پنل پیامک،پنل پیامک رایگان،سامانه پیامک رایگان
 
سامانه پیام کوتاه ((پیام رسون)) سامانه پیام کوتاه رایگان و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون
Design by : NazTarin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





انگار که قصه خرید بلیت‌های پرواز اربعین تمامی ندارد و برای مسئولان مربوطه، ایرلاین‌ها و مردم تبدیل به کلاف سردرگم شده است. فروش بلیت‌های اربعین از تاریخ مقرر آغاز شد. باز هم علاوه‌بر هشدارهای قبلی رسانه‌ها و حتی پیش‌بینی خودمان در همین صفحه؛ مانند سال قبل قطره‌ای عرضه شد. درست مانند سال قبل، شرکت‌های هواپیمایی تصمیم گرفتند تا بلیت‌ها را در تاریخ‌های نامعین به زائران عرضه کنند. 
تاکنون تعداد ۳۶۷ مجوز برای انجام پروازها در بازه اربعین برای شرکت‌های هواپیمایی صادر شده است. اما یکی دو روز گذشته سخنگوی ایران ‌ایر خبری مبنی‌بر کاهش قیمت بلیت‌ پروازهای اربعین از 27 مرداد تا 9 شهریور در مسیر تهران به نجف با نرخ 2.5 میلیون تومانی اعلام کرد و گفت از 17 تا 20 شهریور نیز نرخ بلیت‌ها با همین قیمت به زائران اربعین عرضه خواهد شد. براساس گفته سخنگوی ایران ایر عرضه این بلیت‌ها در ساعات مختلف است و ناموجود بودن به معنای تکمیل‌ظرفیت آن نیست و انجام این کار برای در دسترس ماندن سایت ایران ایر است. 
صحت این خبر؛ در گرو یک جست‌وجوی ساده در سایت ایران ایر است. عرضه چنین قیمت بلیتی از 17 شهریور به بعد یعنی یک روز بعد از روز اربعین است. اما در روزهای پیش از اربعین؛ نه‌تنها چنین بلیتی با این قیمت عرضه نشده بلکه به‌طور کلی هیچ قیمت معینی حتی قیمت تصویبی از سوی ستاد اربعین و تعداد بلیت‌های موجود هم درج نشده و باز هم زائر در یک بلاتکلیفی خرید بلیت هوایی یا انتخاب سفر زمینی برای اربعین است. توجیه این شرکت هواپیمایی نیز این است که این شکل از عرضه؛ برای توزیع متناوب بلیت‌هاست. در‌صورتی‌که همین کار تاییدی است بر عرضه محدود بلیت‌ها مانند سال گذشته. 
اما آنچه در این بین عرضه قطره‌چکانی و ظرفیت محدود در ساعات مختلف یا همان ساعات محدود را توسط شرکت هواپیمایی ایران ایر تایید می‌کند، اعلام این جمله در سایت فروش بلیت این شرکت هواپیمایی است: «ناموجود بودن صندلی‌ لزوما به منزله تکمیل‌ظرفیت پرواز نبوده و در راستای توزیع متناوب، صندلی‌های خالی در ساعات مختلف در دسترس قرار خواهد گرفت.» پرسش اول این است که اگر ظرفیت شرکت‌های هواپیمایی مشخص شده که در ایام اربعین چند پرواز از مبدأ تهران به مقصد نجف یا بغداد وجود دارد، چرا عرضه بلیت‌ها همچنان قطره چکانی است و چه تضمینی وجود دارد که تمام بلیت‌ها تا پایان اربعین به زائران به‌صورت برابر و به‌طور عادلانه عرضه شود؟
«جعفر یازرلو» سخنگوی سازمان هواپیمایی 25مرداد در گفت‌وگو با ایرنا از مشارکت شرکت‌های هواپیمایی در طرح فروش پروازهای اربعین با نرخ مصوب خبر داد و افزود: «آتا، ایران ایر، ایرتور، کیش، پویا، قشم ایر و ساها و فلای بغداد شرکت‌هایی هستند که تا به امشب مجوز فوق‌العاده پروازهای اربعین را دریافت کردند. به غیر از فلای بغداد، بقیه ایرلاین‌ها با نرخ مصوب در پروازهای اربعین شرکت دارند.» 
ظاهرا روز گذشته ظرفیت قابل‌توجهی برای فروش ارائه شد اما براساس گزارشات دریافت شده به «فرهیختگان» زائران تا مرحله پرداخت هزینه بلیت پیش می‌رفتند، شماره مرجع و بلیت نیز صادر می‌شد اما در آخر هزینه بلیت به حساب زائر باز می‌گشت و زائر نمی‌دانست که چه اتفاقی برای بلیت خریداری شده افتاده است؟ اینکه همچنان بلیت برای زیارت اربعین دارد یا نه؟شرکت هواپیمایی آتا از ساعت 2 و نیم ظهر روز گذشته بلیت‌فروشی‌اش را آغاز و اعلام کرد که از طریق اپلیکیشن مخصوص به خودش، بلیت‌فروشی خواهد داشت. اما تا ساعت‌ها نه اپلیکیشن برای خرید بلیت باز می‌شد و نه سایت بالا می‌آمد تا زائر بلیت رزرو کند. سایر ایرلاین‌ها نیز چنین قصه‌ای داشتند و علاوه‌بر نبود بستر مناسب از لحاظ زیرساخت در سایت‌هایشان، تعداد ظرفیت‌های موجود مشخص نبود. 
