پنل پیامک،پنل پیامک رایگان،سامانه پیامک رایگان
 
سامانه پیام کوتاه ((پیام رسون)) سامانه پیام کوتاه رایگان و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون
Design by : NazTarin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





بمب تخفیفات و جوایز پیام رسون

17 اسفند 1399 27  0  0

بدو بدو حراج، حراج پنل کاربری، حراج تبلیغات اس ام اسی، حراج اپراتور صوتی .

 

 همه کاربران و همراهان پیام‌رسون توجه کنند که این یک بمب از جانب سامانه پیامک شیراز است. یک بمب تخفیف دار با کلی جوایز ارزنده.

 

 سامانه‌پیامک شیراز مفتخر است  با نزدیک شدن به بهار قرن جدید، بمب آفر خود را اعلام کند و آن هم تخفیف ۹۰ درصدی روی پنل کاربری سامانه پیامک شیراز است که با خرید پنل پیامک شیراز علاوه  بر اینکه ۹۰ درصد تخفیف می گیرید می توانید در قرعه کشی سه دستگاه آیفون ۱۲ و سه  دستگاه آیفون ۱۱ شرکت کنید.

 

فقط کافیست به سامانه پیام کوتاه شیراز که یکی از ارزان‌ترین پنل پیام کوتاه ایران است مراجعه کنید و با خرید پنل کاربری سامانه از همه این  مزایا بهره مند شوید.

 

با این کار علاوه بر تبلیغات پیامکی  برای کالای خود میتوانید یک  خرید سامانه پیام کوتاه ارزان از  نمایندگی پیامک شیراز نیز داشته باشید و همین این که شانس خود را در قرعه کشی های آیفون  ۱۱ و ۱۲ امتحان کنید.

 

 سامانه پیام کوتاه شیراز  تمامی کسانی را که از پنل  اس ام اس شیراز خریداری کرده اند ، در لیست قرعه کشی خود قرار داد ه و  ۱۲ اسفند ماه قرعه کشی را انجام می‌دهد.

جهت خرید پنل پیامک شیراز از سامانه اس ام اس شیراز اینجا را کلیک کنید


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 18 اسفند 1399برچسب:, توسط smsreson

قبلا نیز اتحادیه اروپا با سرمایه‌گذاری و سفارش فیلمی به نام «گذشته» به اصغر فرهادی، اثری ضد اسلامی را در تحقیر مسلمانان مهاجر تهیه کرده بود و همچنین انستیتو فیلم دوحه وابسته به امیر قطر هم با سرمایه‌گذاری بر فیلم «فروشنده»، فیلمی ضد انسانی را به اصغر فرهادی سفارش داد که جایزه اسکار را برایش به همراه آورد.

حمایت و سفارش فیلم از سوی برخی نهادهای دولتی آلمان و همین جشنواره برلین به فیلم‌های «شیطان وجود ندارد» ساخته رسول‌اف و «یلدا» از مسعود بخشی باعث شد فیلم‌های یاد شده علی‌رغم ساختار ضعیف و آماتوری به بخش مسابقه جشنواره برلین راه پیدا کرده و با وجود فیلم‌های قوی به نظر منتقدین حاضر در جشنواره مانند «هرگز، به ندرت، گاهی، همیشه» و یا «اولین گاو»، جایزه اول جشنواره به فیلم رسول اف داده شده و برای عدم حضورش در برلین پروپاگاندای بسیاری راه بیندازند.
جشنواره فیلم برلین که حتی در میان آلمانی‌ها و البته سایر سینما دوستان جهان به جشنواره‌ای سیاسی شهرت دارد، اغلب حمایت‌ها و سرمایه‌گذاری‌ها و سفارش‌هایش را برای ساخت فیلم‌هایی اختصاص می‌دهد که با سیاست‌های ضدبشری و سلطه‌گرایانه اتحادیه اروپا (از گردانندگان اصلی این جشنواره) همخوان باشد، خصوصا با حضور مدیران جدید این جشنواره که به ضدایرانی بودن شهره هستند (آنها در مدیریت جشنواره لوکارنو با هرگونه حضور فیلم‌های ساخته شده ایران مخالف بودند) سیاست ضدایرانی این جشنواره نیز تقویت شده است.
لازم به ذکر است، پیمان معادی با بازی در فیلم‌های نژادپرستانه آمریکایی مانند «پسران ابوغریب» و «13 ساعت در بنغازی» پیش از این نیز در حمایت از نگرش ضدایرانی و ضداسلامی جریان فرهنگی غرب فعالیت کرده بود. او با ساخت فیلم «برف روی کاج‌ها» به تحقیر و توهین خانواده ایرانی پرداخت و آن را درون فساد و روابط غیراخلاقی تصویر نمود. جالب توجه اینکه وی از فیلمفارسی‌هایی مانند «آواز قو» در این سینما رشد کرد و سال گذشته نیز علی‌رغم تحریم جشنواره فیلم فجر، متاسفانه از سوی مسئولین این جشنواره سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد را دریافت نمود.

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 17 اسفند 1399برچسب:, توسط smsreson

پیامک ترموکس چیست ؟

14 اسفند 1399 58  0  0

آیا تا به حال شده به این فکر کنید که دنیای دیجیتال برای زندگی امروزه ما مفید بوده یا مضر؟؟؟

 

اصولا با پیشرفت روز افزون تکنولوژی و به روز شدن دنیای مدرن امروزه، استفاده از هر چیزی اگر از ویژگی‌های مثبت و سازنده اش استفاده کنیم، باعث آسایش و رفاه ما می‌شود اما در مقابل آن با سوءاستفاده از همین تکنولوژی و امکانات دیجیتال، نه تنها آرامشی را برای ما نمی‌گذارد بلکه تاثیرات منفی فراوانی را نیز به همراه دارد.

