پنل پیامک،پنل پیامک رایگان،سامانه پیامک رایگان
 
سامانه پیام کوتاه ((پیام رسون)) سامانه پیام کوتاه رایگان و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون
Design by : NazTarin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





اپراتور 9000 پیام رسون ویژه انتخابات

4 خرداد 1400 3007  0  0

با به پایان رسیدن احراز صلاحیت نامزدهای انتخاباتی و مشخص شدن 7 تن از شخصیت ها که به عنوان کاندیدهای ریاست جمهوری 1400 انتخاب شده اند ، این اشخاص از هم اکنون متوانند شروع به تبلیغات و شعارهای  انتخاباتی خود کنند و تا تاریخ 27 خرداد ماه فرصت دارند که این تبلیغات را ادامه دهند . 

 

 

 

نمایندگی اس ام اس شیراز به تمام کمپین ها و ستادهای تبلیغاتی اعلام میکند که شرکت اهورا اطلس فارس از هم اکنون آماده بازاریابی پیامکی از طریق اپراتور 9000 برای تمامی کاندیدها می باشد . 

سامانه پیام کوتاه به تمامی کاندیدها وتمامی کمپین هایی که از آنها حمایت میکنند ، اعلام میدارد که اپراتور 9000 با ارسال پیام صوتی و پیام متنی میتواند تاثیر فوق العاده ای در جلب رضایت مردم داشته باشد .کافیست به نمایندگی پنل پیام کوتاه مراجعه کنید و اقدام به خرید اپراتور 9000 کنید و از همین حالا هدف ها و شعارهای تبلیغاتی خود را به گوش مردم برسانید .

 

جهت خرید اپراتور 9000 از نمایندگی سامانه پیامک اینجا را کلیک کنید . 


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 11 خرداد 1400برچسب:, توسط smsreson

  از میان 17 کشوری که از لحاظ بحران آبی رتبه‌های نخست جهان را در اختیار دارند، 12 کشور در خاورمیانه و شمال آفریقا واقع شده‌اند که تمام کشورهای خلیج فارس را در بر می‌گیرد. ایران و همسایگان عربش در جنوب برای رویارویی با چالش‌های آبی باید بپذیرند که در صورت همکاری‌های منطقه‌ای، دستاوردهای بهتری در زمینه بهبود امنیت آب و کاهش آسیب به اکولوژی خلیج فارس خواهند داشت.

نمک‌زدایی (شیرین کردن) و انتقال آب از خلیج‌ فارس به استان‌های کم آب در مرکز ایران یکی از راهکارهایی است که مسئولان ایرانی در دهه اخیر برای مقابله با مشکل کم‌آبی روی آن متمرکز شده‌اند. آب شیرین خلیج فارس در اختیار صنایع سنگین و بخش گسترده کشاورزی ایران قرار می‌گیرد. 

استفاده از آب شیرین همچنین به حفظ منابع آب زیرزمینی ارزشمند کمک می‌کند و می‌تواند برای مصارف جوامع روستایی محلی ذخیره شود و از مهاجرت بیشتر جمعیت روستایی به شهرها پیشگیری کند.

در مناطقی از کشور، کمبود آب باعث درگیری مستقیم بین جوامع و جمعیت‌های محلی و نیروهای امنیتی شده است. به عبارت دیگر، مشکل آب در ایران، در سطوح مختلف، چالش سیاسی عمیقی است.

توانایی ایران برای مقابله با بحران آب با چالش‌های سیاست خارجی این کشور نیز در ارتباط است. بحران آب این کشور که روز به روز در حال بدتر شدن است، فقط حاصل خشکسالی‌های مداوم چند سال اخیر نیست. این بحران با اعمال تحریم‌های شدید از سوی آمریکا هم‌زمان شده است. در نتیجه، قدرت مالی تهران و دسترسی آن به تازه‌ترین فناوری‌های صنعت آب به شدت محدود شده است.

همزمان، مانع‌تراشی‌های واشنگتن در مسیر صادرات نفت ایران، تهران را بر آن داشت تا در پی منابع درآمدزایی جایگزین باشد که از آن میان می‌توان به صنایع پرمصرف آب مانند پتروشیمی، معدن و فولاد اشاره کرد. به عبارت دیگر، متنوع‌سازی اقتصاد در ایران، که از قبل هم با چالش آب مواجه بود، به شیوه‌ای انجام شد که فقط مصرف آب را افزایش داد.

در چرخه مداوم تلاش برای تامین تقاضای روزافزون، مسئولان ایرانی تلاش اندکی برای کاهش تقاضای عمومی آب انجام داده‌‌اند. طبق آخرین آمار، سرانه مصرف آب در ایران روزانه 5 هزار و 100 لیتر و معادل با سرانه مصرف کشورهایی مانند فرانسه، دانمارک یا سوئیس است که چالش‌های آبی مشابهی ندارند. مسئولان ایرانی، به جای کاهش سرانه مصرف آب، تلاش کرده‌اند دسترسی به آب را افزایش دهند و شیرین کردن آب خلیج فارس در این مسیر گزینه‌ای طلایی بوده است.

با توجه به حضور 850 کارخانه آب شیرین کن فعال در منطقه خلیج فارس (8 کارخانه از 10 کارخانه بزرگ جهان در عربستان سعودی و امارات متحده عربی فعال هستند)، افزایش مصرف آب شیرین باعث مطرح شدن برخی پرسش‌های جدی زیست‌محیطی شده است. 

ساخت کارخانجات آب شیرین کن، برداشت از آب دریا و تخلیه دوباره آب شور تصفیه نشده در دریا به شدت بر اکوسیستم‌های دریایی تاثیر می‌گذارد. این فرایند همچنین از لحاظ مصرف انرژی بسیار پرمصرف است و در انتشار گازهای گلخانه‌ای نقش دارد.

نگرانی‌های زیست‌محیطی در حال افزایش است. طبق ارزیابی‌های اخیر، پروژه‌های آب شیرین کن دیگری به ارزش 100 میلیارد دلار در کشورهای خلیج فارس در دست اجراست که شامل کارخانجات ایران نمی‌شود. این در حالی است که جمعیت ایران از تمام کشورهای خلیج فارس بیشتر و نیازهای آبی و وابستگی به آب شیرین در این کشور به سرعت در حال رشد است.