چندسالی می‌شود که که شرکت‌های هواپیمایی، فروش بلیت به‌طور مستقیم ندارد. یعنی شما برای سفر به ترکیه یا مثلا فرانسه به خود دفتر هواپیمایی مراجعه نمی‌کنید و باید بلیت را از آژانس یا نهایتا سایت‌های فروش بلیت دریافت کنید؛ چراکه پروازهای خارجی قیمت مصوب خودشان را دارند و در‌صورت فروش بیشتر از قیمت تصویب شده، جریمه خواهند شد. اما در این چندساله دولت فروش بلیت اربعین را به‌طور تمام در اختیار شرکت‌های هواپیمایی قرار داده و دقیقا مشکل همینجاست که این مساله باعث بروز نارضایتی زائران از شکل و شیوه عرضه بلیت شده است؛ از همین ساعات نامعلوم فروش بلیت گرفته تا قیمت‌های نوسانی. هرچند ستاد اربعین هرساله قیمتی مصوب برای فروش بلیت‌های اربعین اعلام می‌کند اما وقتی تمام تصمیمات فروش بلیت در اختیار شرکت هواپیمایی بوده یعنی درنهایت شکل و خروجی کار نیز به‌دست خود همین شرکت‌های هواپیمایی است. مهم‌ترین‌شان نیز تعداد پر و خالی بودن صندلی‌ها در پروازهای مختلف و صد البته قیمت بلیت‌هاست. دادن این امتیاز به شرکت‌های هواپیمایی شبیه به رانتی است که ضرر و دودش در چشم زائر است. سرگردانی در میان انتخاب هواپیمایی، باز نشدن سایت شرکت‌های هواپیمایی، نوسان فاحش قیمت و عرضه تعداد نامعلوم صندلی‌ها. اما چرا تعداد نامعلوم صندلی‌ها؟ همیشه تعدادی از صندلی‌ها در اختیار ترافیک است، مثلا 10 صندلی. همچنین احتمال دارد تا دقیقه 90 و تا دم خود پرواز کنسلی وجود داشته باشد یا کسی اصلا به پرواز نرسد. از طرفی اعلام شد که فروش بلیت در فرودگاه‌ها صورت نمی‌گیرد و مردم به فرودگاه مراجعه نکنند. پرسشی که مطرح است؛ تعداد آن صندلی‌های خالی در اختیار ترافیک، کنسلی‌‌ها و... چه می‌شود و چرا نباید امکان و فرصتی وجود داشته باشد تا زائر از این شرایط استفاده کند؟ آیا نتیجه چیزی جز ارائه غیرمرسوم بلیت‌ها از سوی شرکت هواپیمایی به افراد خاص است؟
از این گذشته درخصوص قیمت بلیت‌های مصوب شده؛ براساس گفته‌های مرداد امید کوثری، مدیر اجرایی ستاد مرکزی اربعین؛ آخرین برنامه‌ریزی ستاد مرکزی اربعین و‌کمیته‌های مرتبط، قیمت بلیت رفت و برگشت پرواز اربعین به نجف و بغداد (تهران- نجف- تهران) و (تهران- بغداد- تهران) هشت میلیون تومان اعلام شد. همچنین هزینه بلیت پرواز اربعین از مشهد (مشهد- نجف- مشهد) و (مشهد- بغداد- مشهد) یک‌میلیون و ۵۰۰ هزار تومان افزایش یافته و به ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان می‌رسد. همچنین بهای کل بلیت یکطرفه از کرمان، فارس، خراسان هرمزگان، سیستان‌وبلوچستان به بغداد و نجف اشرف حداکثر ۴ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان به‌صورت یکطرفه و از تهران ۴ میلیون تومان در یک مسیر است. این درحالی است که تقریبا هیچ ایرلاینی هنوز از مبدأهای دیگر اعلام شده کشورمان به عراق پرواز ندارد. 
