پنل پیامک،پنل پیامک رایگان،سامانه پیامک رایگان
 
سامانه پیام کوتاه ((پیام رسون)) سامانه پیام کوتاه رایگان و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون
Design by : NazTarin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





انتخاب نفر اول مسابقه بزرگ «عصر جدید» وابسته به رای مخاطبان است.
 عصرجدید برای تحویل سال ۱۴۰۰، چند ویژه‌برنامه تدارک دیده  است.

۲۹اسفندماه  ویژه‌برنامه عصرجدید از حوالی ساعت ۱۹:۳۰ شروع می‌شود و تا پاسی از شب ادامه دارد؛ در این شب، چهره‌های محبوب و مشهور میان مردم، در کنار فینالیست‌های این فصل عصرجدید در برنامه حضور می‌یابند.

بعد از خبر ساعت ۲۲ هم عصرجدید خواهد بود و راس ساعت ۱۲ شب جمعه، درگاه‌های رای‌گیری بسته خواهد شد و فصل دوم عصرجدید، با غوغای پرشور اعلام نتایج و مشخص شدن قهرمان به پایان خواهد رسید.

 


عرفان طهماسبی،گروه های  مجاز ،  ستاره هشتم ، جوانمردان ایران‌زمین ،گروه فرشتگان به فینال عصر جدید رسیده اند.

به نظر شما چه کسی با رای مردم نفر برتر  فصل دوم  عصر جدید خواهد شد؟

فینال فصل دوم عصر جدید ۲۱ اسفندماه پخش شد و به محض شروع اولین اجرا، مسیر‌های دوگانه رای‌گیری مردمی باز شد؛ هم از طریق صفحه عصرجدید در اپلیکیشن روبیکا و هم از طریق شماره‌گیری رایگان کد اختصاصی هر اجرا که در برنامه فینال، اعلام کردند مخاطبان تا ۲۹ اسفندماه فرصت دارند تا به اجرا یا اجرا‌های محبوب خود رای دهند و سرنوشت قهرمان تا مقام پنجم عصرجدید را تعیین کنند.

 
گفتنی است روز عید یعنی ۳۰اسفندماه هم، عصرجدیدی‌ها از حدود ۱۰:۳۰ صبح باحضور چهره‌ها، کنسرت‌های موسیقی، همجنین آیتم‌های جذاب و متفاوت مثل دوربین مخفی و گزارش‌های ویژه و... روی آنتن می رود.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 28 اسفند 1399برچسب:, توسط smsreson

نیاکان ما روحی آزاده و سرشار از غرور ملی و نشاط کار و میل به فعالیت داشته اند . این نشاط و سر خوشی آمیخته با کار و سنت باستانی در تمام زندگی ایرانیان قدیم به وفور قابل شاهده بوده .

یکی از این سنت ها ، عید نوروز بوده  که با اتمام زمستان و شروع فصل بهار و تازگی طبیعت ، مردم بسیار سر خوش میشوند و سعی در این دارند که با آغاز بهار ، غم و غصه های خود را از بین ببرند و شور و نشاط را جایگزین آن کنند .از قدیم اگر آغاز سال نو به روز شنبه می افتاد ، آن را بسیار خوش یمن و با برکت میدانستند و با انرژی مضاعف به استقبال سال نو میرفتند . از همین رو ضرب المثل نوروز به شنبه افتاد هم به وجود امد که استعاره از ان دارد که کاری که قرار بود توسط کسی که توانش را داشته انجام شود ،بعد از گذشت مدت زمان زیادی آن کار را انجام داده است  .

 

 

 

پیام رسون این افتخار را دارد که در سایت سامانه پیام کوتاه شیراز این مطلب را به ثبت برساند که بهار امسال مصادف با روز شنبه شده و همچنین با ورود به قرن جدید ، این بهار را خوش یمن و با برکت میدانیم . و تیم سامانه پیامک شیراز این امید را دارد که با شروع فصل بهار ، غم و مشکلات از تمامی مردم عزیز ایران دور شود .

سامانه پیام کوتاه شیراز قصد دارد این شادی و خوش بینی خود را با همراهان همیشگی خود تقسیم کند ، به همین دلیل یک قرعه کشی را در روز اول فروردین 1400 انجام میدهد و به 100 نفر از کاربران پیام رسون به قید قرعه هدایا داده میشود .

 

برای شرکت در قرعه کشی کافیست به نمایندگی پیام کوتاه شیراز مراجعه کنید و شماره ی خود را که فعال است در سایت سامانه پیام کوتاه شیراز ثبت کنید تا در لیست قرعه کشی پیام رسون شرکت داده شوید .

