دکتر، آدرس، درست، دارت، تدارک، کنسرت، تانکر، کارتن، ترسناک، کردستان
۵۰۴متن، ملت، لیتر، رتیل، رمال، ملیت، املت، امنیت، تمرین، میترا، ترمینال
۵۰۵تنگ، گاری، ایران، گیتار، رایگان، گرانیت، گارانتی
۵۰۶بوس، سوپ، سبد، سود، دوست، بودا، دوات، سواد، پادو، پوست، بوداپست
۵۰۷لیز، میز، لرز، مزار، آزار، رمال، لازم، آرام، لیزر، مالزی، میرزا، آلزایمر
۵۰۸فوت، لوس، فال، فلوت، سفال، ایفل، سوال، لیست، سیلو، سویا، فسیل، استیل، ولایت، تلافی، فوتسال، فستیوال
۵۰۹سنگ، پارو، پارس، سرنگ، نرگس، واگن، سنگر، انگور، سروان، گارسون، سنگاپور
۵۱۰خدا، صدر، خرد، نرخ، صدا، خاص، رصد، رنده، خرده، صادر، خانه، خنده، صخره، رخنه، نرده، رصدخانه
۵۱۱پلید، پیدا، پماد، مدال، امید، دیلم، لامپ، یلدا، پیام، پدال، املا، میلاد، ایلام، دیپلم، المپیاد
۵۱۲قیر، قلک، ملک، کلم، قلم، رقم، کامل، رمال، قیام، مالک، کریم، قمار، کلام، قالی، کالری، اقلیم، قلمکاری
۵۱۳زیپ، پرز، تیز، تراز، آزار، پیاز، پارتی، زیارت، پیتزا، پارازیت
۵۱۴منع، قطع، طمع، طعم، عمه، عمق، مانع، نقطه، معنا، قطعه، منطق، قانع، طعنه، طعمه، مقنعه، منطقه، قطعنامه
۵۱۵نعل، نسل، علی، قتل، عقل، نقل، عسل، تعلق، تنیس، لیست، تعلیق، تلقین، نستعلیق
۵۱۶وزن، زبان، زانو، بازو، بانو، بودا، نوزاد، بادبزن، بندباز
۵۱۷میخ، خانه، شاخه، ماشه، میهن، منشی، شانه، خیمه، خیام، خامه، خانم، همایش، ماشین، نمایش، شاهین، هخامنشی
۵۱۸رنج، نجار، جادو، جواد، جارو، جهان، جاده، جوان، آرنج، جوهر، وردنه، جانور، اندوه، اروند، وجدان، جواهر، جوانه
۵۱۹خبر، قبر، برق، قرن، خراب، قرآن، بخار، نقاب، قربان، اخبار، انبار، باران، باقرخان
۵۲۰برگ، زبان، آبان، بانگ، برنز، آزار، زرنگ، بزرگ، ابزار، باران، آبرنگ، بازار، انبار، ارزان، بازرگان، گازانبر
۵۲۱مدت، یلدا، پیام، امید، پیدا، پماد، لامپ، مدال، املت، پلید، پدال، دیپلم، میلاد
۵۲۲شانس، رشته، شانه، ناشر، شهرت، تراش، ارتش، تنها، تشنه، تهران، رسانه، ستاره، ترانه، نشاسته، شهرستان
۵۲۳فدا، سفر، دیگ، گیس، اسیر، سفید، افسر، اسید، گاری، سفیر، فردا، فارس، فاسد، سیگار، فریاد
۵۲۴یزد، مزد، مزار، امید، زمرد، زمین، نیاز، زیان، دراز، زیاد، میدان، نیزار، نامزد، درمان، میرزا، میزان
۵۲۵عسل، علی، عمل، علم، عالی، املا، مایع، سلام، سالم، آسیا، عیال، عالم، سیما، اسلام، الماس، ایلام، اسماعیل
۵۲۶کوه، هتل، تله، رتیل، کویر، لیتر، کولر، وکیل، هویت، تکیه، کوره، کیلو، کویت، کوله، ترکیه
۵۲۷کور، نوک، آوار، کویر، نوکر، اراک، نیرو، روانی، ایوان، ایران، ویران، کارون، کاروان، اوکراین
۵۲۸چاپ، چاه، چای، پیچ، هیچ، چاره، پارچ، آچار، پاچه، چهار، پارچه
۵۲۹نهاد، دانه، هادی، آینه، دایه، انبه، آبان، بدهی، بنده، دانا، آینده، آبادی، ناهید، آدینه
۵۳۰سبک، برف، سفر، کیف، سیب، کافر، کرفس، اسکی، کاسب، فارس، افسر، اسیر، فریب، سیرک، کرسی، ریسک، سفیر، رکاب، آسیب، سراب، اکسیر، باریک، بارفیکس
۵۳۱تخم، خدا، رخت، مدت، مدرک، مخدر، خرما، دارت، خدمت، خادم، دکتر، درخت، دختر، خدمتکار
۵۳۲سحر، سبد، حدس، حبس، ساحر، آباد، سراب، آدرس، حساب، حسابدار
۵۳۳مربی، بیمه، ماهی، مربا، آرام، آمار، بهار، بامیه، ارابه، بیمار، ابراهیم
۵۳۴املا، نسیم، سالن، آسان، آسیا، سینما، یاسمن، ایلام، سیمان، الماس، آسمان، اسلام، آلمان، ایمان، سلیمان، سلمانی، میانسال
۵۳۵خیس، سخت، سیخ، رخت، ساخت، خیار، اسکی، کتری، ساکت، خسارت، کتیرا، تاریخ، اسکیت، استخر، تاکسی، تاریک، خاکستر، خاکستری
۵۳۶دقت، دارت، قرار، قدرت، برتر، بردار، برادر، دربار، رقابت
۵۳۷کاوش، ورزش، آرزو، کشور، شرور، ارزش، روکش، زرشک، کشاورز، ورزشکار
۵۳۸مبل، ریال، مربا، بالن، مربی، منبر، ملایر، برلین، بریان، بیمار
۵۳۹رنج، جشن، نجف، سفر، نجار، فشار، شانس، آرنج، ناشر، اسفنج، سفارش، فشارسنج
۵۴۰جلد، یلدا، ویلا، دلیر، دلار، لودر، جواد، آجیل، جلاد، جدول، جدال، جارو، جادو، دلاور، جاوید، رادیو، دیوار
۵۴۱برگ، گروه، گوهر، واگن، گربه، گونه، آهنگ، انبه، بانگ، بانو، آبرنگ، روبان، بنگاه، آهنگر، بوران، انگور، روباه، گروهبان
۵۴۲سکو، سکه، کوه، کوسه، ساده، کاوه، واکس، سواد، کادو، کاهو، کاسه
۵۴۳اسکی، کتری، لیتر، رتیل، لیست، کلاس، ریاست، تاکسی، کتیرا، اسکیت، کلیسا، سریال، اسکلت، کالری، تاریک، لاستیک، کریستال
۵۴۴نوید، امید، ویلا، مواد، یلدا، لیمو، مدال، میدان، وانیل، دیوان، ملوان، میلاد، لیوان
۵۴۵متن، تانک، کتان، کنیا، کتری، کمین، کمان، تمرین، تاریک، کتیرا، تیمار، کتانی، ترکمن، کرمان، تانکر، نیمکت، امنیت، تیرکمان
۵۴۶سنگ، کتان، ساکت، تانک، سرنگ، سنگک، نرگس، سنگر، کنسرت، تانکر، ترسناک
۵۴۷قلم، قوم، نقل، قول، قمه، قله، لقمه، نهال، قلوه، مقوا، قلمو، لانه، منقل، لقمان، ملوان، مقاله، ملاقه، نقاله
۵۴۸سوال، سالن، ویلا، سونا، سویا، وانیل، لیوان، یونان، وسایل، نایلون
۵۴۹رقم، دقت، درد، قرن، مدت، متن، قند، قدم، تند، قدرت، مرقد، تمدن، مقتدر، قدرتمند
۵۵۰دوش، گوش، شوهر، شوره، گوهر، گروه، گردو، شاهد، دوره، روده، هاشور، شاگرد، گوارش، شاهرگ، هشدار، شاهرود
۵۵۱دکان، اراک، دانا، کنیا، اندک، انکار، ایران، ایراد، دینار، کاردانی
۵۵۲سوپ، پشم، پارو، پرسش، سرما، سمور، پارس، شامپو، سماور، مشاور
۵۵۳رخش، مربا، خشاب، خراش، آرام، خرما، بخار، خراب، آبشار، آرامش، آرامبخش
۵۵۴گمان، آرام، مدارا، نامرد، ارگان، آرمان، درمان، اندام، نامدار
۵۵۵تشک، دکل، کاشت، دلار، شکار، دکتر، شرکت، ترکش، تراش، ارتش، تشکر، درشت، تلاش، شکلات