بنابر گفته وزیر کشور حدود هزار پرواز از ایران به عراق طراحی شده و بیش از این ظرفیت فرودگاهی در کشور عراق وجود ندارد. این سخن پذیرفته شده است که هر فرودگاهی ظرفیت خاص خود را دارد اما آیا برای پروازهای کنسلی یا تاخیری از فرودگاه‌های عراق به فرودگاه‌های کشورمان برنامه‌ای معین طراحی شده است؟ اینکه قرار است کدام شرکت هواپیمایی جایگزین پرواز کنسلی از پیش تعیین نشده یک شرکت هواپیمایی دیگر شود؟ یعنی برای وقت و هزینه زائر آیا برنامه‌ریزی شده؟ در هفته‌های گذشته؛ روزی نبوده است که زائران پروازهای نجف به ایران؛ از زمان طولانی تاخیر در پروازها شکایت نکرده‌اند. آیا ستاد اربعین برنامه‌ای برای زائران در فرودگاه دارند؟ موقعیتی را درنظر بگیرید که پرواز زائر 4 ساعت تاخیر داشته؛ از یک طرف زائر نه توانایی بازگشت به هتل را دارد و نه موکبی در نزدیکی فرودگاه نجف وجود دارد تا زائر برای استراحت به آن مراجعه کند. در چنین موقعیتی و با توجه به تورم ارزی و نرخ نوسانی قیمت دینار که هر بطری آب معدنی ممکن است تا 200 هزار تومان هم پای زائر بیفتد؛ ستاد اربعین چه برنامه‌ای دارد و چه خدمتی قرار است به زائر ارائه دهد؟ این نیز مساله دیگر بی‌پاسخ و مبهم ستاد اربعین در نامنظم بودن پروازها و ارائه خدمات به زائران اربعین است. 
در این بین شرکت‌های هواپیمایی خارجی مانند العراقیه، فلای دبی یا قطر ایر وی نیز برای ایران پروازهای اربعین ارائه می‌کنند. در این خصوص ستاد اربعین و مسئولان دولتی مربوط هیچ سقف قیمتی‌ای ارائه نداده‌اند و وضعیت این پروازها هم نامشخص است. با وجود اینکه تا چند روز گذشته پروازهای ایران به بغداد از ایرلاین قطر ایر وی با قیمت بالا هم موجود بود اما اکنون در سایت‌های عرضه بلیت داخلی مانند علی‌بابا، فروش بلیت این ایرلاین‌ها موجود نیست. هرچند با قیمت بالا اما دسترسی به بلیت‌های پرواز تهران به نجف از طریق ایرلاین قطری قطرایروی راحت‌تر از خرید با بلیت از پروازهای داخلی است. 
نکته جالب ماجرا درخصوص عرضه بلیت اربعین از سوی ایرلاین‌های خارجی به ایرانی‌ها این است که شرکت هواپیمایی ایران ایر اعلام کرده که برای برخی شهرهای دیگر کشورمان به مقصد عراق پرواز وجود دارد. با وجود اینکه گفته شده از فارس به نجف پرواز خواهیم داشت اما مثلا هنوز تکلیف پروازهای شیراز به نجف مشخص نیست ولی درحال‌حاضر از طریق ایرلاین قطر ایروی پرواز شیراز به نجف موجود است. 
از این گذشته براساس اعلام سخنگوی سازمان هواپیمایی یک ایرلاین خارجی یعنی ایرلاین فلای بغداد براساس قیمت مصوب فروش بلیت خواهد داشت. این بدان معناست که سازمان هواپیمایی و به‌طورکلی دولت می‌توانست از ظرفیت ایرلاین‌های خارجی برای اربعین استفاده کرد اما در عمل می‌بینیم که تنها یک ایرلاین عراقی را پای کار آورده است. به جز این امر حتی این امکان وجود داشت که ایرلاین‌های خارجی را همان‌گونه که درحال‌حاضر ایرلاین قطری درحال فروش بلیت از مبدأ ایران به مقصد عراق را برای افزایش تراکنش و بدون قیمت مصوب هم پای کار بیاوریم و اعلام شود که این تعداد از شرکت‌های هواپیمایی خارجی نیز بیشتر از قیمت مصوب پای کار آمده‌اند تا لااقل تکلیف تعداد پروازها مشخص شود و افزایش تراکنش پرواز صورت بگیرد. 
جدای از این مساله؛ تعدادی از زائران از مقصدهای مختلف کشور مثلا از تهران قصد دارند با پرواز خودشان را به یکی از شهرهای مرزی برسانند. کمبود بلیت‌ پرواز داخلی هم در این بین برای رسیدن به شهرهای مرزی نیز به یک بحران چندماهه تبدیل شده و حالا در آستانه اربعین این بحران جدی‌تر می‌شود وقتی که زائر حتی بلیت پرواز برای رسیدن به آبادان یا ایلام پیدا نمی‌کند. البته به دلیل کمبود ظرفیت‌ ناوگان هوایی در این بین حتی می‌توان کنسل شدن پروازهای داخلی را هم پیش‌بینی کرد تا از آن طرف بتوان به پروازهای اربعین رسید.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 29 مرداد 1402برچسب:, توسط smsreson