اگر بخواهم مثالی را برای شما همراهان همیشگی پیام رسون بزنم، ابزارهای هک و اسپم  همان ترموکس هستند .

هستند افرادی که با استفاده از کدها و قابلیت های ترموکس، با ارسال یک پیام ناشناس، نرم افزار یا موبایل افراد را هک می‌کنند و به اطلاعات شخصی آنها دسترسی دارند.

امروز سامانه پیام کوتاه شیراز قصد دارد ترموکس را برای مخاطبان خود معرفی کند و توضیح واضحی را درمورد آن  بدهد تا مخاطبین خود را بیشتر با این برنامه آشنا کند.

 

 

 

ترموکس چیست؟

اگر کسی به بحث امنیت شبکه و هک کردن علاقه داشته باشد، بی‌تردید نام ترموکس را شنیده است. ترموکس در واقع یک شبیه ساز لینوکسی است که در آن فقط کدها و دستورات قابل نمایش هستند. این شبیه ساز قابلیت این را دارد که دستوراتی را به صورت کد اجرا کند و این کد را در ابزارهای دیجیتال دیگر نیز پیاده کند و نکته قابل توجه این است که می‌توان بدون دسترسی مستقیم به دستگاه مورد نظر و دسترسی به روت، فعالیت خود را انجام دهد. ترموکس علاوه بر نفوذ به نرم افزار ها، می‌تواند فعالیت های دیگری نظیر ارسال اس ام اس اسپم را داشته باشد، و به همین دلیل است که سامانه پیام کوتاه شیراز به کسب و کارها پیشنهاد می‌دهد که برای سازمان خود حتما از یک سامانه پیام کوتاه معتبر و امنیت بالا استفاده کنند.

 

ترموکس در ارسال پیامک همان ارسال اس ام اس اسپم است که می‌تواند خطرناک باشد و نارضایتی کاربران را به همراه داشته باشد. با این حال برخی افراد گمان می‌کنند که اگر برای کسب و کار خود از ترموکس استفاده کنند، برای آنها به صرفه است و در هزینه های خود صرفه جویی کرده اند. اما باید بدانند که آسیب این مدل از ارسال پیامک برای کسب و کار بسیار  بیشتر است و اگر به دنبال یک راه مقرون به صرفه هستید تا برای کسب و کار خود تبلیغات پیامکی داشته باشید، می‌توانید به ارزان ترین پنل پیام کوتاه ایران یعنی سامانه پیامک شیراز مراجعه کنید و از هر نظر آسوده خاطر خواهید شد.

 

ارسال پیامک ترموکس از نظر قانونی :

 

همانطور که گفته شد ارسال اس ام اس با ترموکس، شیوه ای از اسپم است و گفتیم که از نظر حرفه ای راه حل مناسبی برای رسیدن به اهداف بازاریابی نیست، حال علاوه بر آن از نظر قانونی نیز دارای مشکل است چرا که ترموکس می‌تواند پیام های اسپم آزار دهنده ای برای کاربران ارسال کند.

 

اگر در حال برنامه ریزی برای کسب و ما تان هستید و نیاز دارید که تبلیغات انجام دهید، پیام رسون به شما پیشنهاد می‌دهد که بهترین راه حل  استفاده از ارسال پیامک انیوه از یک سامانه پیام کوتاه معتبر است.

 

ما در نمایندگی پیام کوتاه شیراز، شما را در این مسیر از ابتدا همراهی می‌کنیم چراکه رساندن افراد به هدفشان، تخصص پنل پیام کوتاه شیراز است و به خود میبالیم که در طی این سالها تمامی کاربرانی که به اهورا اطلس فارس اعتماد کرده اند،. رضایتشان را با وفاداری به ما نشان داده اند.

 

جهت خرید پنل پیامک شیراز از سامانه پیام کوتاه شیراز اینجا را کلیک کنید.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 16 اسفند 1399برچسب:, توسط smsreson

جهان نیوز نوشت: «پاسداران و سایر نظامیان با طی کردن فرایندهای قانونی همانند سایر شهروندان مجاز هستند در صورت برخورداری از شرایط قانونی، با حضور در انتخابات در معرض رأی مردم قرار گیرند.

با این وجود پیگیری های خبرنگار ما نشان می دهد که سپاه پاسداران هیچ مصداقی برای انتخابات ریاست جمهوری نه تنها ندارد بلکه برای برخی از کاندیداهای احتمالی منتسب به سپاه نیز محدودیت های سازمانی ایجاده شده و حتی این افراد میان ادامه فعالیت در سپاه در روزهای آتی و یا حضور در انتخابات ریاست جمهوری باید یک گزینه را انتخاب کنند.

پیش از این نیز سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه در گفتگوی رسانه ای اعلام کرد که در سپاه انگیزه‌ای برای ریاست‌ قوه مجریه وجود ندارد و سپاه به هیچ‌وجه از هیچ مصداقی در انتخابات ریاست‌جمهوری یا مجلس و شوراها حمایت نمی‌کند.»


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 14 اسفند 1399برچسب:, توسط smsreson

تبریک روز مرد با پیام رسون

6 اسفند 1399 100  0  0

دلیل انتخاب روز مرد در سالروز تولد حضرت علی :

 

هر سال روز سیزدهم ماه رجب المرجب برای شیعیان و عاشقان اهل بیت با سایر روزهای سال تفاوت دارد این روز مزین به نام مولای متقیان امام علی (ع) است که پدر همه امت و شیعیان است.

امام علی (ع) در روز جمعه، سیزدهم ماه رجب، درست سی سال پس از عامل الفیل در شهر مکه و در کعبه به دنیا آمد؛ در حالی که پیش از این اتفاق و پس از آن هیچکس در خانه کعبه متولد نشده استبسیاری از سیره نویسان و محدثان اهل سنت امام علی (ع) را نخستین کسی می‌دانند که اسلام آورد و آنها که خدیجه را نخستین اسلام آورنده می‌دانند امام علی (ع) را نخستین اسلام آورنده از مردان می‌شمارند.