 


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 27 اسفند 1399برچسب:, توسط smsreson

آمریکا و متحدانش در آسیا و اقیانوسیه با پروژه جاه‌طلبانه توزیع واکسن به جنگ دیپلماسی واکسن پکن رفته‌اند
 
جواد نصرتی/ چین، چنان در پیشبرد دیپلماسی واکسن خود در آسیا موفق بوده که رقبای جهانی و منطقه‌ای‌اش را وادار کرده تا با تحرک بیشتر در جدیدترین میدان نبرد خود با پکن، به‌دنبال راهی برای مهار و پس زدن اژدهای شرق آسیا باشند.
رهبران کشورهای آمریکا، استرالیا، هند و ژاپن در همین راستا توافق کرده‌اند تا انتهای سال2022 میلادی، یک میلیارد دوز واکسن کرونا را در سطح آسیا و فراتر از آن توزیع کنند.
این تعهد، بعد از برگزاری نشست مجازی مشترک بین رهبران این کشورها رسمی شده است. این کشورها، در سال2007 گروهی با نام کواد یا ائتلاف چهارجانبه تشکیل داده‌اند که در سال‌های اخیر، هدف اصلی آن، مهار و پس‌زدن چین در آسیا و فراتر از آن است. همکاری‌های امنیتی و نظامی، محور اصلی تعاملات اعضای این گروه است.
این واکسن‌ها که احتمالا از نوع یک دوزی جانسون‌ اند جانسون خواهد بود، در هند تولید خواهد شد. آمریکا گفته است که هدف اصلی این «تعهد مشترک بزرگ»، آسیای جنوب شرقی خواهد بود. جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی رئیس‌جمهور آمریکا بلافاصله بعد از برگزاری این نشست درباره پروژه مشترک چهار کشور برای توزیع واکسن گفت: «با فناوری آمریکا، حمایت مالی ژاپن و آمریکا، حمایت‌های لجستیکی استرالیا و تولید در هند، ما خودمان را متعهد می‌کنیم تا یک میلیارد دوز را به کشورهای هدف تحویل دهیم.»
او گفته است که اتحادیه کشورهای جنوب شرقی آسیا (آسه‌آن) و همینطور منطقه اقیانوسیه ‌و فراتر از آن هدف این تعهد است. آسه‌آن که نیم‌میلیارد جمعیت دارد، در سال1967 توسط تایلند تشکیل شده و کشورهای اندونزی، مالزی، فیلیپین، سنگاپور، برونئی، لائوس، ویتنام، ‌میانمار و کامبوج هم دیگر اعضای آن هستند.
تولید واکسن‌های جانسون اند جانسون که همین جمعه تأییدیه سازمان بهداشت جهانی را دریافت کرد، به شرکت هندی بیولاجیکال ال‌تی‌دی سپرده خواهد شد. نارندرا مودی، نخست‌وزیر هند بعد از جلسه رهبران کواد در توییتر نوشت: «ظرفیت چشمگیر تولید واکسن هند با کمک ژاپن، آمریکا و استرالیا گسترش خواهد یافت.»
اقدام سریع گروه چهارجانبه یا همان کواد برای مقابله با دیپلماسی واکسن چین، نشانه‌ای از نگرانی اعضای آن از افزایش قدرت نرم چین در آسیا و فراتر از آن است. پکن از بحران همه‌گیری کرونا به‌عنوان ابزاری برای افزایش نفوذ خود در منطقه استفاده کرده و بیشتر از هر کشور دیگری، هند، رقیب منطقه‌ای خود را نگران کرده است.
در بیانیه مشترک رهبران این گروه، مستقیما به چین اشاره نشده است اما به گزارش رویترز، سالیوان بعد از نشست به خبرنگاران گفته که رهبران این گروه چالش‌هایی را که چین به‌وجود آورده به بحث گذاشتند.
یوشیهیده سوگا، نخست‌وزیر ژاپن بعد از برگزاری نشست با مودی، اسکات موریسون همتای استرالیایی‌اش و همینطور جو بایدن رئیس‌جمهور جدید آمریکا گفته است: «ما به همکاری‌هایمان برای رسیدن به اهدافمان ادامه خواهیم داد.»
علاوه بر مسئله چین، خلع سلاح هسته‌ای کره‌شمالی، تغییرات اقلیمی و مسائل دیگر در این جلسه به بحث گذاشته شده است.    
از میان تمامی کشورهای این گروه، احتمالا هیچ‌کدام به اندازه هند به فکر مهار دیپلماسی واکسن چین نیستند. 2رقیب منطقه‌ای، اختلافات ژئوپلتیک بسیار زیادی در کشورهای اطراف خود دارند و حالا واکسن کرونا به جدیدترین ابزار آنها برای اعمال نفوذ  بیشتر در کشورهای محل مناقشه تبدیل شده است.
پکن که یکی از تولید‌کنندگان بزرگ واکسن کرونا در دنیاست، با اهدای واکسن به کشورهای منطقه، سعی کرده هند را پس بزند و دهلی‌نو هم در پاسخ، همان کشورها را هدف قرار داده و سعی کرده با هدایای مشابهی، جایگاه خود را تقویت کند. برای نمونه، کشورهای نپال و بنگلادش به میدان نبرد دو کشور تبدیل شده‌اند و هم دهلی و هم پکن، با چند هدیه متوالی سعی کردند تا رقیب خود را از میدان به در کنند.
از منظری کلان‌تر، مقابله با دیپلماسی واکسن چین، به کشورهای گروه چهار این فرصت را می‌دهد تا هدف اصلی خود که مهار چین است را پیش ببرند و تا جایی که می‌توانند پکن را پس بزنند.

