پنل پیامک،پنل پیامک رایگان،سامانه پیامک رایگان
 
سامانه پیام کوتاه ((پیام رسون)) سامانه پیام کوتاه رایگان و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون
Design by : NazTarin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





نرخ تورم سومین اقتصاد بزرگ جهان به منفی ۰.۴ درصد رسید.
به گزارش تریدینگ اکونومیکس، متوسط نرخ تورم ژاپن در ۱۲ ماه منتهی به آگوست با ۰.۱ درصد کاهش نسبت به ماه قبل به منفی ۰.۴ رسید که این رقم، یکی از کمترین تورم های ثبت شده در این کشور طی هشت ماه اخیر بوده است.
در بین بخش‌های مختلف، آب و برق با تورم منفی ۶.۶ درصدی بیشترین تاثیر را در نزولی شدن نرخ تورم داشته است و پس از این بخش نیز مراقبت های درمانی با تورم مفی ۰.۱ درصدی و ارتباطات با تورم ۰.۷ درصد قرار دارند. از سوی دیگر نیز بیشترین تورم مربوط به لوازم منزل با ۲.۹ درصد بوده است و پس از این بخش، آب و برق با ۲.۵ درصد قرار دارند.
بانک مرکزی ژاپن با توجه به نرخ تورم پایین و کمبود نیروی کار در دوراهی سختی برای تعیین مسیر آینده سیاست‌های پولی خود قرار گرفته است. سیاست‌های انبساطی بانک مرکزی ژاپن در حال حاضر بزرگ‌ترین بسته محرک در بین کشورهای جهان محسوب می‌شود و اکنون برخی از اقتصاددانان با انتقاد از این سیاست خواستار تغییر رویه کنونی این کشور شده‌اند.
هم‌چنین هسته تورمی که تغییرات قیمت گروه مواد غذایی و انرژی را به دلیل نوسانات بالای آن‌ها در نظر نمی‌گیرد در ۱۲ ماه منتهی به آگوست با ۰.۲ درصد کاهش نسبت به ماه قبل به منفی ۰.۳ درصد رسیده که یکی از پایین ترین سطوح ثبت شده در طول پنج ماه اخیر بوده است. متوسط نرخ تورم ژاپن در بازه زمانی ۱۹۵۸ تا ۲۰۲۱ معادل ۲.۴۷ درصد بوده است که بالاترین تورم ثبت شده مربوط به فوریه ۱۹۷۴ با ۲۴.۹ درصد  و کمترین تورم ثبت شده مربوط به اکتبر ۲۰۰۹ با منفی ۲.۵ درصد بوده است.
بر مبنای ماهانه نیز نرخ تورم این ماه با ۰.۳ درصد کاهش نسبت به ماه قبل به منفی ۰.۲ درصد رسیده است.  
بانک مرکزی ژاپن دستیابی به تورم دو درصدی را هدف‌گذاری کرده که در از تحقق چنین هدفی در طول سه سال اخیر ناکام مانده است.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 26 مهر 1400برچسب:, توسط smsreson

اپراتور 9000

16 مهر 1400 494  0  0

در دنیای امروز تنوع شغلی روز به روز در حال گسترش است و کاملاً مشخص است که انسان ها نمی توانند به همه حرف ها تسلط داشته باشند چرا که هر حرفه و شغلی مسائل و جزئیات مربوط به خودش را دارد .

در همین راستا اگر کسی بخواهد کاری را انجام دهد اما به دلیل نداشتن تخصص نمی‌تواند آن را به انجام برساند ، بهتر است توسط اشخاص متخصص این کار را انجام دهد . اما این که کار را به شخص یا شرکتی بسپارید که در کار خود متخصص باشد بسیار حائز اهمیت است.

 

 

 

 در این بین افرادی هستند که مانند پل ارتباطی بین افراد متخصص و متقاضی عمل می کنند . برای مثال کسانی که از مشتریان سامانه پیام کوتاه پیام رسون هستند می‌دانند که نمایندگی پیامک ارائه دهنده اپراتور ۹۰۰۰ است . اما این بدین معنی نیست که شرکت اهورا اطلس فارس خود به تنهایی اپراتور ۹۰۰۰ را ارائه می‌دهد در واقع ارائه دهنده اصلی اپراتور ۹۰۰۰ شرکت آسیاتک می باشد و اهورا اطلس فارس به عنوان کارگزار آسیاتک ، اپراتور ۹۰۰۰ را به اشخاص حقیقی و حقوقی ارائه می دهد و مانند پلی بین ارائه دهنده و متقاضی عمل می کند .اما در نظر گرفتن تعرفه ها و جذب مشتری به خود نمایندگی پنل پیامک مربوط می‌شود .

