پنل پیامک،پنل پیامک رایگان،سامانه پیامک رایگان
 
سامانه پیام کوتاه ((پیام رسون)) سامانه پیام کوتاه رایگان و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون
Design by : NazTarin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





 تولد خورشید به آخرین مرحله تاریخ شکل‌گیری ستارگان در کیهان تعلق دارد. اکثر ستاره‌ها، میلیاردها سال از ستاره ما پیرتر هستند. در حقیقت چنان پیر که بسیاری از ستاره‌های مشابه خورشید تا الان سوخت هسته‌ای خود را تمام کرده و به یک ستاره سرد و فشرده به اندازه زمین تبدیل شده‌اند، چیزی که آن را با نام «کوتوله سفید» می‌شناسیم.


همچنین این اواخر دریافته‌ایم که حداقل نیمی از ستاره‌های شبیه به خورشید یک سیاره اندازه زمین در ناحیه قابل سکونت خود دارند، یعنی آب مایع و ترکیبات شیمیایی که حیات را شکل می‌دهند می‌تواند در آن‌ها وجود داشته باشند.

از آنجا که تاس شروع حیات در میلیاردها مکان دیگر در کهکشان راه شیری با شرایط مشابه زمین انداخته شده، احتمال زیادی وجود دارد که زندگی، به صورتی که ما می‌شناسیم، چیزی متداول باشد. اگر چنین چیزی واقعا صحت داشته باشد، برخی از گونه‌های هوشمند احتمالا از لحاظ تکامل تکنولوژی میلیاردها سال از ما جلوتر هستند.



وقتی این گونه‌ها ریسک مواجهه با تمدن‌های عقب‌افتاده‌ای مثل ما را در نظر می‌گیرند، این امکان وجود دارد که بخواهند از تماس با ما خودداری کنند. این سکوت که از آن با عنوان «پارادوکس فرمی» (Fermi's paradox) یا «بقیه کجان؟» یاد می‌شود، شاید به این معنی است که ما جالب‌توجه‌ترین شیرینی‌های داخل ظرف نیستیم.

در پاسخ به این سوال که انسان‌ها چه شکلی هستند، به عنوان تخمین اولیه، منطقی‌ترین راه نگاه کردن به آینه است. این روش برپایه فرض متداولی است که همه ما، نیاکان ژنتیکی مشترکی با بقیه مردم داشته‌ایم؛ اما چنین چیزی به احتمال زیاد، درباره حیاتی که به طور مستقل در سیاره‌های دیگر تکامل یافته صادق نیست.

برای مثال حیوانات و گیاهان در نزدیک‌ترین سیاره فراخورشیدی به ما، پراکسیما قنطورس بی (Proxima Centauri b) می‌توانند به طور شگفت‌آوری با زمین متفاوت باشند. به طور خاص، حیوانات شاید چشمان عجیب غریبی داشته باشند که برای تشخیص تشعشعات فروسرخ پراکسیما قنطورس، ستاره‌ای با دمای سطحی نصف خورشید بهینه هستند.
چون پراکسیما ۲۰ برابر زمین به ستاره‌اش نزدیکتر است، انتظار داریم که از لحاظ گرانشی نسبت به آن قفل شده باشد، یعنی همواره یک سمت آن به خورشید باشد – مثل ماه که همیشه یک نیمه‌اش رو به ما است.
گونه‌هایی که روی سطح همیشه روز آن زندگی می‌کنند، احتمالا به طور کلی با آن‌هایی که در سوی همیشه شب و سرد آن هستند، تفاوت دارند. گیاهان سطح سیاره برای جذب نور فروسرخ تکامل پیدا می‌کنند و «حاشیه قرمز» (Red edge) با طول موجی بالاتر نسبت به گیاهان روی زمین خواهند داشت. در نتیجه، چمن حیاط همسایه احتمالا تیره و قرمز به نظر می‌رسد، نه مثل اینجا سبز.
پیش‌بینی اینکه تکنولوژی‌های چند میلیارد ساله چطور خواهند بود، حتی از این هم مشکل‌تر است. در جستجوی آن‌ها نباید از ناهنجاری‌هایی که درون تلسکوپ‌ها می‌بینیم، غافل شویم یا سیگنال‌های غیرمنتظره را با دلایل محافظه‌کارانه حذف کنیم. اگر ابزارهای ما به اندازه کافی حساس یا تکنیک‌هایی که به کار می‌بریم، جوابگوی چیزی که دنبالش هستیم نباشند، اثرات تکنولوژی‌های آن‌ها را پیدا نخواهیم کرد. پردازش داده‌ها بدون الگوریتم‌های یادگیری ماشینی مناسب بیشتر شبیه ماهیگیری با توری است که به خاطر سوراخ‌های بسیار بزرگ هیچ ماهی را به دام نمی‌اندازد.

ما جستجوهایمان را بر پایه چیزی که در آینه می‌بینیم طراحی می‌کنیم. بعد از اینکه ارتباطات رادیویی و لیزرها اختراع شدند، شروع به جستجو برای سیگنال‌های رادیویی و لیزری در فضا کردیم؛ به طرزی مشابه با معرفی تکنولوژی بادبان‌های خورشیدی ملاحظات ما برای جستجو نیز پیشرفت کردند. همین که تکنولوژی‌های جدیدی به مخیله ما راه پیدا می‌کنند، شاید در نهایت به تکنولوژی برسیم که بتوانیم با جستجوی آن گونه‌های دیگری را که از آن استفاده می‌کنند شناسایی کنیم.

باید نسبت به حکایت‌هایی که هیچ اثری از استانداردهای مدارک علمی و کمی در آن‌ها دیده نمی‌شود هشیار باشیم. این‌ها شامل نظریه‌های توطئه بدون سند و مدرک که روزبه‌روز بر تعدادشان افزوده می‌شود، یا اشیا ناشناس پرنده (UFO) که معیار بازتولیدپذیری را ارضا نمی‌کنند (یکی از پیش‌نیازهایی که یک مشاهده به عنوان یک داده علمی معتبر در نظر گرفته شود)، می‌شوند.

