پنل پیامک،پنل پیامک رایگان،سامانه پیامک رایگان
 
سامانه پیام کوتاه ((پیام رسون)) سامانه پیام کوتاه رایگان و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون
Design by : NazTarin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





بازاریابی پیامکی را همین الان شروع کنید.

 

 

smsreson.info

 

 

متن از پنل اس ام اس شیراز

 

اگر شما قصد دارید از بازاریابی پیامکی و تبلیغات پیامکی برای افزایش مشتری و سود دهی بیشتر استفاده کنید،  باید چند نکته را در مورد این استراتژی موثر بازاریابی و تبلیغات تلفن همراه بدانید. تکنولوژی گوشی های هوشمند در جامعه ی توسعه یافته هیچ نشانی از رکود یا توقف را نشان نمیدهد  ، مصرف کنندگان به اینترنت دسترسی دارند . و سفارشات و خرید خود را با تلفن همراهشان انجام میدهند . اکنون مبارزات بازاریابی و تبلیغات با پنل اس ام اس و پنل پیامک  با یک وب سایت فعال یکجا متمرکز شده اند ، تا ضمینه راحتی و آسایش مخاطب را فراهم سازند.

 

کد های پاسخ سریع

 

کد های QR این روزها در همه جا دیده میشوند و قابل استفاده هستند. اگر ندیده اید و نمیدانید چیست ، قطعا آنها را پای صندوق هنگام خرید ، روی اجناس و وسائل دیده اید. خطوط و نقاط سیاه و سفید تک رنگی که بروی مواد غذائی و دیگر محصولات  برچسب شده است ، استفاده های دیگری نیز دارد و توسط دوربین ها در دستگاه های موبایل رمزگشایی می شوند و برای هدایت مشتریان به یک صفحه وب خاص استفاده می شوند. کدهای QR دارای یک رمزینه و کد خاص میباشد و یک روش اثبات شده برای هدایت مسیر نام تجاری شماست. تمامی استراتژی های بازاریابی اس ام اسی و تبلیغات موبایلی دارای کد QR هستند.

 

ارسال بلک لیست ** اسال انبوه سیم کارت ** پنل پیامک شیراز *

نمایندگی پیامک ** نمایندگی پنل پیامک ** نمایندگی پنل پیامک شیراز *

 

رسانه های اجتماعی

 

کاربران را تشویق کنید که از طریق رسانه های گروهی  و شبکه های اجتماعی ، کلمه ویا مختصری درباره کسب و کار خود را منتشر کنند . شما  میتوانید از انواع سایت ها و شبکه های مختلف مانند توییتر ، فیس بوک ، نمایش مشخصات و اطلاعات عمومی و نوع ارائه خدمات و محصولات را جهت ، آشنا شدن دیگران نسبت نوع کسب و کارتان استفاده کنید.

 

بازاریابی اس ام اسی

 

پیام کوتاه و پیامک صوتی ، با نرخ بازدهی بالا یک راه مطمئن برای جذب مشتریان بیشتر و ارتقإ لیست پیامکی است. لیست پیامکی خود را با ارائه معاملات خاص یا تخفیف ویژه به عنوان بخشی از استراتژی تبلیغات تلفن همراه خود افزایش دهید . بن خرید یا بن تخفیف یکی از راه های ارائه معاملات به طور مستقیم از طریق پیامک متنی است. آن را امتحان کنید حتما از نتایج شگفت زده شوید.

 

مشارکت مشتری

 

به مخاطبین و مشتریانی که به محل کسب وکار شما نزدیک هستند پیشنهادات ویژه و شرایط خاص پیشنهاد بدهید و از آنها جهت مشارکت دعوت کنید . یکی از گزینه های ارائه خدمات و محصولات ، اپراتور تبلیغات صوتی  است که برنامه ای در حال رشد است  و تنها برای این کار ساخته شده است. شما میتوانید با پیامک صوتی و تبلیغات صوتی در رسانه های اجتماعی و دیگر شبکه ها این اطلاعات و محتوای خود را به اشتراک بگذارید .

 

تجزیه و تحلیل

 

با استفاده از ابزارهای متعدد تجزیه و تحلیل موجود ، موفقیت کمپین های بازاریابی تلفن همراه خود را اندازه گیری کنید. تجزیه و تحلیل گوگل بهترین مکان برای شروع است ، مطمئن شوید که توسعه دهنده وب آن را در سایت خود قرار داده است . اگر کسب و کار شما عمدتا مبتنی بر وب است ، شما می توانید هر جنبه ای از استراتژی بازاریابی خود را مدیریت کنید و ببینید که کدام یک از تاکتیک های موبایل موثر هستند.

 

شرکت تک رایان سپهر خاورمیانه

09164900129**07137325725


ادامه مطلب


مشکلات امروز کارگرانو بودجه ای که مردم را فقیرتر میکند تقصیر تحریم است؟؟؟؟!!!!

 

یکی از مهمترین مشکلات اقتصادی این روزهای کشور و مردم ، گرفتاری های متعددی است که جامعه کارگری کشور با آن روبروست. در این شرایط از مسئولان کشور باید پرسید، آیا دلیل مشکلات جامعه کارگری هم تحریم است یا سوء مدیریت شما؟

این روزها اقتصاد کشور و مردم گرفتار مشکلات عدیده هستند ولی برخی مسئولان با دادن آدرس های غلط درپی ترویج این نظر هستند که مشکلاتی که در سال جاری گریبانگیر اقتصاد کشور شده است ، نتیجه تحریم های آمریکا بوده و سوء مدیریت مسئولان نقش حداقلی دارد. این در حالی است که بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور و مردم ، هیچ ربطی به تحریم ندارد یا کمترین اثر را از تحریم می بیند ، نمونه بارز این مشکلات ، گرفتاری های جامعه کارگری است که کمترین ارتباط را با تحریم دارد و سوء مدیریت مسئولان بالاترین سهم را در این مشکلات دارد.

نبود امنیت شغلی ، تأمین معیشت ، گسترش قراردادهای موقت و سفید امضاء ،کاهش قدرت خرید ، پایین بودن دستمزدها ، سوءاستفاده کارفرمایان از قانون کار ، رشد حوادث ناشی از کار و تخلفات کارفرمایان تنها بخشی از مشکلات این روزهای کارگران است. 

قراردادهای موقت و بی­ توجهی به قانون کار در هنگام عقد قرارداد و قراردادهای سفید امضاء از جمله مصادیق ناامنی شغلی در جامعه کارگری است. شاید علت اصلی مشکلات جدی در بحث قراردادهای کارگران مربوط به ابهامات موجود در ماده 7 قانون کار باشد که خلاءهایی را در اجرا به وجود آورده است. پایین بودن دستمزدها نیز از دیگر مشکلات جامعه کارگری است که هر ساله هنگام تعیین دستمزد اختلاف نظرهای بسیاری را بین نمایندگان کارگران و کارفرمایان به دنبال دارد. در حالی که  سهم دستمزد کارگر از قیمت تمام شده تولید از 17 درصد در سال 82 به 5 درصد در سال 96 رسیده است. اما باز هم کارفرمایان به بهانه های مختلف بهانه جویی می کنند و حاضر به افزایش دستمزد کارگران به میزان واقعی نیستند.

آمارها حاکی از این است که تعداد بیمه شدگان تأمین اجتماعی متعلق به جامعه کارگری حدود 14 میلیون نفر است که با احتساب 4نفر برای هر خانواده ، می توان گفت ، جامعه گارگری در کشور بیش از 50 میلیون از جمعیت کشور را به خود اختصاص داده است. آمارهای جامعه کارگری نشان می دهد که بیش از 6 میلیون نفر از کارگران در کارگاه های زیرزمینی فعالیت می کنند که این تعداد نسبت به جامعه رسمی کارگری شرایط بسیارسخت و ناامنی را دارند.

یکی از مهمترین مصادیق نبود امنیت شغلی در جامعه کارگری ، بحث قراردادهای موقت و بی توجهی به قانون کار در هنگام عقد قراراداد با کارگر است. تا زمانی که اراده و حاکمیت کارفرما هنگام عقد قرارداد بر کارگر حکم فرما باشد و از مواد مختلف قانون کار در چارچوب منافع خود بهره ببرد ، و هیچ تنبیهی برای تخلف کارفرما در قانون لحاظ نشود ، امنیت شغلی کارگران با تهدیدات بسیاری مواجه است ؛ چراکه هر زمان کارفرما تصمیم بگیرد به سادگی میتواند کارگر را به بهانه ها و دلایل مختلف اخراج یا تنبیه کند بدون آنکه لازم باشد در قبال این تخلف به کسی پاسخگو باشد. بنابراین ، تا زمانی که ورود و خروج نیروی کار  براساس اصول و استانداردهای قانونی صورت نگیرد ، کارگر در هر بخشی هم که در حال فعالیت باشد ، از امنیت شغلی لازم و کافی برخوردار نخواهد بود.

 درحالی این روزها بخشی از کارفرمایان دلیل رشد اخراج  های کارگران را طی چند ماهه  تحریم های  اقتصادی می دانند اما واقعیت چیز دیگری است. آنطور که کارشناسان اقتصادی می گویند اگر در حال حاضر نبود امنیت  شغلی مسئله اصلی این روزهای جامعه کارگری است به خاطر تحریم ها نیست ، بلکه سو استفاده کارفرمایان از چنین شرایطی است. آنطور که گفته شد کارفرمایان بدون نگرانی برای پاسخگویی به قانون به راحتی می توانند به بهانه ها و دلایل مختلف کارگران را اخراج یا تنبیه کنند بدون آنکه لازم باشد در قبال این  تخلف جریمه ای یا محدودیت در کار داشته باشند.

 در مورد قراردادهای سفید امضا نیز ماجرا به همین شکل است. کارفرمایان با سوء استفاده از شرایط نامساعد بازار کار در کشور که ناشی از عدم توجه دولت به تولید داخلی ، رشد واردات از طریق قاچاق و همچنین واردات کالاهای مشابه داخلی است که ناشی از عدم مدیریت صحیح در بدنه دولت است ، کارگران را مجبور به امضای قراردادهای سفید امضاءمی کنند. 

همین موضوع باعث شده تا کارگران هیچگاه از وضعیت فعلی و آینده شغلی خود در محیط کار اطمینان حاصل نکنند . در اصلاح و رفع این نوع قراردادها نیز نقش اول و آخر را وزارت کار بر عهده دارد که فلسفه وجودی اش صیانت از نیروی کار است و موظف است هر چه سریعتر آیین نامه های مربوط به قانون کار را تصویب و کارفرماها را ملزم به رعایت آنها و ارائه قراردادها به وزارت کار کند تا زمینه سوء استفاده از نیروی کار از بین برود. در واقع شاید بتوان گفت مشکل اصلی در بحث قراردادهای موقت یا سفید امضاء ، خود دولت است که به عنوان بزرگترین کارفرما در کشور فعالیت می کنند که با عمل نکردن به قانون در مقابل حقوق کارگران ، فرصت سوء استفاده دیگر کارفرمایان را از نیروی کار فراهم آورده است. موارد ذکر شده هیچ کدام ارتباطی به بحث تحریم ها نداشت. اینکه مسئولان مقصر تمام مشکلات را تحریم ها می دانند تنها بهانه ای بیشتر نیست.

 البته که نمی توان منکر مشکلات موجود در مسیر تولید بود. نمی خواهیم بگوییم که کارفرمایان مشکلاتی در مسیر تولید ندارد ، اما اینکه نرخ بیکاری بیشتر و مشکلات کارگران اعم از قراردادهای موقت  و سفید امضا، کاهش قدرت خرید و اخراج ها و تنبیه ها بیشتر شده است ناشی از تحریم ها نیست. بلکه بخشی زیادی از این مشکلات با برنامه ریزی بهینه می تواند مرتفع شود. 

کمبود نقدینگی ، مشکلات  تأمین مواد اولیه ، فرسودگی ماشین آلات و تکنولوژی ، نوسانات نرخ ارز ،  افزایش بی رویه قاچاق کالا ، عدم حمایت دولت از تولید ، معوقات بانکی را می توان مهمترین مشکل واحدهای تولیدی دانست که نتیجه آن فعالیت با حداقل ظرفیت می شود. یکی از این مشکلات و چالش ها در مسیر تولید ، به موضوع بروکراسی پیچیده اداری باز می گردد . عارضه ای که متأسفانه هزینه های بسیاری را برای کشور در عرصه های گوناگون ایجاد کرده در واقع یکی از عوامل اصلی هدر رفت هزینه و انرژی بسیاری از دستگاه ها و نهادهای اداری محسوب می شود . همچنین اجرای سیاست های غلط (از جمله اقتصاد تورمی، عدم حمایت های دولتی) که منجر به رکود در واحدهای تولیدی و کاهش اشتغال موجود  می شود نیر موضوعی است که به تحریم ارتباطی ندارد بلکه نتیجه عدم تنظیم برنامه های مدون برای تولید و تهیه مواد اولیه ، ایجاد سیاست های رقابت پذیری کالاها ، افزایش تولید است.

از آنجا که کارگران بخش اعظم جامعه را تشکیل میدهند و معمولاً به واسطه شرایط نامناسب کاری و معیشتی خود جزو قشر ضعیف جامعه نیز محسوب می شوند ؛ دولت ملکف و موظف است طبق قانون اساسی از قشر ضعیفتر حمایت کند ؛ چراکه طبیعت کارفرمایان اینگونه است که  مایل به عقد قرارداد با کارگر مطابق قانون نیستند  یا حقوق و مزایای کارگر را هنگام انعقاد قرارداد با توجه به سلیقه و منافع خودشان تعریف و تعیین میکنند و از حداقل دستمزدی که دولت هر ساله برای کارگران تعیین می کند نیز تبعیت نمی کنند.

بنابراین ، اگرچه دولت خود به عنوان بزرگترین کارفرما در کشور محسوب میشود ، اما به عنوان اصلی ترین و مهم ترین نهاد تصمیم گیر و توزیع کننده امکانات و شرایط عادلانه در میان سایر اقشار جامعه ، وظیفه دارد ضمانت اجرایی قوانین مرتبط با کار و اراده حاکمیت کارگر را در انعقاد قرارداد برای حمایت از جامعه کارگری پیگیری و در قالب دستورالعمل ها و آیین نامه های اجرایی ، تدوین و ابلاغ کند تا زمینه سوء استفاده کارفرمایان از نیروی کار برچیده شود و امنیت شغلی کارگران بیش از پیش در معرض تهدید و آسیب قرار نگیرد . همچنین ، دولت باید شرایطی را ایجاد کند تا قدرت چانه زنی کارگران برای درخواست و مطالبه حقوق قانونی خود هنگام عقد قرارداد کار افزایش یابد.

در هر کشوری کارگران نقش محوری در تحولات و مناسبات مختلف آن جامعه دارند و حمایت از آنها می تواند راه برون رفت از مشکلات اقتصادی ، سیاسی ، اجتماعی و فرهنگی را برای دولت ها هموار کند. از دیدگاه کارشناسان اگر امنیت شغلی ، معیشت و زمینه حضور موثرتر و فعال تر در سایر بخش های جامعه فراهم شود و ارزش گذاری بر نقش کارگر در جامعه توسط نهادها و دستگاه های ذی ربط صورت گیرد ، بدون شک امکان استفاده از ظرفیت های جامعه کارگری برای رشد ، توسعه و حل مشکلات بیشتر فراهم می شود .