در این رقابت، کشورهای خلیج فارس در پی اهداف مالی و دسترسی به فناوری‌های آب شیرین کن نوینی هستند که کمترین آسیب زیست‌محیطی را به همراه داشته باشند. موانع پیش روی ایران باعث می‌شود دسترسی این کشور به فناوری‌های قدیمی‌تر‌ آب شیرین کن محدود باشد و از این رو نمی‌تواند تاثیرات منفی حضورش در خلیج فارس و پروژه‌های آب شیرین کن برنامه‌ریزی شده را کاهش دهد. اما چون خلیج فارس اکولوژی مشترک دارد، عدم دسترسی ایران به تجربیات فناورانه نوین ناگزیر بر کشورهای عربی واقع در سواحل جنوبی خلیج فارس نیز تاثیر می‌گذارد.

به رغم چالش‌های آبی‌ای که تمام کشورهای خلیج فارس را تحت تاثیر قرار می‌دهد، هیچ آژانس مشترک منطقه‌ای وجود ندارد که بتواند با چالش‌های مرتبط با آب مقابله کند. ظرفیت ذخیره آب آشامیدنی در کشورهای خلیج فارس محدود و فقط برای چند روز کافی است. در هنگامه بحران تامین آب آشامیدنی، هیچ آژانس چندملیتی وجود ندارد که این کشورها بتوانند با آن رایزنی کنند. وجود چنین تشکیلاتی به عنوان تسهیل‌کننده چالش‌های زیست محیطی منطقه ضروری است.

درجه‌ای از هماهنگی در زمینه سیاست و امنیت آب، از جمله تدوین راه‌های به حداقل رساندن و مقابله با محصولات جانبی فرآیند نمک زدایی که به ظاهر اجتناب ناپذیر هستند، منافع فراوانی برای منطقه خواهد داشت. 

به رغم تنش‌های سیاسی بین ایران و کشورهای خلیج فارس، در این زمینه، دست روی دست گذاشتن بدترین گزینه است. از صید بی‌رویه ماهی تا رشد سریع توسعه سواحل و افزایش شوری آب، عواملی هستند که کشورهای خلیج فارس را ملزم می‌کنند هر چه سریع‌تر به دنبال راه‌‌حل‌هایی برای چالش‌هایی باشند که تمام این کشورها را تحت تاثیر قرار داده‌اند. 

پیش بینی می‌شود که افزایش دما و کمبود آب در منطقه، کشاورزی را در اغلب کشورهای خلیج فارس ناممکن کند و در نتیجه مهاجرت اقلیمی در منطقه افزایش خواهد یافت، خطری مشترک که باید بخشی از برنامه های متنوع سازی اقتصادی کشورهای خلیج فارس (برای رهایی از اقتصاد وابسته به نفت) در نظر گرفته شود.

به رغم منازعات ژئوپلیتیکی خلیج فارس، منافع زیست‌محیطی کشورهای منطقه در چارچوب بازی غیرمجموع صفر تامین می‌شود. یعنی نه امکان حل کردن یک جانبه مشکلات وجود دارد و نه منافع حل این مشکلات منحصرا فقط به یک کشور می‌رسد. به‌علاوه، همکاری در زمینه آب می‌تواند راهگشای همکاری‌های معنادار در زمینه سایر مسائل باشد.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 9 خرداد 1400برچسب:, توسط smsreson
سفارش پنل
 
ورود به سامانه

چرا سامانه پیام کوتاه پیام رسون؟

• کیفیت برتر خدمات و قیمت مناسب ، مقرون به صرفه ترین تعرفه ارسال پیام کوتاه
• تبلیغات پیامکی پر بازده و هدفمند برای تمامی مشتریان گرامی جهت افزایش درآمد
• امکان ارسال به بلک لیست (شماره های مسدودی) با باشگاه مشتریان
• سرویس های متنوع و پنل های متفاوت با امکانات فراوان
• بیش از 7 سال افتخار خدمت رسانی و سابقه درخشان و تحت نظارت سازمان های مربوطه
• اعطای نمایندگی فعال در تمامی استان ها جهت فعالیت
• نوآوری و کاربردپذیری و ارائه امکانات و ابزارهای نورآورانه برای ارسال و دریافت پیامک
• پایداری منابع سخت افزاری و خدمات پشتیبانی و قابلیت اطمینان
• پشتیبانی حرفه ای برای پاسخ به سوالات و مشکلات احتمالی کاربران در زمان استفاده از سامانه
با ما دقیقا به هدف بزنید.......


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 6 خرداد 1400برچسب:, توسط smsreson

محله‌ای را می‌شناسید که تمام فایل‌های فروش آن دست کم در یک هفته‌ای که شما به دنبال کشف قیمت آپارتمان در آن محله هستید، همه آپارتمان‌های لوکس با سازنده‌های معروف باشند؟ محله دروس یکی از این محله هاست. قیمت آپارتمان هایش از متری ۶۶ میلیون تومان شروع می‌شود تا ۱۱۰ میلیون تومان.

فایل‌های فروش در محله‌های مختلف تهران تنوع زیادی دارد. ممکن است در یک محله گران قیمت آپارتمانی قدیمی بدون آسانسور یا پارکینگ پیدا کنید که قیمتش با قیمت میانگین منطقه تفاوت زیادی داشته باشد یا آپارتمانی کوچکی کشف کنید که با نقدینگی متوسط هم بتوان ساکن آن محله شوید. اما برای سکونت در محله دروس اگر کم‌تر از ۷ میلیارد تومان پول دارید بهتر است خودتان را خسته نکنید.
آپارتمان‌های این محله مشتری‌های خاص خود را دارد. هنوز هم سازندگان، آپارتمان‌هایی با متراژ بالای ۵۰۰ متر در این محله می‌سازند. آپارتمان‌هایی که سازندگان معروف و شناخته شده‌ای دارند و تمام متریال آن هم به گفته آگهی دهندگان از برند‌های شناخته شده اروپایی است. استخر، سونا ولابی‌های مجلل، دو پارکینگ، روف گاردن، سالن اجتماعات و ... ویژگی‌هایی است که در تمامی این آپارتمان‌ها مشترک است.