خطوط سامانتل در سامانه پیامکی شیراز

1402-05-20 21:00:51 30  0  0

تا به حال چیزی در مورد سیم کارت سامانتل شنیده اید ؟یا اینکه میدانید چه نوع ویژگی هایی دارد و با چه تعرفه ای در بازار عرضه میشود ؟ ما امروز در این مقاله که در سایت سامانه پیام کوتاه به ثبت رسیده است می‌خواهیم در مورد سیم کارت های سامانتل و ویژگی ها و تعرفه ی آن در نمایندگی پیامک بپردازیم . پس اگر می‌خواهید با سیم کارت سامانتل بیشتر آشنا شوید تا پایان این مقاله با نمایندگی سامانه پیامکی پیام رسون همراه باشید .

 

 

 

تاریخچه سامانتل :

اگر کمی به لوگو و نام سیم کارت سامانتل دقت کرده باشید، می توانید حدس بزنید که حتما ارتباطی بین این سیم کارت ها و بانک سامان وجود دارد بدین صورت که سامانتل، اولین اپراتور مجازی کشور است که توسط شرکت کیش سل پارس شروع به کار کرد. کیش سل پارس، یکی از شرکت های وابسته به شرکت پرداخت الکترونیک سامان است که این شرکت نیز از شرکت های وابسته به بانک سامان به شمار می رود. 
در واقع سامانتل سیم کارت های بانک سامان است که به بازار عرضه شد. درواقع یکی از اپراتورهای کشور است که با سرمایه گذاری بانک سامان،بیمه سامان و  پرداخت الکترونیک سامان در بهمن 94 موفق به دریافت موافقت اصولی و در شهریور 95 فعالیت جدی خود را با اولین پروانه اپراتور MVNO توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی آغاز نمود.

 

 


هدف  سامانتل : 

شرکت کیش سل پارس  با ارائه سیمکارت سامانتل بر روی خدمات اینترنت همراه نسل 4G قصد رقابت  با اپراتورهای دیگر را دارد . یکی از جذابیت های این سیمکارت این است که با 5 عدد 9 پشت سر هم آغاز میشود، در واقع تمامی سیم کارتهای سامانتل به نوبه خود رند محسوب میشوند، این سیمکارت میتواند مانند تمامی سیمکارت های دیگر به صورت میکرو و نانو قابل استفاده باشد و با انواع وسایل ارتباطی  خود را سازگار هستند  و مشترکین این اپراتور میتوانند از خدمات جذابتری بجز خدمات اولیه نظیر: اینترنت پرسرعت، کنفرانس صوتی و تصویری و سبدی پر از خدمات ارزش افزوده بهره مند شوند.

 

 

 

سیم کارت سامانتل در سامانه پیام کوتاه شیراز : 

نمایندگی سامانه پیامکی پیام رسون به عنوان یکی از پیشرفته ترین سامانه پیامک در ایران به تازگی خطوط سامانتل را جزء خطوط پیامکی خود کرده  که به صورت خدماتی آن را به مشتریان پیام رسون ارائه می‌دهد.  و این مژده را به همراهان خود می‌دهد که اگر علاقه مند به ارسال پیامک با سر شماره ۰۹۹۹۹ هستید حتما با مراجعه به سایت سامانه پیامک خطوط سامانتل را به عنوان خط کاری خود  انتخاب کنید .

 

 

 

مزایای سیم کارت سامانتل در سامانه پیامک : 
 
۱-  ارسال پیامک گروهی با هدف معرفی، اطلاع رسانی، خدمات باشگاه مشتریان، سرویس های SMSC (به صورت A2P و P2P) و  VOICE (بر بستر LTE و  Wi-Fi)، سرویس پیام صوتی (VMS)، سرویس نمایش گر (CLIP)، سرویس انتظار مکالمه ( Call Waiting)، سرویس انتقال مکالمه ( Call Divert)، کنفرانس تلفنی ( Conference call)، ارسال email از طریق پیامک (email by SMS) ، محدودیت تماس های ورودی ( Call Barring)


۲- خدمات دیتاسنتر، مشاوره، طراحی و ارائه خدمات اختصاصی به تناسب شرکت ها و متناسب با نیاز  و فناوری روز


۳- اینترنت پرسرعت، کنفرانس صوتی و تصویری


۴- قابلیت انجام تمامی فعالیت های مالی( خرید از فروشگاه های عمومی و اختصاصی، فروشگاه های الکترونیکی، پرداخت قبوض، خرید شارژ، انتقال وجه نقد)


۵- قابلیت انجام فعالیت های بانکی (کارت به کارت، جابه جایی حساب، استعلام و مانده حساب)


۶- در خارج از ایران نیز تقریبا در تمام کشور ها قابلیت استفاده از سامانتل از طریق رومینگ قابل دسترس می باشد.