در همین راستا سامانه پیامک شیراز با توجه به قابلیتهای خاص اپراتور ۹۰۰۰ از جمله ارسال پیامک به صورت متنی و صوتی،  ارسال پیام کوتاه به خطوط بلک لیست بدون نیاز به خدماتی شدن ، باز هم برای جلب رضایت مشتریان از کمترین تعرفه ها استفاده می‌کند  و باعث شده که این پنل اس ام اس رایگان برای همگان در دسترس باشد و کسانی که برای کسب و کارشان از پنل اس ام اس استفاده می کند به راحتی بتوانند پنل نمایندگی پیامک را خریداری کنند و به صورت رایگان اس ام اس ارسال کنند .

 

 

سامانه پیامکی رایگان پیام رسون جزء برترین سامانه پیامک ایران محسوب می‌شود که طی ۱۰ سال فعالیت خود توانسته علاوه بر ارائه پنل پیامک رایگان به مشتریان خود در راستای کارآفرینی و ایجاد شغل برای جوانان نیز فعالیت کند .همچنین تیم ما در سامانه پیام کوتاه پیام رسون این تعهد را به مشتریان خود داده که تا رسیدن آنها به موفقیت در کنارشان خواهد بود و تنها هدف ما جلب رضایت مشتریان است . پس خیلی راحت تبلیغات خود را به سامانه پیام کوتاه شیراز بسپارید و با خرید پنل پیامک رایگان از بهترین و پیشرفته ترین نمایندگی پیامک ایران، به راحتی قله های موفقیت را طی کنید.

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید . 


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 26 مهر 1400برچسب:, توسط smsreson

افزونه پیامکی وردپرس پیام رسون

11 مهر 1400 470  0  0

در مقاله های قبل تر که در سایت سامانه پیام کوتاه شیراز به ثبت رسیده به این موضوع پرداخته ایم که وردپرس چیست و از مزایای آن با شما همراهان همیشگی پیام‌رسون صحبت کردیم . اما در این مقاله به یکی از افزونه های وردپرس یعنی افزونه پیامک وردپرسمیخواهیم بپردازیم و به شما بگوییم که افزونه پیامک وردپرس چقدر مهم و ضروری برای تمامی مشاغل است . اگر می خواهید با افزونه پیامک وردپرس بیشتر آشنا شوید تا پایان این مقاله با نمایندگی پیام کوتاه شیراز همراه باشید .

 

افزونه پیامک وردپرس : 

اگر کسب و کار آنلاین یا فروشگاه اینترنتی دارید حتما به این فکر افتاده که برای جذب بیشتر مشتری از بهترین روش تبلیغ که همان ارسال پیامک میباشد هم استفاده کنید. اما این که چه جوری برای اعضای سایت تان پیامک ارسال کنید مهم است چراکه شرایط خاصی دارد که افراد باید دانش آن را داشته باشند  که تیم ما در سامانه پیامک شیراز در زیر این شرایط را برای شما به صورت واضح توضیح داده است .  

 

 

 

افزونه پیامک وردپرس چیست ؟:

افزونه ارسال پیامک وردپرس یا همان wp-sms به شما این امکان را می‌دهد تا قابلیت ارسال پیامک به اعضای خبرنامه و کاربران سایت یا هر اطلاع‌رسانی مربوط به محصولات را به بخش وردپرس سایت اضافه کنید.
افزونه پیامک وردپرس قابلیت پشتیبانی از فرم تماس 7، ووکامرس و EDD را دارد. این افزونه در دو نسخۀ رایگان و حرفه‌ای ارائه می‌شود که در نسخه تجاری امکانات بیشتری از جمله پشتیبانی کامل از ووکامرس، افزونه‌های گرویتی فرم، EDD و Contact Form7 ارائه شده است.

 

امکانات افزونه ارسال پیامک وردپرس: 

شاید شما از سامانه پیام کوتاه شیراز بپرسید که افزونه ارسال پیامک وردپرس یا همان Wp-sms چه امکاناتی را به کاربر ارائه می‌دهد. امکانات این افزونه به شرح زیر میباشد : 

۱- پشتیبانی از وبسرویس  پیام رسون  (ارسال معمولی و وبسرویس خدماتی سامانه پیام کوتاه شیراز)

۲- قابلیت ثبت‌نام در خبرنامه با استفاده از پیامک

۳- ارسال پیامک اطلاع رسانی به مدیر سایت 

۴- ارسال پیامک اطلاع رسانی در زمان ارسال پست جدید به کاربران

۵- اطلاع رسانی پیامکی در هنگام ثبت دیدگاه جدید

۶- اطلاع رسانی در هنگام پاسخ به دیدگاه جدید 

۷- اطلاع رسانی به مدیر و کاربر در هنگام ثبت‎ نام

۸- قابلیت هماهنگی با contact form 7 و EDD

۹- هماهنگی کامل با گرویتی فرم و ووکامرس (در نسخه حرفه‌ای)