بروزرسانی جواب بازی “آمیرزا ۲٫4

۵۵۶بست، سبک، کسب، کباب، کاسب، کلاس، کتاب، بابک، بابل، ساکت، کابل، لباس، اسکلت، کسالت، بسکتبال
۵۵۷زبر، دره، بچه، چوب، چرب، زرد، بره، دوره، برده، روزه، روده، بهروز، زردچوبه
۵۵۸جام، امید، مداد، جامد، جدید، مجید، اجداد، امداد، داماد، جامدادی
۵۵۹اول، لوس، نسل، سفر، فال، نفس، سونا، سالن، افسر، سفال، فارس، سوال، افسون، فانوس، فوران
۵۶۰ریل، لیز، آجر، زجر، ریال، جاری، رازی، لیزر، آجیل، ایرج، ارازل، جالیز، الجزایر
۵۶۱نوک، واگن، کنار، نگار، گران، کنگر، نوکر، انگور، گورکن، کارون، کانگورو
۵۶۲فخر، فال، فلک، کفر، فکر، خال، کافر، کلاف، کالا، فاخر، خلاف، اراک، خلافکار
۵۶۳موز، گام، آرزو، آمار، آواز، آوار، آرام، گراز، مزار، گرما، امروز، ماورا، گوارا، آموزگار
۵۶۴دفن، دیو، نیرو، فرنی، نوید، فرود، درون، ردیف، فوری، فردین، فریدون، فروردین
۵۶۵کابل، بلیت، نبات، کتاب، بیان، بیات، کتان، لکنت، تانک، بانک، بالن، تنبک، تنبل، کتانی، بالکن، لبنیات، کابینت، تلکابین
۵۶۶لوس، موم، سوال، ملوس، املا، سالم، سلام، اسلام، الماس، امسال
۵۶۷نیش، شیب، ریشه، بیشه، میهن، نیمه، شیره، نرمش، شنبه، منبر، بهمن، شبنم، نمره، مربی، منشی، بیمه، نشریه
۵۶۸زبر، برگ، دیگ، یزد، زیره، بدهی، برگه، گربه، هرگز، بزرگ، گرده، گریه، گیره، دبیر، برگزیده
۵۶۹رخت، خیر، بخت، خبر، بخار، خیار، آخرت، باخت، ربات، تایر، بیات، خراب، تخریب، باتری، تاریخ، بخاری، تبخیر، تاخیر، خیرات، بختیاری
۵۷۰گنج، جگر، رنج، گدا، جنگ، آرنج، گنجه، گنده، گران، گرده، آهنگ، درجه، نجار، جهان، جاده، جهاد، گردن، گناه، نگار، نگاه، آهنگر، جهانگرد
۵۷۱نسل، لیست، آسان، آسیا، سینا، تنیس، سالن، ایست، استان، ایالت، آستین
۵۷۲فرش، شرف، ظرف، فیش، ظریف، رویش، شریف، فروش، شوفر، فوری، یورش، ظرفشویی
۵۷۳بدل، ویلا، یلدا، نوبل، بلند، بانو، بودا، دیوان، بینوا، لوبیا، نابود، لیوان، بنیاد، وانیل، والدین
۵۷۴پتک، پست، تپش، سوپ، کشت، پیک، پشت، پوک، تشک، شکست، پشتک، سکوت، تیوپ، پیست، کویت، کشتی، پشتی، پوست، پوشک، پیشکسوت
۵۷۵یزد، داس، زین، دیس، زنده، نیاز، دایه، سیاه، ساده، نسیه، سینه، زیاد، زیان، ایزد، سینا، نیزه، اسید، سایه، سازه، زاهد، آینه، آینده، آدینه، سازنده
۵۷۶مواد، دوام، دریا، مرید، مایو، وارد، مدیر، مدار، مادر، امید، رادیو، دیوار، مروارید
۵۷۷شیمی، ماشه، شیره، ریشه، ماهی، شیار، شهرام، شماره، همایش، شیرماهی
۵۷۸غار، غنا، غنی، اغوا، نیرو، آوار، روغن، روانی، ویران، ایوان، ایران، ارغوان، ارغوانی
۵۷۹سخت، خون، سخن، تونس، وانت، آسان، سونا، ساخت، ستون، سوخت، نخست، ستوان، اوستا، تاوان، سخاوت، استان، استوا، خاتون، توانا، استخوان
۵۸۰متن، مترو، تنور، مایو، تورم، رمان، تیمار، تامین، روانی، مانتو، تمرین، ویران، نیمرو، تومان، امنیت، میترا، مریوان، رومانی، ویتنام، ورامین
۵۸۱رخش، خوش، شاخ، شوخ، خارش، یواش، خراش، خاور، شرور، شوخی، خیار، خیارشور
۵۸۲ترن، برس، سرب، نصب، صبر، نبات، سراب، تراس، بستر، راست، ستار، رانت، آبستن، تناسب
۵۸۳کوی، نوک، کتان، تانک، یکتا، کویت، کتانی، ایوان، کتایون، تایوان
۵۸۴پست، پتک، پاک، پکن، پاکت، ساکن، کاست، آسان، ساکت، سکان، استان، پاستا، استکان، پستانک، پاکستان
۵۸۵سود، هوس، سند، سونا، سواد، آدرس، ساوه، ساده، سوره، سرود، آسوده، وردنه، سوهان، رسانه، اندوه، سودان، سروان، دوران، اروند
۵۸۶گیس، آسیا، هستی، آگهی، آگاه، ایست، سیاه، گیاه، سایه، آگاهی، ایستگاه
۵۸۷گوش، گوشه، گروه، گوهر، گواه، ورشو، شوره، رشوه، شوهر، هاشور، شاهرگ، گوارش، گوشواره
۵۸۸جنگ، باج، لجن، گنج، لنج، جنگل، گلاب، بانگ، انگل، بالن، لبنان، جنگلبان
۵۸۹سند، یلدا، اسید، آدرس، دلیر، اسیر، دلار، ساری، دینار، سریال، سیلندر، ایسلند، ایرلند
۵۹۰میل، موش، ملت، مشت، شوم، لوتی، ولرم، لیمو، یورش، رتیل، لیتر، تورم، مترو، ترشی، مشورت، مشتری، لیموترش
۵۹۱تیز، تنه، زینت، نیاز، زیان، تازه، آینه، نیزه، تنها، انتها، نهایت، اهانت، تازیانه
۵۹۲یزد، باز، زین، زینب، ایزد، بیان، بازی، زبان، زیبا، زیاد، بنیاد، بندباز
۵۹۳کیش، نمک، شیک، شادی، کمین، آدمک، امید، شاکی، مدنی، مشکی، کاشی، دکان، شیاد، منشی، دشمن، دشنام، نمایش، آدمکش، ماشین، میدان
۵۹۴کبد، کتاب، کارت، رکاب، ربات، تبرک، اراک، آباد، دارت، برکت، راکت، دکتر، ابتدا، ارادت، تدارک، ابتکار
۵۹۵خون، خدا، نرخ، خرد، دوره، نخود، رخنه، درون، خانه، روده، خنده، خاور، وردنه، اندوه، اروند، دوران، خواهر، رودخانه