خانه این سیاستمدار قدیمی چقدر ارزش دارد؟
دلیل علاقمندی به بررسی فایل‌های فروش آپارتمان در این محله، اعلام دارایی‌های یکی از سیاستمداران علاقمند به حضور در انتخابات ریاست جمهوری بود. این سیاستمدار قدیمی اعلام کرد که خانه‌ای ۱۰۰۰ متری در محله دروس و ۱۷ آپارتمان در اصفهان دارد، هرچند او برای حضور در انتخابات ثبت نام نکرد.
بررسی قیمت خانه‌های کلنگی در این محله نشان می‌دهد که قیمت هر متر مربع زمین حدود ۱۸۱ میلیون تومان است که بسته به موقعیت مکانی به بیش از ۲۰۰ میلیون هم می‌رسد. یک خانه ۳۷۰ متری، ۶۷ میلیارد برای فروش گذاشته شده است.
یعنی دارایی‌های این سیاستمدار تنها از یک خانه اش درتهران به ۱۸۱ میلیارد تومان می‌رسد. جالب است بدانید برای داشتن یک عمارت به سبک مدیترانه‌ای در یک جزیره خصوصی در حومه نیویورک شما به ۱۰۰ میلیارد تومان نقدینگی نیاز دارید.
آپارتمان‌های این محله هم بیشتر بالای ۲۰۰ متر متراژ دارند به طور مثال آپارتمانی ۵۳۰ متری نوساز این هفته برای فروش گذاشته شده است.
قیمت آپارتمان‌های قدیمی این محله از متری ۶۶ میلیون آغاز می‌شود تا ۱۱۰ میلیون تومان بسته به امکانات هر مجتمع قیمت‌ها متفاوت است.
اما فایل‌های پیشنهادی که در محدوده قیمتی متری ۷۵ میلیون تا ۸۲ میلیون پیشنهاد شده اند بیش از سایر فایل‌ها هستند.
این محله از نظر جغرافیایی از طرف غرب به خیابان شریعتی، از شرق به خیابان پاسداران و از شمال به منطقه احتشامیه منتهی می‌شود. محله دروس به عنوان یکی از پنج محله برتر تهران شناخته شده است. از بهترین خیابان‌های این محله می‌توان به، خیابان احتشامی، خیابان یارمحمدی، خیابان چیذری اشاره کرد.
سفارت خانه‌های زیادی در این محله وجود دارد که می‌توان به سفارت خانه‌های، اسپانیا، پرتغال، بنگلادش و... اشاره کرد.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 2 خرداد 1400برچسب:, توسط smsreson

آموزش اصول سئو 2 با پیام رسون

29 اردیبهشت 1400 627  0  0

در مقاله قبل یعنی آشنایی با اصول سئو 1 با پیام رسون در رابطه با سئو داخلی و موارد تاثیر گذار آن صحبت کردیم.

در این مقاله می‌خواهیم به دومین مورد از موارد چهارگانه که به اصول سئو بستگی دارد صحبت کنیم.

تا پایان این مقاله یا شیراز اس ام اس همرا باشید.

 

سئو تکنیکال :

 

اگر سئو سایت را یک مثلث در نظر بگیریم، سئو تکنیکال ضلع وسط است، یعنی یکی از مهمترین مراحل انجام سئو،. سئو تکنیکال در نظر گرفته شده، چراکه هم باعث بهینه سازی سایت است هم برای ایجاد ارتباط بهتر با موتور جست وجو.

 

سئو تکنیکال چیست؟

اگر شما بخواهید یک بنایی را بسازید و پول لازم و نیروی کار کافی هم داشته باشید اما مصالح نداشته باشید به هیچ وجه به هدف خود یعنی ساخت بنا نمی‌رسید.

سئو تکنیکال نیز در واقع حکم همان مصالح را دارد. در واقع سئو تکنیکال هر کاری را انجام می‌دهد تا باعث افزایش محبوبیت سایت از نظر موتور جست وجو شود.

 

حال سئو تکنیکال هم به چند دسته تقسیم می‌شود که در زیر به توضیح هر یک نیز می‌پردازیم.

 

1_ نقشه سایت :

ساده ترین راه برای اینکه به گوگل بگویید وب سایت شما شامل چه صفحاتی است، نقشه سایت میباشد. یعنی نقشه سایت به موتور جست و جو کمک می‌کند تمام صفحات شما در ایندکس گوگل قرار بگیرد.

 

ایندکس گوگل چیست؟ :

گوگل یک سری ربات های خزنده دارد که صفحات را کراول می‌کند و اطلاعات آن را نیز ذخیره می‌کند که هنگام سرچ توسط کاربر، دیتاهای رتبه بندی شده را به نمایش در بیاورد.

 

2_ اعتبار دامنه :

کسب اعتماد همیشه سخت و یکی از عوامل مهم بوده است. اعتبار دامنه نیز در همین راستا اهمیت دارد .

 

3_ موقعیت سرور :

هنوز سئو کاران به نتیجه یکسانی نرسیده اند که آیا مکان سرور به بهبود سئو برای کاربران آن کشور مفید است یا خیر؟

 

4_ سایت موبایلی :

از زمانی که ویروس کرونا در همهٔ جوامع شیوع پیدا کرده است بیش از 50 درصد مردم به کاربران جست و جو گر اضافه شده اند و اکثر مردم این جست و جو را با گوشی موبایل انجام می‌دهند، پس تعجبی ندارد که داشتن یک سایت بهینه شده برای موبایل به نوعی به رتبه بندی گوگل تاثیر می‌گذارد.

 

5_ کاهش سرعت لود سایت :

همه ما می‌دانیم که سرعت سایت یکی از مهمترین عوامل در سئو سایت است و دلیل آن نیز خیلی واضح است چراکه گوگل رسما تاثیر گذاری آن را در رتبه بندی گوگل را در وبلاگ خود اعلام کرده است. پس هرچه سایت سریع تر باشد در جایگاه بالاتری نسبت به سایت کند تر قرار می‌گیرد.

حال سرعت سایت یک استاندارد دارد بدین معنی که میانگین سرعت بارگذاری صفحات وب باید کمتر از 7 ثانیه باشد اگر هم 4 ثانیه شد مشکلی ندارد و بهتر است.

این نکته را باید در نظر بگیرید که سرعت سایت به عواملی همچون 

 آپدیت نسخه پی اچ از 5.2 به 7.2

سیستم عامل سرور 64 بیت

کاهش حجم تصاویر

استفاده از کش

نصب حداقل افزونه وردپرس

فشرده سازی کدهای خروجی

سبک بودن قالب

بهینه سازی توسط ابزارهای سئو

و... بستگی دارد.