۷- فناوری یوسیم: USIM در واقع رایانه‌ ای کوچک است که می ‌تواند چندین برنامه کوچک را درون خود جای دهد. برای مثال از این سیم‌ کارت‌ ها جهت پرداخت هزینه مترو و یا دسترسی به قبض موبایل می توانید استفاده کنید .


۸- سرویس هایی همچون خرید کارت شارژ سامانتل از طریق اینترنت، نمایش محدوده آنتن دهی روی صفحه گوشی (Cell-Info)، دریافت پیام های فرهنگی و تبلیغاتی روی صفحه گوشی (  Cell-Broadcasting) و سرویس های ارزش افزوده است از دیگر ویژگی های سامانتل است .

 

 

 

پیام رسون : 

 سامانه پیامکی پیام رسون در نظر دارد خطوط سامانتل را با ارزان ترین تعرفه به مشتریان سامانه پیام کوتاه شیراز ارائه  دهد به همین دلیل تعرفه خطوط سامانتل  با اپراتور ۵۰۰۰ در نمایندگی سامانه پیامکی شیراز برابر میباشد . شما عزیزان می‌توانید برای اطلاع از تعرفه اپراتور ۵۰۰۰ و خطوط سامانتل اینجا را کلیک کنید .

 

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 29 مرداد 1402برچسب:, توسط smsreson

نماینده آمریکا در پیمان منع گسترش تسلیحات هسته‌ای (ان.پی.تی) مدعی شد که ایران مانع رئیس کمیته مقدماتی بازنگری این معاهده برای ارائه «یک پیش نویس واقعی» شده است.

آدام شینمن که سمت نماینده ویژه رئیس جمهوری آمریکا در امور عدم اشاعه هسته‌ای را هم برعهده دارد، در توئیتی نوشت: کمیته مقدماتی امروز به پایان رسید. ایران مانع رئیس [کمیته مقدماتی بازنگری معاهده عدم اشاعه هسته ای] برای ارائه پیش نویس واقعی شد. سانسور؟ این برخلاف تمام رویه‌های ثابت است و نباید به عنوان یک نمونه در نظر گرفته شود.
وی سپس ادامه داد: به هر حال، دلیل اصلی حضور ما در اینجا تقویت روند بررسی است. مایه تاسف است که در مقابل، چند نفر سعی در تضعیف آن دارند.
این مقام آمریکایی نوشت: با این وجود، من پشتکار ریاست این کمیته را ستایش می کنم. با وجودی که این کمیته در ساعات پایانی خود است، پر از گفت‌وگوهای سازنده و ایده های خوب بود. ما مشتاقانه منتظر ادامه این کار خوب در بقیه روند بررسی هستیم.
کنفرانس‌های بازنگری ان.پی.تی هر پنج سال یکبار برگزار می‌شود و مسائل و توافقات، با اجماع تمامی اعضا حاصل می‌شود.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ جمعه 20 مرداد 1402برچسب:, توسط smsreson

پنل پیامکی پیام رسون ویژه سمینارها و همایش ها

1402-05-15 22:20:43 17  0  0

اگر بخواهید برای مجموعه‌تان همایش برگزار کنید یا سمیناری داشته باشید، انتخابهای مختلفی برای اطلاع‌رسانی و تبلیغات دارید. مثلاً می‌توانید تیزر ویدئویی تهیه کنید و سراغ شبکه‌های اجتماعی بروید یا اینکه می‌توانید با تبلیغات محیطی شروع کنید که در این صورت باید جیب پر پولی داشته باشید .
اما اگر می‌خواهید در هزینه هایتان صرفه جویی کنید و در کنار آن اطلاع رسانی کاملی داشته باشید می‌توانید از ارسال پیامک که از طریق خرید پنل پیامکی انجام می‌شود کمک بگیرید .
تا پایان این مقاله با نمایندگی پنل پیام کوتاه پیام رسون همراه باشید تا با راه کارهایی که می‌شود از طریق ارسال پیامک افراد را به سمینار دعوت کرد بیشتر آشنا شوید .

 

 

 

روش های مختلف تبلیغات پیامکی برای دعوت در سمینار:

خوبی تبلیغات پیامکی این است که شما از روش های مختلفی می توانید استفاده کنید و با صرف هزینه کمتر فقط به بازار هدف خود پیامک ارسال کنید.
اگر مخاطبین سمینار و ورکشاپ شما افرادی  با جنسیت و بازه سنی مشخصی هستند می توانید از تفکیک سن و جنسیت  استفاده نمایید و ارسال اس ام اس را فقط به بازار هدف خود ارسال کنید. معمولا سمینارها با توجه به موضوع سمینار مخاطبین خاص خود را دارند پس بهتر است به جای تبلیغات به همه مردم که ممکن است هیچ علاقه ای به موضوع سمینار شما نداشته باشند، فقط به بازار هدف خود پیامک ارسال کنید.
اگر ورکشاپ شما در زمینه خدمات آرایشی است و مخاطبین شما فقط بانوان هستند پیشنهاد ما این است که جهت ارسال پیامک حتما از ارسال به تفکیک سن و جنسیت استفاده کنید.
اگر همایش شما در زمینه مهندسی است می توانید با استفاده از بانک شماره موبایلی که سامانه پیامکی پیام رسون در اختیار شما قرار می‌دهد  فقط به نظام مهندسی های استان مورد نظر پیامک ارسال کنید. بانک جامع مشاغل سامانه پیامک پیام رسون این امکان را به شما می دهد که به مشاغل و اصناف مختلف مانند پزشکان، وکلا، دبیران و … پیامک ارسال کنید.
حتی اگر مایل باشید  که ارسال پیامک به مناطق مشخصی از یک شهر را داشته باشید  می توانید از ارسال پیامک بر اساس کد پستی و یا ارسال پیامک از روی نقشه را استفاده کنید.