بروزرسانی جواب بازی “آمیرزا ۲٫۶

۵۹۶پدر، پودر، ایده، پادو، پاره، پارو، پرده، ادویه، پیاده، پراید، دیوار، دایره، رادیو
۵۹۷سکه، سنگ، سکان، گناه، کاسه، نگاه، آهنگ، آسان، آگاه، سنگک، ساکن
۵۹۸چای، پیچ، چین، چاپ، پوچ، پنیر، پارچ، پارو، پنچر، پویا، چنار، چوپان، پوریا، پیانو
۵۹۹شال، زشت، شنل، لنز، نبات، شتاب، زبان، تابش، بالن، بالش، زابل، تنبل، تلاش
۶۰۰اسکی، لیست، ایست، بلیت، سبیل، کتاب، کابل، لباس، آسیب، بیست، کلاس، کاسب، کلیسا، تاکسی، اسکلت، اسکیت، ابلیس، لاستیک
۶۰۱دود، اردن، نوید، نادر، درود، درون، دینار، دیوان، دیدار، دیوار، دوران، اروند، روانی، ویران، رادیو
۶۰۲عرب، عروس، بستر، وسعت، ساعت، عابر، سراب، بورس، سرعت، عبور، عبرت، روستا، باروت
۶۰۳واگن، فارس، نرگس، نگار، سنگر، افسر، سونا، سرنگ، گران، انگور، سروان، فوران، فانوس، گارسون، افسونگر
۶۰۴تند، مدت، تهی، متن، مرده، ریتم، نیمه، مرید، تیره، مدیر، نمره، تمدن، میهن، مهدی، درهم، تمرین، مدینه
۶۰۵بغل، باغ، لبه، آغل، غیب، بالا، غایب، ابله، الاغ، لایه، اهلی، باله، بالغ
۶۰۶آلپ، آرام، آمار، املا، رمال، رمان، لامپ، آلمان، آرمان
۶۰۷منچ، چمن، چای، عید، چین، دعا، مایع، مانع، عمان، معنا، معدن، معاد، چمدان، میدان، معدنچی
۶۰۸مزد، دزد، یزد، دید، میز، داد، ایدز، دزدی، آزاد، مداد، زیاد، ایزد، آزادی، داماد، امداد
۶۰۹تیز، تایر، زیان، زینت، آزار، تراز، ارزن، زرین، نیاز، زیارت، ارزان، نیزار، ایران
۶۱۰ربات، نوبت، نبات، انبر، بیان، بیات، تنور، بانو، رانت، باروت، بیرون، بینوا، باتری، روبان، بوران، بورانی
۶۱۱خدا، مواد، مدار، آوار، مخدر، مورخ، مادر، آمار، آرام، آخور، خرما، خاور، خادم
۶۱۲پدر، پادو، وارد، پارو، پودر، پرتو، دارت، اردو، آوار، دوات، داور، دارو، اروپا، واردات
۶۱۳فرش، تفرش، هرات، تراش، افشا، افرا، فرات، ارتش، رشته، رفاه، فشار، شهرت، آشفته، فرشته، شرافت، اشاره
۶۱۴گله، بدل، انبه، ابله، باله، هلند، گنده، بنده، گلاب، بلند، بالن، انگل، بانگ، گنبد، بنگاه، گلدان، هندبال
۶۱۵قصد، قرص، فقر، قصر، قیر، قیف، صفا، صاف، افق، رقص، صدا، صفر، صدف، صیاد، فقیر، فردا، صادق، رفیق، فریاد
۶۱۶سخن، سخت، پست، ساخت، پناه، پخته، سپاه، خسته، خانه، تنها، نخست، پسته، پاسخ، نسخه
۶۱۷سهم، سند، پند، پناه، پماد، ماسه، دهان، دانه، ساده، ماده، سهام، دامنه، مهندس، همدان
۶۱۸ایست، سیما، ماست، آسیا، املا، لیست، املت، تماس، اسلام، الماس، تسلیم، سلامت، ایلام، سلامتی، مالیات، التماس
۶۱۹جام، متن، تند، تاج، مزد، مدت، جزام، مزاج، جامد، مجاز، زمان، تمدن، نماز، نجات، نامزد
۶۲۰زال، خال، خاص، اصل، صلح، زحل، حاصل، صالح، خالص، خیال، اصیل، خالی، حاصلخیز
۶۲۱کوچ، چرک، چین، یونس، کرسی، کویر، نوکر، چروک، ریسک، سیرک، کنسرو
۶۲۲زاغ، داغ، غار، غنا، غاز، ارزن، چادر، دراز، چراغ، اردن، چنار، چغندر
۶۲۳ارزن، اردن، ربنا، دراز، باند، بارز، برنز، انبر، زبان، بردار، برادر، دربار، دربان
۶۲۴جگر، رنج، جنگ، جام، جرم، اوج، موج، گنج، جوان، رمان، جارو، آرنج، نجوم، واگن، نجار، مرجان، انگور، جانور، جنگاور
۶۲۵رخش، خوک، خشک، شاخ، چکش، چرک، چرخ، کوچ، چروک، چاکر، شکار، خراش، کاوش، خارش، خاور، روکش، کشور، خوراک
۶۲۶جوش، جشن، دوش، شاهد، شانه، جواد، دانش، جوان، دشنه، جهاد، جادو، جاده، جهان، اندوه، وجدان، جوانه، دانشجو، جوشانده
۶۲۷تخت، رخت، تهی، خبر، خیر، بخت، تربت، بخیه، تختی، بهتر، خبره، تخته، تیره، رتبه، تخریب، تربیت، تبخیر
۶۲۸کرج، کاج، جادو، ورود، اردک، کارد، کادو، جودو، جواد، جارو، کادر، رکود، دکور
۶۲۹قلب، قتل، قاب، لقب، قاتل، قالب، بالا، قلاب، شلاق، اتاق، بقال، بالش، شتاب، تلاش، تقلب، تالاب، باتلاق
۶۳۰بدل، گله، دلار، گلاب، گرده، گربه، دلبر، برگه، باده، ابله، باله، برده، دلربا، براده، درگاه، گرداب، بالگرد
۶۳۱تپش، پشت، هشت، پشه، تنه، تنگ، گشنه، تنگه، تشنه، نقشه، قشنگ
۶۳۲گلو، لوح، گسل، هلو، حوا، سوله، ساوه، الگو، حلوا، هالو، سلاح، ساحل، سوال، حوله، حواس، اسلحه، گوساله
۶۳۳قفس، فال، قله، قفل، سکه، افق، قلک، سقف، کلاه، کلاس، کافه، کاسه، ساقه، سفال، قفسه، فلکه، اسکله، کلافه
۶۳۴رنج، تاج، برج، جهان، تنها، رتبه، نجات، نجار، برنج، باجه، انبه، آرنج، تاجر، تهران، تجربه، ترانه
۶۳۵دیس، عطر، سطر، دعا، عید، عدس، رعد، سعی، سریع، اسید، رسید، اسیر، عطار، ساعد، آدرس، سعدی، عدسی، عطارد

 


ادامه مطلب


اتهامات ترور و  اختلال در همکاری اقتصادی ایران و اروپا

در آستانه ارائه بسته مالی اروپا برای همکاری اقتصادی با ایران، اتهامات تروریستی علیه ایران در اروپا افزایش یافته است.