 

6_ ساختار سایت :

 

بهینه سازی ساختار سایت باعث دسترسی بهترخزنده گوگل  به صفحات می شود. صفحات مهم را از صفحه اصلی دور نکنید این صفحات باید حداکثر تا ۳ کلیک از صفحه اصلی در درسترس قرار بگیرند.

برای تست تعداد کلیک به صفحات که بیشتر از ۳ کلیک نباشد ابزارهای متعددی در وب وجود دارند که در مقالت بعد به توضیح آن میپردازیم .

 

7_ پروتکل ssl :

استفاده از SSL و انتقال آدرس از Http:// به Https:// یکی از فاکتور های رتبه بندی مورد تایید گوگل است. به کار گیری SSL باعث افزایش امنیت انتقال اطلاعات سایت می شود علاوه بر این جالب است بدانید که قیمت چندانی  هم ندارد.

 

8_ فایل ربات : 

محتوای Robots میزان دسترسیخزنده وب برای ایندکس صفحات  را مشخص می کند. به صورت پیش فرض نیازی به افزودن کد خاصی نیست اما اگر قصد انجام تغییرات را دارید پس از اتمام از طریق پنل سرچ کنسول آپدیت را تست کنید.

 

9_ صفحه 404 

وقتی که URL صفحه در دسترس نباشد ارور ۴۰۴ برای کاربر نمایش داده خواهد شد. ما از طرف تیم پیام رسون به شما پیشنهاد میکنیم روی این موارد نیز ارور  ۴۰۴  را خود کار کنید:

صفحه ۴۰۴ را Noindex کنید.

 

- علت حذف شدن صفحه را مشخص کنید.

- ظاهر صفحه ارور  فرق زیادی با دیگر صفحات نکند.

- باکس جستجو  را در صفحه قرار دهید.

 

10_ بودجه خزنده :

خزش در وب برای گوگل هزینه بر است چون نیاز به مصرف منابع سخت افزاری دارد. گوگل برای هر سایت یک نرخ خزش مشخص در نظر میگیرد . 

 

 

 

این مقاله نیز که توسط تیم تحریره شیراز اس ام اس با کمک از سایت های دیگر به نگارش در آمده برای آشنایی بیشتر شما با  اصول سئو بوده است .

با پیام رسون همراه باشید تا با دیگر عوامل موثر در سئو آشنا شوید .

جهت خرید پنل اس ام اس شیراز از نمایندگی سامانه ارسال پیامک شیراز اینجا را کلیک کنید .


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 1 خرداد 1400برچسب:, توسط smsreson

ایده های جذاب برای کاندید های شورای شهر

25 اردیبهشت 1400 312  0  0

این روزها ، تب و تاب انتخابات و کاندید شدن افراد در همه شهرها و استان های کشور را مشاهده میکنیم و هرچه به خرداد نزدیک تر میشویم این شور و اشتیاق افزایش پیدا میکند . 

در حال حاضر که کاندیدها در حال ثبت نام هستند و تا چند روز دیگر تایید صلاحیت شده و بعد وارد عرصه تبیغات میشوند .

بعضی از کاندیدها از همان روز اول شروع به تبلیغات خود میکنند ، اما نکته ای که قابل اهمیت است این هست که تبلیغات کاندیدها و رقابت با کاندیدهای دیگر زمان مشخصی دارد و در این میان تنها کسانی به موفقیت میرسند و رای می آورند که توانسته باشند به خوبی برنامه های خود را در قالب تبلیغ به دست مردم رسانده باشند .

در این مقاله که توسط تیم تحریره پیام رسون نوشته شده است سعی داریم بهترین روش تبلیغ برای کاندیدهای شورای شهر و استان را به شما آموزش دهیم پس تا پایان این مقاله با نمایندگی سامانه پیامک شیراز همراه باشید .

 

اصول طلایی : 

 

تبلیغ برای کاندیدهای شورای شهر کمی با تبلیغات دیگر متفاوت است ، در واقع در آن باید یکسری اصول رعایت شوند که نادیده گرفتن این اصول قطعا باعث آسیب به کمپین تبلیغاتی میشود . 

حال یکسری از اصول را اینجا برای شما اورد ایم .

 

نام، نام خانوادگی و کد کاندید در متن پیامک تبلیغاتی :

همیشه در ابتدا و انتهای پیام ارسالی خود، به نام و نام خانوادگی کاندید و کد انتخاباتی او اشاره کنید. خوب است که مثلا در ابتدا به همراه سلام، اسم کاندید و در انتها به همراه شعار تبلیغاتی، کد را بیاورید.

 

در نوشته انتخاباتی خود اگر اطلاعات شخصی را تکرار نکنید، مخاطب شما را فراموش خواهد کرد.

 

یک اشتباه رایج در ارسال متن تبلیغات انتخاباتی این است که بعد از اولین مرحله‌ی ارسال، در پیام های بعدی که متن متفاوتی دارند، اطلاعات کاندیدا ذکر نمی‌شود. این ناشی از یک برداشت غلط است.

خیلی از مدیران تبلیغات کمپین‌های انتخاباتی تصور دارند که همه‌مخاطبین  مراتب مختلف ارسال را، در خاطر دارد. به همین دلیل نام کاندید یا کد انتخاباتی را ذکر نمی‌کنند و توقع دارند فرد با رجوع به پیامک‌های گذشته، این اطلاعات مهم را یادداشت کند.

 

نکته‌ی مهم: اگر برای ارسال پیامک، از یک سرشماره استفاده می‌کنید، تمام پیامک‌های شما در یک صفحه‌ی sms به کاربر نشان داده می‌شود. اما اگر مانند برخی از مشتریان، از چند خط پیامک ارسال پیام دارید، همواره باید اطلاعات مهم خود را، در همه‌ی پیام‌ها تکرار کنید. همان نام و کد انتخاباتی یا هر مورد مهم دیگر!

 

ساعات ارسال پیامک؛ نکته‌ی طلایی اما فراموش شده!

در مطالب قبلی اشاره کردیم که در مسیر طراحی یک کمپین انتخاباتی، نیاز است گروه مخاطب را به خوبی بشناسید. این شناخت به شما کمک می‌کند تا در زمان ارسال نیز، مطابق با سبک زندگی او، پیامک بفرستید.

شاغلین معمولا از ساعت ۷ صبح تا ۱۰.۳۰ بیشتر پیامک باز می‌کنند. در همین ساعت اگر با متن شعار انتخاباتی شما مواجه شوند، فرصت خوبی است تا درباره‌‎ی آن با همکاران صحبت کنند.