۱۰ - پشتیبانی از Awesome Support و Ultimate members (در نسخه حرفه‌ای)

 

امکانات پلاگین وردپرس : 

 

۱- تنظیمات
-  تغییر شماره تلفن مدیر سایت
-  قرار دادن امضای پیامک ها
-  مدیریت صفحه بندی پلاگین
-  تعیین دوره زمانی سینک اطلاعات
- اضافه کردن فیلد شماره موبایل به اطلاعات دریافتی وردپرس از کاربران هنگام ثبت نام و ویرایش پروفایل
- خاموش یا روشن کردن سینک اطلاعات به همراه تعیین گروهی که کاربران در آن سینک می شوند.


۲- وب سرویس 

- تغییر نام کاربری
- تغییر پسورد
- تغییر شماره ارسال کننده

 

3- اطلاع رسانی ها

- ارسال پیام هنگام ارسال پست جدید

- امکان انتخاب ارسال پیام یا عدم ارسال پیام هنگام ارسال پست

- امکان قرار دادن متن ویژه برای یک پست

- ارسال پیام به مدیر هنگام نام نویسی کاربر

- ارسال پیام به کاربر هنگام نام نویسی با قابلیت ارسال کلمه عبور

- ارسال لینک بازیابی کلمه عبور هنگام درخواست بازیابی با قابلیت کوتاه سازی لینک

- ارسال پیام هنگام ورود کاربر

- ارسال پیام هنگام عضویت کاربر در خبرنامه

- ارسال پیام هنگام ورود کاربر

- ارسال پیام هنگام ثبت سفارش در Easy Digital Downloads

- ارسال پیام هنگام تکمیل یکی از فرم های افزونه فرم تماس 

- امکان قرار دادن متن برای هر یک از فرم ها به صورت جدا

- امکان استفاده از متغیر ها در متن پیامک

- امکان تغییر متن کلیه پیامک ها و قرار دادن متغیر ها تنها با کلیک بر روی متغیر

 

4- خبرنامه

- عضویت یا لغو عضویت با ارسال کد تایید با قابلیت شخصی سازی متن

- ارسال پیغام خوش آمد گویی با قابلیت تغییر متن

- شخصی سازی فرم خبرنامه

- امکان تغییر اکثر قسمت های فرم عضویت بدون تغییر در کد ها

- وجود color picker در صفحه برای انتخاب سریع رنگ ها

- ارائه پیش نمایش

 

5- ووکامروس

- ارسال پیام هنگام ثبت سفارش به مدیر

- ارسال پیام به هنگام ثبت سفارش به کاربر

- ارسال پیام هنگام تغییر وضعیت سفارش به در حال پردازش به کاربر

- ارسال پیام هنگام تغییر وضعیت سفارش به تکمیل شده به کاربر

- ارسال پیام هنگام اضافه شدن یادداشت برای سفارش به کاربر

- امکان تغییر متن کلیه پیامک ها و قرار دادن متغیر ها تنها با کلیک بر روی متغیر

 

 

 

افزونه پیامکی پیام رسون : 


لازم به ذکر است که  افزونه پیامکی وردپرس سامانه پیام کوتاه شیراز ، بهترین و کامل ترین افزونۀ وردپرس پیامکی موجود در ایران است. به علاوه، در صورتی که شما به ماژول خاصی احتیاج دارید می توانید پس از ثبت نام در سامانۀ پیام کوتاه شیراز، از طریق ارسال تیکت ، نیاز خود را با کارشناسان فنی ما در میان بگذارید تا در سریعترین زمان ممکن ماژول اختصاصی برای شما عزیزان طراحی و برنامه نویسی شود.

همچنین، امکان استفاده از وب سرویس نمایندگی پیامک شیراز با نمونه کدهایی مانند: نمونه کد C# تحت ویندوز، نمونه کد PHP، نمونه کد Delphi، نمونه کد VB.net و C# تحت ویندوز، نمونه کد VB6 و نمونه کد Linuxshell فراهم شده است که برای شروع ۳۰۰ پیامک رایگان جهت آزمایش و تست وب سرویس در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.
اگر وب سایت شما بر روی پلتفرم وردپرس یا دیگر پلتفرم ها ایجاد شده است و شما به یک سامانۀ ارسال پیامک احتیاج دارید، به شما پیشنهاد می کنیم که به وب سایت نمایندگی پیام کوتاه شیراز  مراجعه و امکانات و تعرفه های ما را مشاهده نمایید.  با خرید یک پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس  می توانید از افزونه ها و پلاگین ها، وب سرویس نمایندکی پیامک شیراز و امکانات بی شماری که در اختیار شما قرار می گیرد استفاده نمایید.