فین بورش اندرسون، رئیس دستگاه اطلاعاتی دانمارک روز سه شنبه مدعی شد که روز 21 اکتبر سال جاری یک نروژی ایرانی‌تبار به اتهام کمک به یک نهاد اطلاعاتی ایران به منظور تلاش برای ترور رهبر شاخه دانمارک گروه تروریستی الاحوازیه بازداشت شده است.

اناس ساموئلسون، وزیر خارجه دانمارک هم ساعاتی بعد با اعلام خبر فراخواندن سفیر این کشور از تهران گفت که کپنهاگ از اتحادیه اروپا می‌خواهد که علیه ایران تحریم‌هایی را اعمال کند.

اتهام جدید دانمارک علیه ایران، در ادامه اتهامات اخیر علیه تهران به ویژه توسط فرانسه است که با بازداشت یک دیپلمات ایرانی، ایران را به تلاش برای بمبگذاری در گردهمایی گروهک تروریستی منافقین در ویلپنت متهم کرده بود.

بهرام قاسمی، سخنگوی وزارت خارجه ایران در واکنش به اتهام جدید،‌ آن را تکذیب کرده و در "ادامه توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان شناخته شده روابط خوب و رو به گسترش ایران و اروپا در شرایط خاص و خطیر کنونی" خواند.

نکته مهم این است که این اتهامات به ویژه اتهام دانمارک علیه ایران درست در آستانه ارائه بسته و مکانیزم مالی ویژه اتحادیه اروپا به ایران به منظور دور زدن تحریم‌های یکجانبه آمریکا و نجات برجام است. همزمانی این دو اتفاق به ویژه در کنار درخواست فوری دانمارک برای اعمال تحریم‌های جدید علیه تهران، کمی معنادار به نظر می‌رسد، از این جهت که شاید طرح اتهام‌های ترور، تلاشی برای ترور مکانیزم مالی ویژه اروپا برای دور زدن تحریم‌های آمریکا باشد.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 9 آبان 1397برچسب:, توسط smsreson

سرویس پیامک صوتی  

 

پنل اس ام اس

 

 

پنل اس ام اس پیام رسون * نمایندگی پنل پیامک شیراز * پنل نمایندگی شیراز

 

بعد از انقلابی که در تبلیغات وبازاریابی به وجود آمد و با به میدان آمدن پنل اس ام اس و پنل پیامک هزینه

های تبلیغات به طرز چشم گیری کاسته شد و بازده ای چند برابر داشت وکسب وکارهای کوچک به 

پیشرفت چشمگیر و فروش بالایی رسیدند. موسسات وصاحبان مشاغل به فکر استفاده از پنل اس ام اس و

 

نمایندگی پیامک و پنل نمایندگی و تبلیغات پیامکی و پنل پیامک افتاده و صنعت تبلیغات و بازاریابی دچار

 تحولی عظیم شد.پنل اس ام اس شیراز و شرکت تک رایان سپهرخاورمیانه بنیانگذار تبلیغات صوتی خدمتی

جدیدی را برای رفاه حال همشهریان و تمامی مردم ایران همیشه سرفراز ارائه کرده است. پنل پیامک صوتی

 

، اپراتور صوتی ، پنل پیامک ، اپراتور پنل پیامک ، اس ام اس صوتی ، تبلیغات صوتی ، پیامک صوتی ،

پیامرسان صوتی ونمایندگی پیامک صوتی را برای هرچه زودتر رسیدن به قله های ترقی و کامیابی   با

بهترین کیفیت ارسال و کمترین هزینه در بسته پیشنهادی خود برای شما نازنینان دارد. در بازاریابی و

 

تبلیغات صوتی بلافاصله پیام های صوتی ازپیش ضبط وثبت شده را به یک شبکه گسترده پیامکی  یا

نمایندگی پنل پیامک و پنل ارسال انبوه پیامک صوتی داده و سیستم به طور خودکار و هدفمند طبق لیست

درخواستی و تنظیمی شما پیام های صوتی را برای مخاطبان ومقاصدتان ارسال میکند. پیامک صوتی شما را

 

قادر می سازد با مشتریان خودبه طور مستقیم  تماس بگیرید و با تلفن همراه , لندفون خود را در هر

جای ایران اسلامی  باشید  با  پیام صوتی که از قبل ضبط شده از طریق یک سیستم کاملا خودکار  و

آنلاین   پیامک  خود را به هرجا و هرکس  که میخواهید ارسال کنید. این شیوه نوین تبلیغات  یک

 

تکنولوژی ارتباطی ساده است ودرعین حال بازده ای و تاثیری   2 برابر دارد. یک پیام صوتی ضبط شده را به

صدها یا حتی هزاران گیرنده تماس در یک دوره بسیار کوتاه میتوان ارسال کرد. . اغلب برای هشدارهای

اجتماعی، اعلان ها، و در برنامه های کاربردی تجاری یا اهداف تبلیغاتی استفاده می شود. تماس های صوتی

 

به طور کامل یک  فرآیند اتوماتیک وخودکار است بنابراین هیچ اپراتور و یا شماره گیر نیاز به پردازش تماس

ندارد  هنگامی که سیستم را با پیام از پیش پست شده ی خود تنظیم کرده باشید طبق درخواست و میل و

نظرتان ، شروع به ارسال انبوه پیامک صوتی و تبلیغات صوتی میکند.

 

                  

اپراتور صوتی تک رایان سپهر خاورمیانه

باما تماس بگیرید.  071337325725


ادامه مطلب


چرا خواب متجاوزان در یمن تعبیر نشد.

گرچه متجاوزان سعودی ــ اماراتی در عملیات ساحل غربی یمن انتظار پیروزی سریع را داشتند، اما بنا به برخی دلایل این عملیات شکست خورد و رسوایی بزرگ‌تری برای آنها رقم زد.

هنگامی که ائتلاف متجاوز به یمن تلاش کرد عرصه مبارزه در ساحل غربی این کشور را گسترش داده و این موضوع را با تشدید کنترل خود بر شهر الحدیده و فرودگاه نظامی این شهر و بندر استراتژیک آن دنبال کند، ارزیابی آنها این بود که این اتفاق باعث خواهد شد ارتش و کمیته‌های مردمی تسلیم آنها شوند، یا لااقل ورود به مذاکرات بر اساس شرایط ائتلاف را بپذیرند.

ائتلاف مذکور همچنین به‌اشتباه تصور می‌کرد که نتایج این جنگ برای یگان‌های مهاجم تضمین‌شده خواهد بود، اما سعودی‌ها و اماراتی‌ها نمی‌دانستند که این جنگ می‌تواند کلیدی برای شکست آنها باشد و به برگ برنده برای تأکید بر پیروزی ملت یمن در جنگ ظالمانه آغازشده در این کشور تبدیل شود، جنگی که با مشارکت و حمایت کشورهای غربی و منطقه‌ای دنبال می‌شود.