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 29 دی 1397برچسب:, توسط smsreson

صبر ایران درحال تمام شدن است و خیلی راحت می‌توانیم به شرایط قبل از برجام برگردیم.

 

علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی ایران با انتقاد از کشورهای اتحادیه اروپا به دلیل تعلل در بهره مند سازی ایران از منافع برجام و مقابله عملی با تحریم‌های آمریکا علیه ایران ، هشدار داد که صبر ایران در حال تمام شدن است.

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران گفت که اگر دستوری صادر شود که برجام تمام شد خیلی راحت می‌توانیم به شرایط سابق برگردیم.

علی‌اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در گفتگو با یورونیوز در بروکسل به سوالات این شبکه اروپایی پاسخ داده است.

یورونیوز: راه حل شما در این مقطع با توجه به فشارهای اقتصادی که روی مردم وجود دارد چیست؟ اروپا در این مسیر چگونه می‌تواند نشان دهد با دولت و ملت ایران همراه است؟

علی‌اکبر صالحی: چالشی که بین ایران و غرب وجود دارد، یک چالش پیچیده‌ است. بعد از انقلاب اسلامی این چالش شروع شده است. به هرحال واقعیت این است که ایران یک کشور بسیار مهم است. ایران پس از انقلاب از مدار سیاسی آمریکا خارج شد یا بهتر است بگوییم از مدار سیاسی دنیای غرب خارج شد، تصمیم گرفت در مدار سیاسی خودش قرار بگیرد و به صورت یک کشور مستقل سیاسی عمل کند. این مساله برای غرب بسیار گران بود که چنین کشوری را از دست بدهد. کشوری که از همه جهات مهم است و در مدار سیاسی غرب بود الان تبدیل به یک کشور مستقلی شده است که برای خودش تصمیم می‌گیرد و غلام حلقه به گوش کسی نیست. هر کشور دیگری هم بخواهد به چنین وضعیتی برسد، قطعا باید هزینه سنگینی بپردازد. هزینه استقلال، هزینه ساده‌ای نیست. هزینه کمی نیست. خودشان می‌گویند که ایران قدرت نوظهور منطقه است. ما جنگ، تحریم‌ها و محدودیت‌های بسیاری از اول انقلاب داشتیم. ما یک قدرت نوظهور منطقه علیرغم همه فشارها هستیم.

این حکومت از کجا آمده است؟ دست‌نشانده که نیست. مثل کشورهای دیگر در خاورمیانه نیستیم که یک قبیله بخواهد کشوری را اداره کند. دولتی برآمده از اراده ملت و انتخابات است. فشارهای اقتصادی غوغا می‌کند. مثلا حقوق من تا یکسال پیش به عنوان یک استاد دانشگاه، حدود 3000 دلار در ماه بود، الان به 700 دلار رسیده است. این واقعا فشار اقتصادی است. ببینید اقشار دیگر چقدر تحت فشار هستند. ما تمام این‌ها را قبول داریم.

در ضمن اینقدر ملت ما هوشیار و هوشمند و آگاه است که می‌داند اتفاق‌هایی که می‌افتد، عمدتا ناشی از فشارهای خارجی است.

البته ما هم به‌عنوان مسئول، ممکن است در این فشارهایی که آمده، بی‌ارتباط نباشیم. یعنی ما هم قصوری داشته باشیم. اما عمدتا از فشارهای خارجی است. برای همین هم ملت در طول این 40 سال، 8 سال جنگ تحمیلی را پایداری کرد، تمامی تحریم‌ها را توانسته است تحمل بکند. این هم می‌گذرد. هیچ چیز ابدی نیست و ما یقین داریم که از این بحران عبور می‌کنیم. از این گردنه عبور می‌کنیم.

مملکت ما از جهات مختلف معیشتی اداره می‌شود اما فشار هم هست. ولی ملت این فشار را قطعا درک می‌کند و می‌فهمد که این فشار تصنعی است و از این گردنه عبور خواهد کرد.

یورونیوز: همانطور که گفتید فشار روی جامعه ایران زیاد شده است، اگر فرض را بر این بگذاریم که بخشی از فشارهایی که ملت ایران تحمل می‌کند زاییده یک عنصر خارجی است مثلا یک مثلثی به اسم عربستان، آمریکا و اسرائیل وجود دارد اما از طرف دیگر در عصر نوین ارتباطات و روابط بین‌الملل تنها نمی‌توان ادامه داد باید یکسری متحدان وجود داشته باشد. تهران چه اقدامی برای این موضوع انجام داده است؟

 

اگر بتوانیم در این معرکه برجام را نجات دهیم تعاملات با اتحادیه اروپا گسترش می‌یابد.

 

رابطه ایران با اتحادیه اروپا، رابطه بسیار خوبی است. در ارتباط با برجام واقعا هر دو طرف نهایت تلاش خود را به کار می‌گیرند. دو طرف سعی می‌کند تا برجام به عنوان یک حلقه وصل بین ایران و اتحادیه اروپا حفظ شود. قطعا اگر بتوانیم در این معرکه برجام را نجات بدهیم، این مساله می‌تواند زمینه‌ساز گسترش تعاملات ما با اتحادیه اروپا در ابعاد دیگر مانند اقتصادی، فرهنگی و علمی شود. ما فعلا در گردنه‌ای به نام گردنه ترامپ گیر کرده‌ایم. باید از این گردنه عبور کنیم. این گردنه فقط برای ما نیست. گردنه‌ای است که برای اتحادیه اروپا هم وجود دارد. به عنوان مثال اتحادیه اروپا از اقدامات ترامپ در زمینه توافق پاریس هم بسیار ناراضی است. برای اولین بار حقانیت ایران در اینکه نمی‌توان به دولت آمریکا اعتماد کرد برای همه روشن شده است.

هم اکنون بسیار روشن و بدیهی است که نه فقط مردم ما در ایران بلکه دیگر مردم در اروپا و گوشه گوشه دنیا می‌بینند کشوری مثل آمریکا که از جایگاه ویژه اقتصادی، علمی، قدرت نظامی و ... برخوردار است تبدیل به کشوری شده که دچار تشویش و یا به هم ریختگی سیاسی است. یک آشفتگی سیاسی در آمریکا وجود دارد. آمریکا سیاست آشفته‌ای را در پیش گرفته است و همه را هم گیج کرده است. ما فکر می‌کنیم هیچ چیز ابدی نیست. همه باید کمک کنند تا دولت آمریکا از این مخمصه‌ای که برای خود ایجاد کرده است خارج شود. چون مثل یک انسان مستی است که این ور و آن ور می‌رود و ممکن است مشکلات بیشتری ایجاد کند.

 

اروپایی‌ها کمک کنند آمریکا از این آشفتگی سیاسی خارج شود.

 

اروپایی‌ها باید قبل از هر چیز کمک کنند تا شرایط دولت آمریکا از این آشفتگی سیاسی خارج شود. ایران همواره در مسائل بین‌المللی خود هوشیاری و هوشمندی البته مقاومت و استقامت را همزمان با هم لحاظ می‌کند و تصمیمات را بر اساس منافع ملی و حاکمیت ملی می‌گیرد. مشکلات را نفی نمی‌کنیم اما نابرده رنج، گنج میسر نمی‌شود، مزد آن گرفت جان برادر که کار کرد. چیزی مجانی به شما نمی‌دهند. هیچ‌کس هیچ‌چیز مجانی به شما نمی‌دهد. شما اگر بخواهید استقلال سیاسی‌ات را حفظ کنی، خودت برای خودت تصمیم بگیری، باید این هزینه را بپردازی. تاریخ ایران سه هزار ساله است. ما تنها 40 سال است که انقلاب کرده‌ایم. چهل سال در مقابل سه هزار سال مثل یک روز در عمر بشر است.

یورونیوز: برای رد شدن از این گردنه و مهمتر از آن برای حفظ برجام آیا ایران آمادگی دارد که هزینه بیشتری کند؟ اگر اروپایی‌ها به‌عنوان یک بخش ماجرا موضوع موشک‌های بالستیک یا فعالیت‌های منطقه‌ای ایران را روی میز بگذارند، آیا با شرایط موجود جمهوری اسلامی ایران حاضر است روی اصولی که دارد تجدید نظر کند؟

علی اکبر صالحی: مشکلی که بین ما و دنیای غرب از جمله اتحادیه اروپا وجود دارد این است که اعتماد متقابل را در سال‌های گذشته از دست دادیم. یعنی اعتماد متقابلی که باید وجود داشته باشد، متاسفانه از دست رفت. حال ما تلاش می‌کنیم این اعتماد را مجددا بسازیم. همواره سازندگی و ساختن، دشوارتر از تخریب است.

برجام یک نمونه خوبی از ایجاد زمینه تعامل بین ایران و اتحادیه اروپا است. اگر بتوانیم این برجام را نجات دهیم و زمینه و بستر تعامل را ایجاد کنیم، در این بستر تعامل، ما خیلی موارد، امور، خواسته‌ها و سوال‌ها از اروپا داریم. آنها هم خواسته‌ها و سوال‌هایی دارند. اما این سوال‌ها و خواسته‌ها باید در یک بستر تعاملی انجام گیرد.

 

ایران می‌تواند مکمل خوبی برای اروپا باشد.

 

اروپایی‌ها نگفتند که می خواهند چیزهای دیگری را به این برجام اضافه کنند. اگر همین برجام را حفظ کنیم یعنی زمینه یا بستر لازم برای تعامل را فراهم کرده‌ایم و سپس در طول زمان اختلافاتی را که در امور مختلف مثلا حقوق بشر داریم با با گفتگو پیش ببریم.

ایران می‌تواند مکمل خوبی برای اروپا باشد. ایران کلید طلایی منطقه خاورمیانه است. ایران یک قدرت است. قدرتی متکی به ذات خودش. مثلا عربستان با همه قدرت اقتصادیش متکی به ذات خودش نیست. چیزی از خودش ندارد. او اجرا کننده دستورات آقای ترامپ است. با عبارات تحقیر کننده‌ای با عربستان صحبت می‌کند و عربستان باید اجابت کند. این چه ارزشی دارد؟ ایران خود یک قدرت است. خودش تصمیم می‌گیرد. اروپا این را درک کرده است و می‌داند که برای آینده خاورمیانه اگر با ایران تعامل نداشته باشد، خاورمیانه در شرایط نامستقر و نامعلومی خواهد بود. ایران می‌تواند به سهم خود کمک کند. ما بهره‌بردار خلیج‌فارس هستیم.

خلیج‌فارس یک شریان حیاتی است. ما می‌خواهیم خلیج فارس همیشه در امنیت و ثبات و آسایش باشد. ما نمی‌خواهیم کشورهای منطقه به هم بریزد. نمی‌دانم عربستان به چه دلیلی یا توجیهی ایران را به عنوان یک دشمن برای خودش ساخته است. آیا ما نظری به خاک آنها داریم؟ آیا چشمداشتی به نفت آنها داریم؟ ما هم خاک زیاد داریم و هم نفت و گاز داریم و هم هشتاد میلیون جمعیت فرهیخته، چابک و پرتلاش داریم. ما از عربستان چیزی نمی‌خواهیم. متاسفانه عربستان در شرایطی قرار گرفته است که هم زندگی را برای خودش سخت کرده و هم برای منطقه و هم برای دیگران. اینجا است که ایران می‌تواند مهم باشد و نقش سازنده‌ای در منطقه بازی کند.

یورونیوز: آقای دکتر آیا به بلوف زدن در دنیای روابط بین‌الملل اعتقاد دارید؟

علی اکبر صالحی: من اعتقاد به بلوف ندارم. اگر کسی بلوف بزند و بعد نتواند به آن عمل کند برای همیشه از بین رفته است. چون شمشیر پیکار برداشتی، نگهدار پنهان ره آشتی. اول باید آن شمشیر پیکار را داشته باشی. البته وقتی شمشیر را درآوردی، فوری به جنگ نمی‌روی. می‌گوید نگهدار پنهان ره آشتی. الان جمهوری اسلامی ایران شمشیرش را دارد. اما به معنی نیست که الان که شمشیر دارد بخواهد به فرق کسی بزند. یک عقلانیت و حکمت سیاسی در کشور ما به خصوص در رویکرد بین‌المللی ما برقرار است. اینگونه نیست که بخواهیم یک رویکرد بین‌المللی حساب نشده‌ای داشته باشیم. اگر اینجور بود که ما هیچ وقت شرایطمان در منطقه مانند اکنون نبود.

یورونیوز: شمشیری که می‌فرمایید را اگر به بحث انرژی هسته‌ای ببریم و اگر ایران به هر دلیلی از برجام خارج شود آیا توانایی و قابلیت رفتن به سمت بمب هسته‌ای جدا از نیت آن دارد؟

علی اکبر صالحی: ما هیچ‌وقت به دنبال بمب هسته‌ای نبودیم. اصلا یک فتوا است، یک فتوای حکومتی است. ما از آستانه‌ زیرساخت‌های صنعت هسته‌ای در همه ابعاد از چرخه سوخت گرفته تا طراحی رآکتورهای تحقیقاتی تا ساخت انواع تجهیزات مرتبط با صنعت هسته‌ای عبور کرده‌ایم. ما یک کشور به واقع هسته‌ای هستیم. البته ما یک کشور پیشرفته هسته‌ای مثل آلمان، آمریکا و روسیه نیستیم، اما دارای همه پتانسیل‌های مورد نظر در صنعت هسته‌ای هستیم.

 

محدودیت‌های ایجاد شده در برجام را می‌توانیم برداریم.

 

در برجام یک سری محدودیت‌هایی را به صورت داوطلبانه پذیرفتیم. گفتیم برای چند سال مثلا مقدار اورانیوم تولید شده را از 300 کیلو بیشتر نمی‌کنیم. این محدودیت را برای چند سال پذیرفته‌ایم اما می‌توانیم آن را برداریم. مثلا 300، 500، 600 کیلو یعنی هر چقدر که تولید کنیم را می‌توانیم انباشته کنیم. محدودیت‌های ما از این نوع هست و می‌توانیم خیلی راحت آن را برداریم. به عنوان مثال ما برای مدت محدودی پذیرفتیم که بالای 3.67 درصد غنی‌سازی نکنیم. ما می‌توانیم غنی‌سازی را بالاتر ببریم. وقتی شما می‌توانید اصل غنی‌سازی را تا 3.67 انجام دهید، از نظر فنی همان را می‌توانید با تغییرات کوچک و سریعی افزایش دهید و به 5 درصد و 20 درصد و هر مقداری که می‌خواهید بالا ببرید.

ما می‌توانیم به شرایط سابقمان برگردیم؛ نه فقط به شرایط سابق بلکه به شرایط خیلی بالاتر. الان مقام معظم رهبری فرمانی را در چهاردهم خرداد ماه صادر کردند که ایران زیرساخت‌های تولید 190 هزار سو را فراهم کند که ما فراهم کردیم. یعنی الان اراده شود و مسئولین سیاسی ارشد نظام دستور بدهند که بروید 190 هزار سو ظرفیت غنی‌سازی ایجاد کنید، الان آمادگی‌ا‌ش را داریم ولی به این معنی نیست که ما بخواهیم آن را تولید کنیم، بلکه زمینه آن را داریم.