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید . 


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 19 مهر 1400برچسب:, توسط smsreson

در ماجرای تنش اخیری که آذربایجان علیه ایران به‌راه انداخته است، نیات و انگیزه‌هایی مبتنی بر دیدگاه‌های اقتصادی،‌ سیاسی، ‌امنیتی و ژئوپلتیک وجود دارد. دکتر شعیب بهمن، پژوهشگر مسائل اوراسیا در گفت‌و‌گو با جام‌جم معتقد است که هدف آذربایجان، بازی کردن در پازل ترکیه و رژیم صهیونیستی برای تغییر ژئوپلتیک در منطقه قفقاز و مسدودسازی مسیرهای ارتباطی ایران با اروپا است. وی بر این باور است که تاکنون جمهوری اسلامی ایران در قبال تحرکات تنش آمیز جمهوی آذربایجان، برخورد بزرگوارانه‌ای داشته و در شرایط کنونی با توجه به بی توجهی مقامات این کشور نسبت به این رفتار سخاوتمندانه اکنون جمهوری اسلامی به این نتیجه رسیده که برخورد قاطع و محکمی را علیه هر گونه تحرکات مضر منافع ملی ایران انجام داد. ایران قطعا با تغییرات ژئوپلتیک منطقه مخالف است، چراکه منافع ملی ایران ایجاب نمی‌کند و اجازه نمی‌دهد که نقشه ژئوپلتیک منطقه تغییر کند.
 

 به نظر شما هدف مقامات جمهوری آذربایجان از به‌راه‌اندازی جنجال اخیر سیاسی و رسانه‌ای اخیر علیه ایران چیست؟
از دو جنبه می‌شود به این قضیه نگاه کرد. یک جنبه این است که مقامات جمهوری آذربایجان در طول سال‌های گذشته اقدامات و تحرکات ضدایرانی زیادی را سامان داده‌اند. از پناه دادن به گروه‌های تجزیه‌طلب قوم‌گرا تا همکاری‌های نظامی و امنیتی و اطلاعاتی با رژیم صهیونیستی جزو اقداماتی بود که باکو علیه ایران در سال‌های گذشته ترتیب داده اما به‌رغم این اقدامات جمهوری اسلامی ایران سعی کرده یک نگاه بزرگ‌تری به باکو داشته باشد و بزرگوارانه از تحرکات باکو بگذرد. بخش مهمی از این رفتار، ناشی از صبر راهبردی ایران است و بخشی دیگر آن هم به خاطر پیوندهای مذهبی، فرهنگی و تمدنی میان ملت‌های ایران و جمهوری آذربایجان است. به هر حال ایران، وزن بیشتری در حوزه‌های تاریخی، تمدنی و ژئوپلتیک نسبت به کشور آذربایجان دارد. بنابراین در حال حاضر اقدام ایران در برگزاری مانور نظامی، دولت علی‌اف را به نوعی غافلگیر کرده، آنها تصور می‌کنند صبر راهبردی ایران رو به اتمام است و از این مساله هراسناک شده‌اند. دومین جنبه‌ای که می‌شود به موضوع نگاه کرد این است که جمهوری آذربایجان همان‌طور که در سال‌های گذشته سعی کرده با برجسته کردن تهدید ایران به همکاری خود با رژیم صهیونیستی مشروعیت بخشد، در حال حاضر از این طریق می‌خواهد به افکار عمومی مردم خودش این طور القا کند که ایران یک تهدید جدی برای این کشور است تا از این طریق بتواند همکاری‌های خود با اسرائیل، ترکیه و دیگر کشورها را افزایش دهد و این نوع همکاری‌ها را در جوار مرزهای ایران مشروعیت ببخشند. بنابراین دولت علی‌اف یک هدف دوگانه را در حال حاضر درخصوص این مساله دنبال می‌کند.