این روایت که حضرت امیرالمومنین نخستین اسلام آورنده از میان مردان باشد امری طبیعی است، زیرا بنا بر روایت سیره نویسان، حضرت رسول (ص) بعثت خود را نخست به خدیجه اعلام فرمود و خدیجه قول او را تصدیق و تأیید کرد و پس از آن شخص بعدی که از اسلام و بعثت پیامبر باید آگاه می‌شد علی بن ابیطالب بود که در خانه آن حضرت زندگی می‌کرد و در آن هنگام به اختلاف روایات میان ده تا پانزده سال داشت.

امیرالمومنین علی (ع) نخستین کسی بود که به پیامبر ایمان آورد از نظر شیعه، وی به فرمان خدا و تصریح پیامبر جانشین بلافصل رسول خدا (ص) است.

حال اگر این سوال در ذهن شماست که چرا ولادت امام علی (ع) به عنوان روز پدر انتخاب شده است باید بگوییم که این نامگذاری بی دلیل نبوده و مستند روایی دارد؛ پیامبر مکرم اسلام حضرت محمد (ص) در روایتی خود و امام علی (ع) را پدران امت اسلام قلمداد نمود و فرمود: «أنا و علیٌّ أبوا هذه الاُمّة»، یعنی: «من و علی پدران این امت هستیم» بدین جهت روز میلاد خجسته حضرت امیر مؤمنان (ع) به روز پدر نامیده شده است

 

 

همچنین انتخاب این روز به عنوان روز پدر یک انتخاب کاملا به جا و شایسته می باشد زیرا حضرت علی ع نمونه ی بسیار خوبی برای یک پدر هستند تاریخ روز پدر قبل از جمهوری اسلامی یعنی در زمان پهلوی روز پدر، روز تولد رضا شاه بنیان گذار سلسله ی پهلوی بوده که مصادف است با تاریخ ۲۴ اسفند ماه بود، که تاریخ روز پدر بعد از انقلاب اسلامی مصادف شد با ولادت حضرت علی (ع) و به عنوان روز پدر برگزیده شد و در تقویم جمهوری اسلامی نیز جای گرفت و تا به حال حفظ شده است.

 

نمایندگی پیامک شیراز برای شما عزیزانی که برای پدر خود قصد خرید هدیه دارید به پاس زحمات پدر خود ، برایتان یک پیشنهاد شگفت انگیز دارد . 

سامانه پیام کوتاه شیراز به مناسب روز مرد و ولادت حضرت علی تمامی پنل پیامک خود را با تخفیف 90 درصد در نظر گرفته تا تمامی کسانی که پدرانشان دارای کسب و کارهای کوچک هستند بتوانند برای کالای خود  تبلیغات انجام دهند .

 

جهت خرید پنل پیامک شیراز از سامانه پیام کوتاه شیراز اینجا را کلیک کنید .

09172172039

02128423301


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 9 اسفند 1399برچسب:, توسط smsreson

ریکاوری پیامک

30 بهمن 1399 75  0  0

ریکاوری پیامک های پاک شده :

از دست دادن اطلاعات گوشی خصوصاً پیامک هایی که برای ما مفید بودن می‌تواند بسیار ناراحت کننده باشد.

امروز ما در پیام رسون می‌خواهیم نحوه ریکاوری اس ام اس را آموزش دهیم پس با سامانه پیامک شیراز همراه باشید.

 

 

بازیابی اس ام اس پاک شده از گوشی :

آگاهانه یا بیشتر مواقع نا آگاهانه باعث شدیم که پیامک های مهم گوشی  از جمله  پیامک های مرتبط با بانک، اطلاعات حساب و پیامهایی مهم دیگری را از دست بدهیم، که در این مواقع حاضریم هر کاری را انجام دهیم تا پیامک های پاک شده دوباره بازگردانده شوند.

 روش های بسیاری برای ریکاوری پیامک وجود دارد اما در این مقاله پنل پیامک شیراز قصد دارد تا کارآمدترین راهکار را به شما پیشنهاد دهد.

به پیشنهاد سامانه پیامک شیراز اولین و کارآمد ترین و ساده ترین روش بازگرداندن  پیامک پاک شده این است که به  بخش recycle bin گوشی خود مراجعه کنید و با فعال کردن آن به اطلاعات پاک شده خود دسترسی پیدا کنید. به این نکته توجه کنید که دسترسی به این بخش به مدل گوشی موبایل بستگی دارد.

خبر خوب اینکه شما برای پاک شدن پیام های تان فقط باید نگران اس ام اس های شخصی باشید چرا که پیام های ارسال شده از سمت شرکت ها و ارگان ها که از ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه استفاده کرده‌اند به راحتی برای دریافت اطلاعات ارسال شده میتوانید  از تعرفه پنل اس ام اس خود استفاده کنید و در دیتای پیامک خود آنها را  مشاهده کنید.

 

نکته بعدی برای ریکاوری پیامک که بایدبه آن توجه کنید زمان  پاک شدن آنهاست، در واقع می‌توان گفت ریکاوری پیامها با زمان پاک شدن آنها رابطه عکس دارد یعنی هر چه زمانی که برای انجام  ریکاوری اقدام کرده اید طولانی تر شده باشد شانس ریکاوری کمتر است.

 

استفاده از نرم افزارها و اپلیکیشن ها همیشه راه حل مناسبی برای کاربران بوده است. یکی از این اپلیکیشن ها disk digger بوده که نصب آن رایگان است و می‌توانید با نصب بر روی گوشی خود از امکانات آن استفاده نمایید. فقط باید به این نکته توجه کنید که این برنامه مخصوص گوشی های اندروید طراحی شده است و فقط زمانی کاربرد دارد که قبل از پاک شدن اطلاعات، این اپلیکیشن را روی گوشی خود نصب کرده باشید.