 

اگر دستوری صادر شود که برجام تمام شد خیلی راحت می‌توانیم به شرایط سابق برگردیم.

 

ما الان در چارچوب برجام هستیم، تمام کارهای ما در چارچوب برجام است. برای همین آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تا به حال 13 بار تایید کرده که ایران به تعهداتش عمل کرده است. ما هیچ‌کاری را فعلا خلاف تعهداتمان نکردیم و نمی‌کنیم ولی اگر دستوری صادر بشود که برجام تمام شد و شما بروید کارتان را انجام بدهید، ما خیلی راحت می‌توانیم برگردیم و این بلوف نیست.

البته من به عنوان کسی که در بخشی از این فرآیند مذاکره بودم و اصل برجام را می‌دانم که در جهت منافع ملی ما است نمی‌خواهم چنین روزی را ببینم. ما سال 88 می‌خواستیم اورانیوم 20 درصدی بخریم، به آژانس نامه نوشتیم و آنها برای ما شرط و شروط گذاشتند. من در آن زمان پیش آقای البرادعی (رئیس سابق سازمان بین‌المللی انرژی هسته‌ای) رفتم و با وی گفتگو کردم. آقای البرادعی نامه‌ای غیررسمی را که آمریکایی‌ها و روس‌ها نوشته بودند به من نشان داد. آنها در این نامه شروط فراوانی گذاشته بودند که اگر این شرط‌ها را احراز کنید، ما 20 درصد را به شما می‌دهیم. من پس از بازگشت به ایران به رئیس جمهور وقت، آقای احمدی‌نژاد گفتم که این‌ها شرط و شروط گذاشته‌اند و 20 درصد را به ما نمی‌دهند. ما باید خودمان آستین‌ها را بالا بزنیم و 20 درصد را تولید کنیم وگرنه رآکتور تهران متوقف می‌شود و تولید رادیودارو با مشکل مواجه می‌شود. ایشان گفتند بروید و انجام دهید. ما هم شروع کردیم.

آن موقع می‌گفتند، ایران بلوف می‌زند و نمی‌تواند 20 درصد را تولید کند. ایران نمی‌تواند صفحه سوخت 20 درصدی بسازد. ما در کمتر از دو سال این کار را کردیم. در صورتی که غربی‌ها می‌گفتند اگر هم آن را به شما بدهیم، دو سال و نیم طول می‌کشد که ما 20 درصد نیازهای شما را تامین کنیم. بچه‌های ما با توانمندی و ظرفیت علمی و تجربه فراوان توانستند با کار شبانه‌روزی یک پروژه ملی را از صفر شروع کنند و در کمتر از دو سال به نتیجه برسانند. الان رآکتور تهران با سوخت 20 درصد کار می‌کند. ما بلوف نمی‌زنیم. چون اگر یکبار بلوف بزنم و بعد عمل نشود، من دیگر اعتباری نخواهم داشت.

یورونیوز: قبل از پرسیدن سوال آخر به دنیای سیاست برگردیم. با توجه به مثلث ریاض، واشنگتن، تل‌آویو، آیا تشدید تنش رسانه‌ای به آرام شدن فضا به نفع ایران کمک خواهد کرد یا اینکه براساس آنچه اخیرا وزیر خارجه آمریکا گفته ایران را به سمت انزوای بین المللی می‌برد؟

علی اکبر صالحی: آنها هر چه دلشان می‌خواهد علیه ایران می‌گویند، هر اقدامی که دلشان می‌خواهد انجام می‌دهند؛ جلوی دارو را می‌گیرند، جلوی اقتصاد ما را می‌گیرند. هر کاری که دلشان می‌خواهد انجام می‌دهند و چون مالک رسانه‌های بزرگ جهان هستند می‌توانند افکار عمومی را در جهت منویات خودشان برای مدتی شکل دهند. اما به ایران که می‌رسد، می‌گویند ایران حق ندارد واکنشی نشان دهد یا کار کند.

به نوعی در دنیا جا می‌اندازند که آنها صاحب حق هستند و هر تصمیمی علیه ایران می‌گیرند، این تصمیم توجیه پذیر است، ولی ایران اجازه ندارد واکنش متقابل نشان دهد؛ دنیای ظالمانه‌ای است.

 

ایران به این هوشمندی رسیده که با خرج کردن دلار نمی‌توان دل‌ها را تسخیر کرد.

 

اما خوشبختانه با اقدامات و رفتار دولت آمریکا، اینقدر قضیه برای همه دنیا روشن شده است که حتی ایرانیان مخالف انقلاب هم می‌گویند که آش اینقدر شور است که آشپز هم پذیرفته آش شور است. ایران همواره بعد از انقلاب همیشه سعی کرده است استقلال سیاسی خود را تا جایی که امکان دارد با هر هزینه‌ای حفظ کند، زیر بار زور نرود؛ همیشه علیه ظالم بایستد و به مظلوم کمک کند. این جزء رویکرد و سیاست خارجی ما است که تا به امروز هم باعث شده است ایران واقعا روز به روز حقانیتش در برابر افکار عمومی بیشتر جا بیفتند. ایران کشوری است که به این هوشمندی رسیده است با خرج کردن دلار نمی‌توان دل‌ها را تسخیر کرد. یک عده دلار می‌دهند و فکر می‌کنند می‌توانند دوست و رفیق پیدا کنند. دلار یک روزی تمام می‌شود؛ اما رفتار ما، رفتاری است براساس یک حکمت سیاسی، بر اساس حفظ منافع ملی کشورهای اطراف. مثلا لبنان، ما چه حضوری در لبنان داریم؟ ما در لبنان چه کرده‌ایم؟ جز اینکه اگر حزب‌الله در لبنان نبود که اینگونه از منافع ملی و حاکمیت لبنان حفاظت بکند، لبنان در چه وضعیتی قرار می‌گرفت؟ تکه و پاره شده بود. حزب الله چگونه به وجود آمد؟ کجا را الگوی خود قرار داد؟ آیا ما با دلار می‌توانیم حزب‌الله را به وجود بیاوریم؟ آیا با دلار می‌شود شخصیتی مثل سید حسن‌ نصرالله را بوجود آورد؟ دلار کار نمی‌کند. دلار را می‌دهی و چند نفر را برای چند روز خواهی داشت، اما وقتی دلار را قطع می‌کنی، آن‌ها نیز برمی‌گردند. ما به دنبال تسخیر قلب‌ها از طریق اعمال یک سیاست انسان پسندانه و مردم پسندانه هستیم و نه یک سیاست مبتنی بر زور و دلار و تزویر.

یورونیوز: به عنوان آخرین سوال مایلم نظر شما را راجع به یک عبارت بدانم. برداشت خودنتان را از این جمله بگویید: «دشمن دشمن من دوست من است».

علی اکبر صالحی: همواره و همیشه اینگونه نیست. ما باید همین عبارت را (دشمن دشمن من، دوست من است) حساب شده در نظر بگیریم. همیشه اینجوری نیست.

 


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 23 دی 1397برچسب:, توسط smsreson

تاثیر پنل پیامک در تصمیم گیری مشتریان

 

پنل اس ام اس

 

متن از پنل اس ام اس شیراز

در جامعه جهانی امروزه زمان و پول کالاهای گرانبهایی هستند ، خریداران دربازار های شلوغ بهترین چیزی را که اول از همه میخواهند و دوست دارند پارکینگ برای ماشین است ، مشتریانی که وقت برایشان با ارزش است اغلب برای خرید از بازاریابی سنتی استفاده نمیکنند ، بلکه با قابلیت های تلفن همراه  سریع تر خرید آنلاین  خود اقدام می کنند.

روند نوآورانه مصرف کننده

روندنوآورانه تبلیغات و بازاریابی فرصتی عالی برای صاحبان کسب و کارهای کوچک را فراهم می کند تا  تاثیر پنل پیامک بر بازاریابی خود را بازنگری کنند و با این محصول جدید تکنولوژی خریداران را درک کنند . براساس مطالعات اخیر، بازاریابی با پنل پیامک و پنل اس ام اس و شبکه های اجتماعی ، تاثیر مستقیم بر تصمیم مشتریان دارد. مصرف کنندگان می گویند مواردی را  از طریق پیام کوتاه و پیامک متنی و همچنین از شبکه های اجتماعی میبینند و دریافت میکنند  و برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنها و یک محصول خاص و مقایسه آن و تخفیف های مربوطه به خرید ، موارد دریافتی را با دوستانشان به اشتراک گذاشته و مشورت میکنند. این کار خود به خود برای شما حکم بازاریابی و تبلیغ رایگان را دارد.

 

با بررسی و مطالعات انجام شده آمار جالبی را از رفتار های کاربران و مصرف کنندگان بدست آمد که در زیر به آن اشاره میکنیم.

68 %  از کاربران گوشی های هوشمند قصد دارند از تلفن همراه خود برای خرید تعطیلات استفاده کنند.

59 %  از مصرف کنندگان بیشتر احتمال دارد که در یک فروشگاه با کارت پول الکترونیک یا خدمات پرداخت تلفن همراه استفاده کنند.

56 %  مکان فروشگاه هارا با تلفن همراه جستجو می کنند.

54 % با تفن همراه خود بررسی و مقایسه میکنند.

47 %  اطلاعات محصول را از طریق پیامک صوتی یا تبلیغات صوتی دریافت میکنند.

ارسال بلک لیست ** ارسال انبوه سیم کارت ** نمایندگی پیامک *

پنل پیامک شیراز ** پیامک صوتی ** تبلیغات صوتی *

 

رسانه های اجتماعی نیز نقش مهمی ایفا می کنند:

81 % می گویند پست های دریافتی از دوستان در رسانه های اجتماعی بر تصمیم گیری خرید آنها تاثیر می گذارد.

30 %  از خریداران برای بررسی محصولات جدید دائما آنلاین هستند.

80 %  از مصرف کنندگان می گویند که پست ها و پیام های ساخته شده توسط شرکت ها بر خرید آنها اثر می گذارد.

دراستراتژی های بازاریابی جهانی ، بازاریابی اس ام اسی و تبلیغات پیامکی یک روش جدید به حساب میآید به منظور افزایش درآمد ، افزایش مشارکت مشتری و ایجاد آگاهی از نام تجاری ، اپراتورتبلیغات صوتی و پیام کوتاه  نام تجاری و برند شمارا به مشتریان به نحو احسنت معرفی میکند این استراتژی های موثر بازاریابی تلفن همراه است که در زندگی کاری اثر گذار است.

استفاده روشهای بروز و نوین برای شناخت بیشتر عادات و نیاز مشتری یک امر مهم است و برای جذب آنها از پیشنهادات ویژه و تخفیف های منحصر به فرد ، محصولات خاص استفاده کنید تا سطح کاری خود را ارتقأ یابد. از آنجایی که خریداران بیشتر برای کالاهای مورد نیازشان مشاوره می کنند، می توانید یک هیئت مدیره برای کسب و کار خود ایجاد کنید که نمونه های رایگان از محصول و اطلاعات مربوط و نحوه خرید را به آنها نشان دهد. عکس های فصلی خود را در شبکه های اجتماعی ارسال کنید و کاربران را تشویق کنید تا به اشتراک بگذارید.

 

استفاده از تلفن همراه هوشمند به سرعت درحال افزایش است و شما برای داشتن کسب وکاری موفق بهترین گزینه ها پیش روی شماست.

شرکت تک رایان سپهرخاورمیانه

09164900129**07137325725


ادامه مطلب


تحلیل افزایش بازدهی بازاریابی پیامکی

 

پنل اس ام اس

 

متن از پنل اس ام اس شیراز

همانطور که سال جاری به پایان نزدیک میشود ، خرده فروشان و کسب وکارهای کوچک به دنبال اتفاق بزرگی در افق دیجیتال هستند تا کسب وکار خود را گسترش دهند و مارک تجاری وبرند خود را ارتقأ دهند. شاید شما از پیشرفت و رشدی را که با پنل اس ام اس و پنل پیامک در کسب وکار وتجارت میتواند به ارمغان بیآورد بی خبر باشید و از روشها و استراتژی های نوین و منحصر بفرد نمایندگی پنل پیامک برای افزایش جذب مشتریان و مخاطبین بی اطلاع باشید ، اما نگران نباشید با پنل پیامک شیراز ، سال آینده میتواند بهترین سال شما باشد. شما با بازاریابی پیامکی و تبلیغات صوتی و رعایت نکات زیر میتوانید کسب و کار کوچک خود را به رشد و موفقیت چشمگیری برسانید.

جمع آوری داده های بزرگ باحجم کم

پایگاه داده مجموعه ای از دادها است که بیش از ظرفیت متداول پردازشگرهای پایگاه است ، یعنی تجزیه و تحلیل کارکرد وب سایت و تعاملات شبکه های اجتماعی  با مخاطبین را شامل میشود و بر این اساس حرکت خودرا برای جمع آوری داده های مفید و موثر انجام می دهد ، شما به عنوان یک صاحب شرکت و کسب وکار کوچک میتوانید در سال جدید ، مسیر موقعیت شغلی خود را با تبلیغات پیامکی وبازاریابی اس ام اسی به سمت قله های پیشرفت هدایت کنید.

 

نمایندگی پیامک ** پنل پیامک شیراز ** ارسال بلک لیست *

ارسال انبوه سیم کارت ** پنل اس ام اس شیراز *

 

شروع بکار با بازاریابی موثر و تبلیغات پیام کوتاه

کاربران تلفن همراه اغلب با توده انبوهی از تبلیغات تصادفی مورد هجمه قرار میگرند و این تجربیات را در نظر میگیرند که به تاثیرگذاری از طریق کلیک کردن و خواندن پیامک متنی نمی انجامد. ارسال پیامک محله ای نوع ارائه خدمات و محصولات را به مخاطب ارسال میکند و از این طریق با خواسته ها و نیاز های خریدار آشنا میشوید.

از تبلیغات صوتی و پیامک صوتی جهت فروش فوق العاده استفاده کنید.

کارشناسان و مشاورین در زمینه تبلیغات و بازاریابی پیش بینی کرده اند که استفاده از اپراتور تبلیغات صوتی ، پیامک صوتی ، و تبلیغات صوتی در فصل و ایام تعطیل رشد 5/2 برابری دارد، زیرا خریدیران بجای رفتن در خیابان ها و ساعتها سرگردانی ، به راحتی با تلفن همراه و تبلت سفارشات و خرید خودرا به صورت آنلاین انجام میدهند.

ارسال پیامک های هشداری

میتوانید با ارسال پیامک یادآوری و پیامک معرفی کالا و محصول جدید ، مخاطب و مشتریان را از بروزرسانی ارائه خدمات خود آگاه سازید.

بازاریابی و تبلیغات مبتنی بر مکان

صاحبان کسب و کار و مشاغل با اطلاع رسانی پیامکی ، اطلاعات و داده های مربوط به خدمات و محصولات را به همراه مختصات محل کار برای مخاطب و مشتریان ارسال کنید. این نوع بازاریابی و تبلیغات به صاحبان مشاغل و خرده فروشان اجازه میدهد تا عادت های خرید و نوع نیاز مشتری را ردیابی و از آنها برای معاملات بهتر و پرسودتر استفاده کنند.