 نکته اینجا است که شاید بهانه اولیه برای شروع این تنش‌آفرینی مربوط به دستگیری رانندگان ایرانی باشد اما در پس قضیه، موضوع جلوگیری از صادرات ایران به روسیه از مسیر ترانزیتی ارمنستان برجسته می‌شود. تحلیل شما در این زمینه چیست؟
یکی از اهداف مهم جنگ ۴۴ روزه قره‌باغ در سال گذشته، ایجاد تغییرات ژئوپلتیک در منطقه قفقاز بود و هدف‌گیری مهم این تغییرات هم تاثیرگذاری بر مزیت‌های جغرافیایی ایران از یکسو و ایجاد اشکال و حتی انقطاع مسیرهای ارتباطی ایران به اروپا بود. به این معنا که هدف بزرگی که جمهوری آذربایجان به پشتوانه ترکیه و اسرائیل دنبال می‌کرد، این بود که بتواند منطقه جنوبی ارمنستان را که هم‌مرز با ایران بود، تحت اشغال دربیاورد و به قول خودشان یک کریدور ترک یا دالان ترک در این منطقه ایجاد کنند تا سرزمین اصلی آذربایجان را به نخجوان متصل کنند. اگر این اتفاق رخ می‌داد، برای ایران تبعات ژئوپلتیک بسیار گسترده‌ای داشت. از جمله این‌که برخی از مسیرهای ارتباطی فعلی میان جمهوری آذربایجان و نخجوان و بین جمهوری آذربایجان و ترکیه از مسیری غیر از ایران عبور می‌کرد. این مساله می‌توانست به تحرکات این دو کشور علیه ایران دامن بزند. علاوه‌بر این، مسدود شدن مرزهای ایران به ارمنستان می‌تواند موجب این شود که ایران از یکی از مسیرهای سه‌گانه ارتباطی با اروپا باز بماند. چون در حال حاضر ایران سه مسیر مشخص به اروپا از ترکیه،‌‌ آذربایجان و ارمنستان دارد. قاعدتا مسدودسازی مسیر ارمنستان به این معنا بود که دو مسیر باقیمانده در اختیار ترکیه و‌ جمهوری آذربایجان خواهد بود و این دو کشور می‌توانستند در مواقع مقتضی، به عنوان یک اهرم فشار علیه ایران از آن استفاده کنند. کما این‌که در سال‌های گذشته بارها این اتفاق افتاده است. دولت ترکیه با افزایش تعرفه ترانزیت موجب اختلال در مسیر ارتباطی ایران به سمت اروپا شده و دولت آذربایجان هم با انواع چالش‌آفرینی‌ها خسارات زیادی را به تجار و رانندگان ایرانی که حامل کالاهای مواد غذایی و فاسدشدنی بودند، وارد کرده است. بنابراین یک هدف مهم و عمده آنها از طرحی که دنبال می‌کردند، تاثیرگذاری بر ارتباطات ایران به سمت اروپا بود که به هر حال با هوشیاری به‌موقع ایران، چه در جریان جنگ ۴۴ روزه قره‌باغ و چه در جریان تحولات اخیر، این طرح آنها تا حد زیادی ناکام گذاشته شده، اما این واقعیتی است که همچنان در دستور کار دولت‌های جمهوری آذربایجان و ترکیه خواهد بود. ایران باید دست به اقدامات جدی‌تری برای مقابله با طرح‌های این‌چنینی بزند که درواقع به تغییرات ژئوپلیتکی در منطقه منجر می‌شود.


 یکی از مباحثی که در ادبیات هشدارگونه مقامات کشورمان خطاب به دولت آذربایجان وجود دارد، این است که ما از تمامیت ارضی ایران دفاع می‌کنیم. تهدیدات آذربایجان تا چه اندازه می‌تواند متوجه تمامیت ارضی ایران باشد؟
صرفا مساله متوجه تمامیت ارضی ایران نیست، چون اساسا نه آذربایجان و نه ترکیه، هیچ‌کدام توانایی تعدی به تمامیت ارضی ایران را ندارند. البته هر دو کشور در طول سال‌های گذشته پناهگاه و مامن برخی از گروه‌های تجزیه‌طلب قومی بوده‌اند، امکانات زیادی را در اختیار این گروه‌ها قرار داده‌اند، امکانات رسانه‌ای و حتی استودیو در شهرهای مختلف ترکیه و آذربایجان دارند و امکان برپایی میتینگ و همایش دارند. از سویی دیگر تلاش‌های بسیاری زیادی برای حمایت مالی از این گروه‌ها صورت گرفته اما این‌که تصور کنیم در حوزه‌های نظامی هم این دو کشور به ایران تعدی انجام بدهند، کاملا منتفی است. چون قدرت نظامی ایران را به‌خوبی می‌دانند و به این امر واقف هستند که در صورت انجام چنین خطایی، با یک پاسخ قاطع و محکم مواجه خواهند شد. آن چیزی که مدنظر است و در سال گذشته هم مورد تاکید رهبر معظم انقلاب قرار گرفته، تغییر مرزهای بین‌المللی در منطقه قفقاز است. یعنی همین طرح کلانی که در دست داشتند، می‌خواستند جنوب ارمنستان را تحت اشغال در بیاورند و آنجا را به یک گذرگاهی مبدل کنند. اگر این گذرگاه شکل می‌گرفت، تبعات ژئوپلتیک بسیار زیادی برای ایران درپی داشت. متاسفانه در حال حاضر دولت ارمنستان در موضع ضعف قرار دارد و توانایی مقابله با زیاده‌خواهی‌های آذربایجان و ترکیه را ندارد. به همین خاطر باکو، آنکارا و در پشت صحنه، اسرائیلی‌ها تصور می‌کنند که می‌توانند طرح خود را پیش ببرند. اما همان‌طور که وزیر دفاع و فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کردند، حتی اگر دولت ارمنستان توانایی حفظ مرزهای خود را نداشته باشد، باز هم ایران اجازه تغییرات ژئوپلتیک و تغییر مرزهای بین‌المللی را در منطقه نخواهد داد.