 

 

پیام رسون : 

یکی از بهترین کارهایی که می‌شود با آن  برای جذب مخاطب در سمینار خود انجام داد اینست که یک باشگاه مشتری تهیه کنیم .
در واقع باشگاه مشتری رایگان پیام رسون فقط مختص مشاغل نمی‌باشد و می‌توانید با تهیه باشگاه مشتری از تمامی کسانی که در همایش شما شرکت کرده اند تشکر کنید و از آنها در دیگر همایش ها هم دعوت کنید . اگر میخواهید با باشگاه مشتری رایگان سامانه پیامکی شیراز بیشتر آشنا شوید مقاله باشگاه مشتریان آغاز یک کسب و کار هوشمند را مطالعه کنید . 

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید . 


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ جمعه 20 مرداد 1402برچسب:, توسط smsreson

ئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ، جزییات شناسایی و دستگیری سارقین زورگیر که چند روز گذشته اقدام به سرقت گردنبند «علیرام نورایی» کرده بودند را تشریح کرد.

سرهنگ سعید دالوند در توضیح نحوه شناسایی سارقین گفت: روز چهارشنبه ۱۱ مردادماه ، ماموران کلانتری ۱۰۱ تجریش در محدوده خیابان نیاوران به سرنشینان یک دستگاه موتورسیکلت مشکوک شده و پیش از هرگونه اقدام این افراد جهت فرار از موقعیت، آنها را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

وی ادامه داد: افراد دستگیر شده برای انجام تحقیقات تخصصی در اختیار پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند که در بررسی بانک اطلاعات مجرمین سابقه دار مشخص شد که این دو به‌ نام‌های آرش و اشکان از سارقین زورگیر و سابقه‌دار پلیس آگاهی تهران بزرگ هستند که در زمان دستگیری اقدام به ارائه هویت‌های مجعول برای خود کرده بودند.

دالوند گفت: با شناسایی آرش و اشکان به عنوان سارقین سابقه‌دار در موضوع سرقت‌های زورگیری و گردنبندقاپی، تحقیقات فنی - پلیسی در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت و در کمتر از چند ساعت و با جمع‌بندی قرائن و دلایل پلیسی مجبور به اعتراف به سرقت در مناطق شمال تهران شدند.

به گفته وی، با توجه به اعترافات بدست آمده از متهمین ، روز پنجشنبه مورخه ۱۲ مردادماه ۱۴۰۲ ، علیرام نورایی بهمراه همسرش برای شناسایی متهمین به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ دعوت شده و بلافاصله پس از مواجه حضوری با متهمین، هر دو متهم را به صورت دقیق و کامل شناسایی کردند.

دالوند گفت: در حال حاضر متهمین در اختیار پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار داشته و تحقیقات از آنها جهت شناسایی سایر جرایم ارتکابی و همچنین سایر شکات و مالباختگان در دستور کار کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 12 مرداد 1402برچسب:, توسط smsreson

آشنایی با کسب و کار مشتری محور با پیام رسون

1402-05-04 13:15:37 30  0  0

ما نمی‌توانیم مشکلاتمان را با همان طرز فکری حل کنیم ، که آن مشکلات را به وجود آورده ایم .

(انیشتین) 

 

برای فهم و درک بیشتر این سخن انیشتین چندین بار این جمله را بخوانید تا معنا و مفهوم آن را بیشتر درک کنید.  معمولاً اگر بخواهیم وارد هر کسب‌وکاری شویم حرف از رقیب و رقابت را میشنویم و این را نیز می دانیم که همه در تکاپو هستند تا بتوانند مشتری بیشتری در حوزه کسب و کار خود داشته باشند و به اصطلاح سهم بازار خود را افزایش دهند . خیلی از افراد  هستند که برای کسب موفقیت بیشتر در دوره‌های آموزشی و کلاس های بیزینسی شرکت می کند و در وعده های فروش خود و تبلیغاتی که انجام می دهند ( مانند تبلیغات اس ام اسی ) فروش بیشتر را اعلام می‌کند که در بازار پر رقابت با ترفندهای ویژه و مذاکرات می توانند برنده اعلام شود .