بازیگران جهانی 
با این حال، این تنها چین نیست که آمریکا و متحدانش باید در جنگ بر سر واکسن، نگران آن باشند. روسیه، یکی از سه قدرت نظامی دنیا در کنار چین و آمریکا، راه نفوذ نرم به مناطق متعددی از دنیا با هدیه واکسن را به‌خوبی یاد گرفته و با شتاب دادن به تولید واکسن اسپوتنیک‌وی، عملا راه را برای افزایش نفود خود باز می‌کند. حوزه‌ای که روس‌ها علاقه زیادی به آن نشان داده‌اند، بالکان در اروپا و در کنار گوش اتحادیه  اروپاست. برخلاف کشورهای گروه چهارجانبه که خیلی زود خطر چین را در زمینه جنگ واکسن در منطقه آسیا و اقیانوسیه درک کردند و برای مقابله با آن اقدام کردند، ‌اتحادیه اروپا در چنان سردرگمی و انفعال ویران‌گری در مقابل روسیه به سر می‌رود که نتوانسته برای مهار این کشور اقدام کند و ممکن است این لغزش، در آینده تبعات جبران‌ناپذیری برایش داشته باشد.
همچون چین و حتی کشورهای کوچک‌تری مانند امارات، مسکو هم به‌خوبی از ابزار واکسن برای افزایش حضور و نفوذ خود در کشورهای دیگر استفاده می‌کند و علاوه بر خاورمیانه و آسیا، همسایگان مستاصل اتحادیه اروپا مثل بوسنی و هرزگوین، مقدونیه شمالی و صربستان را هدف قرار گرفته است. اتحادیه اروپا به سختی واکسن کشورهای عضو خود را تامین می‌کند و خیلی راحت، ‌کشورهایی را که به آنها وعده داده بود به آنها کمک خواهد کرد، فراموش کرده است. در چنین شرایطی، چین و روسیه پا پیش گذاشته‌اند و در همسایگی اتحادیه اروپا، اعتماد کشورهایی را به‌دست آورده‌اند که به‌شدت از بی‌اخلاقی اتحادیه اروپا شاکی هستند.
با این حال، اروپا تنها یکی از اهداف روسیه و چین است؛ وزارت خارجه چین گفته است که این کشور به 69کشور در حال توسعه واکسن اهدا خواهد کرد و برای صادرات واکسن به 43کشور دنیا برنامه دارد. 

  واکسن آسترازنکا، گروگان آمریکا 
ده‌ها میلیون دوز واکسن انگلیسی-سوئدی آسترازنکا در کارخانجات تولید این واکسن در آمریکا در انبار خاک می‌خورند و تا نتایج آزمایش‌های بالینی آنها مشخص نشود، صادر نخواهند شد. این وضعیت، ‌کابوسی مرگبار برای کشورهایی است که استفاده از این واکسن را تأیید کرده‌اند و التماس می‌کنند که این واکسن‌ها را داشته باشند.به گزارش نیویورک تایمز‌، این وضعیت، باعث شده تا بحث داغی هم بین کاخ سفید و مقامات بهداشتی دولت در بگیرد؛ برخی معتقدند کاخ سفید باید اجازه خروج این واکسن‌ها از کشور را صادر کند و به کشورهایی که تأییدیه استفاده از آنها را گرفته‌اند اجازه بدهد تزریق آنها را براساس برنامه‌های خودشان شروع کنند. این مقامات همچنین هدیه این واکسن‌ها را به کاخ سفید پیشنهاد کرده‌اند.همین حالا، نزدیک به 30میلیون دوز واکسن در کارخانه آسترازنکا در وست‌چستر در اوهایو خاک می‌خورد. یک کارخانه دیگر در مریلند هم ده‌ها میلیون دوز دیگر را تولید کرده و تنها کار بسته‌بندی آنها در اوهایو مانده است.بیش از 70کشور در دنیا تأییدیه استفاده از واکسن کارخانه آسترازنکا را صادر کرده‌اند اما آمریکا هنوز آزمایش‌های بالینی را به پایان نرسانده و به همین‌خاطر تأییدیه استفاده از آن را صادر نکرده است. این شرکت، از دولت بایدن خواسته است تا به آن اجازه بدهد که واکسن‌هایی را که در آمریکا مجوز استفاده ندارند، به اتحادیه اروپا قرض بدهد. آسترازنکا در اتحادیه اروپا از تعهدات خود عقب است و به‌شدت به واکسن‌هایی که در آمریکا هستند نیاز دارد. دولت بایدن اما این درخواست را رد کرده است.
 