چرا متجاوزان سعودی پیروزی در ساحل غربی را تضمین‌شده می‌دیدند؟

ماهیت جغرافیایی ساحل غربی یمن نقش اساسی در برداشت پیروزی برای متجاوزان سعودی داشت و آنها بر همین اساس این درگیری را آغاز کردند. این منطقه جغرافیای سطحی وسیع و طولانی در امتداد نوار ساحلی است که بین منطقه المخا واقع در شمال باب المندب تا شهر الحدیده واقع در مرکز سواحل یمن در دریای سرخ بالغ بر 200 کیلومتر است.

* منطقه مذکور به‌استثنای برخی تپه‌های غیرمرتفع کاملاً مسطح است، این شرایط به‌خلاف مناطق دیگر درگیری‌ها با ارتش یمن و کمیته‌های مردمی در مرزهای شمالی عربستان یا عمق یمن و یا دروازه‌های ورود به صنعا و دیگر مناطق یمنی است. متجاوزان به‌اشتباه تصور می‌کردند که نقاط قدرت ارتش و کمیته‌های مردمی و جریان‌ انصارالله در مناطق کوهستانی است.

* سعودی‌ها و اماراتی‌ها تصور می‌کردند که حملات آنها به سواحل غربی با حمایت و پشتیبانی‌های گسترده هوایی همراه خواهد بود، چرا که مانور هوایی نیروهای اماراتی و سعودی بر فراز دریای سرخ امن و آسان است. آنها همچنین تصور می‌کردند که مناطق ساحلی می‌تواند از حمایت و پشتیبانی کشتی‌ها و ناوهای جنگی متجاوزان نیز برخوردار باشد، به‌ویژه که اهداف این جنگ شامل مواضع و پایگاه‌های ارتش و کمیته‌های مردمی کاملاً در نوار ساحلی مشرف به دریای سرخ واقع شده است و در مسیر آتش فعال نیروهای دریایی متجاوزان سعودی و اماراتی قرار دارد.

* متجاوزین همچنین تصور می‌کردند که می‌توانند از ماهیت و شرایط مناسب ساحل غربی یمن برای تحرکات آرام و سریع و روان یگان‌های زمینی خود استفاده کنند و آنها را با پشتیبانی تجهیزات و نفربرهای زرهی پیشرفته آمریکایی و انگلیسی به‌سمت جبهه‌های جلوتر انتقال دهند. آنها در عین حال مطمئن بودند که یگان‌های ارتش یمن و کمیته‌های مردمی این کشور امکانات مناسب برای مواجهه با این خودروها را در اختیار ندارند. این اطمینان هنگامی افزایش پیدا می‌کرد که به کنترل مطلق نیروهای هوایی عربستان و امارات بر حریم هوایی منطقه نیز توجه می‌شد.

عوامل شکست متجاوزان در عملیات ساحل غربی یمن

* نیروهای متجاوز سعودی و اماراتی بعد از آغاز عملیات متوجه شدند که ارتش یمن و کمیته‌های مردمی این کشور توانمندی‌های میدانی و نظامی برای مبارزه در مناطق ساحلی را نیز مانند مناطق کوهستانی در اختیار دارند. مهمترین عامل در این عرصه که فراتر از تجربه مبارزاتی و امکانات نظامی بود، تعهد و ایمان آنها و تصمیم‌گیری نهایی ملت یمن برای دفاع از کشور بود، این چیزی بود که ائتلاف متجاوز تاکنون نتوانسته آن را درک کند.

*این عملیات نشان داد که توانمندی‌ها و تکنولوژی پیشرفته‌ای در اختیار یگان‌های ارتش یمن و کمیته‌های مردمی این کشور وجود دارد که شامل هواپیماهای بدون سرنشین و موشک‌های بالستیک می‌شود. این تجهیزات برای جنگ دفاعی از مناطق ساحلی مناسب است، چراکه تأثیرگذاری خود را در هدف قرار دادن مراکز تجمع دشمن و کشتی‌ها و اتاق عملیات و فرماندهی نیروهای متجاوز آن نشان داده است.

* یمنی‌ها در دفاع خود از سواحل غربی این کشور تاکتیک جدیدی را به‌کار گرفتند که پیش از این میان بسیاری از ارتش‌ها که بدون پوشش هوایی مبارزه می‌کردند سابقه نداشته است. این معادله مبتنی بر نزدیک شدن به نیروهای زمینی دشمن متجاوز و تلاش برای حضور در مناطق بسیار نزدیک به این نیروها است. این موضوع قدرت حملات هوایی تأثیرگذار ضد نیروهای مدافع یمنی را از متجاوزان سلب می‌کند.

در نتیجه همین تاکتیک مبارزاتی بود که یگان‌های نیروی زمینی عربستان و امارات بارها هدف حملات موشکی خودشان قرار گرفتند.

* ارتش و کمیته‌های مردمی یمن امکاناتی را در نیروهای مهندسی و ضدزرهی خود در اختیار دارند که آن‌چنان هم ساده نیست. آن‌ها به این ترتیب موفق شده‌اند صدها خودروی زرهی را به‌صورت کامل تخریب کرده یا به‌آتش بکشند یا خسارت‌های عمده‌ای را به آنها وارد و آنها را از صحنه جنگ خارج کنند. این موضوع نشان‌دهنده وجود این امکانات در اختیار نیروهای مدافع یمنی است.

نتیجه جنگ در سواحل غربی چگونه تغییر می‌کند؟

با توجه به اهدافی که متجاوزان از عملیات ساحل غربی یمن مد نظر داشتند و تلاش داشتند با امکانات گسترده نظامی و تبلیغاتی و دیپلماتیک آن را به‌دست بیاورند، نتایج این عملیات برای آنها کاملاً ناامید کننده است. نتایج این عملیات به‌علاوه توانمندی‌ها و امکانات بالایی را که ارتش و نیروهای مردمی یمن در درگیری‌های گذشته آن را به اثبات رسانده‌اند، نمی‌توان در هر جنگ یا عملیات آینده نادیده گرفت.

علاوه بر اینها بخش وسیعی از مناطق بین کیلومتر 16 شرق الحدیده و الدریهمی در عملیات اخیر به‌دست یگان‌های ارتش و نیروهای مقاومت مردمی آزاد شده است که پیش از این قدرتمندترین و بزرگترین خاستگاه متجاوزان برای پیگیری و تکمیل جنگ در ساحل غربی به‌شمار می‌رفت، به این ترتیب به‌نظر می‌رسد متجاوزان سعودی و اماراتی تعداد بیشتری از یگان‌ها و مزدوران خود را از دست داده‌اند و تعداد قابل توجهی از خودروهای زرهی و ماشین جنگی آنها منهدم شده است، علاوه بر اینکه آنها فرصت زمانی مناسبی برای تکمیل عملیات در ساحل را از دست داده‌اند و ابتکار عمل مورد نیاز خود برای تکمیل کردن جنگ و به‌دست آوردن پیروزی بر ملت یمن را نیز از دست داده‌اند.

 

 


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 5 آبان 1397برچسب:, توسط smsreson

وقتی دشمنان انقلاب ، چوب لای چرخ تحریم ایران می‌شوند.

 

آمریکا برای کاستن از اثرات تحریم نفتی ایران به ازسرگیری تولید نفت در دو میدان مورد منازعه بین عربستان و کویت دلبسته است اما تاکنون نتوانسته است اختلافات دو کشور را در این مورد حل کند.