 

راه دیگر ریکاوری پیامک اتصال به کامپیوتر است. در این روش تنها کافی است گوشی خود را با کمک نرم‌افزار معتبری که مناسب ریکاوری اطلاعات گوشی روت نشده است به کامپیوتر وصل کنید  تا در نهایت بتوانید به راحتی به پیامهای به از دست رفته دسترسی پیدا کنید.

 

اگر تمام روشهای فوق را انجام دادید و به نتیجه نرسیدید میتوانید به اپراتورهای خدماتی مراجعه کنید. شما با مراجعه به دفاتر اپراتورهای خدماتی و ارائه مدارک لازم به آنها درخواست پرینت پیامک خود را ارائه می دهید. این روش فرایند  اداری و حقوقی بسیاری دارد به همین دلیل  آنرا آخرین مرحله برای دستیابی به پیام های پاک  شده، پیشنهاد می شود.

 

در این مقاله سعی  شد مواردی را که برای ریکاوری پیامک استفاده می‌شود برای شما توضیح دهیم اما در اینجا نمایندگی پیامک شیراز به شما یک پیشنهاد می‌دهد که به هیچ کدام از این مراحل نیاز نداشته باشید و آن هم این است که همیشه یک بک آپ از پیامهای خود ذخیره کنید تا در صورت بروز هرگونه مشکلی بتوانند به راحتی و بدون هیچ دردسری به اطلاعات خود دسترسی پیدا کنید.

 

 

پیام رسون ضمن آرزوی موفقیت روز افزون برای شما کاربران گرامی از شما درخواست دارد تا با دنبال کردن نمایندگی پیام کوتاه شیراز در ارسال نظرات خود باعث بهتر شدن هر روز سامانه پیام کوتاه ما شوید.

 

جهت خرید پنل پیامک از سامانه پیام کوتاه شیراز اینجا را کلیک کنید .

09172172039

02128423301


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 3 اسفند 1399برچسب:, توسط smsreson

سامانه پیامک ویژه دانشگاه

27 بهمن 1399 10  0  0

مراکز دانشگاهی یکی از نهادهای مورد توجه و اصلی کشور است و نحوه ارائه خدمات در این مراکز از اهمیت بالایی برخوردار است. ارائه خدمات از سوی دانشگاه علاوه بر رضایت دانشجو و اساتید باعث می‌شود افراد زیادی جذب تحصیل در این مراکز شوند. علاوه بر آن ارتباط دانشجو و دانشگاه ارتباطی مداوم است و خدمات مناسب روی عملکرد دو طرف تاثیر گذار است، این ارتباط دو طرفه را می‌توان با پنل اس ام اس شیراز تقویت کرد.

 

اقداماتی که توسط پنل اس ام اس شیراز برای دانشگاه ها انجام می‌شود :

1_ با خرید پنل اس ام اس شیراز میتوانید برای مشاغل مورد نظر، پیامک های انبوه ارسال کنید.

2_ با خرید پنل اس ام اس شیراز میتوانید برای افرادی که سن و جنسیت مشخصی دارند ارسال پیامک تبلیغاتی داشته باشید .

3_ با خرید پنا اس ام اس شیراز میتوانید به بانک ‌شماره موبایل سراسر کشور دسترسی داشته باشید.

 

کاربردهای پنل پیامک شیراز برای دانشگاه ها :

1_ اطلاع رسانی دعوت به همکاری و جذب هیئت علمی

2_ اطلاع رسانی از اعلام نمرات دانشجویان

3_ اطلاع رسانی از وضعیت انتخاب واحد و ثبت نام دانشجو

4_ یاد اموری روزهای حذف و اضافه

5_ اعلام تاریخ و زمان برگذاری امتحانات

6_ اعلام وضعیت مالی دانشجو

7_ اطلاع رسانی همایش و کنفرانس ها

8_ اطلاع رسانی به دانشجویان و اساتید از تشکیل شدن یا نشدن کلاس ها

9_ اطلاع رسانی جهت نمایشگاه ها و دفاعیه دانشجویان

10 _ دریافت نظرات دانشجویان و اساتید

 

 

چرا دانشگاه ها باید از سامانه ارسال پیامک استفاده کنند :

در این روزها که دنیای تبلیغات و بیزنس است برای همگان مهم است که تبلیغات برایشان مقرون به صرفه باشد، پس یکی از مقرون به صرفه ترین روش تبلیغات ارسال اس ام اس است که می‌توانید با خرید سامانه پیامکی ارزان از پیامک های رایگان آن استفاده کنید.

حال دانشگاه ها در طول ترم نیازمند اطلاع رسانی های زیادی هستند از جمله عدم تشکیل کلاس،. کلاس های جبرانی و... که اگر بخواهید این اطلاع رسانی ها را انجام دهید نیاز به یک وب سرویس هوشمند دارید تا هم از ارسال اس ام اس ها آسوده خاطر باشید و هم اینکه در وقت و هزینه های خود صرفه جویی کنید.

همچنین علاوه بر اطلاع رسانی برای دانشجویان لازم است که بسیاری از این اطلاع رسانی ها را به اساتید نیز داشته باشید که می‌توانید با خرید یک سامانه پیام کوتاه تمامی این اطلاع رسانی ها را با خیال راحت و بدون دغدغه انجام دهید.