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 24 اسفند 1399برچسب:, توسط smsreson

سامانه اطلاع رسانی با پیام رسون

21 اسفند 1399 43  0  0

این روزها بازار نرخ ارز و دلار بسیار نوسان دارد و اکثر مردم روزانه به دنبال آگاهی از نرخ طلا و دلار هستند.

 

سامانه اطلاع رسانی پیام رسون، سامانه‌ای است که روزانه قیمت طلا و سکه و انواع ارز را برای شما ارسال میکند. حتی می‌توان این اطلاع رسانی را در دو نوبت انجام داد هم  صبح و هم عصر، چرا که قیمت ها مدام در حال تغییر هستند.

 سامانه پیامک شیراز به صورت هوشمند عمل کرده و صبح راس ساعت ۱۱ و  عصر راس ساعت ۱۶ قیمت طلا که شامل موادی همچون : مثقال، گرم، اونس جهانی  و قیمت سکه ها و انواع ارز را به صورت پیامک برای کاربران ارسال می‌کند.

 

قبلاً این سرویس توسط سرویس‌های مخابراتی که تحت عنوان سرویس‌های ارزش  افزوده  VAS  بود برای مردم ارسال می‌شد، اما بسیاری از کاربران آن  را در بلک لیست خود قرار داده‌ بودند چرا که هزینه این ارسال پیامک روی قبض کاربران اضافه می‌شد.

 

 

 

اما در سامانه پیام کوتاه شیراز اینگونه نیست و خیلی راحت می توانید با خرید پنل پیام کوتاه برای خود ایجاد شغل کنید، بدین صورت که به سایت نمایندگی پیامک شیراز مراجعه کرده و پنل پیام کوتاه را خریداری می کنید و با آگاهی از نرخ ارز و طلا برای همشهریان خود پیامک ارسال کرده  و آنها را از قیمت روز با خبر می کنید. و هیچ گونه مبلغی را برای گیرنده پیامک نمی‌گیرید.

اینگونه می توانید به مرور زمان در کنار اطلاع‌رسانی از قیمت‌های روز،  کالاهای مورد نظر خود را نیز تبلیغ کنید و مشتریان وفادار را به طرف خود جذب کنید.

 

این بهترین فرصت است که اقدام به خرید پنل اس ام اس شیراز کنید چرا که در روزهایی هستیم که پیام رسون تمامی پنل های خود را با تخفیف های ویژه به کاربران ارائه می دهد و می توانید علاوه بر تخفیف ویژه روی پنل پیام کوتاه شیراز در قرعه کشی های سامانه پیامک شیراز هم شرکت کنید . 

جهت خرید به سایت نمایندگی اس ام اس شیراز مراجعه کنید .


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 23 اسفند 1399برچسب:, توسط smsreson

بمب تخفیفات و جوایز پیام رسون

17 اسفند 1399 27  0  0

بدو بدو حراج، حراج پنل کاربری، حراج تبلیغات اس ام اسی، حراج اپراتور صوتی .

 

 همه کاربران و همراهان پیام‌رسون توجه کنند که این یک بمب از جانب سامانه پیامک شیراز است. یک بمب تخفیف دار با کلی جوایز ارزنده.

 

 سامانه‌پیامک شیراز مفتخر است  با نزدیک شدن به بهار قرن جدید، بمب آفر خود را اعلام کند و آن هم تخفیف ۹۰ درصدی روی پنل کاربری سامانه پیامک شیراز است که با خرید پنل پیامک شیراز علاوه  بر اینکه ۹۰ درصد تخفیف می گیرید می توانید در قرعه کشی سه دستگاه آیفون ۱۲ و سه  دستگاه آیفون ۱۱ شرکت کنید.