کیف پول دیجیتال

وقت آن رسیده است که واژگان فن آوری خود را تقویت کنید. کیف پول دیجیتال که به کیف پول الکترونیک نیز شناخته میشود یک نرم افزار کاربردی است که بر روی گوشی های هوشمند به راحتی کارمیکند و شما میتوانید با این استراتژی و با استفاده از پنل اس ام اس و پنل پیامک ، لینک دانلود رایگان نرم افزار را برای ایجاد انگیزه در مشتری و مخاطبین خاص ارسال کنید.

بهینه سازی

وب سایت و درگاه اینترنتی خودرا طوری ایجاد و بهینه سازی کنید که وقتی کاربر با تلفن همراه خود وارد سایت میشود با طراحی ساده و زیبا ، مطالب و محتوای جالب و سرگرم کننده روبرو شود و باعث جلب توجه کاربر شود نه اینکه صرف بازدید وارد شود و به راحتی از کنار کار شما بگذرد.

شما اگر به دنبال پیشرفت و ترقی هستید ، همین امروز مهمترین تصمیم زندگیتان را بگیرید تا آینده ای رویائی بسازید.

شرکت تک رایان سپهرخاورمیانه

09164500129**07137325725

 


ادامه مطلب


پنل پیامک و ارتقاء انگیزه مشتری

 

پنل اس ام اس

 

متن از پنل اس ام اس شیراز

در عصر ارتباطات آزاد ، استفاده از بازاریابی اس ام اسی برای بهبود انگیزه های مشتری با پنل پیامک  برای ایجاد حس وفاداری و ارتقأ نام تجاری ضروری و مهم است. بن های تخفیف ، پیشنهادات ویژه و محدود ، معاملات مبتنی بر مکان ، همه تلاش و تست استراتژی ، برای انتخاب کردن نوع گزینه ایجاد انگیزه در مشتری هستند. اما چه چیزی باعث افزایش هیجان و ایجاد انگیزه در مشتری میشود و چگونه می توانید انگیزه های بازاریابی پیامکی را با سایر استراتژی های بازاریابی ترکیب کنید تا کمپین بازاریابی و تیبلیغاتی خوب ایجادکنید؟ بیایید بعضی از سوالات متداول در مورد انگیزه های بازاریابی تلفن همراه پاسخ دهیم ...

کدام یک بهتر است ، یک خرید ساده یا یک خرد با 50% تخفیف ؟

یک مطالعه اخیر منتشر شده در مجله بازاریابی نشان داد که دانش آموزان تفاوت بین یک خرید عادی و یک خرید با درصد تخفیف را میدانند و بیشتر به دنبال جنس با تخفیف هستند ، ای تحقیقات نشان می دهد که حتی  بیشتر بزرگسالان ، یک پیشنهاد رایگان با تخفیف را بهتر از یک خرید عادی ترجیح میدهند . در واقع تخفیف همیشه بهترین پیشنهاد برای ایجاد انگیزه برای جذب مخاطب و مشتری است می توانید بر این واقعیت تکیه کنید.

 استفاده شما از پنل اس ام اس و اپراتور تبلیغات صوتی برای بهبود کسب و کار و جذب مخاطب بسیار موثر است.

 

ارسال بلک لیست ** ارسال انبوه سیم کارت ** نمایندگی پنل پیامک شیراز *

نمایندگی پیامک ** پنل نمایندگی ** پنل اس ام اس شیراز **

 

پیشنهادات ویژه

شما میتوانید برای جذب مشتری و مخاطب و افزایش لیست پیامکی مخاطب ارائه پیشهادات ویژه ، بن تخفیف ، کد کوتاه و کلمات کلیدی ، بسیار کارساز است این یک استراتژی بلند مدت است اما واقعا کار می کند.

 

تکرار انگیزه های بازاریابی

شما میتوانید مشتریان و مخاطبینی که به سادگی اشتراک را لغو میکند وپیامهای ارسالی شما را حذف میکنند،  به صورت یکپارچه ، پیشنهادات ویژه ، تخفیفهای خرید و نام تجاری خود را بدون سر و صدا و ایجاد تحریک و اذیت کردن مخاطب ، با پیامک صوتی وتبلیغات صوتی برایشان ارسال کنید. پیدا کردن آستانه  بین ارزش و آزار یک هنر است و برای هر صنعت متفاوت است. یکی از مزایای استفاده از نمایندگی پنل پیامک و پنل پیامک شیراز،  ارسال هدفمند پیامک است به این صورت که پیام ها را به صورت هفتگی همراه با پیشنهادات ویژه و تخفیف ارسال می کند. از سوی دیگر شما با  تجزیه و تحلیل صنعت و شغل خود نقاط برجسته و قابل اهمیت برای جذب مشتری را پیدا می کنید ، که به نقطه شیرین معروف است. از هر فرصتی برای اهدأ بن تخفیف ماهانه به مخاطبین خاص استفاده کنید.

 

تیتر پیام کوتاه بسیار مهم است.

بسیاری از گوشی های هوشمند تنها خط اول متن را نشان می دهند ، بنابراین مهم  است که در30 تا60 کاراکتر اول موضوع پیامک متنیرا ببینند. ابتدا بخش «50٪ تخفیف» را اعلام کنید ، سپس متن اصلی را به دنبال آن بیاورید . به یاد داشته باشید شرایط را حفظ کنید ، متن ارسالی و ارائه تخفیف بازاریابی پیامکی را ساده ، مختصر و روشن برای مشتریان و مخاطبین ارسال کنید و مقداری صبر را چاشنی کارتان کنید تا به نتیجه مطلوب خودتان برسید.

شرکت تک رایان سپهرخاورمیانه

9164900129**07137325725


ادامه مطلب


اتحادیه اروپا نمی‌تواند برجام را نجات دهد.

 

طبق نظر اکثر تحلیلگران حتی با حمایت کامل اتحادیه اروپا، SPV نمی‌تواند از شرکت‌ها و بانک‌های این اتحادیه  در برابر تحریم های آمریکا محافظت کند .

تاثیر کلی تحریم های آمریکا علیه ایران هنوز باید بررسی شود چون عوامل زیربنایی اصلی هنوز نامشخص هستند.

ترس فعلی اوپک از عرضه بیش از نیاز نفت در سال 2019 طبق آنچه بانک‌های سرمایه‌گذاری، آژانس بین المللی انرژی و وزارت اطلاعات انرژی آمریکا اعلام کرده اند، احتمالا واقعیت ندارد. پایه های بازار همچنان محکم هستند، مخصوصاً که پالایشگاه‌های آمریکا تولید را افزایش داده‌اند و جریان نفت ایران نیز با اعمال تحریم‌ها به زودی پایان می یابد‌.

هنوز یکی از راه های نجات تجارت اروپا با ایران رویکرد فعلی اتحادیه اروپاست که سعی دارد تاثیرات تحریم های آمریکا را برای شرکت‌ها و گردانندگان مالی اروپا تخفیف دهد. آینده امیدبخشی که مقامات اتحادیه اروپا نشان داده‌اند، ترک های عمیقی دارد. واقعیت ناخوشایند تر از این است. تلاش‌های اروپا برای حفظ معامله با ایران برای تسکین تحریم‌های آمریکا الان به بن‌بست خورده است. به نظر می‌رسد سیاستمداران اروپا دور از واقعیت به سر می‌برند. آن ها که در دفاتر خود در بروکسل و استراسبورگ کار می کنند و انگار در برج های سفید به سر می برند و هیچ حمایت عملی از اقداماتشان در کشورهای عضو نمی کنند .

آخرین عاملی که ضعف اتحادیه اروپا را در رویکردش نسبت به ایران نشان می دهد این است که هیچ کشور اروپایی حاضر نیست میزبان SPV یا همان مکانیزم خاص مالی اروپا شود چون از خشم آمریکا می ترسند. تاثیر واشنگتن در سیاست های واقعی و بازار بسیار بیشتر از آن چیزی است که بروکسل قبول کند. قدرت‌های بزرگ اروپایی_انگلستان، آلمان و فرانسه_اکنون بر یک عضو کوچک اتحادیه اروپا یعنی لوکزامبورگ برای میزبانی SPV فشار آورده اند . بروکسل یک چهره شجاع از خود نشان داده است ولی احتمالاً کشورهای اروپای شرقی و حوزه بالکان مخالف طرح های SPV هستند. ایتالیا و اسپانیا هنوز شک دارند. به نظر می رسد اظهارات ورا جورووا ، کمیسر دادگستری اتحادیه اروپا مبنی بر اینکه این اتحادیه نمی تواند قبول کند یک قدرت خارجی در مورد تجارت قانونی آن با یک کشور دیگر تصمیم‌گیری کند یک ادعای پوچ و توخالی است .

اس پی وی در حال حاضر محور اصلی اقدامات اتحادیه اروپا برای نجات تجارت با ایران و کل قرارداد برجام است. بروکسل و حامیان اصلیش ، پاریس و برلین ، سعی می کنند قرارداد برجام را حفظ کنند و با خطر تقابل با آمریکا و اکثر جهان عرب مواجه شوند. SPV  قرار است صادرات نفت و گاز ایران را در قبال خرید کالاهای اتحادیه اروپا تسهیل کند و تحریم های آمریکا را دور بزند. مسئله اصلی که شرکت‌های اروپایی در مورد ایران با آن مواجه هستند موقعیت دلار آمریکا در تجارت جهانی است .

طبق نظر اکثر تحلیلگران حتی با حمایت کامل اتحادیه اروپا SPV نمی تواند از شرکت‌ها و بانک‌هایش در برابر تحریم های آمریکا حمایت کند . نجات تجارت اروپا با ایران در این شرایط خیلی ضعیف است. بازارهای آسیا در حال خرید نفت و کالاهای ایران هستند ولی با پایان معافیت ها این واردات به صفر می رسند. در همین حین تاثیرات تصمیم سوئیفت برای عدم معامله با ایران به طرز قابل توجهی تجارت با اروپا را کند کرده است .

این واقعیت که برخی واردکنندگان اصلی نفت ایران در آسیا مثل کره، کاملا تابع تهدیدهای آمریکا هستند نشان می‌دهد که حتی بدون تحریم‌های چند جانبه، واشنگتن می‌تواند به ایران ضربه بزند .

هیچ شرکت ایرانی از زمان وضع تحریم ها علیه ایران نفت به کره صادر نکرده است. در 10 ماهه اول 2018 واردات نفت ایران به کره نصف شده است. کره جنوبی معافیت از تحریم ها هم دریافت کرده ولی واقعیت به نظر متفاوت می رسد .


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 18 دی 1397برچسب:, توسط smsreson

انجام موفق آخرین تست‌های "ماهواره پیام"و طراحی "ماهواره‌های ۲۶ کاربردی پارس"

 

سرپرست معاونت کاربرد و خدمات فضایی ایران با اشاره به انجام موفق آخرین تست‌های "ماهواره پیام"

علی صادقی نایینی با اشاره به اینکه فناوری فضایی در چهار بخش ماهواره‌های مخابراتی، ناوبری، سنجش از دور و نجوم و اکتشافات فضایی شناخته می‌شود، گفت: نجوم و اکتشافات فضایی از قدیمی‌ترین بخش حوزه فضایی است که دانشمندان ایرانی براساس حرکت ستارگان از 3 هزار و 200 سال قبل توانسته بودند به تقویم شمسی دست پیدا کنند.

سرپرست معاونت توسعه کاربرد و خدمات فضایی ایران با اشاره به اینکه ماهواره‌های مخابراتی وظیفه انتقال داده و ارسال و پخش تلویزیونی را به‌عهده دارند، افزود: هم‌اکنون در حدود 15 هزار ترمینال ماهواره‌ای VSAT (برای انتقال داده از طریق ماهواره) در کشور وجود دارد که کاربران عمده این شبکه، بانک‌ها (شبکه شتاب)، شبکه سوخت و شبکه ارتباطات روستایی است.

وی بخش مهمی از ارتباطات ماهواره‌ای در کشور را مربوط به روستاها عنوان کرد و گفت: در برخی از روستاهای کشور که در مناطق دوردست هستند و آنتن‌های تلفن همراه امکان سرویس‌دهی ندارند، از شبکه ارتباطات ماهواره‌ای استفاده می‌شود که تقریباً هزار و 500 روستا (با جمعیت حداقل 10 خانوار در هر روستا) را شامل می‌شود.

 

شبکه سوخت نیازمند ارتباطات ماهواره‌ای

 

او شبکه سوخت (پمپ‌بنزین‌های کشور) را از دیگر کاربران مهم ارتباطات ماهواره‌ای در کشور عنوان کرد و افزود: ارتباطات سکوهای نفتی داخل خلیج‌ فارس و ایستگاه‌های لرزه‌نگاری به‌وسیله ارتباطات ماهواره‌ای تأمین می‌شود و به همین منظور سازمان فضایی ایران از سال 90، با در اختیار قرار گرفتن ماهواره مخابراتی"ایران‌ست21" تلاش کرد تا بخشی از نیازهای مهم کشور در حوزه مخابرات ماهواره‌ای را تأمین کند و در حال حاضر از طریق این ماهواره بیش از 30 درصد ارتباطات ماهواره‌ای کشور پوشش داده می‌شود.

سرپرست معاونت توسعه کاربرد و خدمات فضایی سازمان فضایی درباره ماهواره‌های سنجشی و کاربردهای آن نیز با اشاره به اینکه این ماهواره‌ها وظیفه تصویربرداری از سطح زمین را به‌عهده دارند، ابراز کرد: در آذر ماه سال 95 مرکز پایش ماهواره‌ای در مرکز فضایی ماهدشت راه‌اندازی شد و با ایجاد این مرکز به‌صورت مستمر داده‌ها و اطلاعات دریافتی مورد تحلیل و بررسی قرار می‌گیرد و این داده‌ها به سازمان‌ها و نهادهای مربوطه ارائه می‌شود.

وی سازمان مدیریت بحران کشور را یکی از سازمان‌هایی عنوان کرد که محصولات ارزش افزوده تولیدی توسط سازمان فضایی ایران در اختیار آنان قرار می‌گیرد و افزود: سازمان مدیریت بحران نیز این اطلاعات را به مراکز استانی در کل کشور ارسال می‌کند و با توجه به اینکه ایران از نظر ریسک بلایای طبیعی در رتبه یازدهم در دنیا قرار دارد، اطلاعات ارائه‌شده در این حوزه بسیار اهمیت دارد.

 

بیشتر گرد‌وغبار امسال مربوط به جنوب شرقی کشور

 

صادقی نایینی راجع به پایش پدیده خشکسالی و گرد و غبار به‌عنوان یکی دیگر از اقدامات انجام‌شده در مرکز ماهدشت گفت: این پدیده‌ها به‌صورت روزانه پایش می‌شوند و از مجموع داده‌های تحلیل‌شده در سال 96، بیش از 50 مورد وقوع گرد و غبار در کشور داشتیم و این آمار تا 15 دی ماه سال جاری نیز به بیش از 30 مورد رسیده است که در سال جاری بیشتر این گرد و غبار مربوط به جنوب شرقی کشور بوده است.