علاوه بر آن سامانه ارسال پیامک برای دانشگاه ها، قابلیت ارسال پیامک تبلیغاتی برای اطلاع رسانی از شروع پذیرش دانشگاه را دارد. چراکه آن دسته از  نمایندگی  پیامک که بهترین باشد مانند پنل پیامک شیراز، بانک شماره موبایل وسیع به تفکیک شهر و استان و گروه سنی را دارند و می‌توانید به شهر و منطقه مورد نظر ارسال پیامک تبلیغاتی داشته باشید.

 

جهت سفارش پیامک رایگان از نمایندگی پیام کوتاه شیراز اینجا را کلیک کنید.

09172172039

02128423301


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 30 بهمن 1399برچسب:, توسط smsreson

ایرانیان ۱۱ ماه سخت و دشوار را پشت‌سر گذاشتند و همچنان ویروس کرونا در فضای کشور می‌چرخد؛ تاکنون سه بار آمار سر به سقف نمودار گذاشت و با همکاری مردم، تلاش کادر درمان و قرنطینه‌های رسمی، هر بار تعداد مبتلایان و جان‌باختگان کاهش یافت و حالا همه اخبار از رسیدن موج شدید دیگری حکایت دارد. در ایران، تاکنون دست‌کم دو نفر بر‌اثر نوع جهش‌یافته ویروس کرونا که به ویروس انگلیسی هم مشهور است، جان خود را از دست دادند و گستردگی جغرافیایی مبتلایان هم حکایت از انتشار این ویروس در کشور دارد. دیروز همچنین مدیر روابط‌عمومی وزارت بهداشت اعلام کرد ۱۷ بیمار قطعی مبتلا به ویروس جهش‌یافته انگلیسی تاکنون در ایران شناسایی شدند و خطر گسترش سریع این ویروس جدی است.

 

 

مرگ ۸۹ نفر؛ آماری که رو به افزایش دارد

همین دیروز این روند صعودی در آمار بار خود را نشان داد و ۸۹ نفر جان باختند؛ اما تعداد مبتلایان بیشتر از هر آماری میزان گستردگی ویروس جدید را نشان می‌دهد؛ رسیدن آمار ابتلا به بالای هشت هزار نفر. روز گذشته سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دراین‌باره گفت: تاکنون یک‌میلیون‌و‌۵۳۴‌هزار‌و ۳۴ نفر در کشور به‌طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۸۹ نفر از بیماران مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان‌باختگان کرونا در ایران به ۵۹‌هزار‌و ۱۱۷ نفر رسیده است. سیما‌سادات لاری با اعلام آخرین آمار مبتلایان و جان‌باختگان کرونا در ایران افزود: در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر ۲۸ بهمن ۱۳۹۹، بر‌اساس معیارهای قطعی تشخیصی، هشت‌هزار‌و ۱۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و ۶۹۰ نفر بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک‌میلیون‌و‌۵۳۴‌هزار‌و ۳۴ نفر رسید. سخنگوی وزارت بهداشت گفت: خوشبختانه تاکنون یک‌میلیون‌و‌۳۱۰‌هزار‌و ۸۲۱ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. همچنین سه‌هزار‌و ۶۹۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند و تاکنون ۱۰‌میلیون‌و‌۱۶۱‌هزار‌و ۴۹۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. لاری گفت: بر‌اساس آخرین تحلیل‌ها، در حال حاضر ۹ شهرستان در وضعیت قرمز، ۳۹ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۲۸ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۷۲ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند. او درباره شرایط شهرهای کشور هم گفت: شهرهای آبادان، اهواز، بندر ماهشهر، دزفول، دشت‌آزادگان، شادگان، شوشتر، کارون و هویزه در وضعیت قرمز قرار دارند. لاری گفت: همه گروه‌های سنی از‌جمله کودکان و نوجوانان در معرض خطر کرونا هستند؛ بنابراین استفاده از ماسک برای محافظت از کودکان ضروری است، البته برای کودکان باید از ماسک‌های مناسب با اندازه صورت استفاده شود. سخنگوی وزارت بهداشت افزود: باید به کودکان آموزش داده شود که تحت هیچ شرایطی ماسک خود را با کسی تعویض نکنند، به بخش جلوی ماسک دست نزنند و برای خارج‌کردن ماسک از بندهای آن استفاده کنند. کودکان باید بیاموزند که در صورت مرطوب‌شدن ماسک، باید آن را در سطل در‌دار بیندازند. او گفت: در‌صورتی‌که کودک اختلال شناختی یا تنفسی یا بیماری نقص ایمنی دارد یا به بیماری‌هایی مثل سرطان مبتلاست، برای استفاده از ماسک حتما باید با پزشک مشورت شود. لاری ادامه داد: اگر کودکان مهارت لازم برای استفاده از ماسک را ندارند، مانند کودکان دچار اختلال تکاملی، ناتوانی یا کم‌شنوایی یا معلولیت، بهتر است به‌جای ماسک از محافظ صورت یا شیلد استفاده شود و محافظ‌های چند‌بار‌مصرف نیز باید هر چند وقت یک‌بار به‌درستی با آب و مواد شوینده شست‌وشو یا با الکل ۷۰ تا ۹۰ درصد ضدعفونی شوند.