برای عملی کردن تحریم‌های ایران باید میادین نفتی « منطقه بیطرف » نفت تولید کنند. در حال حاضر هیچ تولیدی ندارد .
جین پال گتی پس از کشف نفت در بیابانی در 1950 تبدیل شد به ثروتمندترین مرد آمریکا و اولین میلیاردر. این زمین یک «منطقه بی طرف» بین عربستان سعودی و کویت است. این منطقه منابع فوق العاده ای دارد و می تواند با قیمت فعلی نفت سالانه 15 میلیارد دلار نفت خام پمپ کند. عربستان و کویت امروز بخاطر یک نزاع حاکمیتی صدساله حتی یک بشکه نفت هم از این منابع استخراج نمی کنند .

اگر در شرایط دیگر قرار داشتیم، جنگ بر سر این منطقه بی‌طرف تنها یک نزاع محلی پیچیده و مورد علاقه معدودی از مقامات دولتی، دیپلمات‌های خارجی و مقامات اجرایی نفتی بود ولی بازار نفت و خاورمیانه در حال حاضر شرایط نرمالی ندارد که مسئول آن دونالد ترامپ است که قصد تسلط بر ایران را دارد و بن سلمان، ولیعهد عربستان که او هم چشمی به ایران دارد ولی با مشکلات قتل روزنامه نگار جمال خاشقچی احاطه شده است .
تحریم های آمریکا علیه ایران در اوائل نوامبر اجرایی می‌شود. این مسئله باعث افزایش قیمت نفت به بالاترین حد در چهار سال گذشته شده و در نتیجه واشنگتن از متحدانش خواسته شیرهای نفت خود را کاملا باز کنند و قیمت را پایین بیاورند. 500 هزار بشکه در روز تولید این منطقه بی طرف_ به اندازه تولید کشور عضو اوپک اکوادور _ می‌تواند به بازار اطمینان دهد نفت اضافه هم برای جبران نفت تحریم شده ایران وجود دارد و هم برای هر نوع کمبود نفت در آینده . جیسون بوردوف، مدیر مرکز سیاست انرژی گلوبال نیویورک گفت:« ذخایر استراتژیک کمی در اختیار داریم و این مسئله بازار را عصبی میکند.

واشنگتن برای اینکه این منطقه را از خنثی بودن در بیاورد چندین ماه است عربستان و کویت را تحت فشار گذاشته تا مذاکره در این مورد را از سر بگیرند. این دو کشور پس از یک سری اقدامات تلافی جویانه در سال‌های 2014 و 2015 هیچ نفتی از این میادین برداشت نکرده اند. بن سلمان در آخرین تلاش در این زمینه در اواخر ماه سپتامبر به کویت رفت تا با شیخ صباح الاحمد الصباح، رهبر این کشور ملاقات کند ولی نتیجه ای نداشت .


در سوم اکتبر، یک روز پس از ناپدید شدن خاشقچی، بن سلمان در مصاحبه‌ای گفت که مسائل حاکمیتی جلوی توافق در این زمینه را گرفته‌اند و گفت: به نظر ما یک مسئله 50 ساله را نمی توان در چند هفته حل کرد بنابراین سعی می‌کنیم با کویت به توافق برسیم که تولید نفت را در 5 تا 10 سال آینده ادامه دهیم و همزمان بر روی مسائل حاکمیتی کار کنیم. گرچه کویت برای شروع تولید نفت اول، قرارداد را میخواهد .
وسعت منطقه بی طرف 5700 متر مربع است. در سال 1970 هر دو کشور توافق کردند این منطقه را تقسیم کنند و هر کدام نیمی از آن را تحت مالکیت خود درآوردند. این منطقه 2 میدان نفتی اصلی دارد: میدان ساحلی الوفره و میدان دریایی خفجی. منازعات بر سر میدان الوفره آغاز شد .

روابط بین عربستان و کویت در مورد این منطقه بی طرف در سال 2014 پس از اینکه ریاض ناگهانی میدان خفجی در نیمه تحت کنترل عربستان را بست، وخیم تر شد. دلیل رسمی آن مسائل زیست محیطی اعلام شد. کویت چند ماه بعد در سال 2015 میدان ساحلی الوفره را بست . این میدان بخشی از قلمروی امارات پس از تقسیم در دهه 1970 بود. پس از آن هر دو میدان بسته ماندند و در حال حاضر یک قطره نفت هم از آن استخراج نمی شود .
علیرغم فشار آمریکا، احتمال شروع دوباره تولید در این میادین وجود ندارد. گتی یک بار گفت:« نفت مثل یک شیر وحشی میماند. هر کس آن را بگیرد مالک آن است». در منطقه بی طرف سعودی ها و کویتی ها به نوبت قربانی می شوند .

 

 

 


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ جمعه 4 آبان 1397برچسب:, توسط smsreson

بسته حمایتی دولت ، هر سبد ۶۰۰هزار تومان در ۳ مرحله

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه فروشگاه‌های توزیع‌کننده بسته حمایتی در ۱۰ روز اول آبان ماه مشخص می‌شود گفت: این بسته‌ها تا پایان سال ۱۳۹۷ و به‌شکل غیرمستمر در سه مرحله و در مجموع با مبلغ ۶۰۰هزار تومان توزیع می‌شود.

 با تصمیم دولت قرار بر این است که به‌زودی 9میلیون نفر از افراد تحت‌پوشش کمیته امداد و بهزیستی، سبد حمایتی دریافت کنند.

علی ربیعی، وزیر سابق رفاه در 25 اردیبهشت ماه سال جاری از توزیع سبد غذایی برای نیازمندان خبر داد و گفت: در چهارچوب سیاست‌های رفاهی دولت در بسته حمایت غذایی، توزیع اولین مرحله از سبد غذایی را در سال 97 آغاز کردیم که سیزدهمین مرحله توزیع سبد غذایی به‌شمار می‌رود.

وزارت تعاون اکنون می‌گوید: توزیع مواد غذایی در ادامه سال‌های قبل است و ارزش ریالی این سبد 130 هزار تومان برای خانواده‌های کامل است که شامل گوشت قرمز، مرغ، تخم‌مرغ، برنج، حبوبات و ماکارونی، لبنیات، روغن مایع و غیره می‌شود. افراد می‌توانند به‌انتخاب خود از هر میزان کالا به هر میزانی که بخواهند دریافت کنند. سعی کرده‌ایم در این مرحله از توزیع سبد کالا آرام‌آرام به‌سمت گروه‌هایی برویم که در نهادهای حمایتی ما نیستند.

وزارت تعاون تأکید کرده که باید واحدهای تابع و کلیه فروشگاه‌ها هماهنگی کافی را برای ارائه خدمات به مشمولین دریافت سبد کالا داشته باشند. همچنین به‌منظور استعلام موجودی کارت مشمولین از طریق دستگاه‌های پوز مربوطه از تراکنش 200 تومانی استفاده شود. گفتنی است کلیه فروشگاه‌ها بایستی بدون دریافت هیچ نوع کارمزد نسبت به تحویل کالای مورد نیاز مشمولین به‌ارزش مجموع تراکنش‌های انجام‌شده اقدام کنند. شایان ذکر است شماره کارت مربوط به مشمولین کمیته امداد امام خمینی(ره) تا اطلاع ثانوی همان شماره کارت یارانه‌بگیری سابق سرپرستان خانوار خواهد بود.

در همین راستا اوایل شهریور ماه بود که  انوشیروان محسنی بندپی، سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرده بود: به‌زودی با مشارکت معاونت رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بسته حمایتی اجتماعی تهیه می‌شود تا آحاد جامعه بتوانند تحت پوشش حمایت‌های اجتماعی قرار بگیرند.