گزارش‌های UFO همیشه حاوی سرنخ‌هایی کاملا گنگ و مبهم هستند. با توجه به پیشرفت چشمگیر دستگاه‌های ضبط در طول زمان، فرد انتظار دارد که یک عکس مات که ۵۰ سال قبل گرفته شده، حالا با دوربین‌های پیشرفته امروزی با چنان شفافیتی ثبت شود که به عنوان یک مدرک نهایی هیچ‌گونه شکی در آن باقی نماند.
اما سرنخ‌ها همیشه مبهم هستند، به این معنی که به احتمال بسیار UFOها پدیده‌های طبیعی یا ناشی از خطای دستگاه‌ها هستند. برای دستیابی به اعتبار علمی، هرگونه یافته‌ای از یک شی غیرمعمولی باید با مطالعه آن شی یا اشیا مشابه به طور کمی و از طریق روش‌های علمی مستند شده همراه باشد. شواهد علمی جلوی از کنترل خارج شدن تخیل ما را می‌گیرند و باورهایمان را در برابر ایده‌های خام ایمن می‌کنند.

پارادوکس فرمی از این لحاظ که فرض می‌کند ما انسان‌ها دارای نوعی اهمیت کیهانی هستیم، بسیار خودبزرگ‌بینانه است. شاید در حقیقت سرنوشت ما این است که پیش پا افتاده باشیم و در نتیجه یک سانحه از بین برویم، درست مثل دایناسورها. چرا باید همسایگان کهکشانی ما به رنگ چمن‌مان اهمیت دهند؟

با توجه به این که ستاره‌هایی مثل پروکسیما قنطورس بسیار فراون‌تر از خورشید هستند، احتمالا بیشتر سیاره‌های قابل سکونت با چمن‌هایی تیره و قرمز پوشیده شده‌اند که برای چشمان فروسرخ اکثر فرازمینی‌هایی که پیک نیک می‌روند به اندازه رنگ سبز برای ما دلنشین است.
در نتیجه، آژانس‌های مسافرتی بین‌ستاره‌ای احتمالا پروکسیما بی را مقصدی جذاب‌تر از زمین در نظر می‌گیرند. شاید فرمی بیاندیشیم که چرا هیچ توریست فرازمینی تا به حال نیامده تا زیبایی‌های سیاره ما را تحسین کند. اما کار بهتر این است که به پروکسیما بی برویم و ساکنان آنجا را به دیدار از زمین و نوشیدن یک نوشیدنی حاوی آب ترغیب کنیم


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 22 فروردين 1400برچسب:, توسط smsreson

روی آوری شرکت های اینترنتی به پیام رسون

14 فروردین 1400 238  0  0

شرکت های اینترنتی برای بهتر شدن کسب وکار خود در حال ایجاد انواع  سایت  و پنل پیام کوتاه  هستند که کاربردهای بیشتر ومتنوع تر و با بازده ای بالاتر به شکل قابل ملاحظه ای نسبت به دیگر اپلیکیشن ها را دارند.

 

ارسال پیامک تبلیغاتی از سامانه های پیام کوتاه در حال تبدیل شدن به یک رویداد در تاریخ است ، بنابراین اگر شما می خواهید کسب و کار خود را به موفقیت بیشتر برسانید و از نتیجه آن مطمئن باشید سامانه پیامک شیراز  اماده ارائه خدمات به شماست.

 

رشد بازاریابی های مبتنی بر موبایل :

چند محصول در تاریخ بسیار ضروری بوده و مسیر آن را عوض کرده است ، ماشین، تلویزیون، تلفن،کامپیوتر وموبایل ؛ تمام این محصولات سالهاست که تبدیل به یک بخش حیاتی از زندگی مردم شده است، اما تعداد گوشی های هوشمند دراین سالها به شکل باور نکردنی افزایش داشته است.

ظهورگوشی های هوشمند به نحو چشمگیری تغییر کرده است وپیام کوتاه تبدیل به یکی از ملزومات زندگی روزمره مردم شده است. پنل پیامک شیراز در این راستا  شما وکسب وکار شمارا درتاریخ ماندگار میکند.

افزایش استفاده از گوشی های هوشمند :

طبق تحقیقات کاربران از گوشی خود به طور میانگین  150 بار در روز استفاده و مطالب آن را بررسی می کنند، حال تصور کنید باوجود میلیون ها گوشی هوشمند چه حجم عظیمی از اطلاعات و پیامک تبادل میشوند، این یعنی  که مردم همیشه "روشن"  و به روز هستند. بنابراین،شما  با داشتن یک  پنل اس ام اس شیراز و با استفاده از آن، خیلی راحت میتوانید کسب و کار خود را  بیشتر از هر زمان دیگر برای  مشتریان  و مردم در دسترس قرار دهید . در واقع این  فرصتی برای  شماست که مردم بیشتر وبیشتر شما را بشناسند . 51 درصد از تمام تلاش های بازاریابی دیجیتال در سال جاری برای بهینه سازی وب سایت های پویا صرف شده است و انتظار می رود طی دو سال به 66 درصد افزایش یابد.

بنابراین، موفقیت کسب و کار شما با استفاده از پنل اس ام اس  و پنل پیام صوتی تضمین شده است و بازده ای بالای %۸۵ را برای شما دارد. با استفاده از یک شرکت  حرفه ای ومتخصص مانند نمایندگی پیامک شیراز برای رسیدن به موفقیت و برقراری ارتباط با مردم را تجربه کنید. 

هنگامی که به  پنل پیامکی برای بازاریابی  کسب و کار خود فکر می کنید، مهم است خواست ونیاز مردم را در نظر بگیرید. اینکار از مزایای زیادی برخوردار است که می توانید مردم را به سمت خود جذب کنید.