 

فقط کافیست به سامانه پیام کوتاه شیراز که یکی از ارزان‌ترین پنل پیام کوتاه ایران است مراجعه کنید و با خرید پنل کاربری سامانه از همه این  مزایا بهره مند شوید.

 

با این کار علاوه بر تبلیغات پیامکی  برای کالای خود میتوانید یک  خرید سامانه پیام کوتاه ارزان از  نمایندگی پیامک شیراز نیز داشته باشید و همین این که شانس خود را در قرعه کشی های آیفون  ۱۱ و ۱۲ امتحان کنید.

 

 سامانه پیام کوتاه شیراز  تمامی کسانی را که از پنل  اس ام اس شیراز خریداری کرده اند ، در لیست قرعه کشی خود قرار داد ه و  ۱۲ اسفند ماه قرعه کشی را انجام می‌دهد.

جهت خرید پنل پیامک شیراز از سامانه اس ام اس شیراز اینجا را کلیک کنید


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 18 اسفند 1399برچسب:, توسط smsreson

قبلا نیز اتحادیه اروپا با سرمایه‌گذاری و سفارش فیلمی به نام «گذشته» به اصغر فرهادی، اثری ضد اسلامی را در تحقیر مسلمانان مهاجر تهیه کرده بود و همچنین انستیتو فیلم دوحه وابسته به امیر قطر هم با سرمایه‌گذاری بر فیلم «فروشنده»، فیلمی ضد انسانی را به اصغر فرهادی سفارش داد که جایزه اسکار را برایش به همراه آورد.

حمایت و سفارش فیلم از سوی برخی نهادهای دولتی آلمان و همین جشنواره برلین به فیلم‌های «شیطان وجود ندارد» ساخته رسول‌اف و «یلدا» از مسعود بخشی باعث شد فیلم‌های یاد شده علی‌رغم ساختار ضعیف و آماتوری به بخش مسابقه جشنواره برلین راه پیدا کرده و با وجود فیلم‌های قوی به نظر منتقدین حاضر در جشنواره مانند «هرگز، به ندرت، گاهی، همیشه» و یا «اولین گاو»، جایزه اول جشنواره به فیلم رسول اف داده شده و برای عدم حضورش در برلین پروپاگاندای بسیاری راه بیندازند.
جشنواره فیلم برلین که حتی در میان آلمانی‌ها و البته سایر سینما دوستان جهان به جشنواره‌ای سیاسی شهرت دارد، اغلب حمایت‌ها و سرمایه‌گذاری‌ها و سفارش‌هایش را برای ساخت فیلم‌هایی اختصاص می‌دهد که با سیاست‌های ضدبشری و سلطه‌گرایانه اتحادیه اروپا (از گردانندگان اصلی این جشنواره) همخوان باشد، خصوصا با حضور مدیران جدید این جشنواره که به ضدایرانی بودن شهره هستند (آنها در مدیریت جشنواره لوکارنو با هرگونه حضور فیلم‌های ساخته شده ایران مخالف بودند) سیاست ضدایرانی این جشنواره نیز تقویت شده است.
لازم به ذکر است، پیمان معادی با بازی در فیلم‌های نژادپرستانه آمریکایی مانند «پسران ابوغریب» و «13 ساعت در بنغازی» پیش از این نیز در حمایت از نگرش ضدایرانی و ضداسلامی جریان فرهنگی غرب فعالیت کرده بود. او با ساخت فیلم «برف روی کاج‌ها» به تحقیر و توهین خانواده ایرانی پرداخت و آن را درون فساد و روابط غیراخلاقی تصویر نمود. جالب توجه اینکه وی از فیلمفارسی‌هایی مانند «آواز قو» در این سینما رشد کرد و سال گذشته نیز علی‌رغم تحریم جشنواره فیلم فجر، متاسفانه از سوی مسئولین این جشنواره سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد را دریافت نمود.

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 17 اسفند 1399برچسب:, توسط smsreson

پیامک ترموکس چیست ؟

14 اسفند 1399 58  0  0

آیا تا به حال شده به این فکر کنید که دنیای دیجیتال برای زندگی امروزه ما مفید بوده یا مضر؟؟؟

 

اصولا با پیشرفت روز افزون تکنولوژی و به روز شدن دنیای مدرن امروزه، استفاده از هر چیزی اگر از ویژگی‌های مثبت و سازنده اش استفاده کنیم، باعث آسایش و رفاه ما می‌شود اما در مقابل آن با سوءاستفاده از همین تکنولوژی و امکانات دیجیتال، نه تنها آرامشی را برای ما نمی‌گذارد بلکه تاثیرات منفی فراوانی را نیز به همراه دارد.