فرایند توزیع بسته‌های حمایتی به خانواده‌ها اعلام شد*

 اکنون با گذشت حدود 1ماه، فرآیند توزیع بسته حمایتی به خانواده‌ها اعلام شده است. انوشیروان محسنی بندپی با اشاره به اینکه بسته حمایتی در قالب برنامه حمایت غذایی از گروه‌های کم‌درآمد و نیازمند حمایت مثل سالمندان و غیره در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: مقدمات اجرای توزیع بسته حمایتی به‌زودی فراهم می‌شود و رییس جمهور تأکید دارند که نخستین مرحله‌ این بسته حمایت غذایی در اولین فرصت در اختیار مردم قرار بگیرد.

وی گفت: براساس مصوبه مجلس شورای اسلامی این بسته حمایتی در اختیار افرادی که درآمد کمتر از سه میلیون تومان دارد قرار خواهد گرفت و شاخص بهره‌مندی از این بسته حمایتی، درآمد سرپرست خانوار است.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی براساس تأکید رییس جمهور و در 10 روز اول آبان‌ماه فروشگاه‌های ویژه توزیع این بسته‌های حمایتی، مشخص خواهند شد. این بسته‌ها تا پایان سال 1397 و به‌شکل غیرمستمر در سه مرحله و در مجموع با مبلغ 600 هزار تومان توزیع می‌شود و تمامی دستگاه‌های تأمین‌کننده منابع آن موظف هستند تا هرچه سریع‌تر منابع مورد نیاز را تأمین کنند.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بسته حمایتی در اختیار افرادی که درآمد کمتر از سه میلیون تومان دارد قرار خواهد گرفت و در 10 روز اول آبان‌ماه فروشگاه‌های ویژه توزیع این بسته‌های حمایتی، مشخص خواهند شد.

 


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 3 آبان 1397برچسب:, توسط smsreson

 

طیف گسترده خدمات  کاربردی پیامک صوتی

 

 

 

 

 

پنل اس ام اس پیام رسون ، اپراتور پیامک صوتی ، پنل اس ام اس شیراز پیام های صوتی از پیش ضبط را

 

به لیست ارسال شما در سراسر کشور میفرستد. ارسال پیامک صوتی انبوه، به صورت خودکار هستند که

 

شامل شماره گیری خودکار شماره های متعدد در یک بار با استفاده از لیست های مدیریت شده توسط

 

کامپیوتر و پخش یک پیام از پیش ضبط شده به شماره های تلفن همراه یا شماره ثابت به صورت خودکار

 

شماره گیری می شود. نمایندگی پیامک صوتی ، پنل پیامک شیراز ، نمایندگی پنل پیامک برای برقراری

 

ارتباط از طریق ارسال انبوه پیامک تبلیغاتی تاثیری همانند استفاده از پیام های عاطفی و شخصی را دارد.

 

پیامک صوتی یک راه سریع برای ارسال یک پیام کوتاه به مشترک دیگر تلفن همراه است که می تواند برای

 

مخاطب ایجاد رضایت خاطر کند و بازیابی عالی داشته باشد.برخلاف پیام کوتاه ، اپراتور صوتی وپیام صوتی

 

بسیار ساده تر قابل استفاده است. هیچ کلید فشار برای نوشتن پیام وجود ندارد. شما فقط صحبت کنید .

 

هنگامی که یک اس ام اس صوتی ارسال می شود، یک پیامک متنی برای شخص ارسال میشود و به ایشان

 

اطلاع میدهد که یک پیامک صوتی دارد. با باز کردن پیام صوتی شما از طریق صدای  ضبط شده مورد

 

نظرتان به پیام جدید خود گوش می دهید.

 

نمایندگی پنل پیامک صوتی برای طیف گسترده ای از برنامه ها کاربرد دارد:

 

*شرکت های بازرگانی سهام می توانند تماس صوتی خود را به مشتریان سهام خود ارسال کنند و آنها را در

 

 مورد ارزش سهام  بالا / پایین و غیره اطلاع دهند و یا راهنمایی های خرید / فروش را بفروشند و از آنها

 

بخواهند تا 1 را فشار دهند که او را به شماره داده شده شما هدایت می کند.

 

*خطوط هوایی می توانند تماس صوتی را به مسافران / مهمان - وضعیت پرواز یا برنامه و غیره ارسال کنند.

 

• شرکت های بیمه یا بانک ها می توانند تماس صوتی را به عنوان یادآوری برای پرداخت پول / وام با مقدار

 

و تاریخ و غیره ارسال کنند.

 

سامانه پیامک صوتی پیامرسان * پنل پیامک صوتی پیامرسان * اپراتور صوتی پنل پیامک

 

*ارتقاء کمپین سیاسی، ثبت نام رای دهندگان، یادآوری رای

 

*ارسال تماس صوتی بازاریابی / ارتقاء یا VMS (سرویس پیام صوتی) به مشتریان آینده نگر شما.

 

*تنظیم تماس های ورودی یا خروجی ضبط صدای شما و آپلود .... و غیره

 

*پاسخ IVR برنامه ریزی شده را دریافت کنید.

 

اپراتور صوتی تک رایان سپهر خاورمیانه * پنل کاربری * تبلیغات صوتی

 

امکانات

 

پیامک صوتی ، و پنل اس ام اس صوتی شما را با ویژگی های قدرتمند به مخاطب ارائه می دهد:

 

*ارسال اس ام اس فردی از طریق یک رابط مرورگر

 

*ارسال دسته ای از اس ام اس های فله از طریق رابط کاربری سفارشی

 

*ورودی اس ام اس

 

 *فعال سازی SMS از راه دور سیستم های میزبانی شده توسط صدا

 

*هشدار پیامک  در سیستم های راه دور

 

*امن ارتباط از راه دور برای ارتباط با دیگر سیستم ها

 

*توابع ارسال فکس یکپارچه و فکس

 

*یکپارچه شماره گیری فایل صوتی و پست صوتی به عنوان توابع پیوست ایمیل ارسال شده است.

 

 شرکت تک رایان سپهرخاورمیانه

 

09164900129**07137325725

 

         

 


ادامه مطلب


 توضیحات ظریف درباره FATF , CFT

امروز جلسه غیرعلنی مجلس درباره FATF و CFT با حضور ظریف و تیم وزارت امورخارجه برگزار شد.

مجلس شورای اسلامی امروز (سه‌شنبه، اول آبان) پیش از جلسه علنی، در کمتر از 2 ساعت جلسه غیرعلنی تشکیل داد که در این جلسه، محمدجواد ظریف، وزیر امورخارجه و عباس عراقچی، معاون سیاسی وزیر امور خارجه، نیز حضور داشتند.

محور جلسه به بررسی لوایح چهارگانه الحاق ایران به کارگروه ویژه اقدام مالی (FATF) و نیز الحاق ایران به کنوانسیون مبارزه با تأمین مالی تروریسم (CFT) اختصاص داشت.

ظریف به عنوان تیم دیپلماسی دولت توضیحاتی درباره مزایا و معایب الحاق ایران به FATF ارائه کرد. قرار بود نشست غیرعلنی مجلس درباره بررسی FATF پیش از جلسه غیرعلنی مجلس در روز یکشنبه گذشته برگزار شود که به امروز موکول شد.