برای بازاریابی با  تلفن همراه شما باید همیشه مشتری  و مردم را سررشته افکار خود قرار دهید تا به  قله های پیشرفت و موفقیت برسید.

کارشما باید موثرو مختصر و هدفمند باشد. اینها سه اقدام عملی هستند. سامانه اس ام اس شیراز اینکار را برای شما انجام میدهد تا فراگیر شوید.

پنل پیامک شیراز اماده ارایه بهترین پیشنهادها به شماست و شما عزیزان میتوانید جهت خرید پنل پیام کوتاه شیراز از نمایندگی سامانه پیام کوتاه شیراز اینجا را کلیک کنید .


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 18 فروردين 1400برچسب:, توسط smsreson

 وضعیت شرق مدیترانه که به عرصه تنش و بی‌اعتمادی تبدیل شده است، به تدریج متشنج‌تر می‌شود. ارتش یونان در ماه مارس همراه با جنگنده‌های اف-18 که از ناو هواپیمابر آمریکا به پرواز در‌آمدند و جنگنده‌های اف-15 عربستان که در پایگاه سودا واقع در جزیره کرت فرود آمدند، رزمایش انجام داد. این ارتش در تاریخ 12 آوریل (23 فروردین) نیز دست به یک قدرت‌نمایی بزرگ‌تری خواهد زد؛ در این رزمایش که تحت عنوان «Inioch 2021» و با مشارکت آمریکا، اسرائیل، فرانسه، امارات و اسپانیا برگزار خواهد شد، جنگنده‌های ارتش یونان همراه با بیش از 60 جنگنده خارجی در فراز آسمان شرق مدیترانه به پرواز درخواهند آمد.
واحدهای ارتش اسرائیل برای اولین‌بار در قبرس یونانی‌نشین رزمایشی بزرگ برگزار خواهند کرد. اسرائیل که در بلوک ضد‌ترکیه جای گرفته است، با جنگنده‌ها، نیروی دریایی و نیروهای ویژه خود در این رزمایش مشارکت خواهد کرد. ارتش اسرائیل برای اولین‌بار در یک مدت طولانی در خارج از مرزهایش مستقر خواهد شد. در این رزمایش که در تابستان برگزار می‌شود، جنگنده‌های اف-35 نیز به پرواز در خواهند آمد.
اخیرا نیز رزمایش مشترک عربستان و یونان در شرق مدیترانه برگزار شد. شش فروند جنگنده F-15SA متعلق به عربستان، به‌منظور شرکت در رزمایش مشترک با یونان در شرق مدیترانه، 13 مارس 2021 در پایگاه هوایی سودا واقع در جزیره کرت مستقر شدند. رزمایش مشترک عربستان و یونان که در 16 مارس در شرق مدیترانه آغاز شده بود، در 28 مارس به پایان رسید. کنستانتینوس فلوروس، رئیس ستاد مشترک ارتش یونان، چندی پیش در پیام توییتری خود از حضور جنگنده‌های عربستان به دلیل مشرکت در آموزش‌های هوایی تشکر کرده است.
عربستان مدعی است در این رزمایش، جنگنده‌های «اف-‌15‌سی» عربستان و «اف-‌16»، «میراژ 2000» و «فانتوم اف-4» یونان، بر فراز دریای مدیترانه پرواز کرده‌اند. رئیس‌جمهوری ترکیه چند روز پیش از تصمیم ریاض، از برگزاری رزمایش مشترک با یونان ابراز گلایه و اظهار امیدواری کرده بود که ریاض دست به چنین اقدامی نزند. وزیر دفاع ترکیه نیز برگزاری مانور مشترک یونان و عربستان را اقدامی تحریک‌آمیز که می‌تواند موجب افزایش تنش در منطقه شود، خوانده بود.
مسکو نیز به‌منظور افزایش قدرت تأثیرگذاری خود، در جبهه‌های اوکراین و مدیترانه به مانورهای نظامی خود سرعت بخشیده است. در‌حالی‌که تحرکات جنگی مشخص از سوی روسیه و ناتو در شرق مدیترانه دیده می‌شود، اوکراین نیز پایگاه‌های روسیه در کریمه را با موشک‌های خود هدف قرار داده است. مسکو برای پاسخ‌گویی به حملات آمریکا در اژه و دریای سیاه، ناوگان دریایی مجهزی به مدیترانه اعزام کرده است. در این راستا، رزم‌ناوهای ناوگان دریایی بالتیک روسیه وارد تنگه جبل‌الطارق شدند. منطقه شرق مدیترانه به عرصه درگیری دریایی میان آمریکا و به نوعی ناتو با روسیه تبدیل شده است.
یونان به‌عنوان یکی از اعضای ضعیف ناتو و اتحادیه اروپا، اخیرا مناسبات خود را با عربستان در بخش‌های سیاسی، اقتصادی و نظامی توسعه داده است. آتن حتی از اعلامیه عربستان درباره راه‌های دستیابی به یک راه‌حل سیاسی جامع برای بحران یمن استقبال کرد. یونان این اعلامیه را گامی مثبت دانسته و تمامی طرفین را به حمایت از آن و اعلام آتش‌بس فوری و کامل تشویق می‌کند. یونان از تلاش‌های نماینده ویژه سازمان ملل برای دستیابی به صلح در یمن استقبال و از اهمیت همکاری سازنده تمامی طرفین در ایجاد آتش‌بس و تسهیل کمک‌های بشردوستانه حمایت کرد.
یونان همچنین حمله به تأسیسات نفتی عربستان در ریاض به وسیله پهپاد را محکوم کرد و مدعی شد حملات یادشده جمعیت غیر‌نظامی را در معرض خطر قرار داده، مقررات حقوق بین‌المللی را نقض کرده و به امنیت و ثبات منطقه‌ای حساس لطمه می‌زند. این‌گونه اقدامات، تلاش‌های بین‌المللی برای حصول راه‌حل سیاسی جامع را که یونان به حمایت از آن ادامه می‌دهد، تضعیف می‌کند. یونان اعتقاد دارد اهداف اصلی سیاست خارجی این کشور، پیشبرد صلح و رفاه در فرامنطقه و همکاری با تمامی شرکا و نقش تثبیت‌کننده در شرق مدیترانه و بالکان و همچنین ظهور این کشور به‌عنوان هاب انرژی خواهد بود. آتن تقویت روابط و همکاری‌های راهبردی یونان و آمریکا و چشم‌انداز تقویت بیش از پیش آن‌ را یادآور شد.
اگرچه ترکیه در ماجرای قتل خاشقجی از طرح انتقادها و اتهام‌های تند و سنگین علیه عربستان پرهیز کرد و به مرور این انتقادها را کاهش داد، اما اخیرا نشانه‌های آشکاری وجود دارد که در مسیر عادی‌سازی روابط با ریاض قرار دارد. تلاش آنکارا برای برقراری آرامش در شرق مدیترانه، برای سیاست خارجی ترکیه تبدیل به اولویتی حیاتی و استراتژیک شده است.
در عربستان نیز نشانه‌های عادی‌سازی دیده می‌شود. ریاض به‌تازگی اقدام به عادی‌سازی روابط با قطر کرد و انتظار می‌رود رابطه ریاض و آنکارا نیز در آینده بهبود یابد. تحولات و موضع‌گیری‌های روزهای اخیر نشانگر آن است که گشایش‌هایی در روابط عربستان و ترکیه ایجاد شده است. ترکیه به‌‌تازگی از حملات حوثی‌ها به تأسیسات نفتی عربستان ابراز نگرانی کرده و خواستار پایان فوری حملات به خاک عربستان شده است.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 16 فروردين 1400برچسب:, توسط smsreson