 

دانش طراحی و ساخت ماهواره‌های سنجشی بومی شد

 

وی درباره ساخت ماهواره‌های سنجش از دور نیز گفت: زنجیره فرآیند ساخت ماهواره سنجشی شامل، طراحی، ساخت، پرتاب، کنترل و دریافت تصاویر ماهواره‌ای و در نهایت پردازش و توسعه کاربرد آن به‌صورت کاملاً بومی در کشور انجام می‌شود و اهمیت این موضوع زمانی است که بدانیم هیچ کشوری در این حوزه به ما کمک نکرده و این دانش کاملاً بومی است.

سرپرست معاونت توسعه کاربرد و خدمات فضایی ایران درباره ساخت ماهواره دوستی دانشگاه شریف و پیام امیرکبیر  و ظفر دانشگاه علم و صنعت گفت: دوربین‌های اپتیک ماهواره دوستی شریف بسیار قوی و با وضوح بالا است که قدرت تشخیص مکانی حدود 20 متر را دارد.

وی اضافه کرد: با ساخت این ماهواره‌ها در دانشگاه‌ها زیرساخت خوبی در این حوزه در این مراکز ایجاد شده و ظرفیت آزمایشگاهی خوبی برای تربیت نیروی توانمند در این حوزه شکل گرفته است.

 

تست موفقیت‌آمیز ماهواره پیام برای سومین بار

 

صادقی نایینی در خصوص انجام تست ماهواره پیام امیرکبیر و ایستگاه‌های زمینی آن در چند روز گذشته گفت: این ماهواره برای سومین مرحله تست‌های خود به پژوهشگاه فضایی منتقل و تست‌های سیستمی این ماهواره در چندین نوبت انجام شد و تاکنون نیز مشکلی ایجاد نشده است و تا چند روز آینده این مرحله از تست ماهواره نیز به اتمام می‌رسد، البته آزمایش ماهواره‌ها در چندین نوبت تکرار می‌شود.

وی از قرار گرفتن ماهواره‌های بومی سنجشی کنار ماهواره‌های غیربومی به‌عنوان ظرفیت جدید یاد کرد و افزود: با این کار امکان توسعه و بهبود سامانه‌های خود را به‌دست می‌آوریم؛ به‌طور مثال ما درباره آتش‌سوزی هورالعظیم اطلاعات را هر پنج روز یک بار از طریق ماهواره‌های ناسا و آژانس فضایی اروپا دریافت و تحلیل می‌کردیم، در صورتی که با در مدار قرار گرفتن ماهواره‌های بومی مانند پیام و ظفر شاهد بهبود نتایج حاصل از سامانه‌های کاربردی خواهیم بود؛ مانند کاهش بازه زمانی در موضوعات مرتبط با پایش بلایای طبیعی در کشور.

سرپرست معاونت کاربرد و خدمات فضایی درباره برنامه‌های آینده سازمان فضایی ایران در حوزه ماهواره‌های سنجشی نیز عنوان کرد: در این بخش، نسلی از ماهواره‌ها با عنوان ماهواره‌های سنجش از دور پارس طراحی شده است که کنار ایستگاه‌های زمینی و مراکز پردازش و نیز سامانه‌های کاربردی تشکیل زیست‌بوم «پارس» را می‌دهند و در این زیست‌بوم بالغ بر 26 سامانه کاربردی از پایش حوادث غیر‌مترقبه تا حوزه کشاورزی و منابع طبیعی دیده شده است.

 

پیشرفت مناسب ماهواره سها در پژوهشگاه فضایی

 

وی با بیان اینکه در گا‌م‌های توسعه‌ای سازمان فضایی ورود بخش خصوصی از اولویت‌های سازمان فضایی است، ابراز کرد: در زیست‌بوم پارس، ساخت ماهواره‌های پارس 1 تا 5 تا افق 1404 برنامه‌ریزی شده است که ماهواره پارس1 یا «سها» در پژوهشگاه فضایی پیشرفت مناسبی داشته و در حال ورود به پروژه پارس2 هستیم.

صادقی نایینی با اشاره به ساخت ماهواره مخابراتی به‌عنوان بخش دیگر از برنامه‌های سازمان فضایی ایران افزود: ساخت ماهواره‌های ناهید 1 و 2  به‌عنوان گام‌هایی برای رسیدن به ماهواره «ایران‌ست1» طراحی شده است که پیشرفت خوبی نیز در این حوزه داشته‌ایم.

وی تدوین پروانه اپراتوری ماهواره مخابراتی و مجوز اپراتوری ماهواره‌های سنجش از دور را  از دیگر فعالیت‌های سال جاری در سازمان فضایی ایران به‌منظور ایجاد ظرفیت قانونی ورود بخش خصوصی به اپراتوری ماهواره اعلام کرد.

 


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 17 دی 1397برچسب:, توسط smsreson

تجربه شرکت های بزرگ با پنل پیامک

 

پنل اس ام اس

 

متن از پنل اس ام اس شیراز

امروزه بخش عمده ای از بازار و شرکت های بزرگ از صنعت فناوری تلفن همراه بهره میبرند و از پنل پیامکبرای تبلیغات پیامکی و بازاریابی اس ام اسی استفاده میکنند ، اکثر شرکتها ، صاحبان مشاغل ، وکسب وکارهای کوچک ونوظهور برای پیشرفت و ترقی به استراتژی بازاریابی و تبلیغات نیازمند هستند. درحال حاضر جمعیت در حال رشد نوجوانان و نوجوانان هستند که در طول بیست سال آینده اقتصاد رسانه های تلفن همراه را هدایت خواهند کرد ، نفوذ آنها حتی با کارت های اعتباری والدینشان احساس می شود .

طبق گزارش وبررسی های انجام شده 85 % از نوجوانان یک تلفن همراه دارند که نیمی از آنها گوشی های هوشمند هستند. 95٪ از این نوجوانان به طور منظم از اینترنت استفاده میکنند اما 25% نوجوانان وجوانان به طور محافظه کارانه ای از اینترنت استفاده میکنند، نوجوانان و جوانان به طور کلی و به معنای واقعی پیش بینی کننده آینده ی تکنولوژی تلفن همراه و رسانه های دیجیتال هستند ، به همین دلیل است که در مورد چگونگی انجام بازار یابی با پنل اس ام اس و نمایندگی پیامک بسیار مهم است.

 

** ارسال بلک لیست ** ارسال انبوه سیم کارت ** پیامک صوتی **

** نمایندگی پیامک ** پنل اس ام اس شیراز**

 

استفاده همزمان از اپراتورتبلیغات صوتی و نمایندگی پنل پیامک یک ایده بسیار هوشمندانه است. با پیشرفت فناوری و تکنولوژی و افزایش چشم گیر تلفن های هوشمند و لب تاب ، امروزه دنیای تجارت به طور کلی دچار تحولات شده است ، اگر ما 1996 را به عنوان اولین تاریخ تولد جمعیت شناسی بدانیم ، به این معنی است که قبلا در جامعه ای زندگی می کردیم که فقط بزرگسالان تلفن های همراه داشتند . در آن زمان هارد و رم به این شکل نبود و گوگل هم  قبل از اینکه به تبادلات چند گانه برسند تنها یک فعل بود ، جهان ارتباطات از طریق رسانه های اجتماعی به هم پیوسته و توسعه یافته شد ، بطوری که حتی قدیمی ترین اعضای دبیرستان ها دارای تلفن همراه بودند و با پیدایش گوشی های هوشمند شروع به تغییر همه چیز کردند.

 

برای نسل امروز که همه چیز بطور فوری و به صورت دستی از طریق یک دستگاه تلفن همراه در دسترس  می باشد ، استراتژیست های بازاریابی تلفن همراه با چالش هایی قابل توجه ای روبرو هستند. روزهای تکوین بازاریابی و تبلیغات توسط شرکت های خاص از بین رفته ودیگر معنی ندارد ، زیرا مصرف کنندگان جوان با یاد گیری مفهوم   ارتباطات و تبادل نظر دو یا چند نفره رشد کرده اند.

در استراتژی های بازاریابی تلفن همراه فاصله ها میشود  و اطلاعات ، خدمات و محتوای با  ارزش و منحصر بفرد دراختیار مخاطب و مصرف کننده قرار میگیرد بطوری که باعث توجه و جلب نظر و اعتمادشان میشود.

بررسی ها و آمار نشان میدهد که 35 % از مصرف کنندگان می گویند مطالب و اطلاعات مارک ها ی تجاری ، برند ها و صاحبان مشاغل را در سایت ها و شبکه های اجتماعی بررسی کرده و مورد تایید قرار می دهند. این تائیدیه واعتماد تقریبا 50٪ بیشتر نسبت به نسل های گذشته است . نوجوانان نیز با به اشتراک گذاشتن تجربیات جذاب و مثبت خود از طریق گفتگو ، پیام کوتاه و پیامک صوتی وحتی اشتراک گذاری در رسانه های اجتماعی ، زنجیره ای از شناخت و اعتبار را برای برند ها به وجود می آورند.

رشد و پیشرفت و ترقی  در عصر حاضر با پیشرفت نفس گیر گوشی های هوشمند و ارتباطات ، کاری بسیار مشکل و دشوار است ، اما شرکت تک رایان سپهرخاورمیانه اولین و مجهزترین سامانه خدمات پیامکی کشور با این تفاوت های ظاهری بازاریابی تلفن همراه آشناست و با در نظر گرفتن این واقعیت ، بهترین راهکارها و استراتژی های بازاریابی پیامکی و تبلیغات صوتی را با استفاده از پنل پیامک شیراز و نمایندگی پنل پیامک شیراز ، جهت رشد و ارتقأ کسب وکار و جذب مخاطبین جدید را دراختیار شما عزیزان میگذارد تا از آن استفاده کنید و لذت ببرید.

شرکت تک رایان سپهر خاوریانه

09164900129**07137325725


ادامه مطلب


رونمایی از دستاوردهای جدید نیروی زمینی سپاه

 

جدیدترین دستاوردهای نیروی زمینی سپاه با حضور محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام رونمایی شد.

سازمان تحقیقات و جهاد خود کفایی این نیرو، با حضور محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلخت نظام، دستاردهای جدید خود در حوزه‌های مختلف دفاعی، الکترونیک و مخابرات را به نمایش گذاشت.سردار کوهستانی رئیس سازمان تحقیقات و جهاد خود کفایی نیروی زمینی سپاه در این‌باره اظهار داشت: این سازمان با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های کشور، مراکز دانش بنیان، پارک‌های علم و فناوری و ... در توسعه تحقیقات رزم زمینی فعالیت می‌کند.

وی افزود: اجرای فرآیندهای تحقیقاتی در نیروی زمینی سپاه از فاز نیازسنجی در تعامل با رده‌های عملیاتی شروع می‌شود و بعد از طراحی مفهومی و مقدماتی، مهندسی و نهایت ساخت نمونه تحقیقاتی انجام شده و سپس فناوری پروژه‌های خاتمه به صنایع دفاعی کشور برای تولید صنعتی منتقل می‌شود.

رئیس سازمان تحقیقات و جهاد خود کفایی نیروی زمینی سپاه یادآور شد: با توجه به وجود زیرساخت‌ها از قبیل آزمایشگاه‌های به روز و همچنین کارگاه‌های تولید و ساخت تجهیزات صنعتی بعضی از نیازهای نیرو علی‌الخصوص موضوعاتی که نیاز به تولید انبوه ندارد، در حوزه تجهیزات و تسلیحات حوزه رزم زمینی انجام می‌گیرد.

سردار کوهستانی در پایان خاطرنشان کرد: در خصوص بهینه‌سازی و تسهیل در کاربری سلاح و تجهیزات این سازمان اقدامات بسیار خوبی انجام داده که از جمله آن می‌توان به بهینه نمودن سلاح تک تیرانداز SVD، تسهیل در به کارگیری خمپاره‌ها، بالا بردن دقت سلاح دقیق زن 12.7، جعبه حمل نوار مهمات، پمپ سوخت رسان بالگرد و صدها پروژه دیگر در ابعاد مختلف اشاره کرد.   

در ادامه به برخی از تجهیزات به نمایش درآمده در این نمایشگاه اشاره می‌شود:

*** تیربار لول چرخشی 12.7 میلی متری

این تیربار با کالیبر 12.7 در 108 میلی متری، دارای 6 لوله، طول 145 سانتی متر و نرخ شلیک 3600 تا 4200 تیر در دقیقه است. سیستم عملکرد این تیربار الکترونیکی است.    

*** سامانه توپ سه لول چرخشی

کالیبر: 23 میلی متر

نرخ شلیک: 1500 تا 1600 تیر در دقیقه

وزن توپ: 115 تا 120 کیلو گرم

طول سلاح: 170 تا 180 سانتی متر

قابلیت نصب روی بالگرد و قایق

*** مولتی روتور مسلح به سلاح و بمب   

طول محور: 1200 میلی متر

وزن قابل حمل: 5 کیلو گرم

وزن کل: 14 کیلوگرم

زمان پرواز: 20 دقیقه   

*** رادار مراقبت زمینی طارق (3)

1-قابلیت حمل توسط نفر

2-قابلیت آشکار سازی اهداف زمینی با آستانه تطبیقی

4-قابلیت کنترل از راه دور و عملکرد تحت شبکه

5-دارای قابلیت های مقابله با هدف

6-وزن کمتر از 20 کیلوگرم و دقت اندازه‌گیری 30 متر

*** تولید سوخت های جامد دوپایه با ایمپالس ویژه

هدف از اجرای این طرح بررسی روش های تولید و اجرای مختلف پیشرانه‌های جامد دو پایه با فرمولاسیون متفاوت و همچنین بررسی روش‌های کنترل کیفیت آن ها و ارائه راهکار مناسب جهت کاهش پس سوزی.