 

 

۱۷ مبتلای قطعی به ویروس کرونای جهش‌یافته در ایران

دیروز همچنین رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آمار تازه‌ای از مبتلایان قطعی ویروس جهش‌یافته در کشور ارائه کرد و گفت: ۱۷ بیمار قطعی مبتلا به ویروس جهش‌یافته انگلیسی تاکنون در ایران شناسایی شدند و خطر گسترش سریع این ویروس جدی است. کیانوش جهانپور روز سه‌شنبه در توضیح این خبر گفت: هفت نفر از این افراد که به‌طور قطعی به ویروس کرونای جهش‌یافته انگلیسی مبتلا شده‌اند، در استان قزوین هستند؛ به همین علت مقررات ویژه‌ای برای شناسایی و کنترل شیوع این بیماری در استان قزوین اجرا می‌شود. او که با ایرنا سخن می‌گفت، درباره این ویروس هم توضیحاتی ارائه داد: ویروس جهش‌یافته انگلیسی سرعت انتقال بیشتری نسبت به ویروس قبلی کرونا دارد؛ به همین علت رعایت فاصله‌گذاری فیزیکی، استفاده از ماسک در اماکن عمومی و پرهیز از هرگونه دورهمی و تجمع بسیار ضروری است؛ زیرا نشانه‌هایی از خطر خیز چهارم کرونا در برخی استان‌ها مشاهده شده که بسیار خطرناک‌تر از خیزهای قبلی کرونا در ایران است. علاوه‌ بر این، دو روز پیش سعید نمکی، وزیر بهداشت نیز به قزوین سفر کرد و با هشدار نسبت‌به خیز جدید کرونا و خطرات نگران‌کننده ویروس جهش‌یافته انگلیسی گفت: اعتقاد ندارم که فقط همین چند مورد از ویروس جهش‌یافته در قزوین وجود دارد. حتما باید جلسات مشترک بین استان زنجان، قزوین، البرز و تهران تشکیل شود و کل این منطقه باید تحت نظارت مستمر باشد و اولین پیک بیماری از هر کجا پیدا شد، باید بلافاصله خاموش شود. او گفت: اولین کاری که برای مقابله با کروناویروس جهش‌یافته در استان قزوین باید انجام دهید، اطلاع‌رسانی گسترده و صحیح به مردم، افزایش تست‌های آزمایشگاهی و ارسال نمونه‌های تست‌ها به تهران برای بررسی جهش‌یافته‌بودن ویروس است. همه اطرافیان بیماران مبتلا به ویروس جهش‌یافته را بیمار مبتلا فرض کنید و تخت‌های بیمارستانی را آماده‌تر کنید. نمکی هشدار داد: راهی که دو هفته با ویروس قبلی می‌رفتید، با این ویروس ۷۲‌ساعته می‌روید. اگر از زمان افزایش موارد سرپایی تا بستری، دو هفته وقت داشتید، در این ویروس ۷۲ ساعت وقت دارید؛ به همین دلیل بیمارستان‌ها را باید کاملا برای هجمه احتمالی ویروس آماده کنید. کانون‌های بیماری را باید زودتر شناسایی و شعله‌های بیماری را در نطفه خفه کنیم. او درباره اسفند پیش‌رو هم گفت: اسفند سختی در پیش خواهیم داشت؛ اگر سخت نگیریم و محکم نایستیم، پایه‌های دستاوردهای به‌دست‌آمده به‌شدت لرزان خواهد شد؛ اگر این ستون‌های سخت‌گیرانه رعایت پروتکل‌ها را محکم نگیریم، اعلام خطر می‌کنم.

 

 

خوزستان در کنترل تیم‌های واکنش سریع

علاوه ‌بر استان قزوین، خوزستان هم این‌روزها در شرایط قرمز کرونا به‌سر می‌برد و نگرانی‌ها درباره میزان شیوع ویروس در این استان افزایش یافته است. درباره وضعیت این استان «حمید سوری»، رئیس کمیته کشوری اپیدمیولوژی کرونا، با اشاره به آخرین وضعیت اپیدمی کووید‌19 در کشور گفت: به‌دنبال اجرای اقدامات مؤثر در کنترل اپیدمی از‌جمله طرح محله‌محور مقابله با کرونا و همچنین اعمال محدودیت‌های سخت کرونایی، در سه ماه گذشته شاهد روند چشمگیر کاهش موارد ابتلا، بستری و مرگ‌های ناشی از آن بودیم؛ با‌این‌حال متأسفانه شواهد اخیر نشان‌دهنده تحرکات و تغییرات روند اپیدمی در برخی از مناطق کشور است. او که با ایسنا سخن می‌گفت، با بیان اینکه این تغییرات از چند جهت قابل توجه و بررسی است، عنوان کرد: مسئله اول اینکه بروز جهش در ویروس و به‌تبع آن اپیدمی طبیعی بوده و به‌طور مرتب رخ می‌دهد؛ با‌این‌حال برخی جهش‌ها روی قابلیت بیماری‌زایی ویروس، برخی روی شدت بیماری‌زایی و برخی بر هر دو اثرگذار است. در این شرایط طبیعتا جامعه آسیب‌پذیری بیشتری نسبت‌به بیماری پیدا می‌کند. این استاد اپیدمیولوژی با اشاره به راهکارهایی برای پیشگیری از اثرگذاری جهش‌های ویروس بر طغیان اپیدمی در جوامع اظهار کرد: شناسایی سریع کانون‌های آلودگی و واکنش سریع نسبت به کنترل اپیدمی در این مناطق اولین راهکار است. این واکنش می‌تواند با توجه به شرایط اپیدمی از اعمال محدودیت‌های شدید و جدی، یعنی قرنطینه کامل منطقه تا اقدامات ساده‌تر را شامل شود. او شناسایی و رصد نقشه جغرافیایی ویروس‌ با هدف پیشگیری از گسترش ویروس جهش‌یافته را اقدام اساسی بعدی دانست و گفت: در این راستا، باید ورود مسافران از کشورهای درگیر به‌صورت جدی رصد و رهگیری شود و خود مسافران هم باید حداقل تا دو هفته در قرنطینه بمانند و با هدف پیشگیری از شیوع ویروس جهش‌یافته از حضور در جمع و دید‌و‌بازدید پرهیز کنند؛ ولی متأسفانه این مسئله به‌خاطر ورود بدون نظارت افراد از مرزهای رسمی و غیررسمی و همچنین عدم مراعات قرنطینه از‌سوی مسافران با چالش‌هایی روبه‌رو است. سوری با اشاره به اقدام مهم و اثرگذار سوم،‌ ادامه داد: علاوه‌بر بستن و رصد جدی مرزها، باید ثبت اطلاعات و رصد بیماری‌ها را از ابعاد و جوانب مختلف، یعنی مطب‌های خصوصی، درمانگاه‌ها و حتی گزارش‌های موردی نیروهای مردمی، بسیج و امثال آن گسترش دهیم.