 برخی از کارشناسان معتقدند گویی آقای پاشینیان، رئیس‌جمهور ارمنستان نرمش‌هایی نسبت به ترکیه و آذربایجان نشان داده و گویی که در پازل ترکیه حرکت می‌کند. تا چه اندازه این تحلیل را قبول دارید؟
اساسا زمانی که آقای پاشینیان در ارمنستان روی کار آمد، باعث خروج طیف قره‌باغی‌ها شد. قره‌باغی‌ها طیفی روس‌گرا در ارمنستان محسوب می‌شدند. خروج این طیف از قدرت، معامله در مورد مساله قره‌باغ را برای دولت آقای پاشینیان ساده‌تر کرد. چون زمانی که این طیف بر سر قدرت بودند، اجازه رخ دادن اتفاقاتی که در یک سال گذشته شاهد آن هستیم،‌ نمی‌دادند. بنابراین تغییر و تحولات در داخل دولت ارمنستان تاثیر مستقیمی بر شرایط امروز منطقه گذاشته و پروژه که آقای پاشنیان دنبال می‌کند، نه‌تنها تبعات در جنگ ۴۴ روزه خلاصه می‌شود؛ بلکه او اساسا به دنبال عادی‌سازی روابط با ترکیه است و در تفکراتش اینگونه محاسبه می‌کند که وجود اختلافات تاریخی میان ارمنستان و ترکیه، به ضرر این کشور است و باید این اختلافات را حل کرد. اما آقای پاشینیان چون سابقه سیاسی چندان برجسته‌ای ندارد، شاید به‌درستی نمی‌تواند نیات آقایان اردوغان و علی‌اف را درک کند. او هنوز به این مساله واقف نشده که هر گام از عقب‌نشینی او، به صد گام پیشروی آذربایجان و ترکیه منجر خواهد شد. حتی می‌تواند به از دست رفتن بخش‌های زیادی از ارمنستان منتهی شود.


 توجه به برخی از اظهارات مقامات آذربایجانی حاکی از این است که گویی دولت این کشور حساب ویژه‌ای روی برگزاری دو مانور نظامی یکی با ترکیه و دیگر با پاکستان و ترکیه باز کرده است. حتی برخی مقامات آذربایجان هم تهدید کردند در صورت تعرض نظامی ایران، پاکستان از آذربایجان حمایت خواهد کرد. با توجه به نوع تعاملات ایران و پاکستان، تا چه اندازه می‌توان احتمال داد که در صورت اوج‌گیری تنش، پاکستان به ضرر ایران تحرکاتی انجام دهد؟
واقعیت آن است که در طول جنگ سال گذشته پاکستان یک بازیگر مهم و اساسی به‌شمار می‌آمد. یعنی در طول جنگ ۴۴ روزه، کمک‌های نظامی پاکستان به جمهوری آذربایجان موثر بود. بنابراین این همکاری نظامی چیز جدیدی نیست. البته نقطه وصل این همکاری قطعا کشور ترکیه است که به شکل سنتی روابط بسیار نزدیکی با پاکستان دارد. اما پاکستان یک بازیگر موثر در تحولات قفقاز به شمار نمی‌آید، به این معنا که به تنهایی در تحولات این منطقه نقش‌آفرینی نمی‌کند. قطعا حضور پاکستان همان طور که در جنگ سال گذشته از حضور ترکیه تبعیت می‌کرد، در آینده هم به حضور این کشور وابسته است. از این رو باید ایران هشدارهای لازم را به پاکستان هم در مورد مسائل افغانستان و هم در مورد مسائل قفقاز بدهد و از این کشور بخواهد بیش از این در مورد مسائل قفقاز مداخله نکند. چون این مداخله می‌تواند مداخله مضری باشد. پاکستان کشور همجوار با قفقاز نیست که از تبعات هرگونه جنگ و نزاعی بخواهد آسیب ببیند. در نتیجه نقش ایران و رایزنی‌های جمهوری اسلامی در این برهه زمانی با پاکستانی‌ها، اهمیت بسیار زیادی دارد تا آنها حد و حدود بازیگری خودشان را در تحولات آینده به‌خوبی بتوانند درک کنند و بیش از آن نخواهند نقش‌آفرینی کنند.