*** شبیه‌ساز میدان مین

1-امکان طراحی میدان مین

2-قابلیت تمرین در شرایط مختلف با به کارگیری انواع مین و تله های موجود در سامانه

3-استقرار، کشف و پاکسازی

4-وقوع شبیه ساز انفجار در میدان با پوشش گرد و خاک زمین و سیستم صوتی توسط باندهای تعبیه شده

*** سیستم های تصویر برداری سیتی تراهرتز

فرکانس کار: 100 گیگا هرتز

فرستنده: دیود ایمپت

گیرنده: آشکار سازی نیمه هادی

تعداد گیرنده: 100

ابعاد بخش آشکار ساز: 450 در 90 در 100

ابعاد دستگاه: 800 در 100 در 500

سرعت اسکن: 1/0 متر بر ثانیه

*** بمب هواسُر هدایت شونده جمرات

وزن خالی: 12 کیلو گرم

وزن سرجنگی: 6 کیلوگرم

وزن کل: 18 کیلوگرم

نوع هدایت: اینرسی

حداقل سرعت رهاسازی: 120 کیلومتر بر ساعت

پرنده حامل: بالگرد و جایروپلن

*** سامانه موشک سهند 3 

برد: 5100 تا 5150 متر

سرعت خطی: 600 متر بر ثانیه

سرعت دوران: 12 تا 24 دقیقه

ارتفاع عملکرد: بیش از 2300 متر

وزن موشک: 9700 تا 9750 کیلوگرم

حداقل ارتفاع عملکرد: بین 30 تا 50 متر

حداقل برد: کمتر از 800 متر  

زمان خود کششی: 14 تا 17 ثانیه

موتور: دو وضعیتی

ایمپالس کل موتور: 9/9128 نیوتن بر ثانیه

*** سامانه راکتی 240 میلی متری حاوی بمبلت های فیوز دار

برد نهایی سامانه راکتی: 40 کیلومتر

کالیبر راکت حامل: 5200 متر

وزن راکت حامل: 404 کیلوگرم

نوع سنسور فاصله یاب: بمبلت لیزری

عمق نفوذ سرجنگی بمبلت: 100 میلی متر

احتمال اصابت با پرتابگر هدف: حداقل 85 درصد

ارتفاع رهاسازی بمبلت: 2000 متر

زمان عملکرد سیستم پس از برخورد با زمین: 100 ثانیه

*** پرتابگر هیدرونیوماتیک آرش

1-تاکتیکی و چابک با قابلیت اطمینان بالا

2-قابلیت پرتاب در محدوده وزن 90 تا 300 کیلوگرم

3-تنظیم زاویه پرتاب 10 تا 14 درصد

4-طول پرتابگر: 150 سانتی متر

5-سرعت پرتاب: 130 کیلومتر بر ساعت

6-زمان آماده سازی: بسیار سریع کمتر از 30 دقیقه

*** خودروی تاکتیکی با قابلیت حمل سلاح و مجروح

در راستای چابک سازی و بهسازی و افزایش توانایی نیروهای واکنش سریع، نیروی زمینی سپاه مبادرت به ساخت یک خودروی تاکتیکی با قابلیت حمل موشک های ضد تانک و برانکاردهای کوچک حامل مجروحان کرده است.

 


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 15 دی 1397برچسب:, توسط smsreson

ضربه جدید وزارت اطلاعات به Shin Bet : ماجرای افشای دستور محرمانه نتانیاهو توسط ایران

 

وزارت اطلاعات با فاش کردن یک دستور محرمانه نتانیاهو به Shin Bet، عملا ضربه جدیدی به سازمان امنیت داخلی اسرائیل وارد کرده است.

همه چیز از آنجا آغاز شد که 28 خرداد ماه سال جاری (28 ژوئن 2018) رسانه‌های اسرائیلی از یک اتفاق مهم پرده برداشتند. "وزیر اسبق کابینه اسرائیل به جرم جاسوسی برای دستگاه اطلاعاتی ایران بازداشت شد." 

این خبر بلافاصله در تمام رسانه‌های اسرائیل و در سطح جهان بازتاب یافت و رسانه‌های زیادی در داخل ایران نیز این خبر را مورد تحلیل و ارزیابی قرار دادند.

در اطلاعیه‌ شین بت (Shin Bet - שב"כ) که سازمان امنیت و اطلاعات داخلی اسرائیل است، صراحتا اعلام شده است که، "گونن سگو وزیر اسبق انرژی اسرائیل توسط اطلاعات ایران استخدام شده و یکی از مأمورین اطلاعاتی آنها شده بود.

این سازمان، با اعلام اینکه اولین تماس سگو با ایران در سفارت ایران در نیجریه اتفاق افتاده است، جرائم این وزیر اسبق اسرائیلی را به سه دسته تقسیم می‌کند:

 

1 * انتقال اطلاعات بخش انرژی اسرائیل به ایران

2 * انتقال اطلاعات مکان‌های امنیتی و ساختمان‌های حساس به ایران

3 *  انتقال اطلاعات هویت مقامات شاغل در سازمان‌های امنیتی و سیاسی اسرائیل به ایران

 

آنطور که اسرائیلی‌ها اعلام کرده‌ بودند، گونن سگو برای بدست آوردن اطلاعات، با اسرائیلی‌های شاغل در بخش‌های نظامی، امنیتی و دیپلماتیک ارتباط برقرار می‌کرده و با این ادعا که منابع ایرانی تاجر و بازرگان هستند، تلاش می‌کرده تا بعضی از آنها را به دستگاه اطلاعاتی ایران متصل کند.

خبر جاسوسی وزیر اسبق کابینه اسرائیل بازتاب بسیار زیادی در میان کاربران فارسی زبان و حتی عرب زبان منطقه در توییتر هم داشت و بسیاری از کاربران از این نفوذ ایران به داخل اسرائیل و دستیابی به اطلاعات بسیار حساس از سرزمین‌های اشغالی، تعجب کرده بودند.

موضوع جریان داشت تا اینکه، حجت‌الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات ایران موضوع جاسوسی سِگو برای کشورمان را تایید کرد. او بدون نام بردن از گونن سگو، گفته بود: چندی پیش شنیدید که از یکی از سرویس‌های اطلاعاتی قدر و از یکی از کشورهای متخاصم، یک فرد عضو کابینه را در اختیار گرفته بودیم.

روز گذشته، شبکه 10 اسرائیل اعلام کرده که، گونن سگو به جنایت امنیتی اعتراف کرده است. این، به معنای تایید جاسوسی برای ایران و تایید اطلاعیه شین بت در خصوص انتقال اطلاعات حساس به ایران است.

 

 

گونن سگو براساس آنچه که اسرائیلی‌ها اعلام کرده بودند، 6 سال با دستگاه اطلاعاتی ایرانی کار کرده و برای ایران جاسوسی کرده است. آنچه که اسرائیلی‌ها از اقدامات گونن سگو منتشر کرده‌اند، نشان می‌دهد که اطلاعات انتقال یافته توسط سگو به ایران، اطلاعات محرمانه بوده است.


6 ماه بود که خبر جدیدی از ماجرای گونن سگو منتشر نشده بود، تا اینکه چند روز پیش مدیرکل ضدجاسوسی وزیر اطلاعات فکت بسیار مهمی را برای اولین بار منتشر کرد.

مدیرکل ضدجاسوسی وزارت اطلاعات این فکت را در پاسخ به اظهارات نتانیاهو که گفته بود، مدیران امنیتی رژیم صهیونیستی برای نظارت بر برنامه‌های هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران به این کشور تردد دوره‌ای دارند، اعلام کرده بود. مدیرکل ضد جاسوسی گفته بود: نتانیاهو حق دارد از این داستان‌سرایی‌ها داشته باشد؛ زیرا او به خاطر لو رفتن جاسوسی وزیر اسرائیل برای جمهوری اسلامی ایران و نفوذ گسترده دستگاه‌های اطلاعاتی ایران در سرویس‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی تحت شدیدترین فشارهای داخلی و خارجی قرار دارد.

آن طور که مدیرکل ضدجاسوسی وزیر اطلاعات اعلام کرده بود: نتانیاهو اخیرا به شاباک - شین‌بت (سرویس امنیت داخلی رژیم صهیونیستی) دستور داده که طی 6 ماه کلیه مقامات سیاسی، امنیتی و اعضای کنست را از حیث ارتباط با سرویس‌های اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران تحت بررسی‌های چندجانبه اطلاعاتی و امنیتی قرار دهد و این دستور بیانگر واقعیاتی است که نیاز به توضیح ندارد.

مسلم است که دستور نتانیاهو بدون اطلاع مقامات عالی‌رتبه اسرائیلی برای رصد امنیتی فعالیت‌های آنها و احتمالا کشف سرنخ‌های جدید از پرونده گونن سگو، اجرا شده است و دسترسی ایران به این دستور محرمانه، یعنی دستگاه اطلاعاتی کشورمان نفوذ قابل توجهی در مراجع امنیتی و فوق‌ سرّی اسرائیلی‌ها دارد؛ این موضوع بعد از کیس گونن سگو، دومین ضربه اطلاعاتی ایران به Shin Bet محسوب می‌شود

 


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 13 دی 1397برچسب:, توسط smsreson

حذف ۴ صفر از پول ملی ،۵۰ هزارتومانی جدید با صفرهایی که رنگ باخت !!!!!!؟؟؟؟؟؟

 

بعد از کش‌وقوس‌های فراوان برای حذف صفر از پول ملی ظاهراً بانک مرکزی به این نتیجه رسیده است که در جهت حذف ۴ صفر گام هایی را بردارد و این تصمیمش را در طراحی ۵۰هزارتومانی جدید تا حدودی عملیاتی کرده است.

17 آذر 95 خبری از دولت بیرون آمد مبنی بر اینکه "هیئت دولت در جلسه خود به‌ریاست حجت‌الاسلام روحانی رئیس‌جمهور، ‏به ادامه بررسی پیشنهادهای کارگروه منتخب درباره «لایحه بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران» ‏پرداخت و مواد دیگری از این لایحه را به تصویب رساند.‏

براساس موادی از این لایحه که به‌تصویب هیئت وزیران رسید، واحد پول ایران، تومان و برابر با 10 ریال ‏تعیین شد".

 هرچند اعلام این خبر در روزهای نخست سروصدای زیادی به‌پا کرد ولی در ادامه با مسکوت ماندن، طرح و عدم ارسال لایحه به مجلس شورای اسلامی، از سروصداها هم کاسته شد، چراکه تغییر واحد پول ایران از ریال به تومان پس از ارسال لایحه بانک مرکزی به مجلس و تصویب این بند در مجلس و تأیید آن توسط شورای نگهبان قانونی و قابل اجراست ولی هنوز خبری از طی این مراحل از سوی دولت نیست.

با رسانه‌ای شدن تغییر واحد پول ملی به تومان البته رئیس کل وقت بانک مرکزی تأکید کرد که این طرح به‌معنی حذف صفر نیست و فقط بناست واحد شمارش پول به تومان تغییر کند همان‌طور که در جامعه رایج است.

ولی‌الله سیف رییس کل وقت بانک مرکزی در این باره، گفته بود: "جمع‌بندی‌ها این بود که پیشنهاد مستقلی از سوی دولت و بانک مرکزی به مجلس ارسال شود که اگر به‌تصویب برسد منجر به حذف 4 صفر از پول ملی می‌شود.

اما در نهایت جمع‌بندی دولت این شد که فعلاً رفورم پولی انجام نشود، رفورم پولی یعنی حذف صفر. آنچه در حال حاضر در این مرحله مدنظر قرار گرفته این است که فعلاً تومان را به‌عنوان واحد پول ملی کشور در نظر بگیریم و در یکی دو سال آینده و پس از استمرار و پایداری تورم تک‌رقمی، صفرها از پول ملی حذف شود، بنابراین اجرای این طرح به آینده موکول شده است".

از زمان اعلام این تصمیم دولت 2 سال می‌گذرد ولی هنوز خبری از رسمی شدن واحد پول ملی ایران نیست و دولتی‌ها و مسئولان بانک مرکزی هم خبر جدیدی از این طرح نداده‌اند.

با این حال، دیروز در مراسمی با حضور رئیس کل بانک مرکزی و وزیر اقتصاد از اسکناس‌های جدید 50 هزار تومانی رونمایی شد.

نکته مهم و البته مرتبط با این گزارش، در رونمایی از اسکناس‌های 50 هزار تومانی این است که در طرح جدید این اسکناس‌ها تغییر واحد پول ملی به تومان عملاً اجرایی شده است.

همان‌طور که در ظاهر ایران‌چک‌های جدید 50 هزار تومانی پیداست، بانک مرکزی 4 صفر را کمرنگ کرده و با برجسته کردن 50 عملاً تومان را در این اسکناس‌ها زنده کرده است.

 

بانک مرکزی در توضیح ایران‌چک‌های جدید نوشته است:‌ اسکناس یادشده که با تکنولوژی پیچیده‌ای تولید شده امکان جعل را به‌میزان قابل توجهی کاهش داده است. این فناوری در سال 2013 بر روی اسکناس یورو اعمال [شد] و پس از آن تنها کشورهای معدودی موفق به انتقال دانش فنی، خط تولید و بهره‌برداری از این ویژگی امنیتی بر روی اسکناس‌های خود شده‌اند.

نوار درخشان، چاپ نوری ــ مغناطیسی متغیر، نخ امنیتی با قابلیت تغییر رنگ از مختصات ایران‌چک جدید است.

در نمونه‌های قبلی اسکناس و ایران‌چک باز هم ریال خودنمایی می‌کرد و این موضوع در نحوه رنگ‌آمیزی صفرها کاملاً نمایان بود.

ایران‌چک‌های 50 هزار تومانی آبی که قبلاً از سوی رئیس جمهور رونمایی شد، شامل همین موضوع بوده و در آن ریال بارز است.

 

همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، در این اسکناس‌ هم به‌صورت عددی و هم به‌صورت حروف، واحد پول ملی یعنی ریال نمایان است. صفرها نیز براساس ریال رنگ‌آمیزی شده است.

در اسکناس‌های 10 هزار تومانی نیز نحوه رنگ‌آمیزی صفرها بر اساس ریال است؛ در اسکناس‌های 5، 2 و 1 هزار تومانی نیز روال رنگ‌آمیزی صفرها براساس ریال است.

به گزارش تسنیم،‌ همزمان با افزایش تورم و کاهش قدرت پول ملی طرحی در دولت قبل کلید خورد مبنی بر حذف صفر از پول ملی! این طرح تا جایی پیش رفت که مدیریت وقت بانک مرکزی با راه‌اندازی سامانه‌ای مخصوص از مردم درباره نام پول جدید نظرخواهی کرد.

ولی با توجه به گستردگی موضوع و  ابعاد آن، بانک مرکزی دولت دهم نتوانست حذف صفرها از پول ملی را اجرایی کند و این طرح تا امروز در این بانک مسکوت مانده است.

بنابراین،‌ سال 1386 ایده حذف صفر از پول ملی با دستور رییس جمهور وقت، محمود احمدی‌ن‍ژاد در دستور کار قرار گرفت و پیش از این نیز در سال 1372 ، بانک مرکزی مطالعاتی گسترده را در این زمینه آغاز کرد، ولی در هر دو مقطع کار نیمه‌تمام ماند.

حذف صفر از پول ملی کشورها نخستین بار پس از پایان جنگ جهانی دوم و تورم تازنده آلمان‌غربی تجربه شد که چاپ مارک جدید را به‌دنبال داشت. پس از آن به‌ویژه از دهه 60 و 70 میلادی به این سو این عمل بارها و بارها در کشورهای مختلف که اکثراً کشورهای در حال توسعه بودند به‌اجرا درآمد.

کشورهایی که اقتصاد آنها از تورم بالا رنج می‌برد و ارزش پول ملی آنها در سراشیب سقوط قرار گرفته بود، برای ساده‌تر شدن مبادلات اقتصادی و بازرگانی و همچنین کاهش هزینه چاپ اسکناس اقدام به حذف صفر یا صفرهایی از اسکناس‌ها کردند. عمده اقتصاددانان بر این عقیده‌اند که حذف صفر از اسکناس هیچ‌گونه تأثیری بر شاخص‌های اقتصادی و طرف عرضه و طرف تقاضا ندارد و بیشتر اثر روانی بر جامعه می‌گذارد.

به‌عقیده برخی از کارشناسان اقتصادی، افزایش ظاهری قدرت پول ملی، آسان‌سازی مبادلات، محاسبات و خرید و فروشهای مردم از اثرات قابل تحقق حذف صفرها است، اما برای حذف صفرها ارتقای شاخصهای اقتصادی همچون افزایش تولید، نرخ سرمایه‌گذاری، آزادسازیهای اقتصادی، رفع انحصارات، حضور بانکهای خارجی در کشور، حضور بی‌قید و شرط سرمایه گذاران خارجی و غیره نیز باید انجام شود.