 

 

چگونه  از  بروز  پیک چهارم  پیشگیری  کنیم؟

رئیس کمیته کشوری اپیدمیولوژی کرونا با تأکید بر اینکه طغیان شدید اپیدمی یا بروز پیک چهارم به وسعت پیک‌های قبلی سرنوشت محتوم کشور نبوده و قابل پیشگیری است، گفت: این مسئله به رفتار مردم و اعمال سیاست‌های کنترلی از‌سوی مسئولان بستگی دارد. او دراین‌باره به تجربیات کشورهایی همچون استرالیا اشاره کرد و گفت: در این کشورها علی‌رغم گزارش موارد ویروس جهش‌یافته طغیانی رخ نداد؛ چراکه توانستند با به‌کارگیری تیم‌های واکنش سریع و شناسایی و کنترل شدید موارد اول، از گسترش اپیدمی پیشگیری کنند. در نتیجه ما نیز می‌توانیم با واکنش سریع نسبت به کانون‌های آلودگی و اعمال اقدامات کنترل، وضعیت را مدیریت کنیم. سوری ادامه داد: تجربه طغیان و خیز اپیدمی بعد از کاهش نسبی آمارها، یک‌بار در اردیبهشت تجربه شد؛ بنابراین کشور هم تجربه آن زمان را دارد و هم اطلاعات، مستندات و تجربیات بین‌المللی را در اختیار دارد؛ بر‌این‌اساس مسئله مهم شکل‌گیری سیاست‌های صحیح و متناسب با شرایط و اعمال اقدامات لازم برای اجرای این سیاست‌هاست. سوری همراهی و همکاری مردم را مهم‌ترین عامل برای توفیق سیاست‌های پیشگیرانه دانست و گفت: اگر تمام تمهیدات و سیاست‌ها به‌درستی اتخاذ شود، ولی مردم کم‌‌توجهی کرده و سایر سازمان‌ها و ارگان‌های اثرگذار همراهی نکنند، احتمال برگشت به شرایط ناگوار اپیدمی بالاست. او با تأکید بر اهمیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی از‌سوی مردم و همچنین تداوم محدودیت‌ها از‌سوی مسئولان برای پیشگیری از طغیان احتمالی اپیدمی عنوان کرد: مخصوصا بی‌توجهی به مناسبت‌های پیش‌رو مانند سفرها، تعطیلات نوروز و امثال آن می‌تواند احتمال گسترش اپیدمی را تا چندین برابر افزایش دهد. سوری در ادامه با بیان اینکه بی‌‌توجهی به خیزهای ملایم اپیدمی در مناطق مختلف کشور می‌تواند منجر به بروز پیک چهارم کرونا در کشور شود، گفت: با‌این‌حال هنوز در مراحل ابتدایی پیک چهارم قرار داریم؛ در این شرایط، واکنش سریع می‌تواند به موفقیت در کنترل تغییرات پیش‌رو منتهی شده و در مقابل، هر دقیقه تأخیر در اعمال و اجرای اقدامات مؤثر، شرایط را بسیار دشوارتر کرده و طبیعتا بازگشت به شرایط عادی را مشکل‌تر و پرهزینه‌تر خواهد کرد. رئیس تیم واکنش سریع کووید‌۱۹ در وزارت بهداشت در پایان با تأکید بر اینکه شرط اول کنترل اپیدمی مراعات مردم است، توصیه کرد: برای غلبه بر ویروس کرونا باید هوشیاری خود را بیشتر کرده و مسئله را جدی‌تر بگیریم؛ چراکه کنترل اپیدمی‌هایی مانند کووید‌19 بسیار سخت و پرهزینه بوده، ولی کوچک‌ترین بی‌احتیاطی و کم‌توجهی می‌تواند وضعیت را بسیار نگران‌کننده کند. یادمان باشد که در همین چند ماه گذشته وضعیت اپیدمی در کشور چقدر وخیم بود و بدانیم که همچنان این استعداد در جامعه وجود دارد.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 29 بهمن 1399برچسب:, توسط smsreson

چرا پیام رسون شیراز بهترین سامانه پیامکی است

23 بهمن 1399 11  0  0

با تایپ سامانه پیامکی در جستجوی گوگل، متوجه خواهید شد که چقدر سامانه پیامکی مختلفی وجود دارد که هر کدام خود را به نوعی معرفی کرده اند. و شما مخاطب عزیز حق دارید که سر در گم شوید.

حال برای انتخاب یک سامانه پیامکی که بتواند نیاز شما را برآورده کند لازم است که زمانی را صرف کنید و در مورد مشخصات شرکت های ارائه دهنده تحقیق کنید تا بهترین بهترین را متناسب با کار خود انتخاب کنید.

 

در این بین هستند شرکت هایی نظیر پنل پیامک شیراز که با ارائه متفاوت ترین و کاملترین پکیج ها می‌توانند نظر اکثر مخاطبان را به خود جلب کنند و به همین دلیل است که پیام رسون را یکی از بهترین پنل پیامک شیراز معرفی کرده اند.

در این صفحه براع اطلاع رسانی به کاربران تمامی امکانات و قابلیت های منحصر به فرد سامانه پیامک شیراز را بررسی خواهیم کرد.