همچنین بازه‌ی زمانی ۱۲.۳۰ ظهر تا ۱۴ نیز، فرصت طلایی ارسال شما برای شاغلین است.

در زمان برگشت از سرکار، در بازه‌ی ۱۶ تا ۱۸ نیز، اگر پیامک شما به دست آنها برسد، در جمع خانوادگی درباره آن صحبت می کنند.

 

جذابیت سرشماره خط پیامکی شما مهم است!

یکی از نکات ریز اما قابل توجه برای موفقیت هرچه بیشتر کمپین تبلیغاتی پیامک شما، همین سرشماره ارسال آن است. ما در اهورا اطلس فارس  انواع سرشماره‌های مختلف را به شما عرضه می‌کنیم و میتوانیم بر در بر داشتن اپراتور 9000 خدماتی نوین در تبلیغات را به شما ارایه دهیم .

 

در این مقاله که توسط سامانه پیامک به ثبت رسیده ، یک سری از مشکلات و نادیده گرفتن بعضی مسائل به شما آموزش داده شوند .

شما میتوانید برای مشاوره بیشتر به تیم پشتیبانی ما تماس حاصل فرمایید و راهکارهای بیشتر را از آنها خواستار باشید . همچنین میتوانید از شرایط ویژه اپراتور 9000 هم مطلع شوید .

 

جهت خرید پنل پیامک از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید .


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 26 ارديبهشت 1400برچسب:, توسط smsreson

متن پیش رو در فرارو منتشر شده و انتشار آن به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست

 پایگاه خبری-تحلیل "نشنال اینترست" در گزارشی به تحولات جاری در روابط ایران و آمریکا در چهارچوب "مذاکرات هسته‌ای وین" پرداخته و به طور خاص، تنها گزینه وی در مواجهه با ایران را مورد اشاره قرار داده است.

نشنال اینترست در این رابطه می‌نویسد: «در حالی که ایران و آمریکا همراه با دیگر طرف‌های بین المللی "برجام"، رایزنی‌های گسترده‌ای را با هدف احیای این توافق بین المللی در وین پایتخت اتریش انجام می‌دهند، نبرد گسترده‌ای نیز در واشنگتن در مورد (زیرسوال بردن) ضرورت احیای این توافق بین المللی در جریان است. برخی بر این باورند که دولت جدید آمریکا نیز باید همچون دولت ترامپ، کارزار فشار حداکثری را علیه تهران ادامه دهد. تنها در صورتی که رئیس جمهور بایدن در برابر این جریان، موضعی تهاجمی اتخاذ کند می‌توان امیدوار بود که دولت آمریکا بار دیگر بتواند برجام را احیا و منافع ملی آمریکا را از این طریق احیا کند.

به گزارش فرارو، در شرایط کنونی، جمهوریخواهان سنا، جبهه‌های گسترده‌ای را علیه تلاش‌های دولتِ جدید آمریکا جهت احیای برجام و در پیش گرفتن دیپلماسی در چهارچوب مذاکرات وین، ایجاد کرده اند. آن‌ها در بحبوحه انجام مذاکرات وین در نامه‌ای تاکید کردند که تحریم‌های ترامپ علیه ایران، اهرم فشار قابل توجهی را برای آمریکا علیه نظام جمهوری اسلامی ایران ایجاد کرده است. اهرمی که می‌تواند زمینه را برای تحت فشار قرار دادن تهران در عرصه‌های مختلف، هموار سازد. این سناتور‌های جمهوری‌خواه به جو‌بایدن هشدار دادند که با تلاش هایش جهت بازگشت به برجام، این اهرم را تضعیف نکند. آن‌ها همچنین تهدید کردند که اگر دولت بایدن بخواهد بار دیگر به برجام بازگردد، باید بداند که آن‌ها می‌توانند بار دیگر و در آینده نزدیک، زمینه را برای خروج آمریکا از برجام فراهم سازند.

این رویکرد تهاجمیِ جمهوریخواهان، بایستی با واکنش جدی رئیس جمهور بایدن و دولت وی همراه شود. آن‌ها باید به طور خاص به این مساله اشاره کنند که تنها نتیجه کارزار فشار حداکثری دولت ترامپ علیه ایران و خارج کردن این کشور از توافق برجام، توسعه توانمندی‌های هسته‌ای ایران بوده است. در عین حال، ایران توانسته تا حد زیادی نیرو‌های جبهه موسوم به مقاومت را نیز در منطقه خاورمیانه تقویت کند.

تیم بایدن باید در وهله نخست توجه خود را به این نکته جلب کند که اگر واقعا دولت ترامپ، اهرم فشار موثری علیه ایران در اختیار داشت، پس چرا نتوانست این اهرم را در دوره حضور خود در قدرت، به نتیجه تبدیل کند؟ دولت ترامپ حتی نتوانسته کوچکترین خواسته خود از ایران یعنی حاضر شدن آن بر سر میز مذاکره را هم محقق کند.

این مساله و تحقق آن هیچ ارتباطی به تلاش نکردنِ دولت ترامپ به اندازه کافی ندارد. ترامپ در دوره حضور خود در قدرت، صرفا تحریم‌های هسته‌ای علیه ایران را بار دیگر احیا نکرد بلکه او سیلی از تحریم‌های دیگر را نیز که بخش‌های مختلف این کشور (مخصوصا بخش اقتصادی آن را) هدف قرار می‌دادند، علیه ایران وضع کرد. با این حال، تا این لحظه، هیچکدام از تلاش‌های دولت سابق آمریکا، نتوانسته اند ایران را به زانو درآورند.

با این همه باید توجه داشت که تلاش‌های دولت ترامپ علیه ایران صرفا به وضع تحریم محدود نشدند. ترامپ همچنین تلاش‌های زیادی کرد تا مانع از سفر مقام‌های ارشد ایرانی به سازمان ملل متحد در نیویورک شود و حتی دو تن از چهره‌های سیاسی سرشناس ایرانی یعنی "جواد ظریف" وزیر خارجه ایران و "علی اکبر صالحی" رئیس سازمان انرژی اتمی این کشور را که مسوولیت قابل توجهی در روند مذاکرات هسته‌ای ایران داشته و دارند، را تحریم کرد.