ازاین‌رو حذف صفر از پول ملی می‌بایست همراه دیگر اقدامات انقباضی در عرصه سیاست‌های پولی و انضباط مالی دولت‌ها باشد تا کنار کنترل تورم، حذف صفرهای اسکناس کارکرد خود را داشته باشد، در غیر این صورت خداحافظی صفرها به‌زودی اثر روانی خود را از دست داده و صفرها قدرتمندتر از گذشته بازمی‌گردند.

داده‌های بانک جهانی و صندوق بین‌المللی پول حاکی از آن است که دست‌کم 50 کشور جهان تاکنون اقدام به حذف صفر از پول ملی خود کرده‌اند که در برخی از این کشورها برای تکمیل چرخه روانی نسبت به تغییر نام واحد پول نیز اقدام شده است.

 


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 12 دی 1397برچسب:, توسط smsreson

شروع به کار با پنل اس ام اس

 

پنل اس ام اس

 

متن از پنل اس ام اس شیراز

اگر قصد تجارت و کسب وکار دارید و میخواهید در آن موفق و روند رو به رشد باشید بسیار ساده و آسان اولین کمپین پیامکی خود را با پنل اس ام اس شیراز و  با رابط کاربری آسان برای استفاده و ارائه خدمات به مشتریان و مخاطبین خاص و نخبه ی خود راه اندازی کنید ،   صفر تا صد کار ، همراه و پشتیبانه شما هستیم.

با استفاده از فناوری های تلفن همراه به سرعت در کسب و کار خود پیشرفت کنید و در دنیای رقابت تجارت الکترونیک اهمیت استفاده از پنل اس ام اس و پنل پیامک را برای برقراری ارتباط و ایجاد تعامل با مشتریان و توسعه کسب و کار و مارک تجاری را درک کنید.

قبل از هر چیزی تصمیم انجام کار و چگونگی نوع کمپین بازاریابی و تبلیغات بسیار مهم است. شما از دو روش برای بازاریابی اس ام اسی و تبلیغات پیامکی میتوانید استفاده کنید:

1* کمپین اهرمی : در این روش با ایجاد طرح برای ارائه محصولات و خدمات با استفاده از یک پایگاه داده مشتری و لیست ارسال پیامک ، اطلاعات کلی ، نوع ارائه خدمات ، پیشنهادات خاص و تخفیفات ویژه را برای اشخاص علاقه مند و مخاطبین خاص ارسال میشود.

2*کمپین کششی :  این روش برای ایجاد پایگاه  داده  مشتری و استفاده در آینده طراحی شده است . یک کلمه کلیدی را که مربوط به نام تجاری یا محصولات شما است را انتخاب کنید و با ارسال آن به مشتریان و مخاطبین ، از آنها جهت پیوستن به لیست ارسال پیامک دعوت کنید ، زمانی که آنها تمایل خود را جهت پیوستن به لیست شما اعلام کردند ، شما میتوانید مشخصات و آدرس محل کسب و کار خود را با یک نشان خاص در وب سایت و صفحات رسانه های اجتماعی بارگذاری و یا از طریق اپراتور تبلیغات صوتی و پیامک صوتی برایشان ارسال کنید و برای پیوستن به لیست مخاطبین خاص از بن تخفیف و پیشنهادات ویژه جهت ایجاد انگیزه در آنها استفاده کنید.   

 

ارسال بلک لیست ** ارسال انبوه سیم کارت ** نمایندگی پنل پیامک *

 

هنگامی که پایگاه داده مشتری ایجاد وتکمیل شد ، آماده ی شروع به کار هستید ، با یک دکمه و بصورت رایگان روی لینک     smsreson.info کلیک کنید و وارد سایت ما شوید.

یک حساب کاربری ایجاد کنید و برای تنظیم حساب کاربری چند اطلاعات ساده تماس را وارد کنید  و حساب کاربری خود رافعال کنیدوبعد این مرحله یک پیامک متنی شامل کدکوتاه و کد فعال سازی از پنل پیامک شیرازبرای شما ارسال میشود ، کد را وارد کنید و روی صفحه ی فعالسازی حساب ، یک گروه و اولین گروه مخاطب  خود را ایجاد کنید ، یک گروه جدید اضافه کنید و مخاطبین خود را ذخیره و آپلود کنید . بعد از ایجاد گروه مخاطب و لیست ارسال پیامک روی دکمه ارسال پیام کوتاه کلیک کرده و متن پیام کوتاه خود را وارد کنید و یک تاریخ و زمان  ارسال را تنظیم کنید وروی گزینه ادامه کلیک کنید. جزیئات پیام و کمپین خود را مرور کنید و اطمینان حاصل کنید که اعتبارکافی داشته باشید و روی ارسال کلیک کنید.

**تبریک میگوییم** شما در عرض چند دقیقه اولین پیامک تبلیغاتی خود را ارسال کردید. حالا جهت پاسخ و اقدام مناسب برای مشتریان ، منتظر و آماده باشید .

شرکت تک رایان سپهر خاورمیانه اولین و مجهزترین سامانه پیامکی کشور جهت ارائه خدمات پیامکی با کیفیت و ارزان در خدمت مردم شریف و غیور ایران همیشه سرفراز است .

09164900129**07137325725


ادامه مطلب


عیدی کارگران امسال

 

 

 یکی از مهمترین موارد کارمندان، کارگران و صاحبان کار در پایان سال میزان پرداخت عیدی و سنوات است، این موارد کاملا وابسته به میزان پایه حقوق تعیین و پرداخت می‌شود.

 

تمامی کارگاه‌های مشمول قانون کار موظف به پرداخت عیدی و سنوات به هر یک از کارگران خود می باشند، که مبنای محاسبه آن یک سال کار معادل شصت روز آخرین مزد، بعنوان عیدی و پاداش می باشد، و مبلغ پرداختی از این بابت به هر یک از کارکنان نبایستی از معادل نود روز حداقل مزد روزانه قانونی تجاوز کند.

 

حداقل عیدی کارگران ۲میلیون و ۲۲۸ هزار تومان و حداکثر عیدی کارگران ۳میلیون و ۳۴۲ هزار تومان برای سال ۹۸ خواهد بود.

 

همچنین مبلغ پرداختی به کارکنانی که کمتر از یکسال در کارگاه کار کرده‌اند باید به ماخذ60 روز مزد و به نسبت ایام کارکرد در سال محاسبه گردد، و مبلغ پرداختی از این بابت برای هر ماه نباید از یک دوازدهم سقف تعیین شده در فوق تجاوز نماید.

 

حداقل عیدی کارگران دو برابر حداقل حقوق پایه و حداکثر عیدی به شرطی که از مصوبه قانون کار بیشتر نشود، سه برابر پایه حقوق خواهد بود.

 

با توجه به حقوق و  مزایای سال 97کارگران جزئیات حقوق و عیدی سال 98کارگران به شرح زیر است. حداقل عیدی کارگران  2میلیون و 228 هزار تومان و حداکثر عیدی کارگران 3میلیون و 342 هزار تومان برای سال 98 خواهد بود.

 

 

 

 

 


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 8 دی 1397برچسب:, توسط smsreson

شيوه اعتراض كساني كه مشمول بسته حمايتي نشده‌اند.

 

در حالي‌كه حدود يك ماه از توزيع بسته‌هاي حمايتي به اقشار ضعيف و متوسط جامعه مي‌گذرد، اما همچنان بخش قابل‌توجهي از افراد جامعه از جمله بيمه‌شدگان تأمين اجتماعي، كارگران و همچنين تعدادي از مددجويان بهزيستي بسته‌هاي خود را دريافت نكرده‌اند.

دولت با توجه به شرايط اقتصادي كشور تصميم گرفت حمايت‌هايي را از بخشي از اقشار جامعه داشته باشد كه در اين بين اعلام شد به خانواده‌هاي تحت پوشش بهزيستي و كميته امداد و همچنين بيمه‌شدگان تأمين اجتماعي و كارگران و البته بخشي از كارمندان نيز تسهيلاتي را در قالب بسته‌هاي حمايتي اعطا كند.

در همين رابطه محمد شريعتمداري وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي در 29 آبان 97 با اشاره به اينكه بسته‌هاي حمايتي در اين دوره در 3 نوبت به افراد واجد شرايط تخصيص داده خواهد شد، گفت: بر اساس برنامه‌ريزي پيش‌بيني‌شده نيمي از جمعيت كشور بسته حمايتي دريافت خواهند كرد.

وي دراين‌باره توضيح داد: در مرحله نخست افراد تحت پوشش نهادهاي حمايتي از جمله كميته امداد و سازمان بهزيستي و همچنين افراد پشت‌نوبت اين بسته‌ها را دريافت خواهند كرد و در گام بعدي و مرحله دوم كارمندان دولت از اين طرح بهره‌مند خواهند شد.

به گزارش تسنيم، بسته‌هاي حمايتي پيش‌بيني‌شده از سوي دولت نيز هر مرحله به‌طور متوسط حدود 200هزار تومان ارزش داشته است كه اين تسهيلات به‌صورت ريالي در كارت‌هاي يارانه افراد شارژ شده و خانواده‌ها مي‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌هاي طرف قرارداد بسته حمايتي خود را دريافت كنند.

با گذشت حدود يك ماه از اجراي اين طرح، بخشي از خانواده‌ها از جمله بيمه‌شدگان تأمين اجتماعي و كارمندان هنوز نتوانسته‌اند بسته‌هاي حمايتي خود را دريافت كنند و در انتظار اين بسته‌ها هستند كه در همين رابطه انوشيروان محسني بندپي سرپرست تأمين اجتماعي تصريح كرد: بخش اول بسته‌هاي حمايتي كه مربوط به مددجويان بهزيستي و كميته امداد بوده به اتمام رسيده و همچنين كاركنان دولت كه كمتر از 3 ميليون تومان دريافت مي‌كردند بسته‌هاي حمايتي خود را دريافت كرده‌اند و بيمه‌شدگان تأمين اجتماعي و مستمري‌بگيران نيز طي هفته آينده اين بسته‌ها را دريافت خواهند كرد.

وي گفت: سازمان هدفمندي يارانه‌ها اعتبار مورد نياز براي بسته حمايتي بيمه‌شدگان تأمين اجتماعي با حقوق كمتر از 3 ميليون تومان را اختصاص داده و بسته حمايتي مستمري‌بگيران را نيز پرداخت خواهيم كرد و اعتبار اين موضوع پيش‌بيني شده است و چنانچه همزمان با حقوق آنها باشد به‌طور ميانگين 200هزار تومان به حقوق مستمري‌بگيران اضافه خواهد شد و اگر زودتر از حقوق پرداخت شود اين بسته به‌صورت جداگانه به حسابشان واريز خواهد شد.

به گزارش تسنيم، در حالي مسئولان مربوطه در حوزه رفاهي در دولت تدبير و اميد از توزيع بسته‌هاي حمايتي به گروه‌هاي مورد نظر اشاره كرده‌اند كه هنوز تا اين لحظه بخشي از مددجويان دستگاه‌هاي حمايتي از جمله بهزيستي و همچنين بيمه‌شدگان تأمين اجتماعي نتوانسته‌اند بسته‌هاي حمايتي خود را دريافت كنند.

پيگيري‌هاي خبرنگار تسنيم نيز حاكي از آن است كه معترضين به فرآيند توزيع بسته‌هاي حمايتي نيز مي‌توانند با مراجعه به سايت بهزيستي اعتراض خود را در اين سامانه ثبت و ضبط و در نهايت پيگيري كنند.

 


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 5 دی 1397برچسب:, توسط smsreson

رونق فروش پيامكي با تبليغات موثر

 

پنل اس ام اس

 

smsreson.info

متن از پنل اس ام اس شيراز

اگر ميخواهيد مشتريان را جذب خود كنيد تا پيشنهادات خاص ، تبليغات و اطلاعات آنها را ذخيره كنيد ، ميتوانيد

خلاقانه و مستمر از پنل اس ام اس و پنل پيامك استفاده كنيد . اين به اين معني است كه ازكمپين بازاريابي تلفن

همراه خود ، در هر كجا كه ميدانيد مناسب و كارآمد است بهره برده و تبليغ كنيد ، نمايشگاه ها ، فروشگاه ،

برچسب هاي محصول ، بن تخفيف ، رسيد خريد و حتي كف پوش ها ، اين فقط چند ايده براي قرار دادن تبليغات  

است.

براي به كارگيري تاكتيك هاي اثبات شده ، اول بايد نگاهي به آنچه كه مارك هاي ديگر انجام مي دهند بياندازيد

و نحوه موفقيت آنها در ساخت ليست پيامك تبليغاتي و ديگر مسائل لازم را بياموزيد . براي مثال ، اپراتور تبليغات صوتي  

ايده ي بسيار خوبي است كه در فروشگاه ها و مراكز عمومي استفاده شود تا علاوه بر گفتن مختصري از

 رزومه كاري شما و نوع كسب وكارتان ، فهرست محصولات و خدمات را دراختيار عموم بگذارد . طراحي و قرار

 دادن آگهي ها اهميت بسياري دارد و ميتواند  انگيزه لازم را در اختيار مشتريان قرار دهد . برندها بايد اطلاعات

شخصي خود را در اختيار مصرف كننده قرار دهند و مشتريان را با تخفيفات و پيشنهادات ويژه به همكاري جهت

بازاريابي و تبليغات فردي  تشويق كنيد.

 

ارسال بلك ليست ** ارسال انبوه سيم كارت ** تبليغات صوتي *

 

به علاوه، در هنگام توسعه استراتژي بازاريابي تلفن همراه، اهميت رسانه هاي اجتماعي را به ياد داشته باشيد. ادغام

 تبليغات در فروشگاه و ارائه بن تخفيف واستفاده از تبليغات فيس بوك ، پيامك صوتي ، نظرسنجي پيامكي و ساير

روش هاي ايجاد تعامل سازنده مي تواند به افزايش پايگاه داده مشتركين كمك كند. چنين ابتكاراتي از سوي

 رسانه هاي اجتماعي مي تواند به نمايشگرهاي بازاريابي و بيلبورد ها در فروشگاه اضافه شود يا در فروشگاه ها

 جداگانه به نمايش دربيايد.

پنل پيامك شيراز و نمايندگي پنل پيامك ، صفرتا صد تبليغات و بازاريابي موثر و پربازده ، با بهترين كيفيت و

كمترين قيمت براي شما عزيزان كه قصد پيشرفت و ترقي را داريد به بهترين نحو انجام ميدهد.

 

** ما صدايتان را به گوش همه ميرسانيم **

شركت تك رايان سپهرخاورميانه

09164900129**07137325725


ادامه مطلب


حاج قاسم ، ترامپ را در سوریه ناامید کرد .

 

آمریکا در دوران تصمیماتی قرار دارد که همه جانبه برای او سود و فایده نیست . چه بخواهد حرف ژنرال‌های نظامی حاکم بشود و چه تجار و اقتصاددانان و سیاسیون آمریکایی.