پانزده شعبان با پیام رسون

8 فروردین 1400 15  0  0

بیا مهدی!

بیا مهدی ! که درد انتظار تو، فروغ دیده ها را کشت و آتش در درون سینه ها افروخت؛ از آن آتش، پر پروانه دل سوخت؛ سپس در اشک شمع عمر مدفون شد.
بیا مهدی! بیا مهدی! که تا پروانه جان گیرد؛ دو بال پر توان گیرد؛ کند پرواز را آغاز شود؛ محو نیاز و راز.
بیا مهدی! که دلهامان دگر تاب و تحمّل را ز کف داده است
بیا، جان را فدا کردن برای یک نگاه تو، برای شیعیان راستین منتظَر، ساده است.

 

15 شعبان زاد روز اخرین  امام ما  شیعبان است که در جمهوری اسلامی به میمنت این روز ، آن را تعطیل رسمی اعلام کرده اند .

پیام رسون مفتخر است ضمن عرض تبریک و تهنیت به همه شما عزیزان ، اعلام کند که ما نیز در سامانه پیام کوتاه شیراز به مناسبت ولادت حضرت مهدی ، روی پنل پیام کوتاه خود 50 درصد تخفیف گذاشته و علاوه بر آن به تمامی عزیزانی که در این روز از پنل پیامک شیراز خریداری کنند ، یک عدد کارت شارژ نیز به عنوان هدیه دریافت خواهند کرد .

 

جهت خرید پنل پیام کوتاه شیراز از سامانه پیام کوتاه شیراز اینجا را کلیک کنید .

09172172039

02128423301


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 10 فروردين 1400برچسب:, توسط smsreson

30 ساله ام، 4 سال است که ازدواج کرده ام و یک پسر دارم. خانمم خیلی بد اخلاق است و دائم جر و بحث داریم. از او متنفرم. لطفا کمک کنید.

پاسخ
وجود تفاوت های طبیعی دنیای زنانه و مردانه ممکن است برای زن یا مرد مشکل ساز شود. بسیاری از رفتارهایی که برای خانم ها نامطلوب است برای مردان طبیعی است و برعکس. برای این که به این تفاوت ها عادت کنیم و بپذیریم که همسرمان مثل ما نیست، به زمان نیاز داریم؛ متاسفانه مشکل عصبانیت و گاهی خشونت در خانواده به این دلیل بسیار آسیب زاست که بچه ها هم در چنین محیطی رفتار نامناسب والد خود را می آموزند و رفتارهای عصبی از خود نشان می دهند علاوه بر این، خود فرد خشن نیز آسیب های زیادی می بیند و برای بسیاری از بیماری های روحی مستعد خواهد بود. در ادامه مطلب با قدم هایی که در آغاز راه باید بردارید، آشنا خواهید شد.
به اختلاف زاویه 90 درجه برسید!
اگر شما و همسرتان اختلاف نظری در حدود 90 درجه با هم دارید، کارتان آسان است و راحت تر می توانید به توافق برسید! اما اگر مشکل میان شما 180درجه تفاوت است کار کمی دشوارتر خواهد شد. حالا وقت آن است که یک سناریوی مشترک بسازید و به نقطه ای برسید که توان پذیرش حرف یکدیگر را داشته باشید. رسیدن به این نقطه نیازمند تلاش هر دوی شماست.
به توصیه دیگران گوش نکنید!
اگر برای اطرافیانتان درد دل کرده و از پرخاشگری همسرتان صحبت کرده باشید احتمالا راهکارهای متفاوتی را از آن ها شنیده اید. برخی می گویند کم محلی کن و به حرف هایش پاسخ نده و عده ای دیگر می گویند صدایت را از او هم بالاتر ببر و هر رفتاری که با تو کرد به خودش برگردان، فراموش نکنید راهی که همسرتان از طریق آن آرام می شود شیوه منحصر به فرد اوست پس به جای پیروی کردن از تجربه های نادرست دیگران، راه خودتان را پیدا کنید و با آزمون و خطا بفهمید که همسرتان با چه روشی آرام تر می شود.
قلق یابی کنید
شمایی که در این فرصت کوتاه، تنها نظاره گر خشم و پرخاش همسرتان بوده اید به شناخت بهتری از او رسیده اید و می توانید با قدم هایی کوچک به او در عقب نشینی کمک کنید. آسان ترین راه برای رسیدن به آرامش، پیدا کردن قلق یا به قول قدیمی ها رگ خواب همسرتان است. ببینید که او با چه رفتاری و در چه شرایطی آرام می شود و همان رفتار را در پیش بگیرید اگر هم در پیدا کردن این شیوه به خصوص، موفق نبوده اید از همسرتان بخواهید در فهمیدن قلقش به شما کمک کند.
روی برنامه ای که با یکدیگر گذاشته اید بمانید
شما باید به خودتان و همسرتان یاد بدهید که حق نادیده گرفتن قرارداد را ندارد. در این باره شما حق دارید که وسط دعوا هم نرخ تعیین کنید و درست در لحظه ای که همسرتان صدایش را بالا می برد بدون ایجاد تنش بیشتر از او بخواهید به عهدنامه ای که بین تان بوده است، وفادار بماند. باید هر روز درباره قول هایی که به هم داده اید صحبت کنید و در لحظه های ناگزیر تنش هم این وعده ها را تمرین کنید.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 9 فروردين 1400برچسب:, توسط smsreson