 

1_ سی روز بازگشت وجه در صورت عدم رضایت :

با خیال راحت خرید کنید چراکه سامانه پیام کوتاه شیراز با تضمین وجه تا 30 روز این اطمینان را به شما می‌دهد که در کار خود ماهر است و شما در صورت هرگونه نارضايتي میتوانید درخواست عودت وجه کنید.

2_ فعالسازی آنی به محض خرید :

به همین سادگی مانند آب خوردن خرید کنید تا رمز عبور و نام کاربری را برای شما ارسال کنیم تا بتوانید وارد پنل کاربری خود شود و ارسال پیامک تبلیغاتی خود را انجام دهید و از خدمات سامانه اس ام اس شیراز لذت ببرید.

3_ عدم نیاز به هیچ خدماتی خارج از سامانه :

تمامی امکانات برای ارسال پیامک تبلیغاتی در سامانه پیامک شیراز موجود است و شما را بی نیاز از خارج مجموعه می‌کند.

4_ ثبت نام دوره آموزشی :

برای جلب رضایت بیشتر کاربران، علاوه بر بازگشت وجه، می‌توانید به صورت آزمایشی نیز ثبت نام کنید و با خیالی آسوده خرید خود را قطعی کنید.

5_ قابلیت ارتقاء :

با ارسال اس ام اس تبلیغاتی آنچنان میتوانید جذب مشتری کنید که شاید لازم باشد برای ارتقا دادن به پنل اس ام اس خود اقدام کنید. شما با اطمینان به پیام رسون آسوده خاطر باشید.

6_ مشاوره رایگان :

تیم تبلیغات پیامکی شیراز اس ام اس به شما کمک می‌کند تا با توجه به کسب و کارتان بهترین پنل اس ام اس را تهیه کنید. ما به شما کمک میکنیم تا بهترین انتخاب را با کمترین تعرفه پیامک داشته باشید.

7_ تعرفه مناسب :

یک خرید لذت بخش زمانی است که با کمترین هزینه بتوانیم بهترین کیفیت را داشته باشیم. در نمایندگی پیامک شیراز هر دو با هم امکان پذیر است.

8_ سرور قابل اطمینان :

ما با راه انداری سیستم SSL امنیت را به طور کامل برقرار کرده ایم. همچنین با ماژول طراحی شده توسط کاربران، به محض ورود به پنل اس ام اس خود، پیامک به صاحب پنل ارسال شده و از هرگونه سوءاستفاده ای جلوگیری میکنیم.

9_ ارسال لینک :

با وجود انواع خطوط در نمایندگی اس ام اس شیراز میتوانید بدون هیچ مشکلی، لینک مورد نظر خود را ارسال کنید.

10_ ویدئو آموزشی :

ما برای شما ویدئو آموزشی را به صورت تفکیک شده ارسال میکنیم تا در صورت وجود مشکل به آن رجوع کنید.

11_ ارسال پیامک آنی وب سرویس :

جهت ارسال پیامک از طریق وب سرویس مانند کد احراز هویت سایت و ارسال پیامک سیستمی، این قابلیت وجود دارد که پیامک شما در کمتر از 5 ثانیه ارسال شود.

 

ما به دنبال رابطه ای دو طرفه هستیم و از جانب خودمان بهترین را ارئه می‌دهیم و به خود میبالم که تا به امروز تمامی کاربرانی که به نمایندگی پیام کوتاه شیراز مراجعه کرده اند، راضی بوده و این موضوع باعث شده تا هر روز بهتر از دیروز مان باشیم.

 

جهت خرید سامانه ارسال پیامک شیراز اینجا را کلیک کنید.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 27 بهمن 1399برچسب:, توسط smsreson

 محمود کریمی گوینده مشهور و صدای ماندگار هشت سال دفاع مقدس و گوینده خبر تاریخی فتح خرمشهر، اینک بعد از ۳۲ سال از پایان جنگ تحمیلی بار دیگر با حضور در مستند «ماسک» به نویسندگی و کارگردانی محمد دیندار، متنی حماسی را در ستایش مدافعان سلامت قرائت کرده و فداکاری کادر درمانی را در راستای رشادت‌های هشت سال دفاع مقدس برشمرده است.

 

کریمی همچنین طی گفتگویی در مستند ماسک، فداکاری پزشکان، پرستاران، کادر درمانی، نیروهای مردمی و خبرنگاران و مستندسازان را ملهم از فداکاری و ایثار مردم و رزمندگان دوران دفاع مقدس دانسته و گفته است: مردم ما و کادر درمانی کشور در جریان کرونا نشان دادند که از همان روحیه ایام دفاع مقدس برخوردارند و اگر قرار است کاری حماسی و تبلیغی در این باب صورت گیرد، باید با همان نگاه حماسی دفاع مقدس باشد.

 

مستند «ماسک» محصول شبکه مستند و به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد دیندار ساخته شده و از پرداختی حماسی و چالشی برخوردار است و ضمن به تصویر کشیدن فداکاری و تلاش کادر درمانی و نیروهای مردمی، با نگاهی آسیب شناسانه به ضعف‌های سیستم درمانی کشور نیز در این ماجرا پرداخته است.

 

این مستند در پی این پاسخ است که چگونه می‌توانستیم در بحران کرونا بهتر عمل کرده و از میزان آسیب دیدگان کاسته و چه درس‌هایی باید برای آینده بیاموزیم.

 

در مستند «ماسک» جمعی از چهره‌های مشهور پزشکی، دانشگاهی، سیاسی، اجرایی و فرهنگی کشور حضور دارند.

 

مستند «ماسک» در ساعت ۱۹ چهارشنبه ۲۹ بهمن ماه و در آستانه اولین سالگرد اعلام‌شیوع کرونا در ایران، از شبکه مستند روی آنتن خواهد رفت.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 25 بهمن 1399برچسب:, توسط smsreson

صفحه قبل 1 ... 23 24 25 26 27 ... 54 صفحه بعد