با این حال، تلاش‌هایی از این نوع از سوی ترامپ جهت تضعیف فرآیند دیپلماسی، در نهایت منجر به اقدام وی در ترور سردار "قاسم سلیمانی" فرمانده سپاه قدس جمهوری اسلامی ایران شد. این اقدام دولت ترامپ به وضوح نشان داد که این دولت حاضر است ریسک جنگ با ایران را (اگر نگوییم آغاز آن را) به جان بخرد.

در این نقطه باید پرسید که پاسخ ایران به تهدیدات نظامی و فشار‌های اقتصادی دولت ترامپ چه بود؟ تهران در این رابطه، به جای پذیرش محدودیت‌های گسترده بر برنامه اتمی خود (در چهارچوب برجام)، به نحو قابل توجهی در توانمندی‌های هسته‌ای خود دست به پیشروی زد. امری که به نوعی پاسخی مستقیم به خروج دولت آمریکا از توافق برجام نیز بود. ایران در این چهارچوب، دست به توسعه سانتریفیوژ‌های پیشرفته زد و بر میزان ذخایر اورانیوم غنی شده خود نیز به نحو قابل توجهی افزود. به طور کلی ایران در دوره ترامپ، بر خلاف آنچه وی (ترامپ) می‌خواست، پیشروی‌های قابل توجهی را در امر توانمندی‌های هسته‌ای خود انجام داد و باید گفت فشار‌های وی، در عمل، نتیجه معکوس دادند.

ایران همچنین در پاسخ به اقدام دولت ترامپ در ترور سردار سلیمانی، حمله موشکی گسترده‌ای را به پایگاه نظامیان آمریکایی در عراق (عین الاسد) انجام داد. امری که نخستین اقدام نظامی آشکار ایران علیه ایالات‌متحده آمریکا بود. این حمله با مجروح شدن شماری از نیرو‌های آمریکایی همراه شد با این حال، مساله اساسی و مهمِ آن این بود که ایران از این طریق توانست خود را به مثابه یک قدرت معتبر موشکی در منطقه خاورمیانه و ورای آن معرفی کند. مساله‌ای که بیش از پیش اهمیت موشک‌های ایرانی را برای تهران برجسته کرد.

از سویی، اقدام آمریکا در ترور سردار سلیمانی موجب شد تا ایران از قدرت و نفوذ خود برای تحت فشار قرار‌دادن نیرو‌های آمریکایی در منطقه استفاده کند و عملا زمینه را برای اخراج آن‌ها از خاورمیانه هموار سازد. از این رو می‌توان گفت که ایران عملا در دوره ترامپ، برخلاف آنچه وی می‌خواست، دامنه قدرت و نفوذ منطقه‌ای خود را گسترده‌تر کرد. جدای از متحدان سنتی ایران، حوثی‌های یمنی (به عنوان متحدان ایران) نیز به در سال‌های اخیر قدرت قابل توجهی را کسب کرده اند و تا حد زیادی بر معادلات منطقه‌ای اثرگذاری می‌کنند.

به طور کلی می‌توان گفت: در دوره ریاست جمهوری ترامپ، توان هسته‌ای ایران به نحو قبال توجهی گسترش یافت، نفوذ منطقه‌ای آن افزایش یافت، و اقتصاد ایران نیز تاب آوری خود را در برابر تحریم‌های آمریکا بالا برد. از این رو، این ایده که کارزار فشار حداکثری ترامپ، اهرم فشار خوبی را به بایدن داده تا ایران را تحت فشار قرار دهد، از اساس غلط است. در واقع، حتی می‌توان گفت که موضع آمریکا در مذاکره با ایران، به مراتب ضعیف‌تر از چهار سال گذشته است. از این منظر، کم هزینه‌ترین و بهترین ابزاری که دولت بایدن در برهه کنونی در مواجهه با ایران در دست دارد، چیزی جز متقاعد کردن ایران جهت بازگشت به برجام نیست. باید پذیرفت که آمریکا، زمانی که رئیس جمهور اوباما از قدرت خارج شد، در مواجهه با ایران، از موضع و جایگاه به مراتب بهتری در مقایسه با شرایط فعلی، برخوردار بود».


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 25 ارديبهشت 1400برچسب:, توسط smsreson

متن پیش رو در فرارو منتشر شده و انتشار آن به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست

 پایگاه خبری-تحلیل "نشنال اینترست" در گزارشی به تحولات جاری در روابط ایران و آمریکا در چهارچوب "مذاکرات هسته‌ای وین" پرداخته و به طور خاص، تنها گزینه وی در مواجهه با ایران را مورد اشاره قرار داده است.

نشنال اینترست در این رابطه می‌نویسد: «در حالی که ایران و آمریکا همراه با دیگر طرف‌های بین المللی "برجام"، رایزنی‌های گسترده‌ای را با هدف احیای این توافق بین المللی در وین پایتخت اتریش انجام می‌دهند، نبرد گسترده‌ای نیز در واشنگتن در مورد (زیرسوال بردن) ضرورت احیای این توافق بین المللی در جریان است. برخی بر این باورند که دولت جدید آمریکا نیز باید همچون دولت ترامپ، کارزار فشار حداکثری را علیه تهران ادامه دهد. تنها در صورتی که رئیس جمهور بایدن در برابر این جریان، موضعی تهاجمی اتخاذ کند می‌توان امیدوار بود که دولت آمریکا بار دیگر بتواند برجام را احیا و منافع ملی آمریکا را از این طریق احیا کند.

به گزارش فرارو، در شرایط کنونی، جمهوریخواهان سنا، جبهه‌های گسترده‌ای را علیه تلاش‌های دولتِ جدید آمریکا جهت احیای برجام و در پیش گرفتن دیپلماسی در چهارچوب مذاکرات وین، ایجاد کرده اند. آن‌ها در بحبوحه انجام مذاکرات وین در نامه‌ای تاکید کردند که تحریم‌های ترامپ علیه ایران، اهرم فشار قابل توجهی را برای آمریکا علیه نظام جمهوری اسلامی ایران ایجاد کرده است. اهرمی که می‌تواند زمینه را برای تحت فشار قرار دادن تهران در عرصه‌های مختلف، هموار سازد. این سناتور‌های جمهوری‌خواه به جو‌بایدن هشدار دادند که با تلاش هایش جهت بازگشت به برجام، این اهرم را تضعیف نکند. آن‌ها همچنین تهدید کردند که اگر دولت بایدن بخواهد بار دیگر به برجام بازگردد، باید بداند که آن‌ها می‌توانند بار دیگر و در آینده نزدیک، زمینه را برای خروج آمریکا از برجام فراهم سازند.