اگر بخواهم مثالی را برای شما همراهان همیشگی پیام رسون بزنم، ابزارهای هک و اسپم  همان ترموکس هستند .

هستند افرادی که با استفاده از کدها و قابلیت های ترموکس، با ارسال یک پیام ناشناس، نرم افزار یا موبایل افراد را هک می‌کنند و به اطلاعات شخصی آنها دسترسی دارند.

امروز سامانه پیام کوتاه شیراز قصد دارد ترموکس را برای مخاطبان خود معرفی کند و توضیح واضحی را درمورد آن  بدهد تا مخاطبین خود را بیشتر با این برنامه آشنا کند.

 

 

 

ترموکس چیست؟

اگر کسی به بحث امنیت شبکه و هک کردن علاقه داشته باشد، بی‌تردید نام ترموکس را شنیده است. ترموکس در واقع یک شبیه ساز لینوکسی است که در آن فقط کدها و دستورات قابل نمایش هستند. این شبیه ساز قابلیت این را دارد که دستوراتی را به صورت کد اجرا کند و این کد را در ابزارهای دیجیتال دیگر نیز پیاده کند و نکته قابل توجه این است که می‌توان بدون دسترسی مستقیم به دستگاه مورد نظر و دسترسی به روت، فعالیت خود را انجام دهد. ترموکس علاوه بر نفوذ به نرم افزار ها، می‌تواند فعالیت های دیگری نظیر ارسال اس ام اس اسپم را داشته باشد، و به همین دلیل است که سامانه پیام کوتاه شیراز به کسب و کارها پیشنهاد می‌دهد که برای سازمان خود حتما از یک سامانه پیام کوتاه معتبر و امنیت بالا استفاده کنند.

 

ترموکس در ارسال پیامک همان ارسال اس ام اس اسپم است که می‌تواند خطرناک باشد و نارضایتی کاربران را به همراه داشته باشد. با این حال برخی افراد گمان می‌کنند که اگر برای کسب و کار خود از ترموکس استفاده کنند، برای آنها به صرفه است و در هزینه های خود صرفه جویی کرده اند. اما باید بدانند که آسیب این مدل از ارسال پیامک برای کسب و کار بسیار  بیشتر است و اگر به دنبال یک راه مقرون به صرفه هستید تا برای کسب و کار خود تبلیغات پیامکی داشته باشید، می‌توانید به ارزان ترین پنل پیام کوتاه ایران یعنی سامانه پیامک شیراز مراجعه کنید و از هر نظر آسوده خاطر خواهید شد.

 

ارسال پیامک ترموکس از نظر قانونی :

 

همانطور که گفته شد ارسال اس ام اس با ترموکس، شیوه ای از اسپم است و گفتیم که از نظر حرفه ای راه حل مناسبی برای رسیدن به اهداف بازاریابی نیست، حال علاوه بر آن از نظر قانونی نیز دارای مشکل است چرا که ترموکس می‌تواند پیام های اسپم آزار دهنده ای برای کاربران ارسال کند.

 

اگر در حال برنامه ریزی برای کسب و ما تان هستید و نیاز دارید که تبلیغات انجام دهید، پیام رسون به شما پیشنهاد می‌دهد که بهترین راه حل  استفاده از ارسال پیامک انیوه از یک سامانه پیام کوتاه معتبر است.

 

ما در نمایندگی پیام کوتاه شیراز، شما را در این مسیر از ابتدا همراهی می‌کنیم چراکه رساندن افراد به هدفشان، تخصص پنل پیام کوتاه شیراز است و به خود میبالیم که در طی این سالها تمامی کاربرانی که به اهورا اطلس فارس اعتماد کرده اند،. رضایتشان را با وفاداری به ما نشان داده اند.

 

جهت خرید پنل پیامک شیراز از سامانه پیام کوتاه شیراز اینجا را کلیک کنید.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 16 اسفند 1399برچسب:, توسط smsreson

جهان نیوز نوشت: «پاسداران و سایر نظامیان با طی کردن فرایندهای قانونی همانند سایر شهروندان مجاز هستند در صورت برخورداری از شرایط قانونی، با حضور در انتخابات در معرض رأی مردم قرار گیرند.

با این وجود پیگیری های خبرنگار ما نشان می دهد که سپاه پاسداران هیچ مصداقی برای انتخابات ریاست جمهوری نه تنها ندارد بلکه برای برخی از کاندیداهای احتمالی منتسب به سپاه نیز محدودیت های سازمانی ایجاده شده و حتی این افراد میان ادامه فعالیت در سپاه در روزهای آتی و یا حضور در انتخابات ریاست جمهوری باید یک گزینه را انتخاب کنند.