 ابتدای گفت‌و‌گو اشاره کردید به برخورد بزرگوارانه ایران درخصوص سال‌ها اقدامات تحرک‌آمیز جمهوری آذربایجان و ما این روزها شاهدیم که ایران قاطعانه در حوزه منافع ملی خود اقدام می‌کند. آیا به نظر شما همان صبر راهبردی باعث گستاخی‌های طرف آذربایجانی نشده و در واقع واکنشی که اخیرا نشان دادیم، تا چه اندازه می‌تواند تاثیرگذار باشد؟
در سال‌های گذشته دو دیدگاه درباره مقابله با تحرکات آذربایجان وجود داشته است. یک دیدگاه این بود که ایران باید نگاه سخاوتمندانه‌ای به جمهوری آذربایجان داشته باشد. دیدگاه دیگر این بود که ایران باید تحرکات باکو را در حوزه‌های مختلف با پاسخ متقابل مواجه کند. در حال حاضر تنشی که باکو در برابر سخاوتمندی ایران ایجاد کرده، تهران را به این جمع‌بندی رسانده که دیدگاه اول دیگر کاربردی نخواهد داشت. در طول چند سال گذشته، جمهوری آذربایجان برای این‌که بتواند به خاک نخجوان دسترسی داشته باشد، از خاک ایران استفاده کرده، بدون این‌که کمترین بهایی در حوزه حق ترانزیت بپردازد. این در حالی است که تردد چند کامیون ایرانی از مسیری که تنها بین ده تا ۱۵ کیلومتر آن وارد خاک آذربایجان می‌شود، در کنار آن حق ترانزیت بالا و بعد هم دستگیری رانندگان ایرانی، یک اشتباه استراتژیک از سوی آذربایجان است و معنایی جز این ندارد که جمهوری آذربایجان می‌خواهد سطح تنش با ایران را افزایش دهد. بنابراین در شرایط فعلی، ایران به سمت دیدگاه دوم شیف و گذر کرده است. مبنی بر این‌که هرگونه تحرک آذربایجان علیه منافع ایران با پاسخ متقابل باید مواجه شود و قطعا در این رویارویی آذربایجان بازنده بزرگ خواهد بود.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 11 مهر 1400برچسب:, توسط smsreson

وردپرس چیست ؟

6 مهر 1400 810  0  0

امروز ما در شیراز اس‌ ام‌ اس می‌خواهیم شما را با یکی از جذاب ترین و کارآمدترین ابزارهای سایت که همان وردپرس هست آشنا کنیم و از تاریخچه آن و چگونگی پیدایش وردپرس صحبت کنیم . پیشنهاد می کنم تا پایان این مقاله با سامانه پیام کوتاه شیراز همراه باشید تا بیشتر با وردپرس آشنا شوید . 

 

وردپرس چیست ؟ : 

اگر بخواهیم به زبانی ساده و عامیانه وردپرس را تعریف کنیم این گونه تعریف می‌شود که وردپرس یک نرم‌افزار و  یا یک بستر برای ارائه وب سایت است ، اما اگر بخواهیم تخصصی وردپرس را تعریف کنیم اینگونه می‌شود که وردپرس یک cms یا یک سیستم مدیریت محتوا است . در واقع وردپرس پلتفرمی است  که با استفاده از آن می توان به کاربر های گرامی وب سایت را ارائه داد . وردپرس همانند یک نرم افزار وورد است که روی سیستم نصب می شود و شما می توانید با استفاده از آن متن های مختلف را تایپ و چاپ کنید و آن را به اشتراک بگذارید . 

 

 

 

تاریخچه وردپرس : 

وردپرس اولین بار در سال 1382 شمسی ساخته شد. این برنامه شاهکار حاصل تلاش “مت مولن وگ” و “مایک لیتل” می‌باشد. قضیه از این قرار است که این دو دوست عزیز در حال نوشتن وردپرس با سیستم b2/cafelog بودند که سازنده این سیستم یعنی آقای “میشل والدریگی” هم به همکاری با آن ها پیوست.

این سه نفر  بعد از تلاش و مشقت بسیار در نهایت توانستند وردپرس را توسعه بدهند و آن را تا جایی بهبود بدهند که وردپرس به جایگاهی که الان این همه محبوب و پر استفاده شده است برسد.

سپس در سال 1387 قابلیت هایی چون شورت کد ها، قابلیت نصب و به روز رسانی افزونه ها از داخل پنل فراهم شد.