این رویکرد تهاجمیِ جمهوریخواهان، بایستی با واکنش جدی رئیس جمهور بایدن و دولت وی همراه شود. آن‌ها باید به طور خاص به این مساله اشاره کنند که تنها نتیجه کارزار فشار حداکثری دولت ترامپ علیه ایران و خارج کردن این کشور از توافق برجام، توسعه توانمندی‌های هسته‌ای ایران بوده است. در عین حال، ایران توانسته تا حد زیادی نیرو‌های جبهه موسوم به مقاومت را نیز در منطقه خاورمیانه تقویت کند.

تیم بایدن باید در وهله نخست توجه خود را به این نکته جلب کند که اگر واقعا دولت ترامپ، اهرم فشار موثری علیه ایران در اختیار داشت، پس چرا نتوانست این اهرم را در دوره حضور خود در قدرت، به نتیجه تبدیل کند؟ دولت ترامپ حتی نتوانسته کوچکترین خواسته خود از ایران یعنی حاضر شدن آن بر سر میز مذاکره را هم محقق کند.

این مساله و تحقق آن هیچ ارتباطی به تلاش نکردنِ دولت ترامپ به اندازه کافی ندارد. ترامپ در دوره حضور خود در قدرت، صرفا تحریم‌های هسته‌ای علیه ایران را بار دیگر احیا نکرد بلکه او سیلی از تحریم‌های دیگر را نیز که بخش‌های مختلف این کشور (مخصوصا بخش اقتصادی آن را) هدف قرار می‌دادند، علیه ایران وضع کرد. با این حال، تا این لحظه، هیچکدام از تلاش‌های دولت سابق آمریکا، نتوانسته اند ایران را به زانو درآورند.

با این همه باید توجه داشت که تلاش‌های دولت ترامپ علیه ایران صرفا به وضع تحریم محدود نشدند. ترامپ همچنین تلاش‌های زیادی کرد تا مانع از سفر مقام‌های ارشد ایرانی به سازمان ملل متحد در نیویورک شود و حتی دو تن از چهره‌های سیاسی سرشناس ایرانی یعنی "جواد ظریف" وزیر خارجه ایران و "علی اکبر صالحی" رئیس سازمان انرژی اتمی این کشور را که مسوولیت قابل توجهی در روند مذاکرات هسته‌ای ایران داشته و دارند، را تحریم کرد.

با این حال، تلاش‌هایی از این نوع از سوی ترامپ جهت تضعیف فرآیند دیپلماسی، در نهایت منجر به اقدام وی در ترور سردار "قاسم سلیمانی" فرمانده سپاه قدس جمهوری اسلامی ایران شد. این اقدام دولت ترامپ به وضوح نشان داد که این دولت حاضر است ریسک جنگ با ایران را (اگر نگوییم آغاز آن را) به جان بخرد.

در این نقطه باید پرسید که پاسخ ایران به تهدیدات نظامی و فشار‌های اقتصادی دولت ترامپ چه بود؟ تهران در این رابطه، به جای پذیرش محدودیت‌های گسترده بر برنامه اتمی خود (در چهارچوب برجام)، به نحو قابل توجهی در توانمندی‌های هسته‌ای خود دست به پیشروی زد. امری که به نوعی پاسخی مستقیم به خروج دولت آمریکا از توافق برجام نیز بود. ایران در این چهارچوب، دست به توسعه سانتریفیوژ‌های پیشرفته زد و بر میزان ذخایر اورانیوم غنی شده خود نیز به نحو قابل توجهی افزود. به طور کلی ایران در دوره ترامپ، بر خلاف آنچه وی (ترامپ) می‌خواست، پیشروی‌های قابل توجهی را در امر توانمندی‌های هسته‌ای خود انجام داد و باید گفت فشار‌های وی، در عمل، نتیجه معکوس دادند.

ایران همچنین در پاسخ به اقدام دولت ترامپ در ترور سردار سلیمانی، حمله موشکی گسترده‌ای را به پایگاه نظامیان آمریکایی در عراق (عین الاسد) انجام داد. امری که نخستین اقدام نظامی آشکار ایران علیه ایالات‌متحده آمریکا بود. این حمله با مجروح شدن شماری از نیرو‌های آمریکایی همراه شد با این حال، مساله اساسی و مهمِ آن این بود که ایران از این طریق توانست خود را به مثابه یک قدرت معتبر موشکی در منطقه خاورمیانه و ورای آن معرفی کند. مساله‌ای که بیش از پیش اهمیت موشک‌های ایرانی را برای تهران برجسته کرد.

از سویی، اقدام آمریکا در ترور سردار سلیمانی موجب شد تا ایران از قدرت و نفوذ خود برای تحت فشار قرار‌دادن نیرو‌های آمریکایی در منطقه استفاده کند و عملا زمینه را برای اخراج آن‌ها از خاورمیانه هموار سازد. از این رو می‌توان گفت که ایران عملا در دوره ترامپ، برخلاف آنچه وی می‌خواست، دامنه قدرت و نفوذ منطقه‌ای خود را گسترده‌تر کرد. جدای از متحدان سنتی ایران، حوثی‌های یمنی (به عنوان متحدان ایران) نیز به در سال‌های اخیر قدرت قابل توجهی را کسب کرده اند و تا حد زیادی بر معادلات منطقه‌ای اثرگذاری می‌کنند.

به طور کلی می‌توان گفت: در دوره ریاست جمهوری ترامپ، توان هسته‌ای ایران به نحو قبال توجهی گسترش یافت، نفوذ منطقه‌ای آن افزایش یافت، و اقتصاد ایران نیز تاب آوری خود را در برابر تحریم‌های آمریکا بالا برد. از این رو، این ایده که کارزار فشار حداکثری ترامپ، اهرم فشار خوبی را به بایدن داده تا ایران را تحت فشار قرار دهد، از اساس غلط است. در واقع، حتی می‌توان گفت که موضع آمریکا در مذاکره با ایران، به مراتب ضعیف‌تر از چهار سال گذشته است. از این منظر، کم هزینه‌ترین و بهترین ابزاری که دولت بایدن در برهه کنونی در مواجهه با ایران در دست دارد، چیزی جز متقاعد کردن ایران جهت بازگشت به برجام نیست. باید پذیرفت که آمریکا، زمانی که رئیس جمهور اوباما از قدرت خارج شد، در مواجهه با ایران، از موضع و جایگاه به مراتب بهتری در مقایسه با شرایط فعلی، برخوردار بود».