مزایای کارت ویزیت الکترونیک

4 فروردین 1400 7  0  0

مسلما هر تکنیک بازاریابی مزایای خاص خودش را نسبت به بقیه روش ها دارد، به خاطر همین موضوع و برای اینکه مقالمان مفید باشد، تیم تحریره پیام رسون تصمیم دارد که با توضیح کامل مزایای کارت ویزیت الکترونیک به شما بگوید که با داشتن آن چه امتیازهایی نصیب شما و کسب و کارتان می شود.

 

کارت ویزیت الکترونیکی ابزار بسیار قوی برای معرفی کسب و کار یا فرد میباشد که میتواند ارتباط موثر با مشتریان خود داشته باشد در واقع کارت ویزیت الکترونیکی بر اساس مدیریت ارتباط با مشتری طراحی و برنامه‌ریزی شده است.

 حال در زیر به توضیح برخی از مزیت‌های کارت ویزیت الکترونیکی می پردازیم پس تا پایان این مقاله با سامانه پیامک شیراز همراه باشید.

 

 

 

مزایای کارت ویزیت الکترونیک :

1_ داشتن بانک شماره موبایل بسیار کاربردی:

 از مهمترین و کاربردی ترین مزیت های کارت ویزیت تکمیل بانک شماره موبایل است.

 به این مثال توجه کنید: اگر شما هر کسی که به مغازه تان می‌آید  و از شما خرید می‌کند درخواست کنید که شماره اش را در پنل پیامکی ( که خطوط اختصاصی آن به نام خودتان به شما ارائه شده) ثبت کند، بعد از مدتی شما یک بانک شماره موبایل هدفمند دارید که می توانید مشتریان خود را از تخفیف ها، اجناس جدید  و... باخبر کنید و به آنها خودتان را یادآوری کنید و به وفادار ماندن مشتریان خود کمک کنید.

 

2_ برندسازی کنید :

با ظاهری مختصر و مفید برای خود و کسب و کارتان برند سازی کنید طوری که مشتری بتواند با یک نگاه اطلاعات مورد نیازش را پیدا کند و از این طریق سراغ شما را بگیرد.

 

3_هزینه‌ها کاهش پیدا می‌کند:

 چاپ کارت ویزیت مقوای هزینه بالایی دارد خصوصا اگر مجبور باشیم مدام آن را تغییر دهیم و یا آنکه درصورت گم شدن توسط مشتری دیگر مشتری ما را از خاطر خواهد برد.

 

4_ قابلیت ویرایش متن:

 در صورت تغییر آدرس و یا تغییر در هر چیز دیگری خیلی راحت متن را ویرایش کنید و با یک ارسال اس ام اس منطقه یا ارسال اس ام اس به کد پستی یا ارسال انبوه پیامک به محله، این تغییر را به اطلاع مشتریان خود برسانید.

 

5_ امکان  ثبت لینک های مختلف:

 در دنیای امروز شبکه های اجتماعی مانند معدن‌طلا بسیار قوی هستند و صاحبان کسب و کار با داشتن کارت ویزیت الکترونیکی خیلی راحت لینک اینستاگرام یا تلگرام خود را قرار داده و مشتری  خیلی راحت روی لینک کلیک کرده و خرید خود را انجام می‌دهد، چرا که مشتریان اصولاً راحت‌طلب هستند و هرچه مسیر هموارتر باشد خرید راحت تر انجام می شود.

 

6_ جذب مشتری از هر نقطه مکانی در ایران :

به تمام مردم در هر جای ایران پیامک ارسال کنید و خود را معرفی کنید.

 

7_امکان مدیریت و دسترسی توسط خود صاحب کسب و کار:

از کسب و کار خود اطلاع دقیق داشته باشید و خودتان مدیریت کنید.

 

 

 8_ کمک به حفظ محیط زیست:

 یک موضوع کاملاً شفاف است که مصرف کاغذ کمتر محیط زیست سبز تر

 

 پیام رسون در این مقاله به توضیح مزایای کارت ویزیت الکترونیکی پرداخت چنانچه مایل هستید در مورد بقیه ماژول های پیامکی نمایندگی پیام کوتاه شیراز بیشتر آشنا شوید به سایت سامانه پیام کوتاه شیراز مراجعه کنید و از تمامی ماژول ها اطلاع به دست آورید و با توجه به کسب و کارتان بهترین نوع پنل پیام کوتاه را انتخاب کنید و در صورت تمایل می توانید به گروه مشاوره پیام رسون تماس حاصل فرمایید و از مشاوره رایگان سامانه پیام کوتاه شیراز بهره مند شوید.