در این مقاله که در سایت سامانه پیام کوتاه پیام رسون به ثبت رسیده است می خواهیم شما را با ۴ روش آشنا کنیم که بتوانید کسب و کار مشتری محور خود را راه اندازی کنید بدون ترس و وحشت از رقبا پس اگر به دنبال موفقیت در کسب و کارتان هستید تا پایان این مقاله با نمایندگی سامانه پیامکی پیام رسون همراه باشید .

 

 

 

کسب و کار مشتری محور : 

توسعه مشتری ‌محور ، روشی معمول برای تأسیس استارتآپ‌ها و شرکتهای سرمایه ‌گذاری جدید است ، که یک گام از توسعه سه‌ بخشی ، محسوب می‌شود. این روش ، خطرات شکست ایده اولیه  ،در مدل کسب ‌وکار را ارزیابی می‌کند. مشتریان چه کسانی هستند ؟ چه امکاناتی نیازدارند ؟ از چه راهکارهایی استفاده می‌کنند ؟ چگونه  ، با استراتژی‌های پنل اس ام اس و پنل پیامکی ، مشتریان را جذب کنیم  و کسب درآمد کنیم ؟ فعالیت‌های استراتژیک ، برای ارائه محصول کدام است ؟ منابع مورد نیاز داخلی چیست ؟ شرکای مورد نیاز چه کسانی هستند و هزینه شراکت چقدر است؟

 در عمل ، توسعه مشتری ‌محور، ایده کلیدی را در نظر می‌گیرد و آن را از بیرون ، مورد ارزیابی قرار می‌دهد. این روش با شبیه‌ سازی شرایط بر اساس واقعیت‌های علمی ، یک روش کسب ‌وکار را در نظر می‌گیرد ، آن را توسعه می‌دهد ، از نگاه یک عنصر خارجی به آن نگاه می‌کند و سپس داده‌های به دست آمده را تحلیل می‌کند تا ، پاسخ صحیح را پیدا کند .

بسیاری از استارتآپ‌ها ، در مراحل اولیه ، تمامی تلاش خود را انجام می‌دهند ، تا خیلی سریع محصول خود طراحی کنند یا بسازند و سپس از بیرون به آن نگاه کنند ، دقیقاً به معنای توسعه مشتری‌ محور صاحبان ایده را تشویق می‌کند تا بیشتر زمان خود را ، صرف شناسایی و تحلیل مشتریان و نیازهای آن‌ها نمایند و در واقع  ،  بسیار متکی به پیاده سازی بر اساس تجربیات است.

توسعه مشتری محور ، در واقع نقطه مقابل ،  استراتژی توسعه محصول‌ محور است. توسعه محصول‌ محور ، معتقد است : اگر ما چیزی بسازیم ، حتماً دیگران خواهان آن هستند و توسعه مشتری‌ محور ، معتقد است : این استراتژی بسیاری از مجموعه‌ ها را در خطر جدی سقوط  ، قرار می‌دهد.

استراتژی‌های موفق ، برای ساخت یک محصول ، زمانی موفق است که به عنوان متن درسی در نخستین کلاس درسی و آموزش توسعه مشتری‌محور مورد استفاده قرار میگیرد.

در اینجا ما به 4 روش برای درک بیشتر کسب و کار مشتری محور اشاره میکنیم و آنها را جداگانه توضیح میدهیم . 

 

 

 

روش اول : نقشه شناخت مشتری : 

برای این که به دنیای نیازها ، ترس ها و آرزوهای مشتری قدم بگذاریم باید بتوانیم خودمان را جای مخاطبانمان بگذاریم و سعی کنیم از دریچه دید آنها به دنیا نگاه کنیم.

نقشه شناخت یا همدلی در این زمینه به ما کمک می‌کند تا با مخاطبان خود بیشتر آشنا شویم. این ابزار ما را راهنمایی می‌کند تا بتوانیم بیشتر با آنچه در زندگی مخاطبانمان می‌گذرد و رفتار و گفتارشان آشنا شویم و از همه مهم‌تر با موانع و اهدافشان را بشناسیم.

اگر کسب و کار فعال داریم می‌توانیم از بازخوردهای مشتریان نیز در این کار بهره ببریم و یا اگر امکان مصاحبه با مشتریان بالقوه را داریم می‌توانیم  با استفاده از راهنمایی نقشه شناخت سوالاتی بپرسید که به شناخت دقیق‌تر از مشتری دست یابید.

نقشه شناخت به ما کمک می‌کند تا بهتر بتوانیم درک کنیم که مشتری چطور می‎اندیشد، احساسات او چگونه است ، جه تگرانی ها و موانعی دارند ، اولویت هایشان چیست و چه مواردی باعث می‌شود واکنش احساسی نشان دهند.