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 25 ارديبهشت 1400برچسب:, توسط smsreson

چرا تبلیغات پیامکی

18 اردیبهشت 1400 1327  0  0

روش های مختلفی برای تبلیغات وجود دارد که در بازار امروز بتواند مشتری های فراوانی را به سمت شما هدایت کند. اما روشی که هم هزینه کمتر داشته باشد و هم موثر تر  باشد، بسیار ارزشمند خواهد بود که صاحبان کسب و کار بدان نیازمند هستند. با  سامانه پیامک شیراز همراه  باشید تا علت انتخاب پنل پیام کوتاه را بهتر متوجه شوید.

 

 

 

استفاده از پنل پیامک :

 

بیش از یک دهه است که از تبلیغات پیامکی با استفاده از خرید پنل اس ام اس  می‌گذرد و هر روزه افراد زیادی را به سمت خود جذب می‌کند.

اما خوب است بدانید این بازاریابی هم  مثل هر روش دیگر تا  خود را در میان مردم ثابت کند، مدت زمانی را صرف کرده است.  اما پنل پیام کوتاه  نسبت به دیگر روش ها مدت زمانی کوتاهی را صرف کرد  تا مردم با آن آشنا شوند و از مزایای فوق العاده آن بهره مند شوند.

 

 در طول این سال‌ها پنل پیامک های معروف مانند پنل پیامک شیراز هر روزه سعی داشته تا با در بر گرفتن امکانات متفاوت و ویژگی های منحصر به فرد _ که همگی برای راحتی و آسایش مشتریان خود است_ ، را به سامانه پیام کوتاه خود وارد کند.

 

حال اگر خواهیم یک بررسی جزئی کنیم که تبلیغات پیامکی چقدر مابین کسب و کارها ارزش پیدا کرده، میتوانیم به تبلیغات اس ام اسی که در طول روز دریافت می‌کنیم را مورد بررسی قرار دهیم و آنگاه  متوجه می‌شویم که حتی مشاغل و برندهای مختلف هم در ارسال اس ام اس تبلیغاتی با هم رقابت می کنند.

اما باید خودتان متوجه شده باشید که این پیام های تبلیغاتی چقدر به کارتان می‌آید یا  اینگونه بگویم چقدر از پیامک های تبلیغاتی که روی گوشی شما است  به دردتان می خورد و شما را جذب می کند.

 

 

 

دقیقا اصلی‌ترین نکته که تمامی صاحبان کسب و کار باید به آن توجه کنند، انتخاب نمایندگی سامانه پیام کوتاه ی است که علاوه بر بانک شماره موبایل جامع، بتواند متن پیامک تبلیغاتی شما را برای افرادی ارسال کند که به کارشان می‌آید در واقع باید بیوگرافی مفیدی نسبت به افرادی که شماره شان را دارد، داشته باشد که این موضوع را فقط تجربه افراد است که می‌تواند ثابت کند که  پیشرفته‌ترین سامانه پیام کوتاه کدامند.

 

نکته بعد که باعث انتخاب پنل پیام کوتاه برای بازاریابی پیامکی می شود، هزینه آن است در واقع صاحبان کسب و کار  به دنبال ارزانترین پنل پیام کوتاه ایران و پیشرفته ترین سامانه پیام کوتاه و پر سرعت ترین پنل پیامک هستند و همین  موارد باعث می‌شود افراد  بازاریابی پیامکی را انتخاب کنند و اقدام به خرید سامانه پیام کوتاه کنند.

 

در بین نمایندگی سامانه ارسال پیامک یکی از بهترین سامانه پیام کوتاه، اهورا اطلس فارس است که با در بر داشتن ارزانترین سامانه ارسال اس ام اس شیراز و انتخاب شده به عنوان ارزان ترین تعرفه پیامک در ایران توانسته جایگاه ویژه در میان صاحبان کسب و کار پیدا کند.

همچنین نمایندگی سامانه پیام کوتاه با در بر داشتن اپراتور ۹۰۰۰ توانست مسیری هموارتر برای مشتریان خود به وجود آورد چرا که اپراتور ۹۰۰۰ با داشتن اپراتور دو منظوره که هم به صورت متنی هم به صورت صوتی است و همچنین عدم نیاز به خدماتی شدن و  تعرفه پایین توانسته بسیار موفق باشد و صاحبان مشاغل برای جذب مشتری با این اپراتور، یعنی اپراتور ۹۰۰۰ بسیار موفق تر و راضی تر بوده اند.

 

جهت سفارش پنل پیام کوتاه از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید .


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 21 ارديبهشت 1400برچسب:, توسط smsreson

 معاون دفتر رئیس جمهوری با تاکید بر اینکه نه ‎ظریف ادعای کاندیداتوری دارد و نه ‎روحانی نامزد انتخابات است خطاب به مسئولان صدا و سیما اظهار کرد: جشنواره‌ی مستندهای سفارشی ضد برجامی را پایان دهید و آنتن زنده را به باشگاه حرافان و هتاکان کینه‌ورز اجاره ندهید.

علیرضا معزی معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهوری در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت:

«کوچاندن اصیل‌ترین برنامه‌سازان از ‎شبکه سه و تهی شدن رسانه از اعتبار، کار را به آنجا رساند که آنتن زنده و جایگاه میهمان به مثابه رانتی سیاسی، به سخیف‌ترین دروغ‌ها و حریص‌ترین نوکیسگان جویای نام و نان سپرده می‌شود. در یاوه‌سرایی و ابتذال به رقابتی مهوع افتاده اند.

‏بپذیرید که نه ‎ظریف ادعای کاندیداتوری دارد و نه ‎روحانی نامزد این انتخابات است؛ بنابراین جشنواره‌ی مستندهای سفارشی ضد برجامی را پایان دهید و آنتن زنده را به باشگاه حرافان و هتاکان کینه‌ورز اجاره ندهید، همان آنتنی که محدودیت‌هایش فقط شامل روحانی شده است.»


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 21 ارديبهشت 1400برچسب:, توسط smsreson

صفحه قبل 1 ... 20 21 22 23 24 ... 54 صفحه بعد