 

جهت خرید پنل پیامک شیراز از نمایندگی پیام کوتاه شیراز اینجا را کلیک کنید .


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 7 فروردين 1400برچسب:, توسط smsreson

انتخاب نفر اول مسابقه بزرگ «عصر جدید» وابسته به رای مخاطبان است.
 عصرجدید برای تحویل سال ۱۴۰۰، چند ویژه‌برنامه تدارک دیده  است.

۲۹اسفندماه  ویژه‌برنامه عصرجدید از حوالی ساعت ۱۹:۳۰ شروع می‌شود و تا پاسی از شب ادامه دارد؛ در این شب، چهره‌های محبوب و مشهور میان مردم، در کنار فینالیست‌های این فصل عصرجدید در برنامه حضور می‌یابند.

بعد از خبر ساعت ۲۲ هم عصرجدید خواهد بود و راس ساعت ۱۲ شب جمعه، درگاه‌های رای‌گیری بسته خواهد شد و فصل دوم عصرجدید، با غوغای پرشور اعلام نتایج و مشخص شدن قهرمان به پایان خواهد رسید.

 


عرفان طهماسبی،گروه های  مجاز ،  ستاره هشتم ، جوانمردان ایران‌زمین ،گروه فرشتگان به فینال عصر جدید رسیده اند.

به نظر شما چه کسی با رای مردم نفر برتر  فصل دوم  عصر جدید خواهد شد؟

فینال فصل دوم عصر جدید ۲۱ اسفندماه پخش شد و به محض شروع اولین اجرا، مسیر‌های دوگانه رای‌گیری مردمی باز شد؛ هم از طریق صفحه عصرجدید در اپلیکیشن روبیکا و هم از طریق شماره‌گیری رایگان کد اختصاصی هر اجرا که در برنامه فینال، اعلام کردند مخاطبان تا ۲۹ اسفندماه فرصت دارند تا به اجرا یا اجرا‌های محبوب خود رای دهند و سرنوشت قهرمان تا مقام پنجم عصرجدید را تعیین کنند.

 
گفتنی است روز عید یعنی ۳۰اسفندماه هم، عصرجدیدی‌ها از حدود ۱۰:۳۰ صبح باحضور چهره‌ها، کنسرت‌های موسیقی، همجنین آیتم‌های جذاب و متفاوت مثل دوربین مخفی و گزارش‌های ویژه و... روی آنتن می رود.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 28 اسفند 1399برچسب:, توسط smsreson

نیاکان ما روحی آزاده و سرشار از غرور ملی و نشاط کار و میل به فعالیت داشته اند . این نشاط و سر خوشی آمیخته با کار و سنت باستانی در تمام زندگی ایرانیان قدیم به وفور قابل شاهده بوده .

یکی از این سنت ها ، عید نوروز بوده  که با اتمام زمستان و شروع فصل بهار و تازگی طبیعت ، مردم بسیار سر خوش میشوند و سعی در این دارند که با آغاز بهار ، غم و غصه های خود را از بین ببرند و شور و نشاط را جایگزین آن کنند .از قدیم اگر آغاز سال نو به روز شنبه می افتاد ، آن را بسیار خوش یمن و با برکت میدانستند و با انرژی مضاعف به استقبال سال نو میرفتند . از همین رو ضرب المثل نوروز به شنبه افتاد هم به وجود امد که استعاره از ان دارد که کاری که قرار بود توسط کسی که توانش را داشته انجام شود ،بعد از گذشت مدت زمان زیادی آن کار را انجام داده است  .

 

 

 

پیام رسون این افتخار را دارد که در سایت سامانه پیام کوتاه شیراز این مطلب را به ثبت برساند که بهار امسال مصادف با روز شنبه شده و همچنین با ورود به قرن جدید ، این بهار را خوش یمن و با برکت میدانیم . و تیم سامانه پیامک شیراز این امید را دارد که با شروع فصل بهار ، غم و مشکلات از تمامی مردم عزیز ایران دور شود .

سامانه پیام کوتاه شیراز قصد دارد این شادی و خوش بینی خود را با همراهان همیشگی خود تقسیم کند ، به همین دلیل یک قرعه کشی را در روز اول فروردین 1400 انجام میدهد و به 100 نفر از کاربران پیام رسون به قید قرعه هدایا داده میشود .

 

برای شرکت در قرعه کشی کافیست به نمایندگی پیام کوتاه شیراز مراجعه کنید و شماره ی خود را که فعال است در سایت سامانه پیام کوتاه شیراز ثبت کنید تا در لیست قرعه کشی پیام رسون شرکت داده شوید .

 


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 27 اسفند 1399برچسب:, توسط smsreson

آمریکا و متحدانش در آسیا و اقیانوسیه با پروژه جاه‌طلبانه توزیع واکسن به جنگ دیپلماسی واکسن پکن رفته‌اند
 