 

 

روش دوم : دیاگرام وابستگی : 

حاصل نقشه شناخت مشتری اطلاعات خام از مشتریان می‌باشد. اکنون زمان دسته‌بندی کردن آنها است. بدون توجه به این که هر کدام از این اطلاعات از کدام بخش نقشه شناخت مشتری به دست آمده است در دسته بندی ها باید فقط ارتباط منطقی و پیوستگی موضوع را در نظر بگیرید ،

تا بتوانیم به درک بهتری از مشتری برسیم و یک مدل مشتری محور را برای کسب و کار خودمان ترسیم کنیم.

کار کردن به روش دیاگرام وابستگی بسیار لذت بخش و یک کار گروهی است.

با دسته بندی و سامان دادن به اطلاعات آسان‌تر می‌توانیم ارتباط بین ایده‌ها و خدمت‌رسانی به مشتریان را نظم دهیم. علاوه بر آن سلسله مراتب اهمیت خواسته‌های مشتریان را شفاف‌تر خواهد شد.

 

 

روش سوم : بوم ارزش پیشنهادی : 

حالا که با استفاده از دو روش قبلی به درک مناسبی از خواسته های مشتریانمان رسیدیم وقت آن است که راه حل مناسبی برای آنها بیابیم. بوم ارزش پیشنهادی یکی از بهترین ابزارها برای تبدیل فعالیت ها ، نیازها و موانع مشتریان به ارزشهای پیشنهادی مناسب برای آنهاست.

این بوم از دو بخش تشکیل می‌شود یک بخش مربوط به رفتار مشتری می‌شود و بخش بعدی به راه حل های ما برای مشتری اختصاص دارد.

در این قسمت باید بتوانیم به تمامی سوال هایی که در زیر مطرح میشود ، پاسخ مناسب دهیم :

- آیا بین راهکارهای ما برای مشتری و خواسته‌ها و موانع آنها در بوم ارزش پیشنهادی تعادل برقرار است یا خیر ؟

- محصول یا خدمات ما چقدر با نیازهای واقعی مشتری فاصله دارد؟
- چقدر از این نیازها را می‌توانیم برآورده کنیم؟
- آیا رضایت مشتری در این بخش را برآورده کرده‌ایم؟

- محصول یا خدمات ما چقدر از ترس ها و موانع واقعی مشتری را حل می‌کند؟
- محصول یا خدمات ما چقدر با موانع واقعی مشتری فاصله دارد؟
- راه حل‌های جدید برای این چالش‌ها چه هستند؟
- آیا راه حل های ما می‌تواند ریسک‌های مشتریان را کاهش دهد؟
- آیا می‌توانیم باعث شویم مشتری هزینه کمتری متقبل شود؟

 

 

روش چهارم : بوم مدل کسب و کار : 

برای ساختار دادن به آنچه تا کنون درباره شناخت بیشتر مشتریان و ارزش‌های پیشنهادی مطابق با آنها صحبت کردیم. می‌توانیم از بوم مدل کسب و کار به عنوان بهترین ابزار تحلیل کسب و کار استفاده کنیم.

بوم مدل کسب و کار توسط الکساندر استرالدر و ایو پیگنیور خلق شده و ابزاری کارآمد بر مبنای مکتب سن گالن سوییس است.

تمرکز ما در اینجا روی دو بلوک بخش بندی مشتریان و ارزش پیشنهادی است.

ما بخش بندی مشتریان را به وسیله نقشه شناخت مشتری و دیاگرام وابستگی بخش بندی های مشتریان را معین کرده‌ایم فقط کافی است که این تقسیم بندی را در این بلوک لحاظ کنیم.

بلوک ارزش پیشنهادی را نیز به وسیله خروجی بوم ارزش پیشنهادی می‌توانیم تکمیل کنیم. فقط این که باید در نظر بگیریم که کدام ارزش پیشنهادی به کدام بخش از مشتریان مربوط می‌باشد. در این قسمت خروجی کار به ما کمک می‌کند تا ساختار و استراتژی مناسبی برای تبدیل کسب و کارمان به یک کسب و کار مشتری محور داشته باشیم.

 

 

پیام رسون : 

در این مقاله سعی کردیم شما را با کسب و کار مشتری محور آشنا کنیم . یکی از راه های موثر و جذاب در کسب و کار مشتری محور استفاده از پنل پیامکی و ارسال اس ام اس تبلیغاتی است که میتوانید پنل پیام کوتاه را از سامانه های پیامکی تهیه کنید و در کسب و کار مشتری محور موفق قدم بردارید . 

تیم پشتیبانی پیام رسون در این راه مایل است تا مشتاقانه شما را همراهی کند تا با خرید پنل پیامکی بتوانید در هر کسب و کاری که هستید موفق شوید و قله های صعود را طی کنید . 

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید . 

 

 

 

 

 

 

 


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 12 مرداد 1402برچسب:, توسط smsreson