در زیر جزئیاتی از جلسه غیرعلنی صبح امروز مجلس با محوریت FATF و CFT را می‌خوانید:



ظریف در مجلس: اروپایی‌ها در CFT با ما همراه بودند/ در مهلت 4ماهه FATF باید سازوکاری تعیین شود و به‌تصویب نظام برسد*

بهروز نعمتی، سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، صبح امروز (سه‌شنبه اول آبان‌) در حاشیه جلسه غیرعلنی امروز مجلس شورای اسلامی با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به این جلسه گفت: در این جلسه محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه و عباس عراقچی، معاون وزیر امور خارجه، حضور داشتند.

وی ادامه داد: در این جلسه آقای ظریف اعلام کرد که آمریکاییها با فشار اقتصادی سعی دارند مشکلاتی را برای جمهوری اسلامی ایجاد کنند تا از این طریق به خواسته‌های خود برسند.

نماینده تهران در مجلس تصریح کرد: وزیر امور خارجه در این جلسه اشاره داشت که آمریکاییها با استفاده از فشار روانی و بزرگ کردن مسائل کوچک سعی دارند همراه با فشار اقتصادی برای جمهوری اسلامی ایران جو منفی ایجاد کنند.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس درباره اظهارات محمدجواد ظریف در جلسه غیرعلنی پارلمان درباره مذاکرات با اروپاییها برای ادامه برجام اظهار داشت: آقای ظریف در این جلسه اعلام کرد که اروپایی‌ها مصمم هستند از 13 آبان اقداماتی را انجام دهند و سازوکاری را در این زمینه پیش‌بینی کردند. البته روسیه، چین و هند نیز متعهد شدند که اقدامات خود را انجام دهند.

نعمتی با بیان اینکه وزیر امور خارجه اعلام کرد اروپایی‌ها در برابر آمریکا ایستادگی خوبی داشتند، افزود: در این جلسه ظریف اعلام کرد، اروپایی‌ها در CFT و FATF با ما همراه بودند.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آقای ظریف در این جلسه اعلام کرد که در 4 ماه آینده که از سوی FATF مهلتی به ایران داده شده، باید سازوکاری تعیین شود و به‌تصویب نظام برسد.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: آقای ظریف در این جلسه اعلام کرد که نکند با خودتحریمی به  تفاهم‌نامه‌هایی که دوجانبه و چندجانبه ایجاد شده خدشه وارد شود.


*روایت "ابطحی" از جلسه غیرعلنی مجلس درباره FATF*

سیدجواد ابطحی، عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به جزئیات نشست غیرعلنی امروز (سه‌شنبه، اول آبان) پارلمان، گفت: در این جلسه، آقای عراقچی همان موضوعاتی را که حین مذاکرات برجام، مطرح می‌کرد، تکرار کرد.

وی با اشاره به برخی از اظهارات عراقچی افزود: وی اعلام کرد بعضی از کشورهای دوست هم می‌گویند که اگر می‌خواهیم با شما (ایران) مبادلات بانکی داشته باشیم، بایدFATF را بپذیرید و ما باید تابلوی پذیرش را بالا نگه داریم، اما در آینده معلوم نیست که چه اتفاقاتی بیافتد، ممکن است که در آینده با آن همکاری نکنیم.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس اضافه کرد: معاون سیاسی وزیر امورخارجه، اعلام کرد شورای امنیت سازمان ملل در موضع ضعف قرار گرفت. آقای ظریف هم در ادامه صحبت‌های عراقچی، مسائلی را مطرح کرد و اشاره‌ای به موضوع SPV ( ساز و کار ویژه مبادلات پولی بین ایران و اروپا) داشت و گفت اگر چه اروپایی‌ها مذاکرات و تضمین‌ها را طولانی کردند، اما به هر حال فعلا در مخالفت با آمریکا، اقداماتی را انجام دادند. SPV نیز که تشکیل شود، مشکلات حل می‌شود. در رابطه با سوئیفت هم مشغول مذاکره با آمریکا هستند و ظرف دو هفته آینده به نتایجی در این باره خواهند رسید.

ابطحی در ادامه به بخشی از صحبت‌های وزیر امورخارجه در جلسه غیرعلنی پارلمان اشاره کرد و گفت: آقای ظریف در این جلسه گفت اینکه بعضی از دوستان معتقدند که رعایت استانداردهای FATF خودتحریمی است را نمی‌پذیریم، زیرا ما معتقدیم که نپیوستن به FATF خودتحریمی است و مشکلاتی را برای ما ایجاد می‌کند.

وی با بیان اینکه نه آقای ظریف و نه آقای عراقچی در این جلسه تضمینی برای حل مشکلات کشور با پذیرفتن شروط FATF نداد. همان صحبت‌‌هایی که در جلسه قبلی نیز مطرح کرده بود را دوباره مطرح کرد و تضمینی نداد.

عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اضافه کرد: در این جلسه آقایان ذوالنور، قوامی و فلاحت‌پیشه، رئیس کمیسیون امنیت ملی نیز سخنرانی کردند، البته آقای فلاحت‌پیشه در موافقت با پیوستن به FATF صحبت کرد، اما آقایان قوامی و ذوالنور نظر مخالفی نسبت به این کارگروه ویژه اقدام مالی داشتند. در این جلسه پیرامون موضوعات مطرح شده، رأی‌گیری صورت نگرفت.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس در پایان خاطرنشان کرد: آقای فلاحت‌پیشه در صحبت‌هایش اشاره‌ای به موضوع ربایش تعدادی از مرزبانان در مرز میرجاوه که چندی پیش اتفاق افتاد، داشت و گفت که اقدامات امیدبخشی انجام شده که امیدواریم موضوع حل شود.


توضیحات ظریف درباره ابهامات بیانیه FATF در مجلس*

سیدحسین نقوی حسینی، نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی، در تشریح جلسه غیرعلنی صبح امروز (سه‌شنبه اول آبان) مجلس اظهار داشت: این جلسه با حضور محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه و عباس عراقچی معاون وی برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه میهمانان نکاتی را درباره «FATF»، مذاکراتی که با اروپایی‌ها صورت گرفته و همچنین کانالی که آنها قرار است برای مبادلات مالی طراحی کنند، مطرح کردند. همچنین گزارشی از وضعیت ایران در نشست اخیر«FATF» به وکلای‌ملت ارائه شد.

نماینده مردم ورامین در مجلس با بیان اینکه در این جلسه 4 تن از اعضای کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست خارجی مجلس نیز نقطه نظرات خود را مطرح کردند، ادامه داد: برخی نمایندگان در اظهارات خود نسبت به پیوستن به این کارگروه مالی نقد داشتند و برخی دیگر نیز پیوستن به این کارگروه را تأیید می‌کردند.

نقوی به بخشی از اظهارات آقای ظریف در این جلسه اشاره کرد و گفت: اروپایی‌ها از لحاظ سیاسی همچنان بر موضع قبلی خود مبنی بر حمایت از برجام پایبند هستند، می‌خواهند این کانال مالی ایجاد شود و پیگیر این موضوع هستند.

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی، نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی، نیز درباره دلیل تشکیل جلسه غیرعلنی و دعوت از وزیر امورخارجه و معاون وی،گفت: درباره«CFT» و بیانیه‌ای که اخیرا از سوی این کارگروه مالی منتشر شده، نمایندگان سوالات و ابهاماتی داشتند که این جلسه در همین راستا برگزار شده است.

وی افزود: در این بیانیه آمده اروپایی‌ها فشار آوردند که ایران باید شروط را حذف کند، سوالات نمایندگان عمدتا پیرامون این مسئله بود که میهمانان توضیحاتی را در این باره ارائه دادند.

 

 

 


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 1 آبان 1397برچسب:, توسط smsreson