بعد از سه سال در اوایل دهه 90 شمسی نسخه 3.0 وردپرس منتشر شد که قابلیت هایی مثل هدر و پس زمینه و پست های سفارشی در اون ایجاد شد. سر انجام در سال 1394 وردپرس قابلیت ریسپانسیو بودن و پشتیبانی از اموجی ها را نیز در بر گرفت .

 

علت محبوبیت وردپرس : 

در گذشته ای نه چندان دور اگر کسی قصد داشت برای کسب و کار خودش یک وب سایت شخصی طراحی کند حتما باید به یک تیم یا یک فرد حرفه ای در این کار مراجعه می‌کرد و در قبال طراحی یک سایت باید هزینه نسبتاً زیادی را پرداخت می‌کرد .  تیم طراح وب سایت نیز در در قبال دریافت هزینه بالا موظف بودند که تمام جوانب یک وب سایت را در نظر بگیرد از جمله ظاهر به روز ، امنیت بالا ، پشتیبانی قوی ،  توجه به سئو  و .... که پیدا کردن یک تیم یا یک فرد ماهر که توانایی و دانش لازم را برای طراحی یک وب سایت ایده آل و حرفه‌ای را داشته باشد کار دشواری بود . از همین رو با وجود این مشکلات کاربران تلاش کردند که خودشان طراحی سایت را به عهده بگیرند و به همین دلیل به  cms ها توجه کردند چرا که از هزینه بسیار کمتری برخوردار بود .

 رفته رفته با گذشت زمان این افراد  به  cms های بهتر ( که همان وردپرس می‌شد)  روی آوردند  چرا که این cms  ها ( حال چه ساده چه پیشرفته ) چالش های گفته شده را نداشتند  .

برای مثال کسی که می خواست یک سایت روانشناسی را برای خودش طراحی کند در اولین مرحله هزینه کمتری را باید برای طراحی سایت پرداخت می‌کرد وحتی  زمانی که تمایل داشته باشد که سایت خود را عوض کند فقط کافیست کمی با  وردپرس آشنایت پیدا کند و خودش این کار را انجام دهد و یا از کسی  دیگری کمک بگیرد.  همچنین با نصب افزونه برای وردپرس می‌تواند برای گسترش قابلیت وب سایت و نصب پوسته ها برای زیبا کردن سایت اقدام کند .

پیدایش cms و وردپرس ، نه  تنها به اشخاصی که کسب و کار داشتن کمک زیادی کرد بلکه توانست به برنامه‌نویسان هم کمک کند تا با تمرکز بر ارائه یک افزونه با قیمت پایین‌تر،  مشتریان بیشتری داشته باشند و پشتیبانی بهتری به مشتریان ارائه دهند . در کل می‌توان گفت با ورود افزونه ها به وردپرس مثل این می‌ماند که چندین تیم برنامه نویس حرفه ای و عالی دارند در کنار یکدیگر کار می کند ضمن اینکه هزینه بسیار کمی را دریافت می‌کنند .

 

 

 

آیا وردپرس برای سایت های بزرگ جوابگو است ؟: 

جواب این سوال بله  است . خیلی از شرکت‌های بزرگ هستند که برای تبلیغات به سراغ سایتهای اختصاصی رفتن اما این بدین معنا نیست که وردپرس نمی تواند سایت‌های بزرگ را هندل کند و خیلی راحت می‌تواند برای سایت‌های بزرگ هم پاسخگو باشد  چراکه خود وردپرس به زبان php نوشته شده است و از نظر عملکردی عالی می باشد . 

در این بین چیزی را که خیلی باید جدی بگیرید هاست است فرقی نمی‌کند که از سایت وردپرس استفاده می‌کنید یا اختصاصی در هر دو صورت باید  هاست مورد نظر را عالی تهیه کنید چرا که ضعیف بودن هاست باعث پایین آمدن سرعت شما میشود .

 

پیام رسون : 

در این مقاله که توسط تیم تحریریه سامانه پیام کوتاه شیراز به ثبت رسیده است سعی کردیم شما را با وردپرس آشنا کنیم . هدف ما از معرفی وردپرس  این است که اگر بخواهید برای خود سایتی را طراحی کنید با کمترین هزینه برای خود این کار را انجام دهید .  ما  در نمایندگی پیامک شیراز به همه مشتریان خود این وعده را داده ایم که در همه شرایط آنها را راهنمایی می‌کنیم و برای پیشرفت آنها از هیچ آموزشی دریغ نخواهیم کرد . اگر قصد خرید وردپرس را داشتید میتوانید با تیم پشتیبانی ما در سامانه پیامک شیراز تماس بگیرید تا تیم ما شما را به طور کامل راهنمایی کنند .

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید . 


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 11 مهر 1400برچسب:, توسط smsreson