جواد نصرتی/ چین، چنان در پیشبرد دیپلماسی واکسن خود در آسیا موفق بوده که رقبای جهانی و منطقه‌ای‌اش را وادار کرده تا با تحرک بیشتر در جدیدترین میدان نبرد خود با پکن، به‌دنبال راهی برای مهار و پس زدن اژدهای شرق آسیا باشند.
رهبران کشورهای آمریکا، استرالیا، هند و ژاپن در همین راستا توافق کرده‌اند تا انتهای سال2022 میلادی، یک میلیارد دوز واکسن کرونا را در سطح آسیا و فراتر از آن توزیع کنند.
این تعهد، بعد از برگزاری نشست مجازی مشترک بین رهبران این کشورها رسمی شده است. این کشورها، در سال2007 گروهی با نام کواد یا ائتلاف چهارجانبه تشکیل داده‌اند که در سال‌های اخیر، هدف اصلی آن، مهار و پس‌زدن چین در آسیا و فراتر از آن است. همکاری‌های امنیتی و نظامی، محور اصلی تعاملات اعضای این گروه است.
این واکسن‌ها که احتمالا از نوع یک دوزی جانسون‌ اند جانسون خواهد بود، در هند تولید خواهد شد. آمریکا گفته است که هدف اصلی این «تعهد مشترک بزرگ»، آسیای جنوب شرقی خواهد بود. جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی رئیس‌جمهور آمریکا بلافاصله بعد از برگزاری این نشست درباره پروژه مشترک چهار کشور برای توزیع واکسن گفت: «با فناوری آمریکا، حمایت مالی ژاپن و آمریکا، حمایت‌های لجستیکی استرالیا و تولید در هند، ما خودمان را متعهد می‌کنیم تا یک میلیارد دوز را به کشورهای هدف تحویل دهیم.»
او گفته است که اتحادیه کشورهای جنوب شرقی آسیا (آسه‌آن) و همینطور منطقه اقیانوسیه ‌و فراتر از آن هدف این تعهد است. آسه‌آن که نیم‌میلیارد جمعیت دارد، در سال1967 توسط تایلند تشکیل شده و کشورهای اندونزی، مالزی، فیلیپین، سنگاپور، برونئی، لائوس، ویتنام، ‌میانمار و کامبوج هم دیگر اعضای آن هستند.
تولید واکسن‌های جانسون اند جانسون که همین جمعه تأییدیه سازمان بهداشت جهانی را دریافت کرد، به شرکت هندی بیولاجیکال ال‌تی‌دی سپرده خواهد شد. نارندرا مودی، نخست‌وزیر هند بعد از جلسه رهبران کواد در توییتر نوشت: «ظرفیت چشمگیر تولید واکسن هند با کمک ژاپن، آمریکا و استرالیا گسترش خواهد یافت.»
اقدام سریع گروه چهارجانبه یا همان کواد برای مقابله با دیپلماسی واکسن چین، نشانه‌ای از نگرانی اعضای آن از افزایش قدرت نرم چین در آسیا و فراتر از آن است. پکن از بحران همه‌گیری کرونا به‌عنوان ابزاری برای افزایش نفوذ خود در منطقه استفاده کرده و بیشتر از هر کشور دیگری، هند، رقیب منطقه‌ای خود را نگران کرده است.
در بیانیه مشترک رهبران این گروه، مستقیما به چین اشاره نشده است اما به گزارش رویترز، سالیوان بعد از نشست به خبرنگاران گفته که رهبران این گروه چالش‌هایی را که چین به‌وجود آورده به بحث گذاشتند.
یوشیهیده سوگا، نخست‌وزیر ژاپن بعد از برگزاری نشست با مودی، اسکات موریسون همتای استرالیایی‌اش و همینطور جو بایدن رئیس‌جمهور جدید آمریکا گفته است: «ما به همکاری‌هایمان برای رسیدن به اهدافمان ادامه خواهیم داد.»
علاوه بر مسئله چین، خلع سلاح هسته‌ای کره‌شمالی، تغییرات اقلیمی و مسائل دیگر در این جلسه به بحث گذاشته شده است.    
از میان تمامی کشورهای این گروه، احتمالا هیچ‌کدام به اندازه هند به فکر مهار دیپلماسی واکسن چین نیستند. 2رقیب منطقه‌ای، اختلافات ژئوپلتیک بسیار زیادی در کشورهای اطراف خود دارند و حالا واکسن کرونا به جدیدترین ابزار آنها برای اعمال نفوذ  بیشتر در کشورهای محل مناقشه تبدیل شده است.
پکن که یکی از تولید‌کنندگان بزرگ واکسن کرونا در دنیاست، با اهدای واکسن به کشورهای منطقه، سعی کرده هند را پس بزند و دهلی‌نو هم در پاسخ، همان کشورها را هدف قرار داده و سعی کرده با هدایای مشابهی، جایگاه خود را تقویت کند. برای نمونه، کشورهای نپال و بنگلادش به میدان نبرد دو کشور تبدیل شده‌اند و هم دهلی و هم پکن، با چند هدیه متوالی سعی کردند تا رقیب خود را از میدان به در کنند.
از منظری کلان‌تر، مقابله با دیپلماسی واکسن چین، به کشورهای گروه چهار این فرصت را می‌دهد تا هدف اصلی خود که مهار چین است را پیش ببرند و تا جایی که می‌توانند پکن را پس بزنند.

بازیگران جهانی 
با این حال، این تنها چین نیست که آمریکا و متحدانش باید در جنگ بر سر واکسن، نگران آن باشند. روسیه، یکی از سه قدرت نظامی دنیا در کنار چین و آمریکا، راه نفوذ نرم به مناطق متعددی از دنیا با هدیه واکسن را به‌خوبی یاد گرفته و با شتاب دادن به تولید واکسن اسپوتنیک‌وی، عملا راه را برای افزایش نفود خود باز می‌کند. حوزه‌ای که روس‌ها علاقه زیادی به آن نشان داده‌اند، بالکان در اروپا و در کنار گوش اتحادیه  اروپاست. برخلاف کشورهای گروه چهارجانبه که خیلی زود خطر چین را در زمینه جنگ واکسن در منطقه آسیا و اقیانوسیه درک کردند و برای مقابله با آن اقدام کردند، ‌اتحادیه اروپا در چنان سردرگمی و انفعال ویران‌گری در مقابل روسیه به سر می‌رود که نتوانسته برای مهار این کشور اقدام کند و ممکن است این لغزش، در آینده تبعات جبران‌ناپذیری برایش داشته باشد.
همچون چین و حتی کشورهای کوچک‌تری مانند امارات، مسکو هم به‌خوبی از ابزار واکسن برای افزایش حضور و نفوذ خود در کشورهای دیگر استفاده می‌کند و علاوه بر خاورمیانه و آسیا، همسایگان مستاصل اتحادیه اروپا مثل بوسنی و هرزگوین، مقدونیه شمالی و صربستان را هدف قرار گرفته است. اتحادیه اروپا به سختی واکسن کشورهای عضو خود را تامین می‌کند و خیلی راحت، ‌کشورهایی را که به آنها وعده داده بود به آنها کمک خواهد کرد، فراموش کرده است. در چنین شرایطی، چین و روسیه پا پیش گذاشته‌اند و در همسایگی اتحادیه اروپا، اعتماد کشورهایی را به‌دست آورده‌اند که به‌شدت از بی‌اخلاقی اتحادیه اروپا شاکی هستند.
با این حال، اروپا تنها یکی از اهداف روسیه و چین است؛ وزارت خارجه چین گفته است که این کشور به 69کشور در حال توسعه واکسن اهدا خواهد کرد و برای صادرات واکسن به 43کشور دنیا برنامه دارد. 