پیش از این نیز سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه در گفتگوی رسانه ای اعلام کرد که در سپاه انگیزه‌ای برای ریاست‌ قوه مجریه وجود ندارد و سپاه به هیچ‌وجه از هیچ مصداقی در انتخابات ریاست‌جمهوری یا مجلس و شوراها حمایت نمی‌کند.»


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 14 اسفند 1399برچسب:, توسط smsreson

تبریک روز مرد با پیام رسون

6 اسفند 1399 100  0  0

دلیل انتخاب روز مرد در سالروز تولد حضرت علی :

 

هر سال روز سیزدهم ماه رجب المرجب برای شیعیان و عاشقان اهل بیت با سایر روزهای سال تفاوت دارد این روز مزین به نام مولای متقیان امام علی (ع) است که پدر همه امت و شیعیان است.

امام علی (ع) در روز جمعه، سیزدهم ماه رجب، درست سی سال پس از عامل الفیل در شهر مکه و در کعبه به دنیا آمد؛ در حالی که پیش از این اتفاق و پس از آن هیچکس در خانه کعبه متولد نشده استبسیاری از سیره نویسان و محدثان اهل سنت امام علی (ع) را نخستین کسی می‌دانند که اسلام آورد و آنها که خدیجه را نخستین اسلام آورنده می‌دانند امام علی (ع) را نخستین اسلام آورنده از مردان می‌شمارند.

این روایت که حضرت امیرالمومنین نخستین اسلام آورنده از میان مردان باشد امری طبیعی است، زیرا بنا بر روایت سیره نویسان، حضرت رسول (ص) بعثت خود را نخست به خدیجه اعلام فرمود و خدیجه قول او را تصدیق و تأیید کرد و پس از آن شخص بعدی که از اسلام و بعثت پیامبر باید آگاه می‌شد علی بن ابیطالب بود که در خانه آن حضرت زندگی می‌کرد و در آن هنگام به اختلاف روایات میان ده تا پانزده سال داشت.

امیرالمومنین علی (ع) نخستین کسی بود که به پیامبر ایمان آورد از نظر شیعه، وی به فرمان خدا و تصریح پیامبر جانشین بلافصل رسول خدا (ص) است.

حال اگر این سوال در ذهن شماست که چرا ولادت امام علی (ع) به عنوان روز پدر انتخاب شده است باید بگوییم که این نامگذاری بی دلیل نبوده و مستند روایی دارد؛ پیامبر مکرم اسلام حضرت محمد (ص) در روایتی خود و امام علی (ع) را پدران امت اسلام قلمداد نمود و فرمود: «أنا و علیٌّ أبوا هذه الاُمّة»، یعنی: «من و علی پدران این امت هستیم» بدین جهت روز میلاد خجسته حضرت امیر مؤمنان (ع) به روز پدر نامیده شده است

 

 

همچنین انتخاب این روز به عنوان روز پدر یک انتخاب کاملا به جا و شایسته می باشد زیرا حضرت علی ع نمونه ی بسیار خوبی برای یک پدر هستند تاریخ روز پدر قبل از جمهوری اسلامی یعنی در زمان پهلوی روز پدر، روز تولد رضا شاه بنیان گذار سلسله ی پهلوی بوده که مصادف است با تاریخ ۲۴ اسفند ماه بود، که تاریخ روز پدر بعد از انقلاب اسلامی مصادف شد با ولادت حضرت علی (ع) و به عنوان روز پدر برگزیده شد و در تقویم جمهوری اسلامی نیز جای گرفت و تا به حال حفظ شده است.

 

نمایندگی پیامک شیراز برای شما عزیزانی که برای پدر خود قصد خرید هدیه دارید به پاس زحمات پدر خود ، برایتان یک پیشنهاد شگفت انگیز دارد . 

سامانه پیام کوتاه شیراز به مناسب روز مرد و ولادت حضرت علی تمامی پنل پیامک خود را با تخفیف 90 درصد در نظر گرفته تا تمامی کسانی که پدرانشان دارای کسب و کارهای کوچک هستند بتوانند برای کالای خود  تبلیغات انجام دهند .

 

جهت خرید پنل پیامک شیراز از سامانه پیام کوتاه شیراز اینجا را کلیک کنید .

09172172039

02128423301


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 9 اسفند 1399برچسب:, توسط smsreson

ریکاوری پیامک

30 بهمن 1399 75  0  0

ریکاوری پیامک های پاک شده :

از دست دادن اطلاعات گوشی خصوصاً پیامک هایی که برای ما مفید بودن می‌تواند بسیار ناراحت کننده باشد.