 نیروهای نظامی آمریکا قرار است سوریه را ترک کنند و همچنین بخش قابل توجهی نیز همزمان خاک افغانستان را ترک خواهند کرد. همه چیز نشان می‌دهد که ترامپ تصمیم دردآور و سختی را گرفته است. البته با او مخالفت های سطح بالا و سنگینی در اینباره صورت گرفته شده ولی رئیس جمهور آمریکا در پاسخ گفته است که برای مسایل اقتصادی مجبور به اینکار شده است. تصمیم ترامپ ظاهر خیلی پیچیده ای ندارد، به همین دلیل حتی بسیاری در داخل آمریکا او را یک نادان نامیده اند که سوریه را راحت به ایران و روسیه تقدیم کرده است. اما چگونه این اتفاق و تصمیم به ظاهر عجیب گرفته شده است؟

الف :  تصمیم برای کاهش قابل توجه نظامی در افغانستان همزمان با سوریه نشان می دهد که آمریکا بر اساس یک منطق بزرگتر دست به این اقدام زده است و این یعنی صرفا به نسخه و شرایط خاص در سوریه یا افغانستان مرتبط نیست بلکه محصول جمع بندی حضور آمریکا در خارج و کشورهای مشابه این دو کشور است. آمریکا در دوران تصمیماتی قرار دارد که همه جانبه برای او سود و فایده نیست. چه بخواهد حرف ژنرال های‌نظامی حاکم بشود و چه تجار و اقتصاددانان و سیاسیون آمریکایی. آمریکا مدت هاست که مخیر به انتخاب اقتصاد داخلی و قدرت طلبی فرامنطقه ای خود هست. این روح حاکم بر تصمیات عالی هیات حاکم بر این کشور است. بسیاری از ژنرال های ارتش و وزارت دفاع آمریکا ارقام دقیق تری از ترامپ درباره هزینه های سرسام آور جنگ و حضور نظامی این کشور در منطقه و به خصوص در کشورهای همچون، عراق، افغانستان و سوریه دارند و باید به آنها باید حق داد که تصمیم ترامپ اشتباه است! چون تصمیم ترامپ اعلام رسمی شکست دستگاه های نظامی آمریکا در سوریه و افغانستان است. به بیان دیگر، دستور ترامپ در افکار عمومی یعنی نظامی های آمریکایی پس از سالها در افغانستان و پس از مدتی در سوریه هزینه ساز شده و دخل و خرجشان به صرفه نیست.

ب:  صحنه بازی عراق را پس از سرنگونی صدام حسین را به یاد بیاورید. آمریکایی ها در فاصله کوتاهی پس از تسلط بر بغداد اظهار داشتند ما در اوج نظامی گری در عراق، عرصه سیاسی را به ایران واگذار کردیم. این معادله الان پیشرفته تر هم شده است. به این معنا که آمریکایی ها اذعان دارند، ظرفیت های سیاسی و فرهنگی لازم برای ماندن کشورهای همچون عراق و اینک سوریه را ندارند. این ایران است که زمین را پس از جنگ دریافت و با اتکا به ظرفیت های ذاتی که دارد می تواند در کشورهای همچون عراق و سوریه در اوج بحران ها بماند. روح این ظرفیت ها البته هم اینک در یمن هم برای آمریکایی ها قابل لمس است.

ج:  ترامپ معتقد است که سوریه نهایتا زمین بازی ایران است. خواسته یا ناخواسته اقدامات آمریکا در سوریه به منافع ایران هم کمک های غیر مستقیم کرده است. آمریکا چند سال قبل در عراق –بخوانید زمین بازی ایران- با صدامی جنگید که دشمن اصلی ایران در منطقه بود و اینک نیز ساختار داعشی در سوریه رو به نابودی است که بزرگترین تهدید نظامی پس از صدام برای ایران بود. ضمن اینکه ادامه حضور آمریکا در سوریه تقابل ناخواسته با ته مانده نهایی داعشی ها است و چرا دشمن ایران با هزینه و شراکت آنها کاملا از بین برود؟!

د :  آمریکا در واقع نه دو هزار نظامی خود را از سوریه خارج می کند بلکه عملا کردهای سوری تجزیه طلب را تنها می گذارد و می‌رود. اینجا می‌شود گفت که ترامپ به اردوغان امتیاز داده تا او کردها را سرکوب کند و منافع ملی خودش را تامین کند و در عوض با خرید سامانه موشکی آمریکایی به جای اس 400 روسیه پول کلانی به دولت ترامپ هدیه بدهد. اما این همه قصه نیست؛ آن‌روزی که حضور حاج قاسم سلیمانی در اربیل همه برنامه‌ریزی‌های نهایی برای تجزیه عراق و اعلام استقلال کردستان عراق را به طرز شگفت انگیزی بهم زد، تجزیه سوریه از دالان کردهای سوری نیز به محاق رفت. اینک خود را به جای ترامپ بگذارید، آمریکا ظرفیت فرهنگی و سیاسی برای ماندن در سوریه ندارد، تجزیه راهبردی سوریه هم عملا امکان تحقق ندارد، او برای چه هدف راهبردی دیگری باید در سوریه بماند؟ آیا باید همانند افغانستان با اصرار به بماندن روزانه جان هزاران نظامی خود را در خطر مرگ قرار دهد؟ از همه مهمتر با وجود حاج قاسم سلیمانی که اعتقادی به مذاکره ندارد و حتی نامه بالاترین مقامات اطلاعاتی آمریکا را ناخوانده پس می فرست، روزنه دیگری باقی می ماند؟!

منافع تاکتیکی خروج آمریکا از منظر ترامپ چیست؟
البته ترامپ با خروج آمریکا از سوریه منافعی را هم دنبال می کند. او با این دستور، عملی شدن وعده انتخاباتی خود را محقق کرده و همچنین باصرفه جویی مالی که از این طریق بدست می آورد، آمار تولید اشتغال در داخل آمریکا را با آن افزایش می دهد. این اتفاق، تبلیغ بزرگی برای انتخابات2020 آمریکا است.

از سوی دیگر آمریکا با ترک خاک سوریه، طمع روس ها و ترک ها را افزایش می دهد. این خود می تواند، بخشی از زیرساخت اختلاف در مثلث امنیتی ایران، روسیه و ترکیه در شام را به ظن آمریکا باشد.

خروج آمریکا از سوریه یک پیام مهم به عربستان نیز دارد: آمریکا سوریه می رود و بدون دریافت پول های نفتی بزرگ به کشوری همچون سوریه بازنخواهد گشت.

اما درباره ایران، راهبردی ترین پیام خروج آمریکا از سوریه در یک گزاره قابل خلاصه گذاری است: گزینه تقابل آمریکا با ایران جنگ نظامی نیست و ناچارا همچنان فقط در دایره "جنگ اقتصادی" خواهد ماند.

 


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 3 دی 1397برچسب:, توسط smsreson

پنل اس ام اس دروازه موفقیت

 

پنل اس ام اس

 

متن از پنل اس ام اس شیراز

بعد از بررسی و مطالعات انجام شده مشخص شدکه محبوب ترین فعالیت در تلفن همراه پیام کوتاه وپیامک متنی است. همان مطالعات گزارش می دهد که بیش از 90 % از بزرگسالان دارای  تلفن همراه هستند و این یک زمان مناسب برای انجام استراتژی تبلیغات و بازاریابی تلفن همراه است. بازاریابی اس ام اسی نه تنها یک استراتژی بسیار موثر است بلکه می تواند یک "دروازه" موثر برای تشویق مشارکت در کانال های بازاریابی و تجاری سایر مارک ها باشد.

 

                پنل اس ام اس دروازه موفقیت کسب وکار و تجارت شماست .

 

همانطور که برند ها و مارک های تجاری با فرصت هایی که توسط کمپین های بازاریابی پیامکی و تبلیغات صوتی  برایشان فراهم ساخته پله های پیشرفت وترقی را طی می کنند ، متوجه می شوند که پنل پیامک از مجموعه ای گسترده از کانال های بازاریابی موثرتر است.پیامک صوتی و ادغام لینک ها برای استفاده کاربران از یک وب سایت تلفن همراه تمام این استراتژی ها از طریق کانال های مختلف را مجبور می کند تا برای نام تجاری خودشان با کاربران به تعامل بنشینند.

 

ارسال انبوه سیم کارت ** نمایندگی پنل پیامک شیراز ** پنل پیامک شیراز *

 

پنل اس ام اس شیراز و اپراتورتبلیغات صوتی به یک روش تعاملی واقعی از تحویل اطلاعات دائمی و چرخه ای تبدیل شده است ، یک بازاریاب آگاه تجاری از تجارب کاربران متمرکز ، به طور خاص استفاده میکند ، از تلفن های قدیمیتر استفاده کاربران ساده تر بود و با تلفن های هوشمند کاربران از پیشرفت سیستم عامل استفاده می کنند. علاوه بر این، با هر تعامل، یک نام تجاری می تواند بیت های تکمیلی از داده های مشتری را جمع آوری کند، که امکان درک بیشتر از مصرف کننده را فراهم می کند تا به طور مداوم محتوای هدفمند ارائه دهد.

 

تبلیغات صوتی ** نمایندگی پیامک ** ارسال بلک لیست *

 

به طور خلاصه، بازاریابی تلفن همراه برای برقراری ارتباط شرکت ها و صاحبان مشاغل با مشتریان از طریق یک کانال و ایجاد تعامل برای به دست آوردن اطلاعات  بیشتر در مورد  پایه مصرف کننده  مورد  استفاده  است. قطعا پنل اس ام اس و نمایندگی پنل پیامک دروازه نهایی برای آشنا کردن مصرف کنندگان با مشاغل و کسب و کارهای نوظهور و مارکهای تجاری است. برای هر کسی از تلفن همراه استفاده می کند ، پیام های متنی باید روشن ، مختصر و در دسترس باشد. برای ایجاد یک برنامه ارتباطی موفق با مشتری ، به یاد داشته باشید در مورد راحتی، سطح سرگرمی و ارتباط با مخاطبین خاص تمرکز داشته باشید. از آنجایی که استراتژی بازاریابی تلفن همراه یک ابزار ساده و موثر است ، منجر به فراوانی کانال های بازاریابی می شود ، پنل اس ام اس و پنل پیامک و پیام کوتاه به بالای فهرست استراتژی های بازاریابی موجود صعود کرده است.

شرکت تک رایان سپهر خاورمیانه

09174900129**07137325725

 


ادامه مطلب


تاثیر بازاریابی پیامکی در فروش

 

پنل اس ام اس

 

متن از پنل اس ام اس شیراز

در جوامع امروز ، فروش و بازاریابی تلفن همراه در هردو بازار ( آفلاین ، آنلاین )از رشد پایدار و امیدوار کننده ای

 برخوردار است و اهمیت استفاده از استراتژی بازاریابی پیامکی را تقویت میکند و بهترین جایگزین برای تکنیک

 های فروش سنتی (آفلاین ) است .

آمار نشان میدهد که فروش تجارت الکترونیک از طریق پنل اس ام اس و پنل پیامک بیشتر از رسانه های سنتی

 آنلاین است به طوری که فروش از طریق بازاریابی دیجیتال و تجارت الکترونیک در سه ماهه سوم سال 2017

به 6/83 میلیارد دلار رسید، به طوری که رشد 13 % را در سه ماهه سوم سال پشت سر گذاشت.

هزینه های تجارت الکترونیک در گوشی های هوشمند و رایانه های شخصی آنلاین ، در سه ماهه سوم سال

جاری  به 7/8 میلیارد دلار بوده است که نشان دهنده افزایش 26 % نسبت به سال گذشته است.

یک روش موثر در استفاده از استراتژی های تلفن همراه در بازاریابی اس ام اسی و تبلیغات پیامکی ، ارائه

خدمات و پیشنهادات ویژه از طریق پیام کوتاه و پیامک صوتی است. شرکت ها ، صاحبان مشاغل و کسب وکار

های نوظهور همواره میتوانند با ارسال انبوه پیامک صوتی و پیامک تبلیغاتی برای جذب مشتریان از تخفیفات

ویژه استفاده کنند به طوری که در هنگام خرید ، پیامک خود را به صندوقدار نشان میدهند تا از تخفیف استفاده

کنند. بازاریابی پیامکی به طور قطع به خرید شخصی  محدود نمیشود. پیامک متنی میتواند شامل لینک باشد ،

که به مشتریان اجازه میدهد بطور مستقیم از طریق تلفن همراه به وب سایت مراجعه کند و خرید خودرا انجام

 دهد.

 

ارسال بلک لیست ** ارسال انبوه سیم کارت ** پنل پیامک شیراز *

نمایندگی پنل پیامک * نمایندگی پنل پیامک شیراز *

 

علاوه بر این مارک های تجاری وبرندهای معروف میتوانند از این خلاقیت در جذب مشتریان بیشتر و موفقیت

در بازار رقابت استفاده کنند.کمپین های بازاریابی می توانند از لیست پیامکی خود برای مخاطبین خاص و

منحصر بفرد خود کد مخصوص یک محصول یا خدمات ویژه را ارسال کنند تا مخاطب برای ورود به سایت

وخرید از این کد استفاده کند.

بازاریابی پیامکی و تبلیغات صوتی یک روش شخصی ساده ، اما بسیار موثر و قدرتمند و برای برقراری ارتباط پایه

و ایجاد تعامل با یک مصرف کننده است. از این رو یک راه فوق العاده برای جذب و ورود بیشتر مشتریان به وب

سایت شما دادن پیشنهادات خاص و ویژه وایجاد انگیزه برای آنهاست.

در اقتصاد رو به رشد تلفن همراه ، برند ها ، مارکهای تجاری ، صاحبان مشاغل و کسب و کاهای نوظهور با در

نظر گرفتن هزینه های جانبی ، باید راههای نو آورانه و موثری را برای ادغام سیستم های مختلف خرید و

حمایت از فروش در سراسر کانال های بازاریابی پیدا کنند.

**رعایت گزینه های زیر درهنگام ایجاد و استفاده از استراتژی بازاریابی پیامکی بسیارمهم است و باید مورد

توجه خاص قرارگیرد**

1* تداوم در نامگذاری

2* سهولت استفاده

3* محتوای سرگرم کننده

4* انگیزه های ویژه

5* اطلاعات ارزشمند      

 

رشد هزینه ها وخرید آنلاین به مراتب بیشتر از فروشگاه های آجر وملات است . تعطیلات بهترین زمان برای

شرکتها ، صاحبان مشاغل ،  و کسب وکارهای کوچک است و حکم ویژه ای دارد بنابراین آنها برای بهره برداری

  100% و رسیدن به مقاصد خود ، نیازمند روش های زیر هستند :  

 1* استراتژی های خاص

 2* طراحی ساده و گیرا  

3* محصولات مختلف

4* محتوای جذاب

5* خدمات ارزشمند و.....

مردم بیشتر توجه خود را بر جاهایی  که بیشتر مورد استفاده است قرار میدهند و خرید میکنند ، به همین دلیل

مهم  است که امروزه بیش از هرزمان دیگری در تجارت الکترونیک تلفن همراه و رایانه ها با هم کار کنند تا

 درآمد را به حداکثر برسانند.

 

شرکت تک رایان سپهرخاورمیانه پیشتاز درامر خدمات پیامکی باکیفیت وارزان

09164900129**07137325725

 

 

 


ادامه مطلب