  واکسن آسترازنکا، گروگان آمریکا 
ده‌ها میلیون دوز واکسن انگلیسی-سوئدی آسترازنکا در کارخانجات تولید این واکسن در آمریکا در انبار خاک می‌خورند و تا نتایج آزمایش‌های بالینی آنها مشخص نشود، صادر نخواهند شد. این وضعیت، ‌کابوسی مرگبار برای کشورهایی است که استفاده از این واکسن را تأیید کرده‌اند و التماس می‌کنند که این واکسن‌ها را داشته باشند.به گزارش نیویورک تایمز‌، این وضعیت، باعث شده تا بحث داغی هم بین کاخ سفید و مقامات بهداشتی دولت در بگیرد؛ برخی معتقدند کاخ سفید باید اجازه خروج این واکسن‌ها از کشور را صادر کند و به کشورهایی که تأییدیه استفاده از آنها را گرفته‌اند اجازه بدهد تزریق آنها را براساس برنامه‌های خودشان شروع کنند. این مقامات همچنین هدیه این واکسن‌ها را به کاخ سفید پیشنهاد کرده‌اند.همین حالا، نزدیک به 30میلیون دوز واکسن در کارخانه آسترازنکا در وست‌چستر در اوهایو خاک می‌خورد. یک کارخانه دیگر در مریلند هم ده‌ها میلیون دوز دیگر را تولید کرده و تنها کار بسته‌بندی آنها در اوهایو مانده است.بیش از 70کشور در دنیا تأییدیه استفاده از واکسن کارخانه آسترازنکا را صادر کرده‌اند اما آمریکا هنوز آزمایش‌های بالینی را به پایان نرسانده و به همین‌خاطر تأییدیه استفاده از آن را صادر نکرده است. این شرکت، از دولت بایدن خواسته است تا به آن اجازه بدهد که واکسن‌هایی را که در آمریکا مجوز استفاده ندارند، به اتحادیه اروپا قرض بدهد. آسترازنکا در اتحادیه اروپا از تعهدات خود عقب است و به‌شدت به واکسن‌هایی که در آمریکا هستند نیاز دارد. دولت بایدن اما این درخواست را رد کرده است.
 


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 24 اسفند 1399برچسب:, توسط smsreson

سامانه اطلاع رسانی با پیام رسون

21 اسفند 1399 43  0  0

این روزها بازار نرخ ارز و دلار بسیار نوسان دارد و اکثر مردم روزانه به دنبال آگاهی از نرخ طلا و دلار هستند.

 

سامانه اطلاع رسانی پیام رسون، سامانه‌ای است که روزانه قیمت طلا و سکه و انواع ارز را برای شما ارسال میکند. حتی می‌توان این اطلاع رسانی را در دو نوبت انجام داد هم  صبح و هم عصر، چرا که قیمت ها مدام در حال تغییر هستند.

 سامانه پیامک شیراز به صورت هوشمند عمل کرده و صبح راس ساعت ۱۱ و  عصر راس ساعت ۱۶ قیمت طلا که شامل موادی همچون : مثقال، گرم، اونس جهانی  و قیمت سکه ها و انواع ارز را به صورت پیامک برای کاربران ارسال می‌کند.

 

قبلاً این سرویس توسط سرویس‌های مخابراتی که تحت عنوان سرویس‌های ارزش  افزوده  VAS  بود برای مردم ارسال می‌شد، اما بسیاری از کاربران آن  را در بلک لیست خود قرار داده‌ بودند چرا که هزینه این ارسال پیامک روی قبض کاربران اضافه می‌شد.

 

 

 

اما در سامانه پیام کوتاه شیراز اینگونه نیست و خیلی راحت می توانید با خرید پنل پیام کوتاه برای خود ایجاد شغل کنید، بدین صورت که به سایت نمایندگی پیامک شیراز مراجعه کرده و پنل پیام کوتاه را خریداری می کنید و با آگاهی از نرخ ارز و طلا برای همشهریان خود پیامک ارسال کرده  و آنها را از قیمت روز با خبر می کنید. و هیچ گونه مبلغی را برای گیرنده پیامک نمی‌گیرید.

اینگونه می توانید به مرور زمان در کنار اطلاع‌رسانی از قیمت‌های روز،  کالاهای مورد نظر خود را نیز تبلیغ کنید و مشتریان وفادار را به طرف خود جذب کنید.

 

این بهترین فرصت است که اقدام به خرید پنل اس ام اس شیراز کنید چرا که در روزهایی هستیم که پیام رسون تمامی پنل های خود را با تخفیف های ویژه به کاربران ارائه می دهد و می توانید علاوه بر تخفیف ویژه روی پنل پیام کوتاه شیراز در قرعه کشی های سامانه پیامک شیراز هم شرکت کنید . 

جهت خرید به سایت نمایندگی اس ام اس شیراز مراجعه کنید .


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 23 اسفند 1399برچسب:, توسط smsreson

صفحه قبل 1 ... 22 23 24 25 26 ... 54 صفحه بعد