امروز ما در پیام رسون می‌خواهیم نحوه ریکاوری اس ام اس را آموزش دهیم پس با سامانه پیامک شیراز همراه باشید.

 

 

بازیابی اس ام اس پاک شده از گوشی :

آگاهانه یا بیشتر مواقع نا آگاهانه باعث شدیم که پیامک های مهم گوشی  از جمله  پیامک های مرتبط با بانک، اطلاعات حساب و پیامهایی مهم دیگری را از دست بدهیم، که در این مواقع حاضریم هر کاری را انجام دهیم تا پیامک های پاک شده دوباره بازگردانده شوند.

 روش های بسیاری برای ریکاوری پیامک وجود دارد اما در این مقاله پنل پیامک شیراز قصد دارد تا کارآمدترین راهکار را به شما پیشنهاد دهد.

به پیشنهاد سامانه پیامک شیراز اولین و کارآمد ترین و ساده ترین روش بازگرداندن  پیامک پاک شده این است که به  بخش recycle bin گوشی خود مراجعه کنید و با فعال کردن آن به اطلاعات پاک شده خود دسترسی پیدا کنید. به این نکته توجه کنید که دسترسی به این بخش به مدل گوشی موبایل بستگی دارد.

خبر خوب اینکه شما برای پاک شدن پیام های تان فقط باید نگران اس ام اس های شخصی باشید چرا که پیام های ارسال شده از سمت شرکت ها و ارگان ها که از ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه استفاده کرده‌اند به راحتی برای دریافت اطلاعات ارسال شده میتوانید  از تعرفه پنل اس ام اس خود استفاده کنید و در دیتای پیامک خود آنها را  مشاهده کنید.

 

نکته بعدی برای ریکاوری پیامک که بایدبه آن توجه کنید زمان  پاک شدن آنهاست، در واقع می‌توان گفت ریکاوری پیامها با زمان پاک شدن آنها رابطه عکس دارد یعنی هر چه زمانی که برای انجام  ریکاوری اقدام کرده اید طولانی تر شده باشد شانس ریکاوری کمتر است.

 

استفاده از نرم افزارها و اپلیکیشن ها همیشه راه حل مناسبی برای کاربران بوده است. یکی از این اپلیکیشن ها disk digger بوده که نصب آن رایگان است و می‌توانید با نصب بر روی گوشی خود از امکانات آن استفاده نمایید. فقط باید به این نکته توجه کنید که این برنامه مخصوص گوشی های اندروید طراحی شده است و فقط زمانی کاربرد دارد که قبل از پاک شدن اطلاعات، این اپلیکیشن را روی گوشی خود نصب کرده باشید.

 

راه دیگر ریکاوری پیامک اتصال به کامپیوتر است. در این روش تنها کافی است گوشی خود را با کمک نرم‌افزار معتبری که مناسب ریکاوری اطلاعات گوشی روت نشده است به کامپیوتر وصل کنید  تا در نهایت بتوانید به راحتی به پیامهای به از دست رفته دسترسی پیدا کنید.

 

اگر تمام روشهای فوق را انجام دادید و به نتیجه نرسیدید میتوانید به اپراتورهای خدماتی مراجعه کنید. شما با مراجعه به دفاتر اپراتورهای خدماتی و ارائه مدارک لازم به آنها درخواست پرینت پیامک خود را ارائه می دهید. این روش فرایند  اداری و حقوقی بسیاری دارد به همین دلیل  آنرا آخرین مرحله برای دستیابی به پیام های پاک  شده، پیشنهاد می شود.

 

در این مقاله سعی  شد مواردی را که برای ریکاوری پیامک استفاده می‌شود برای شما توضیح دهیم اما در اینجا نمایندگی پیامک شیراز به شما یک پیشنهاد می‌دهد که به هیچ کدام از این مراحل نیاز نداشته باشید و آن هم این است که همیشه یک بک آپ از پیامهای خود ذخیره کنید تا در صورت بروز هرگونه مشکلی بتوانند به راحتی و بدون هیچ دردسری به اطلاعات خود دسترسی پیدا کنید.

 

 

پیام رسون ضمن آرزوی موفقیت روز افزون برای شما کاربران گرامی از شما درخواست دارد تا با دنبال کردن نمایندگی پیام کوتاه شیراز در ارسال نظرات خود باعث بهتر شدن هر روز سامانه پیام کوتاه ما شوید.

 

جهت خرید پنل پیامک از سامانه پیام کوتاه شیراز اینجا را کلیک کنید .

09172172039

02128423301


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 3 اسفند 1399برچسب:, توسط smsreson